Forum >> Forma-1

Tommi16-01-2011 17:36:26 // 93631
Selmak!

Ezt miért gondolod így?
Selmak16-01-2011 17:23:28 // 93630
RBR nem tervez motort, a befagyasztás óta változatlan pinalogóst használja ami gyengébb mint a merga vagy ferka motor min LE mind tartósság szempontjából.
Selmak16-01-2011 17:20:48 // 93629
Ferkának lehet van mire, de montezuzmónak sokkal kevésbé.
zolee14516-01-2011 17:18:35 // 93628
Ezeken olyna jókat szoktam nevetni: "Az RBR úgy véli, Vettel simán megvédheti címét, mert tavaly kvázi 66 pontot ajándékoztak Alonsónak, amikor motorhiba miatt ki kellett állni a versenyből."

Talán a motorhiba nem része a versenynek? Talán a defekt, vagy baleset nem része a versenynek? Vagy az eső? Vagy bármi más? Talán az nem része, hogy az egyik versenyző aznap bal lábbal kel, fel, miközben a másik élete legjobb formájában van?

Vagy rakjuk fékpadra a kocsikat és a legerősebb megkapja a vb címet és kész?:D

Ha nem kellett volna motorhiba miatt kiállniuk. Mintha ez egy rajtuk kívülálló dolog lenne, nincs szavuk a dologban.

Miért nem nyilatkozza azt soha senki, hogy ha rendesen megterveztük volna a motort, normálisan teszteljük, odafigyelünk az anyagminőségre, rendesen megvizsgáljuk a beszállítókat és a szerelőink normálisan végeznék a munkájukat akkor nem kellett volna kiesnünk motorhiba miatt...

Ez olyan, mint az, hogyha nem esett volna az eső... Miért nem mondja azt, hogyha a pilótánk tudna esőben is vezetni...

Persze reggelig lehetne sorolni az ilyesmi nyilatkozatokat, csak semmi értelme, ugyanis mindig sikerül elérniük a kitűzött cél, ha pedig mgsem, akkor rajtuk kívülálló okok miatt a másik félnek ajándékoztak pontokat...és ez minden csapatra igaz.

A Virgin is az RBR-nek ajándékozta a pontokat, mert ha jobb autójuk lett volna az RBR bottal üthette volna a nyomukat.:D
Tommi16-01-2011 13:11:20 // 93627
Montezuzmó visszaszólt a Red Bull-nak :)

Legjobb mondatok:

a Ferrari gyengíteni szeretné a konstruktőrök közt is világbajnok osztrák csapatot. „Nemcsak Vettelt vinnék el, hanem a mérnökeinket is, orvvadászatot tartanak. A szellemiségünkre törnek, azt szeretnék megteremteni saját maguknál”.

He? Ha már szellemiség, ki mennyi idős és kinél minek volt ideje kifejlődni? :)

"Ha egyszer valamikor a tizedét elérik annak, amit mi, akkor majd beszélhetünk"

Ez meg no comment :) Lehet, hogy a Ferrarinak nagy arca van, de van is mire :)
Kazes☻14-01-2011 17:40:52 // 93626
állat! :)))))
Buksi14-01-2011 16:30:18 // 93625
Nagyon komoly a különbség! :-)
Tommi14-01-2011 15:49:04 // 93624
Gondolkodtam, hogy a Pihentbe vagy ide tegyem, de inkább ide :) Tipikusan a "húzzuk le a gazdagokat drága és barom ötlettel" iskolapéldája :)))

"Amikor már azt hinnénk, hogy nem érhet több meglepetés a Formula-1 (meg a hozzá tartozó körítés) világából, akkor, csak úgy, derült égből jön egy ilyen arculcsapás. Egy luxusjacht, ami kívülről és belülről is úgy néz ki, mint a nagyhercegség Grand Prix versenypályája!"

Klikk
imi15614-01-2011 13:59:49 // 93623
Ez tényleg döbbenet:).
Grando14-01-2011 13:58:21 // 93622
Kibebaxott király! :)))
Satti14-01-2011 13:18:49 // 93621
Nagyjából min. dupla olyan tempóval mehetnek az F1 gépek, durva a különbség tényleg.
Tommi14-01-2011 13:13:21 // 93620
Facebook-on találtam ezt a két videot, nagyon durva :) A Forma-1 és a kisebb sorozatok közötti sebességkülönbséget remekül lehet látni, a másodikat nézve az első video autói szinte nyugdíjasnak tűnnek, brutál :)

Eau Rouge lassan

Eau Rouge gyorsan (és a hang se rossz)
Buksi13-01-2011 14:35:00 // 93619
Le kellene váltani ezt az okoskát már! :-/
GT Ɨ|ѯ13-01-2011 08:22:52 // 93618
Kezdi felfedezni a kanálban a mélyedést...:-)


( tehetséges....:-)
Satti13-01-2011 08:18:41 // 93617
Ki a tököm ez a Domenicali, vmi szerelősegéd?? :-))
Diny12-01-2011 22:24:08 // 93616
a gumiknak már sok évtizede.. :))
Tommi12-01-2011 22:21:17 // 93615
Domenicali döbbenetes bejelentése :)

"A gumiknak és a KERS-nek is fontos szerepe lesz 2011-ben"

Klikk

Hát. ha nem mondta volna, tuti senki nem jött volna rá :)))
GT Ɨ|ѯ12-01-2011 18:27:02 // 93614
langyos duma...:-P
Buksi12-01-2011 14:58:04 // 93613
Szegény szultán! :-)
Satti12-01-2011 11:07:59 // 93611
Húúú basszus, szinte erekcióm volt! :-)) Amennyiben az elmúlt 5 év összes playboy-ban, hustlerban szereplő csajt összegyűjtenék egy nagy helyiségbe és ott kelletnék magukat, persze ruha nélkül, az nem lenne ennyire durva látvány! :-))
Rics12-01-2011 02:10:11 // 93610
Fenébe...megint nyitva hagytam a garázsajtót :))
Xixo12-01-2011 01:47:45 // 93609
Erre szokták mondani, hogy akinek mindene megvan, annak semmije sincs?! :)
Tommi11-01-2011 22:51:23 // 93608
Csak kicsit off :)

A brunei szultán garázsa...

No comment... :)
Satti11-01-2011 15:36:39 // 93607
Jól tetted. :-)
Diny11-01-2011 14:12:43 // 93606
:)
köszi, érdekes ez a sokszínűség :))
SKrisz11-01-2011 11:50:05 // 93605
Elbaxtam... sárga = Spa franchoshamps

...de már semmiben sem vagyok biztos :)
SKrisz11-01-2011 11:48:04 // 93604
Tommi által leírtak mellé még néhány szösszenet:

- Kék - fehér Ferrari = Argentina / Mexico
- Sárga Ferrari = Magni Cours
- Ződ Ferrari = USA (Thin Wall Special)
Diny11-01-2011 07:21:29 // 93602
köcsögöm székem :))
akkor ez van megörökítve 1-2 1:43-as kiadásban :)
Tommi10-01-2011 22:57:16 // 93601
Az Öreg valami miatt összeveszett az olasz autoklubbal (tudjuk mennyire nehéz természete volt) és kerek perec kijelentette, hogy a Ferrari soha többet nem fog rajthoz állni Olaszországban és soha többet nem versenyeznek piros autóval. Nemcsak a levegőbe beszélt, Watkins Glen-re jöttek a kék-fehér Ferrarik :) Aztán valahogy lenyugodtak a kedélyek és visszafestették a Ferrarikat pirosra :)))
Diny10-01-2011 22:28:53 // 93600
egy kis nosztalgikus kérdés.

1964-et írunk, John Surtees Ferrarival világbajnok.

Kérdés: a Ferrari bizonyos versenyeken kék-fehér színű. máskor piros.

miért? (nem tudom, azért kérdezem:)
Selmak10-01-2011 18:57:45 // 93599
Azt mondom úgy legyen, bár az idei csökkentett aero is hozhat már izgalmakat. (remélem)
Tommi10-01-2011 18:11:23 // 93598
Volt nálam egy kis összejövetel szombat este, Andy+White Lady, Totti+Tica, Thomika, Bogi, Pidap meg még pár ember és éjjel egy körülre végeztem a romok eltakarításával, gondoltam még benézek :)
Satti09-01-2011 10:14:33 // 93597
Ilyenkor még nem alszol, vagy már nem alszol, vagy buli után írtad, de akkor hogy-hogy ilyen korán hazaértél, vagy mit csináltál épp kora hajnalban......?? :))
Tommi09-01-2011 01:37:01 // 93596
Ha csak fele olyan jó lesz, mint 1983-ban…

"Újabb nagy váltás előtt áll a száguldó cirkusz: 2013-tól jönnek a négy- (vagy hat-) hengeres, 1600 köbcentis turbók, és a kocsikra ható leszorítóerőt is jelentősen csökkentik. Patrick Head és Rory Byrne szerint ez lesz a legnagyobb változtatás 1983 óta."

Érdekes cikk...
Tommi06-01-2011 17:52:04 // 93595
Ferrari naptár PDF formátumban. Érdemesebb tömörítve letölteni, úgy csak 30 mega :)

Klikk
GT Ɨ|ѯ06-01-2011 17:45:16 // 93594
katt a képre..:-D
Satti06-01-2011 17:00:11 // 93592
Alonsonak majd lejjebb mehet az arca, mert van rá esély, hogy Rossi Doktor elkeni a száját! :-)
Tommi06-01-2011 15:40:33 // 93591
Valentino Rossi az idei Wroom nevű rendezvényen taníthatja móresre Fernando Alonsót, aki még 2006-ban szólt be az akkori hétszeres világbajnoknak

Klikk
Selmak06-01-2011 07:34:19 // 93590
Valóban a V6 volt a legelterjedtebb, de BMW sor 4 turbó volt és az Alfa Romeo-nak is volt sor 4 turbója a F1ben.
Tommi06-01-2011 00:32:17 // 93589
Egy körön :)))
Tommi06-01-2011 00:31:58 // 93588
Ne is mondd, Milánóban hallgattuk a nagyokosokat, akik mondjuk 40-50 éves vagy még öregebb Alfákkal jöttek, hogy "bezzeg a boxer (Twin Spark, akármi, ami későbbi) már szar, az nem is igazi Alfa" :)

Ismétlem: nem a változással van a bajom, hanem azzal, hogy ezt ész nélkül csinálják. És miközben a környezettudatosságot meg a spórolást hangsúlyozzák, sokszor értelmetlenül és feleslegesen verik költségekbe a csapatokat.
pb_06-01-2011 00:22:06 // 93587
Volt olyan is.)
Gerion06-01-2011 00:17:39 // 93586
"a Forma-1-nek irányt kell mutatnia az utcai autók fejlesztése terén is, de könyörgöm: ha így haladunk, lassan lábbal hajtós autók lesznek, mert azok nem környezetszennyezőek :) "

Szerintem mindketten hasonlóra gondolhatunk. A Forma-1 célja a szórakoztatás, és az autóiparból kihozható teljesítménymaximum megmutatása, nyilván főként a gyorsaság terén. Ha az utcai autókat akarjuk fejleszteni, akkor az F1 jórészt tévút: nincs csomagtartó, beesik az eső és hasonlók. :) A Forma-1es autó semmire sem jó, csak száguldani és szórakoztatni. És ha már az egész autó ezt a célt szolgálja, akkor a motor se legyen már kivétel. A bolygó jövője NEM ezen a 20 autón múlik, vagy ha igen, akkor már rég rossz nekünk.
Mulder06-01-2011 00:10:22 // 93585
De a BMW motor tudott vagy 1400 LE-et minimum.....időmérőn:)
zolee14506-01-2011 00:00:42 // 93584
Ja, és a mai napig sokan visszasírják azokat az időket. Mint ahogyan most visszasírjuk a 90-es éveket. Vagy ahogyan sokan sírnak a 2,4 v8 miatt. vagy ahogyan sírva nézzük majd a hangtalan villanymotorokkal száguldozó F1-et, és nosztálgiából sor4 turbó hangot hallgatunk majd a youtube-on.:)
Nem hasonlít ez a "mi volt az utolsó igazi Alfa?" kérdésre?:) Nem lehet, hogy az emberek egy jelentős százaléka nem ez vagy az ellen van, csak pusztán a változás ellen?:)
Tommi05-01-2011 23:56:32 // 93583
Hmm... Azok 1,5 literes V6-os motorok voltak, nem soros 4-esek. Legalábbis én így emlékszem :)))
pb_05-01-2011 23:49:27 // 93582
És örültek, ha 1 motor Vgig bírt 1 futamot..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.