Forum >> Giulia

leopop316-02-2025 14:23:22 // 38501
Az nem lehet, hogy amiket próbáltál nem voltak jól felszereltek vagy alap dízel volt? Az nem lehet?
Mert konkrétan azt néztük Halesszal mikor forgattuk az új facelift lámpás Giuliáról a videót, hogy ami neki a 2018-as modellben igazi fém és alumínium a beltérben az gagyi műanyag lett az újban sajna 😕

De te a hang szigetelésére gondolsz nem? Azon lehet javítottak, de szerintem a dízel motor hangjára gondolsz az rémlik nekem azzal volt ilyen tapasztalatod, hogy nagyon be hallottad az utastérbe.
leopop316-02-2025 14:07:00 // 38500
Az már nagyon komoly, főleg ha összkerék velocén lenne a konfig, kíváncsi lennék mit tudna ha a QV ellen lenne össze eresztve 😉

Tudom hogy te 5 hengereznél de nem konszern motort nem tennék bele, ördögtől való :)

Persze bőven jó a 200 lovas is én is olyat vennék. Plussz azzal mentem/vittek a legtöbbet és azt néztem hogy nagyon jó bőven elég a teljesítmény. Persze mindig eljátszik az ember a gondolattal, főleg ha ennyire jó tuning alap a 2.0T blokk, hogy még mit lehetne belőle kihozni 😉😎
leopop316-02-2025 10:47:32 // 38499
Szia! Mentünk Giuliával picit többel is mint 200 és ott nem volt ilyen baj, az 2018 as modell volt. Akkor azzal valami baj van alapból nem szélzajosak. Nézesd meg valakivel.
G-MANN🍀15-02-2025 21:42:04 // 38498
21-22 kb 1 év volt, illetve korábban is, de akkor csak a Veloce Ti-nél volt sötét felirat körben. Később Competizione felirat pl fekete oldalt, miközben minden más króm😁
Zselé15-02-2025 14:10:04 // 38497
Igen!
SD15-02-2025 13:53:37 // 38496
hát volt ez a feketítés mánia az akkor volt sztem és azóta meg ahogy épp sikerül:)

Neked hátul is fekete?
SD15-02-2025 13:52:40 // 38495
Nekem az elférés kérdése döntött:)
Erre már csak magyarázatként fűztem fel hogy egyel kevesebb dolog romolhat el:D

Pedig tetőablakos autót kerestem mert tényleg jó fentről fényt kapni.

Az én Giuliámnak FULL fekete a belseje, a tetőkárpit is:D
Na ez a másik véglet és teljesen jó így.

Elfogadtam mint azt is hogy 100-as benzinnel kell tankolni:D
Ez ilyen nő:)))) személyisége van és az ilyen:)))

De mennyivel rosszabb lenne helyette egy szép tetőablakos családi kisbusz... 1.2-es motorral:D:D:D

Plusz nekem a tetőcsomagtartó egyes esetekben indokolt:D:D:D
Zselé15-02-2025 12:30:10 // 38494
Sziasztok, tudja valaki, hogy mettől meddig voltak a Giuliák fekete emblémások? Azaz pl. Veloce felirat, Q4 felirat, Giulia felirat.

Nekem ilyen, és 2021-es gyártás - de kíváncsi vagyok, mettől meddig volt ez, mert ritkán látok…
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 21:50:15 // 38493
Próbáltam pár Giuliát, nem értek egyet. A belső facelifttől egész más a belső minőségérzet menet közben. Nekem nagyon feltűnik, lehet másnak nem. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az azelőttiek rosszak lennének. Számomra már az előrelépés amennyivel halkabb az egész. A futómű is finomabban mozogja ki az úthibákat, akkor is, ha az eredeti verzió is tényleg jól dolgozik. Öcsém állandóan panaszkodott a 2018-asban a szélzajra. Az enyémben meglepődött, hogy ahhoz képest szinte nincs szélzaj. Vannak bizony különbségek, de ettől lehet jó autót venni korábbi évjáratból is. Ezért kell próbálgatni. A korábbiak nyersebb, ugyanakkor öregebb autónak érződnek. Ha legnagyobb kontrasztot akarsz, akkor egy 21 utáni benzinesből ülj egy első évjáratos kéziváltós dízelbe.

A tetőablak meg megintcsak ízlés kérdése, azért írtam, hogy próbálgasd. Ha bejön, vegyél olyat :-)
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 21:37:18 // 38492
Azért ültem be hátra, hogy kipróbáljam, hogy a gyerekeim hol fognak ülni. A lányom már majdnem utolért magasságban. A látszat ellenére nem csak magamnak veszek autót, és igen, ülnek néha ott, mindhárom kölyök. Brutál kalusztrofób volt az alacsony plafonnal, hiába volt fent lyuk :-) Elöl sem győzött meg annyira, a Stelvio tetőablak sokkal jobb. Egyszerűen úgy szálltam ki a próba ücsörgés után, hogy ez nekem nem kell. Van ilyen.

Az már csak plusz szempont, hogy a saját logikámat köptem volna szembe, a legkönnyebb benzines Giulia verziót szerettem volna. 40-50 kiló plusz súllyal a tetején, jó messze a tömegközéppontjától ez így egy kapufa lett volna, mégha elméleti is.
A zúgást meg nem bírnám ki, ha valóban zúg, eladtam volna rég.
SD14-02-2025 21:04:28 // 38491
Én nagyon szeretem a teőablakot, használom is, de a giuliába nem hiányzik, nyilván szeretném ebben isnha lenne:D de tényleg ez így jó;)
Halesz14-02-2025 19:01:41 // 38490
Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett.

Több kérdésem is van. Minek ültél hátra? Azóta hányszor ültél hátul? :)

Viccet félretéve, hátul hány Veled egymagasságú ember ül rendszeresen, akik miatt lemondtál arról, hogy ne legyen tetőablakod? :)
leopop314-02-2025 18:56:48 // 38489
Ez így van. De a Giulia/Stelvio párosnál ezt nem láttam. Nem rossz értelmében mondom hanem az anyaghasználat nem javult az elején is jó volt. Pont Halesszal beszélgettünk erről, hogy olyan sok mindenben nem is kellett belül fejlődnie az “autós újságírók” is egyedül a belső képernyőre húzták a szájukat. Később ezt frissítve is lett.

Kipróbálva és imádom. Nem zúg, nem búg. Biztos el tud romlani de szerencsére nem ültem olyanban ami zajos lett volna. Giuliában is kell de Stelvioban meg zseniális. Egyszerűen kell. Nem szeretem ha felülről nem jön fény.

Lakást is így választottam, sok ablakkal és világos legyen.

Ui: Napi szaladgálós, munkába járós Peugeot 1007-ben sajna nincs. Bánom is, hogy nem találtam akkor olyan amiben van, mert ugyanolyan 2 részes mint a Giuliában vagy a Giuliettában. Úgyhogy mégegyszer nem veszek olyan autót amiben nincs, mert baromira zavar :/
leopop314-02-2025 16:46:01 // 38488
A használt illetve új autó vásárlás közti különbségeket mindenki mérlegeli melyik a jobb neki de mindkettőben van rizikó nem kicsit igazából ennyi 😅
leopop314-02-2025 16:42:49 // 38487
Őszintén nem izgat a hiba lehetősége, inkább opf ne legyen benne engem az zavarna jobban. Ez olyan kinek mi tetszik kategóriába sorolnám 😉

Giulia QV-n nincs és szerintem nagyon zavaró a hiánya. Mert pl a Stelvio QV-n meg van 😅

Bőven van tapasztalom igazából tetőablakkal offos és nem offos autóban is.
Brerában az egyik kedvenc dolgom a brutál nagy Sky Window 😍😎

Ahogy említed piros lámpánál is jól jön de nagyon sok helyen még, igazából ezt a fétisem Halesz tudja még megérteni.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 14:31:22 // 38486
A minőség általában javul az évek során minden autónál. A korai modellek szoktak a legproblémásabbak lenni, és a modellciklus végére áll össze általában a technika. A Giuliánál egyébként olyan nagy dolgok nincsenek. A Multiair egység, ami korainál és későbbinél is egyszercsak megkotlik. Kivitelezési minőségben egyértelmű javulás a belső facelift, számomra legalábbis feltűnő a különbség.

A tetőablakhoz: próbáld ki. Amikor a listámat összeállítottam, a tetőablak asszem 550e felár volt. Úgy voltam vele, hogy a feeling miatt nagyon szeretném, megér ennyit. Aztán álló helyben beültem egy tetőablakosba, és ki is húztam a listáról. A hátsó sorba ültem be, nyomasztóan közel volt a plafon, és nem adta a plusz térélményt, nem tetszett. Pláne, aztán egy tetőablakos Stelvioba is beültem. Atya ég, az viszont nagyon jó volt, ott nagyon adta hogy miért jó a tetőablak. Mondjuk ha zúg, az rohadtul zavarna..
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2025 14:20:41 // 38485
A kompresszor oldali ház gyárinak tűnik. 430 ló már komoly egy két lityis blokkból. :-) Ellenben ha a sok lóerő lenne a célom, tényleg egy 5 hegeres TFSI-t piszkálnék inkább. A Giulia nem erről szól, legalábbis számomra. Tökéletesen tudom élvezni 200 lóval is. Nekem egy autónál számít, hogy ki tudjam autózni. Lehet már a 280-at sem tudnám. Ez a 200 meg egy kicsi, ennek eljutottam a végéig. Amikor kanyar kijáraton sodródva, vagy 50m-rel egy hajtű kanyar előtt érzem meg egy pillanatra, hogy na most egy kis plusz kraft elfért volna, az igazából lehet egy jobb érzés, mintha tényleg ott lenne a plusz kraft, aminek sose érek a végére. A sebességek, köridők, ilyesmik egyszerűen nem érdekelnek. Az a harmónia, összehangoltság érdekel, amit ez az autó tud. És ha belegondolunk, hogy közel azt tudja erőben az alap Giulia mint anno egy 156 GTA...csak pár tíz kilóval könnyebb, brutálisan jobb a súlyeloszlása, a kasznimerevsége,és hátul nagyobb fék van rajta, mint a GTA-n elöl. Mi kell még? Nekem tényleg semmi :-))
Macky14-02-2025 12:31:35 // 38484
Szia! Tetőablak.... Nekem is van. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy pl német autópályán szeretnéd-e sokat használni az autót., Az enyém pl 170-180 fölött kellemetlen,nagyon zajos lesz. Ha valakinek van tuti beállítási tippje, ne tartsa magában.
SD14-02-2025 11:12:29 // 38483
Olyan ez a QV mint a a huszonéves csaj akit elveszel.
A Veltra Q pedig meg az a milf aki otthon vár 20 év múlva, máshogy jó:)))
SD14-02-2025 11:05:38 // 38482
Szerintem nagyon függ attól hogy ki és hogy használta.

Nekem az ülés hátulja le van rúgva, de pl. a motor kapja az olajat időban és minden figyelve van nincs állat módon rúgdosva az autó, egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt nem totál bemelegedett állapotban padlógáz nyomva.

Aztán az út minősége, a vezetés dinamizmusa, benzin minősége, szervíz hozzáértése.

Az hogy van-e rejtett gyári hiba, annak meg ki kéne jönnie igazából szerintem 5 év alatt...

Start-stop van-e használva...
Meleg motorral le van-e állítva az autó izzó turbóval.. persze van hűtés... de saját szememmel láttam hogy a hf-ben leállítás után felmegy 100fok fölé a vízhőmérséklet ha arra indítatsz rá mit szól ehhez a tömítés a motortömb, stb...

És akkor még nem beszéltünk a balesetekről.. na ezért vettem én újat, az most amíg megy nekem meg lesz és még utána is, háta tovább bírja mint én:)
SD14-02-2025 10:56:49 // 38481
Gondold meg, buli ha van, de egy plusz hibalehetőség..

Nekem a - 3-4 cm miatt ki is volt csukva, azóta már össze tudom úgy húzni magam, hogy akár be is férne, de ugye a QV-n sincs szóval az biztos hogy nem performance part inkább kényelmi extra, főleg ahogy meg van csinálva olyat meg lehet nem is szeretnék.. :)

Nekem az a tapasztalat hogy a tetőablakot az elől ülő akkor látja ha a piros lámpát nézi rajta:D:D:D

Különben totál kiesik a látótérből. Persze jó dolog attól még én is szeretem.
Jó a pléh:)
leopop313-02-2025 23:29:44 // 38480
Nézd mit találtam 🤩

leopop313-02-2025 23:23:31 // 38479
Igen többet ki szeretnék próbálni, őszintén a tetőablakból viszont nem akarok engedni, tudom tudom hülye elvárásaim vannak :DD
leopop313-02-2025 23:21:19 // 38478
Érdekes én a minőséget pont fordítva látom és ezt a tényt Halesz autója is meg tudja erősíteni.
SD13-02-2025 21:44:26 // 38477
most is olyan hangja van, hogy parkolóházban rendesen beremeg az elszívórendszer:D:D:D a plafonon :D

És rájöttem hogy viszaváltogatásnál csinál apró durrogásokat középmelegen 2000-3000 közt, melegebben 3000 felett.. azóta csak a kézi:D:D:D

hidegen indítva szerintem 80-90dB simán:D:D
Gyak ez az SS egy 70-es straight pipe egy apró perforált dobbal a végén amiben vissza sem fordul a cső :D

Amúgy megfigyeltem 2-3 egység olajhőfok alatt más váltóprogram megy, lágyabban vált D-ban is.

Azt nem szereti a hajtáslánc ha épp megmelegedett motorral dobálod vissza 2000 környékén, akkor szerintem telibe kapja a kettőstömegű, mert akkor még nem ad gázfröccsöt, vagy a váltó a hideg olaj miatt lekési a bulit:D

De ha automatán engeded visszategye akkor nem ránt.

Aztán ha megmelegedett a váltó is akkor már mind1.
Ez is olyan mint a régi 155 nem csak a motort kell megvárni hanem a többi elemet is:))))
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 21:27:58 // 38476
Egy downpipe egy sportkatival felkerülne, szerintem meglepődnél, hogy chip nélkül is mennyit hoz. Hangja is lenne mondjuk biztos rendesen, szerelnéd vissza a gyári dobot hátra 😄
quash13-02-2025 21:12:58 // 38475
Turbó 2.2D-nél is limit!
Hibrid turbóval 2.2D-vel is már 300Le körül járnak, közel 600Nm kiséretében! :D



A gyári turbó ~250Le körül fogy el dizel esetében.

Azért kiváncsi lennék 300Le/~600Nm hogyan indul meg?! :D

https://www.facebook.com/share/v/18df1C2vyx/
Téli gumi, tapadás nélkül, 5sec körül megy.
Shadin13-02-2025 20:56:10 // 38474
Akkor ez egy dízel karakterisztikájú autó csak többet eszik. 🤣
SD13-02-2025 20:53:46 // 38473
Ez egybevág mikor leveleztem a Squadra-val és azt feszegettem hogy a Super 2020-tól kisebb turbót kapot, és erre azt mondta hogy a Super 2020 előtti és utáni verzió légszállítása köztött nincs nagy különbség, a Veloce-ra raktak nagyobb turbo-t és akkor ezek szerint a GPF miatt.

És a kipu csere óta is ezt érzem alul megy mint a barom, 4000 felett inkább csak üvölt, mert ez a program is a GPF is a turbo is nem erre van....

Tehát next egy másik gpf:))) Egy lukas:D

Ha még addigra meg lehet ezt csinálni.
Már úgy megszoktam hogy hangos, és nyáron olyan szinten vissza butítja magát bemelegedve...

Na és akkor a fék :D Gumi.. csipp.. őőőő
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 19:57:47 // 38472
Erről beszéltem korában. Ezért kizárt hogy Magyarországon íratom. A Squadra nekem a legszimpibb, vagy valahonnan szerzek Damost, és kitalálom magamnak.
Shadin13-02-2025 18:28:21 // 38471
Én annyit akartam csak, hogy legyen az azonos évjáratú és műszaki paraméterű Veloce programja rajta. Többre nem vágytam mint amit és ahogy a gyárban megírtak rá. Emlékeim szerint ez azért nem egy megugorhatatlan feladat, egy prosztó programban is tudtam külömbségeket összefésülni a megfelelő irányban, viszont ahogy én látom ezzel senki nem foglakozik úgy mint pl. egy TSI-nél ahol simán a gyári erősebb programot írják rá, de mondhatnám a Fordot is stb. Itthon annyiból telik a legtöbb tunernek, hogy megveszik a fájlt és ész nélkül felteszik azt mindenhova. Ilyet vettem 30e Ft-ért az S-Maxra és OBD-n töltöttem. Ezer ilyen fileservice szolgáltatás van.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
Shadin13-02-2025 18:28:19 // 38470
Én annyit akartam csak, hogy legyen az azonos évjáratú és műszaki paraméterű Veloce programja rajta. Többre nem vágytam mint amit és ahogy a gyárban megírtak rá. Emlékeim szerint ez azért nem egy megugorhatatlan feladat, egy prosztó programban is tudtam külömbségeket összefésülni a megfelelő irányban, viszont ahogy én látom ezzel senki nem foglakozik úgy mint pl. egy TSI-nél ahol simán a gyári erősebb programot írják rá, de mondhatnám a Fordot is stb. Itthon annyiból telik a legtöbb tunernek, hogy megveszik a fájlt és ész nélkül felteszik azt mindenhova. Ilyet vettem 30e Ft-ért az S-Maxra és OBD-n töltöttem. Ezer ilyen fileservice szolgáltatás van.
Ha erre kellene alapozzak én is egy ipart, lehet tök jól menne, de soha nem volt hozzá arcom. Szerintem amit ebbe beletesznek, az az írás-olvasás rutinja és eszközei, a programhoz meg alig ért valaki, mint pl a Squadra stb.
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2025 12:26:12 // 38469
A helyzet szerintem az, hogy a GPF miatt mind a Super, mind a Veloce turbója nagyobb légszállítású, mint a korábbiaké, de legalábbis más karakterisztikájú. Az más kérdés, hogy a fojtás miatt így is kevesebb lóerő jön ki belőle. A GPF-es Veloce turbója elméletileg a "legnagyobb", bár itt a különbségek valójában nem túl nagyok. Tehát amit ezzel mondani akarok, hogy tök fölösleges a turbókat hasonlítani, mert ami limitál az a GPF.
Nagyobb nyomáson kapsz ugyanannyi pacit.
Amiben nagyjából egységes a vélemény, hogy 290-300LE minden verzióból kihozható a szokásos módszerekkel, és 5500 körül fogy ki a turbó a levegőből.
Aztán hogy a Celtic, Eurocompulsion mégis hogy tud 320-ig felmenni a gpf-es verziókkal, az nem tiszta. Lehet, hogy sehogy, de nem is kizárt.
A tuning nem csak abból áll, hogy televágjuk levegővel a motor és hozzákeverjük a benzint,. A Squadra több helyen írja, hogy előgyújtással nem igazán tudta tovább növelni a kimenő lóerőt, nem reagált rá a motor. Van it azért még pár paraméter, ami nélkül csak favágás, nem rendes tuning. Pl direkt befecskendezésnél mennyire szabályozható a befecskendezési nyomás? Attól függ ugye az időtartama, hogy milyen gyorsan megy be a benzin. Ettől függ a keveredés is. A befecskendezés időzítése (soi) biztos hogy benzinesnél pláne nem mindegy, még ha nincs is ignition delay mint a dízelnél. Fordulaton olyan pici idők telnek el a dugattyú különböző pozíciói közt, hogy nagyon is számít minden időzítési paraméter.
És ugye itt még a vezérműtengely sem egy fix dolog, tehát van egy befecskendezés kezdete adott dugattyú pozíciónál, amihez van egy szelepnyitás/zárás programod. aSzerintem magas fordulati lóerők itt vannak elásva, nem annyi, hogy fújjuk meg jól, azt' hajrá. A szép nyomatékgörbéhez itt kell egy kis know-how..
Shadin13-02-2025 10:35:02 // 38468
Hybrid turbóval sokkal jobb a helyzet igen, de az nem olcsó már.
A Perfexpert-tel mért teljesítményem elvileg korrekt szokott lenni, de ez elmarad attól a ~290 Le-től, amit ez a cég is mért már általa írt 2020-as GPF-es autón.
Hogy közben mit változtatott a gyár arról semmi infó, mint ahogy arról sem, hogy az "új" turbó milyen paraméterekkel bír a "régihez" képest.
Shadin13-02-2025 10:30:54 // 38467
Kamu szerintem, az alap konfig megtartása mellett 290 körül hozható ki a GPF-es verzióból. Kell egy downpipe, Kat GPF Off, első dobot már dobták a gyárban és végre megkapod azt az autót aminek elvileg tervezték...
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 22:44:00 // 38466
Az Eurocompulsion az kamu? Ők jóval többet mondanak ennél gyári turbóval.
lieszko12-02-2025 22:23:47 // 38465
5000 felett további lovakhoz sajnos kevés a gyári turbónk, egyszerűen elfogy fentebb, max. 310 LE jön ki a GPF nélküli verziókból.
innen továbblépni kell a hibrid, és nem csak kompresszor, hanem a turbina oldalra is egy nagyobb kerékkel.
G-MANN🍀12-02-2025 21:48:43 // 38464
Sokat számít az állapot és kb ugyan annyit a szín is sztm (nálam biztos fontos 😊)
Shadin12-02-2025 18:04:34 // 38463
Csak 270 egyelőre, szombaton megy vissza a srácokhoz mérésre ill. korrigálásra.
Annyit érzek, hogy sokkal gyakrabban "kockul" be ezzel a szoftverrel, viszont a váltó és a pedál viselkedése jelentősen javult.
Ahogy Warbi mondta korábban, a 400 Nm feletti nyomatékot ki kellene simítani 400 környékére és a pacikat meg jobban kitartani 5000 giri felett. Legalább egyenesbe szedni, de ne konyuljon már le :-(
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 14:59:24 // 38462
Az legalább visszatermeli az árát. :-) Azért gyakori gondolat nálam is, hogy meg lehetne forgatni a Giulia farán kívül a benne álló összeget is. A családi autózás nagyjából lecsengett. Mire számítana, hogy elfér e a sok megnőtt gyerek, addigra pont kiderült, hogy mind utál autóban ülni órákat. Ennyit arról, hogy kell az egyterű. Biztos van, akinek igen. Nekünk lassan az autó se. Kb az egyszemélyes reprezentációs autó szerepet viszi, amikor nem épp a határait feszegetem valahol. A jó dolog benne, hogy nálam ez a mezei Giulia elég jól a sweet spot egyelőre, ma is ugyanezt választanám.
RomeoOne12-02-2025 14:31:07 // 38461
Majd kiderül. Egy Valtra Q 285 nem lenne rossz. És akkor ugyanúgy egy Q lesz a garázsban, mint most :DDD
SD12-02-2025 13:54:55 // 38460
már amibe bele is ülnél?:)
SD12-02-2025 13:54:27 // 38459
hát igen ez furcsa egy jelenség de ugye akkor is eladod, de mit kapsz érte másik bármit?
SD12-02-2025 13:45:56 // 38458
Hankook van a teslán 20" az végül is jó, fogja az utat:P
Yoko elgondolkoztató, meg a Pirelli 1,5x-ért:D:D:D

Ez a Bridgestone nekem most kicsit csalódás, új korában jó volt de most kezdenek visszajönni a 155-ös emlékek hogy tök nem konzisztens a tapadása, néha teljesen jól fog néha meg mintha nem is lenne rajta gumi..

A Conti végül is jó amit adtak vele, de az meg má megkapta ami járt neki.

A pirelli jó, csak az is ugye már jázszó kategória:D de ott a tapadás kiszámítható:))
RomeoOne12-02-2025 13:43:40 // 38457
Meghirdethetném drágábban, mint '21-ben az új ára volt és még akkor is bőven alatta lennék a mostani új árának :D
SD12-02-2025 13:40:38 // 38456
Én most babakocsit adtam el:D Autóról nem tudok nyilatkozni.
Anni vonatkozása van hogy annyiba került mint amennyiért a 155-öt eladtam anno...
Új korába meg mint egy QV kerékszett:D:D:D

De elvitték, nálunk kiszolgálta a kölköket és félpénz visszajött:))

Végre rászántam magam hogy eladom a Logitech kormányomat is:D:D:D Jöttek érte a csikánók:D

Keréken agyarlok hogy most akkor hmmm...
SD12-02-2025 13:37:28 // 38455
Hát nyilván ezek a külföldről behordottak.. Ki tudja milyenek..

De első furcsaság, hogy ott vannak a Veloce kitudja milyenek 1-2 millióval drágábban.
Az ugyan úgy kinéző újak meg akár 28 millióért...

Nyilván töröttet nem nagyon szabad venni.
Sok km, azért már lehet ez az..

QV-nál nem tudom új áron adni akkor lehet venni újat, ha nyomott áron akkor minek eladni..
Nagy most a szórás majd talán szűkül az árazás ha kifut a modell meg láthatók költségek..

Bontjuk?:)))
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 13:31:24 // 38454
Pár hete beszéltem egy autókereskedő ismerőssel, néha összefutunk a közeli éttermben. Ő pont azt modta, hogy most azért nem rossz a helyzet, amit hoznak, mindent el tudnak adni. A környékünk tele van kis kereskedésekkel, az utcánk végében pedig most fog nyitni egy újabb. Az épületbe, telephelybe több 10 milla mehetett bele, elég igényesen építik, gondolom nem azért mert bukó a biznisz. Szóval a használt autó üzlet most egyáltalán nincs lent. Egy Giulia veőköre kisebb, de ha jó az autó, akkor lesz vevő, csak ki kell várni.
Szerintem általános tendencia, hogy egyre többen fordulnak a használtpiac felé az új helyett.
RomeoOne12-02-2025 12:43:28 // 38453
Én is mofondírozok, hogy ha úgy alakulna és megválnék tőle, mennyire lenne egyszerű eladni. Sokáig látom ugyanazokat az autókat hahu-n és több helyről is azt hallom, hogy pang a piac. De két ismerős is elég simán eladott 2 montreal zöld Giulia Q-t, pedig a hahu-s árakhoz képest nem hirdették olcsón, sőt. Most sincs hirdetve egyetlen zöld Q sem. Lehet erre van kereslet...
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2025 11:15:01 // 38452
Banyek és 8 milla egy ennyit futott benzines.. az igen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.