Forum >> Giulia
attila_l28-05-2025 15:02:26 // 39224
Köszi az infókat!
SD28-05-2025 14:55:44 // 39223
Én 3db Britax Römer széket használok hátul, 18-35kg, ez és semmi más nem fér be ennyi.
övtoldó kell mert különben minden egyes ki be szállásnál legyalulod a kezed.
nekem az övtoldókat meg kellett faragni mert a középső övnek más a formája
így a gyerekek elférnek hátul.
A magasítót próbáltuk de elvetettem mert a gyerek háta nem érte a háttámlát ami egészségtelen üléshelyzet, meg is fázhat és még veszélyes is.
Ezzel szemben az ülések ugyan nincsenek isofix csatolva, de ezek már könnyű székek és az autó öve fogja a gyereket, de védi a fejüket az összeütődéstől
Kicsit V alakban ülnek nagyon ki van centizve de befér.
Ha ezt az ülést elhagyjuk onnan meg a magasító sem kell szerintem már.

övtoldó kell mert különben minden egyes ki be szállásnál legyalulod a kezed.
nekem az övtoldókat meg kellett faragni mert a középső övnek más a formája
így a gyerekek elférnek hátul.
A magasítót próbáltuk de elvetettem mert a gyerek háta nem érte a háttámlát ami egészségtelen üléshelyzet, meg is fázhat és még veszélyes is.
Ezzel szemben az ülések ugyan nincsenek isofix csatolva, de ezek már könnyű székek és az autó öve fogja a gyereket, de védi a fejüket az összeütődéstől
Kicsit V alakban ülnek nagyon ki van centizve de befér.
Ha ezt az ülést elhagyjuk onnan meg a magasító sem kell szerintem már.

attila_l28-05-2025 14:53:59 // 39222
Vmi hasonló lesz, mert olyan formájút, amit kolléga korábban írt, én nem találok egyelőre. Köszi!
Zselé28-05-2025 13:44:07 // 39221
Én megmondom őszintén, kicsit szürke zónásan oldottam ezt meg:
- vettem két akármilyen cicás meg pókemberes magasítót
- vettem két biztonsági öv toldót...
Így nem kell bogarászni a Veloce kagylósított ülései között/alatt/mögött, könnyen becsatolható.
Elvileg szabálytalan, de ez a szabálytalanság amiatt van, hogy a toldóknak nincs minősítésük, illetve a légzsák időzítést megzavarhatja... de hátul ez nem probléma szerintem.
- vettem két akármilyen cicás meg pókemberes magasítót
- vettem két biztonsági öv toldót...
Így nem kell bogarászni a Veloce kagylósított ülései között/alatt/mögött, könnyen becsatolható.
Elvileg szabálytalan, de ez a szabálytalanság amiatt van, hogy a toldóknak nincs minősítésük, illetve a légzsák időzítést megzavarhatja... de hátul ez nem probléma szerintem.
aranytl27-05-2025 14:27:37 // 39220
attila_l27-05-2025 12:54:27 // 39219
Sziasztok,
esetleg tud vki. olyan ülésmagasítót ajánlani, ami normálisan elfér a Giulia hátsó ülésén? Van kettő, amikkel semmi gond a szaladgálós autókban, de a QV-ba egyik sem használható (nem lehet a biztonsági övet bekapcsolni).
Köszönöm.
esetleg tud vki. olyan ülésmagasítót ajánlani, ami normálisan elfér a Giulia hátsó ülésén? Van kettő, amikkel semmi gond a szaladgálós autókban, de a QV-ba egyik sem használható (nem lehet a biztonsági övet bekapcsolni).
Köszönöm.
B3WiN22-05-2025 11:53:29 // 39218
Tervezek dashcam-et fixre beépíteni hadwire kit-tel. A naftát az anyós lábtérnél lévő tábláról venném majd le. Meg tudnátok nekem mondani, hogy milyen méretű biztosítékok használatosak ott? Mini, Micro vagy Micro2?
Tomszi20-05-2025 21:15:26 // 39217
Köszönöm a segítséget. Azóta megjárattam autópályán hosszan szigorúan 2500as fordulat fölött. Azóta hazajöttem vele, kb 450Km vegyes használatban, eddig semmi. Én napi ingázásra használom oda-vissza 70Km (fele autópálya) de azóta semmi. Remélem így is marad. A többi el jelenségre meg majd kérek egy diagot és esetleg egy szoftverfrissítést a márkaszervízben.
üdv Tomszi
üdv Tomszi
SD19-05-2025 12:18:13 // 39216
SD19-05-2025 12:17:09 // 39215
nem akarom a falra festeni, de ezt a videót nézd, van kényszerített regenerálás funkció nem egy humánus megoldás az autóval szemben, de a kell létezik..
a többi parajelenséget szépen sorjában:
- injektor
- olajpumpa
- nagy nyomású
ha ebből egyik sem rossz akkor tényleg csak a városi használat okozza..
vagy elmész és egy rendes pályás szakaszon regeneráltatod, vagy szerelő meg tudja csinálni.
nagyon sok tétel kell érvényesüljön hogy a regeneráció lefusson.. nem evidens hogy lefut ha nem mentek vele hosszabb szakaszokat nem alapjáraton..
a többi parajelenséget szépen sorjában:
- injektor
- olajpumpa
- nagy nyomású
ha ebből egyik sem rossz akkor tényleg csak a városi használat okozza..
vagy elmész és egy rendes pályás szakaszon regeneráltatod, vagy szerelő meg tudja csinálni.
nagyon sok tétel kell érvényesüljön hogy a regeneráció lefusson.. nem evidens hogy lefut ha nem mentek vele hosszabb szakaszokat nem alapjáraton..
Shadin18-05-2025 17:35:12 // 39214
Ezek egyike sem tűnik komoly híbának ée ki tudja mióta vannak jelen, javaslom használd a kövi hibáig hátha többet mond majd egy kevesebb merítés.
Shadin18-05-2025 17:29:04 // 39213
"Maga a tempomatos váltogatás nem zavar, mert ha megemeli a fordulatot az egészséget jelent a motornak, mivel ezzel olajnyomás is társul:)"
Az N legalsó fordulatán 1200 GIRI mellett az olajnyomás 2.2-2.3 bar, míg a D kb. alsó fordulatán ami 1800 giri pedig 2.4-2.5 bar az olajnyomás. Tehát elhagyagolható a különbség. Ha azt modod h 10% márpedig igenis jelentős, akkor csaxólok, hogy csak 2500 GIRI felett emelkedik jelentősen a zolajnyomás.
Mindenesetre akkor ezt a tempomatos váltogatást is betudom a furcsaságai közé annak elleére, hogy tök logikátlan, mert lábbal tartva nem váltogat, mint ahogy N-ben sem.
Az N legalsó fordulatán 1200 GIRI mellett az olajnyomás 2.2-2.3 bar, míg a D kb. alsó fordulatán ami 1800 giri pedig 2.4-2.5 bar az olajnyomás. Tehát elhagyagolható a különbség. Ha azt modod h 10% márpedig igenis jelentős, akkor csaxólok, hogy csak 2500 GIRI felett emelkedik jelentősen a zolajnyomás.
Mindenesetre akkor ezt a tempomatos váltogatást is betudom a furcsaságai közé annak elleére, hogy tök logikátlan, mert lábbal tartva nem váltogat, mint ahogy N-ben sem.
Tomszi18-05-2025 14:18:27 // 39212


Megtörtént a kiolvasás, törlés, ellenörzés. Vki esetleg tud ehhez infot adni, hogy milyen irányba induljunk el? A letiltás azért érkezett mert a kocsi már 81e Km óta???!!!???!! Nem regenerált. Amikor kiolvastuk éppen 82.xxxKm volt a kocsiba. Ilyen van????? És MIÉRT? A kocsit most vettem két hete 80e Kmrel, úgyhogy nem tudom értelmezni az egészet.
carver18-05-2025 12:30:26 // 39211
visszanéztem a blogomat, egész pontosan 3920-nál volt extra olajcsere....
carver18-05-2025 12:27:54 // 39210
az baj lenne ha nem fogyasztana semmennyi olajat.
De csatlakozom a "nem fogyaszt" táborhoz, egyszer történt csak 6 éva alatt hogy éves szervíz /10.000 alatt a min közlébe került (sajnos nem gondoltam bele hogy hogyan haszáltam előző évben, mi volt más mint más években) de 75.000 után is minimális az olajfogyás két csere között. Soha nem kellett utántölteni. Az elején 4 -5.000 között csináltam egy extra cserét.
De csatlakozom a "nem fogyaszt" táborhoz, egyszer történt csak 6 éva alatt hogy éves szervíz /10.000 alatt a min közlébe került (sajnos nem gondoltam bele hogy hogyan haszáltam előző évben, mi volt más mint más években) de 75.000 után is minimális az olajfogyás két csere között. Soha nem kellett utántölteni. Az elején 4 -5.000 között csináltam egy extra cserét.
szana817-05-2025 15:34:49 // 39209
SD17-05-2025 09:11:19 // 39208
Ja hogy dízel: olajnyomást kéne nézni, injektor, részekcseszűrő bármi lehet. Éremes kiolvasni, kiütni és ha visszajön utána menni.
SD17-05-2025 09:10:01 // 39207
Ki tudod törölni a hibakódot: elindítod az autót és jobrra-balra tekered a kormányt végállásig. Legközelebbi indításkor elvileg nem kell legyen ott hibakód.
Nem 100%-hogy checkengine-re is működik de általánosan bármi kódra igen.
És nem garancia hogy nem jön vissza azonnal vagy rövid időn belül ha fennálló hibáról van szó.
Legtöbbször akku probléma okoz hibakódot a Giuliákban mert a számítógépek egy pillanatra feszt vesztenek elveszik a kapcsolatot és hibát dobnak.. Ekkor töltés, ha nem javul akku csere.
Persze bármi egyéb lehet: egyéb hibajelenség?
- start stop nem működik, hátsó abblak fűtés nem működik (akkor pl akku)
- rángatózó járás, 3 hengerezés, akkor MA
- egyéb hibajelenség?
Nem 100%-hogy checkengine-re is működik de általánosan bármi kódra igen.
És nem garancia hogy nem jön vissza azonnal vagy rövid időn belül ha fennálló hibáról van szó.
Legtöbbször akku probléma okoz hibakódot a Giuliákban mert a számítógépek egy pillanatra feszt vesztenek elveszik a kapcsolatot és hibát dobnak.. Ekkor töltés, ha nem javul akku csere.
Persze bármi egyéb lehet: egyéb hibajelenség?
- start stop nem működik, hátsó abblak fűtés nem működik (akkor pl akku)
- rángatózó járás, 3 hengerezés, akkor MA
- egyéb hibajelenség?
Tomszi16-05-2025 20:33:25 // 39206
Sziasztok! Pécsen keresnék SOS valakit, aki esetleg meg tudná nézni a Giuliamat…messziről jöttünk haza 7végére és menet közben egyszer csak bedobta a motor kontroll lámpát. Azòta visszafogott üzemmódban működik csak sajna. Előre is köszi a segítséget
SD16-05-2025 16:34:30 // 39205
RomeoOne16-05-2025 08:41:06 // 39204
Sose lehet tudni... de itt egy módszer, amivel a hengerfej kenése miatt nem kell többet aggódni: video :D
SD15-05-2025 22:43:55 // 39203
Hátén nemtom, rezgések, hő, kalimpálás, tekerentyűzés.
Még egy adalék ami miatt max-ra töltöm mert ez a fél:D
Ugye aalfa 5,5-ről 5.2-re módosította a teli jelzést..
a motor meg ugyan az:P
Még egy adalék ami miatt max-ra töltöm mert ez a fél:D
Ugye aalfa 5,5-ről 5.2-re módosította a teli jelzést..
a motor meg ugyan az:P
SD15-05-2025 22:40:43 // 39202
RomeoOne15-05-2025 21:50:00 // 39201
Miért nőne meg a nyomás? Nem hidrosztatikai nyomás van, hanem a szivattyú állítja elő. Semmilyen túlnyomást nem csinál egy centivel magasabb olaj az olajteknőben, szerintem. Én arról sem vagyok meggyőzve, hogy ha túl van töltve, leeszi szintig. Én úgy tudom, hogy ha túl van töltve, akkor a főtengely/hajtókarcsapágy beleverhet az olajteknőben túl magasan álló olajba, ami felhabosítja, meg plusz ellenállás, meg nyilván ebből fakadóan mindenféle negatív hatásai vannak.
Az épp kenést végző, motorban szétnyomott olajon felüli olajmennyiség, ami a teknőben van, egyrészt azt a célt szolgálja, hogy az olaj ne melegedjen túl, meg nyilván, hogy az üzem közben lassan degradálódó kenőanyag csak kis részét képezze az egésznek. De a min-max szintek ezeket figyelembe véve vannak megállapítva. Legalábbis így kell, hogy legyen.
Ha fél alá leenné a szintet a motor, akkor azért rátöltenék én is, de az biztos, hogy nem fogok rálöttyingetni azért, mert 10e km alatt egy osztást csökken...
Az épp kenést végző, motorban szétnyomott olajon felüli olajmennyiség, ami a teknőben van, egyrészt azt a célt szolgálja, hogy az olaj ne melegedjen túl, meg nyilván, hogy az üzem közben lassan degradálódó kenőanyag csak kis részét képezze az egésznek. De a min-max szintek ezeket figyelembe véve vannak megállapítva. Legalábbis így kell, hogy legyen.
Ha fél alá leenné a szintet a motor, akkor azért rátöltenék én is, de az biztos, hogy nem fogok rálöttyingetni azért, mert 10e km alatt egy osztást csökken...
SD15-05-2025 21:31:07 // 39200
Én onnan közelíteném meg ha szint fölé töltöd miért eszi le?
Mert megnő a nyomás, ami határértéken belül van, de már nem optimális.
Ha szint alá töltöd, és lukas a motor akkor is eszi, de először a nyomás csökken gondolom én.
Mert megnő a nyomás, ami határértéken belül van, de már nem optimális.
Ha szint alá töltöd, és lukas a motor akkor is eszi, de először a nyomás csökken gondolom én.
RomeoOne15-05-2025 21:17:25 // 39199
Persze, az biztonságosabb, ha 3 gumit húzol fel, azon már nehezen jutnák át :DDD
De továbbra sem látom, hogy miért kéne félteni a motort, ha nem max-ot jelez az olajszintjelző. Mi az, hogy nem tudja feltolni az olajat a HF-hez? Egy búvárszivattyúnak attól függ az emelőmagassága, hogy mennyi víz van még felette? :D
De továbbra sem látom, hogy miért kéne félteni a motort, ha nem max-ot jelez az olajszintjelző. Mi az, hogy nem tudja feltolni az olajat a HF-hez? Egy búvárszivattyúnak attól függ az emelőmagassága, hogy mennyi víz van még felette? :D
SD15-05-2025 21:11:32 // 39198
SD15-05-2025 21:08:35 // 39197
SD15-05-2025 21:02:22 // 39196
SD15-05-2025 21:00:22 // 39195
Ezt pont most vettem észre én is, és van egy olyan érzésem mintha kapott volna egy upgrade-t a váltó.. Ami sajnos nem jó irányban történt.. Ezért egyre többet kell manuáloznom...
Maga a tempomatos váltogatás nem zavar, mert ha megemeli a fordulatot az egészséget jelent a motornak, mivel ezzel olajnyomás is társul:)
Eddig nekem 110 körül fixen 7-esben volt D-ben, és 130-140 körül már fixen 8-asban ahogy leérte a 2000-es limitet, persze emelkedőn visszaváltott..
De van még pár tényező:
- szembeszél
- enyhe emelkedő
- részecskeszűrő hőfok
ezek mint befolyásolják szerintem, simán lehet hogy 130-nál kihűl a szűrő...
azt magyarázd meg nekem hogy miskolc dele lenyomom a reset-et..
beáll a fogyi 140+-mál, lépkedésekkel 100-as benzinnel 6.5-re és amikor már nagyon fogy a türelmem akkor sikerül felpumpálni 7.5-8-ra:D
Visszafele a pesti népekkel ugyan az 8.5 alatt sosem állt meg:D:D:D
Igaz ez a ECOcontatct gumival értendő, a 19" el városban konstans 13:D autólpályán meg inkább 9:)
de persze azért is nem tudom ezt biztosra mondani mármint a kapcsolgatás mert az is lehet hogy a sporkipuval van összefüggésben ami nem annyira folytott rendszer, ezáltal az épp aktuális hőmérsékletőttől változik a kipu ellenállása és emiatt kapcsolgat..
Egy szóval hibának nem mondanám.. eddig tetőboxxal 123-al az olasz autópályán tapasztaltam ezt, hogy unalmában kapcsolgat 6-7 között:D
De most meg megcsinálja azt hogy bevált Dinamic-ban 1800-ra és onnan gyorsít nyomatékbóó
Máskor meg nincs is nyomaték és csak 3000 felett él:D vagy oda kívákozik:D
Erre mondhatjuk hogy lelke van:D
Maga a tempomatos váltogatás nem zavar, mert ha megemeli a fordulatot az egészséget jelent a motornak, mivel ezzel olajnyomás is társul:)
Eddig nekem 110 körül fixen 7-esben volt D-ben, és 130-140 körül már fixen 8-asban ahogy leérte a 2000-es limitet, persze emelkedőn visszaváltott..
De van még pár tényező:
- szembeszél
- enyhe emelkedő
- részecskeszűrő hőfok
ezek mint befolyásolják szerintem, simán lehet hogy 130-nál kihűl a szűrő...
azt magyarázd meg nekem hogy miskolc dele lenyomom a reset-et..
beáll a fogyi 140+-mál, lépkedésekkel 100-as benzinnel 6.5-re és amikor már nagyon fogy a türelmem akkor sikerül felpumpálni 7.5-8-ra:D
Visszafele a pesti népekkel ugyan az 8.5 alatt sosem állt meg:D:D:D
Igaz ez a ECOcontatct gumival értendő, a 19" el városban konstans 13:D autólpályán meg inkább 9:)
de persze azért is nem tudom ezt biztosra mondani mármint a kapcsolgatás mert az is lehet hogy a sporkipuval van összefüggésben ami nem annyira folytott rendszer, ezáltal az épp aktuális hőmérsékletőttől változik a kipu ellenállása és emiatt kapcsolgat..
Egy szóval hibának nem mondanám.. eddig tetőboxxal 123-al az olasz autópályán tapasztaltam ezt, hogy unalmában kapcsolgat 6-7 között:D
De most meg megcsinálja azt hogy bevált Dinamic-ban 1800-ra és onnan gyorsít nyomatékbóó
Máskor meg nincs is nyomaték és csak 3000 felett él:D vagy oda kívákozik:D
Erre mondhatjuk hogy lelke van:D
SD15-05-2025 20:51:32 // 39194
Nekem a 155 2.0 TS 8V-nél 200k körül, úgy volt hogy ha telitöltöttem leette viszonylag hamar háromnegyedig, és utána olyan 1000km-enként ment bele egy löttyintésnyi:D ha jól emlékszem talán fél-egy dl.. tegát 10000km / 1liter evett, ha háromnegyeden tartottam a két jel között.
Mivel a multiair és különösen a HF környékén érzékeny az olajra ugye a HF sínyli meg először a kevés olajat.. alul még el kalimpál benne de már nem tudja feltolni... ha szint alatt van.. mint minden autó..
De mivel a Giulia új autó és hondánál volt olyan élményem hogy a 10k elenjén a szervízben 1/4-del túltöltötték, na és az ugyan úgy volt szervíz előtt 10k mulva:D
ebből kiindulva az új autót teli olaj szinten tartom míg jobb információt nem kapok
és mivel turbo, ezért nem a minimum jel számomra a trigger, hanem a maximum alatt van még egy kis puffer, amit vész esetére tartogatok ezért legyen csak max-on:)
Mivel a multiair és különösen a HF környékén érzékeny az olajra ugye a HF sínyli meg először a kevés olajat.. alul még el kalimpál benne de már nem tudja feltolni... ha szint alatt van.. mint minden autó..
De mivel a Giulia új autó és hondánál volt olyan élményem hogy a 10k elenjén a szervízben 1/4-del túltöltötték, na és az ugyan úgy volt szervíz előtt 10k mulva:D
ebből kiindulva az új autót teli olaj szinten tartom míg jobb információt nem kapok
és mivel turbo, ezért nem a minimum jel számomra a trigger, hanem a maximum alatt van még egy kis puffer, amit vész esetére tartogatok ezért legyen csak max-on:)
leopop315-05-2025 10:45:33 // 39193
De ez még teljesen elfogadható
leopop315-05-2025 10:41:50 // 39192
Akkor a tiéd is eszi csak minimálisan :)
RomeoOne15-05-2025 09:20:22 // 39191
Mi a különbség konstans feltételek mellett a lábam és az automatika között?
Nem kell, hogy legyen különbség. Egy programot meg lehet bárhogy írni. Ki tudja miylen megfontolásból lehet, hogy így lett implementálva. Ha tempomat van, akkor így, ha nincs, akkor úgy van a váltás.
Nem kell, hogy legyen különbség. Egy programot meg lehet bárhogy írni. Ki tudja miylen megfontolásból lehet, hogy így lett implementálva. Ha tempomat van, akkor így, ha nincs, akkor úgy van a váltás.
Shadin15-05-2025 09:17:45 // 39190
M0 déli szakasza többé kevésbé síknak mondható, ill. a lankái sztem nem kéne okozzanak visszaváltást, de mégis.
Shadin15-05-2025 09:15:11 // 39189
Sík úton is csinálja ahol kimondottan idegesítő. Emelkedőt csak azért írtam, hogy akkor a pedált én is erősebben nyomom ugye, de mégsem kapcsol vissza, de ha bekapcsolom a tempomatot akkor azonnal visszavált. Mi a különbség konstans feltételek mellett a lábam és az automatika között?
G-MANN🍀15-05-2025 09:08:51 // 39188
Igen, emelkedőn.
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2025 09:01:36 // 39187
Íg belegondolva tempomat nélkül stabil tempón emelkedőn nem is tudnám megmondani, hogy hogy viselkedik. Tempomattal emelkedőn kisebb hidakon, de még erős szembeszélben apró bukkanókon is hajlamos visszakapcsolni akár 140-nél is. Nekem ez teljesen normálisnak tűnik, támogatom az ilyen jellegű visszaváltást. A lefelé oldalon általában nem várom meg míg felvált, füllel visszateszem 8-ba. Sík úton nem tapasztaltam ilyen visszaváltogatást még.
RomeoOne15-05-2025 08:41:03 // 39186
Azt írtad az előbb, hogy sík úton, most meg az érdi emelkedőn. Nem mindegy :D
Elképzelhető, hogy tempomattal más fokozatot alkalmaz, mint anélkül, ki tudja miért.
Az enyém 130-nál D-ben még nem vált fel 8-ba, valahol 145 körül teszi fel. Tempomattal nem tudom :D
Elképzelhető, hogy tempomattal más fokozatot alkalmaz, mint anélkül, ki tudja miért.
Az enyém 130-nál D-ben még nem vált fel 8-ba, valahol 145 körül teszi fel. Tempomattal nem tudom :D
Shadin14-05-2025 23:18:01 // 39185
Nem tudom hogy indokolt vagy indokolatlan, most figyeltem fel rá. Érdekes. Érdi emelkedőn 130 D-ben simán 8-asban, majd bekapcsolom a tempomatot és azonnal visszavált egyet.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 22:22:18 // 39184
Nálam nem volt még ilyen. Mármint hogy 130-cal közlekedjek 😅 Amúgy indokolatlan váltás sem.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 22:20:06 // 39183
Egyébként ez a 8l körüli fogyasztás ez hogy? 😳
Ha 370km a hatótáv, akkor kb 250km átlaga lehet ez a kb 8l ?
Ebből ha jól sejtem 160km-t nagyjából láttam. Én ezt tuti nem tudom kihozni ennyire.
Ha 370km a hatótáv, akkor kb 250km átlaga lehet ez a kb 8l ?
Ebből ha jól sejtem 160km-t nagyjából láttam. Én ezt tuti nem tudom kihozni ennyire.
Shadin14-05-2025 22:03:40 // 39182
Sík úton. Tempomat nélkül nem csinálja.
Shadin14-05-2025 22:02:33 // 39181
Olyan megfigyelt esetleg valaki, hogy D-ben tempomat 130-nál visszakapcsolgat 7-esbe?
RomeoOne14-05-2025 20:12:39 // 39180
Miért kéne egy egység fogyásnál utántölteni? Van egy min és max jelzés, ami között(!) van a megengedett szintje. Nem a max szintnél jó. Ott még éppen jó. Egyébként a 159 2.0 JTDm-nél a min szintnél a nívópálca közepénél volt az olaj. Ennél meg egy kezemen meg tudnám számolni hányszor húztam ki a nívópálcát :D
SD14-05-2025 17:30:58 // 39179
na azért nem mindegy a rátöltés mikor ingerelődik:
- az általános nézet hogy ha két olajcsere közt lentebb megy az nem gond
- a helytelen eljárás hogy nyomom amígy nem jelzi hogy már minimum alatt van
- nerdeknek javaslom hogy nézegessék és ha csak egy egységet lentebb megy a hatból már ott a pót olaj a csomitartóban :D mint nekem :D
De most még nem töltöttem utána mert elértem a 10k-t és ha tényleg viszem olajcserére és addig már nem megyek messzebbre akkor minek.. meg ugye egy mérés nem mérés, majd ha legalább egyszer inicializáltam a mérőt és még mindig azt mutatja:)
- az általános nézet hogy ha két olajcsere közt lentebb megy az nem gond
- a helytelen eljárás hogy nyomom amígy nem jelzi hogy már minimum alatt van
- nerdeknek javaslom hogy nézegessék és ha csak egy egységet lentebb megy a hatból már ott a pót olaj a csomitartóban :D mint nekem :D
De most még nem töltöttem utána mert elértem a 10k-t és ha tényleg viszem olajcserére és addig már nem megyek messzebbre akkor minek.. meg ugye egy mérés nem mérés, majd ha legalább egyszer inicializáltam a mérőt és még mindig azt mutatja:)
SD14-05-2025 17:25:33 // 39178
mert nem nyomod neki rendesen :D
Zselé14-05-2025 16:47:27 // 39177
Enyém se eszik, 95k-nál. A 15 ezres periódus alatt 10k-ig max, aztán egy egység lemegy, ami 1-2dl-t jelenthet. Utántölteni még nem kellett sosem.
leopop314-05-2025 15:06:58 // 39176
kivétel erősíti a szabályt :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?