Forum >> Giulia
SD24-04-2025 16:26:15 // 38993
vagy a hülye eu előírások, amcsiban a robotbutu bepakolja a hajóba a 80kg-os tömböt simán, de EU-ban már volt termék amit azért kellett újra terveznünk mert a rendőr nem emelhet 20kg-nál többet:D kezd összeállni:P
SD24-04-2025 16:24:21 // 38992
igen itt van az egész probléma, mert megsérül a csomag, beragasztják, ok, megnézem megjött minden, ha nem reklamálok kész nincs gond..
de az abay-en elkezdték hegesztgetni a rendszert útközben.. igaz ápr 4-22 utazott a csomi, szóval sok mindenen mehetett keresztül..
kicsi remény hogy a magyar GLS-nél mozgásbalendültek a fogaskerek mert leírtam nekik mi is történt, és most úgy néz ki hétfőn az összes mostanra 4db. csomag meg fog érkezni...
még azt is el tudom képzelni hogy a vámon szedték szét, mert darabja vagy 20kg..
de még azért lássuk mi lesz benne..
de az abay-en elkezdték hegesztgetni a rendszert útközben.. igaz ápr 4-22 utazott a csomi, szóval sok mindenen mehetett keresztül..
kicsi remény hogy a magyar GLS-nél mozgásbalendültek a fogaskerek mert leírtam nekik mi is történt, és most úgy néz ki hétfőn az összes mostanra 4db. csomag meg fog érkezni...
még azt is el tudom képzelni hogy a vámon szedték szét, mert darabja vagy 20kg..
de még azért lássuk mi lesz benne..
Shadin24-04-2025 08:52:40 // 38991
eBay traccking-en csak egy követő szám volt?
Nagyon nem szoktak külön csomagolt cuccot egy számon küldeni, nekem mindig annyi követő volt ahány csomag.
Nagyon nem szoktak külön csomagolt cuccot egy számon küldeni, nekem mindig annyi követő volt ahány csomag.
SD23-04-2025 23:40:13 // 38990
Jelen állapot szerint az a helyzet hogy az ebay a felnyitott, sérült és hiányos csomag kézbesítése és visszautasítása után mondta hogy ja 4 darabban érkezik, de mondjuk ha ezt mondja rögtön akkor talán nem küldöm vissza.. hanem megvárom a többit.
Nekem úgy tűnik vagy szétlopták a csomagot vagy maga rendszer nem tudta kezelni az egy számom feladott 4 db. csomagot. Hmm
Na most így jelen helyzetben nagyon más megoldás nincs mint visszaküld és refund mivel a GLS állítólag 5 napig tartja, de a következő elem 7 nap mulva érkezik..
Így már képtelenség követni mi van melyikben.. ha átveszem is.. itt a GLS-nek kéne összevárnia a csomagokat de eddig elég flegmák voltak… :/
Nekem úgy tűnik vagy szétlopták a csomagot vagy maga rendszer nem tudta kezelni az egy számom feladott 4 db. csomagot. Hmm
Na most így jelen helyzetben nagyon más megoldás nincs mint visszaküld és refund mivel a GLS állítólag 5 napig tartja, de a következő elem 7 nap mulva érkezik..
Így már képtelenség követni mi van melyikben.. ha átveszem is.. itt a GLS-nek kéne összevárnia a csomagokat de eddig elég flegmák voltak… :/
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2025 13:52:42 // 38989
Óó.. :-(
RomeoOne23-04-2025 11:27:26 // 38987
Ajjaj... A John Wick 5 lehet, hogy a te főszerepléseddel fog már forogni? :D
SD23-04-2025 00:08:55 // 38986
kvva GLS.. szétszórta a fékeim valahol európában... "kérlek akasszuk föl" megjött 2db féktárcsa... egy bontott csomagban úgy hogy csak GLS pontokon jött végig...
ez kvv a kellemetlen lesz valakinek..
ez kvv a kellemetlen lesz valakinek..
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2025 11:43:40 // 38985
Igen, kb a hegytetőig az a szakasz az igazán különleges rész autózás szempontból. Amúgy ide a Bihar hegység van viszonylag közel, Nagyvárad, Belényes felé hamar el lehet érni a hegyeket. A Pádis fennsík is arra van, de igazából Belényes után egyből balra meg lehet támadni a hegyet. Kb 2 óra alatt oda lehet érni Debrecenből. Már kinéztem, hogy fel a Jadolina vízeséshez, aztán Jádremetéig fel a hegyre. Ott jobbra még fel a hegyen, és át az 1-es útra, ahonnan vissza lehet jönni Nagyváradra sima jó aszfalton, vagy balra mégegyszer átmászni a hegyen a Pádis fennsík felé. Vagy ugyanez fordítva. Vicces, hogy ezeken az utakon még eddig csak családdal és 146-tal, vagy Giuliettával voltam.
De majd egyszer nekiállok felfedezni ezt a részt, hogy hol vannak jó utak, szép helyek.
De majd egyszer nekiállok felfedezni ezt a részt, hogy hol vannak jó utak, szép helyek.
RomeoOne22-04-2025 11:02:01 // 38984
A nagylaki határátkelő sztem terheltebb volt ilyen szempontból. Mondjuk, ha én is közelebb laknék a keleti határhoz, akkor kevesebbet agyalnék rajta, de az út 40%-a így a határig eljutás az Alföldön keresztül :D
Meg igazából az a 25 km-es szakasz az igazán érdekes, ami Obarsia és Ranca között van. Az út többi része semmi olyasmit nem tud, mint amit bárhol máshol - jóval közelebb is - találni. Akkor inkább egy jó felvidéki túra :D
Meg igazából az a 25 km-es szakasz az igazán érdekes, ami Obarsia és Ranca között van. Az út többi része semmi olyasmit nem tud, mint amit bárhol máshol - jóval közelebb is - találni. Akkor inkább egy jó felvidéki túra :D
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2025 09:19:40 // 38983
Mi korán mentünk, 10 perc alatt átértünk, inkább hazafelé volt gond a határ (45p). Tervben csak a Pádis túra van, és az sem Alfával, de bármi lehet még idén. Nagy élmény volt, biztos megyek még oda.
Kazes☻21-04-2025 23:49:54 // 38982
Szuper! Úgy is van...mindenképpen... enélkül nem élet az élet! :D
RomeoOne21-04-2025 22:34:41 // 38981
Idén tervezel menni? Most, hogy már nem kell 1-1,5 órát szívni a határon, vakargatom a fejem, hogy talán beleférne egy kiruccanás ez éven is.
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2025 17:28:59 // 38980
Ez érdekes, mert a Transzfogaras túrán ketten is megjegyezték, hogy jó hangja van. Gyári rendszerrel :-) Az egyik, akit megelőztem úgy fogalmazott, hogy a kipufogóból hallatszott ahogy megy bele a végtelen mennyiségű benzin. Azóta is kaptam pozitív megjegyzéseket a hangjára, néhány napja is. Nem hangos kipufogó kell, hanem beszélgessél jó hallású emberekkel XDDD
A gumikkal meg úgy vagyok, hogy én már négyévszakoson gondolkozok. Igazából teljesen tökmindegy ezalá a gumi. Max gyorsabb leszel kicsit egy jobb tapadásúval, de az élmény pont ugyanannyi. Most épp 26 fokban még télivel randalírozok, nem sok hátrányát érzem, hogy nincs még fent a nyári garnitúra.
A gumikkal meg úgy vagyok, hogy én már négyévszakoson gondolkozok. Igazából teljesen tökmindegy ezalá a gumi. Max gyorsabb leszel kicsit egy jobb tapadásúval, de az élmény pont ugyanannyi. Most épp 26 fokban még télivel randalírozok, nem sok hátrányát érzem, hogy nincs még fent a nyári garnitúra.
RomeoOne21-04-2025 14:29:55 // 38979
Inkább felesleges dobok :D A "nyitott állás" az egy hátsó dob bypass-t jelent gyakorlatilag. De a középdobot se lenne hülyeség egy X-pipe-ra cserélni. :D
SD21-04-2025 14:15:03 // 38978
Hát ezaz felesleges csövek vannak benne:D
RomeoOne21-04-2025 13:54:52 // 38977
Kipu sztem felesleges a Q-ról, jobban jársz egy 2.0T-hez hangolt jó kipufogórendszerrel.
SD21-04-2025 13:01:31 // 38976
na most a Q motor sosem volt opció, a kipu-n elgondolkoztam:D De a fékből meg megint 3 szettel, a lábtörlőn sem aludhatnék már:D
SD21-04-2025 13:00:25 // 38975
én mindig azt hiszem hogy kultúremberként majd meg lehet ezt oldani, de nem takarodik ki:D
RomeoOne21-04-2025 11:52:33 // 38974
A gödöllői emelkedő, az a kedvencem :D
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...
Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
A belső és középsősáv tömve van, de a kapaszkodósáv üres, mert oda csak a lúzerek mennek ki, ugyebár...
Már előre elkap az izgalom, mikor közeledek felé. Párom meg: "Jajj, ne, ez az az emelkedő?" :DDD
Amint megnyílik a kapaszkodó, kisorolok oda, visszaváltok 4-ig és padló. Úgy húzok el a tömeg mellett jobbról, hogy öröm nézni. A domb tetején meg, ahol már kiritkult a csorda, visszarepülök a belsőbe és irány tovább a tempómban
RomeoOne21-04-2025 11:44:09 // 38973
A Dynamic, de méga Race is adaptálódik a pillanatnyi vezetésedhez. Ha nem nyomkodod nagyon, akkor a Dynamic is papásabban váltogat. Még a Race is elvált 3-3,5 ezernél, ha csak lábujheggyel nyomom a pedált. De ha elkezded taposni, akkor elkezd úgy viselkedni, ahogy kell neki.
mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Lehet, hogy nem csak Q féket, de Q kipufogó rendszert is nézned kell a kocsihoz... Meg Q motort :P :DDD
SD21-04-2025 10:54:00 // 38972
Mondjuk az gödöllő könyéki emelkedőn mikor a jólértesült bent felejtette magát a belső sávban, külső kettő üres, épp mentem volna jobbra.. néha a szabálytalan a kockázatmentesebb.. erre nem kiindexel elém a a jóképességű:D Na akkor én vissza a belsőbe:D és gyí:D
Na ekkor ébredt fel asszony félálomból, Vitara lepattanóra, akkor volt visítás:P:P:P
Meg is fogadtam legközelebb meg sem közelítek ilyen trógert.. elmegyek jobbról és ennyi.. Láss csodát arra semmi reakció.. :D:D:D
Amúgy viszonylag normálisan lehetett közlekedni.. Egy-két csakazértis tényleg csak trógernek tudom hívni az olyat aki pontosan tudja hogy semmi helye ott és csakazért is betart.. Legalább lehet trombitálni utána:D Amiből meg semmi nem hallatszik neki, és meg is érdemli :D:D:D
Na ekkor ébredt fel asszony félálomból, Vitara lepattanóra, akkor volt visítás:P:P:P
Meg is fogadtam legközelebb meg sem közelítek ilyen trógert.. elmegyek jobbról és ennyi.. Láss csodát arra semmi reakció.. :D:D:D
Amúgy viszonylag normálisan lehetett közlekedni.. Egy-két csakazértis tényleg csak trógernek tudom hívni az olyat aki pontosan tudja hogy semmi helye ott és csakazért is betart.. Legalább lehet trombitálni utána:D Amiből meg semmi nem hallatszik neki, és meg is érdemli :D:D:D
SD21-04-2025 10:38:42 // 38971
Én is újabb tapasztalattal lettem gazdagabb:D 140-160 körül 1900-2200 rpm körül nyomatékból megy a gép én ezt a mai napig nem tudom felfogni:D
A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)

Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D
De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D
Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D
A
A mátrai szerpentinen, torta kézben, család stb. Nagy vadulásra nem volt lehetőség:D
De azért csak megmelegedett a gumi, fékezni sem kellett sokat:D Vagy legalább is nem tettem:)

Kapott az ECO Contact, kövezzetek meg de a határait tiszteletben tartva ezzel a gumival is élmény a gép:D aztán meg ehhez 7,5 lesz a fogyi:D nyomkodva;D de csak azért hogy nehogy már 7,2 legyen:D
De miért vált dinamic-ban 2000 alá? :D
Eltrombitáltam öcsémék mellett a szerpentinen, erre kérdezem, amúgy kintről lehet valamit hallani? Mondta nem nagyon:D na ennyit erről:D mit rakjak rá egyenes csövet?;D
Amikor megmelegszik a teljes rendszer egészen más hangja van:P
A szerpentinen 2000-3000 közt autózva visszahűl:D nem kell hozzá power csak gurulok:D
A
RomeoOne19-04-2025 18:36:32 // 38970
A jó időre való tekintettel meghajtottam kicsit a gépet itt a Tolnai Dombság izgalmasabb szakaszain. A gép továbbra is egy álom. TB alapon kellene támogatni ennek a vezetését, mert gyógyterápiás hatású.
Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.
A kötelező képek:

Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D

Gyönk után Varsád felé haladva épp egy jobbos kanyart vettem hegyesen, amikor szemben, a külső íven megjelent egy piros Ferrari 250 GT Lusso. (Azt hiszem az volt, nem volt túl sok időm nézegetni :D ) Mondom mi a fene?? Nem semmi. Aztán jöttek sorra az érdekes veteránok, régi Porsche 911 Targa, '67-es Mustang, klasszikus BMW-k és persze volt egy piros Alfa 1750 GT is. Utólag megnéztem, hogy a Millers Oil Classic Kupa 2025-ös évi Húsvéti Trophy-ja futott épp a szakaszon. Kistormáson sokan kint is álltak az út szélén fényképezni. Az egyik csapatnak meg is álltam és nyomtam egy füstölős rajtot.
A kötelező képek:



Meg egy Kazesnak, mert nem szereti, ha én nem látszódok a képeken :D

Shadin18-04-2025 12:13:42 // 38969
Tök jó, már van burnout módom IS :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2025 15:13:55 // 38968
Már próbáltam úgy is, nyilván vizes úton :-) Pont a gyári túl óvatos és az akku sarus nyers semmi közt van a jó megoldás :-)
SD17-04-2025 12:32:36 // 38967
pl: úgy hogy eső előtt berakom a garázsba, és ki sem veszem csak néha:D:DD:
SD17-04-2025 11:22:54 // 38966
dobd le az akkusaru-t megmutatja az autó a valós énjét:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D
Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D
Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
onnantól csak a bátorságod szab határokat, meg az árok:D
Én még elvagyok a határokon belül, mert ha tockost ad az autó akkor az azt jelenti egy olyan területre tévedtem amit direkt kigyomláltak, és annak én örülök:D
Amit meg enged azt meg is csinálom:D És egy kicsit többet:D:D:D
SD17-04-2025 11:20:56 // 38965
Azért mert a távolból frissítik és visszakpcsolják:D
Régebben ezt a szívást a windows tudta magától mert tönkrement és újra kellett telepíteni.
Most update-nek hívják mikor a programozó tönkreteszi neked az eszközöd:D
LOL
Régebben ezt a szívást a windows tudta magától mert tönkrement és újra kellett telepíteni.
Most update-nek hívják mikor a programozó tönkreteszi neked az eszközöd:D
LOL
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2025 21:02:07 // 38964
Ezt a nyomorult szótippelő szart miért nem lehet kikapcsolni a telefonon? 🤣 Már hatszor kikapcsoltam, mégis beír annyi baromságot... fák..fákk.
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2025 21:00:29 // 38963
A Squadra logger sem tudja ezt, hogy a nyomaték elvételt kikapcsolja, az esc-t nem. Az Eurocompulsion-on kívül nem találtam hasonló megoldást. Engem kifejezetten ez megoldás érdekel, másra nincs szükségem. Igazából Race módra sem, plusz lovakra sem különösebben. Csak erre a kockulás gátlóra fák a fogam, ez nagyon kéne 😄
Shadin16-04-2025 18:46:11 // 38962
A BACCAble projekt kb. majdnem a Squadra Performance logger szintjén van...
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2025 15:57:20 // 38961
Az Eurocompulsion flash cucca tudja ezt a funkciót!
SD16-04-2025 15:09:40 // 38960
elvileg van a squadra-nak valami logger OBD stick, de ja gondolom csak a sarulevételt szimulálja
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2025 14:41:40 // 38959
Hááá' de nem XD Ha érzéssel rúgod el, akkor csak gázt vesz el. Ha ész nélkül, akkor pánik fékez. Az esc fékkel pont akkor avatkozik be, amikor már túltoltad.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.
SD16-04-2025 13:57:14 // 38958
de pont azért van a nyomatékelvétel mert amikor már mindkét kerék megcsúszik akkor csak azzal tudja ívre tenni újra, különben állnál a gázon és hiába fékezget:)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2025 22:54:34 // 38957
Az az eLSD, pontosan 😄 Onnantól hogy számítasz rá, már nem is annyira alattomos. Egyébként valószínűleg tényleg másképp viselkedik keskenyebb gumival, és a féked is más hátul. Az eLSD-t szerintem sokan azért nem szeretik, mert drasztikus. A sima sperr áttol mondjuk 25% nyomatékot az ív belsőre, mindegy milyen a tapadásod. Ez meg kirántja alólad a szőnyeget egy szempillantás alatt ha nem figyelsz. Ilyen a programja. És nem rossz az a program, mert egy pályanapon határon autózva befordít a kanyarba, szerintem elég érezhetően, és semmi igazán drasztikusat nem művel, nem dobálja el magát. Ha huligánkodsz, azt kapod amit kérsz, kanyar közepén ha megrúgod, instant összefékez.. Alattomos? Inkább rohadt gyors. THX brake by wire. Tartom, hogy a nyomaték elvételt ki kellene írni, és csak az esc-t benthagyni, és úgy lenne a tökéletes.
SD15-04-2025 20:06:25 // 38956
Nekem a hosszú ívű kivezető kanyaroknál szokott megesni, hogy meglépem és egyszercsak alattomosan elindul, és gyanítom hogy ezesetben mindkét kerék, így kell utána seggel az árokban kikötni tetőn:P Na erre jó azzelektronika.
Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D
Meg hogy könnnnyyyűűű:)
Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D
Meg hogy könnnnyyyűűű:)
SD15-04-2025 20:03:59 // 38955
Én is úgy mostam le hogy néztem közben az időképet és még mielőtt csepeg visszadugtam a garázsba, csak már bántott hogy poros az alja meg ilyenek:D
Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D
De néha végig kell simogatni:P
Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D
De néha végig kell simogatni:P
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2025 11:29:05 // 38954
Köszi! :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2025 11:07:39 // 38953
Biztos...:-) Ez a padlógáz apró mozdulatos cikázás nekem nincs meg, ilyet nem szoktam.:-)
Az alattomosság relatív, én a tapadásvesztés ezen formáját jobban élem mint ...a nem mondom ki mit XDD
Tegnap is volt egy utam, rohadtul élvezem ezt az autót.
Az alattomosság relatív, én a tapadásvesztés ezen formáját jobban élem mint ...a nem mondom ki mit XDD
Tegnap is volt egy utam, rohadtul élvezem ezt az autót.
B3WiN14-04-2025 20:20:59 // 38952
Shadin13-04-2025 22:54:58 // 38951
77368321 a cikkszám, első szériás.
A gyári is Brembo, de az am. száma P 23 185
A gyári is Brembo, de az am. száma P 23 185
SD13-04-2025 18:10:01 // 38950
Hjaj, ma is rengetag nagy igénybevétel volt..
Leveszem a csepptöltőről.
Kiállok, lemosom 2x hogy toszta legyen:D
Majd visszaállok, rárakom a töltőre.
Száguldanak a km-ek, poros volt spaszki!:D
Leveszem a csepptöltőről.
Kiállok, lemosom 2x hogy toszta legyen:D
Majd visszaállok, rárakom a töltőre.
Száguldanak a km-ek, poros volt spaszki!:D
SD13-04-2025 16:30:19 // 38949
Igazából ezt a nagyon jó 50:50 hintát az egyszéles kerékkel érezni. A kétszéles bamarabb fordul, hamarabb tilt és kegyetlenül fordul:D
SD13-04-2025 16:28:03 // 38948
Ha padlógázon apró kormánymozdulatokkal libikókázva cikázol akkor alattomos:D
Ha szépen ívre rakva előre hátra terheled gázzal akkor kezesbárány:D
Ha szépen ívre rakva előre hátra terheled gázzal akkor kezesbárány:D
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2025 10:36:59 // 38947
Miért ne tudna megfogni? Voltál vez. tech. tréningen, megfogja az. Egyébként ha alattomosnak érzed, akkor túltolod, jobban elrúgod mint kéne 😄
Szerintem az eLSD csinálja amit kell, nagyobbat is zár, mint amit egy utcai sperr valaha. Persze emiatt drasztikusnak tűnhet, de szerintem teljesen jó. 200 lóval helyből elfordítod az autót..nyomatékból. Nekem nagyon tetszik 😄 Vezettem lamellás sperres BMW-t, ott inkább az történt, hogy megfüstöltettem a gumit egyenesben úgy, hogy nem vettem észre csak a szagból. Egyáltalán nem riszált így be, mint a Giulia. Utána szabadkozhattam, hogy húú bocsi, jövök két gumival.. 😅
Nyilván van a sperrnek előnye, csak igazából utcai autóban nem sok. Pályán mondjuk egybefüggő 50 körön biztos hamuvá égne a hátsó fék 😆
Szerintem az eLSD csinálja amit kell, nagyobbat is zár, mint amit egy utcai sperr valaha. Persze emiatt drasztikusnak tűnhet, de szerintem teljesen jó. 200 lóval helyből elfordítod az autót..nyomatékból. Nekem nagyon tetszik 😄 Vezettem lamellás sperres BMW-t, ott inkább az történt, hogy megfüstöltettem a gumit egyenesben úgy, hogy nem vettem észre csak a szagból. Egyáltalán nem riszált így be, mint a Giulia. Utána szabadkozhattam, hogy húú bocsi, jövök két gumival.. 😅
Nyilván van a sperrnek előnye, csak igazából utcai autóban nem sok. Pályán mondjuk egybefüggő 50 körön biztos hamuvá égne a hátsó fék 😆
SD13-04-2025 08:58:39 // 38946
Nekem ott szokott elgurulni a pirula mikor 2-3 kanyart lefűzök egyensúlyozva nem beletiltva, első hátsó kerék közt l, épp melyik csússzon, mondhatnánk ez power slide-nak.
Aztán kifele a kanyarból lelépem és egyszer csak alattomosan megindul:D na akkor megfog és köszönöm szépen.
Az a gond hogy nyomaték elvéz nélkül nem tudna megfogni:D
De majd meg lesz az a megoldás addig meg gyakorolni jó ez;)
Aki ki akarja kapcsolgatni az nem érzett rá az autóra sztem.
Fix difivel lehetne de az meg ugye nincs:) ezért izgi:D
Aztán kifele a kanyarból lelépem és egyszer csak alattomosan megindul:D na akkor megfog és köszönöm szépen.
Az a gond hogy nyomaték elvéz nélkül nem tudna megfogni:D
De majd meg lesz az a megoldás addig meg gyakorolni jó ez;)
Aki ki akarja kapcsolgatni az nem érzett rá az autóra sztem.
Fix difivel lehetne de az meg ugye nincs:) ezért izgi:D
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2025 20:42:22 // 38945
Ezért nincs racse mód. Mindig olyan helyzetekben erősödik meg az elhatározás, amikor meggondolatlanul elrúgom. Elég gyakran. Általábaneg is fogo már, talán megszoktam, hogy mennyire kell gyorsnak lenni a kormánnyal. De ha csak 99.9%-ban vagyok jó, akkor is fa, padka, vagy szalagkorlát lesz a vége. Szóval nem.
Nekem ami kell valahogy, az a Dynamic + . Vagyis az esc működjön ha baj van, viszont a nyomaték elvétel ne. Úgy lenne tökéletes az autó. Kicsit drágán adják ezt a mod-ot sajna.
Nekem ami kell valahogy, az a Dynamic + . Vagyis az esc működjön ha baj van, viszont a nyomaték elvétel ne. Úgy lenne tökéletes az autó. Kicsit drágán adják ezt a mod-ot sajna.
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2025 20:37:54 // 38944
Nekem szépen kopott elöl, teljesen normálisan néz ki. Pedig biztos tégla az is gyárilag. Azért mire cserélni kell, beszerzek ilyen normális alakút..OEM betét, csak korábbi évjárat?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?