Forum >> Forma-1

Satti21-03-2006 20:38:30 // 7017
Tényleg röhej,hogy szinte,már csoda,ha csak úgy simán lezajlik a Mclarennél a hétvége,jó eredménnyel,bajok nélkül.Tavaly Montyba kétszer is belementek úgye hátúlról,ebből az egyik a dobogós helyezésbe kerűlt Spa-ban.
Mike.21-03-2006 19:45:53 // 7016
Majd jön Klien vagy valaki más és kiüti alóla. :-D Már azért kell imádkozni a rajongóknak, hogy az edzésen menjen szét a gép, és így a végéről még van esélye a dobogóra. :-)
Satti21-03-2006 19:41:52 // 7015
Dela Rosa 155 kört ment a 4108 méteres pályán,most minden gond nélkül,ami nem rossz.Remélhetőleg Kimi alatt is így marad a verda.
Satti21-03-2006 19:36:03 // 7014
A Mclaren már meg is kezdte tesztelést Paul Ricard-ban,nagyon készűlnek a fiúk,hátha sikerűlne összehozni vmit Melbourne-ben.
Mike.21-03-2006 19:31:14 // 7013
Sajnos te már nem vagy muris! Vedd már észre magad! Csak kötekedsz itt mindenkivel meg nagy pofával beszólsz itt többünknek! Ami zöld, te biztos, és csak te, rögtön beakarod bizonyítani, hogy az kék. Ráugrasz minden témára amivel fikázni lehet mint gyöngytyúk a langyos takonyra. Nem kérem a komentálásodat és a hsz.-eimre sem kell reagálnod. :-((((
Satti21-03-2006 19:29:48 // 7012
Nekem az a véleményem,hogy Fisca örülhet ennek az évnek a Renaultnál,mert köv.szezonban már nem lesz itt,a VB megnyerésére meg sztem nincs esélye,annyira nem jó,már volt bőven ideje,hogy bizonyítson.Alonso mellet meg főként nem lehetne Ő a bajnok,azt a kis spanyol úgysem hagyná.
Inner Circle21-03-2006 19:24:07 // 7011
Azt írták, hogy Rajkó szerződtetése nem lenne olcsó, de ki tudnák fizetni - kérdés hogy akarják-e. Szerintem még nincs lejátszva a kérdés, Fisichella teljesítményén sok múlik. A Renault-nak az lenne az igazán tuti, ha ezt a VB-t meg lehetne nyeretni az olasszal, nehogymá' Alonso a McLarenhez vigye az 1-es rajtszámot! Ha Fisichella a következő néhány futamon is pariban lesz Alonsóval (ami a tavaly pechszériáját tekintve nem valószínű) akkor nehéz lesz őt kitenni a csapatból.
Inner Circle21-03-2006 19:20:45 // 7010
Mosakszol, mint a tengerimalacom, igaz hogy ő murisabb közben (azért te is elég muris vagy) :-) Nehéz elismerni, mi?
Satti21-03-2006 17:46:28 // 7009
Annyi szó esett már erről a szárnykérdésről,hogy lassan repűlőt is tudnánk tervezni:)Más téma:Olvastam,hogy a Renault már Monacoban,vagy rögtön utána bejelenti a 2007-es felállását,bár gondolom,már tudják pontosan,mi,hogy lesz,mondjuk 100%-os semmi nem lehet.
Ferke21-03-2006 17:16:33 // 7008
Ááá, még mindíg ez a téma? Hány hét múlva kell visszajönni, hogy más legyen?:)))
Mike.21-03-2006 17:14:47 // 7007
Nem veled értettem egyet!!! Ezt az egyszerű esetet te bonyolítottad túl. Neked az egy pohár vizet is sikerűl felkavarni.
Inner Circle21-03-2006 17:09:52 // 7006
(És milyen vicces, hogy senkit nem érdekel az hogy a McLaren és a BMW szárnya is gyanús - de azért én vagyok a hibás, mert csak a Ferrariról van szó. Nagyon LOL )
Inner Circle21-03-2006 17:08:58 // 7005
Nocsak, hát végül csak egyetértesz velem? Mert mivel kezdtem én: "Vihar egy pohár vízben." Jobb későn, mint soha :D
mesa21-03-2006 13:18:19 // 7004
Láttam én már flexibilisnek ható hátsó szárnyakat Opel Kadetteken, de nekem nem tűnt úgy, hogy előnyt élveznének :DD
Tom1221-03-2006 12:51:21 // 7003
Akkor nem vagyok egyedül...:-) Egy "hajlékony" szárnytól még senki nem lett világbajnok, meg nem is lesz, ahhoz sokkal több kell...:-))
Mike.21-03-2006 12:40:07 // 7002
Ennyi a véleményem mint neked. Túl van bonyolítva.
Tom1221-03-2006 12:37:35 // 7001
Úúúúú, ezt nem is figyeletem, csak kísérletezgetek, mert ma kapcsolták nagyobb sebességre a netemet... De azért:
:-)

...ha így megy tovább, nincs messze a 8K sem...:-)
Willy21-03-2006 12:30:42 // 7000
Gratula a 7K-hoz. :-))))))
Tom1221-03-2006 12:28:27 // 6999
"Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D" ...bizony kemény sport a F1...:-)) Milyen unalmas is lenne az élet, ha mindenki ugyanazt "fújná"...:-p Mostanában nem volt időm olvasgatni, de gondolom, még mindig a "szárny téma" van a porondon. Csak annyit tennék hozzá, hogy kicsit túl van bonyolítva /nem csak itt/ - szerintem.:-)
Inner Circle21-03-2006 12:04:12 // 6998
Aha, szóval egy tehetségtelen fickó volt MS csapattársa, nála volt jobb néhány tizeddel körönként... ha valaki benyögi a "körönként 1 másodperc"-et, azt kiröhögöm... :PPP Szóval egy tehetséges pilóta könnyedén megverné MS-t? Na igen, ezt láthattuk Malajziában is :-)
Inner Circle21-03-2006 12:00:13 // 6997
Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D Hogy ON is legyen: a McLarennek és a BMW-nek is módosítania kell a szárnyukat Melbourne-re, igaz hogy csak a hátsót. A BMW állítólag csak kisebb átalakításra szorul, a McLarent jobban át kell gyúrni. (Érdekes hogy pont ez a két, viszonylag sereghajtó gárda találtatott illegálisnak.) 90%-ig biztos vagyok benne, hogy ha ők váltanak, akkor a Ferrari is lecseréli a szárnyát. És 100%-ig abban, hogy ha nem teszik, akkor a többiek óvást nyújtanak majd be.
mesa21-03-2006 10:09:57 // 6996
Ahogy látom, Klien már defektes B1 kerékkel rongyol Kimi autójába ...
Mike.21-03-2006 07:39:43 // 6995
Ha jövőre a Toyotához megy, akkor most már legalább hozzászokott a kieséshez, vagy a pontnélküliséghez. Ebben már nagy rutinja van. :-))))) Azért sajnálom, mert nem sok ilyen jó képességű, peches pilóta van.
Willy20-03-2006 22:02:15 // 6994
Találtam egy képet amin nagyon jól látszik Kimi kiesésének oka. :-((((

GEORGE20-03-2006 20:37:36 // 6993
igen, igen,.....
Satti20-03-2006 20:33:16 // 6992
Redbull ferrari KO.Az egyik/Klien/ cseszte el úgye,Kimi versenyét:
mesa20-03-2006 20:25:57 // 6991
Fry jobban teszi, ha megtanul számolni, most épp hánymükdödő benzintakja van a r(H)ondáknak :))
Satti20-03-2006 20:13:58 // 6990
Nem tudom,korábban volt-e róla szó,de most olvastam,hogy Fry már rázza a lábát,reméli a FIA betiltja a hajlékony szárnyakat,ezzel szemben a Ferrarinál,azt mondták,nem cserélik le a kérdéses alkatrészt,csak akkor,ha a FIA hvatalosan így határoz.
Satti20-03-2006 19:47:23 // 6989
Hello mindenki,látom megy az észosztás rendesen,igaz valamivel csak el kell ütni azt a 2 hét időt,amíg jön a köv.futam:))
Mike.20-03-2006 19:43:51 // 6988
Perszeeeeee. Az csak egy új vitaindítási kísérlet volt. Lassan nem lesz senki aki szóba áll vele. :-))
Alfista20-03-2006 19:34:37 // 6987
Látom szemorvosnál voltál, levették a hályogot! :))))))))))))))))))))))) Nem jobb így?! :)))
mesa20-03-2006 15:14:32 // 6986
Arra én már nem emlékszem. Barrichello alatt megvolt már ? Lehet csak ennek köszönhette, hogy tehetségesnek tartották ?! :D
Inner Circle20-03-2006 15:07:02 // 6985
Beszélgessünk inkább a Stewart-Ford 2000-es illegál kipörgésgátlójáról? Nekem nyolc :D
Inner Circle20-03-2006 15:05:38 // 6984
A Williams-es tippem gyengül, mert már a McLarent is hírbe hozták. (Őrájuk azért nem gondoltam, mert azt hittem, ennél a szánalmas majomkodásnál többre lennének képesek egy illegális elemmel.) Állítólag Melbourne-re ők is kicserélik a szárnyat.
Alfista20-03-2006 14:53:05 // 6983
Mindenképpen nyersz, mert így elmarad a lehülyézés! :-)))
mesa20-03-2006 14:40:56 // 6982
Én feladom... IC-t egy faládába, és kiküldöm az FIA igazgatóságába, ingyen ellenőrnek ! :DD
mesa20-03-2006 14:39:40 // 6981
ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne Vagy mégis. Szerintem te ehhez kevés vagy - meg ne sértődj -, hogy eldöntsd, csak úgy lehet megoldani a flexibilitást ;D Meg lehet oldani például gyenge oldalfallal is, ahogy áll. a Renault tette. Végtelen a variációk száma, csak a furfang számít...
TarP20-03-2006 14:39:04 // 6980
Add fel baze. Add fel. :)
mesa20-03-2006 14:36:38 // 6979
Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A 10 centit én, a B) -t te, még mindig tőled idázek : a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat
Inner Circle20-03-2006 14:28:37 // 6978
Szomorúan látom hogy terelsz, mint Bodri a nyájat... Először: ki mondta, hogy a Williams szabályos? Asszem eddig egyesegyedül én tippeltem, hogy pont a Williams szabálytalan... semmi vész, előfordult már mással is hogy árnyékra vetődött, neked se rovom fel... :D Másodszor: az az elem nem oszt, nem szoroz; a kérdés az, hogy a szárny alsó bekötése flexibilis-e. A Ferrarinál igen, és a hiányzó elem csak azért kérdéses, mert ha az ott lenne, akkor nem számítana az alsó elem flexibilissége. Így viszont kétségtelen hogy szándékosan csinálják. Ugyanis ha az a kis darabka onnan nem hiányozna (aerodinamikailag jelentéktelen darabkra!), akkor a szárny máris nem flexelhetne. Nálad a "hiányzó kis darabka" van vagy fél méter :D
Inner Circle20-03-2006 14:22:02 // 6977
Hát ha nem akarod hogy lehülyézzelek, akkor ne szólíts fel arra hogy különbséget tegyek két azonos dolog közt :P "Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható?" Természetesen. "a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik," Ki mondta, hogy A) 10 centit és B) egyáltalán meghajlik? A) 5 és 10mm-es tűréshatárok vannak, a hátsó szárnynak konkrétan 5mm-t néznek el, ha megterhelik 50 kilóval. B) Nem kötelező annak a teszten sem meghajlania. Léteznek olyan anyagok, amelyekkel ez megoldható - más kérdés hogy ezek nehezebbek és lassabb lesz tőlük az autó... hát igen, azt eddig is tudtuk, hogy a szabályt akkor érdemes megszegni, ha az autó gyorsabb lesz tőle!
BadBoy20-03-2006 14:07:46 // 6976
Azt gondolom, hogy nem az irodákból kellene kitalálni ezeket a szabályokat, henem a csapatokkal egyeztetve, tanácsokat kérve. Ez volna a helyes út, hogy ki tudják küszöbölni ezeket a félreértéseket. És mind ezt egy szezon előtt nem a második futam után!
Alfista20-03-2006 14:07:02 // 6975
Ha így megy tovább, ami késik, nem múlik! :-)))))
mesa20-03-2006 14:06:16 // 6974
Nem csak nem akartam azt írni, hogy ugatnak.

Elfelejtettél értelmes választ adni a képillusztrációs hszem mellé.

Most pótolhatod az erre adott magyarázatoddal.
Szerinted a probléma az, hogy a Ferrari felső pagoda szárnya nincs az orrkúphoz rögzítve, így flexibilis, nem fix.

Tessék a Williams autója :

Szeretném, ha elmagyaráznád, ugyan itt hol van rögzítve ez az elem, mert szerintem -ahogy én látom-, nem végződik sehol, a levegőbe mutat, kvázi lehet flexibilis is...

Tessék, csak tessék
Inner Circle20-03-2006 14:02:54 // 6973
Végülis így igaz. Azért vicces ez a történet, mert 2000-ben Brazíliában Coulthardot simán kizárták a második helyről (?) azért, mert az első szárnyának az egyik oldala néhány centit lejjebb volt. Ott a FIA egyértelműen közölte, hogy nem érdekli hogy szar volt a pályaburkolat meg hogy rezeg a szárny, attól nem lenne szabad elállítódnia, és kész.
mesa20-03-2006 13:59:44 // 6972
Nézd, én téged még nem hülyéztelek. Szerintem ezt tartsd tiszteletben te is. a teszten X mm-t lehajolhat VS a versenyen nem deformálódhat Értem. Szerinted ilyen technológiailag megoldható? Biztos a -nem csaló - Renault olyan kompozit anyagokból gyártja, hogy délután 3-kor, a méréskor meghajlik 10 centit, de vasárnap a versenyen megmerevedik, mint a vérömlenyekkel feltöltödott ... f. ? Biztos időhatáros a működése. :DDDD Nem gondolod komolyan ?!
TarP20-03-2006 13:59:13 // 6971
Ércsük mán meg, hogy olyan nincs, hogy nem deformálódhat. Azoknál az erőhatásoknál mindenkinek deformálódik mindene. Hibáztak a szabály létrehozásánál. Korrigálniuk kell. Meg kell adni, mi mennyit deformálódhat. He?
Inner Circle20-03-2006 13:58:23 // 6970
"Emlékszem, mikor a Ferrari kitalálta a periszkóp kipufogókat, a csigazabálók, azé' is szóltak. :D" Azok milyen csigazabálók voltak és mikor volt ez? Merthogy a Renault csapat a Benetton-Fordból lett, akiket ugye túlzás lenne csigazabálónak nevezni, azelőtt meg a Williams-Renault (később Mechachrome) révén voltak az F1-ben, önálló csapatként nem... és a Ferrari réges-régen a Renault-csapat megalakulása előtt hozta be a periszkóp-kipufogókat. Talán még a 24 évvel ezelőtti Renault-ra gondolsz, vagy ezt is felírhatjuk MS utolsó helyes győzelme mellé? :D Ja és egy új népi fordulat: "Beszólnak, mint a kutyák." Képzavar rulez :DDD
BadBoy20-03-2006 13:57:52 // 6969
Az a baj, hogy ez nincs leirva, és ez a galiba.
Inner Circle20-03-2006 13:54:55 // 6968
Tényleg olyan nagy erőfeszítés lenne megérteni, hogy a határérték a tesztre vonatkozik, nem a valóságra? Nekem minden tiszta, neked homályos az ügy... a teszten X mm-t lehajolhat, a versenyen nem deformálódhat, ÉÉÉÉRTED???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.