Forum >> Forma-1

23-08-2005 20:04:52 // 3848
Marad a Ferrari és a Toyota és újra ott leszünk a top-on.
23-08-2005 20:03:28 // 3847
"a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem?" Viszont jóval többet mutatják, sajtózzák, híresztelik stb stb.
Mike.23-08-2005 15:09:42 // 3846
Egyetértek veled. Legyen 15 VERSENYKÉPES autó a pályán! :-)))
zolee14523-08-2005 14:46:58 // 3845
abban egyetértünk, hogy ez így nem jó, csak máshol látjuk a megoldást. szerintem nem az a helyes út, hogy aki lemarad azt nem engedjük körözni, hanem az a megoldás, hogy olyan körülményeket teremtünk hogy az a kevés csapat aki kitart az F1 mellett az versenyképes legyen. Nem szabad elfelejteni, hogy régebben nem 10, hanem 15, vagy mégtöbb csapat volt, és szép lassan - a pénz miatt - elmentek az F1-ből. Követhetetlen, állandóan változó szabályok, tisztázatlan viszonyok, állandó vita az F1 vezetők, és a csapatok közt, és iszonyatos tőkeigény. Ezt nem sokan bírják. Ha a lemaradó csapatokat nem segítik, hanem nem engedik menni, akkor az a kevés támogató is kiszáll tőlük, így tényleg a végén marad vagy 2-3 csapat, annak meg nem sok értelme van.
Mike.23-08-2005 14:29:27 // 3844
Azért nem 4 autóról van szó. A másik 16 azért más dimenzióban autózik. Legyen állandóság abban eggyetértek veled, de valamilyen limitet csak kellene hozni. Az a négy autó kőröz a pályán előzést,akciót nem várhhatsz tőlük. Általában rosszkor vannak rossz helyen és csak feltartják a másikat. Ha nem okoznak valamilyen galibát észre sem veszed őket. 3,4,5 kör hátrányuk egy versenyen.
zolee14523-08-2005 13:46:20 // 3843
végülis miért ne, csináljunk egy 101%-os szabályt, hogy csak a legjobbak versenyezzenek, és akkor meglátjuk mire megy egymással 4 autó a pályán, 2 rönó, 2 merci... az a helyzet, hogy a kicsikre is szükség van, és attól még a Minardi is kőkemény csúcstechnika, csak a többieknél kicsit lassabb. itt látszik, hogy a körönkénti 4-5 mp különbség mibe kerül! a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem? Valahogy gátat kéne szabni az F1-be áramló pénznek. A másik pedig amit szintén állandóan mondogatok az állandóság. Pár év alatt a Minardi is eljut egy elég jó szintre, és egy idő után már a többieknél sem haladnak annyira a fejlesztéssel, vagyis csökkenhet a különbség, de a sok szabályváltoztatás a gyorsan reagáló csapatoknak kedvez, ez pedig nagy százalékban pénzkérdés.
Mike.23-08-2005 13:29:47 // 3842
Ja, és szerintem ez már nem F1-es autóverseny hanem csak kínlódás. Én így nem engedném rajthoz sem a Minardit sem a Jordant.
Mike.23-08-2005 13:09:30 // 3841
Sajnos csak annyi pénz lesz, hogy elindúljanak érdemleges fejlődésre nem lehet számítani. Mint írtad már, itt csak nagyon sok pénzzel lehet labdába rugni.
zolee14523-08-2005 13:03:25 // 3840
fél olaszország, meg a Minardisok szerint mindenkinek a második kedvenc csapata a Minardi. :) támogató meg mindig akad, mert mindig van valaki aki "olcsón" akar hirdetni az F1-ben.
joe7523-08-2005 12:40:07 // 3839
A Minardi nagy túláló. A legkitartóbb legsikertelenebb csapat. Nem tudom valójában kik állhatnak mögöttük.....
zolee14523-08-2005 12:37:57 // 3838
ezt szajkózom már régóta: túl sok a pénz az F1-ben. Csak a gyári csapatok élnek meg, pedig a "sufni" csapatok teszik ezt a sportot színesebbé, ők adják az újoncokat is az F1-nek. Egy gyári csapat csak kipróbált pilótát akar foglalkoztatni. Ez van, pénz beszél... :( Kíváncsi vagyok a Minardi meddig bírja! Szurkolok nekik!
Mike.23-08-2005 12:36:05 // 3837
Igen, Eddy még elég jól kezdte, de mindent egyedűl próbált intézni és hát ez nem ment. Azóta mély repülés van és nemsokára padló lesz a minardival együtt. Szerintem. :))
Mike.23-08-2005 12:26:30 // 3836
Biztos csak pletyka volt ez is. Pedig az F1- ben nem szoktak. :)))
joe7523-08-2005 12:24:06 // 3835
Nem hallottam róla. Meg is lepne. Nem tűnik nyugdíjasnak az ember.:))
Mike.23-08-2005 12:21:43 // 3834
Majd kölcsön adja és egy másik pilótáját rakja a helyébe. Úgy hallottam, hogy nyugdíjba készül. Nem?
joe7523-08-2005 12:21:05 // 3833
A Jordannek annyi. Nem gondoltam volna még a Frentzen-es időkben hogy ilyen hamar végük lesz, hiszen futamokat nyertek. Ahhoz képest pár év és annyi...Kár értük, számomra az egyik legszinpatikusabb csapat volt.
Mike.23-08-2005 12:18:29 // 3832
Egy számomra ismeretlen versenyző Doornbos a Minardival Jól elverte a két Jordant. :))
joe7523-08-2005 12:17:46 // 3831
Briatore a saját menedzsere. Róka fogta csuka.:))
Mike.23-08-2005 12:15:49 // 3830
Igen ő még nem tett le arról, hogy ferrari pilóta legyen, de 2007-ig szerződése van a rönoval. Szerintem az idei éve után Briatore is szívesen elengedné.:))
23-08-2005 12:07:46 // 3829
Ő akarna menni még mindig de nem igazán akarják a Ferrarinál.
joe7523-08-2005 11:55:53 // 3828
De a Scuderia meg már a sauberes időkben is kinyílvánította hogy nem kell nekik Fisichella. :( Menniyre sajnáltam....
Mike.23-08-2005 11:53:52 // 3827
Fisico meglepődött, hogy Massát választották. Nem titok, ő már régóta ment volna az olaszokhoz. :))
Mike.23-08-2005 11:47:41 // 3826
Az 1-es pilótai állás szerintem sem nagyon valós Massának, de még mindig több a sansza mint Barinak volt valaha. Sok a ha. Ha sumi megy? Ha jól teljesít jövőre? Ha olyan csapattársat kap aki mellet lehet 1 ? Ha jövőre sok szerencséje lesz? Ha, Ha...
joe7523-08-2005 11:41:20 // 3825
Igen. Csak az Ő eredményein meg is látszik míg Fisco csalódás az idén. Kár érte én többre tartottam, de azt hiszem az idei szereplése miatt elkapálta magát. Főleg így hogy Alonsó magasan vezeti a VB-t Ő meg a futottak még kategóriában van.
Pietro23-08-2005 11:36:57 // 3824
Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. meg Raikkönen. szerintem. más íveket használ általában, mint a többiek és nem rángatja az autót, egyszerűen gyorsan halad.
joe7523-08-2005 11:33:42 // 3823
Róla hallottam egy érdekes hírt, nem tudom mennyire igaz. Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. Viszont a renault vezetéséhez ez nem klappol, sokkal durvábban kell ütni vágni ahhoz hogy a maximumot ki lehessen autózni belőle. Ezért kevésbé fexik neki. Viszont Alonso durbább stílusa fexik az autónak így jobban szerepel vele..... Érdekes. Még1X mondom nem tudom valójában mennyire igaz ez.
23-08-2005 11:28:41 // 3822
Ha már piros az overál akkor az egyik lehetne Fisico. :) De hát sajnos Ő sem a kiemelkedő pilóták közés tartozik, sajnos. :(
joe7523-08-2005 11:26:03 // 3821
Mondjuk ebből egy Button Heifeld duót el is tudnék képzelni vörös overálba.:)
23-08-2005 11:20:11 // 3820
Nagy teheségnek volt Ő is kikiáltva olyan Mansell utódnak, agresszív törekvő típusnak. Valahogy alán hagyott a lelkesedés a részéről. Középszerű versenyzővé minősült és nem nagyon erőlködik, fiezetését így is megkapja, gondolom.
23-08-2005 11:16:18 // 3819
Sziasztok, Ők nagyon jók de a nevük a GP2-hez kapcsolódik. S akit már elkönyveltek valaminek az már nehezen módosítható. Szerintem még elég sok az "ifjú" titán az F1-ben akik közül lehet válogatni ha jó pilótát akar szerződtetni egy csapat. Button, Heidfeld, Webber, Alonso, Raikkonen stb. Ezekl közül bőven lehet válogatni.
joe7523-08-2005 11:15:30 // 3818
mint pl. Montoya. Számomra az az ember nagy csalódás. Mióta nyomja az F-1-ben? 4 -5 éve? Azóta minden évben potenciális VB győztesnek van kikiáltva, és jó ha nyerni tud egy két futamot egy évben. Pedig mindig élcsapatnál volt.
SKrisz23-08-2005 11:12:48 // 3817
Ha azok az emberek akik formula 3000-ben égbekiáltó tehetségnek lettek beharangozva az F1-ben is harcolnának, akkor évente 5 VB győztesünk lenne...
joe7523-08-2005 11:10:59 // 3816
lsd. : előző beírás. :)
joe7523-08-2005 11:10:14 // 3815
Sok ilyen szupertehetséget beharangoztak már aztán mi lett belőük ? Semmi. Halott itt bárki is Schumacher nevét mielött az F-1-be jött? Vagy akár Raikönen nevét? Előjöttek a semmiből és tesség a két legjobb pilóta a mezőnyben.
zolee14523-08-2005 11:08:29 // 3814
f1 gépen nem akartak odavinni:) más: mit szóltok az ifjakhoz? Kovalainen, Rosberg? Nagyon vitézkednek a GP2-ben, az meg már majdnem F1.:)
SKrisz23-08-2005 11:06:15 // 3813
Mindenféle autóban, csak F1-ben nem. Ez a sport pedig erről szól!:))
zolee14523-08-2005 11:05:46 // 3812
nem biztos, hogy azt megvárja MS:)))
joe7523-08-2005 11:01:46 // 3811
Majd ha elpicsázza F-1-esben is akkor igen! :)
zolee14523-08-2005 10:59:03 // 3810
ki lenne az 1. pilóta? Kovalainen? Ő rendesen elpicsázta MS-t mindenféle autóban! :)))
joe7523-08-2005 10:53:27 // 3809
No igen. Szerintem sem lesz 1. sz. pilóta. tesztelt a ferrarinak ha annyira király lenne, már idén is ő vezette volna a 2. sz. piroskát.:) De hátvédnek jó lehet.
joe7523-08-2005 10:51:47 // 3808
Massa számomra RB szintű versenyző, fiatalabb kiadásban. Bár RB-nek is voltak jó megmozdulásai amikor még vitte a hevessége. Mára kiégett, így Massa jó csere lehet. Egy bizonyítani akaró fiatal brazil, mindig hozhat szint egy csapatba.
SKrisz23-08-2005 10:49:57 // 3807
Massa, mint a Ferari 1-es pilótája? Ennyire nem lehet nagy a baj...
Mike.23-08-2005 10:47:17 // 3806
Szerintem Massa is fog ennyit teljesíteni mint RB. Kicssit előnyösebb helyzetben van, mert ha Sumi jövőre befejezi még 1- es pilóta is lehet.
SKrisz23-08-2005 10:44:52 // 3805
Joe! Igen. Ot tvan még a atűzálló fejvédő is... :DDDD Zolee! Arra ahogy és amit nyilatkozott a csapatról nincs mentség. Még akkor sem ha igaza volt vagy van...
zolee14523-08-2005 10:43:06 // 3804
tudod, hogy önmagában az eredményesség, vagyis a számok nem mindig jelentenek mindent. Ha RB saját erejéből kűzd és harmadik lesz az többet ér mint egy második hely, amit az utolsó métereken "vettek el" tőle, mert MS-t el kellett engednie. Mindig azt mondtam, hogy RB nem igazi versenyző, mert az igazi versenyző győzni akar, és nem ír alá olyan szerződést, hogy max második lehet. Ennek ellenére azt mondom hogy jövőre fg kiderülni mit tud. A nyilatkozatokkal nem értek egyet, nem illik a volt munkaadóját köpködni, mert tudta mit vállalt.
joe7523-08-2005 10:42:55 // 3803
...már a kesztyűn és a bukón kívül is ugye?:))
SKrisz23-08-2005 10:37:45 // 3802
Mind1. Rubensnél elpattant valami és mutatni akar valamit. Én kívánom neki, hogy sikerüljön letennie az asztalra valamit!:)
SKrisz23-08-2005 10:35:54 // 3801
Erre megint azt mondom, hogy maikor a legmotiváltabb volt és leigazolt a Ferrarihoz 2.-nak, akkor is tudta, hogy hova megy és miért... Vagy előbb kellett volna gondolkodnia, vagy már szvsz késő volt lépnie. Egyébként az elmúlt 5 évet figyelembe véve szvsz máshol fele ennyit nem érhetett volna el, mint 2.-ként a Ferrarinál...
Mike.23-08-2005 10:35:28 // 3800
A hátbaveregetés mellé egy kis zsé is járt, amit máshol ő nem kapott volna meg.:)))
joe7523-08-2005 10:33:16 // 3799
Szerintem az F-1 jelenlegi mezőnye tele van RB képességű pilótákkal. És a ferrarihoz bárki szivesen leigazol, még ha ilyen olyan okokból időnként mást is nyilatkoznak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.