mármint 30 volt a 2db csavar és még pót tömítést is küldtek:) és sima levléként jött 30 dollárért szállításban.. ezt kéne faragni, hogy ha fejenként ilyen 10 dollár az már emészthetőbb.. Én most karra mennék rá:)
De ha van befeketető szándékú cartárs vehetünk még párat, lesz gazdája itton.
Forum >> Giulia
SD10-08-2025 07:56:32 // 39864
SD10-08-2025 07:54:19 // 39863
indítsuk el a szavazást:
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
SD10-08-2025 07:50:42 // 39862
Nem full hideg volt, csak 1 percel indítás után már a leömlő melegedett az kezdett füstölni, ami ráfolyt igen. Akkor leállítottam had párologjon le, aztán újraindítottam akkor már nem füstölt. De próbakör alatt is éreztem a fagyálló szagot még:)
Nem kellett utána tölteni, eddig úgy látom szinten van.
Nem kellett utána tölteni, eddig úgy látom szinten van.
SD10-08-2025 07:48:40 // 39861
Tegnap csak egy ponyváért ugrottam el hogy legyen valami az olasz nap ellen:D
De megint porszívó módban ment az autó:D ilyenkor hondásan kiszámított nem üvölt nincs nyomaték, csak hurrog:D
De aztán meg amikor odaléptem mégis elindult.
Én az elektronikai limiteket tartom most egész vállalhatónak:
- kanyar kijáraton padlót nyomsz, ő tudja mennyit adhat és csak akkor kapod meg a tüzet mikor már egyenesen mész
- tiltásba forgatod a motort, semmi gond lágyan veszi el de rögtön ránthatod rá a következő sebességet, talán még gyorsabban mint hogy betorpanjon:)
Meg lehet ezt szokni:)) Sőtt:)
És igazából az előző 1000km-et 120körül tettem meg szóval fel is kellett éleszteni a gépet:))) És megforgatta magát:)
Lehet akkor prüszköl mikor a turbo zörög és akkor porszívó mikor pontosan be tud állni:D
Lelke van na:)
A hűtőkör csavarok szépen vizsgáztak, még lehűlés után ránéztem már nem mozdulnak szóval pont jól befeszültek a tömítések:)


Egy youtube videóban láttam hogy a rongy hiánypótló ha lejtenél valamit:) és tényleg.. :)
A csavar ház fémbetétes, legalább is a kisebbik, a nagyobb nem biztos.. :P
Nem folyik ki vészesen sok lé, nem is kellett utána tölteni, de azért ráfogtam ujjal..
A gumi tömiítés kibányászásához kell egy kis hegyes szerszám.
A lé melléfolyik majd legközelebb indításkor füstölni fog.
A részecskeszűrő mögötti húzható krovával a másikat csak papagály fogóval tudtam óvatosan. Kézzel ráhúzható 90%-ra de utána meg kell szerászámmal is kicsit támogatni.
Nem szabad túlhúzni, mert feszül még amikor megkapja a gumi a hőt.
Na kinek kell még ilyen csavar?
Alfissimotól rendeltem, vannak egyéb megoldások is, de ez elég minőségi.
Ha együtt rendelünk jobban jön ki a szállítási költség.
Mellette megy a turbo kar rendelés is.
De megint porszívó módban ment az autó:D ilyenkor hondásan kiszámított nem üvölt nincs nyomaték, csak hurrog:D
De aztán meg amikor odaléptem mégis elindult.
Én az elektronikai limiteket tartom most egész vállalhatónak:
- kanyar kijáraton padlót nyomsz, ő tudja mennyit adhat és csak akkor kapod meg a tüzet mikor már egyenesen mész
- tiltásba forgatod a motort, semmi gond lágyan veszi el de rögtön ránthatod rá a következő sebességet, talán még gyorsabban mint hogy betorpanjon:)
Meg lehet ezt szokni:)) Sőtt:)
És igazából az előző 1000km-et 120körül tettem meg szóval fel is kellett éleszteni a gépet:))) És megforgatta magát:)
Lehet akkor prüszköl mikor a turbo zörög és akkor porszívó mikor pontosan be tud állni:D
Lelke van na:)
A hűtőkör csavarok szépen vizsgáztak, még lehűlés után ránéztem már nem mozdulnak szóval pont jól befeszültek a tömítések:)





Egy youtube videóban láttam hogy a rongy hiánypótló ha lejtenél valamit:) és tényleg.. :)
A csavar ház fémbetétes, legalább is a kisebbik, a nagyobb nem biztos.. :P
Nem folyik ki vészesen sok lé, nem is kellett utána tölteni, de azért ráfogtam ujjal..
A gumi tömiítés kibányászásához kell egy kis hegyes szerszám.
A lé melléfolyik majd legközelebb indításkor füstölni fog.
A részecskeszűrő mögötti húzható krovával a másikat csak papagály fogóval tudtam óvatosan. Kézzel ráhúzható 90%-ra de utána meg kell szerászámmal is kicsit támogatni.
Nem szabad túlhúzni, mert feszül még amikor megkapja a gumi a hőt.
Na kinek kell még ilyen csavar?
Alfissimotól rendeltem, vannak egyéb megoldások is, de ez elég minőségi.
Ha együtt rendelünk jobban jön ki a szállítási költség.
Mellette megy a turbo kar rendelés is.
RomeoOne09-08-2025 22:15:32 // 39860
Fuh, már biztos unjátok az áradozásom, de nem tudok betelni ezzel a kocsival. Olyat mentem ma is, hogy szétvagyok teljesen. Eszembe is jutott szegény Gyuri, hogy most nélkülöznie kell ezt az érzést.
Nem tudom mondjuk, hogy a 2.0T mennyire tudja ezt az érzést, a kanyart tudnia kell venni annak is, meg kanyargós utakon, ahol 120 fölé annyira nem megy az ember, inkább csak az íveket keresi, talán nem is számít annyit a minél több ló. Viszont RACE mód azért kell ehhez a vibe-hoz.
Pécsen kezdtem, onnan fel, Orfú felé, ott mentem egy pár kört, majd Komló (Kossuth tárna felé) és Magyaregregy közötti szakaszt tettem meg, ami hatalmas kedvencem lett (főleg az egregy felőli rész). Aztán felfedeztem a Bonyhád-Aparhant-Kisvejke szakaszt is, ami szintén autós élményút, már hamarabb is el kellett volna arra menni.
A nap végén KFC futár autó lett a gép, de annak a legszebb :D Értelmet nyert a kipufogódobok brutál hőtermelése a csomagtartóba. Így nem hogy elhúlt a kaja, mire hazaértem, még melegebb volt, mint mikor kaptam :DDD

Nem tudom mondjuk, hogy a 2.0T mennyire tudja ezt az érzést, a kanyart tudnia kell venni annak is, meg kanyargós utakon, ahol 120 fölé annyira nem megy az ember, inkább csak az íveket keresi, talán nem is számít annyit a minél több ló. Viszont RACE mód azért kell ehhez a vibe-hoz.
Pécsen kezdtem, onnan fel, Orfú felé, ott mentem egy pár kört, majd Komló (Kossuth tárna felé) és Magyaregregy közötti szakaszt tettem meg, ami hatalmas kedvencem lett (főleg az egregy felőli rész). Aztán felfedeztem a Bonyhád-Aparhant-Kisvejke szakaszt is, ami szintén autós élményút, már hamarabb is el kellett volna arra menni.
A nap végén KFC futár autó lett a gép, de annak a legszebb :D Értelmet nyert a kipufogódobok brutál hőtermelése a csomagtartóba. Így nem hogy elhúlt a kaja, mire hazaértem, még melegebb volt, mint mikor kaptam :DDD


Shadin09-08-2025 21:10:05 // 39859
Avagy a műtétnél kifolyt cucc füstölgött a melegedő kipufogón?
Shadin09-08-2025 21:09:07 // 39858
Miért is melegen csináltad? :-(
SD09-08-2025 12:37:07 // 39857
Megmelegítettem most már nem füstöl, előbb hagytam lepárologninróla, utána indítottam újra.
SD09-08-2025 12:24:10 // 39856
Szakszerűen, kiszámoltam ChatGPT 5.0:)))
10-15cm krovával a 8nm kb 5kg
Még arra is volt esze hogy megmondja ha két ujjal nyomom csuklóból akkor lesz jó, ha és ha úgy érzem 1-2mm-t még menne:)
Úgy volt, sztem jó is lett, csak előtte kifolyattam a levet a kipu-ra:)
10-15cm krovával a 8nm kb 5kg
Még arra is volt esze hogy megmondja ha két ujjal nyomom csuklóból akkor lesz jó, ha és ha úgy érzem 1-2mm-t még menne:)
Úgy volt, sztem jó is lett, csak előtte kifolyattam a levet a kipu-ra:)
Shadin09-08-2025 11:33:51 // 39855
:-)
Kézzel, vagy torx-szal finoman meghúzva?
Kézzel, vagy torx-szal finoman meghúzva?
SD09-08-2025 11:17:01 // 39854
Shadin09-08-2025 11:04:46 // 39853
Esetleg tudod a nevét? A kintieket ismerem régről, de hova tűnt Apáti Zsolt???? Már nincs a stáblistán...
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2025 23:08:39 // 39852
A pozitív hozzáállás miatt is tudom őket javasolni én is.
RomeoOne08-08-2025 21:51:35 // 39851
Én Érdet tudom ajánlani. Bár nem tudom az olyan szervizekre, amire nincs előírás, mennyire vannak felkészülve, de sztem simán megoldják. Van ott egy Giulia/Stelvio specialista szerelő, olyan dolgokat meg tudott oldani, amire máshol csak vakarták a fejüket.
Shadin08-08-2025 20:08:48 // 39850
Én Érdre viszem, de nem tudom miért, ill. tudom, a pecsétért, de kisújjas otthon egy alap szerviz...
B3WiN08-08-2025 19:09:13 // 39849
Nem ismerem még a márka szervizeket. Az autót a Pappas-tól vettem, így ők az elsők akik eszembe jutnak. Kik lennének az ajánlottak? Hozzám Bp vagy Szolnok van legközelebb.
RomeoOne08-08-2025 18:44:59 // 39848
Márkaszerviz sem dolgozik olyan vészes árakon. Érdemes ajánlatot kérni rá. Nyilván nem mindegy hol. És nem is elsősorban az ára miatt.
B3WiN08-08-2025 16:58:52 // 39847
Akkor nem halogatom, már csak az a kérdés, mennyire gáz, ha nem márkaszervizben csináltatom meg? Természetesen gyári szűrő és olajra gondoltam. A legközelebbi márkaszerviz 100km-re van és nem feltétlenül hagynék ott feleslegesen 5x annyi pénzt, de a garit se szeretném bukni. Van egy jó szerelőm, akire 1000x előbb bíznám rá a kocsit mint bármelyik márkaszervizre, de ő nem fog róla nekem papírt adni. Látszódhat ez bárhol, hogy le lett cserélve, ha gyári alkatrészeket használok?
Zselé08-08-2025 15:07:22 // 39846
Én nem hallottam még ezt a nagy megkotlási arányt... biztos, ami biztos, voltam a héten a Protruck-nál automata váltó olajat cseréltetni, és ha már arra jártunk, a hajtás egyéb olajait is lecseréltettem (első-hátsó diffi és osztómű olajat)
Shadin08-08-2025 14:38:13 // 39845
Ezt nyilván nem állandóan használod, meg hát a burnout sem annyira barátságos a hajtással, így mindegy melyikkel robbantod szét a gépet :-)
szana808-08-2025 13:59:30 // 39844
Ez az AWD disable jól hangzik de én félek kicsit tőle. Ahogy hallottam az osztómű a Q4-ekben hajlamos megkotlani ha nagyon tiporva van. Ez azon szerintem meg nemhogy nem segít de egyenesen ront rajta, mivel ha már csak hátul hajt akkor jobban nyomja neki az ember. Van valakinek valami tapasztalata ezzel?
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2025 13:23:42 // 39843
A gyári utasítás szerint a bejáratás akkor van kész, ha mentél legalább 800km-t, és megvolt az első olajcsere. Szóval érdemes ezt 5000-nél megtenni szerintem is, onnantól használhatod elvileg ahogy jólesik.
leopop308-08-2025 13:07:30 // 39842
Szia,
Pont most kéne ledobni jól gondolod 😁😉
Pont most kéne ledobni jól gondolod 😁😉
B3WiN08-08-2025 13:03:35 // 39841
Sziasztok!
Most érem el Julissal az 5000km-t. Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek, a 10000-es olajcsere előtt érdemes beiktatni egy köztes cserét?
Hallottam már ezt is, azt is. Egyesek szerint mindenképpen, mert ilyenkor kopik össze a motor és lehetnek benne fémrészecskék. Mások szerint pedig az első töltet egy speckó keverék, amit nem ajánlatos idő előtt lecserélni.
2.0 benzin
Most érem el Julissal az 5000km-t. Érdeklődnék, hogy mi a véleményetek, a 10000-es olajcsere előtt érdemes beiktatni egy köztes cserét?
Hallottam már ezt is, azt is. Egyesek szerint mindenképpen, mert ilyenkor kopik össze a motor és lehetnek benne fémrészecskék. Mások szerint pedig az első töltet egy speckó keverék, amit nem ajánlatos idő előtt lecserélni.
2.0 benzin
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2025 12:55:11 // 39840
De nem vágyok ilyesmire. Annyira élvezem most a kis Chilit vezetni, semmi kijelző, csak a hagyományos mutatós műszerek. Olyan félúton a hagyományos és a modern autózás között, és szerencsére olyan dolgokban modern, mint a hangszigetelés, kasznimerevség. Ennyit sosem mentünk vele, mint mostanában. Sokadjára érzem azt így egy hét alatt, hogy simán bevállalnám egyetlen fő autónak. A hangjait nagyon bírom, abban a Giulia közelében sincs, és sehogy nem is lesz, lehet rá bármilyen dobot, ezt azt tenni.
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2025 12:42:42 // 39839
A burnout érdekel. Nem burnout-olni, hanem ahhoz ELSD On és ASR OFF kell. :-)
Ja meg turbónyomás is... kéne 😅
Ja meg turbónyomás is... kéne 😅
SD08-08-2025 11:47:27 // 39838
Megnéztem ma reggel a turbo lötyögést én arra következtetetk hogy Warbi turbo-ja tényleg szar volt kezdettől mert én most hidegen semmi lötyögést nem tudtam kierőltetni, ha csak nem kicserélték este a manók mert kinthagytam nekik:D
37k westgate
37k westgate
SD08-08-2025 10:42:42 // 39837
nam még egy olyan app kéne ami ezeket szépen kiszórja a nagy monitorra:)
Opció B elküldi a telónak és azt tükrözi, vag egy kis weboldalon mittom amit enged az Android Auto vagy Carplay:)))
Opció B elküldi a telónak és azt tükrözi, vag egy kis weboldalon mittom amit enged az Android Auto vagy Carplay:)))
Shadin08-08-2025 09:52:17 // 39836
Státuszjelentés, hivatalos monostabil RDNA, Racse mód kapcsoló, racseváltóprogram, racse váltási segéd és most már visszakaptam a DNA pedáltérképeket is:-)
további választható funkciók:
Immo+
S/S off
Dyno mode
Launch assist
Burnout
0-100 measure + best
100-200 measure + best
virtual ACC+
Clear errors (összes CAN-on)
4WD disabler
ODO blinking Off
DPF regen. alert + status
Paraméterek listája a teljesség igénye nélkül:
Actual gear
Engine power
Engine torque
Boost pressure
Oil pressure
Oil temp.
MAir oil temp.
Oil quality (%)
Gearbox temp.
Water temp.
Eshaust temp.
Cat. temp.
IC In temp
IC Out tem.
Batt volt.
Batt curr.
Batt charege
stb.
Dízelnél is természetesen, csak mások.
Nem reklám, csak ha valakit érdekel, kezd kiforrni a BACCAble :-)
további választható funkciók:
Immo+
S/S off
Dyno mode
Launch assist
Burnout
0-100 measure + best
100-200 measure + best
virtual ACC+
Clear errors (összes CAN-on)
4WD disabler
ODO blinking Off
DPF regen. alert + status
Paraméterek listája a teljesség igénye nélkül:
Actual gear
Engine power
Engine torque
Boost pressure
Oil pressure
Oil temp.
MAir oil temp.
Oil quality (%)
Gearbox temp.
Water temp.
Eshaust temp.
Cat. temp.
IC In temp
IC Out tem.
Batt volt.
Batt curr.
Batt charege
stb.
Dízelnél is természetesen, csak mások.
Nem reklám, csak ha valakit érdekel, kezd kiforrni a BACCAble :-)
Shadin08-08-2025 09:37:43 // 39835
Ha gumi O gyűrű akkor kb. kézzet 8Nm :-)
RomeoOne08-08-2025 08:57:55 // 39834
Ilyenen én is sokszor gondolkoztam, de aztán úgy voltam vele, hogy "Persze, hogy aztán más legyen vele boldog? Na azt már nem!" :DDD
SD08-08-2025 08:43:16 // 39833
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2025 20:21:47 // 39832
Vicces, csak el ne adjam én meg "bosszúból"...
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2025 20:20:10 // 39831
Szerintem az enyém hangosan zörög. Mióta limp-ben van, halkabb, de hallható. Nem kell audiofil fül hozzá :-)
SD07-08-2025 12:00:20 // 39830
Aszondja a chatGPT hogy hiába Garett a turbo ha OEM ott a gyártó szabja meg a kritériumokat, egy piacról vásárolt tuning turbo lehet megoldás hosszútávon, vagy a gyári turbo-t nagyon hozzáértő gépműhelyben megfelelő persellyel megcsinálni.
még egy aqual lenght leömlő kéne csak hova?:D
még egy aqual lenght leömlő kéne csak hova?:D
SD07-08-2025 11:11:47 // 39829
Tehát az van hogy az új turbo-t el kéne vinni egy turbo felújításra hogy jó legyen:D
RomeoOne07-08-2025 08:59:23 // 39828
Jajj, ne már bmeg, ez a Q-nál is probléma? Én eddig nem hallottam semmilyen zörgést :D Igaz, nem is vagyok olyan audiofil, mint Warbi :D
SD07-08-2025 08:57:08 // 39827
SD07-08-2025 08:53:57 // 39826
na tessék westgate problem
nem is kell más egy hidraulikus prés, egy ipari CNC, egy csápos, szétszedni a fél autót, és már is értelmét nyeri a 7 dolláros aliexpress upgrade:D
LOL
nem is kell más egy hidraulikus prés, egy ipari CNC, egy csápos, szétszedni a fél autót, és már is értelmét nyeri a 7 dolláros aliexpress upgrade:D
LOL
RomeoOne06-08-2025 14:06:38 // 39825
Te is ilyet játszottál? :D
Amúgy tényleg vicces... meghallotta, hogy szidtad és bosszút állt :DDD
"Nicsak, ott a traffi. Hogy is mondtad? Szar? Na, akkor, nesze, turbónyomás UP!" xDDD
Amúgy tényleg vicces... meghallotta, hogy szidtad és bosszút állt :DDD
"Nicsak, ott a traffi. Hogy is mondtad? Szar? Na, akkor, nesze, turbónyomás UP!" xDDD
RomeoOne06-08-2025 13:38:45 // 39824
Az enyém már ilyen, csak nem lovacskás a HF borítás, hanem lóherés :DDD
SD06-08-2025 13:10:51 // 39822
SD06-08-2025 11:37:12 // 39821
A dupla édes bosszú:
- a traffi baxhatja
- az alfa meg tessék nem bírják megcsinálni, akkor ott álsz az út szélén ahogy kell:P
azért beletetted a fülembe a bogarat hogy már egy 5 évet még nem elért 40-ezret futott autó check engine-t dob..
egy mentsége van.. a szervizben dobja, és attól még megy:)
low power mode, mennyi is a fogyasztás, vagy a padlózás meg pörgetés miatt nem jó?
- a traffi baxhatja
- az alfa meg tessék nem bírják megcsinálni, akkor ott álsz az út szélén ahogy kell:P
azért beletetted a fülembe a bogarat hogy már egy 5 évet még nem elért 40-ezret futott autó check engine-t dob..
egy mentsége van.. a szervizben dobja, és attól még megy:)
low power mode, mennyi is a fogyasztás, vagy a padlózás meg pörgetés miatt nem jó?
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2025 19:45:10 // 39820
Remélem. Én is csak nevettem kínomban. Kiálltam a tafis Audival szemben az út szélére, és felnyitottam a motorháztetőt. Nekiálltam újra törölni a hibát. Közben a közeli kereskedésből ketten jöttek ki csodálni a szép ...izé.. autót. Addigis a motorháztetőmtől nem tudtak trafizni normálisan XDDD
Kazes☻05-08-2025 17:01:19 // 39819
Azbeszt, az... speciálba... sírok! XDDD
SD05-08-2025 16:32:20 // 39818
Összedobjuk XD, mennyit gyorsult? lehet egy pillanatra megvolt a 350ló?:D Speciálba?:D
Azbeszt ezt a sztorit, biztosúr nem is megy ez, megragadt a westgate, fékeztem de már késő volt:D
Esetleg még ha keresztbe vetted volna a kanyart:D
Turbó nélkül megbaxatni magad, nem kapott el ne félj:) Mennyi volt 100?:)
Azbeszt ezt a sztorit, biztosúr nem is megy ez, megragadt a westgate, fékeztem de már késő volt:D
Esetleg még ha keresztbe vetted volna a kanyart:D
Turbó nélkül megbaxatni magad, nem kapott el ne félj:) Mennyi volt 100?:)
Kazes☻05-08-2025 15:12:06 // 39817
Még szép... hát hogy' is híják... Júlia, há' nem, há' de... akko'...?! XD
Kazes☻05-08-2025 15:10:57 // 39816
Bocs, hogy ezen nevetek... de igen nagy sztori! :D Azért remélem mégis megúszod... :)
RomeoOne05-08-2025 15:08:51 // 39815
Én mindig megbocsátottam neki a rosszat, mikor jó volt. De én is éreztem párszor, hogy felgyújtom xddd Kihozza az érzelmeket az emberből :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
606
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth