Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ20-09-2010 08:03:22 // 89581
driftelni a rajtnál, nadeilyet:-DDD
Buksi20-09-2010 03:45:07 // 89580
Igen csak balf@sz volt a piros-fehér autó pilótája! :-/
Xixo20-09-2010 03:04:43 // 89579
Tommi19-09-2010 23:23:08 // 89578
Nekem nem fáj sem a 10. helye a raliban, sem az, hogy nincs ott az F1-ben.
Iniezione19-09-2010 19:37:35 // 89576
Nyugodtan hagyd rám az igazat:))KIMI mindenhol ott van a szeren:)))))Ha fáj akkor is:))
Tommi19-09-2010 19:37:06 // 89575
És még mindig nem veszi a lapot, ezt nem hiszem el... :)
Na mindegy, részemről lezárva a téma... Megyek inkább filmet nézni :)))
Na mindegy, részemről lezárva a téma... Megyek inkább filmet nézni :)))
Tommi19-09-2010 19:36:12 // 89574
Jaja :) Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák. És tudod, van, akinek hiába magyarázunk el bármit is, akkor is mindenki szembe fog neki menni az autópályán :)
Iniezione19-09-2010 19:34:57 // 89573
Hamiék még jó hogy odaverik de Kobayasi alatt nincs olyan jó verda!!!
Satti19-09-2010 19:33:54 // 89572
Ettől téged sokkal többre tartalak. Nem kell ez, hagyd rá.
Iniezione19-09-2010 19:33:22 // 89571
Most nem KIMIről volt szó de az még mindig jobb mint a 13.hely:)))))
Tommi19-09-2010 19:31:08 // 89570
De ha már itt tartunk, az isteni Kimi pedig 10. a WRC összetettben, na? :)
Tommi19-09-2010 19:30:06 // 89569
Persze, meg Hamilton és Vettel is. Ne legyünk már ennyire kicsinyesek...
Iniezione19-09-2010 19:28:41 // 89568
naja járhatott volna úgy is mint Kova:((
Iniezione19-09-2010 19:23:22 // 89567
Csak azt néztem hogy hol áll a pontversenyben!Még Kobayasi is megelőzi!
Satti19-09-2010 19:20:34 // 89566
Petrov ügyes gyerek, van benne lehetőség, de nem kiugró tehetség, de van jövője az F1-ben. Idén szerencse is a számára, hogy újoncként a feltámadó Renault csapathoz került, mert a többi újonchoz hasonlóan egy versenyképtelen gépben, mint pl. a Virgin vagy a HRT esélye sem lenne a pontszerzésre
Tommi19-09-2010 19:16:40 // 89565
Idén négy nagydíjon szerzett pontot: Kína, Német, Magyar, Belga. Első évét teljesíti a Cirkuszban, szerintem ez egyáltalán nem rossz eredmény, nézd meg a többi újoncot. Fiatal, bőven van ideje, én adnék neki egy kis időt, mondjuk egy-két évet és meglátjuk...
Iniezione19-09-2010 19:11:29 // 89564
Petrov nem sok vizet zavart eddig az F1-ben,ha ez kell akkor tartsák meg de szerintem inkább a sponzorai tetszenek a rönyónak:)))
Andy19-09-2010 19:07:02 // 89563
Tetszik a nyilatkozat, valami hasonló módon vélekedtek egyéb csapatvezetők is a szezon előtt Rairól. Válogatós pénzéhes nyilatkozataival, és feltűnően "nemérdekel" hozzáállásával ezt érte el.
És ahogy írtad is sok az orosz oligarcha. :))
És ahogy írtad is sok az orosz oligarcha. :))
Buksi19-09-2010 18:50:53 // 89562
Én is nagyon remélem, hogy odaér a végén a legelejére! Bízom benne, hogy a Ferrari "feltámadt" és innentől már mindenkit éenyomnak! Nagyon szorítok nekik! :-))
Satti19-09-2010 17:49:53 // 89561
Hehe, vicces..:-) Biztosan így is van, ha ő mondja, régóta ott van az F1 világában...... Egy kis figyelemfelkeltésnek jó az interjú, nagyjából az is lehetett a célja.
Tommi19-09-2010 17:23:15 // 89560
Tommi19-09-2010 17:21:54 // 89559
Tommi19-09-2010 14:28:17 // 89556
Miért, vb lett idén a Meki? Lemaradtam valamiről? :)
Iniezione19-09-2010 14:13:12 // 89555
Úgynézki ferrarival a legnehezebb VB-nak lenni,ez csak a legjobbaknak sikerült eddig!Mekivel könnyebb az idén!
Satti19-09-2010 11:50:40 // 89554
A mellégépelésért bocs.
Satti19-09-2010 11:48:57 // 89553
Elnézést, egy szóval nem mondtam, hogy én vagyok, a 'májer", nincs is szándékomban, csak néha nekem is az agyamra megy az állandó fikázás ami itt megy a részetekről, nem értem egyáltalán, de biztosan egyfajta elégedettséget okoz ez a jellegű dolog, sok sikert hozzá, a részemről nem kívánok ezzel tovább foglalkozni, mert értelmetlen, vannak fontosabb dolgok is. Teljesen mindegy, ho9gy ki megy-jön az F1-be, vagy a Ferrari csapathoz, az itteni reagálásoktól még nem fog változni semmi. Aki csak a csapatnak drukkol, nagyon jól teszi, tegye is teljes szívvel, csak ne mások fikázásával, akik esetlegesen urám bocsá, mást gondolnak. A Serrarinál természetesen mindig mindegy volt, ki vezet, a lényeg az egyéni és csapat VB cím megszerzése, mint ezt tegnao is leírtam, csak el kell olvasni, elfogadom, ha vki kizárólag és csakis a csapatnak drukkol, de el kell fogadni azt is, amikor más valaki csakis egy adott versenyzőnek szorít, legyen az bárki és bármilyen csapatnál. Nem annyira bonyolult ez, elvileg gond nélkül tolerálható.
Alonso VB lesz a Ferrarival, ez szinte biztos, ha nem az idén, akkor talán már jövőre, főleg ha végre Do,enicalit leváltják, de ez már egy másik történet.
Alonso VB lesz a Ferrarival, ez szinte biztos, ha nem az idén, akkor talán már jövőre, főleg ha végre Do,enicalit leváltják, de ez már egy másik történet.
Don Gombóc19-09-2010 09:07:15 // 89552
Lehet ez egy kicsit másként is másnál. :) Én például Massat szeretem, mint régebben és most is Barit is. Nagyon emberiek és szimpatikusak számomra. Persze a Ferrari is, bár a csapatot elmarasztalom az elmúlt pár év faszságai miatt. Nekem Sumák is nagyon szimpi pláne azért is amit az F1-en kívűl tett. Rengeteget adakozok civil szervezeteknek és nem sajnálja a pénzt. Vele párhuzamosan amikor adományozott 30 milla eurót két éve egy rendezvényen az egyik Német sztár focista felajánlotta ugyan ott az egyik mezét árverésre. :)
Xixo19-09-2010 01:27:02 // 89551
Ebbe csak az a vicces, hogy Massát meg ugyan ilyen elánnal szoktad fikázni, hogy milyen béna, soseleszvb, stbstbstb...
Xixo19-09-2010 01:15:42 // 89550
Kubica se hülye, hogy másodszámúnak oda menjen Alo mellé. Nagyon jó sora van neki a Rönyónál. De ezt már ő is lenyilatkozta párszor.
Alo mellé egy Kovalájnan, Delarózsa, Fizikella szintű, szolgalelkű pilóta kell. Massa már bizonyította, hogy sokkal jobb pilóta annál, hogy feküdjön neki ez a szerep...
Alo mellé egy Kovalájnan, Delarózsa, Fizikella szintű, szolgalelkű pilóta kell. Massa már bizonyította, hogy sokkal jobb pilóta annál, hogy feküdjön neki ez a szerep...
Tommi19-09-2010 01:08:45 // 89549
Jaaaaaj, megint megy az óvoda... Most hétvégén nincs futam és egyből előjött belőletek a gyerek? :)))
Aki CSAPATNAK drukkol és nem egy konkrét versenyzőnek, az igenis azt a két embert szereti, aki annak a csapatnak az autóját vezeti. Schumi tehetségét és eredményeit elismerem, de most, hogy Merciben ül, közömbös számomra... Alonso is az volt, amíg Renault-ban ült. Mert én a Ferrari csapatnak drukkolok és mindegy ki vezeti, csak nyerjenek.
Ez most ugyanolyan, mint pl a foci. Ott is csapatnak drukkol az ember és nem kezd el "csapatot váltani", ha egy játékos ide-oda átigazol. Vagy próbáljuk másképp: egy csomó olyan ember van itt az Amorén, aki valamilyen oknál fogva hosszabb-rövidebb ideig nem Alfával jár. De ettől függetlenül itt marad, beszélget, eljár az ismerősökkel vagy a saját OFF-os verdával találkozókra, szépen megáll arrébb és besétál. Nincs Alfája, de a szereti, a szíve csücske még mindig a márka. Lehet, hogy mittomén csak egy Suzukira futja neki, mert építkezik vagy akármi és másra kell a pénz. De ettől még nem lesz Suzuki-fan. Remélem érthető mit akarok mondani :)))
Lehet itt okosakat mondani meg köpönyegforgatással "vádolni" egymást, de miért köpönyegforgató az, aki évek óta, hűségesen és kitartóan egyetlen istállónak drukkol? Mi ezzel a gond? Versenyzők jönnek-mennek, de a csapat állandó. Sok ember, aki Forma-1-et néz, pl nők, azok mondjuk a Vettelnek szurkolnak, mert "az olyan cuki pasi". Vagy az angolok az angol versenyzőknek, stb... Nincs ezzel semmi gond, mindenki más alapján választ kedvencet. Alfa Romeo tulajdonosok vagyunk, mit kell azon csodálkozni, hogy itt sokan a Ferrarinak drukkolnak? A Ferrari csapatnak és nem egy-egy versenyzőnek, aki feltűnik, majd pár év múlva eltűnik... Komolyan nem értem, hogy miért olyan furcsa és érthetetlen ez egyeseknek...
Aki CSAPATNAK drukkol és nem egy konkrét versenyzőnek, az igenis azt a két embert szereti, aki annak a csapatnak az autóját vezeti. Schumi tehetségét és eredményeit elismerem, de most, hogy Merciben ül, közömbös számomra... Alonso is az volt, amíg Renault-ban ült. Mert én a Ferrari csapatnak drukkolok és mindegy ki vezeti, csak nyerjenek.
Ez most ugyanolyan, mint pl a foci. Ott is csapatnak drukkol az ember és nem kezd el "csapatot váltani", ha egy játékos ide-oda átigazol. Vagy próbáljuk másképp: egy csomó olyan ember van itt az Amorén, aki valamilyen oknál fogva hosszabb-rövidebb ideig nem Alfával jár. De ettől függetlenül itt marad, beszélget, eljár az ismerősökkel vagy a saját OFF-os verdával találkozókra, szépen megáll arrébb és besétál. Nincs Alfája, de a szereti, a szíve csücske még mindig a márka. Lehet, hogy mittomén csak egy Suzukira futja neki, mert építkezik vagy akármi és másra kell a pénz. De ettől még nem lesz Suzuki-fan. Remélem érthető mit akarok mondani :)))
Lehet itt okosakat mondani meg köpönyegforgatással "vádolni" egymást, de miért köpönyegforgató az, aki évek óta, hűségesen és kitartóan egyetlen istállónak drukkol? Mi ezzel a gond? Versenyzők jönnek-mennek, de a csapat állandó. Sok ember, aki Forma-1-et néz, pl nők, azok mondjuk a Vettelnek szurkolnak, mert "az olyan cuki pasi". Vagy az angolok az angol versenyzőknek, stb... Nincs ezzel semmi gond, mindenki más alapján választ kedvencet. Alfa Romeo tulajdonosok vagyunk, mit kell azon csodálkozni, hogy itt sokan a Ferrarinak drukkolnak? A Ferrari csapatnak és nem egy-egy versenyzőnek, aki feltűnik, majd pár év múlva eltűnik... Komolyan nem értem, hogy miért olyan furcsa és érthetetlen ez egyeseknek...
pb_19-09-2010 00:52:48 // 89548
"Elérted, hogy az amúgy közömbös versenyzőből itt sokunk számára egy utálatos ember lett. Mert annak mikor VB lett a Ferkával mindenki örült. Viszont amit utána produkált az szerintem kevés. Na ezt miért nem tudod elfogadni?????
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel. "
Kb. 1et értek.
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel. "
Kb. 1et értek.
pb_19-09-2010 00:50:28 // 89547
SztM nM mind1, bár lehet Rőlködni, ami +törTnt az +törTnt, és Tny is, ill +változtat6atlan is, ha tetszik, ha nM, az alkSZt kivágták a vörösöktől, a linkeskedés miatt, NNYi.
pb_19-09-2010 00:42:26 // 89546
Ja, azután volt képS fLmutatni valamit, miután a lapátot már +kapta.
pb_19-09-2010 00:36:39 // 89545
Ha figyLmSebbN olvasnál, akkor talán fLtünne, hogy alfonzót Lég sokan nM kedvLik, annak LlNére, hogy vörös színű autót vezet. DeHt mondjuk ezt nM is várjuk L tőled.))
Iniezione18-09-2010 23:00:03 // 89544
Mindig is lóarc marad:))KIMI meg egy isten ennyi:))
tipoatti18-09-2010 22:02:14 // 89543
Ezt maga börniekklesztón sem mondhatta volna jobban!!! :)
Andy18-09-2010 21:50:40 // 89542
Vágom Én, hogy kizárólag Te vagy itt a májer. Azt is elfogadom, hogy "szerelmes" vagy a finnbe. De nem látod be, hogy esetleg másnak is lehet véleménye. Öntöd itt ránk a hülyeségeket folyamatosan. Egy darabig bírja is az ember, meg mosolyog is rajta. Viszont egy idő után unalmas az ömlengés. Valahogy mindig megmagyarázod, hogy neked legyen igazad. Ha észérvekkel nem megy, akkor végeláthatatlan hosszú értelmetlen írásokkal.
Elérted, hogy az amúgy közömbös versenyzőből itt sokunk számára egy utálatos ember lett. Mert annak mikor VB lett a Ferkával mindenki örült. Viszont amit utána produkált az szerintem kevés. Na ezt miért nem tudod elfogadni?????
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel.
Komolyan nem értelek...
Elérted, hogy az amúgy közömbös versenyzőből itt sokunk számára egy utálatos ember lett. Mert annak mikor VB lett a Ferkával mindenki örült. Viszont amit utána produkált az szerintem kevés. Na ezt miért nem tudod elfogadni?????
Sajátos szemléletednek köszönhetően, Vettelt is lassan megutáltatod néhány emberrel.
Komolyan nem értelek...
Erhard 242 (Pure Energy)18-09-2010 21:26:15 // 89541
Számomra Lóarcú még mindig :) Nem is nézem már olyan nagy vehemenciával az F1-et mint régen...
Satti18-09-2010 21:23:13 // 89540
Áááá, nem úgy van az, nem jól tudod, de vannak itt, akik majd megmondják a tutit, figyelj és tanulj....:-))
Satti18-09-2010 21:22:19 // 89539
Látom, neked nagyon szúrja a szemed, vagy tetszik, ha be lehet szólni. Egy címet nem egy futammal lehet megnyerni, hanem egy egész szezon összesített eredményével. Abban az évben a 6 futamgyőzelem is biztosan véletlen szerencse volt, más magyarázat nincs is rá. Egyébként meg mindegy is, lehet itt erőlködni, ami megtörtént, az már megtörtént, az eredmény az tény és megváltozhatatlan, ha tetszik, ha nem, ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)18-09-2010 21:20:47 // 89538
pár futamot lehet nyerni szerencsével a VB-hez tudás is kell, meg jó autó is...
Andy18-09-2010 21:17:25 // 89537
Nem lehet vb címet nyerni szerencsével??????? 2007... Mi volt az utolsó futamon, ha nem mázli? :))
Tom1218-09-2010 21:15:06 // 89536
Így van, ahhoz a vak szerencse túl kevés...
Satti18-09-2010 21:11:49 // 89535
Rengeteg pénz van benne, nem csoda, ha megváltoztak a körülmények és a feltételek, az elmúlt 20 évben, de sztem az igazi tehetségek és egyéniségek most is kiemelkednek a többi közül, futam győzelmeket és főleg VB címet, esetleg címeket nem lehet véletlenül, vagy csak szerencsével nyerni.
Tom1218-09-2010 21:01:15 // 89534
Nagyjából azóta "cirkusz" az egész, mióta "Börni" átvette a gyeplőt, de, hát meg lehet érteni, ebből él, a többi meg már jött magától. :-)
Azért legalább még a lényeg megmaradt, az, hogy emberek vezetik az autókat, ami nagyon átjön a két videóból, amit az amórés FTP-re töltöttem /WTCC mappa/, ill. az egyik még folyamatban van, mert 3.5 GB és így kicsit tovább tart, de szerintem minden F1-es rajongónak "kötelező olvasmány".:-) Egy összeállítás /előzetes, 95 MB/ és egy egész /a legutóbbi monzai/ futam kizárólag belső kamerákból, /hülye/kommentár nélkül. Nagy élmény még így is, "utasként"!:-)
Ott világosan látszik, hogy azalatt az 1,5 - 2 óra alatt szinte minden a versenyző kezében van. Persze, utasítgatják őket a boxból erre - arra, de igazából rajtuk múlik minden. Látszik, hogy ők is csak emberek, hibázhatnak, sőt az a csodálatra méltó, hogy ilyen körülmények között csak ennyit hibáznak.
A múltkor volt itt téma a béna - nem béna versenyző, meg a "vasárnapi autókázás" a pályán. Itt, azt hiszem, mindenki láthatja, hogy még a bemelegítő kör is sok "egyszerű halandónak" magas lenne, szóval főleg a futam alatt szó sincs "céltalan körözgetésről". Talán M. Schumacheren látszik, hogy kb. "csak" 99,8%-ot nyújt, nem 100-at /ez az eredményein is látszik/ , de azt is csak addig, amíg, nem adódik egy olyan szituáció ahol előjön belőle a "kisördög".:-)
Hallani, hogy milyen különböző az autók hangja, a sebességváltójuk, látni, hogy Monaco-ban az autók a pálya nagy részét 3 keréken teljesítik /előzetes/, melyik versenyző hányszor les a tükörbe, stb. stb...
Én párszor már láttam, de még mindig nem untam meg.:-))
Ja és hogy ami kívülről az egyszerű tv közvetítésekben "esemény", az belülről csak egy fél - 1 másodperces villanás. Pl. az is jól látszik, hogy Webber sem csak úgy "spontán" előzte meg vasárnap Hülkenberget, hogy a Williams már igencsak köpködte az olajat, meg, hogy a Parabolica kijáratánál hibázott is /Hülkenberg/, meg még sok más érdekesség, amit egy egyszerű néző csak "unalmas körözésnek" lát . Külön érdekes a futam eleje és vége - persze belülről, kívülről már számtalanszor láttuk...;-)
Azért legalább még a lényeg megmaradt, az, hogy emberek vezetik az autókat, ami nagyon átjön a két videóból, amit az amórés FTP-re töltöttem /WTCC mappa/, ill. az egyik még folyamatban van, mert 3.5 GB és így kicsit tovább tart, de szerintem minden F1-es rajongónak "kötelező olvasmány".:-) Egy összeállítás /előzetes, 95 MB/ és egy egész /a legutóbbi monzai/ futam kizárólag belső kamerákból, /hülye/kommentár nélkül. Nagy élmény még így is, "utasként"!:-)
Ott világosan látszik, hogy azalatt az 1,5 - 2 óra alatt szinte minden a versenyző kezében van. Persze, utasítgatják őket a boxból erre - arra, de igazából rajtuk múlik minden. Látszik, hogy ők is csak emberek, hibázhatnak, sőt az a csodálatra méltó, hogy ilyen körülmények között csak ennyit hibáznak.
A múltkor volt itt téma a béna - nem béna versenyző, meg a "vasárnapi autókázás" a pályán. Itt, azt hiszem, mindenki láthatja, hogy még a bemelegítő kör is sok "egyszerű halandónak" magas lenne, szóval főleg a futam alatt szó sincs "céltalan körözgetésről". Talán M. Schumacheren látszik, hogy kb. "csak" 99,8%-ot nyújt, nem 100-at /ez az eredményein is látszik/ , de azt is csak addig, amíg, nem adódik egy olyan szituáció ahol előjön belőle a "kisördög".:-)
Hallani, hogy milyen különböző az autók hangja, a sebességváltójuk, látni, hogy Monaco-ban az autók a pálya nagy részét 3 keréken teljesítik /előzetes/, melyik versenyző hányszor les a tükörbe, stb. stb...
Én párszor már láttam, de még mindig nem untam meg.:-))
Ja és hogy ami kívülről az egyszerű tv közvetítésekben "esemény", az belülről csak egy fél - 1 másodperces villanás. Pl. az is jól látszik, hogy Webber sem csak úgy "spontán" előzte meg vasárnap Hülkenberget, hogy a Williams már igencsak köpködte az olajat, meg, hogy a Parabolica kijáratánál hibázott is /Hülkenberg/, meg még sok más érdekesség, amit egy egyszerű néző csak "unalmas körözésnek" lát . Külön érdekes a futam eleje és vége - persze belülről, kívülről már számtalanszor láttuk...;-)
Satti18-09-2010 20:58:33 // 89533
Nem vagyok szakértő, nem úgy mint itt sokan gondolják magukról és speciel nem a kiszélesített visszafordítóról volt szó, ami akkor és ott egy teljesen normális, megengedett manőver volt, egy kiskapu, amit ki lehetett használni és jól is tette, hogy kihasználta, hanem konkrétan közvetlen a rajt utáni pillanatokra céloztam, amikor szépen kivágott és szinte a fűvön előre nyomult, majd az Eau rouge után közvetlenűl már támadta is az előtte haladót és le is nyomta az egyenes végére. Nem kell mellre szívni a dolgokat, ez csak egy topic, ahol bárkinek lehet véleménye, legfeljebb nem érdekli a másikat, az egy dolog.
Don Gombóc18-09-2010 20:22:08 // 89532
Persze nem is lenne itt baj, ha mindenki elfogadná hogy itt nincsenek kiemelkedő sztárok hanem gépek, akinek a technika dolgozik a segge alatt Meg van határozva meddig nyomja a gázt és mikor kezdjen fékezni, és kanyarodni, a többit csinálja a leszorító erő stb. Nagyjából ennyi, bár ettől összetettebb. Azért hasonló a repüléshez, mert mivel kevés ember fér hozzá, ezért túl van az egész misztifikálva. Azoknál is olyan embereket vesznek fel akiknek nincs repülési múltjuk, sőt az kimondottan hátrány. Azután megtanítják őket műszer alapján repülni, aztán vagy túléli vagy nem. Mert a mai világban az elektronikus eszközök figyelése az ami esélyt ad túlélésre. Bár anno azt mondta az oktatóm, öcsém a gépet a seggeddel érzed. Nincs ez másképpen sem az autózásban sem, akinek van tehetsége az ott van akinek meg nincs az megdöglik vagy kiesik. Ja és szerencse és pénz kérdése hogy beválogassanak.. Ja és a köcsög marketing, amikor megmondják neki mit nyilatkozzon, vagy adott esetben maga fényezi magát. Sajna ez nem a 20-30 évvel ezelőtti korszak amikor nem korlátozták ennyi hülyeséggel a csapatokat és a műszaki megoldásokat. Szar az egész, bár nézem, de most már eljutottam oda ha van jobb dolgom, akkor esetleg videóról utána nézek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
464
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?