Forum >> Forma-1
Vikk7512-03-2006 10:58:16 // 6158
Ő egy szegény autó versenyző. David Backem is megmondta, hogy ő egy szegény focista :DDD
Mike.12-03-2006 10:55:54 // 6157
Jaa, és Sennának mindent szabadott és még sem volt nagyképű?! Pedig volt ott pofozkodás, a másik leugatása, nem gratulálás a dobogón stb....
Suminak van miből adakoznia. Mondjuk a mezőny nagyrésze sem keres szarul , de hát még sem annyit mint Misi bá. :-)))
Don Gombóc12-03-2006 10:47:23 // 6156
Aki jó pole poziciót vagy rajthelyet akar annak áldoznia kell az időmérő oltárán is úgy taktikailag mint technikailag is, és akkor jól fog profitálni belőle. Ahogy a Piri barátom írta ez az időmérő felér egy kis versennyel.
Az hogy milyenek lesznek a verdák megbízhatósági mutatói, még később fognak kiderülni. Van aki nagyon fúj a Sumákra de jelenleg szerintem ő a legnormálisabb palik egyike. Nem beszélve arról a kedves szokásáról hogy mennyit áldoz karitatív célokra másokkal ellentétben, és a versenyek utáni viselkedése sem hasonlít megboldogult Sennáéhoz. Ő ugyanis sokszor nem viselkedett sportemberhez méltóan sőt eléggé elitélhetően általában.
Balage12-03-2006 10:44:19 // 6155
Természetesen ÉN semmi csalást nem akartam említeni, pusztán annyit hogy nagyon jól rajtolnak. És azt azért valami technikai dolog biztos segíti, természetesen csak a szabályok betartása mellett. De komolyan.
Én valódi problémának érzem a Renault/McLaren-ek jó rajtját Massával szemben, Schuminak azért az a néhány év rajtolás biztos sokat segít.
Zsolt15512-03-2006 10:42:58 // 6154
Sok minden lehetet! Gumi, a 2006-os szezontól való V8-as motorokra való átállások miatti fejlesztések elmaradása, stb.
Az biztos, hogy a gumival nagyon nagyot szívtak!
Sokan - szerintem túl hamar - írták le a Ferrarit! Lehet, hogy Schumacher nem szimpatikus, de nagyon nagy versenyző! Összehasonlítani más versenyzőkkel azért nem tartom jó dolognak, mert más idők, más szabályok, más autók, és pályák voltak! Nagyon sok különböző tényező befolyásol egy versenyt! A szabályok nagyon változnak. Gondoljunk csak a gumicserék elmaradásának! Egy szezon előtt a FIA célja a sebesség csökkentése, de minden évad végére a kocsik gyorsabbak, mint az előző évben. Ezért van a motorváltoztatás is, mert már olyan tartományban mozognak a járművek, hogy az már életveszélyes.
Ezért nem szerencsés 10 évnyi különbséggel összehasonlítani valakiket.
Milyen mérce alapján lehetne? Mert autóversenyző???
Ez túlságosan általános!
Inner Circle12-03-2006 10:41:39 // 6153
"azért valljuk be, a Renault-nak nagyon jó rajt-(fél)automatikája van"
? Mesélj róla, mert nekem most nem rémlik.
Utoljára akkor hallottam róla, amikor 2002 körül Suzukában úgy bugázták meg a dolgot, hogy a rajtrács alatt található kiugrás-érzékelő áramkörhöz kapcsolták a rajtautomatikát és így állva hagyták az egész mezőnyt, de ezt a FIA akkor egyből be is tiltotta, és amúgyis az évad utolsó futama volt.
Valami kuplung-pozíció tartó cucc rémlik, de nagyon halványan és abban se vagyok biztos, hogy a Renault-nál...
Balage12-03-2006 10:38:25 // 6152
Nem is az, hogy béna lenne, csak félő hogy bealszik a rajtnál, és azért valljuk be, a Renault-nak nagyon jó rajt-(fél)automatikája van. Szóval mig Sch simán eljöhet a rajtnál, addig Massa-t egy picit féltem.
Aztán persze lehet, hogy körbeautózza még Sch-t is! :-D
Mike.12-03-2006 10:34:08 // 6151
Azért Massának sem ez az első futama. Én nem hiszem, hogy félne tőle vagy bárkitől az F1-ben.
Persze Börni papát kivéve. :-D
Mike.12-03-2006 10:31:14 // 6150
Ilyen gondolatok bennem is felmerültek. :-)
Balage12-03-2006 10:30:36 // 6149
Viszont, ha Sch megy a legkevesebb benyával, és remélhetőleg a leggyorsabban :-] Massa besegíthet, hogy szép feltartja a mögötte jövőket. Ehhez viszont kell egy nagyon jó rajt, amit szerintem egyelőre Massa nem biztos, hogy meg tud csinálni. Szó se róla én is be lennék sz××va, ha az első sorból kellene rajtolnom, hátam mögött Alonsoval.... :-)
Inner Circle12-03-2006 10:27:20 // 6148
Hoppá. Persze az, hogy "mindenki ugyanannyi benzinnel ment" üti azt hogy "X több benzinnel is gyorsabb mint Y", szóval az utóbbi részek nyilvánvaló hülyeségek, kéretik átugorni :D A lényeg viszont megáll: rohadt sok benzinnel állnak a vasak a 3-4. helyen és komolyan kétlem, hogy a Ferrari eléggé meg tud lógni tőlük. Eggyel több kiállást elég neccesnek tartanák, egy rövid első stint meg nem tudom, mire lenne jó nekik, hiszen pont a forgalom közepébe jönnének vissza. Na majd meglátjuk-
Don Gombóc12-03-2006 10:20:08 // 6147
Végre kezdődnek a jó kis fikázós viták a F1 szezon nyitásával egyetemben.
Remélem ezek után senki sem gondolja komolyan hogy a Ferrari elfelejtett autót építeni ennyi év versenyzés és sportkocsi gyártás után. Sőt élve a gyanúperrel a tavalyi vesztésben is lehetett valami simli.
Inner Circle12-03-2006 10:17:11 // 6146
Dicséretes az optimizmusod :-) Viszont Alonso győzelmével kapcsolatos félelmeim szárnyakat kaptak, mikor megláttam, hogy mennyi benzint töltöttek a gépekbe a harmadik kvali után (hivatalos FIA adatok):
"Michael Schumacher Ferrari 11 30.5
Felipe Massa Ferrari 12 33
Jenson Button Honda 13 36
Fernando Alonso Renault 14 38.5
Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 10 27.5
Rubens Barrichello Honda 12 33
Mark Webber Williams-Cosworth 12 33
Christian Klien Red Bull-Ferrari 13 36
Giancarlo Fisichella Renault 14 38.5
Nick Heidfeld BMW-Sauber 12 33"
Ha feltesszük, hogy mindenki csaknem üres tankkal ment az utolsó körön (ez sem biztos, de elég logikusnak tűnik), akkor ilyen arányban lesz benzinjük a rajtnál. Ebből egyértelműen látszik, hogy Massa jobban ment, mint az öreg Sith, mert a 2.5 liter benya annál a pár századnál, amivel lassabb volt, nagyobb hátrányt jelent. Így ő egy-két körrel tovább is maradhat kint (mondjuk nem hiszem hogy a Ferrari győzni hagyja). Button talán egy tizedet kapott Mihálytól, ehhez képest NYOLC literrel, több mint 25%-kal több benzinje van! (Érdekes az is, hogy Rubenst több benzinnel is megverte.) Alonso meg úgy győzhet a Renault-val, hogy a pályán nem is kell előznie.
Ha a gumik mindenhol végig bírják, akkor a Ferrari nem fog felférni a dobogóra.
Kivéve, ha emögött van egy még rejtettebb taktikai húzás, de ez már elég bizonytalannak tűnik.
Don Gombóc12-03-2006 10:13:56 // 6145
Na azt hívták még Mercinek a régi szívó nyolc és tíz hengeres motorokkal. Azokat rekták a Setrákba és a Neoplánokba stb-be is.
Zsolt15512-03-2006 10:07:48 // 6144
Szerintem:
1, Schumacher,
2, Massa,
3, helyen osztozhat Raikkonen, vagy Alonso, Button! Nekem mindegy! :-)))
Zsolt15512-03-2006 10:01:38 // 6143
Vagy Steve Wonder! Ki tudja! :-)))
Zsolt15512-03-2006 09:58:24 // 6141
Már csak a név az, ami megmaradt nekik! A Boschra én haragszom! Egyetértek a bosch = fosch megjegyzéseddel!
Az utcai dolgok azonban néha jól sikerülnek nekik! Én dolgoztam olyan Mercedes busszal, amelyiket 947 e.km-el adtak el, de szelepállításon kívül nem kellett hozzányúlni! Még termosztát csere sem volt rajta!!!
Egyszer vittem egy 40 fős német csoportot városnézésre, és a +32 fokban a klíma álladóan kiverte a biztosítékot! Izzadtak is rendesen, pedig csak egy hónapos volt a busz!!!
Kíváncsi lettem volna kit szidtak! :-)))
Willy12-03-2006 09:51:52 // 6140
Ott a pont. És ezt el is ismerem. Én kifejezetten a benettonos és az első pár ferraris évére gondoltam amikor azt írtam.
Vega12-03-2006 09:32:10 // 6139
Na most kicsi elbizonytalanodtam...de ugy remlik a masodik menetben alonzo 1:31,1 korul ment...na mind1...
RB12-03-2006 09:25:26 // 6138
Persze értettük mi, csak legalább volt egy ürügy hogy fényezzük Schumit...:-))
Mert megérdemli!:-))
Vega12-03-2006 09:24:01 // 6137
Ket gondolat!
Ne fikazzuk mar ennyit a nemet technikat...en is teljesen el vagyok kotelezve az olasz mellett de akkor is alazattal elismerem ,hogy a nemet precizitas az nemet precizitas...azert ha oszintek akarunk lenni a nemet autoipar nem kicsit van ott a szeren...az mas dolog ,hogy mas nezetet kepvisel mint az olasz...
Tegnap Sch nagyon odarakta magat...jol taktikaztak...latszik ,hoyg egyformak az autok, nincs elso- es masodpilota szerep...legalabbis egyelore...alig par szazad kulombseggel futott massa es sch gyors kort. DE! A masodik 6 percben vagy faszom se tudja ,hogy a masodik korben hany perces volt a viadal ott Alonso 1 azaz EGY kor alatt vert oda ugy ,hogy mar akkor jobb idot mert a ferrarik legjobb idejeinel...ha nem taktikazzak el magukat biztos ,hogy alonso pole-t fut...en nagyon tartok tole ,hogy a versenyen ez elo fog jonni...nem festem a falra az ordogot de van egy olyan erzesem, hogy.........bla bla bla...
Grando12-03-2006 09:22:40 // 6136
Félre ne értsetek, nem Schumit akartam fikázni, csak a jópár hozzászólással ezelőtti nagyarcúság-lamentálást akartam visszavezetni Briatore mester befolyására. :)
Vikk7512-03-2006 09:19:25 // 6135
Szerintem se. Nem is értem a többiek miről beszélnek. Én már évek óta nem láttam rajta egyszer se, hogy bármikor is úgy nyilatkozott volna pl ahogy azt nem kellett volna.
RB12-03-2006 09:17:22 // 6134
Schuminak lehetne nagy arca a 7 vb cím az 7 vb cím!!!Bárki bármit gondol róla az biztos hogy a jelenkori f1 legnagyobb alakja, és a vezetői tudása megkérdőjelezhetetlen és ebben a sportágban a vezetői képesség igen sokat számít!
Vega12-03-2006 09:13:33 // 6133
En azt hiszem Schumacher eseteben mar regota nem beszelhetunk nagy arcrol!
GT Ɨ|ѯ12-03-2006 09:09:47 // 6132
Sziasztok!Azért ismét vastagon bizonyított a "precíz német technika":-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nem tehetek róla,de elégtétel volt ismét..
Grando12-03-2006 08:47:28 // 6131
A Schumi - Alonso nagyképűség párhuzamhoz annyit, hogy nem furcsa, hogy mindketten a jó öreg Briatore szárnyai alatt kaptak akkora arcot mint egy disznótorosasztal?
Gabesz12-03-2006 01:23:28 // 6130
Tippelek én is:
1-Button
2-M,Schumacher
3-Alonso
4-Massa
5-Räikönnen
5-Montoya
Tom1212-03-2006 00:23:59 // 6129
Legfeljebb kihagynak pár futamot, hogy megmaradjon az izgalom a végéig...:-))))
Tom1212-03-2006 00:21:10 // 6128
Egy fontos kérdés:
Idén ismétlik valamelyik csatornán az edzéseket / versenyeket? Tavaly a DSF-en szokták, de most nem látom a programban...
Tom1212-03-2006 00:19:01 // 6127
Azért az sem volt olyan egyértelmű, azért is lett a Sumák akkor világbajnok, ha simán kilökte volna, kizárták volna azonnal, akkor még nem volt olyan "befolyásos":-). Nem is tudom, hányszor néztem végig már azt a pár kört és az a véleményem, hogy ha Hill nem lett volna úgy kiéhezve a győzelemre, mint Schum., várt volna pár kört és gond nélkül győzhetett volna, így meg a cipész oldalára billent a mérleg. Ja, vagy az eset után a boxban a szerelő /vagy mérnök, ez most mindegy/, aki Hill első felfüggesztését megvizsgálta, azt mondta volna, hogy "GO!!", akkor ő lett volna a világbajnok. /Persze, ha kibírta volna a versenyt.:-)/ Akkor most ugyanazt elmondhatnánk Hillről...
Whiteskull12-03-2006 00:18:04 // 6126
Meg még ő is meg fogja tanulni ezt. :)))
Van itt még egyszeres világbajnok a keretben, aki azóta sokkal csendesebb. :))))
GEORGE12-03-2006 00:16:10 // 6125
Nem mindenki ekkora arc az F1-ben :-( :-)
Ferke12-03-2006 00:14:23 // 6124
Azon megkészültem én is durván. hihhetetlen egy arc ez az alonzzóóó.:))))
Whiteskull12-03-2006 00:12:40 // 6123
Hát én speciel végigröhögtem utána a futamot. :))
Ferke12-03-2006 00:12:08 // 6122
Huuu micsoda dilemma!:)
Balage12-03-2006 00:11:11 // 6121
Emlékezzetek a tavalyi Renalut esetre, Alonso kiabálta a mikrofonba Fisico háta mögött: " Áj em fáster, vát dú áj hev to do?" :-]
Tedi12-03-2006 00:10:56 // 6120
Kellett is nekik ez a pofon rendesen, mert eléggé eltunyultak. Az már más kérdés, hogy a Renaultosoknak, és itt főleg az Alonsóra gondolok, akkora pofájuk lett, mint a Ferrari összes szervizesének együttvéve. Jó dolog a magabiztosság, de azért ennyire nem kéne nagyképűnek lenni, mert egyszer nyertünk VB címet...
Whiteskull12-03-2006 00:10:24 // 6119
Ja, azért elég durva választás elé lettem állítva az időmérővel. Az alfám mostam éppen, és azt kellett félbehagynom. :))
GEORGE12-03-2006 00:05:07 // 6118
Ezt is már megbeszéltük ,párszor.
nekik e vezetés melo, nem is rossz fizúért, s ha a fönök azt mondja az alkalmazottnak engedd előre akkor nincs mese engedni kell.
Szerinted a többieknél nincs ilyen? Csak ügyesebben oldották meg eddig...
Ferke12-03-2006 00:04:53 // 6117
Reméljük csodára most nem is kell várni, elég jó lett az új verda....:)
Whiteskull12-03-2006 00:03:07 // 6116
Kövezzetek meg, de kicsit örültem is neki, hogy tavaly lepangtak. A 2004-es szezon unalma teljesen tönkretette a világbajnokságot. Tavaly viszont minden futamon a csodát vártam. :))
Ferke12-03-2006 00:00:20 // 6115
Persze, mert az utóbbi 7 évben nem volt más az élen!!!!:)))))) (kivéve most a rönó ugye)
Tedi11-03-2006 23:59:32 // 6114
Én inkább úgy mondanám, hogy mindneki azt tette, amit mondtak neki és nem próbálat meg lázadni :)
Whiteskull11-03-2006 23:54:34 // 6113
Rápróbálkozott, de hamar megmagyarázták neki a dolgát. :)))
Egyébként a többiek is ugyan így működtek, csak nem volt nekik ennyire kirívó esetük.
Tedi11-03-2006 23:53:00 // 6112
Én azt nem értem, hogy minek ugrált, ha egyszer a szerződésében le volt írva, hogy neki a hátvéd szerep jut.
Whiteskull11-03-2006 23:46:58 // 6111
Ezt az egész balhét Bari csinálta. Sszerintem akkor akarta kenyértörésre vinni ezt a segítek vagy miért vagyok itt dolgot. Meg is kapta rendesen érte a magáét, mert azután nem lehetett hallani a hangját.
Tedi11-03-2006 23:41:19 // 6110
Akkoriban csúcsosodott ki ez az egész, minden kicsit gyanús volt. csak idő kérdése volt, hogy mikor borul ki a bili. Tény, hogy csinálhatták volna elegánsan is, de ezt választották, rá is basztak szépen :)
Willy11-03-2006 23:36:17 // 6109
A 100% hogy volt, de ekkora nem. Bari azért nem 1-2 mp-el volt Schumi előtt hanem jóval többre. Az a baj, hogy nagyon nyílvánvaló volt az egész. Miért nem tudták ezt a boxban megcsinálni? Mondjuk Bari lefullassza az autót ahogy indult volna, vagy ilyesmi. Bár akkor is szemét dolog lett volna, de legalább a nézők számára akik a verseny miatt nézik a futamot nem lett volna annyira feltűnő.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?