Forum >> Forma-1
ystuc28-07-2005 09:37:05 // 2958
Eh, a Coloni oldalán egy darab kép sincs róla... :-( Vagy csak én nem találom...
joe7528-07-2005 09:33:51 // 2957
Hát........ határeset! :)) Ha beleteszi a gázt onnantól semmi sem lesz biztonságban az utakon.:)
zolee14528-07-2005 09:30:34 // 2955
vagy 2 hete pont én linkeltem be róla egy képet! 0-200 6,3 mp! sztem ez már odabaszná Perdix cartárs csippes egynyócát! ;)
zolee14528-07-2005 09:29:27 // 2954
keress rá a Coloni motorsport oldalára a guglin és ott vannak képek, nem is túl rosszak bár nem wallpaper.
joe7528-07-2005 09:27:27 // 2953
Valamikor a Renault csinált ilyen pályagépet az Espace buszba középre szerelték az akkor VB győztes Renault V10-et az még akkor 3500 ccm volt. ! ülés és a Francia pályán parádéztak vele. A Buszlmuzin a pályán is megfutotta a 300-at. Tudom hogy semmi értelme amúgy de a pályán ülő százezres tömegnem biztos megmaradt az Espace az emlékezetében.
ystuc28-07-2005 09:27:07 // 2952
Na, erről az autóról keresek valami szép képet! Valaki adott egy linket korábban, de ott csak kicsi képek voltak. Én meg legalább 800x600-ra vágyok. :-)
zolee14528-07-2005 09:23:19 // 2951
gondolom láttad a Coloni által készített 156-os, na az sem gyenge játékos, oké nem F1 V10, de elég ütős lett.
joe7528-07-2005 09:20:07 // 2950
Nem is volna rossz! :)) Csinálhatnának az olaszok egy ilyen Alfát Marketing szempontból, és techikai járműként körözhetne mondjuk az Olasz nagydíjon, meg a San Marinoi versenyen is.
zolee14528-07-2005 09:16:36 // 2949
ezért megy úgy a 156-osod!!! Persze dízel.... Még nem is füstöl...ja... Közben meg Ferrari V10 van benne...:)))
Slowfeet28-07-2005 09:08:45 // 2948
Én ma mocival vagyok, ha valakihez beférek j1-re utasként akkor nagyon mennék. HALESZ!!!!! lécci lécci lécci
joe7528-07-2005 09:06:58 // 2947
Csak egy ötlet. Ha van rá időtök kicsit elöbb kimenni, mondjuk 1-2 órával akkor a pálya főbejárat elött ácsorogva könnyen el lehet csípni pár nagy nevet. Én két éve ott láttam Sír Frank Williams-t, Sőt egy Lancia Thesis hátsó ülésén Jean Todt-ot is. Azok ott ki be járkálnak, mindeféle csodákban.
ystuc28-07-2005 08:59:14 // 2946
Lorinnyu! Fél 4-től lesz a kapu megnyitva!
joe7528-07-2005 08:55:26 // 2945
fél 4-re még Hamburgból is odaérnék! :)))
lorinnyu28-07-2005 08:52:24 // 2944
na én kimentem volna de sajdna csak most lvasom! :(((
joe7528-07-2005 08:49:51 // 2943
Nem. Maradt, a pályán szétszóródott pár műanyag darab és pár gumi foszlány..:((
ystuc28-07-2005 08:46:41 // 2942
Nos, akkor újra megkérdezem... Valaki kimegy ma? Én elvileg igen, bár jobb lenne egy kis társasággal. Alfázhatnánk is. :-))
Mike.28-07-2005 08:39:33 // 2941
És sikerült valamit "kölcsönvenni"?:-)))
joe7528-07-2005 08:31:14 // 2940
Már pontosan nem tudom melyik éveben de a vasárnapi verseny után beestünk a pályára, lezajlott az eredmény hírdetés, a csapatok kezdtek csomagolni. A Boxokon harmonika ajtó van a Ferrari box ajtaja le volt engedve. Egy találékony német viszont megnyomta az ajtónyitó gombot ami a falon volt az ajtó mellett, erre az ajtó felnyílt. A Boxban bent pihent a két piros versenygép, szerelők sehol, vagy 20-an benyomultunk a boxba relikviát gyűjteni.:) Egyszer csak mint a villám ott termett 4 szerelő, és iszonyú ordibálás mellett kihajtottak minket a boxból. De legalább megpróbáltuk.:)
Slowfeet28-07-2005 08:14:04 // 2939
Én 2000-ben voltam kint utoljára, akkor még nem a palik volt :)
De akkor a legjobb dolog az volt, hogy egy F-3000-es (már nem tom a nevét, valami brazil gyerek volt) pilóta elinvitált hátulra, és megmutatta szétkapott versenygépét :) az szép volt, és megmutatta az előző versenyen rommátört kasznit is (elhozták demónak), ott voltunk vagy 40 percet a sátras parkolóban, aztán egy securitis rájött, hogy mi nem vagyunk odavalók (nem tom az előző háromnegyed órában ez mér nem szúrt szemet senkinek) és kirúgtak minket....nem voltak udvariassak :)
joe7528-07-2005 08:03:00 // 2938
Én 2 éve voltam utoljára, akkor is csütörtökön volt a boxlátogatás. Amúgy jó buli. Az autók ki vannak tolva a boxutcába lehet őket sasolni, fényképészkedni, stb. A Boxok kordonokkal vannak leválasztva, de a technikai személyzet tüsténtkedése jól látható. Pilótákkal elég valószínűtlen a találkozás, Ők ilyenkor álltalában a Bp.-i hotelek valamelyikében veretnek. Esetleg egy egy kisseb nevű pilóta dugja ki a csőrét a boxba.
Palik robogóval furikázik a pályán, a mikrofonba meg Böröczki Pepi nyomja a süketet. De hangulat szempontjából nagyon jó ráhangoló hatással bír az esemény. Én élveztem amikor kint voltam.
Slowfeet28-07-2005 07:56:31 // 2937
Úgy emléxem régebben ez pénteken volt az utolsó szabadedzés után, nem tudom ma mit lehet majd látni....
ystuc27-07-2005 16:08:31 // 2936
Fél négytől??? Én azt hittem egész napos...
Slowfeet27-07-2005 15:51:51 // 2935
Én is mennék, fél négytől hétig van!
Halesz!!!!!!!!!!! Kimegyünk????????????????????????????????????
ystuc27-07-2005 15:46:45 // 2934
Megy valaki holnap boxutca látogatásra? Én megyek. Csak nem tudom, hogy hányra érdemes kimenni. Valaki tud infót?
zolee14527-07-2005 12:25:43 // 2933
Alex Yoong (mint kedvenc példám a harmatgyenge versenyzőre, már ha lehet sértegetni a harmatgyenge versenyzőket hogy hozzájuk hasonlítom) ugyanez, ha már van maláj nagydíj legyen nekik saját versenyzőjük is. Pénz van szarásig, egy évet ő is kibír...
joe7527-07-2005 12:21:21 // 2932
Jelképnek ott van Sato nála távolkeletibb versenyzőt találni se lehetne. Mindenestre furcsa marketing ez....
zolee14527-07-2005 12:18:07 // 2931
a srác egy jelkép! nem azért van ott hogy vezesen hanem , hogy szimbolizálja az F1 távolkeleti, sőt még távolabbi keleti terjeszkedését. Mondjuk az új hírek alapján nem terjeszkedésről van szó, hanem költözködésről. Ha a motorsport őshazájának (Anglia) a nagydíja veszélyben van akkor mit akarnak a magyarok?? sőt egyáltalán európa? a dohányipar a legnagyobb támogató, ha nem hirdethet akkor vagy megszűnik az F1 (nem fog) vagy olyan helyekre megy ahol reklámozhat. Tényleg, pl a franciák ugye közvetítik a magyar nagydíjat, de náluk cigireklám tilalom ban, nálunk az F1-en (külön engedéllyel) nincs. Tessék, ki van játszva a törvény! Az EU-ban majd nem lesz futam, de közvetítik a mozambiki nagydíjat, és ott fog díszelegni a cigireklám a kocsikon! Szomorú jövő...:(((
joe7527-07-2005 12:15:42 // 2930
Viszont nekem kellemes meglepetés Albers teljesítménye a minardinál.
Most úgy lett 13. hogy megelőzte trullit, Villeneuve-öt, a két Jordan-t és saját csapattársának is adott két kört a végére. Kiváncsi leszek a további szereplésére.
joe7527-07-2005 12:06:39 // 2929
Az Indiai? Esteleg szent tehén hajtásban. Nem is tudom mit keres ott az a fazon. Vajon melyik maharadzsa unokája?
zolee14527-07-2005 12:04:30 // 2928
nem akarok jósolgatni, a Renault-val kapcsolatos megérzéseim sem jöttek be :)))
már az sem érdekelne ha az indiai gyerek győzne, csak normális versenyt lássak!
joe7527-07-2005 12:00:56 // 2927
De jobban emlékezünk rá mint egy megörökölt 4. helyre. :)
explosive27-07-2005 11:58:31 // 2926
Csak az a gond hogy a Pole pozicíót nem pontozzák:)
joe7527-07-2005 11:53:47 // 2925
Szerintem meg nem. Webber tavaly legalább hozott egy Pole-t, volt 2. helye, és voltak jó versenyei, DC idén akkor hozott jó eredményt ha lesipuskáskodott. De mostanában Klien is odapakol neki.
explosive27-07-2005 11:51:16 // 2924
Hát szerintem Coulthard jobban megy idén mint Webber tavaly.
joe7527-07-2005 11:42:48 // 2923
A Ford képtelen évek óta normális motort vagy autót csinálni nevezzék azt Stewart Fordnak, Jaguárnak, vagy Red Bull Racing-nek.
És a redd Bull-tól most sokan el vannak szállva, de igazán kiemelkedőt idén sem alkotnak, tavaly Webber többet villantott a jaguárral.
zolee14527-07-2005 11:38:25 // 2922
amúgy meg "fassetuggya" nagyon dícsérik az új cosworth-ot, és nem szabad elfelejteni, hogy V8-ban elég verhetetlenek..........voltak valmikor. :)
joe7527-07-2005 11:36:29 // 2921
Volt ilyen is az idén. Azóta tart a hanyatlásuk amióta tudják külön vállnak útjaik. De azért volt idén a BMW-vel pár dobogó meg Pole pozició. Jövőre erre a williams szvsz esélytelen lesz.
zolee14527-07-2005 11:33:50 // 2920
bezzeg most elől mennek :)))
joe7527-07-2005 11:32:11 // 2919
Most olvasom hogy Button érvényes szerződés szerint jövőre a Wiiliams gárdához kéne hogy igazoljon. Mivel a BMW lelépett, és úgy tűnik jövőre Cosworth motorokat kap a williams, ez elég nagy szívás lesz Button-nak.
szerintem a Williams a 98-as Williams Supertech szintjén fog szerepelni, a futottak még kategóriában......
joe7526-07-2005 13:16:44 // 2918
Biztos a szokásaik rabjai.:)
zolee14526-07-2005 09:21:49 // 2917
joe7526-07-2005 09:09:12 // 2916
Az F-1 egy szinjáték, és a szinjátékban egy profi pókermeccset adnak elő.
Blöffölnek, és terítenek. Mindazonálltal semmiképp sem szerencsés egy év alapjáán, vagy 5-6 futam alapján megitélni egy olyan versenyzőt akinek csak futamgyőzelemből több mint 80 van.
zolee14526-07-2005 09:05:06 // 2915
nem azt mondom, hogy mondjon ellent, csak ne játssza meg a hülyét!
„A verseny elején az abroncsaim jól működtek, azonban ahogy teltek a körök egyre rosszabb lett a tapadás, és a másik gumiszállító által szolgáltatott termékek simán vertek minket. Egyre gyorsabbak lettek, miközben mi lassultunk.” – mondta. MS
joe7526-07-2005 08:44:30 // 2913
A címvédő Michael Schumacher a hockenheimi időmérőn mindössze 0.102 másodperccel volt lassabb a magát ugyanolyan üzemanyagszinttel kvalifikáló Fernando Alonsónál, a versenyen azonban nem tudta tartani vele a lépést. Todt ismét azt mondta, hogy a tapadás hiánya a Ferrari legalapvetőbb problémája.
Pofonegyszerű elemezni a versenyt. Látható, hogy 20-22 körig tűrhetően gyorsak voltunk; aztán (Michael) elkezdett visszaesni, és amikor (Jenson) Button megelőzte, már rengeteg időt vesztett, aztán a következő 23 kör leforgása alatt további 28 másodpercet" - mutatott rá Todt.
"Vagyis nyilvánvaló, hogy hiányzik a megfelelő tapadás, de nem mindig. A helyzet fokozatosan romlik, mégpedig gyorsabban, mint a többiek esetében."
Todt célzott rá, hogy a Ferrari akkor kezd lassulni, amikor egyre több gumi kerül az aszfaltra, és ezt az állapotot a versenyeknél kevésbé intenzív tesztelések során nehéz reprodukálni.
"Nyilvánvaló, hogy a tapadás a gumik kopása miatt romlik a verseny folyamán" - mondta. - "Vagy az időmérőn nincs elég tapadás, vagy a versenyen túl gyors a gumikopás. A teszteken azonban néha nehéz érzékelni ugyanazt a jelenséget, mint a versenyen, mert más a hőmérséklet, nem ugyanannyi gumi kerül az aszfaltra - rengeteg tényező van."
Williams & Segafredo? Ezé nem megy nekik, Tchibót kellene inniuk. :)
Autocorrect:
Szeged felé is lehet jönni vagy leugrott egy kis paprikáé.
De talán az M0 miatt lehetett arra felé. :)
Szeged fel is lehet jönni vagy leugrott egy kis paprikáé.
De talán az M0 miatt lehetett arra felé. :)
joe7526-07-2005 08:39:09 // 2909
És ha teszemazt tudott róla 94-ben, nem vagyok erről meggyőződve, de tegyük fel. Mit kellett volna csinálnia? Szembeszegülni Briatoréval, hogy köszi de én ezt az autót nem vezetem? Úgy kirugták volna mint a szart- 94-ben Ő csak egy tejfeles szájú újonc volt. Sem takintélye, sem befojása nem volt az F-1-ben. Briatore meg nem az a megalkuvó tipus.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?