szöveg...Ha már csak úgy... :)
Forum >> Forma-1
biqci20-11-2011 20:44:30 // 98031
Buksi19-11-2011 18:35:00 // 98030
Csak úgy! ;-))
zolee14519-11-2011 00:01:24 // 98028
Kíváncsiságból rákerestem. :D
Szóval míg a Mclaren kispályázik, és adatokat lop addig a Ferrari már alkatrészt?:D A következő egy komplett RedBull autó ellopása lesz.
Brazíliában figyelni kell melyik csapatnál tűnik fel David Copperfield, és nagyon gyorsan fel kell tenni minden pénzt annak a csapatnak a 2012-es vb címére.
Szóval míg a Mclaren kispályázik, és adatokat lop addig a Ferrari már alkatrészt?:D A következő egy komplett RedBull autó ellopása lesz.
Brazíliában figyelni kell melyik csapatnál tűnik fel David Copperfield, és nagyon gyorsan fel kell tenni minden pénzt annak a csapatnak a 2012-es vb címére.
Gerion18-11-2011 23:43:02 // 98027
Közben találtam egy jó linket a témában, egyben utal arra is, hogy akkoriban meg a Ferrari volt sokaknak az ihletadó... :)
Patrick Head:
"Mi a félautomata sebességváltón 1986 körül kezdtünk el dolgozni” – árulta el Head. James Robinson nagyon erőltette az ötletet, hogy csináljunk egy hidraulika segítségével működő sebességváltót, így nekiláttunk, de ez még nem egy szekvenciális váltó lett volna. Majd amikor 1989-ben John Barnard a Ferrarinál bemutatta a félautomata sebességváltóját a mi fejlesztésünk is ebbe az irányba indult el. A fejlesztési osztályunkon Ian Anderson dolgozott, aki már 1979 óta volt a nagydíjak világában vezető szerelőként, így részese volt már az első győzelmeinknek is. Andersonnak természetes tehetsége volt a technikai dolgokhoz, és ő úgy gondolta, hogy a félautomata sebességváltó a legjobb dolog a szeletelt kenyér feltalálása óta, majd egy héttel később adott nekem egy tervrajzot, ami működött, így nélküle még egy év múlva sem tartottunk volna sehol.
Először 1990-ben próbáltuk ki a pályán a félautomata sebességváltónkat, de még nem versenyeztünk vele, így csak az FW14-esbe (1991) került be a rendszer, és úgy gondoltuk, hogy világbajnoki címet fog nekünk hozni a rendszer, mert az első négy futamon megbízhatónak tűnt. A felmerülő apróbb problémák is nagyon könnyen megoldódtak, így az év közepére már egy gyors és megbízható rendszerünk volt."
Patrick Head:
"Mi a félautomata sebességváltón 1986 körül kezdtünk el dolgozni” – árulta el Head. James Robinson nagyon erőltette az ötletet, hogy csináljunk egy hidraulika segítségével működő sebességváltót, így nekiláttunk, de ez még nem egy szekvenciális váltó lett volna. Majd amikor 1989-ben John Barnard a Ferrarinál bemutatta a félautomata sebességváltóját a mi fejlesztésünk is ebbe az irányba indult el. A fejlesztési osztályunkon Ian Anderson dolgozott, aki már 1979 óta volt a nagydíjak világában vezető szerelőként, így részese volt már az első győzelmeinknek is. Andersonnak természetes tehetsége volt a technikai dolgokhoz, és ő úgy gondolta, hogy a félautomata sebességváltó a legjobb dolog a szeletelt kenyér feltalálása óta, majd egy héttel később adott nekem egy tervrajzot, ami működött, így nélküle még egy év múlva sem tartottunk volna sehol.
Először 1990-ben próbáltuk ki a pályán a félautomata sebességváltónkat, de még nem versenyeztünk vele, így csak az FW14-esbe (1991) került be a rendszer, és úgy gondoltuk, hogy világbajnoki címet fog nekünk hozni a rendszer, mert az első négy futamon megbízhatónak tűnt. A felmerülő apróbb problémák is nagyon könnyen megoldódtak, így az év közepére már egy gyors és megbízható rendszerünk volt."
Gerion18-11-2011 23:39:07 // 98026
Nem EGY újságíró elméssége. Ha bedobod közös barátunknak, a Google-nak a "Ferrari Red Bull másolás" keresést, megdöbbentően sok írást fogsz találni a témában.
De szerintem igazuk van, a (jelenleg) jobbtól kell tanulni, így volt ez mindig az F1-ben.
De szerintem igazuk van, a (jelenleg) jobbtól kell tanulni, így volt ez mindig az F1-ben.
Gerion18-11-2011 23:28:11 // 98025
Szerintem tévedsz, a Ferrari versenyzett először félautomata váltóval. A Ferrari 1988-ban kezdte el fejleszteni, az átmeneti F 639-es kocsijukban majd a Ferrari 640-esben versenyeztek vele 1989-ben. A forradalmi megoldás elég esendő volt, ezért 89-ben Mansell és Berger szinte folyamatosan "elfüstölt", ha viszont végigmentek, akkor nyertek vagy dobogó... 1990-ben még mindig csak nekik volt pályán ilyen rendszerük, Prost és Mansell abban az évben már a VB cím közelébe is jutott vele, de még mindig sok volt a műszaki hiba.
Emlékeim szerint a Williams 1991-ben (Mansell-Patrese) jött ki hasonló megoldással, nekik csak fél szezon botladozás után már működött a rendszer. Ha jól emlékszem, a McLaren csak 1992-ben (Senna-Berger) jött ki hasonlóval.
De javíts ki, ha tévedek.
Emlékeim szerint a Williams 1991-ben (Mansell-Patrese) jött ki hasonló megoldással, nekik csak fél szezon botladozás után már működött a rendszer. Ha jól emlékszem, a McLaren csak 1992-ben (Senna-Berger) jött ki hasonlóval.
De javíts ki, ha tévedek.
Xixo18-11-2011 20:43:53 // 98024
Mert évek óta ezt csinálják csak. :( Dupla difi, F csatorna...
zolee14518-11-2011 16:50:29 // 98023
Vajon hány oldalt írna tele ez a faszi, ha történne valami a futamon?:D
LacUS18-11-2011 15:50:03 // 98022
Engem hívtak, csak nem fér bele az időmbe elnökösködni :-P :-D
SKrisz18-11-2011 13:51:47 // 98021
Csak egy apró kérdés. Azért mert egy újságíró rendkívül elmésen észrevette, hogy a Ferrari új első aerodinamikai elem tesztelésébe kezdett az elmúlt futamok / edzések során, mitől olyan biztos minenki abban, hogy a Ferrari a Red Bull másolja? Azért mert ezt is leírta egy újságíró? Aha, akkor az biztos úgy van...
Annyira okosak vagyunk itt mindannyian, nem is értem miért nem mi ülünk az elnöki tanácsban és a sportigazgatói székekben...
Annyira okosak vagyunk itt mindannyian, nem is értem miért nem mi ülünk az elnöki tanácsban és a sportigazgatói székekben...
Blade18-11-2011 13:42:55 // 98020
Az a félautomata váltó a Williamsekben volt először, nem a Ferrariban:)
Kazes☻18-11-2011 13:01:52 // 98019
képregény :)
Leleplezés: Nicole óta ő motiválja Hamiltont...
Leleplezés: Nicole óta ő motiválja Hamiltont...
Kazes☻18-11-2011 12:17:56 // 98018
Gerion17-11-2011 10:36:49 // 98017
Részben jogos, hogy mindenki követi a győztes autó ötleteit, anno a Ferrari kormányról kapcsolható sebességváltóját is kivétel nélkül mindenki lemásolta. Másrészt viszont aki másokat szolgaian másol, az csak második lehet. Ha jól emlékszem, tavasszal costa kirúgásakor is az volt az ígéret, hogy a Ferrari mostantól innovatívabb, önállóbb, bátrabb lesz. Na ehhez az ígérethez viszont több kéne, mint a Red Bull szárnyának az ellopása...
Kazes☻16-11-2011 20:43:03 // 98016
Csak lesz valami még a tarsolyban! :)
Xixo16-11-2011 18:41:54 // 98015
Biztos, hogy JÖVŐRE elég lesz lemásolni a Rbull IDEI szárnyát??
Nem lehet, hogy ők is fognak egy picit fejleszteni?...
Nem lehet, hogy ők is fognak egy picit fejleszteni?...
Xixo16-11-2011 18:14:26 // 98014
Hát egyre kevésbé valószínű sajnos, hogy a régi Kubicát valaha is látjuk még. :(
Így meg akár még jó is lehet Alo mellé hátvédnek, kérdés mennyi pénzt hozna magával...
Így meg akár még jó is lehet Alo mellé hátvédnek, kérdés mennyi pénzt hozna magával...
GT Ɨ|ѯ16-11-2011 15:59:37 // 98013
kihűl az a kása addig:-)
Cro16616-11-2011 12:20:03 // 98012
Tommi15-11-2011 18:23:08 // 98011
Gondolom/remélem mindenkinek feltűnt a nyitó képsorokon Alonso mögött a háttérben a Giulietta :)))
SKrisz15-11-2011 14:59:54 // 98010
Az is igaz... Akkor hagyjuk a francba az egészet... :DD
zolee14515-11-2011 14:58:50 // 98009
Még a sorban állás, de Abu Dhabi-tól hazáig futni ezzel a kerékkel...:D
SKrisz15-11-2011 14:39:34 // 98008
Ajándék? Hol osztogatnak ilyet ajándékba? Sorbaállnék én is! :)))
GabCsi15-11-2011 14:18:59 // 98007
Xixo14-11-2011 23:39:27 // 98005
Xixo14-11-2011 23:06:50 // 98004
Azért én még reménykedek! :) Ennél rosszabb már úgy se lehet, esetleg ha paklit rehabilizik. :)
Cro16614-11-2011 22:50:27 // 98003
"Remélem, hogy az emegyen nem valakinek a baráti köre fogja vezetni majd a műsort.."
hát szerinted mégis, ki más??:DD
hát szerinted mégis, ki más??:DD
Xixo14-11-2011 22:11:09 // 98002
Nem vesztettél sokat. :)
Xixo14-11-2011 22:09:48 // 98001
A formula1.com-on minden infó fent van azonnal. Egy tvt meg csak tudnak szerezni... :)
De ha nem, akkor nálam adottak ezek a feltételek... :)))
De ha nem, akkor nálam adottak ezek a feltételek... :)))
Xixo14-11-2011 22:06:49 // 98000
Közvetíteni az se tud. Lehet, hogy ha van két hete, akkor véberrel együtt össze tudnak szedni valami kis szakmaiságot, de élesbe neki se megy. Beblöfföl valamit és azt sulykolja gyulámmal együtt. Ez gáz. Ugyan úgy nem tudja elvégezni a munkát, mint ahogy a paklilaci se tudta. Bohócnak jók legfeljebb, de azokat meg nem itt szeretnék látni.
Remélem, hogy az emegyen nem valakinek a baráti köre fogja vezetni majd a műsort...
Remélem, hogy az emegyen nem valakinek a baráti köre fogja vezetni majd a műsort...
Atesz198714-11-2011 18:34:22 // 97999
Hát az mondjuk elég szánalmas, hogy a nézőktől kellett kérdezni, hogy kinek milyen gumija van. :D
Kazes☻14-11-2011 16:59:22 // 97998
Na hallod, ha ez neked nem elég, öleld meg a kemencét! :)))
Ferke14-11-2011 14:42:36 // 97997
Ja, ezt az egyet találtam, mást nem:))
Kazes☻14-11-2011 14:00:34 // 97996
Grando14-11-2011 13:52:08 // 97995
Inkább azért lobbizzunk, hogy a jövőbeni kommentátorok kapjanak egy nagyméretű képernyőt, amin látják is, hogy mi történik.
Továbbá kapjanak egy gyors internet kapcsolatot, és előfizetéses regisztrációt az FIA, a csapatok, illetve komolyabb külföldi tévécsatornák oldalaira - szintén információszerzés céljából.
Esetleg dobjuk össze nekik. :DD
Továbbá kapjanak egy gyors internet kapcsolatot, és előfizetéses regisztrációt az FIA, a csapatok, illetve komolyabb külföldi tévécsatornák oldalaira - szintén információszerzés céljából.
Esetleg dobjuk össze nekik. :DD
Diny14-11-2011 13:51:01 // 97994
ez nekem is eszembe jutott, de azért pont őt?:))
Én Szujót bírom, + ismerik is a helyszíneken, vele lehetne dolgozniuk a jövőben háttérműsorok ügyében. Wéber Gábor is maradhatna, + a mostani másodkommentátor Gyulám mellett, ő is hasznos.
Én Szujót bírom, + ismerik is a helyszíneken, vele lehetne dolgozniuk a jövőben háttérműsorok ügyében. Wéber Gábor is maradhatna, + a mostani másodkommentátor Gyulám mellett, ő is hasznos.
Blade14-11-2011 13:17:57 // 97993
Tényleg, nem indítunk egy aláírásgyűjtést azért, hogy Palik ismét F1 kommentátor legyen, mondjuk jövő évtől?!:)
Ferke14-11-2011 13:00:38 // 97992
Tényleg nem tárgyaltátok ki ezt a futamot nagyon:) A youtube-ról minden video le van véve, még a rajtot sem tudom visszanézni, hihetetlen...
Kazes☻14-11-2011 08:30:03 // 97990
Jaaa, jaaa?! :)))
GT Ɨ|ѯ14-11-2011 07:23:26 // 97986
csak nehogy ez a 2 barom legyen ( meghívott ) szakkommentátor, mint a rtl-n a mostani duó....:-(
Xixo14-11-2011 00:02:21 // 97985
Muszáj hszszámot növelni, ha már én is benne vagyok a top20ba! :)
Xixo14-11-2011 00:02:05 // 97984
Muszáj, ha már én is benne vagyok a top20ba! :)
Xixo14-11-2011 00:01:29 // 97983
Ha nem ilyen okostojás módon nyomják, akkor nem is lett volna baj. :)
Kazes☻13-11-2011 23:55:47 // 97982
Ahhoz képest, hogy nem akartatok beszélni róla, elég jól eldumcsiztok. :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?