Jajj, de gonosz vagy!! :))
Amúgy arra kíváncsi lennék, hogy Hemi ellen mit tudna mutatni a mekinél!!
Forum >> Forma-1
Xixo06-10-2009 23:57:06 // 73582
Kazes☻06-10-2009 23:56:33 // 73581
Gentlemanus. :D
Xixo06-10-2009 23:54:42 // 73579
A rönó? Szakik nélkül, szponzorok nélkül, morálisan a béka segge alatt? Hát nem sok jót ígérnek ezek.
De honnan ez az infó?? Nemrég néztem át az F1es oldalakat és még semmi se volt...
De honnan ez az infó?? Nemrég néztem át az F1es oldalakat és még semmi se volt...
Grando06-10-2009 23:53:41 // 73578
Kár lenne érte. Remélhetőleg csak rövid időre írt alá. :))
pb_06-10-2009 23:53:08 // 73577
Nem szeretné, hogy még így a legvégén, visszaálljon a csapatsorrend.))
Grando06-10-2009 23:52:35 // 73576
Az hagyján, de hogy milyen rendes ez a Puttony, hogy így elhatárolja magát. Kár, hogy Szenya maestró kis csínyeit kihagyta. Na de ilyen egy igazi gentleman. Mondjuk nem csoda, hiszen hát angol... és az apukája is olyan jófej, egyáltalán nem emlékeztet egy élveteg vén kujonra. :DDD
Xixo06-10-2009 23:51:04 // 73575
Jajj, ne akarj már ennyire hasonlítani rám!! :)))))))
Grando06-10-2009 23:47:29 // 73573
Gondolom nem leszek egyedül a gyanúmmal, hogy jó időre elássa ott magát.
Kazes☻06-10-2009 23:44:31 // 73572
Tommi06-10-2009 23:43:28 // 73571
Mit szóltok, hogy Kubica a Renault-hoz ment Alonso helyére? :) Kíváncsi leszek mit fognak tudni összehozni jövőre...
Grando06-10-2009 23:11:08 // 73570
A fene tudja. A jövő évre nagyon rá kell gyúrni a fogyasztás miatt. Lehet ez az ok. Na meg még sok egyéb is... Tudja a rák.
A kocka mindenesetre el van vetve. Most már csak fohászkodhatunk, hogy jól süljön el a dolog. :)))
A kocka mindenesetre el van vetve. Most már csak fohászkodhatunk, hogy jól süljön el a dolog. :)))
Satti06-10-2009 23:10:40 // 73569
Ez pont olyan, mint amikor te sem bírod szó nélkül hagyni..... :-))
Xixo06-10-2009 23:08:50 // 73568
Csak feltűnt, hogy ezt soha nem bírod szó nélkül hagyni. De hát az antiMassisták már csak ilyenek. :))
Xixo06-10-2009 23:07:05 // 73567
Jó volt azzal is, de szerintem még mindig az a legjobb az autóban. Inkább cserélném a kasztnis emberkét, a taktikust, a HR-est, mint őt.
Satti06-10-2009 23:05:37 // 73566
Az te szoktál lenni.:-)
Csak reálisan látom ezt a dolgot, egyébként sok szerencsét Massának, szüksége lesz rá!
Csak reálisan látom ezt a dolgot, egyébként sok szerencsét Massának, szüksége lesz rá!
Hédi06-10-2009 23:05:22 // 73565
De az váltja, aki az elődje volt....talán igy se.
Ki a csoda tudja mi van ennek a hátterében, az hétpecsétes titok.:)
Ki a csoda tudja mi van ennek a hátterében, az hétpecsétes titok.:)
Grando06-10-2009 23:04:24 // 73564
Khmmm, khmmm.... :DDDD
Xixo06-10-2009 23:03:59 // 73563
Csak furcsa, hogy pont a motoros emberke került sorra, amivel eddig szerencsére nem nagyon volt bajunk.
Xixo06-10-2009 23:00:30 // 73562
Ma 6 órát szimulátorozott, az is valami! :))
Xixo06-10-2009 22:59:03 // 73561
Te milyen negatív vagy ezzel kapcsolatban...
Hédi06-10-2009 22:45:16 // 73559
Talán nem...lehet h pont erre lesz szükség h kilábaljon a Ferrari a gödörből.
Meg a versenyzői akaraterejére és elszántságára, amivel sztem nem lesz gond a jövőben:)
Meg a versenyzői akaraterejére és elszántságára, amivel sztem nem lesz gond a jövőben:)
Satti06-10-2009 22:42:46 // 73558
Baj az már most is van, jövőre nem kéne még tetézniük.
Satti06-10-2009 22:41:12 // 73557
Nem lesz az egy kicsit korai?
Szép dolog ez az optimizmus a részükről, de lehet, hogy nem teljesen reális.
Szép dolog ez az optimizmus a részükről, de lehet, hogy nem teljesen reális.
Xixo06-10-2009 22:41:11 // 73556
Xixo06-10-2009 22:37:17 // 73555
Xixo06-10-2009 22:34:57 // 73554
Tom1206-10-2009 22:29:14 // 73553
Akkor én most 300 éves vagyok? :-I
:-DD
Nem az a lényeg, hogy hogyan, hanem, hogy kommunikáltak nem is keveset a mérnökökkel, de most már azért sem keresek mondjuk Vetteles képet sem.;-)))
:-DD
Nem az a lényeg, hogy hogyan, hanem, hogy kommunikáltak nem is keveset a mérnökökkel, de most már azért sem keresek mondjuk Vetteles képet sem.;-)))
Kazes☻06-10-2009 22:13:05 // 73552
Senna....?! Még matatott a váltókarral, milyen rádiózás folyt ott?! Az már a múlt század. :)))))
Tom1206-10-2009 21:54:34 // 73551
...hadd ne keressek már most olyan képet, ahol pl. Senna kézzel, lábbal magyarázza a boxban, a mérnökének, hogy hogyan viselkedik az autó...;-)
Tom1206-10-2009 21:50:21 // 73550
"Nem telefon téma"... ;-DD
Tom1206-10-2009 21:49:08 // 73549
Nemrég láttam egy műsort egy amerikai /NASCAR/ versenyautó "fejlesztését" követték egészen addig, amíg megérett arra, hogy a pályára "ereszthessék". Nem kis szerepe volt a két pilótának abban, hogy ez minél gyorsabban menjen. Mondjuk, volt olyan is, hogy visszament a boxba és azt mondta, hogy: "bä§ô?xmeg ezt az autót", billeg, lecsúszik az ívekről, stb. Na, akkor törhették a fejüket rendesen a mérnökök...:-))
Kazes☻06-10-2009 21:46:03 // 73548
"megint megy pár kört visszajön és azt mondja" - és közben rádión nem is mond semmit??? :))))))))))))))
Tom1206-10-2009 21:39:19 // 73547
Pont erről beszéltem én is, csak kicsit másképp.;-) Lehelletnyi különbségek vannak, ami a pályán mutatkozik meg a futam végére sok - sok plusz, vagy mínusz másodpercben. Azért, ha belegondolsz, milyen idegtépő lehet egy olyan versenyzővel együtt dolgozni, aki megy pár kört, visszajön és azt mondja, hogy "Nem jó." Állítgatnak, cserélgetnek az autón, megint megy pár kört visszajön és azt mondja: "Még mindig nem jó!" ...aztán, ha ez így megy napokig, hetekig, egyszer csak valaki kiborul, hogy: "DE MI NEM JÓ????" ...és itt jön a "hozzáértő" pilóta előnye, aki pontosan meg tudja mondani a gárdának, hogy mi nem jó. Lehet, hogy a telemetria szerint minden jól működik, de mégis fél másodperccel tovább tart nekik egy kör...
Willy06-10-2009 21:32:37 // 73546
Igen. Kb ezt írtam közben a 73544 hsz-em vége felé. :)
Tom1206-10-2009 21:30:05 // 73545
Kérdezzük meg Todt-ot, Brawn-t, Dennis-t, stb...
Szerintem.:-)
...vagy Briatore-t, most ráér, úgyis munkanélküli.;-DD
Szerintem.:-)
...vagy Briatore-t, most ráér, úgyis munkanélküli.;-DD
Willy06-10-2009 21:28:05 // 73544
Én azt mondom hogy akik azon a szinten vannak mindegyik ért a beállításokhoz. Szerintem nincsenek óriási különbségek a pilóták között ilyen szempontból.
Sokszor halljuk azt is, hogy egy versenyhétvégén egy csapatnál a másik pilóta beállításaival megy egy versenyző. De lehet hogy egy másik pályán meg pont fordítva lesz a dolog.
Túlságosan összetett ez az egész. :)
Aztán az is lehet hogy nem is így van. :) Én amiket írok azt a szimulátoros "tapasztalataimból" veszem, ami elég közel van a valósághoz. Szóval egy F1-es autó beállítása nem egy egyszerű dolog, főleg nem akkor ha a két pilóta stílusa teljesen más.
Sokszor halljuk azt is, hogy egy versenyhétvégén egy csapatnál a másik pilóta beállításaival megy egy versenyző. De lehet hogy egy másik pályán meg pont fordítva lesz a dolog.
Túlságosan összetett ez az egész. :)
Aztán az is lehet hogy nem is így van. :) Én amiket írok azt a szimulátoros "tapasztalataimból" veszem, ami elég közel van a valósághoz. Szóval egy F1-es autó beállítása nem egy egyszerű dolog, főleg nem akkor ha a két pilóta stílusa teljesen más.
Ferke06-10-2009 21:26:26 // 73543
Akárhogy is van, tisztán látszik, hogy másként halad az a csapat, akinek a pilótája a szabadidejében is azon töpreng, hogy hogy lehetne jobb, mint az, akinek a pilótája a futam végén a munkaidő végét érti.
A tények ezt igazolják, csak nézzük a sokszoros vb pilótákat.
A tények ezt igazolják, csak nézzük a sokszoros vb pilótákat.
Satti06-10-2009 21:26:17 // 73542
Ennek nagy a valószínűsége! :-))
Tom1206-10-2009 21:25:48 // 73541
...csak olvastunk róla...:-))
Ferke06-10-2009 21:22:35 // 73540
Szerintem meg fogalmunk nincs, hogy hogy mehet ez valójában:)
Tom1206-10-2009 21:21:53 // 73539
Látod, megy ez...;-))
Willy06-10-2009 21:18:18 // 73538
Tesztpilóták gondolom azért vannak mert az új alkatrészeket ki kell próbálni/tesztelni. Legalábbis addig amíg nem volt teszttilalom több dolguk volt.
Az autógyáraknak is vannak tesztpályái/tesztvezetői akik az új modellekkel több tízezer km-t mennek és nyüstölik mielőtt elkezdik a sorozatgyártást.
Az autógyáraknak is vannak tesztpályái/tesztvezetői akik az új modellekkel több tízezer km-t mennek és nyüstölik mielőtt elkezdik a sorozatgyártást.
Tom1206-10-2009 21:14:38 // 73537
Nem kell értenie a fejlesztéshez.
Példa: ha Te elviszed az autót a szervizbe, nem azt kérdezik, hogy "és mi a gond?" ...amire, gondolom ecseteled a "tüneteket", a "diagnózis" felállítása és a gond megoldása már az ő dolguk. Esetleg, ha még azt is megmondod, hogy szerinted kb. mi okozhatja, az nekik is csak egy plusz, mint egy új autó fejlesztésénél az, hogy "fiúk, ezzel a felfüggesztéssel csak esik - kel az autó", hiába ideális hőmérsékletűek a gumik...
Példa: ha Te elviszed az autót a szervizbe, nem azt kérdezik, hogy "és mi a gond?" ...amire, gondolom ecseteled a "tüneteket", a "diagnózis" felállítása és a gond megoldása már az ő dolguk. Esetleg, ha még azt is megmondod, hogy szerinted kb. mi okozhatja, az nekik is csak egy plusz, mint egy új autó fejlesztésénél az, hogy "fiúk, ezzel a felfüggesztéssel csak esik - kel az autó", hiába ideális hőmérsékletűek a gumik...
Tom1206-10-2009 21:04:50 // 73536
Természetesen. A "tesztpilótákat" is csak azért tartják a csapatok, hogy a fizetésüket leírhassák az adóból...;-DDD
...a mérnökök meg csak "vaktában" tervezgetnek, tökéletesítgetnek. Egyáltalán minek vannak a pilóták? ...hogy a tökéletesen, vagy tökéletlenül megtervezett autót falhoz csapják? Ez csak egy felesleges "gyenge láncszem". Nem is kellenek pilóták, majd megtervezik a futamokat is, a boxkiállásokat is, ahol majd a robotok 3 mp alatt cserélnek 4 kereket, az előzéseket is, stb. Miyen jól lehet majd keresni a fogadásokkal, ha majd előre lehet tudni, hogy pl. a "tervek szerint" 2163-ban ki nyeri majd a kenyai futamot...;-DD
...a mérnökök meg csak "vaktában" tervezgetnek, tökéletesítgetnek. Egyáltalán minek vannak a pilóták? ...hogy a tökéletesen, vagy tökéletlenül megtervezett autót falhoz csapják? Ez csak egy felesleges "gyenge láncszem". Nem is kellenek pilóták, majd megtervezik a futamokat is, a boxkiállásokat is, ahol majd a robotok 3 mp alatt cserélnek 4 kereket, az előzéseket is, stb. Miyen jól lehet majd keresni a fogadásokkal, ha majd előre lehet tudni, hogy pl. a "tervek szerint" 2163-ban ki nyeri majd a kenyai futamot...;-DD
Satti06-10-2009 20:54:26 // 73535
Igen, ez valahogy így lehet.
Willy06-10-2009 19:53:06 // 73533
De most komolyan mit kell egy versenyzőnek hozzátennie egy autó fejlesztéséhez?
Elmondja, hogy alul ill. túlkormányzott-e az autó, a különböző kanyarokban hogyan viselkedik, stb, stb...
És nagy valószínűséggel aki az F1-ben van pilóta kivétel nélkül ért az autó állítási lehetőségeihez, gondolok itt rugók keménysége, differenciál beállítások, kormányzár, stb.
Ezen kívül mérik folyamatosan a gumik hőmérsékletét mert az a legfontosabb. És hiába találnak egy jó beállítást ha nem tudják kellően felmelegíteni a gumikat vagy éppen túlhevülnek. És itt jön a képbe maga az autó aerodinamikája amibe a versenyzők nem igen tudnak beleszólni, hanem egyszerűen jó autót kell tervezni.
Elmondja, hogy alul ill. túlkormányzott-e az autó, a különböző kanyarokban hogyan viselkedik, stb, stb...
És nagy valószínűséggel aki az F1-ben van pilóta kivétel nélkül ért az autó állítási lehetőségeihez, gondolok itt rugók keménysége, differenciál beállítások, kormányzár, stb.
Ezen kívül mérik folyamatosan a gumik hőmérsékletét mert az a legfontosabb. És hiába találnak egy jó beállítást ha nem tudják kellően felmelegíteni a gumikat vagy éppen túlhevülnek. És itt jön a képbe maga az autó aerodinamikája amibe a versenyzők nem igen tudnak beleszólni, hanem egyszerűen jó autót kell tervezni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
659
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?