Megkezdődtek a tesztelések Valenciában.
Aki akarja, követheti élőben (nem képileg, csak az eredményeket). ;)))
Forum >> Forma-1
Grando01-02-2010 11:43:08 // 78931
mesa01-02-2010 11:07:35 // 78930
Még szerencse, hogy nem a spinner-divat jött be Amiból! :)
Tommi01-02-2010 11:04:50 // 78929
ÉS majd szorgosan gyűjtik a pontokat, mint a méhek a mézet, mi? :))))))))))
tipoatti01-02-2010 11:01:06 // 78928
Annak nagyon örülök, gyűlöltem ezt a dísztárcsa az alufelnin dolgot...
mesa01-02-2010 11:00:13 // 78927
Eddig az új Renault festése tetszik a leginkább. Olyan kis méhecskés :)
Palik is megnyugodhat, lekerülnek a tárcsák a kerekekről ... :(
Palik is megnyugodhat, lekerülnek a tárcsák a kerekekről ... :(
zolee14501-02-2010 10:50:59 // 78926
Valószínűleg az lehet a megoldás, hogy tilos a hátsó szárnyra függőleges légterelőket tenni (legalábbis nekem ez az utolsó infóm, hogy betiltották), ez viszont így nem a szárny része hanem a motor burkolaté. A lényege meg ugyanaz: ne örvénylő levegőt kapjon a hátsó szárny.
zolee14501-02-2010 10:46:19 // 78925
Mintha kicsivel az első futómű előtti részt megmelegítették volna és ahogy ellágyul az anyag lefittyent az orra. Az a két kis "váll" is ezt az érzést erősíti, ha így lehajlik egy hengres műanyag akkor középen behorpad.:D
Cro16601-02-2010 10:38:56 // 78924
remélem ez az uszony csak arra jó, hogy egy oldalszél belekapjon, és felborítsa őket:)))
Mike.01-02-2010 10:23:29 // 78923
Nekem nagyon nem tetszik ez az autó. Olyan szomorkás, lógó orrú. :-)
Tommi01-02-2010 10:19:49 // 78922
Jaja, nekik is pl.
Grando01-02-2010 10:16:38 // 78921
Volt az több autón is. A retyón pl. ;))
Tommi01-02-2010 10:14:24 // 78920
A bikáknak már tavaly is "uszonyos" autójuk volt, gondolom bejött nekik és ezt fejlesztették tovább, a többiek meg ellesték :)
Grando01-02-2010 10:11:31 // 78919
Sőt, a mercin is megvan a két végigfutó perem az orron - á la tavalyi redbull. :)))
A toro rosso viszont szintén uszonyos.... érdekes...
A toro rosso viszont szintén uszonyos.... érdekes...
Grando01-02-2010 10:09:19 // 78918
A meki, majd a sauber és a retyó bemutatója után kicsit elkezdtem parázni, mert a Ferrari nagyon más képet mutatott az orrkúp-első szárny arányokban, illetve a többin van cápauszony.
Most egy kicsit megnyugodtam. A merci is bemutatta az új autót. (Scumacher-érzékenyek ne nyissák meg. :DDD )
Most egy kicsit megnyugodtam. A merci is bemutatta az új autót. (Scumacher-érzékenyek ne nyissák meg. :DDD )
Grando01-02-2010 10:05:19 // 78917
Persze, értem én, hogy mit mondasz. Természetesen fenntartásokkal kezelem én is a világból felém áramló információkat. ;))
Viszont az információhoz ezúttal elérhetők az érintettek nyilatkozatai. ;)))
Viszont az információhoz ezúttal elérhetők az érintettek nyilatkozatai. ;)))
Tommi01-02-2010 09:52:43 // 78916
Mike.01-02-2010 06:15:17 // 78915
Én nem hallottam a nyilatkozatát, de azért mint tudjuk, nem minden valósat lehet elmondani. Muszáj megfelelni a csapatnak, a szponzoroknak és ez nem mindig egyezik a saját véleménnyel.
Ferke01-02-2010 06:10:03 // 78914
Jaja, ez simán lehet...mármint hogy az egész lavina mr brawnnak köszönhető:)
Ferke01-02-2010 06:08:44 // 78913
Na, az se a Santanderen múlott, az is ziher.:)
Xixo01-02-2010 02:55:01 // 78912
A cápauszonyt már Delarózsi hozta magával? :))
Xixo01-02-2010 02:50:09 // 78911
Szerintem MS neve többet ér a Santander pénzénél.
Xixo01-02-2010 02:48:27 // 78910
Szerintem ha a Ferrarinál időben bejelentkezik, akkor pl Massa sérülése nem gyógyult volna be ilyen gyorsan, esetleg Alonzó sem érkezett volna ilyen gyorsan....
Nem akart ő már ide visszajönni valamiért. Persze azt megértem, hogy Brawn volt az alternatíva, de hogy a Ferka miért nem volt jó neki, azt nem értem...
Nem akart ő már ide visszajönni valamiért. Persze azt megértem, hogy Brawn volt az alternatíva, de hogy a Ferka miért nem volt jó neki, azt nem értem...
Xixo01-02-2010 02:41:50 // 78909
Mivel évekig nyomatta a Ferrari a családom, az életem, blablabla című szöveget és én ezt el is hittem neki, szarul esett, hogy nem volt igaz.
Amúgy meg nem nagyon láttam még egy olyan versenyzőt, aki ennyi évet húzott volna le egy csapatnál, ennyi címet nyert volna velük, ennyire imádta volna a csapata országa..... és utána átigazolt volna a legnagyobb riválishoz....
Amúgy meg nem nagyon láttam még egy olyan versenyzőt, aki ennyi évet húzott volna le egy csapatnál, ennyi címet nyert volna velük, ennyire imádta volna a csapata országa..... és utána átigazolt volna a legnagyobb riválishoz....
Xixo01-02-2010 02:33:02 // 78908
Idáig nem azt a képet mutatta, hogy valaha is tovább akarna lépni...
Grando31-01-2010 21:00:13 // 78907
Az öreg nyilatkozata mégiscsak hitelesebb forrás, mint képzelegni és találgatni - mondván, hogy úgyis mindenki hazudik. Nem túl vidám életfilozófia, ráadásul egy idő után teljesen elveszíti a fonalat az ember, és ha nem vigyáz, akkor a zártosztályon köt ki. Vagy kijelenti, hogy a Föld lapos. :DD ;))
zolee14531-01-2010 20:52:07 // 78906
Ez a rejtélyes ok gondolom a Ferrari brazíliai, vagy netán a komplett dél-amerikai piaca lehet.
Mike.31-01-2010 20:42:00 // 78905
Te ott voltál? Gondolom te sem és én sem. Így csak a találgatás megy. :-)) És már kinőttem a mesékből, akármit nem hiszek el még ha a nagy MS is nyilatkozza azt. :-))
Grando31-01-2010 20:25:42 // 78904
Úgy találgatjátok ezt a "hogy is volt" témát, mintha az öreg nem nyilatkozta volna le az egészet már nem egyszer. :DDD ;)))
Buksi31-01-2010 20:16:27 // 78903
Há' ölég csúnya az a sárga szín! :-))
Mike.31-01-2010 20:16:15 // 78902
Így utólag hülyén hangzik, de amikor Brawnak sikerült nagyot alkotni akkor sejtettem, hogy újra lesz valami kapcsolata MSel, de ezt hagyjuk is ... :-))
Amúgy nem hiszem, hogy Shumi komolyan akart volna versenyezni, így állapodtak meg Alonsoval, Massával. Szerintem valami komoly ajánlatot kaphatott a mercitől, vagy fűtötte a bizonyítási vágy, ezért kezdte el újra a versenyzést.
Amúgy nem hiszem, hogy Shumi komolyan akart volna versenyezni, így állapodtak meg Alonsoval, Massával. Szerintem valami komoly ajánlatot kaphatott a mercitől, vagy fűtötte a bizonyítási vágy, ezért kezdte el újra a versenyzést.
szasza(SW)31-01-2010 20:08:27 // 78901
Kazes☻31-01-2010 20:03:57 // 78900
Az lenne a legjobb, szvsz. :)
Satti31-01-2010 19:57:28 // 78899
A mai Forma1-ben már semmi sem lehetetlen, akármilyen párosítás lehet már.
Atesz198731-01-2010 19:53:27 // 78898
Én elég nehezen tudnék elképzelni egy Alonso Schumi párost... Az nagyon brutális lenne...
Satti31-01-2010 19:30:41 // 78897
A Ferrarinál nem lett volna már helye sztem, mert Alonso mindenképpen ment volna oda a zsíros szponzorral, vmi rejtélyes ok miatt Massához meg ragaszkodnak, legalábbis most még. A Mercedes-szel a megegyezés már valószínűleg korábban, alapos megbeszélések után megszületett.
Grando31-01-2010 16:37:21 // 78896
Az biztos, hogy vmi formát mindig hozott. Főleg azután, hogy megkapta Kovit csapattársnak. Meg persze a legújabb fejlesztéseket is előbb, mint a fehér gyerek. ://
Ferke31-01-2010 16:28:32 // 78895
Azért soroltam csak ide, mert az utóbbi időben ha jó volt a vas, azért valljuk be, fostunk tőle. Persze nem bánnám, ha idén hozná az első éves formáját:))
Grando31-01-2010 16:23:30 // 78894
Lajost nagyon nem sorolnám ide. ;)))
Ferke31-01-2010 16:10:34 // 78893
Szerintem egyébként egyszerűen ezt elbaxta. Jött volna Ő a Ferrarihoz, csak addig tökölt ezzel a visszatérek-nem térek témával, míg egyszerűen bukta a Ferrarit.
Gondolom amikor meg már elhatározta magát, akkor meg már mindenképp vissza akart jönni, és már csak ott volt hely.
De lehet, hogy marhára tévedek:)
Gondolom amikor meg már elhatározta magát, akkor meg már mindenképp vissza akart jönni, és már csak ott volt hely.
De lehet, hogy marhára tévedek:)
Ferke31-01-2010 16:08:19 // 78892
Én nem vagyok elfogult MS irányában, de tény, hogy annyival többet tud, hogy tartósan tudja hozni a szintet. Button sem tudja ezt csinálni. Talán még Alonso az, aki képes rá meg Hemi.
Kár, hogy most már igazából mindegyiket ki nem állhatom, MS-t, a renegátot is beleértve:)))))))
Kár, hogy most már igazából mindegyiket ki nem állhatom, MS-t, a renegátot is beleértve:)))))))
Grando31-01-2010 13:47:41 // 78891
Hoppá. Változott a program a Ferrarinál. Massa kapott egy plusz napot. :)))
Grando31-01-2010 13:24:28 // 78890
Egyértelmű, hogy hatalmas tapasztalatott szerzett a pályafutása alatt. De ez az idő előrehaladtával egyre inkább kezdett avulni. Ő maga vallotta be a 2008-as szezon első néhány futama után, hogy egyre kevésbé látja át a dolgokat, és kezd érződni, hogy kopik a tudás, illetve hogy nem aktív. Ettől függetlenül persze nagyon értékes ember volt a csapatnál (Massa pl. rengeteget profitált a vele való egyeztetésekből).
Na szóval ezért is lehetett egyre kevesebbszer látni a pálya mellett az öreget. :))
Na szóval ezért is lehetett egyre kevesebbszer látni a pálya mellett az öreget. :))
Mike.31-01-2010 13:14:38 // 78889
És honnan tudod, hogy nem adott tanácsokat a "lyuk befoltozására", csak éppen lexarták a véleményét? Egy ideje már a pályán sem lehetett látni mint tanácsadó. Persze lehet telefonon is javaslatokat adni! :-) Egyikünk sem tudja mi zajlott a háttérben.
Amúgy meg nem nagyon láttam még egy aktív versenyzőről, mérnökről sem azt írva, hogy áruló mert elhagyta a csapatát. Főleg, hogy MS már régóta nemaktív pilóta!
Amúgy meg nem nagyon láttam még egy aktív versenyzőről, mérnökről sem azt írva, hogy áruló mert elhagyta a csapatát. Főleg, hogy MS már régóta nemaktív pilóta!
Buksi31-01-2010 13:09:25 // 78888
Akkor mégsem ugyanaz! :-))
Satti31-01-2010 13:08:06 // 78887
10 évet volt a Ferrarinál, azaz 11 versenyszezont. :-) Semmi nem tart örökké, van amikor tovább kell lépni. Annak idején a komoly versenyzést a Mercedes-nél kezdte el MS és most úgy néz ki, hogy ott is fogja befejezni.
Xixo31-01-2010 13:03:27 // 78886
Az érdemeit sosem vitattam!! Nagyon jól tudom mit tettek (és azért nem csak ő) le az asztalra a Ferkás évek alatt, ezért is fáj ennyire a dolog. Nagyon összenőttek a tizenegynehány év alatt. Legalábbis kívülről ez látszott, most meg kipukkadt a lufi...
A süllyedő hajóról meg nem feltétlen kell lelépni, meglehet próbálni befoltozni a lyukakat. De úgy látszik a lojalitás ma már nem erény, hanem ciki... :(
Igaz én nem MS fan, hanem Ferrari fan vagyok, ezért is láthatjuk máshogy a dolgokat.
A süllyedő hajóról meg nem feltétlen kell lelépni, meglehet próbálni befoltozni a lyukakat. De úgy látszik a lojalitás ma már nem erény, hanem ciki... :(
Igaz én nem MS fan, hanem Ferrari fan vagyok, ezért is láthatjuk máshogy a dolgokat.
szasza(SW)31-01-2010 13:03:16 // 78885
Az gyakorlatilag ugyan az csak a mértékben van különbség:)
Buksi31-01-2010 13:01:10 // 78884
Én nem utálom Buttont, csak nem szimpi! :-))
szasza(SW)31-01-2010 12:58:39 // 78883
Menj fel youtubera Ez nem Palikék mondták csak,hanem akiknek van szemük és tovább látnak az utálatukon!
Xixo31-01-2010 12:56:51 // 78882
Egyrészet ez azért erős túlzás, másrészt ez egy futam a 17ből. Egy VB-től picit többet várnék, mint hogy ha gyors az autója, akkor nyerni tud. Sokkal izgalmasabb csaták voltak 2008-ban és 2007-ben is. (szerintem)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
633
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?