Forum >> Forma-1

TarP24-03-2006 11:28:23 // 7031
Az, hogy mennyire izgalmas az F1, nem a versenyek számától függ, hanem a pilótáktól, szabályoktól, autók közötti különbségektől... Szóval jobb a több futam, mert így egyszer-egyszer mernek majd kockáztatni, hiszen elég sok verseny lesz helyrehozni. Bár ezen gondolkodjatok, lehet, hogy pont a folyamatos 2.3.hely jobb, mint pár 1., meg pár kiesés?
BadBoy24-03-2006 11:18:22 // 7030
Szerintem, meg nem lessz jó a 20 futamos idény. Nekem már néha ez is nagyon unalmas. A 16 futamos idények jók voltak, mer akkor az ember alig várta, hogy teljen el az a 2-3 hét a két futam között, és újra látni akartam a versenyt. Most néha meg sem nézem, mert már sok.
SzJ24-03-2006 08:13:50 // 7029
http://www.formula.hu/index.php?lap=cikk&id=6719 Rajtautomatika a Renaultban?
Zsolt15524-03-2006 07:06:53 // 7028



A 2006-os Forma 1-es autók.
Satti23-03-2006 19:37:04 // 7027
Az is jó lesz,hogy 2008-tól 20 futam lesz egy szezonban,és lesz majd súlybüntetés.Még nagyobb változások lesznek valszeg attól az évtől,de az még odébb van.
Satti23-03-2006 19:35:17 // 7026
A másik finn csodagyerek is egész jó,a mostani Paul Ricardon zajló teszten,Ő volt folyamatosan a leggyorsabb,miközben két teljes versenytávot nyomott le,ez nem rossz teljesítmény.A jövő évtől Kovalainen-nel is számolni kell,jó lesz.
Ollah23-03-2006 08:31:44 // 7025
Látványos F-1 baleset, csak erős idegzetűeknek!

SzJ22-03-2006 10:32:40 // 7024


Nemcsak Alfája van Massának és Shuminak.
TarP22-03-2006 08:56:57 // 7023
Természetesen még párszáz paraméter, mint az olajfilm vastagsága a hengerfalon, meg az átöblítés, meg a szelepegybenyitás... Csak annyit akartam írni, hogy attól, hogy egy motor magasabb frekvencián üzemel, még nem tudod meg, hogy erősebb, jobb motor-e, mint a másik. Példa: a 12 hengeres motorok elvileg nagyobb teljesítményűek voltak a 10 hengereseknél, de hatásfokuk a több henger+lehúzógyűrű...súrlódásából adódóan rosszabb volt.
Whiteskull22-03-2006 08:13:58 // 7022
Hát a nyomaték inkább csak végererdmény lesz, majd egy másik számításban. Ha jól tudom akkor fordulatszám, sürítési végnyomás és talán a lökettérfogat számít. :)))
TarP22-03-2006 08:11:54 // 7021
A teljesítményhez úgy emléxem kell még valami fordulatszámon túl...pl NYOMATÉK. Aztat hogyan mérték a superhero-k a pálya széléről? A magas fordulat viszont a magas üzemanyagfogyaszást is maga után vonja.
someq-14722-03-2006 07:21:20 // 7020
"A grandprix.com szerint a sepangi időmérő edzésen elvégzett hangfrekvenciás mérésekből az is kiderült, hogy a mezőny két legerősebb V8-as hajtóműve a Mercedes-Benz FO108S jelű egysége és a Cosworth CA2006 Series 2-ese. A német egység 19700-as percenkénti fordulatszámmal üzemelt a kvalifikáción, míg a brit erőmű 20000-nél is többet fordult percenként." hmmmm nem is rossz!!!:-)))
mesa22-03-2006 00:16:51 // 7019
Nem, csak nagypofájú Briós Jóska jelentette ki, hogy ha beszó' a Renyónak, akkor +10% ktg. simán megvan. Okosan elgondolva, tudjuk, Alfonsó nincs túlfizetve. Gondolják, hogy lószar+10% -ért majd odamenne a Kimi ? muhahahaha
Whiteskull21-03-2006 20:41:18 // 7018
Már-már én is sajnálom őket. :))
Satti21-03-2006 20:38:30 // 7017
Tényleg röhej,hogy szinte,már csoda,ha csak úgy simán lezajlik a Mclarennél a hétvége,jó eredménnyel,bajok nélkül.Tavaly Montyba kétszer is belementek úgye hátúlról,ebből az egyik a dobogós helyezésbe kerűlt Spa-ban.
Mike.21-03-2006 19:45:53 // 7016
Majd jön Klien vagy valaki más és kiüti alóla. :-D Már azért kell imádkozni a rajongóknak, hogy az edzésen menjen szét a gép, és így a végéről még van esélye a dobogóra. :-)
Satti21-03-2006 19:41:52 // 7015
Dela Rosa 155 kört ment a 4108 méteres pályán,most minden gond nélkül,ami nem rossz.Remélhetőleg Kimi alatt is így marad a verda.
Satti21-03-2006 19:36:03 // 7014
A Mclaren már meg is kezdte tesztelést Paul Ricard-ban,nagyon készűlnek a fiúk,hátha sikerűlne összehozni vmit Melbourne-ben.
Mike.21-03-2006 19:31:14 // 7013
Sajnos te már nem vagy muris! Vedd már észre magad! Csak kötekedsz itt mindenkivel meg nagy pofával beszólsz itt többünknek! Ami zöld, te biztos, és csak te, rögtön beakarod bizonyítani, hogy az kék. Ráugrasz minden témára amivel fikázni lehet mint gyöngytyúk a langyos takonyra. Nem kérem a komentálásodat és a hsz.-eimre sem kell reagálnod. :-((((
Satti21-03-2006 19:29:48 // 7012
Nekem az a véleményem,hogy Fisca örülhet ennek az évnek a Renaultnál,mert köv.szezonban már nem lesz itt,a VB megnyerésére meg sztem nincs esélye,annyira nem jó,már volt bőven ideje,hogy bizonyítson.Alonso mellet meg főként nem lehetne Ő a bajnok,azt a kis spanyol úgysem hagyná.
Inner Circle21-03-2006 19:24:07 // 7011
Azt írták, hogy Rajkó szerződtetése nem lenne olcsó, de ki tudnák fizetni - kérdés hogy akarják-e. Szerintem még nincs lejátszva a kérdés, Fisichella teljesítményén sok múlik. A Renault-nak az lenne az igazán tuti, ha ezt a VB-t meg lehetne nyeretni az olasszal, nehogymá' Alonso a McLarenhez vigye az 1-es rajtszámot! Ha Fisichella a következő néhány futamon is pariban lesz Alonsóval (ami a tavaly pechszériáját tekintve nem valószínű) akkor nehéz lesz őt kitenni a csapatból.
Inner Circle21-03-2006 19:20:45 // 7010
Mosakszol, mint a tengerimalacom, igaz hogy ő murisabb közben (azért te is elég muris vagy) :-) Nehéz elismerni, mi?
Satti21-03-2006 17:46:28 // 7009
Annyi szó esett már erről a szárnykérdésről,hogy lassan repűlőt is tudnánk tervezni:)Más téma:Olvastam,hogy a Renault már Monacoban,vagy rögtön utána bejelenti a 2007-es felállását,bár gondolom,már tudják pontosan,mi,hogy lesz,mondjuk 100%-os semmi nem lehet.
Ferke21-03-2006 17:16:33 // 7008
Ááá, még mindíg ez a téma? Hány hét múlva kell visszajönni, hogy más legyen?:)))
Mike.21-03-2006 17:14:47 // 7007
Nem veled értettem egyet!!! Ezt az egyszerű esetet te bonyolítottad túl. Neked az egy pohár vizet is sikerűl felkavarni.
Inner Circle21-03-2006 17:09:52 // 7006
(És milyen vicces, hogy senkit nem érdekel az hogy a McLaren és a BMW szárnya is gyanús - de azért én vagyok a hibás, mert csak a Ferrariról van szó. Nagyon LOL )
Inner Circle21-03-2006 17:08:58 // 7005
Nocsak, hát végül csak egyetértesz velem? Mert mivel kezdtem én: "Vihar egy pohár vízben." Jobb későn, mint soha :D
mesa21-03-2006 13:18:19 // 7004
Láttam én már flexibilisnek ható hátsó szárnyakat Opel Kadetteken, de nekem nem tűnt úgy, hogy előnyt élveznének :DD
Tom1221-03-2006 12:51:21 // 7003
Akkor nem vagyok egyedül...:-) Egy "hajlékony" szárnytól még senki nem lett világbajnok, meg nem is lesz, ahhoz sokkal több kell...:-))
Mike.21-03-2006 12:40:07 // 7002
Ennyi a véleményem mint neked. Túl van bonyolítva.
Tom1221-03-2006 12:37:35 // 7001
Úúúúú, ezt nem is figyeletem, csak kísérletezgetek, mert ma kapcsolták nagyobb sebességre a netemet... De azért:
:-)

...ha így megy tovább, nincs messze a 8K sem...:-)
Willy21-03-2006 12:30:42 // 7000
Gratula a 7K-hoz. :-))))))
Tom1221-03-2006 12:28:27 // 6999
"Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D" ...bizony kemény sport a F1...:-)) Milyen unalmas is lenne az élet, ha mindenki ugyanazt "fújná"...:-p Mostanában nem volt időm olvasgatni, de gondolom, még mindig a "szárny téma" van a porondon. Csak annyit tennék hozzá, hogy kicsit túl van bonyolítva /nem csak itt/ - szerintem.:-)
Inner Circle21-03-2006 12:04:12 // 6998
Aha, szóval egy tehetségtelen fickó volt MS csapattársa, nála volt jobb néhány tizeddel körönként... ha valaki benyögi a "körönként 1 másodperc"-et, azt kiröhögöm... :PPP Szóval egy tehetséges pilóta könnyedén megverné MS-t? Na igen, ezt láthattuk Malajziában is :-)
Inner Circle21-03-2006 12:00:13 // 6997
Ne szánalmaskodjatok már, fiúk, ez itt egy Alfa-topik, bezony időnként egy strapás hely... nem a ti kis privát idegkímélő szanatóriumotok :D Hogy ON is legyen: a McLarennek és a BMW-nek is módosítania kell a szárnyukat Melbourne-re, igaz hogy csak a hátsót. A BMW állítólag csak kisebb átalakításra szorul, a McLarent jobban át kell gyúrni. (Érdekes hogy pont ez a két, viszonylag sereghajtó gárda találtatott illegálisnak.) 90%-ig biztos vagyok benne, hogy ha ők váltanak, akkor a Ferrari is lecseréli a szárnyát. És 100%-ig abban, hogy ha nem teszik, akkor a többiek óvást nyújtanak majd be.
mesa21-03-2006 10:09:57 // 6996
Ahogy látom, Klien már defektes B1 kerékkel rongyol Kimi autójába ...
Mike.21-03-2006 07:39:43 // 6995
Ha jövőre a Toyotához megy, akkor most már legalább hozzászokott a kieséshez, vagy a pontnélküliséghez. Ebben már nagy rutinja van. :-))))) Azért sajnálom, mert nem sok ilyen jó képességű, peches pilóta van.
Willy20-03-2006 22:02:15 // 6994
Találtam egy képet amin nagyon jól látszik Kimi kiesésének oka. :-((((

GEORGE20-03-2006 20:37:36 // 6993
igen, igen,.....
Satti20-03-2006 20:33:16 // 6992
Redbull ferrari KO.Az egyik/Klien/ cseszte el úgye,Kimi versenyét:
mesa20-03-2006 20:25:57 // 6991
Fry jobban teszi, ha megtanul számolni, most épp hánymükdödő benzintakja van a r(H)ondáknak :))
Satti20-03-2006 20:13:58 // 6990
Nem tudom,korábban volt-e róla szó,de most olvastam,hogy Fry már rázza a lábát,reméli a FIA betiltja a hajlékony szárnyakat,ezzel szemben a Ferrarinál,azt mondták,nem cserélik le a kérdéses alkatrészt,csak akkor,ha a FIA hvatalosan így határoz.
Satti20-03-2006 19:47:23 // 6989
Hello mindenki,látom megy az észosztás rendesen,igaz valamivel csak el kell ütni azt a 2 hét időt,amíg jön a köv.futam:))
Mike.20-03-2006 19:43:51 // 6988
Perszeeeeee. Az csak egy új vitaindítási kísérlet volt. Lassan nem lesz senki aki szóba áll vele. :-))
Alfista20-03-2006 19:34:37 // 6987
Látom szemorvosnál voltál, levették a hályogot! :))))))))))))))))))))))) Nem jobb így?! :)))
mesa20-03-2006 15:14:32 // 6986
Arra én már nem emlékszem. Barrichello alatt megvolt már ? Lehet csak ennek köszönhette, hogy tehetségesnek tartották ?! :D
Inner Circle20-03-2006 15:07:02 // 6985
Beszélgessünk inkább a Stewart-Ford 2000-es illegál kipörgésgátlójáról? Nekem nyolc :D
Inner Circle20-03-2006 15:05:38 // 6984
A Williams-es tippem gyengül, mert már a McLarent is hírbe hozták. (Őrájuk azért nem gondoltam, mert azt hittem, ennél a szánalmas majomkodásnál többre lennének képesek egy illegális elemmel.) Állítólag Melbourne-re ők is kicserélik a szárnyat.
Alfista20-03-2006 14:53:05 // 6983
Mindenképpen nyersz, mert így elmarad a lehülyézés! :-)))
mesa20-03-2006 14:40:56 // 6982
Én feladom... IC-t egy faládába, és kiküldöm az FIA igazgatóságába, ingyen ellenőrnek ! :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.