Forum >> Forma-1

mesa12-06-2009 09:52:02 // 64892
Ferrari line up 2010 ?:
- Alonso, Hamilton, Raikkönen
- Alonso, Massa, Raikkönen
- Alonso, Hamilton, Massa
- Rosberg, Massa, Raikkönen
- Rosberg, Massa, Hamilton
- Rosberg, Alonso, Raikkönen
- Rosberg, Alonso, Massa

Testpilot ?:
Jensen Button + Sebastian Buemi

Gond nem lenne a nyerőképes ellenfelekkel, az biztos :)))
Satti12-06-2009 07:47:36 // 64891
Tegnap késő este néztem is az edzést az eu.sporton.
Tommi11-06-2009 23:42:58 // 64890
Talán nem teljesen OFF téma, hétvégén lesz a Le Mans-i 24 órás, az indulók között mostani és egykori F1-es pilóták is lesznek, a Motorsport topicba írtam egy kis kedvcsinálót :)
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 20:35:29 // 64889
kihűlt a kása...:-))
Satti11-06-2009 16:28:47 // 64888
Majd nézzük jövőre az új sorozatot, ahol a nagyoknál mindenhol majd 3 gép indul és nagyjából akkor meg is lesz a 18-20 versenyző.
mesa11-06-2009 16:02:30 // 64887
Dehogy adta fel!
Most is a 45 misis plafont akarja, egy 100 millás évvel átvezetve.Ez hülye.
Ferke11-06-2009 14:20:41 // 64886
GTPeti11-06-2009 11:07:48 // 64884
Hova tűnt Damon Hill??? :))
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 11:02:50 // 64883
jó cikk:-)
Satti11-06-2009 09:57:27 // 64882
A5 Szubjektív - Isztambuli Görbe Tükör klikk
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 08:27:07 // 64881
Itt a Bajnok!:-)
Ferko11-06-2009 08:25:20 // 64880
Azért tűrtem eeeel.:-DDDDDD Mekkora duma!:-DDDDDDDDDD


Szerintem unalmas volt MS idejében is. Ráadásul évekig ment így a F1.:-)
SKrisz11-06-2009 08:16:43 // 64879
Azt a bizonyos 3 (mert én 3 körre emléxem és nem 4-re) én is láttam gyerekfejjel anno a pálya széléről nézve. Mi csak onnan tudtuk, hogy Kesjár Csaba lehet az, mert az első körben úgy bánt a gázzal, mint a hímestojással...:)) Aztán a második körben már rendesen tolta neki! :)
Ferko11-06-2009 08:03:57 // 64878
Khmmmm.......tavaly igen csak versenyben voltak.
Tom1211-06-2009 02:05:38 // 64877
Ott voltam akkor, élőben láttam, de azt hittem, lesz folytatás is... :-/
Tom1211-06-2009 02:04:07 // 64876
....talán mert akkor nem volt állandó civakodás a háttérben, engem pl. már ez is "untat" és amíg megy a "gyilok", Button szép csendben mindent megnyer, még csak valamire való ellenfele sincs, nekem így nem is kéne VB cím... :-/
:-)
Xixo11-06-2009 02:01:12 // 64875
Legalábbis a csapatok ezt szeretnék...
Tom1211-06-2009 02:00:39 // 64874
Ja és sokkal "jobban" lekörözte a mezőnyt, mint most Button, legalább valami történt...;-DDD
Tom1211-06-2009 01:58:21 // 64873
Hoppáhoppppááá! Én, Schummi rajongó? Főleg nagy? Soha nem voltam az, csak azért tűrtem akkor el, mert Ferrariban "untatta a népet".;-))
Az más dolog, hogy elismerem, hogy még nem volt tőle eredményesebb pilóta és nem is lesz jó darabig, az biztos.
Azért akárhogy is vesszük ennyire egyhangú soha nem volt a F1, mint idén. Visszafelé sült el a fegyver "Don Mózli" kezében...:-)
Xixo11-06-2009 01:53:00 // 64871
De mi az, hogy kellett???
Ha jól rémlik a Ferkánál is azt nyilatkozták, hogy azért tervezték a KERSel az autójukat, mert úgy gondolták, hogy előnyt jelenthet. Nem hiszem, hogy ennyire elszámolták volna, de ha mégis, az megintcsak ciki...
Amit nem értek abban az egész KERSes sztoriban, hogy miért kellett leszabályozni a teljesítményét és a használat idejét!?!?? (de asszem azt már írtam is)
És ha csak nem a sajtó hazudott, akkor a Ferrari igenis a MMarellivel fejlesztette a KERSét!! :))

Az oké, hogy angolul adják ki a szabályokat és hogy sokaknak szövegértelmezési problémájuk volt (ciki ez is), de azóta már mindenki megépítette a sajátját és mégsincsenek sehol. Ennyi idő alatt egy komplett autót lehetett volna építeni...

Ross ilyesfajta nyilatkozataira nem emlékeztem, régen volt már na! :))
Xixo11-06-2009 01:34:30 // 64870
Dehogy!! Az sokkal izgalmasabb volt!!! :)))))
mesa10-06-2009 16:02:38 // 64869
Ezt az ötletet Baumgartner régebben dédelgette is - szerintem :))
krisz3310-06-2009 12:54:32 // 64868
hát igen pedig lakotelepröl indult nem röno szalonbol :)
Tommi10-06-2009 09:51:48 // 64867
Lássuk csak... :)

Ez a nyilatkozat az én olvasatomban azt jelenti, hogy Barrichello csak másodosztályú pilótának tartja magát, akinél a csapattárs sokkal jobb képességű. DE amikor Jenson nem lesz nagy formában valami miatt, akkor jön el az ő ideje. Tehát csak akkor tud majd jó lenni, ha a nála jobbak bénáznak :)

Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy elmegyek F1-es versenyzőnek és ha az összes többi autó lerobban/kiesik, akkor jön az én időm és akkor majd jól megnyerem a futamot :)))

Rubens öregszik és hülyül :PPP
mesa10-06-2009 09:50:21 // 64866
Budaörsön egy Általános iskola a nevét viseli. Pedig nem is járt szerintem arrafelé
Satti10-06-2009 09:26:22 // 64865
Sajnos nagy kár érte, ami történt vele, ígéretes tehetség volt, lett volna helye akkoriban a Forma1-ben!
krisz3310-06-2009 09:22:00 // 64864
Kesjár, és a kölcsönbe kapott F1-es autó: „Egy kört engedtek neki elvileg, meg hogy ne váltson a harmadik sebesség fölé, de hát amint elindult, mindenki a haját tépte, mert Csaba úgy elindult, mintha vissza se akarna jönni, úgyhogy ment három kört, vagy talán négyet is.” szerintem ez nagy kár :(
krisz3310-06-2009 09:18:01 // 64863
meg van :) amugy érdemes a kocsit is nekem jobban bejön mint a mostaniak
krisz3310-06-2009 09:14:44 // 64862
Hali én ezt mind értem amit irtok csak azt nem hogy hová tünt DEMON HILL ? :))))
mesa10-06-2009 08:42:17 // 64861
2005 és 2009 között az is feltétlen hasonlóság, hogy mindkettő felborította az erőviszonyokat, és mindkettőt követő évben eltörölték azt a szabálymódosítást, ami felkavarta az állóvízet.
2010-től ugyanis -ha lesz még Formula One- megint nem lehet használni KERS-t.
mesa10-06-2009 08:40:27 // 64860
Nem a Ferrari lett hülye, nem a top csapatok bolondultak meg, nem Kimi vagy Massa felejtett el autót vezetni, nem Hamilton fejébe szállt a VB cím, hanem egyszerűen idén ennyire hülyék a szabályok!!! Erről csak az FIA tehet.

Emlékezzünk a 2005-ös idényben örültünk, hogy a csapat VB Ferrarival a 7x VB Schumacher 7.-8. helyen célba tudott érni, mivel eltörölték a kerékcserét, és a Ferrari addig úgy volt megtervezve, hogy a leggyorsabb volt magasan a mezőnyben, ergo legjobban ette is a gumikat, mert addig nem számított! Régebben volt hogy Schu 4x cserélt gumit egy futamon és nyert! :)) Nem szabad elfelejteni, hogy a Michelin aki a renaultnak is szállított, bulizta ki az egy garnitúrás szabályt, mert már rákészültek előre! :-\
mesa10-06-2009 08:33:14 // 64859
Soprano az a baj, hogy te nem azt látod hibának hogy nem egyenlőek a feltételek, és van akiknek meg kellett építeni a KERS-t, van akinek meg nem. ;)

Szögezzük le: a KERS nagyszerű dolog! Plusz lóerő -ami autósport lévén mindig jól jön. Kikerül az utcai autókba, ami megkönnyíti az életet, mert kevesebb energiát kell elégetni a robbanómotoroknak ugyanakkora hatás eléréséhez. Az F430 utódjába be is kerül.

Magneti Marelli: az olasz cég hogy fejlesztette volna a KERS-t kocsi nélkül? Számítógépes modelleken ? Ne viccelj, addig lett volna idő fejleszteni az autót? Persze. De attól még mindig KERS-es autóról beszélünk, ami eleve hátrányból indul a hagyományosokkal szemben, még mindig nem érted ?
Nem az idő volt rövid, mint látható a BMW-nél. hanem a technológia ebben a formában inkább hátrány mint előnyös, legjobb esetben semleges. Ha mondjuk +150 LE lenne és nem 80, egy csapat sem gondolkodott volna el, hogy az opcionális mivolta ellenére megépítse-e!

Dupla diffúzor: a szabályokat egyedül angolul adja közre az FIA. Abban szakkifejezések vannak, amiket roppant nehéz pontosan lefordítani, főként ha eleve pontatlan. Autós szakkifejezésekkel dolgozok nap mint nap és elborzasztva tapasztaltam, hogy ugyanazt az alkatrészt a világ három pontján akár négyféleképp is nevezhetik. A Renault -ha emlékszel- pontosítást is kért, mert nem értették a szövegezést. Ezek után pedig nem merték megépíteni, mert gondolták hogy baj lehet belőle, mivel egy kiskapu.

Ross Brawn: maga nyilatkozta, hogy a Ferrari az élete és ha hívják, azonnal visszamegy! Sőt mikor már több csapat tárgyalt vele, akkor is azt mondta, hogy a végső szó a maranellóiaké, addig nem ír alá senkivel, amíg el nem engedik végleg. Így utólag úgy gondolni, hogy "A mester keresett új kihívásokat" egyszerűen legendaképzés. :))
Ferko10-06-2009 08:25:47 // 64858
Szerintem ehhez az is kell, hogy tavaly a Honda már az idei évre készült, míg a többiek a 2008-as évvel voltak elfoglalva.
Ferko10-06-2009 08:21:33 // 64857
Te, mint nagy Schumi rajongó akkor is ezt mondtad, amikor MS sorra körözte le a mezőnyt és azt csinálta, mint most Button?:-DDDDDDDD
Selmak10-06-2009 08:17:10 // 64856
A RedBull-t.
Xixo10-06-2009 02:43:21 // 64855
Xixo10-06-2009 02:36:30 // 64854
Azon gondolkoztam, hogy ha nem indult volna el idén a Brawn GP, akkor most kit kéne szídni!?!?? :))
Xixo10-06-2009 00:19:54 // 64853
Kár, hogy nem hemike vezet most 26 ponttal, mert ő könnyebben eldobálná... :))
Xixo10-06-2009 00:17:24 // 64852
Itt a teljes cikk, amiből az is kiderül, hogy valszeg nem az autója hibásodott meg... :))
Xixo10-06-2009 00:04:58 // 64851
Szerintem hívta őt a Ferrari, de ő már új kihívást keresett. Ott már elért mindent...
Most meg megcsinálja azt, amit már megtett nálunk is.
Xixo09-06-2009 23:50:26 // 64850
Akkor azt mond még meg nekem, hogy a top csapatoknak miért "kellett" megépíteniük a KERS-t?? Nekik is csak opció volt.
Amennyire emlékszem, a Ferka pl elég sokáig a MagnetiMarellitől akarta megvenni és csak a legvégén kezdték saját maguk fejleszteni. Addig lett volna idő az autóval is foglalkozni....
Az meg hogy nem jutott eszükbe a dupladifi elég ciki... :((
Satti09-06-2009 21:38:32 // 64849
Ez még csak találgatás, semmi konkrétum, meg egy kis trükközés szaga is van a dolognak, hogy esetleges jobb tárgyalási pozicióba kerüljenek.
Buksi09-06-2009 20:12:30 // 64848
Na ez meg a másik! :-DD
szasza(SW)09-06-2009 20:07:08 // 64847
Button nyilatkozata szerintem egyáltalán nem nagyképű.

Az idei hét versenyből hatot megnyerő brit úgy gondolja, a többi pilóta bármikor képes olyan teljesítményre, hogy megelőzzék őt: "Minden futamot meg akarok nyerni idén. Van azonban tizenkilenc másik srác, akik ebben meg akarnak akadályozni. Azt lehet mondani, hogy jelenleg tökéletes a helyzet, de könnyen rosszra is fordulhat"- elemezte a jelenlegi szituációt Jenson Button a crash.net-en.

"A többiek is bármikor találhatnak valamit, amitől olyan gyorsak lesznek, mint mi, vagy talán gyorsabbak is, úgyhogy semmit nem lehet biztosra venni, és folyamatosan hajtani kell. Nem lehet lazsálni egy kicsit sem, és pusztán reménykedni a legjobban, vagy hátradőlni. Mindig hajtani kell. Huszonhat pont előnyöm van, ami nem rossz, de továbbra sem engedek ki. A legjobb munkát akarom végezni minden versenyen, és mindent megteszek, hogy lehetőségem legyen az összes futamot megnyerni. Azonban azt is tudom, hogy nem lesz könnyű. Lesz rossz versenyem és le is győz majd valaki, de azt hiszem, felkészültem erre is."
GT Ɨ|ѯ09-06-2009 20:01:00 // 64846
mondjuk,ahoz el is kellene rajtolni...pl:-DDDD
GTPeti09-06-2009 19:57:42 // 64845
"De egy napon jön majd a hullámvölgy,"

Ezzel azt ismeri el, hogy csak egy hullámvölgy esetén tud felülkerekedni. Igazából még szerény is.
:PP
Buksi09-06-2009 19:54:39 // 64844
Barika megint pofára fog esni! :-DDDD
Hiába van alatt jó autó, egyszerűen nem tud mit kezdeni vele! Másodszor lépett ugyanabba a sz@rba, mert Schumacher mellett sem tudott kibontakozni és most Button mellett sem! Csak a szája jár, aztán majd megint elkezd siránkozni! :-DDD
GT Ɨ|ѯ09-06-2009 19:51:55 // 64843
ez a barigyerek már nagyon nem kellene az F1-be...hihetetlen..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.