Forum >> Forma-1

Slowfeet07-04-2006 12:52:35 // 7360
Én egyben lennék benne! A motor ne két hétvégés legyen, hanem plomba az évadnyitó futam előtt, és csak minimális alkatrészcserét engednék :))))) Aki elfüstöl annak év közben max 1 motorcsere, de a megszerzett pontjainak a fele is füstbe!
Inner Circle07-04-2006 12:42:40 // 7359
"Csak azt a keveréket használhatják, amit megadtak a verseny előtt." Ennek egyébként mi értelme van? Nekem úgy tűnik, hogy az F1 egyre inkább a tenyérjóslás irányába megy el. Adjunk meg mindent egy hétvégére, két hétvégére, egy idényre, három idényre előre... tényleg ez lenne az igazi versenyszellem?
zolee14507-04-2006 12:22:25 // 7358
még egy szenzációs F1 hír!! Képzeld Hockenheimet nemrég átépítették! :DDD
zolee14507-04-2006 12:20:43 // 7357
még valami: szerintem nem kétfajta autó van, és vagy ezt viszik valahova, vagy azt, hanem sok: van egy ami mindenhova jó, kivéve Monzát, és az a szezon folyamán állandóan fejlődik, így baromi sok verziója van, és van a Monzában használatos.
zolee14507-04-2006 12:18:05 // 7356
köszönöm szépen! Nem igazán értem miért volt ez a jó néhány hsz, ha egyet értünk. Emlékeim szerint onnan indult ez a kis vitácska, hogy szerintem a tesztelés az a fejlesztés része, szerinted meg a kettő két különálló dolog. Ha az utolsó előtti bekezdést figyelmesen elolvasom akkor arra jutok, hogy szerinted is része a fejlesztésnek a tesztelés. Jó veled vitázni! Elég csak addig írogatni a hsz-eket, míg el nem felejted hogy az elején mi mellett kardoskodtál, és akkor magadtól igazat adsz nekem. :)))
BadBoy07-04-2006 12:14:19 // 7355
Szerintem sincs nagy esély arra, hogy MS világbajnok lessz, mert félelmetesen jó autót rakott össze a renyó. MS-nek csak akkor lenne esélye, ha minden versenyen esne az eső, mert az az ő erősége, sokkal jobb, mint a versenyzők nagy része, de ez a feltevés szerintem kizárt, mert az utóbbi években nagyon kevés alkalommal esett az eső. Nos szerintem ez a csoda is kihúzva MS oldaláról.
Inner Circle07-04-2006 12:06:02 // 7354
"Aztán kimennek a 2 fajta tesztpályára, az egyiken a gyorsabb aero elemeket rakják fel, és tesztelik, hogyan viselkednek (elmozdulnak-e, csavarodnak, leszakadnak stb.),a másikon a lassabb pályákra alkalmas csomagot teszik fel, nyilván az a tesztpálya a lasúbb pályák vonalvezetésére hasonlít, míg előbbi a gyorsabbakéra." Esetleg Paul Ricard-ra mennek ahol egyből van vagy háromféle konfiguráció, amelyek más-más pályákra hasonlítanak, így több jellegű pályát is szimulálhatnak. De asszem Fioranóban is egy rövidebb és egy hosszabb közül választhat a Ferrari.
mesa07-04-2006 12:04:44 // 7353
Akkor már nem. Csak azt a keveréket használhatják, amit megadtak a verseny előtt. Ezért volt szívás a Ferrarinak legutóbb, mert egyedűl ők kérték a keményebb keveréket, ugyanis elb.szták a tesztidőt az új keverékre, és mikorra szerették volna kipróbálni, csak intermediet gumikkal csordogálhattak a vízes pályán :) Természetesen ez csak a száraz gumikra érvényes. Ha az eső közbeszól abból tehetnek fel akármilyet.
mesa07-04-2006 12:01:38 // 7352
Hú, ne haragudj, de azt hiszem job ha gyorsan lezárjuk ezt a témakört, mert valóban sok a sötét folt :)) Jól beszélsz. Valóban szélcsatornában fejlesztik az aero elemeket. Kanyargós lassú pályára (bitos láttad már) több leszorítóerővel rendelkező, több kis szárnyacskával szerelt kasznit terveznek. Ehhez nem kell lemenniük, tudják jól melyik pálya milyen, például a Hungaroring, Monte-Carlo, Montreál stb lassú pályák, itt nagyobb leszorító erőre van szükség. Míg Monza, Hockenheim stb gyorsabb pályák ide más kaszni kell, még a hűtőnyílás is kisebb rajtuk, mert elegendő hűtést biztosít a nagy száguldás. Megtervezik tehát ezeket a cserszabatos aero elemeket a szélcsatornában. Aztán kimennek a 2 fajta tesztpályára, az egyiken a gyorsabb aero elemeket rakják fel, és tesztelik, hogyan viselkednek (elmozdulnak-e, csavarodnak, leszakadnak stb.),a másikon a lassabb pályákra alkalmas csomagot teszik fel, nyilván az a tesztpálya a lasúbb pályák vonalvezetésére hasonlít, míg előbbi a gyorsabbakéra. Ha valami gáz van valamelyik aero csomaggal, akkor visszajelzik a fejlesztőmérnököknek, akik elkezdenek újat tervezni és kezdősik a folyamat előlről. Azt hiszem ennél jobban nem lehet körüljárni a témát! :)))
mesa07-04-2006 11:52:25 // 7351
zolee14507-04-2006 11:21:10 // 7350
"Mondjuk egy csapat tudott eddig kettős pole-t autózni ..." Gondolom ehhez semmi köze nincs a szezon előtti extra tesztnek. Ezt az azóta lefutott versenyek is világossá tették, hogy nem a plusz tesztlehetőség miatt voltak ott gyorsak, egyszerűen nagyon jó a Ferrari...:)))
zolee14507-04-2006 11:13:41 // 7349
csak egy kérdés, és tényleg kérdés: az nem úgy van, hogy az időmérő előtt, vagy valamikor, de mindenképpen a futam előtt el kell dönteni, hogy milyen összetételű gumit használnak, és a futam közben már nem válthatnak lágyabbra, csak ugyanolyanra ami még nem használt?
zolee14507-04-2006 11:10:24 // 7348
úgy látom mindig hagysz sötét foltokat az agyamban.:) Gondolom mindenki emlékszik a Williams "rozmár" orrára. Szélcsatornában baromi jó volt, csak a két nagy rozmár fog kanyarban beleakadt a levegőbe... Tehát: szélcsatornában fejlesztenek egy új aero elemet (arra rá sem merek kérdezni, hogy a szélcsatornában álló autónál hogyan szimulálják a soron következő pálya sajátosságait), ezt az elemet elviszik a pályára, és ráaggatják a kocsira. a) Baromi jó! Akkor minden rendben, megnyerik a futamot. Ennek az esélye közelít a 0-hoz. b) Nem az igazi. Mi történik ilyenkor? Rajtamarad úgy hogy nem jó, vagy közlik az adatokat a mérnökökkel akik módosítanak? Ha módosítanak akkor a tesztelés a fejlesztés részévé vált, szóval vigyázz a válasszal.:)))
Inner Circle07-04-2006 10:51:20 // 7347
Igen, de a VB címet illetően meg Rajkó neve nincs sehol: azt Alonso neve mellett jegyzik. MS-t valóban otthagyta Liuzzi, aztán viszont beindult. Nem akkor érkezett meg mögé Fisichella, akinek szóltak rádión hogy "Easy overtaking" lesz, aztán MS egyszercsak úgy otthagyta, mint Szent Pál az oláhokat? Próbálok keresni egy lap chart-ot. "Kettős pole-t írtam." Láttam hogy azt írtad, de ha az egyik autó pole-n van, akkor elvben a másiknak se kéne messze lennei, ez már nem a csapattól hanem a pilótától függ...
mesa07-04-2006 10:12:53 // 7346
Van rá esély! Mosley szeretné, hogy amikor már csak egy beszállító lesz, megint slicken versenyezzenek.
mesa07-04-2006 10:11:47 // 7345
Fastest Lap csak egy van egy versenyen. És azt Kimmi Raikönnen neve mellett jegyzik. Alfonsó neve sehol nincs. Kerékcsere előtt nagyon 'jól' ment MS, még Liuzzi is elment mellőle... "Mondjuk egy csapat tudott eddig kettős pole-t autózni... A Honda is hozott pole-t" Kettős pole-t írtam. Érdekes lett volna, ha Rubinho ott figyelt volna bármikor is Button mellett az első sorban :DD
Inner Circle07-04-2006 10:02:50 // 7344
És egy kis jó hír: a GP2 idén már slickeken megy! Bár az F1 is azon menne...
Inner Circle07-04-2006 10:00:48 // 7343
"Sumák azért ment a kerékcsere után 2 mp-vel jobb időket, mert felmelegített papucsokat kapott." Én teljesen úgy emlékszem, hogy a kerékcsere ELŐTT is marha jól ment (ez volt az első meglepetés, a második meg az, hogy a box után nem esett vissza). A gumik meg szerintem az üzemi hőmérsékletet sosem érik el a boxban, csak menet közben. Ha a boxban az üzemi hőmérséklet fölé fűtenék, alighanem a boxutca végéig visszahűlne. "Szerintem lesajnáló megközelítés MS 5% esélye. Szerintem Alfonsó után a legnagyobb sansza neki van - ha kibírja a vörös technika ezentúl." Hát azt én sem vitatom, hogy ha az autója megbízható és gyors lesz, akkor 100% hogy ő nyer :-) Hát ennek adok 5%-ot, és annak hogy ezt még időben összehozzák ahhoz, hogy behozza Alonso hátrányát. "Leggyorsabb kört Alfonsó is futhatott volna, bármikor a verseny alatt. Nem tette." Futott is, még az elején, amikor még sietnie kellett, nem? A végén meg az utolsó 10 körben a 10mp előnyt leengedte 1.8mp-re, nem mondhatod hogy akkor már bárhova is sietett volna. Egyébként ezt írtam az előbb is: egy gyors kör nem csinál nyarat, még egy gyors stint sem. A Renault hosszú távokon nagyon gyors, szóval még ha egy-egy körben meg is verik, a végén már ők vigyorognak. Kimi és MS egyaránt bukott el így futamgyőzelmet tavaly: a végén begyorsultak, de akkor már minek... "Mondjuk egy csapat tudott eddig kettős pole-t autózni..." A Honda is hozott pole-t, aztán mi lett a versenyen... a 300km-ből 299.870 métert egész jól kibírt a technika.
pb_07-04-2006 09:48:33 // 7342
Sokra nem mentek vele, aztán a következő versenyeken nemigen voltak az 1. sor környékén.
mesa07-04-2006 09:46:57 // 7341
Szerintem te vagy szánalmas. De hát bohócokra is szükség van a szórakozáshoz !!! ;))) Viszont én még soha nem hülyéztem le senkit. Ez egyedül a te királyi privilégiumod. :( Szerintem vegyél vissza az arcodból!
pb_07-04-2006 09:44:42 // 7340
Na igen a Renaultot nehéz lesz utolérni, Alonsonak pedig nagyon áll a zászló, sajna.
mesa07-04-2006 09:44:13 // 7339
Sumák azért ment a kerékcsere után 2 mp-vel jobb időket, mert felmelegített papucsokat kapott. Előtte a rosszul választott keményebb keverékű szett a sok pace carozás miatt lehült. Viszont a melegítőpapucsokkal szerelt ugyanolyan szar gumival így is csodát művelt és leelőzte volna Buttont -nagy valószínűséggel- a célegyenes végén, ha nem csapja előtte a falhoz. 4 kör alatt dolgozott le 10 mp hátrányt ... Valóban számolni kell vele, még mindig! ;)))) Szerintem lesajnáló megközelítés MS 5% esélye. Szerintem Alfonsó után a legnagyobb sansza neki van - ha kibírja a vörös technika ezentúl. Kimi a verseny végén futotta a Fastest Lap-ot. Ennek nincs köze ahhoz, hogy ott aludt-e Alfonsó. Leggyorsabb kört Alfonsó is futhatott volna, bármikor a verseny alatt. Nem tette. Ki érhet fel a Renaulthoz ? Mondjuk egy csapat tudott eddig kettős pole-t autózni ...
Inner Circle07-04-2006 09:34:04 // 7338
Te szegény hülye, hát nem látod hogy az egyik amúgyis az én hozzászólásomból lett volna idézet? És akkor még te beszélsz mondatOKról? És arról hogy ugyanúgy zanzásítottam az enyémet, mint a tiedet? És megint ki nem bírja balhé nélkül, hát te. Ehh, szánalmas vagy.
Inner Circle07-04-2006 09:31:52 // 7337
Annak a technikának, ami a Renault alatt a legmegbízhatóbb, miközben a Ferrari tele van motorcserével (a Red Bull és a Ferrari is)*? Ne hidd hogy én szeretem Alonso fejét nézni a dobogón, 2003 óta nem bírom a fickót, de alighanem hozzá kell szoknunk. Zolee jól mondja: brutális volt a Renault-fölény a hétvégén, ki érhet fel hozzájuk? A Honda évek óta csak az időmérőn nagymenő, a McLaren azzal nem fog nyerni hogy Kimi a végén gyors köröket dobál (bár még bennük látom a legtöbb lehetőséget), a többi michelines nem komoly versenyző. A Bridge meg SZVSZ körönként súlyos tizedeket fog kapni nyáron a Michelintől, a Williams amúgyse megbízható, a Toyota sehol sincs, a Ferrarinak meg jelen állás szerint megbízható motorja sincsen, 17 pont hátránya viszont van. Nézzétek meg: hol a race-pace? Kimi a végén jó köröket ment, de akkor Alonso már aludt. MS figyelemreméltóan ment a kerékcsere környékén, rá még figyelni kell (mint mindig), de volt hogy lehagyta a Toro Rosso is. Most azt mondják, rossz volt a gumiválasztás, de annyira rossz mégse lehetett, ha máskor meg leggyorsabb kört ment vele. Senki másnak nincs értékelhető versenytempója, a Renault-é meg végig félelmetes. Most jöhetnek az ilyen szövegek, mint hogy "Ha mostantól MS minden futamot megnyer és Alonso mindig második, akkor Magny-Cours-ra éri utol", aminek persze semmi realitása nincs, de jól érzékelteti hogy a többiek egy elég reménytelen hajtóvadászatba kezdenek Alonso ellen. Szerintem Alonso esélye 60%, Kimié 30%, MS-é 5%, a többieké nem is becsülhető. *Feltűnt nektek, hogy a Ferrari már Sepangban úgy cserélte a motorokat, hogy Imolába frisset tehessenek be? (Persze most amúgyis cserélhetik őket.) Imolában mindig jól mentek, kis híján a katasztrofális tavalyi évükben is nyertek, idén is ott lesz a legtöbb esélyük. Pat Symonds Bahrein után azt mondta, hogy Imolában a Ferrari rettentő nagy előnnyel fog nyerni - a nagy előnyben nem hiszek, a győzelemben igen. Viszont nem lepődnék meg, ha a Nürburgringen motorcserével indítanának, vagyis azt a futamot beáldozzák Imoláért, hogy fürödhessenek a hazai dicsőségben. Ha az edzésen úgy látják hogy csak kicsivel vannak lemaradva a nagymenőktől, akkor biztos feltekerik legalább Schumacher motorját, hogy ez a győzelem már a zsákban legyen.
mesa07-04-2006 09:09:38 // 7336
Igen TE csinálod most is a balhét !!! Mindenki láthatja, lejáratod itt magadat :)) Olyan mondatokat teszel a hsz-edbe idézőjelekkel felvértezve, amiket én sehol nem írtam le. Úgy állítod be, mintha tőlem idéztél volna, pedig ezek a TE mondataid. Hazugság, mellébeszélés vagy csúsztatás, ki tudja ? De Tőled olvasható. :PPP
Inner Circle07-04-2006 08:52:01 // 7335
Én meg azt vártam tőled, hogy a civilizált válaszra ("Nem láttam, de elhiszem") mocskolódás jön vissza ("Tagadsz mert összevissza beszélsz!"). Ugye ha nem fér össze a világképeddel valami, akkor a másik biztosan hülye vagy hazudik, mi? Nem baj, most is biztosan én csinálom a balhét a kulturált társaságban, ugye kedves többiek? :P
mesa07-04-2006 08:35:13 // 7334
már csak egy kérdés, és teljes lesz a megvilágosodás az agyamban: az adott pályára való aero elemeket hol fejlesztik? Vagy az csak úgy van? Azt a szélcsatornákban fejlesztik, és az adott pályán tesztelik. Egyéb egyszerűen megválaszolható, megvilágosodásodat segítő kérdés ? :))
mesa07-04-2006 08:33:07 // 7333
Pedig nagyon jól látszott, és csak egyszer mutatták (nem kell sokat tekergetned a videot). A bal oldalon a fekete rész centiket hajlott vissza a féktávon! De tőled ezt vártam, tagadsz, mert nem tudtál kidolgozni értelmes magyarázatot a csalásra! :DD
Mike.07-04-2006 07:23:18 // 7332
Jó ez a kép sorozat. :-)
GEORGE07-04-2006 06:46:18 // 7331
Mi azért másképen látjuk, a technikának is bírni kell ám................
Ferke07-04-2006 06:40:04 // 7330
Innner, meglesz az...!:)
Inner Circle07-04-2006 01:24:20 // 7329
Már az év eleji barcelonai teszteredményekből látszott, hogy a Renault tálcán viszi majd a többiek elé a saját ledarált seggüket, gyöngyhagymával és idei darált mustárral... írtam is Bahrein előtt, de persze akkor egyszerűbb volt engem le-Renault-drukkerezni :P Nagyon nagy dolognak kéne ahhoz történnie, hogy ne a Renault (és Alonso) nyerjen év végén, és egészen természetfelettinek ahhoz, hogy a Ferrari.
zolee14506-04-2006 22:54:31 // 7328
a képek alapján tényleg Klien tűnik a baj forrásának. más Még egy dolgot nem nagyon kellene elfelejteni a futammal kapcsolatban.Háromszor sikerül Alonso előnyét lenullázni, és mégsem volt szoros befutó. Természetesen ez nem jó, de most a tesztek alapján ahol ezek szerint Davidson vizes pályán ment azt mondani, hogy eltűnt a Honda előnye, és a Renault sem lett volna előrébb mint a Honda, vagyis MS mindenkit ver 1mp-cel, ez több mint optimizmus.
Inner Circle06-04-2006 22:24:04 // 7327
"Jelen állás szerint az eddig szárnyaló Antony Davidson majd' egy másodpercet kapott Sumáktól. Ez is mutat valamit." Igen, először is azt, hogy aznap esett az eső és Schumacher a száraz időben ment. Így a legjobb ideje 1:13.816 volt, a Honda meg előző nap 1:12.804-at mutatott fel. Davidson azóta már könnyesre sírta a párnáját :D
Inner Circle06-04-2006 21:34:26 // 7326
"Még valami: agyon sajnálták Massát, pedig sztem csak simán megcsúszott, viszont szót sem ejtettek az általa lebombázott Rosbergről." Ahogy én láttam, Klien volt a hunyó, ő valahogy lekeveredett a fűre a belső íven, aztán agyatlan módon tökön-paszulyon át elindult a pálya másik széle felé (épp ilyet csinált előttem egy Suzukis ma este: balról át az egész útpályán), közben ledarálta Massát és belepasszírozta Rosbergbe. Mindketten többet érdemeltek volna :-(
Inner Circle06-04-2006 21:25:49 // 7325
"miért van az hogyha nem MS nyeri a futamot 5 kör előnnyel akkor az már nem is izgalmas???:)))" Na igen, itt komoly paradigma-különbség van köztünk és a tifosik jó része között: nekik az a jó verseny, ha az összes pontszerző helyen Schumacher / Ferrari végez, nekünk meg a verseny izgalma számít :D Állati nagy verseny volt a hétvégén, a nagy ferraris haverommal áradoztunk utána a telefonban, hogy itt aztán voltak események... (Szerencsére jó volt a közvetítés és le sem sz.rták Alonsót az élen, hanem az eseményeket mutatták. Régebben sokszor előfordult, hogy az élen állót mutatták ahogy köröz, aztán a verseny után derült ki hogy mögötte gyilkos küzdelem zajlott, csak ezt a hülye rendező nem mutatta :-( ) Szóval marha jó futam volt, és ez hiteles információ, mert az én kedvenceim is gyászosan szerepeltek, úgyhogy ha így is tetszett nekem, akkor elhihetitek hogy tényleg jó volt :-)
Inner Circle06-04-2006 21:22:10 // 7324
Én nem láttam kitűnően, sőt egyáltalán nem láttam hogy flexelt volna, de ha te mondod, elhiszem. Ha meg a FIA őket is kötelezi a változtatásra, ahogy a McLarent, a BMW-t és a Ferrarit, akkor meg majd azt is elhiszem, hogy szabálytalan :D
Inner Circle06-04-2006 20:07:44 // 7323
Jól emlékszem, hogy néhány hónapja beszélgettünk a Renault Espace F1-ről? Na, itt megnézhetitek akcióban! Nem gyenge gép, Sir Frank is érdekes arcot vág, miután vitték vele pár kört :-)
zolee14506-04-2006 19:01:20 // 7322
"Specifikus pályákra nem fejlesztenek, hiszen más és mások a viszonyok. Arra való a tesztelés. Elviszik a bázist, azaz az alapcsomagot. Erre rakják fel az adott pályára jellemző karakterisztikához legjobban passzoló aerodinamikai elemeket" már csak egy kérdés, és teljes lesz a megvilágosodás az agyamban: az adott pályára való aero elemeket hol fejlesztik? Vagy az csak úgy van?
mesa06-04-2006 18:47:16 // 7321
1. Na mégeccer elmondom, az idény előtt adják le a csapatok a megjelölt helyszíneket az adott időpontokra. Nem tudják, ki mikor, hol tesztel a közös tesztnapokon. Azt csak az FIA látja. Ééééérthető ? 2. Fejlesztéshez egyetlen pályára van szükség, hiszen a fejlesztés eredményességéet csak azonos pályán lehet lemérni. A fejlesztés. Célja egy bázis létrehozása, egy alapautó, ami a fejlesztés során az adott pályán a legjobb köridőkre képes, a megfelelő tartóssággal párosulva. Magyarán, a fejlesztés során létrehozzák az alapautót, a motort, s hozzá a futóművet. Specifikus pályákra nem fejlesztenek, hiszen más és mások a viszonyok. Arra való a tesztelés. Elviszik a bázist, azaz az alapcsomagot. Erre rakják fel az adott pályára jellemző karakterisztikához legjobban passzoló aerodinamikai elemeket, ehhez állítják a futóművek, valamint tesztelik a legmegfelelőbb gumi összetételét. (Van arra is alkalom, hogy amig MS valahol tesztel, addig Badoer fejlesztésen vesz részt, otthon Fioránóban.) Remélem most már látható a fejlesztés és a tesztelés közti különbség.
Whiteskull06-04-2006 17:33:44 // 7320
Hajrá!
Ferke06-04-2006 17:31:53 // 7319
Ááá, most hívott ember, hogy hazaért, már rohanok is!:))))
Whiteskull06-04-2006 17:28:56 // 7318
Ja és persze, Sziasztok! :))))
Whiteskull06-04-2006 17:28:39 // 7317
Sok sikert hozzá. :))) Ezzel az elszántsággal biztosan találsz egyet. :))
Ferke06-04-2006 17:26:00 // 7316
off...cső Zsolti, délután amegyek megnézni azt a hosszú nevűen hirdetett Sprintet!:) ...on
Ferke06-04-2006 17:24:37 // 7315
Neeem. Mindenki ezt gondolja, de nem értem miért. egy szóval nem mondtam, hogy sumi mániás vagyok. Ferrari mániás vagyok. Pont le**rom ki ül az AUTÓban, (vagyis annyiban nem, hogy tudjon nyerni vele) csak nyerjen vele!!!! Sumit azért bírom, mert mióta az eszemet tudom, Ferrarimániás vagyok, és anno tomboltam a tv előtt, mikor a hosszú gyötrelmes seholnincsaferrari állapotból Ő segitette ki a csapatot (mert azért sokat köszönhetnek neki). Tehát ha másért nem is, ezért leborulok előtte!:) De nem fogom bánni, ha Kimi jön és Ő viszi az élre a paripákat!
zolee14506-04-2006 17:23:32 // 7314
azért szép lassan kocogj el a rönyó baumgartnerhez valami flottakedvezményt kunyerálni! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Whiteskull06-04-2006 17:22:42 // 7313
És ezzel nem csak ő van így egyedül. :)))
zolee14506-04-2006 17:21:11 // 7312
"1. Túl megszállottam Ferrarimániás vagyok" értem, szóval Te is olyan vagy aki meghallja Schumák nevét és azonnal Kerpen felé fordul, térdre imára? :DDD
Ferke06-04-2006 17:21:11 // 7311
(azzal az két Z, bocs!:) )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.