Forum >> Forma-1
Tommi13-03-2006 13:18:37 // 6381
Jaja, kb fél másodpercen és pár méteren múlott... Alonsonak 1 mp-el gyorsabb volt a boxlátogatása, illetve ugye pár körrel kevesebb benyát kapott, így gyorsabban tudtak végezni vele a szerelők.
bubble13-03-2006 13:14:15 // 6380
Szerintem meg egyszerűen mázlija volt Alonsonak, hogy sikerült a Cipész elé kiérni. Saccra játszottak. Vagy sikerül vagy nem.
Aztán már Schumi is úgy döntött jobb a biztos második, mint a bizonytalan első.
Különben is utálom ezt a felfújt, nagyképű hólyagot. :-)
bubble13-03-2006 13:08:16 // 6379
Akkor a megoldás, hogy a német RTL-en nézed végig. :-)
Egyébként nekik jobb is a műsoruk. Sokkal érdekesebb.
Egyébként én csípem a Palikot. Hülye, de azért jó. WéGé-t is csípem, de beborulok a monoton hangjától.
Tommi13-03-2006 13:07:11 // 6378
Wégé most egy turbós Renault Mégane-nal jár, de azért még szeret minket :))) Nemrég felhívtam és mondtam, hogy igazán írhatnának az egomi buliról, aszonta megpróbál valamit tenni az ügy érdekében :)))
Szerintem Palik Laci csak azért lehet ott, mert ő az egyik főb@zmeg a retek klubnál és nem lehet kitenni. Más kérdés, hogy az illetékes elvtársak is biztos látják-hallják mit művel és mégsenem foglalkoznak vele évek óta...
zolee14513-03-2006 12:54:23 // 6377
amúgy egyik sem volt kerék kerék elleni csata. 94-ben Hillel autó (Benetton) - felfüggesztés (Williams) elleni csata volt, 97-ben meg kerék (Ferrari) - oldaldoboz (Williams) elleni csata volt. :)
zolee14513-03-2006 12:51:21 // 6376
szerintem csak szimplán balfácán:)))
amúgy egy visszaváltós kerékbeállós pördülése volt egyszer Hakkinennek is, Monzában, utána pityergett egyet a pálya mellett.
TarP13-03-2006 11:20:58 // 6375
Én sejtem. hármat váltott vissza, szinte egyszerre amitől pillanatra túlpörgött volna a motor. Két eset van, vagy bepánikolt és ráfékezett picit, vagy a ledadogó motor ránott egyet a hátsó kerekeken.
Mindkettő elég, hogy megpördüljön, de ezek csak az én saját elképzelésemre épülnek.
Inner Circle13-03-2006 11:10:30 // 6374
Baszki, nem is ezt akartam beidézni... erre lett volna válasz: "Most Sumi adta fel"
Egyébként még nem tudják, mitől pördült meg Massa.
Inner Circle13-03-2006 10:36:08 // 6373
"50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál..."
Szerintem MS-nek esélye sem volt, Palik ugyan ejakuált egy szép nagyot hogy "Erre csak két világbajnok képes", de Alonso simán kijött a belső ívre és nyerő helyzetbe került; MS persze végig nyomta a gázt, de ő is tudhatta hogy ha Alonso nem csinál valami hülyeséget, akkor gond nélkül elöl fog maradni. Látványos helyzet volt, sok lehetőség viszont nem volt benne.
Ennél sokkal komolyabb, valóban kérdéses kimenetelű csatákat nyomott pl. Heidfeld és Coulthard, ott tényleg volt tétje a dolognak. (Mellesleg Heidfeld rondán kitette a skótot a pályáról, a futam után a FIA figyelmeztette is érte.) Ugyanígy Barrichello-Button, Montoya-Button, Rosberg-mindenki más :-)
Mike.13-03-2006 10:30:22 // 6372
Úgy kell érteni, hogy ketten egy kanyarban és ki bírja tovább idegekkel. :-)
Most Sumi adta fel és szerintem az év végén sem lesz ez másként.
zolee14513-03-2006 10:25:24 // 6371
a kerék kerék elleni csatát úgy kell érteni, hogy kilökte-megpróbálta kilökni...
:)))
Inner Circle13-03-2006 10:24:19 // 6370
"50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál..."
Hát a jóég tudja, ha megvakarnánk kicsit a '80-as évek történelmét, lehet hogy meglepetések érnének, akkoriban voltak érdekes futamok. Pilóta-bojkott a futam előtt, rivális F1 szériák és hasonlók :-)
Inner Circle13-03-2006 10:23:27 // 6369
Akkor már inkább az a kérdés, hogy melyik csapat NEM maga készíti a teljes autót :DDD
Inner Circle13-03-2006 10:22:43 // 6367
"Az első két évében/'96,'97/Schuminak is voltak gondjai a géppel..."
'96-ban már megkapták az új V10-est.
"...de '98-tól fokozatosan egyre jobb lett a Ferrari"
Már '95-től javult, '98-tól inkább "egyre tökéletesebb" lett :-)
Inner Circle13-03-2006 10:21:24 // 6366
"A többiek, ha nem megy nekik szép csendben eltűnnek."
Éppen ezzel fenyegetőztek ők is és ezt nem tartottam etikusnak. Illetve ők még fenyegetőzzenek, esetleg nem erkölcsös olyat mondani hogy "Ha nem nyerünk idén akkor kiszállunk", de ha mondani akarják, hát mondják. Az igazán nagy baj az, hogy a Mosley-félék hallgattak és hallgatnak rájuk.
"Rajtuk kívül mindegyik csapat külön céggel készítetik a kocsikat. A Ferrari a mai napig az egyetlen csapat, amelyik maga készíti az autóját."
Néhány éve ez igaz volt, azóta viszont van önálló Toyota, Honda és BMW-csapat. A "mai napig" meg pláne nem igaz, mert közben is voltak ilyen csapatok.
Mike.13-03-2006 10:20:45 // 6364
Akkor még jobban őt favorizálom. :-)))
Inner Circle13-03-2006 10:18:19 // 6363
És WéGé régen 147-tel járt, most nem tudom mivel, mindenesetre kebelbeli :-)
Willy13-03-2006 10:17:50 // 6362
De azok az utolsó versenyek voltak, ez pedig a szezonnyitó. Ha most belemegy az adok kapokba és mindketten kiesnek az sokkal rosszabb mint 8 pont. Ha ez lett volna a szezonzáró és ezen múlik a VB címe akkor biztos megpróbálta volna.
Mike.13-03-2006 10:08:17 // 6361
Lehet, hogy igazad van ebben a motor témában, de emlékszünk még a vehemens Sumira. Csak két leghíressebb/hírhettebb : Amikor Hillel kerék kerék ellen csatában nyert VB címet. Vagy Villeneuve ellen ugyanolyan csatában pont elbukta a címet. Most vagy meggondoltabb, érettebb versenyző lett, vagy bevan szarva a csatáktól. :-)
Mike.13-03-2006 10:02:53 // 6360
Wébert én csípem. Jó a dumája ért is valamicskét az F1-hez. Én benne lennék a cserében. :-)
zolee14513-03-2006 09:44:30 // 6359
most ezt mondod, de azért titokban pityeregnél:)
szerintem Palik közvetítésének a hangulatát kellene ötvözni WG hozzáértésével. Hmm, talán ha Paliknak Nem Marsitól, hanem WG-től születne gyereke kb 20 év múlva lenne jó F1 közvetítés.:)))
GEORGE13-03-2006 09:33:18 // 6358
Egyet értek veled, aszem ha "eltünne" nem sírnék utána :-)
Tedi13-03-2006 09:31:57 // 6357
Ezeknek a kritériumoknak a Wéber Gábor meg a Szabó Robi, aki megfelel. A Szabó Robi viszont nem tud annyira jól kommentálni, a Wéberből meg jön a rizsa ezerrel, de nem beszél faszságokat :)
Mike.13-03-2006 09:25:35 // 6356
"jó riporter még az elszólásaival együtt is."
Az én szememben a jó riporter tárgyilagos, nem személyeskedő, felkészült és valamennyire ért a témához. Jaaa, és csak keveset téved. Mondjuk egy szenzonban annyit mint Palik egy futamnál. :-)
"Fejtsd ki bővebben Gyulám? Ezt hogy gondolod Gyulám?" dumából is elegem van. :-(
És a felspanolt idegállapotban való ordibálásból is elég már. :-(
És úgy Palikból is egészen elegem van.
zolee14513-03-2006 09:23:38 // 6355
nem Palik védelmében, de ha mindenkit elpaterolnának onnan ahol van azért mert ezt valahol valamilyen fórumon szorgalmazzák, akkor sehol nem lenne senki, vagy senki nem lenne sehol, pedig mindenkinek lennie kell valahol.:)
nekem sokkal jobban szúrta a szememet Crazy Jenő statisztikája, mint Palik "élvezése" vagy baromságai.
GEORGE13-03-2006 09:20:36 // 6354
Küdjed te, s én is aláirom :-)
Mike.13-03-2006 09:19:01 // 6353
Küld a nyomtatványt és már írom is alá. :-))
GEORGE13-03-2006 09:18:47 // 6352
Na ez se volt semmi beszólása :-))
És nem is tudta elsőre végig mondani!! .-)))))
Lacza13-03-2006 09:17:41 // 6351
Hát igen a Palik az egy külön világ,de azért jó riporter még az elszólásaival együtt is.Pl:...-nak keresztbe kell hajtani a boxutcán büntetésből:)
De ha nem ilyen lenne a sláger rádiósok nem csináltak volna palik mixet.
GEORGE13-03-2006 09:16:58 // 6350
Sokszor néztük már némán a haverral az F1-et ez az idióta barom miatt!!
Gyűjtsünk aláírást ellene!! :-)
Mike.13-03-2006 09:14:08 // 6348
Az a baj, hogy már elrontja az F1 élvezetet is. Az összes ismerősömnek hasonló a véleménye erröl a faxról. Nem igazán értem az RTL vezetőségét sem. Rengeteg ilyen vélemény hangzott el már sok fórumon még sem történik semmi. Aláírást kellene gyüjteni ellene!?
zolee14513-03-2006 09:12:04 // 6347
nincs igazad, a súlyhatár pilótával menetkészen értendő minimumsúly, tehát ha egy motort reggelizett volna akkor az autó egyéb részein vagy a ballaszton lehetett volna "súlycsökkenteni".:)))
GEORGE13-03-2006 08:58:46 // 6346
A Palik egy idíóta, sajnos....egy idő után viszont már nem vicces, sőt inkább bosszantó ahogy "pofázik" főleg égebe kiáltó ökörségeket.
pl: egy motor reggelizett és azért megy most így!!!
Ha tényleg megevett volna egy motort akkor igen csak lassan kellett volna mennie a + súly miatt nem??
Azért tudhatná ki hányadik, és kit látunk a képen adott pillanatban! :-(
zolee14513-03-2006 08:53:47 // 6345
érdekes volt visszaolvasni, úgy láttam megint előkerült a Ferrari=F1, ami igaz is, de azzal a kiegészítéssel, hogy F1 nem= Ferrari. Na mindegy, ez csak úgy eszembe jutott.
A futam maga jó volt, sőt az új időmérő is bejött.
Olvastam itt olyat, hogy Sumák visszavett, meg miért nem próbált előzni... olyan nem lehetséges, hogy nem került támadási pozicióba?:)
A legjobb dolog, és egyben a legmeglepőbb viszont a kis Rosberg volt!
Palik, érdekes kérdés. Sztem ő közvetít a legjobban, már ami a hangulatot illeti, és ebbe még az is belefér, hogy hülyeséget beszél. A legviccesebb az Alonso sokkal korábban fékez mint Sumák!!! Hű de rövid féktávot vesz MS!!! Illett volna hozzátenni, hogy Hűűű Alonso milyen korán kezdi taposni a gázt!!! :DDD
GEORGE13-03-2006 08:46:44 // 6344
Szerintem is volt benne taktika is!
És azt is kell nézni, hogy a másik gépüket elbaxták a boxban!!
Szóval kellett a fix helyezés!
Willy13-03-2006 08:38:44 // 6343
Azért figyelembe kell venni azt is, hogy annnak a motornak még ki kell bírnia egy versenyhétvégét ami a gépekbe van. Szóval Schumi lehet hogy nem akarta kínozni az autóját és azért nem próbált meg előzni.
Mike.13-03-2006 07:12:50 // 6342
Sumitól az előzést, de legalább a kisérletét én is vártam az utolsó körökig. Az biztos, hogy hosszú még a VB és ez a biztossab meg minden, de akkor is.... :-( A fiatalabb Misi biztos bepróbálkozott volna. Már nincs meg az az igazi tűz benne? Na majd meglátjuk a továbbiakban mi lesz. Reméljük, hogy nem ez a két pont fog hiányozni a 8.VB címhez. :-)))
Xixo13-03-2006 02:03:27 // 6341
Hát Sanci, én még mindig azt mondom, hogy meg kellett volna előznie Alonzót. Sokat jelentett volna az egész évre, ha megmutatja, hogy visszatért a Ferrari! Nem is értem, hogy bírt ilyen kényelmesen autókázni mögötte! Tiszta ideg voltam!!
Massza viszont tényleg nem rossz! Ha nem szedi össze azt az 1 percet a boxban, akkor odaérhetett volna a 3. helyre. De így is sokkal bíztatóbb a teljesítménye, mint anno Barié volt!
Remélem a malájoknál is folytatódik a jó szereplésünk, sőt még előbbre is léphetünk és nem csak a sok báhrejni tesztnek volt köszönhető ez a 2. hely!
Ferke12-03-2006 22:12:27 // 6340
Naa az ilyen commanteket szeretem a legjobban. A Ferrarinak valamiért mindíg "könnyű"! A tavalyi eredményből látszik, mennyire könnyű lehet neki.
50 éve az egyetlen csapat, amelyik egyetlen futamot sem hagyott ki, mindíg ott állt a rajtnál...ezért nem is tudnék versenyzőnek szurkolni, egy versenyző nem csinál hagyományt, viszont egy csapat fél évszázados hagyományt tud nyújtani. Tehát az eredmény megintcsak F1=FERRARI! :))))
Tommi12-03-2006 21:45:59 // 6339
Pont ezt "vágta a fejemhez" múltkor egy évfolyamtársam, amikor Forma-1-ről beszélgettünk. Aszonta, hogy könnyű a Ferrarinak olyan sikeresnek lennie, hiszen a legrégebbi csapat, az elejétől kezdve ott voltak-vannak. Erre én meg azt mondom, hogy pl a Minardi is ott volt 20+ évig és még csak egy rohadt futamot se voltak képesek nyerni...
Ferke12-03-2006 21:35:43 // 6338
Elmondtad a legnagyobb igazságot, és pont ezért az F1=Ferrari!
Braunéknak elég nagy öröm ez a második hely a tavalyi mélyrepülés után, de jövő héten már a taktikára is talán kicsit jobban odafigyelnek majd, Alonso ma még megúszta, jövő héten már nem lesz ekkora mázlijuk!:)))
Tommi12-03-2006 20:53:48 // 6337
ROTFL :))))))))))))
Willy12-03-2006 20:43:31 // 6336
Szereted Villeneuve-öt és Solberg-et. Te már rossz ember nem lehetsz.
:-))))))
Tommi12-03-2006 20:39:32 // 6335
Egy rövid gondolat a ki kinek drukkol témához:
Csapatban a Ferrari, a McLaren és a Williams a legnagyobbak, ők hárman voltak a legügyesebbek az elmúlt évtizedekben.
Motorban a Ferrari, a Honda, a Renault és a Ford, ők hosszú ideje ott tudtak-tudnak lenni, a többiek messze nem voltak, illetve most sem képesek tartós sikerekre.
Versenyzők jönnek-mennek, én pl a mai napig csipázom Villeneuve-t, mert benne legalább van valami :))) A raliban Solberg a kedvencem, mert nem egy olyan savanyúképű, sótlan ember, mint Loeb (aki előtt természetesen azért kalapot emelek, mint versenyző, de amúgy nem a szívem csücske).
Tom1212-03-2006 19:58:12 // 6334
Satti12-03-2006 19:52:57 // 6333
Az első két évében/'96,'97/Schuminak is voltak gondjai a géppel,de '98-tól fokozatosan egyre jobb lett a Ferrari,ez az ami Kiminek a mercinél már nem jött össze,már az 5.évét kezdi a csapatnál,és eddig már 2 VB címe ment el az állandó műszaki hibák miatt.
Tom1212-03-2006 19:49:03 // 6332
Meg azok a "mélyrepülések" sem voltak annyira mélyek, hogy eltűntek volna a "süllyesztőben". Szegény Alesinek is azok az esetek őrölték az idegeit évekig, mikor az élről, vagy ponszerző helyekről esett ki sorozatosan. Nem volt megbízható az autó, de versenyképes volt, amíg ment.:-)) Az Alfákról is ezt mondják nagyon sokan még mindig... ...de ezt itt azt hiszem nem kell cáfolnom.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
424
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?