Forum >> Forma-1

Inner Circle04-07-2006 07:38:17 // 12281
"Ha annyit kibírtak, akkor mit esett le a mikrofon mögött az álla az egykiállásos / kerékcserés taktikától ????" Ennek a kérdésnek az ellentettje: mit esik le az álluk le attól, hogy nem romlottak jelentősen (sőt, néha javultak) a köridők, amikor a tavalyi "konzerv" gumik helyett most három cserével, sokkal lágyabb gumikon mennek? Mindig elmondják, hogy igaz hogy kisebbek a motorok, de ezért könnyebbek is, meg kevesebbet fogyasztanak, meg alacsonyabban van a súlypont... mindez nagyon szép, de láthattuk 2001-től, hogy a konstruktőrök körönként néhány tized javulásért is vért izzadnak az autó fejlesztésével, a gumik meg simán hozhatnak 1-2 mp-t.
Inner Circle04-07-2006 07:34:44 // 12280
Pontosan, 2002-ben és 2004-ben ezerszer hallhattuk hogy "a Ferrarik másik dimenzióban autóznak". Olyannyira MS-drukker kommentár volt annak idején, hogy egyszer fel is jelentette valaki Palikot az Országos Rádió és Televízió Testületnél, hogy elfogultan közvetít MS javára. Az ORTT megvizsgálta a panaszt és úgy döntött, hogy MS dominált a futamon, ezért a kommentár is nagyrészt MS-ről szólt, tehát nem történt szabálytalanság. (Ennek nyugodtan utána lehet nézni, jogi fórumokon nyoma kell hogy legyen.) Azért vicces lehetett, amikor az ORTT Panaszbizottsága hirtelen felcsapott F1-szakértőnek :-)
Inner Circle04-07-2006 07:29:28 // 12279
"Írtam le egyetlen helyen is azt, hogy Bridgestone így vagy úgy? Nem! Akkor meg te miről beszélsz?" Arról beszélek, hogy ha te az egykiállásos taktikából feltételezed hogy a Michelin nyomására történt (nem pedig az optimális taktikáért), akkor ebből egyenesen következik hogy a Bridgestone-nal ugyanez a helyzet. Hiszen olyan eset természetesen nem képzelhető el, hogy az egyik gumigyár színtiszta taktikából dönt egy megoldás mellett, a másik pedig mindenféle alantos érdekből. "Ha figyelmesen végigolvasod én egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét." Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem? Az ellenvélemény feldolgozására való képesség pedig egy nagy adomány; éppen az Indexes múlt miatt mertem (és merem) remélni hogy rendelkezel vele. Én szakmai érveket hoztam, maradjunk ezeknél. Természetesen ha te úgy döntesz, hogy csak a Ferrarit / Schumachert dicsérni és a vetélytársakat pocskondiázni jársz ide, akkor nem kötelező reagálni rá. Láthatod hogy sokan vannak itt ilyen életfelfogással, és mégis nagyon boldognak tűnnek...
Xixo04-07-2006 03:08:41 // 12278
Xixo04-07-2006 02:19:11 // 12277
Ő ebben éli ki magát... Engem is betalált, nemegyszer, de szarni rá!! Ha nem foglalkozol vele, akkor megnyugszik. A Ferrariról meg főleg ne írj jót, mert állítólag ők játszanak össze az FIA-val és ezért ilyen szar az F1!!
Xixo04-07-2006 02:13:12 // 12276
Mert nem akart kockáztatni! Inkább a biztos 4 pont, mint a bizonytalan 5!! :-))))
Xixo04-07-2006 02:12:04 // 12275
Ugye, hogy nem adták az interjút!!! Nem mertem beírni, mert azt hittem, hogy csak a nagy örömködésemben maradtam le róla!! :-)))))))))) Mocskos rtlklubbb...
SKrisz03-07-2006 21:48:01 // 12274
De hogy On is legyen! "...Például a Williams-nek és a Toyotának, akik Bridgestone-nal mentek egy kiállással? Gondolom, a Bridgestone nekik fizette ki azt a pénzt, amit beszedett a kétkiállásos Ferraritól :D ..." Írtam le egyetlen helyen is azt, hogy Bridgestone így vagy úgy? Nem! Akkor meg te miről beszélsz? "...Az egyik szavaddal megcáfolod a másikat :D éppen mert NEM jótékonyságból élnek, nem engedhetik meg maguknak hogy ne menjenek végig az autóik, hisz ez bevételkiesést jelent. Ezért "kénytelenek" biztonságos gumit csinálni..". Ha figyelmesen végigolvasod én egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét. Akkor most ki cáfol meg kit?
SKrisz03-07-2006 21:43:27 // 12273
...még annyit, hogy természetesen most cáfolj meg és böngészd át az ósszes fórumot, hogy mikor is szóltam hozzá a vitáitokhoz, mert te ezt is biztos sokkal biztosabb forrásból tudod és én simán hülye vagyok mert már megint nem tudom mit beszélek...
GPti(V6)03-07-2006 21:43:04 // 12272
Ja és rednááá,rednááá,hööööö.
GPti(V6)03-07-2006 21:41:27 // 12271
Ja ezt ÁKInak akartam volna.
SKrisz03-07-2006 21:41:03 // 12270
OFF IC! Azt hiszem, hogy eddig sem ezután sem szóltam bele ebbe a gyermteg beszélgetésbe(?) ami itt ment. Miért van benned az a késztetés, hogy bármi is legyen az, ami nem a te billentyűzetedből származik, azt meg kell cáfolni, bele kell kötni és kimondva vagy kimondtalanul is le kell hülyézni a másikat??? Mi a fax van veled??? Ha nem ismernélek még az indexről, azt hinném, hogy egy 68 éves nagypapa vagy, akit a saját gyerekei is utálják, azért ő is utálja az egész világot... ON
GPti(V6)03-07-2006 21:39:19 // 12269
Ne sírj.Én se sírok.Ühm,ühm,ühm.
Sanyi03-07-2006 21:37:57 // 12268
Basszus a könnyeimmel kűzködtem!
Attie03-07-2006 21:35:38 // 12267
Nagyon kemény, szomorú és megindító :((
Sanyi03-07-2006 21:16:21 // 12266
GPti(V6)03-07-2006 21:04:44 // 12265
Gyerekek.Azt hallottátok,hogy PALIKNAK van 1 308-as-a.Már mint Ferrari.De lehet,hogy csak KACSA
tom16403-07-2006 21:02:24 // 12264
Paliknak "hivatalból" vagyis üzleti okokból jobb lenne, ha a ferrari +közelítené a rönót, mert akkor többen lennének a magyar versenyen....
Willy03-07-2006 21:00:24 // 12263
Azért ez nem mindig volt így. Amikor Schumi+a Ferrari nyert állandóan akkor nekik szurkoltak. Mindig annak drukkolnak aki éppen nyerésre áll. Fogadjunk, ha Schumi behozná a hátrányát akkor egyből ő lenne megint az isten.
GPti(V6)03-07-2006 20:54:31 // 12262
Gyerekek,1 üveg Wisky után már a szineket se látom.Bocs.
GEORGE03-07-2006 20:48:33 // 12261
Megszokhattuk már a FERRARI utálatukat!!!! :-((
tom16403-07-2006 20:47:06 // 12260
Színezd át kékre, sárga motorháztetövel :-)
GPti(V6)03-07-2006 20:43:11 // 12259
És igen,igen,igen...
GPti(V6)03-07-2006 20:15:57 // 12258
Ja és Alonso meg végül is megmentett 4 pontot mert olyan jól terelgette a DÁCSIÁT,hogy az csak na.
tom16403-07-2006 20:10:21 // 12257
Az ugye teljesen véletlen, hogy amikor Alonzó lebög, akkor elfelejtik kiírni a pontverseny állását és véletlenül pont most nincs idö megvárni az interjúkat a teljesen elfogulatlan ertélelklubb kanálison...
mesa03-07-2006 16:21:09 // 12256
Kicsit túlfújta azt a gumikérdést Palik Lacika - mert szokás szerint hülye. Tavaly 73 kört tettek meg a gumik, gond nélkül - igaz csak Bridgestone. :) Ha annyit kibírtak, akkor mit esett le a mikrofon mögött az álla az egykiállásos / kerékcserés taktikától ???? Ja és elismerésem IC-nek, aki biztosra merte venni a hétvége előtt MS győzelmét ! ;)
GEORGE03-07-2006 15:09:27 // 12255
Érdekes átmászkálások vannak ott a pályákon!!!
Inner Circle03-07-2006 15:06:51 // 12254
"Szerintem a Michelin nem kevés lóvét fizetett azoknak a csapatoknak, akik 1 cserére vállakoztak, mutatva ezzel a Michelin megbízhatóságát..." Például a Williams-nek és a Toyotának, akik Bridgestone-nal mentek egy kiállással? Gondolom, a Bridgestone nekik fizette ki azt a pénzt, amit beszedett a kétkiállásos Ferraritól :D "Azt meg nekem senki ne mondja, hogy nem érdekli őket a bevétel és első szepont a pilóták biztonsága... Aha persze... Jótékonyságból éll minden mamutcég..." Az egyik szavaddal megcáfolod a másikat :D éppen mert NEM jótékonyságból élnek, nem engedhetik meg maguknak hogy ne menjenek végig az autóik, hisz ez bevételkiesést jelent. Ezért "kénytelenek" biztonságos gumit csinálni.
GEORGE03-07-2006 14:53:08 // 12253
Szomorú felvételek....
SKrisz03-07-2006 14:42:19 // 12252
Szerintem a Michelin nem kevés lóvét fizetett azoknak a csapatoknak, akik 1 cserére vállakoztak, mutatva ezzel a Michelin megbízhatóságát... Gyanítom a tavalyi fiaskó után nem kicsit csappant meg a forgalom a tengerentúlon. Azt meg nekem senki ne mondja, hogy nem érdekli őket a bevétel és első szepont a pilóták biztonsága... Aha persze... Jótékonyságból éll minden mamutcég...
Satti03-07-2006 14:09:17 // 12251
Na ezt a kérdést Coulthard megválaszolta,47 kör után jött ki cserélni:-))
mesa03-07-2006 12:04:58 // 12250
Nagyon kemény aki segíteni akar a lángok közt a pilótatársának ... Meg aki kettészakad ! Ott előtte a pályamunkás épp megúszta ...
Inner Circle03-07-2006 11:06:33 // 12249
"Szegény senna volt az utolsó aki meghalt?" A pilóták közül igen, de verseny közben azóta meghalt több pályamunkás is (2001-ben Monzában és azt hiszem 2002-ben Ausztráliában).
Áki03-07-2006 11:02:26 // 12248
Igen az volt ugye a fekete hétvégélye a F1-nek...mert azon a hétvégén 2en halltak meg!:((( Látszik,hogy vannak olyan balesetek amik után bevezettek új biztonsági intézkedéseket!
Lacza03-07-2006 10:56:27 // 12247
Wazzeg ezek nagyon durvák:( Szegény senna volt az utolsó aki meghalt?
mesa03-07-2006 09:49:59 // 12245
:))))))
Xixo03-07-2006 02:25:00 // 12244
Na jó, a vége csak vicc, de az eleje az tutter, hogy így kezdődik!! :-)))
Xixo03-07-2006 02:24:17 // 12243
Ha a Ferrari VB lesz idén, akkor: -leszoksz a cigiről -leszoksz a piáról -leszoksz a drogokról -felhagysz a csajozással... :-)))))))))))))))))))
Ferke03-07-2006 00:19:44 // 12242
Újabb humor morzsa? De jóóó!:) Bár most jogosan van ilyen jó kedved!:) Van egy fogadalmam, majd elmesélem!:)))
Xixo03-07-2006 00:03:43 // 12241
Hogy mondod? Mit ne csináljunk? Ne "eflejtsük"??? :-))))
Ferke02-07-2006 23:57:04 // 12240
Ilyenem is van. Csak hogy ne eflejtsük, honnan, mikor indultunk!:)
1. Ascari-é ('52), 2-3. Fangio-é ('56) 4. Sumié

Xixo02-07-2006 23:51:40 // 12239
A fanatista mindenedet! :-))
Ferke02-07-2006 23:49:54 // 12238
Itt nemsokára 8-as lesz! :)
Ferke02-07-2006 23:47:25 // 12237
Na véééégreeee!!!! FORZA FERRARI!!!!
GEORGE02-07-2006 22:05:50 // 12236
Kellett is már ez! :-)
Xixo02-07-2006 21:57:38 // 12235
Remélem ők is kaptak ma ennyi + önbizalmat!! :-))) Rég nem láttunk ilyen sima futamot.
Inner Circle02-07-2006 21:46:46 // 12234
"Nem tudom ezt miért nem látják egyesek!???!!?" Nem tudom, ki nem látja?
GEORGE02-07-2006 21:39:56 // 12233
Simán! :-)
GEORGE02-07-2006 21:39:25 // 12232
De szép ám!!! .-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.