Forum >> Giulia

Shadin21-11-2024 19:27:02 // 37883
Ez de durva, még a MiTo-n is megoldották egy fix patenttel hogy ne csúszkűljon és ne fájjon, sőt a megfelelő magasságban van egy gumi ütköző az oszlopban a csat magasságában :-( Van is két db, majd jól megfútom a műanyagot :-( Ezt a faszságot, én még csak tudom kezelni, de aki a jobbomon ül, annak állandóan az füldig csúszik le "véletlenül", "magától"...
SD21-11-2024 14:46:23 // 37882
ja és mert a vezetőoldali meg pont a hasad közepén van ha normál magasságban hagyod a csattot, és akit nyom gondolom arrébb rakhatja.
SD21-11-2024 14:43:12 // 37881
Hátul meg a 3 övből a középső más hogy ne lehessen összekeverni a csatolási rendet.
Viszont emiatt meg kell daragni az övhosszíbbítót ami a gyerekszékhez kell...
SD21-11-2024 14:42:21 // 37880
Azért mert a vezetőoldal mindig be van kapcsolva, az anyósoldal meg kopogna a műanyagon:) Így meg sziszeg:D Hogy tudd ki ül ott amikor nincs is ott:D

Engem most a középkonzol kattogása idegesít, mert kieset a gumi basz belőle és zörög a fedele..
Shadin21-11-2024 14:16:35 // 37879
Legújabb kíváncsiságom tárnám elétek.
A biztonságiöv csat határolója miért mozog, ill. miért eltérő elől a két oldalon?

Jobb oldal:


Bal oldal:
Zselé21-11-2024 06:46:46 // 37878
Tényleg!! Akkor ez nem bug, hanem feature! :)
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2024 22:46:04 // 37877
Az ott nem Menő Manó? 😆
Zselé20-11-2024 22:03:41 // 37876
D ben nem csinálja! Meg nyári gumival se! :D
Piritu - 1.000.00020-11-2024 20:47:59 // 37875
Lehet azért van mert N-ben van?? :-DD

Amúgy még sose láttam ilyet...
Zselé20-11-2024 19:49:53 // 37874


Nem emlékszem, volt-e téma már: esős, vagy párás hideg időben alkalmanként hosszabb állás után a képen látható pára motívum jelenik meg belül a szélvédőn!

Más is van így? Esetleg ha igen, tudni az okát? Nem tetszik a dolog… mindig kb ugyanekkora és ugyanott van.
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2024 19:20:32 // 37873
Igen, abbahagyja, én is úgy emlékszem. Minek látni ha állsz 🤣
quash20-11-2024 19:03:04 // 37872
Csak nekem tűnik úgy hogy esőben ha megáll Giu egy helyben (pl. lámpa) akkor amíg áll az autó nem töröl az ablaktörlő?
Ha elindul, akkor újra töröl! :D
Ha egyet váltok törlési módon pl. auto1->auto2 v. vissza, tehát továbbra is autóban van, akkor a következő megállásig töröl álló helyzetben is.
Nem most vettem észre, csak még senkitől nem láttam leírva.
Halesz20-11-2024 16:57:44 // 37871
XD XD XD
Liquid20-11-2024 15:39:35 // 37870
Haleszé is kemény volt, de ez felteszi az I-re a pontot :D
RomeoOne20-11-2024 14:40:25 // 37869
Ez a meme jutott erről eszembe 🤣
SD20-11-2024 13:29:54 // 37868
Azt nem árultam el neki hogy 30 évre tervezek a géppel:D Akkor már megéri megírni a szabályt:D
SD20-11-2024 13:28:40 // 37867
Évi egyet írok azaz eddig 2x vagy 3x írtam mondjuk most már lehet csinált automata választ:)))
Halesz20-11-2024 12:02:02 // 37865
Szerintem Rád tuti van egy automatikus válasza létrehozva az Outlookban :)))))
SD20-11-2024 11:28:16 // 37864
én szoktam küldeni fotót meg pár sort az értékesítő srácnak, hogy hol tartunk :)
Értékeli, örül neki:)

Alfa Romeo, Jeep Sales advisor  Bársony István  Tel: +36/70/400-2310  E-mail: istvan.barsony@pappas.hu

Remélem nem csak kötelességtudatból, hogy a bácsi megvette a Giuliát azt itt írogat :D
De tényleg örült neki)
RomeoOne20-11-2024 08:26:49 // 37863
Valami nagyobb katarzist vártam. Pl. hogy a pillanat hevében bementél és vettél egy újat :DDD
zgi52120-11-2024 07:41:50 // 37862
igen, pontosan😀
G-MANN🍀19-11-2024 23:15:27 // 37861
És milyen jól néz ki most is! ÁLOM!😊
Peti16V19-11-2024 21:57:25 // 37860
Pontosan ma van 3 éve, hogy megkaptam Giut 😀
Ma épp elmentem a Hunyadin a Pappas előtt (ritkán járok arra), és egy fura érzés ragadt el, éreztem, hogy jelent valamit a pillanat. Megálltam a pirosnál, és rákerestem az első fotóra. Fél óra eltéréssel akkor vettem át az autót, amit azóta is imádok!

Peti16V19-11-2024 21:50:43 // 37859
Ez van rajta gyárilag. Amikor cseréltem, összenéztem őket és az utolsó jelölésig egyeztek.
Zselé19-11-2024 19:01:03 // 37857
Köszi! :)
zgi52119-11-2024 16:24:04 // 37856
Giu:
ablaktorlo 625/450
Bosch A318S
SD19-11-2024 14:40:19 // 37855
160k-nál repül a cápa:D
Zselé19-11-2024 12:56:43 // 37854
Most nézem, hogy az Aerotwin-ből lett volna 625mm-es, csak az nem volt raktáron...

Na, legközelebb ezt is fogom tudni!
Zselé19-11-2024 12:01:17 // 37853
Vettem Bosch-t. Igaz, csak az "ECO" változat volt, de jó a csatlakozója, és szépen töröl, 10e Ft volt a két lapát.

Viszont a Giulia bal oldali lapátja 62,5cm, az ilyen aftermarket lapátok meg vagy 60 vagy 65cm-sek. Vettem 60-ast, nehogy összeakadjanak a lapátok.

Ez által arra lettem figyelmes, hogy keletkezik a szélvédő közepén alul egy pici "cápauszony", ami koszosan marad... ez eddig fel se tűnt, hogy nem volt ilyen, most meg van.

Innentől az autóm egy kókány sufnituning bontószökevény lett... :D
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2024 09:10:38 // 37852
Az SWF márka nekem bevált a Giuliettán, tartós, jó, szépen töröl négy év után is.
Ha nem butítottak azóta a minőségen, akkor merem javasolni.
Zselé19-11-2024 08:36:18 // 37851
Sziasztok, úgy látom 82k nál már elengedem a gyári ablaktörlők kezét. Lehet ezt cserélni jó minőségű aftermarket, pl. Bosch lapátokra? Van valami bukfenc a cserénél?
SD18-11-2024 18:48:32 // 37850
A körpálya körbe beton, csak vizes volt, hát biz csúszott:)
A műgyanta az semmi tapadást nem produkált az csak bohóckodni jó.
Pont arra hogy megvárd míg újra betont fogsz:D


Asszem egyszer sikerült elektonikával D-ben betonon 180-at fordunom:D
Na ezen én is meglepődtem:D
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2024 18:11:32 // 37849
Ebben nem hiszek :-) Mármint a garantált beforgásban.

A lendületből vagy hirtelen gázra keresztbe rakásnak nulla értelme van. Olyankor lényegében az egyik hátsó kerék áll, ahogy dolgozik az elektronika. Érezni ahogy gyűri maga alá a gumit, futóművet, kellemetlen érzés ahogy radíroz oldalra. Az értelmetlen kerékforgásban inkább hiszek XD

Ha simán gyors akarok lenni, arra a D tökéletes, jókor avatkozik be, és nem zavar ha nem muszáj.
Ha mozgatni akarom a farát gázzal, azt viszont ki kell belőle küzdeni. Nem drift mutatványokról van szó, csak finom kis csúszásokról, amit annyira szépen tudna. És úgy kell kiimádkozni belőle :-(
Ma már sikerült eljutni addig, hogy az elektronika beavatkozási pontjának pöccre eltaláltam a határát. Lendületes kanyar közepén finoman megtoltam a farát, és mire eszmélt volna, már elvettem a gázt. De épp csak annyira, hogy már lépjek is vissza. Egész jól kiadta.

Egyébként műgyantán fölösleges is próbálkozni, az annyira csúszik, pláne ha nyári kerék volt fent, hogy extrém finom érzékkel kéne a gázt adni neki.
SD18-11-2024 14:49:03 // 37848
Szóval én közűton nem is merem így meglófítani:D de a pályán amit művel a gép, lehet már emlékezett:D
SD18-11-2024 14:31:25 // 37847
D-ben hagytam és rendesen 4 kerékkel olalra közlekedtem megint.. Bármikor kereszbe lehet tenni lendületből, vagy hirtelen gázzal.
A körpályán megint kikapcsoltam a mindent is, igazából azt veszem észre, hogy az elektronika akkor veszi el a gázt amikor már tényleg értelmetlenlül csak forogna a kerék, azon kívül szinte mindent megcsiálhatsz D-ben is.

Elektronika nélkül meg garantált a beforgás:D
SD18-11-2024 14:28:28 // 37846
Mondtam asszonynak hogy majd nem baj ha utólérem a körpályán, erre én keresztben, meg beforogva elektronika nélkül. Ezek uán megkaptam hogy ő várt rám:D:D:D

Jó én csak akkor fékeztem mikor közeledett a bódé:D
Arról kéne felvétel:D
Halesz17-11-2024 10:27:42 // 37845
Jól sikerült, megint! Ráadásul a ködös időjárás adott egy plusz hangulatot :)




Áprilisban lesz a 10. ilyen rendezvényünk, gyertek majd arra is!
Morfiusz Cédula16-11-2024 07:09:54 // 37844
Ott leszek!
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2024 20:19:48 // 37843
Az akku leszedés szerintem mindent kikapcsol. Ezt sem tudom csak érzés alapján, és nyilván egy esős hűvös napon kellett ezt is kipróbálni. Na úgy sem kezes sem elegáns nem volt 😅 Viszont N-ben ragadt a váltó, szóval az össz élmény nem győzött meg. D-ben sokkal szebben mozog, csak nehéz az esp reakción belül maradni. Van egy cipőm amivel egészen jól tudom tenni-venni. Másik cipőben már nem megy, nagyon kocka esp pofozkodás a vége.
SD15-11-2024 18:38:42 // 37842
Nem akarom elvagánykodni az autó egészségét nem érné meg..
Viszont érdekel mit mutat az autó elektronika nélkül..
Majd jól betojok az első piruette , azt jó lesz az elektronikával:D
Amúgy D-ben keveset szól bele, ha hergeled utána még kevesebbet:)))
SD15-11-2024 18:35:00 // 37841
Én havon próbáltam az akku leszedőst, érzésre 80/20 a futómű javára. Amikor az elektronika megfogja akkor már tényleg meg kell fogni.

Betonon a körpályán próbáltam be is forogtam:D de addig nagyon kezes volt.
Hosszúívű gyorsabb kanyarokban ha nem lenne, akkor lenne baj:D
zgi52115-11-2024 18:07:58 // 37840
más user pedig fizet a krómért.. :) egyébként jó mind2 formában..
Shadin15-11-2024 17:15:58 // 37839
Variációk egy témára :-)

WarbiRunner (Gyuri)15-11-2024 16:57:33 // 37838
Nekem meg már a gyerekek szakértettek bele ma hazafelé. Miszerint "megint beletiltott" XDD
Én nagyon élvezem amilyen szépen lehet mozgatni. Nagyon kiváncsi lennék, hogy ehhez használja az e difit, vagy anélkül képes rá? És race módban vajon mennyire lehet kontroll alatt tartani ezt a mozgást, vagy egyáltalán tudja e ugyanezt. Szerintem eszméletlen elegáns módon lehet szinte egyhelyben fordítani. Semmi csikorgás, nyikorgás, erölködés. Kanyarodok, és elfordul az autó a közepe körül, szinte helyből. Nme csak úgy csapja a seggét mint egy lada XD
Nem tudom mennyit tud futóműből, és hozzá tesz e elektronikából. Kakucson is végig a szűk kanyarokban megvolt az az érzet, hogy de hogyapicsábacsinálja?
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2024 16:43:55 // 37837
Sajna kimarad, sűrű a program a hétvégén. A 159-cel voltam utoljára, a Giuliának mindig találok izgalmasabb dolgokat XD Pedig tudom hogy hasznos.
Shadin15-11-2024 16:11:18 // 37836
Én a múltkorin öreg nyárival voltam, ha nincs tapadás, mindegy hogy Racsében vagy másban mész :-)
SD15-11-2024 14:17:11 // 37835
nyárival megyek és gondolkozok hogy ESP off kéne ezt most abszolválni:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.