Forum >> Forma-1
Grando04-07-2006 10:35:02 // 12292
Na ezt most marhára kikombináltad. Gondolom az időeredmények is teljesen indifferensek, mivel Massa szerinted "direkt" volt lassabb. Csak tudnám miért éri meg a Ferrarinak egy lúzer - aki szted Schumi - futtatása. Milyen démoni erőkkel tarthatja kézben az öreg Sith a Ferrarit, sőt az egész F1-et? És ha kézben tartja, akkor miért nem ő áll az élen a pontversenyben? Ja, vagy ez csak fal a sok győzelem után. Az USA futam után a gyagyás Palik is mondott vmi olyasmit, hogy a Ferrarinál az történik, amit MS akar. Nem vagytok haverok esetleg? :)
Inner Circle04-07-2006 10:14:44 // 12291
Hát hogy a hóna alá nyúltak az öreg Sithnek hogy megelőzhesse a lúzert, merhát a lúzer nagyon kiporolta azt a piros overallos Schumacher-segget, ugyebát, olvasni tudók megállapíthatják hogy erről van itt a fennforgás, kéremszépen :D
mesa04-07-2006 10:12:01 // 12290
Milyen lúzer győzött le kit Indianapolisban ???
Te elcsúsztál valamilyen paralell világba, vagy megütötte a fejed a hétvégi alkohol ? :))))
Inner Circle04-07-2006 09:42:30 // 12289
12.278? Az én törékeny lelkem miatt van, mi? :D
Egyébként hogy ON is legyen, Massa ezt mondta: "I have no possibility to win the championship, so to help him is the best thing to do. We need to be clever sometimes." Vagyis hogy ő Mihályt segíti a győzelemért. Todt pedig kb. ezt mondta: "A Ferrari azért fizet minket, hogy a legjobb eredményt szállítsuk". És ha ehhez hozzávesszük, hogy Massa egyetlen körben 3mp-t bukott, nem sok kétség maradhat hogy szándékos volt az első két hely cseréje. Nincs is ezzel semmi gond, hiszen Massa tényleg esélytelen. De erre emlékezzen az, aki szerint Massa egy lúzer: ez a lúzer legyőzte Mihályt Indianapolisban.
Inner Circle04-07-2006 09:35:01 // 12288
Nézd, ha ilyen problémáid vannak velem, azt írd meg magánban, de ez a topik ne erről szóljon. (Szerintem én teszek a legtöbbet azért, hogy maradjunk az F1-nél.)
Inner Circle04-07-2006 09:34:03 // 12287
"Te vetted fel a kesztyűt és egy általános, konkrétan senkinek (minden topic olvasónak) nem címzett postra úgy reagáltál, mintha személyed ellen indítottam volna támadást..."
Légyszíves konkrétan idézd be, hogy mire gondolsz, mert ezt kereken visszautasítom. Én válaszoltam a felvetéseidre (szigorúan az F1-et illetően, semmivel sem elfogultabban mint te), és éppen te reagáltán egy teljes kis értekezésben úgy, "mintha személyed ellen indítottam volna támadást..." Ezek tények, ugye?
"Miért kell mindent magadra venni?"
Ugyan már, ha én mindent magamra vennék, akkor most épp Bobby mai sértésein vitatkoznék vele, vagy a teljes hozzászólásos személyeskedésedre regálnék ugyanolyan hosszan. Beláthatod tehát, hogy ez egyszerűen nem igaz.
Azt viszont vállalom, hogy minden F1-es témájú beírást úgy olvasok, hogy azt nekem is címezték, mint ahogy a tiedet is.
SKrisz04-07-2006 09:23:17 // 12286
Még valami:
"...Én max. egy olyan emberrel kevertelek össze, aki el szokta olvasni azt, amire válaszol :D Ugyanis én ezt írtam: "Természetesen ha te úgy döntesz..." Ez egy szabad döntés, bármikor meghozható. Most például szakmai dolgokról beszélgetünk. Valakivel ezt nem lehet megcsinálni..."
Ez neked tipikusan a van rajta sapka esete... Ha úgy döntök, hogy válaszolok, hiszen véleményem nekem is van és ezt szívesen megosztom (nem ráerőltetem) bárkivel, akkor az a baj és tutti lesz belőle vita (ami persze nem baj) ha viszont innetől fogva kussolok, akkor az a baj és abba is bele fogsz kötni... ehhh... szerintem ha arról az oldalról próbálnád meg megközelíteni ezt az egész hangulatot, hogy TE lennél az aki más hangvételben adná elő, az ellen, vagy más véleményét, akkor előbb utóbb meglenne az eredménye és lenyugodna a közhangulat. Úgy ahogy most felkorbácsolódott...
SKrisz04-07-2006 09:18:29 // 12285
Az összes közül, csak az utolsó gondolatra: De miért általánosítassz? Az engem q nem érdekel, hogy ki milyen stílusban irogat. ÉN ezt a stílust soha nem vettem magamra. Sem veled, sem mással szemben... Te vetted fel a kesztyűt és egy általános, konkrétan senkinek (minden topic olvasónak) nem címzett postra úgy reagáltál, mintha személyed ellen indítottam volna támadást... Nem értem ezt az egyszemélyes hero történeted... Miért kell mindent magadra venni?
De visszatérve a szakmai részekre. Neked is van egy nézőpontod nekem is... Ha ezt nem így kellene ütköztetni (az itt jelenlévő hangulat miatt) lehetne egy jó kis "baráti vitát" dobni... De azzal egyet kell értenem, hogy ez itt, ebben a hangulatban nem megy... és azért ez nagy mértékben rajtad IS múlik, ne felejtsd el.
mesa04-07-2006 09:18:17 // 12284
tegyük hozzá - te szinte mindenki válaszát provokációnak tartasz ! :DDD
Inner Circle04-07-2006 08:56:53 // 12283
"Kifejtettem a véleményem egy olyan multicégről, amely elsősorban csak és kizárólag az eladásokból tud megélni."
Nos, akkor ez a Michelinre ugyanúgy igaz, mint a Bridgestone-ra, right?
"és kérlek te helyettem ne feltételezz semmit, én sem teszem ezt veled..."
Én csak kibontom azt a gondolatot, amit te félbehagytál. Például ha valaki leírná hogy Montoya szándékosan ment bele Raikkönenbe, és ezért egy g.ci, akkor ő azt feltételezte hogy Montoya direkt veszélyeztet másokat, hogy nem érdekli a csapat eredménye, hogy a saját eredményét is feláldozza csak hogy másnak árthasson... ezek mind benne lennének az eredeti állításban. Legfeljebb az illető nem gondolta végig, amikor leírta.
"Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..."
Ez szerinted elképzelhetetlen? Igen az, de nem emberi érzelmekből, hanem hideg számításből és üzleti érdekből adódóan elképzelhetetlen..."
Itt a válasz mintha nem lenne összhangban a kérdéssel.
Egyébként meg nem értek vele egyet. Először is filozófiai okból: mindent visszavezethetünk az önérdekre, de én ebben sosem hittem (mondhatjuk, hogy mindenki azért szereti az anyját, mert az neki jó, szóval egy önző g.ci?) . Másrészt az USA-ban nem lehet viccelni a kártérítési perekkel. Harmadrészt a mérnöki etika több évtizedes műfaj és épp az USA-ból ered. A hetvenes években gyárottak egy autót, a Ford Pintót. Ennek volt egy kis baja: az üzemanyagtartály túl közel volt más alkatrészekhez, és a gyár már a forgalmazás kezdetén rájött, hogy ebből tűzesetek lehetnek. Ki is találták, hogy egy védőlemez beépítésével elkerülhető a baj. Ezek után kiszámolták, hogy (hasraütésszerű számok) 20 dollárba kerül a lemez, 1.000.000 autót akarnak eladni, akkor az 20.000.000 dollár kiadás. Viszont ez a hiba várhatóan csak néhány tucat autónál fog előfordulni (a többit nem törik úgy össze), várhatóan csak 10 ember fog bennégni, ezek családjának ki kell fizetni 500.000 dollárt fejenként, az még mindig csak 5.000.000 dollárt - tehát nem építették be a lemezt. És több ember bennégett. Szóval amióta ez nyilvánosságra került, már nem lehet az etikát különválasztani a mérnöki munkától.
"Szakmai érvek? Miért mi a szakmád??? :-O"
Ez hogy jön ide? Nem tudok tojást tojni, de megmondom, hogy melyik a záptojást. Ha érted a párhuzamot.
"Pocskondiázni valakit? Ferrarit / Scumachert dícsérni járok ide? Mi van? Miről beszélsz? Hol láttál te ilyet tőlem??? Na erre várom az erős példákat, mert te most nagyon összekeversz valakivel..."
Én max. egy olyan emberrel kevertelek össze, aki el szokta olvasni azt, amire válaszol :D Ugyanis én ezt írtam: "Természetesen ha te úgy döntesz..." Ez egy szabad döntés, bármikor meghozható. Most például szakmai dolgokról beszélgetünk. Valakivel ezt nem lehet megcsinálni.
"Ha esetleg csak és kizárólag a szokásos hangvételben és stílusban tudsz válaszolni erre a postra, akkor kérlek inkább ne tedd..."
Olvasd el a tegnapi-mai termést, és válogasd ki belőle kérlek, hogy ki milyen stílusban foglalkozott a másikkal... vagy úgy érted, hogy ne vegyem át mások minősíthetetlen stílusát? Hát, ha sokáig provokálnak, nem garantálom hogy nem vágok oda én is egyet-kettőt.
SKrisz04-07-2006 08:19:42 // 12282
IC!
"...Arról beszélek, hogy ha te az egykiállásos taktikából feltételezed hogy a Michelin nyomására történt (nem pedig az optimális taktikáért), akkor ebből egyenesen következik hogy a Bridgestone-nal ugyanez a helyzet. Hiszen olyan eset természetesen nem képzelhető el, hogy az egyik gumigyár színtiszta taktikából dönt egy megoldás mellett, a másik pedig mindenféle alantos érdekből..."
Én nem feltételeztem semmit. Kifejtettem a véleményem egy olyan multicégről, amely elsősorban csak és kizárólag az eladásokból tud megélni. De épp ennek következtében hajlandóságot kell mutatnia olyan irányba is amely nem a pillanatnyi érdekeit szolgálja cserébe hosszútávon jövedelmező... és kérlek te helyettem ne feltételezz semmit, én sem teszem ezt veled...
"...Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..."
"...Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?..."
Ez szerinted elképzelhetetlen? Igen az, de nem emberi érzelmekből, hanem hideg számításből és üzleti érdekből adódóan elképzelhetetlen...
"... Én szakmai érveket hoztam, maradjunk ezeknél. Természetesen ha te úgy döntesz, hogy csak a Ferrarit / Schumachert dicsérni és a vetélytársakat pocskondiázni jársz ide, akkor nem kötelező reagálni rá..."
Szakmai érvek? Miért mi a szakmád??? :-O
Pocskondiázni valakit? Ferrarit / Scumachert dícsérni járok ide? Mi van? Miről beszélsz? Hol láttál te ilyet tőlem??? Na erre várom az erős példákat, mert te most nagyon összekeversz valakivel...
Ha esetleg csak és kizárólag a szokásos hangvételben és stílusban tudsz válaszolni erre a postra, akkor kérlek inkább ne tedd...
Inner Circle04-07-2006 07:38:17 // 12281
"Ha annyit kibírtak, akkor mit esett le a mikrofon mögött az álla az egykiállásos / kerékcserés taktikától ????"
Ennek a kérdésnek az ellentettje: mit esik le az álluk le attól, hogy nem romlottak jelentősen (sőt, néha javultak) a köridők, amikor a tavalyi "konzerv" gumik helyett most három cserével, sokkal lágyabb gumikon mennek? Mindig elmondják, hogy igaz hogy kisebbek a motorok, de ezért könnyebbek is, meg kevesebbet fogyasztanak, meg alacsonyabban van a súlypont... mindez nagyon szép, de láthattuk 2001-től, hogy a konstruktőrök körönként néhány tized javulásért is vért izzadnak az autó fejlesztésével, a gumik meg simán hozhatnak 1-2 mp-t.
Inner Circle04-07-2006 07:34:44 // 12280
Pontosan, 2002-ben és 2004-ben ezerszer hallhattuk hogy "a Ferrarik másik dimenzióban autóznak". Olyannyira MS-drukker kommentár volt annak idején, hogy egyszer fel is jelentette valaki Palikot az Országos Rádió és Televízió Testületnél, hogy elfogultan közvetít MS javára. Az ORTT megvizsgálta a panaszt és úgy döntött, hogy MS dominált a futamon, ezért a kommentár is nagyrészt MS-ről szólt, tehát nem történt szabálytalanság. (Ennek nyugodtan utána lehet nézni, jogi fórumokon nyoma kell hogy legyen.)
Azért vicces lehetett, amikor az ORTT Panaszbizottsága hirtelen felcsapott F1-szakértőnek :-)
Inner Circle04-07-2006 07:29:28 // 12279
"Írtam le egyetlen helyen is azt, hogy Bridgestone így vagy úgy? Nem! Akkor meg te miről beszélsz?"
Arról beszélek, hogy ha te az egykiállásos taktikából feltételezed hogy a Michelin nyomására történt (nem pedig az optimális taktikáért), akkor ebből egyenesen következik hogy a Bridgestone-nal ugyanez a helyzet. Hiszen olyan eset természetesen nem képzelhető el, hogy az egyik gumigyár színtiszta taktikából dönt egy megoldás mellett, a másik pedig mindenféle alantos érdekből.
"Ha figyelmesen végigolvasod én egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét."
Nem, te azt állítottad, hogy a Michelin szarik a pilóták biztonságára. Én meg azt írtam, hogy ez elképzelhetetlen, és ez utóbbihoz bőségesen találtam alapot a te hozzászólásodban is. Akkor mit állítasz: hogy érdekli őket a biztonság, vagy hogy nem?
Az ellenvélemény feldolgozására való képesség pedig egy nagy adomány; éppen az Indexes múlt miatt mertem (és merem) remélni hogy rendelkezel vele. Én szakmai érveket hoztam, maradjunk ezeknél. Természetesen ha te úgy döntesz, hogy csak a Ferrarit / Schumachert dicsérni és a vetélytársakat pocskondiázni jársz ide, akkor nem kötelező reagálni rá. Láthatod hogy sokan vannak itt ilyen életfelfogással, és mégis nagyon boldognak tűnnek...
Xixo04-07-2006 03:08:41 // 12278
Xixo04-07-2006 02:19:11 // 12277
Ő ebben éli ki magát...
Engem is betalált, nemegyszer, de szarni rá!! Ha nem foglalkozol vele, akkor megnyugszik.
A Ferrariról meg főleg ne írj jót, mert állítólag ők játszanak össze az FIA-val és ezért ilyen szar az F1!!
Xixo04-07-2006 02:13:12 // 12276
Mert nem akart kockáztatni! Inkább a biztos 4 pont, mint a bizonytalan 5!!
:-))))
Xixo04-07-2006 02:12:04 // 12275
Ugye, hogy nem adták az interjút!!!
Nem mertem beírni, mert azt hittem, hogy csak a nagy örömködésemben maradtam le róla!! :-))))))))))
Mocskos rtlklubbb...
SKrisz03-07-2006 21:48:01 // 12274
De hogy On is legyen!
"...Például a Williams-nek és a Toyotának, akik Bridgestone-nal mentek egy kiállással? Gondolom, a Bridgestone nekik fizette ki azt a pénzt, amit beszedett a kétkiállásos Ferraritól :D ..."
Írtam le egyetlen helyen is azt, hogy Bridgestone így vagy úgy? Nem! Akkor meg te miről beszélsz?
"...Az egyik szavaddal megcáfolod a másikat :D éppen mert NEM jótékonyságból élnek, nem engedhetik meg maguknak hogy ne menjenek végig az autóik, hisz ez bevételkiesést jelent. Ezért "kénytelenek" biztonságos gumit csinálni..".
Ha figyelmesen végigolvasod én egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét. Akkor most ki cáfol meg kit?
SKrisz03-07-2006 21:43:27 // 12273
...még annyit, hogy természetesen most cáfolj meg és böngészd át az ósszes fórumot, hogy mikor is szóltam hozzá a vitáitokhoz, mert te ezt is biztos sokkal biztosabb forrásból tudod és én simán hülye vagyok mert már megint nem tudom mit beszélek...
GPti(V6)03-07-2006 21:43:04 // 12272
Ja és rednááá,rednááá,hööööö.
GPti(V6)03-07-2006 21:41:27 // 12271
Ja ezt ÁKInak akartam volna.
SKrisz03-07-2006 21:41:03 // 12270
OFF
IC!
Azt hiszem, hogy eddig sem ezután sem szóltam bele ebbe a gyermteg beszélgetésbe(?) ami itt ment. Miért van benned az a késztetés, hogy bármi is legyen az, ami nem a te billentyűzetedből származik, azt meg kell cáfolni, bele kell kötni és kimondva vagy kimondtalanul is le kell hülyézni a másikat??? Mi a fax van veled??? Ha nem ismernélek még az indexről, azt hinném, hogy egy 68 éves nagypapa vagy, akit a saját gyerekei is utálják, azért ő is utálja az egész világot...
ON
GPti(V6)03-07-2006 21:39:19 // 12269
Ne sírj.Én se sírok.Ühm,ühm,ühm.
Sanyi03-07-2006 21:37:57 // 12268
Basszus a könnyeimmel kűzködtem!
Attie03-07-2006 21:35:38 // 12267
Nagyon kemény, szomorú és megindító :((
Sanyi03-07-2006 21:16:21 // 12266
GPti(V6)03-07-2006 21:04:44 // 12265
Gyerekek.Azt hallottátok,hogy PALIKNAK van 1 308-as-a.Már mint Ferrari.De lehet,hogy csak KACSA
tom16403-07-2006 21:02:24 // 12264
Paliknak "hivatalból" vagyis üzleti okokból jobb lenne, ha a ferrari +közelítené a rönót, mert akkor többen lennének a magyar versenyen....
Willy03-07-2006 21:00:24 // 12263
Azért ez nem mindig volt így. Amikor Schumi+a Ferrari nyert állandóan akkor nekik szurkoltak. Mindig annak drukkolnak aki éppen nyerésre áll. Fogadjunk, ha Schumi behozná a hátrányát akkor egyből ő lenne megint az isten.
GPti(V6)03-07-2006 20:54:31 // 12262
Gyerekek,1 üveg Wisky után már a szineket se látom.Bocs.
GEORGE03-07-2006 20:48:33 // 12261
Megszokhattuk már a FERRARI utálatukat!!!! :-((
tom16403-07-2006 20:47:06 // 12260
Színezd át kékre, sárga motorháztetövel :-)
GPti(V6)03-07-2006 20:43:11 // 12259
GPti(V6)03-07-2006 20:15:57 // 12258
Ja és Alonso meg végül is megmentett 4 pontot mert olyan jól terelgette a DÁCSIÁT,hogy az csak na.
tom16403-07-2006 20:10:21 // 12257
Az ugye teljesen véletlen, hogy amikor Alonzó lebög, akkor elfelejtik kiírni a pontverseny állását és véletlenül pont most nincs idö megvárni az interjúkat a teljesen elfogulatlan ertélelklubb kanálison...
mesa03-07-2006 16:21:09 // 12256
Kicsit túlfújta azt a gumikérdést Palik Lacika - mert szokás szerint hülye.
Tavaly 73 kört tettek meg a gumik, gond nélkül - igaz csak Bridgestone. :)
Ha annyit kibírtak, akkor mit esett le a mikrofon mögött az álla az egykiállásos / kerékcserés taktikától ????
Ja és elismerésem IC-nek, aki biztosra merte venni a hétvége előtt MS győzelmét ! ;)
GEORGE03-07-2006 15:09:27 // 12255
Érdekes átmászkálások vannak ott a pályákon!!!
Inner Circle03-07-2006 15:06:51 // 12254
"Szerintem a Michelin nem kevés lóvét fizetett azoknak a csapatoknak, akik 1 cserére vállakoztak, mutatva ezzel a Michelin megbízhatóságát..."
Például a Williams-nek és a Toyotának, akik Bridgestone-nal mentek egy kiállással? Gondolom, a Bridgestone nekik fizette ki azt a pénzt, amit beszedett a kétkiállásos Ferraritól :D
"Azt meg nekem senki ne mondja, hogy nem érdekli őket a bevétel és első szepont a pilóták biztonsága... Aha persze... Jótékonyságból éll minden mamutcég..."
Az egyik szavaddal megcáfolod a másikat :D éppen mert NEM jótékonyságból élnek, nem engedhetik meg maguknak hogy ne menjenek végig az autóik, hisz ez bevételkiesést jelent. Ezért "kénytelenek" biztonságos gumit csinálni.
GEORGE03-07-2006 14:53:08 // 12253
Szomorú felvételek....
SKrisz03-07-2006 14:42:19 // 12252
Szerintem a Michelin nem kevés lóvét fizetett azoknak a csapatoknak, akik 1 cserére vállakoztak, mutatva ezzel a Michelin megbízhatóságát... Gyanítom a tavalyi fiaskó után nem kicsit csappant meg a forgalom a tengerentúlon. Azt meg nekem senki ne mondja, hogy nem érdekli őket a bevétel és első szepont a pilóták biztonsága... Aha persze... Jótékonyságból éll minden mamutcég...
Satti03-07-2006 14:09:17 // 12251
Na ezt a kérdést Coulthard megválaszolta,47 kör után jött ki cserélni:-))
mesa03-07-2006 12:04:58 // 12250
Nagyon kemény aki segíteni akar a lángok közt a pilótatársának ...
Meg aki kettészakad ! Ott előtte a pályamunkás épp megúszta ...
Inner Circle03-07-2006 11:06:33 // 12249
"Szegény senna volt az utolsó aki meghalt?"
A pilóták közül igen, de verseny közben azóta meghalt több pályamunkás is (2001-ben Monzában és azt hiszem 2002-ben Ausztráliában).
Áki03-07-2006 11:02:26 // 12248
Igen az volt ugye a fekete hétvégélye a F1-nek...mert azon a hétvégén 2en halltak meg!:((( Látszik,hogy vannak olyan balesetek amik után bevezettek új biztonsági intézkedéseket!
Lacza03-07-2006 10:56:27 // 12247
Wazzeg ezek nagyon durvák:(
Szegény senna volt az utolsó aki meghalt?
Áki03-07-2006 10:41:53 // 12246
mesa03-07-2006 09:49:59 // 12245
Xixo03-07-2006 02:25:00 // 12244
Na jó, a vége csak vicc, de az eleje az tutter, hogy így kezdődik!! :-)))
Xixo03-07-2006 02:24:17 // 12243
Ha a Ferrari VB lesz idén, akkor: -leszoksz a cigiről
-leszoksz a piáról
-leszoksz a drogokról
-felhagysz a csajozással...
:-)))))))))))))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
636
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?