Ez a motorhang.... :)
Ferrari V12 (1994)
Forum >> Forma-1
Gerion02-07-2011 19:08:36 // 96731
Buksi02-07-2011 17:05:40 // 96730
Én már meg is szoktam! :-DD
Szép! :-))
Szép! :-))
Kazes☻02-07-2011 11:22:37 // 96729
Selmak02-07-2011 09:12:34 // 96728
GT Ɨ|ѯ01-07-2011 07:42:44 // 96727
Szerencsére kopp:-)
Buksi30-06-2011 20:04:20 // 96726
És remélem fel is törnek! ;-)))
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2011 20:03:25 // 96725
és? más tucat autót gyártani meg más az F1...lásd Jaguár, BMW, Toyota, Honda....a Ferka sem áll a helyzet magaslatán sajnos de jönnek fel mint a higany :P
Satti30-06-2011 19:29:37 // 96724
Rászorulva még nincsenek sztem, bár, a VW a világ legnagyobb autógyártó konszernje lett.
Tommi30-06-2011 18:04:48 // 96723
Ennyire rá van szorulva a Forma-1 a VW Gruppe-ra???
Blade30-06-2011 15:49:29 // 96721
Na a kommersz gyártó akarta kommerszesiteni a forma1-et... Jó hogy nem dizelt akart...
Satti30-06-2011 07:47:50 // 96720
Miért is?? :) Ja, hogy azért......, ezt én is tudtam, akkor oké. :)
Tommi29-06-2011 22:15:24 // 96719
Maranelloban járt John Surtees - klikk
Gondolom senkinek nem kell elmagyarázni, hogy ő miért is egyedülálló a világon :)
Gondolom senkinek nem kell elmagyarázni, hogy ő miért is egyedülálló a világon :)
Buksi29-06-2011 16:22:29 // 96718
Ötletes, de sajna igaz! :-/ :-)))
Buksi29-06-2011 16:22:01 // 96717
Ötletes, de sajna igaz! :-/ :-))
Kazes☻29-06-2011 13:11:07 // 96716
Kazes☻29-06-2011 13:04:40 // 96715
Blade29-06-2011 10:12:13 // 96712
GT Ɨ|ѯ29-06-2011 08:22:04 // 96711
tiszta óvoda...:-(
Buksi28-06-2011 16:52:26 // 96710
Biztos megkapta már érte a magáét! :-D
Selmak28-06-2011 11:06:45 // 96709
Kazes☻27-06-2011 20:00:13 // 96707
Akkor csá, aztán jól dolgozz! :)))
Kazes☻27-06-2011 19:50:58 // 96705
Ej, be kár...! :(((
Buksi27-06-2011 19:47:38 // 96704
Me' mennem kell mindjárt melózni! :-((
Kazes☻27-06-2011 19:46:22 // 96703
Me'? Mégis a paplant választod?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:43:55 // 96702
Nincs rá időm! :-DDD
Kazes☻27-06-2011 19:43:06 // 96701
Jahogy-jahooogy...?! ... akkó' gondokkoggyá, teee...!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Buksi27-06-2011 19:38:47 // 96700
Nekem nincs papom, azt neked szántam! :-DD
Kazes☻27-06-2011 19:36:08 // 96699
Okés, de akkó' meg mit jössz itt a papoddal?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:34:09 // 96698
Eszedbe se jusson ilyesmi! :-D
Kazes☻27-06-2011 19:33:26 // 96697
Na, azé'! Már majdnem 'más'ra gondoltam! :DDD
Buksi27-06-2011 19:30:51 // 96696
Nem kell, elég ha csak a haverom lesz! :-D
Kazes☻27-06-2011 19:29:31 // 96695
Inkább a lánya, de ha neked Sumi kell... ?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:24:40 // 96694
Kinek a pap, kinek a paplan! :-D
Kazes☻27-06-2011 18:12:50 // 96693
Szerintem is és majdnem minden szavaddal egyetértek, kivéve az utolsót, mert hajrá Alo! :))))))
Selmak27-06-2011 15:07:55 // 96692
pl.: Bosch D15 ECUt hány autótípusban is használják? Elég sokban. MAP szabják az adott motorra, nincs ez másképpen a F1ben se.
mesa27-06-2011 13:33:22 // 96691
Te azt ugyan miből gondolod, hogy turbodiesel motorokat akarnának? Nekem csak lehetséges V6 turbo motorok jönnek át a szövegből. /A dízeleknek már leáldozott a versenysportban/
mesa27-06-2011 13:30:24 // 96690
Nekem csak az a fura, hogy évek óta "egységes" motorvezérlő elektronikát kell(ene) minden csapatnak használni, nem hogy időmérőn egyet, versenyen meg egy másikat ...
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
zolee14526-06-2011 20:13:29 // 96689
Szép lassan tisztul a kép. Viszont ha nőtt a fogyasztás akkor mégiscsak használják forró üzemmódban is. Nem lehet, hogy ez az egész csak duma, szóval megy a porhintés, hogy ez tulajdonképpen hűtés, nem mozgó aero elem, közben meg de?
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Selmak26-06-2011 19:20:22 // 96688
Az eredeti pinalogós hűtés úgy működik hogy motorfék üzemben is nyit valamennyit a pillangószelepen, de ilyenkor csak levegőt szív nem fecskendez benzint és nem gyújt. A forróbefúváskor benzint is fecskendeznek be majd eltol kipufogószelep nyitás mellett eltolt időben begyújtják (utógyújtás). A begyulladó keverék nem végez érdemi munkát, hanem kisüvít az akkor már nyitva lévő kipufogó szelepen.
zolee14526-06-2011 18:32:11 // 96687
Most valamit nem értek: ha hűtésre fejlesztették ki akkor ez miért lenne rossz nekik? Kifejlesztenek valamit amit ha használnak az rossz?:O Lehet, hogy így van, csak nekem nem világos.
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Buksi26-06-2011 18:13:04 // 96686
Jónak mondható a mai futam a Ferrari és Alonso szempontjából! Legalább az egyik RedBull-t megtudták verni! Szép volt Alonso előzése! ;-)
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))
Átok79146TD26-06-2011 17:39:47 // 96685
de nekik engedni is fogják használni továbbra is.
Selmak26-06-2011 17:34:32 // 96684
Mert a pinalogós a kipufogószelep hűtésére fejlesztette ki eredetileg, ha meg folyamatosan kifigyel a lángfront a kipufogón az a szelep nem fogja szeretni.
zolee14526-06-2011 17:19:36 // 96683
Miért ne viselné el a motor? Nő a fogyasztás, nagyobb terhelést kap a kipufogó, de maga a motor simán bírja. Rallyban már nagyon régen működik hasonló rendszer, csak ott nem a leszorító erőt növelik, hanem a turbót tartják vele fordulaton.
Selmak26-06-2011 16:13:55 // 96682
Nagyon lovagolnak a fiúk a forróbefújásos difúzoron, csak az nem tűnik fel hogy az időmérőn és versenyen ugyanazon motorvezérléssel kellett menni, a forróbefújást meg teljes versenyen semelyik motor nem viselné el. Vagyis, már a hétvégén se volt forróbefújás. 2 hét múlva már csak hidegbefújást fogják így korlátozni, ami abból a szempontból lesz érdekes hogy a motorbefagyasztáskor a pinalogós motorját így fogadták el, tehát onnantól kezdve minden versenyt megóvhat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?