Persze, az biztonságosabb, ha 3 gumit húzol fel, azon már nehezen jutnák át :DDD
De továbbra sem látom, hogy miért kéne félteni a motort, ha nem max-ot jelez az olajszintjelző. Mi az, hogy nem tudja feltolni az olajat a HF-hez? Egy búvárszivattyúnak attól függ az emelőmagassága, hogy mennyi víz van még felette? :D
Forum >> Giulia
RomeoOne15-05-2025 21:17:25 // 39199
SD15-05-2025 21:11:32 // 39198
SD15-05-2025 21:08:35 // 39197
SD15-05-2025 21:02:22 // 39196
SD15-05-2025 21:00:22 // 39195
Ezt pont most vettem észre én is, és van egy olyan érzésem mintha kapott volna egy upgrade-t a váltó.. Ami sajnos nem jó irányban történt.. Ezért egyre többet kell manuáloznom...
Maga a tempomatos váltogatás nem zavar, mert ha megemeli a fordulatot az egészséget jelent a motornak, mivel ezzel olajnyomás is társul:)
Eddig nekem 110 körül fixen 7-esben volt D-ben, és 130-140 körül már fixen 8-asban ahogy leérte a 2000-es limitet, persze emelkedőn visszaváltott..
De van még pár tényező:
- szembeszél
- enyhe emelkedő
- részecskeszűrő hőfok
ezek mint befolyásolják szerintem, simán lehet hogy 130-nál kihűl a szűrő...
azt magyarázd meg nekem hogy miskolc dele lenyomom a reset-et..
beáll a fogyi 140+-mál, lépkedésekkel 100-as benzinnel 6.5-re és amikor már nagyon fogy a türelmem akkor sikerül felpumpálni 7.5-8-ra:D
Visszafele a pesti népekkel ugyan az 8.5 alatt sosem állt meg:D:D:D
Igaz ez a ECOcontatct gumival értendő, a 19" el városban konstans 13:D autólpályán meg inkább 9:)
de persze azért is nem tudom ezt biztosra mondani mármint a kapcsolgatás mert az is lehet hogy a sporkipuval van összefüggésben ami nem annyira folytott rendszer, ezáltal az épp aktuális hőmérsékletőttől változik a kipu ellenállása és emiatt kapcsolgat..
Egy szóval hibának nem mondanám.. eddig tetőboxxal 123-al az olasz autópályán tapasztaltam ezt, hogy unalmában kapcsolgat 6-7 között:D
De most meg megcsinálja azt hogy bevált Dinamic-ban 1800-ra és onnan gyorsít nyomatékbóó
Máskor meg nincs is nyomaték és csak 3000 felett él:D vagy oda kívákozik:D
Erre mondhatjuk hogy lelke van:D
Maga a tempomatos váltogatás nem zavar, mert ha megemeli a fordulatot az egészséget jelent a motornak, mivel ezzel olajnyomás is társul:)
Eddig nekem 110 körül fixen 7-esben volt D-ben, és 130-140 körül már fixen 8-asban ahogy leérte a 2000-es limitet, persze emelkedőn visszaváltott..
De van még pár tényező:
- szembeszél
- enyhe emelkedő
- részecskeszűrő hőfok
ezek mint befolyásolják szerintem, simán lehet hogy 130-nál kihűl a szűrő...
azt magyarázd meg nekem hogy miskolc dele lenyomom a reset-et..
beáll a fogyi 140+-mál, lépkedésekkel 100-as benzinnel 6.5-re és amikor már nagyon fogy a türelmem akkor sikerül felpumpálni 7.5-8-ra:D
Visszafele a pesti népekkel ugyan az 8.5 alatt sosem állt meg:D:D:D
Igaz ez a ECOcontatct gumival értendő, a 19" el városban konstans 13:D autólpályán meg inkább 9:)
de persze azért is nem tudom ezt biztosra mondani mármint a kapcsolgatás mert az is lehet hogy a sporkipuval van összefüggésben ami nem annyira folytott rendszer, ezáltal az épp aktuális hőmérsékletőttől változik a kipu ellenállása és emiatt kapcsolgat..
Egy szóval hibának nem mondanám.. eddig tetőboxxal 123-al az olasz autópályán tapasztaltam ezt, hogy unalmában kapcsolgat 6-7 között:D
De most meg megcsinálja azt hogy bevált Dinamic-ban 1800-ra és onnan gyorsít nyomatékbóó
Máskor meg nincs is nyomaték és csak 3000 felett él:D vagy oda kívákozik:D
Erre mondhatjuk hogy lelke van:D
SD15-05-2025 20:51:32 // 39194
Nekem a 155 2.0 TS 8V-nél 200k körül, úgy volt hogy ha telitöltöttem leette viszonylag hamar háromnegyedig, és utána olyan 1000km-enként ment bele egy löttyintésnyi:D ha jól emlékszem talán fél-egy dl.. tegát 10000km / 1liter evett, ha háromnegyeden tartottam a két jel között.
Mivel a multiair és különösen a HF környékén érzékeny az olajra ugye a HF sínyli meg először a kevés olajat.. alul még el kalimpál benne de már nem tudja feltolni... ha szint alatt van.. mint minden autó..
De mivel a Giulia új autó és hondánál volt olyan élményem hogy a 10k elenjén a szervízben 1/4-del túltöltötték, na és az ugyan úgy volt szervíz előtt 10k mulva:D
ebből kiindulva az új autót teli olaj szinten tartom míg jobb információt nem kapok
és mivel turbo, ezért nem a minimum jel számomra a trigger, hanem a maximum alatt van még egy kis puffer, amit vész esetére tartogatok ezért legyen csak max-on:)
Mivel a multiair és különösen a HF környékén érzékeny az olajra ugye a HF sínyli meg először a kevés olajat.. alul még el kalimpál benne de már nem tudja feltolni... ha szint alatt van.. mint minden autó..
De mivel a Giulia új autó és hondánál volt olyan élményem hogy a 10k elenjén a szervízben 1/4-del túltöltötték, na és az ugyan úgy volt szervíz előtt 10k mulva:D
ebből kiindulva az új autót teli olaj szinten tartom míg jobb információt nem kapok
és mivel turbo, ezért nem a minimum jel számomra a trigger, hanem a maximum alatt van még egy kis puffer, amit vész esetére tartogatok ezért legyen csak max-on:)
leopop315-05-2025 10:45:33 // 39193
De ez még teljesen elfogadható
leopop315-05-2025 10:41:50 // 39192
Akkor a tiéd is eszi csak minimálisan :)
RomeoOne15-05-2025 09:20:22 // 39191
Mi a különbség konstans feltételek mellett a lábam és az automatika között?
Nem kell, hogy legyen különbség. Egy programot meg lehet bárhogy írni. Ki tudja miylen megfontolásból lehet, hogy így lett implementálva. Ha tempomat van, akkor így, ha nincs, akkor úgy van a váltás.
Nem kell, hogy legyen különbség. Egy programot meg lehet bárhogy írni. Ki tudja miylen megfontolásból lehet, hogy így lett implementálva. Ha tempomat van, akkor így, ha nincs, akkor úgy van a váltás.
Shadin15-05-2025 09:17:45 // 39190
M0 déli szakasza többé kevésbé síknak mondható, ill. a lankái sztem nem kéne okozzanak visszaváltást, de mégis.
Shadin15-05-2025 09:15:11 // 39189
Sík úton is csinálja ahol kimondottan idegesítő. Emelkedőt csak azért írtam, hogy akkor a pedált én is erősebben nyomom ugye, de mégsem kapcsol vissza, de ha bekapcsolom a tempomatot akkor azonnal visszavált. Mi a különbség konstans feltételek mellett a lábam és az automatika között?
G-MANN🍀15-05-2025 09:08:51 // 39188
Igen, emelkedőn.
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2025 09:01:36 // 39187
Íg belegondolva tempomat nélkül stabil tempón emelkedőn nem is tudnám megmondani, hogy hogy viselkedik. Tempomattal emelkedőn kisebb hidakon, de még erős szembeszélben apró bukkanókon is hajlamos visszakapcsolni akár 140-nél is. Nekem ez teljesen normálisnak tűnik, támogatom az ilyen jellegű visszaváltást. A lefelé oldalon általában nem várom meg míg felvált, füllel visszateszem 8-ba. Sík úton nem tapasztaltam ilyen visszaváltogatást még.
RomeoOne15-05-2025 08:41:03 // 39186
Azt írtad az előbb, hogy sík úton, most meg az érdi emelkedőn. Nem mindegy :D
Elképzelhető, hogy tempomattal más fokozatot alkalmaz, mint anélkül, ki tudja miért.
Az enyém 130-nál D-ben még nem vált fel 8-ba, valahol 145 körül teszi fel. Tempomattal nem tudom :D
Elképzelhető, hogy tempomattal más fokozatot alkalmaz, mint anélkül, ki tudja miért.
Az enyém 130-nál D-ben még nem vált fel 8-ba, valahol 145 körül teszi fel. Tempomattal nem tudom :D
Shadin14-05-2025 23:18:01 // 39185
Nem tudom hogy indokolt vagy indokolatlan, most figyeltem fel rá. Érdekes. Érdi emelkedőn 130 D-ben simán 8-asban, majd bekapcsolom a tempomatot és azonnal visszavált egyet.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 22:22:18 // 39184
Nálam nem volt még ilyen. Mármint hogy 130-cal közlekedjek 😅 Amúgy indokolatlan váltás sem.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 22:20:06 // 39183
Egyébként ez a 8l körüli fogyasztás ez hogy? 😳
Ha 370km a hatótáv, akkor kb 250km átlaga lehet ez a kb 8l ?
Ebből ha jól sejtem 160km-t nagyjából láttam. Én ezt tuti nem tudom kihozni ennyire.
Ha 370km a hatótáv, akkor kb 250km átlaga lehet ez a kb 8l ?
Ebből ha jól sejtem 160km-t nagyjából láttam. Én ezt tuti nem tudom kihozni ennyire.
Shadin14-05-2025 22:03:40 // 39182
Sík úton. Tempomat nélkül nem csinálja.
Shadin14-05-2025 22:02:33 // 39181
Olyan megfigyelt esetleg valaki, hogy D-ben tempomat 130-nál visszakapcsolgat 7-esbe?
RomeoOne14-05-2025 20:12:39 // 39180
Miért kéne egy egység fogyásnál utántölteni? Van egy min és max jelzés, ami között(!) van a megengedett szintje. Nem a max szintnél jó. Ott még éppen jó. Egyébként a 159 2.0 JTDm-nél a min szintnél a nívópálca közepénél volt az olaj. Ennél meg egy kezemen meg tudnám számolni hányszor húztam ki a nívópálcát :D
SD14-05-2025 17:30:58 // 39179
na azért nem mindegy a rátöltés mikor ingerelődik:
- az általános nézet hogy ha két olajcsere közt lentebb megy az nem gond
- a helytelen eljárás hogy nyomom amígy nem jelzi hogy már minimum alatt van
- nerdeknek javaslom hogy nézegessék és ha csak egy egységet lentebb megy a hatból már ott a pót olaj a csomitartóban :D mint nekem :D
De most még nem töltöttem utána mert elértem a 10k-t és ha tényleg viszem olajcserére és addig már nem megyek messzebbre akkor minek.. meg ugye egy mérés nem mérés, majd ha legalább egyszer inicializáltam a mérőt és még mindig azt mutatja:)
- az általános nézet hogy ha két olajcsere közt lentebb megy az nem gond
- a helytelen eljárás hogy nyomom amígy nem jelzi hogy már minimum alatt van
- nerdeknek javaslom hogy nézegessék és ha csak egy egységet lentebb megy a hatból már ott a pót olaj a csomitartóban :D mint nekem :D
De most még nem töltöttem utána mert elértem a 10k-t és ha tényleg viszem olajcserére és addig már nem megyek messzebbre akkor minek.. meg ugye egy mérés nem mérés, majd ha legalább egyszer inicializáltam a mérőt és még mindig azt mutatja:)
SD14-05-2025 17:25:33 // 39178
mert nem nyomod neki rendesen :D
Zselé14-05-2025 16:47:27 // 39177
Enyém se eszik, 95k-nál. A 15 ezres periódus alatt 10k-ig max, aztán egy egység lemegy, ami 1-2dl-t jelenthet. Utántölteni még nem kellett sosem.
leopop314-05-2025 15:06:58 // 39176
kivétel erősíti a szabályt :)
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 14:16:23 // 39174
Én még nem tapasztaltam olajfogyást. Évente viszem szervizre, kb 10e km alatt nem kell rátölteni, a kijelző szerint pedig ugyanott van a szint, ahol tavaly nyáron volt. Nálam lényeges hígulással sem kell számolni, mert nem városi autó.
Minden motor eszik valamennyi olajat, mert fura lenne, ha nem, de két szerviz közti rátöltés az nem feltétlenül természetes.
Minden motor eszik valamennyi olajat, mert fura lenne, ha nem, de két szerviz közti rátöltés az nem feltétlenül természetes.
RomeoOne14-05-2025 14:14:17 // 39173
*most márciusu olajcsere előtt
RomeoOne14-05-2025 14:13:45 // 39172
Én mondjuk 2 turbóval számítottam valami észlelhetőbb olajfogyasztásra, de igazából csak a most márciusi előtt vettem észre, hogy pár hónapja már nem maxot, hanem egy osztással alatta mutat.
Most olajcsere után szintén 1 osztással van alatta, de sztem csak azért, mert eleve annyi ment bele. Mintha az elején láttam volna 1-2 hétig max szintet, talán csak azért, mert pont ott mozgott a határon.
Most olajcsere után szintén 1 osztással van alatta, de sztem csak azért, mert eleve annyi ment bele. Mintha az elején láttam volna 1-2 hétig max szintet, talán csak azért, mert pont ott mozgott a határon.
SD14-05-2025 12:46:34 // 39171
Teljesen egyetértek, de egy turbo motornál az olajfogyasztás nem sajnos hanem üzemszerű. :) Ezzel nyugtatja magát minden újkori turbo tulaj.
A régikoriak meg úgy is eszik:D
A régikoriak meg úgy is eszik:D
leopop314-05-2025 11:50:57 // 39170
Az összes dologgal egyet értek egy kivételével. Ez a 2.0T sajnos eszi az olajat. Nem nagy mennyiségben de azért láthatóan, figyelni illetve számolni kell ezzel.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 11:50:36 // 39169
Olajpumpa láncot cseréltek :-) A hang sajnos megmaradt. Nálam egyértelműen nem a kar rezeg, hanem maga a WG tengely. Újkora óta.
A motor elvezeti mindenfelé a hangot, ezért hallották már aulról, hátulról, vezérlésből, mindenhonnan. Én meg 99% biztos vagyok benne, hogy WG tengely.
A motor elvezeti mindenfelé a hangot, ezért hallották már aulról, hátulról, vezérlésből, mindenhonnan. Én meg 99% biztos vagyok benne, hogy WG tengely.
SD14-05-2025 11:30:27 // 39168
amíg nem hallottam a videókat én azon szoktam morfondírozni hogy az olajnypmást olyan 2.2bar környékén tartja alap használat mellett és onnan padlót nyomva nem tudja azonnal 4 bárra emelni.. és hogy vajon ez mennyire jó neki.. vagy az alap film réteg elég, a nyomást azért kell emelni metrt a folyamatos nagyobb fordulat lebontaná külöbben a film réteget?
Hmm ha már :D
Hmm ha már :D
SD14-05-2025 11:00:25 // 39167
na igen ez a hülye kar, ezt hallom szerintem halkan bemelegedéskor.. utána valszeg a hőtágulás miatt megfeszül jobban, de gondolom ezért is van lötyögősre véve
minden esetre hogy ilyen rezonanciák vannak az MA egység magasságában, az nagyon nem örömteli mert abba is sok kicsi alkatrész kalimpál..
minden esetre hogy ilyen rezonanciák vannak az MA egység magasságában, az nagyon nem örömteli mert abba is sok kicsi alkatrész kalimpál..
SD14-05-2025 10:58:22 // 39166
Az elmondás alapján és a hang intenzitása alapján most hogy hallottam a felvételt ez egy kisebb alkatrész kell hogy legyen és nem a motor belsejében.
Létezik a turbo-hoz utángyártott aktuátor kar.
Elvileg akkor megszűnik a rezgés, valószínüleg kicsit jobban megfeszíti a szerkezetet.
Az egyik hogy mafa a fém baszcsi tud zörögni, emiatt WarbiRunnernek vezműláncot cseréltek annyira ilyesztő hangja tud lenni.
Én jelenleg két ehhez kapcsolódó hangot ismerek:
- ha nyomatékból gyorsítok, van egy fúvóka szerű mélyebb hang, itt gondolom hogy a turbo szelep lehet a ludas valamiféle hanggadással, ha jobban meghajtom akkor elmúlilk, vagy akkor már nem figyelek rá, de persze lehet kipu kifúj bármi...
- mikor elindulok hideg autóval akkor ahogy eléri a kb. 2 egység olajhőfokot ha 2000-2500 alatt van a motor ad egy daráló szerű hangot ami nem változik a gázadástól csak a motor fordulattól, először én is a multiair rendszer szelepnyitására gondolta, de utána inkább a rezgő még nem meleg lötyögő karra gyanakszom, de mindeképp elkerülöm ezt a hülye hangot rakom azonnal manuálba..
Létezik a turbo-hoz utángyártott aktuátor kar.
Elvileg akkor megszűnik a rezgés, valószínüleg kicsit jobban megfeszíti a szerkezetet.
Az egyik hogy mafa a fém baszcsi tud zörögni, emiatt WarbiRunnernek vezműláncot cseréltek annyira ilyesztő hangja tud lenni.
Én jelenleg két ehhez kapcsolódó hangot ismerek:
- ha nyomatékból gyorsítok, van egy fúvóka szerű mélyebb hang, itt gondolom hogy a turbo szelep lehet a ludas valamiféle hanggadással, ha jobban meghajtom akkor elmúlilk, vagy akkor már nem figyelek rá, de persze lehet kipu kifúj bármi...
- mikor elindulok hideg autóval akkor ahogy eléri a kb. 2 egység olajhőfokot ha 2000-2500 alatt van a motor ad egy daráló szerű hangot ami nem változik a gázadástól csak a motor fordulattól, először én is a multiair rendszer szelepnyitására gondolta, de utána inkább a rezgő még nem meleg lötyögő karra gyanakszom, de mindeképp elkerülöm ezt a hülye hangot rakom azonnal manuálba..
szana814-05-2025 09:28:08 // 39165
Amire tudok gondolni hogy esetleg a hővédő lemez ér bele valahol valamibe. Már szóltam itt a Kornya szervizbe, hogy ha viszem vezérlés cserére (még ebben a hónapban) nézzenek majd rá.
szana814-05-2025 09:23:09 // 39164
Igen, én is úgy hallom, de nem tudom mi lehet. A tengely-t megnéztem én is kicsit lötyög nekem is. De mondom ami fura hogy üresben nem csinálja. Legalábbis amikor próbáltam nem hallottam. Az olajok most voltak cserélve 2 hete. Az összes.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 09:21:01 // 39163
Ez ilyen magasabb frekvencia, lehet hogy valami más.
WarbiRunner (Gyuri)14-05-2025 09:17:48 // 39162
A multiair modulhoz képest a turbó? Nem tudnám megmondani melyik a jobb hír. Az enyém lassú gurulásnál, 1500-as fordulaton zörög így, mint a videón a Stelvio padlógáznál. Újkora óta hallom ezt a hangot, négy év alatt nem sikerült elérnem még, hogy márkaszervizben, gariban megoldják. Két helyen is nekiálltak keresni a hibát, ami felesleges volt, mert nyilvánvaló, hogy a wastegate tengelye lóg. Erről van szó.
Ha valóban ezt a hangot hallod, a jó hír benne, hogy évekig működhet gond nélkül így. Zörög és kész. Nyilván az idővel, kilométerekkel kopik tovább a tengely, és már turbónyomás hibát okoz.
Ha gondolod összefuthatunk valahol zörgést hallgatni :-)
Ha valóban ezt a hangot hallod, a jó hír benne, hogy évekig működhet gond nélkül így. Zörög és kész. Nyilván az idővel, kilométerekkel kopik tovább a tengely, és már turbónyomás hibát okoz.
Ha gondolod összefuthatunk valahol zörgést hallgatni :-)
szana814-05-2025 09:11:28 // 39161
szana814-05-2025 06:15:56 // 39160
Lehet. Majd megyek egy kört vele és megnézem még egyszer. Ez jó vagy rossz hír ha ilyen a hagja?
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 22:28:56 // 39159
Domoszló felől talán Detk volt a következő lakott terület? Vagy 6 km volt a rossz rész.
carver13-05-2025 22:23:34 // 39158
nem Gyönygyöspata - Szurdokpüspöki volt véletlenül? Mert az is ilyen...
carver13-05-2025 22:19:41 // 39157
most kéne megint az a szerkesztés funkció...
a 70 az persze 35 mert téli gumi is van...
a 70 az persze 35 mert téli gumi is van...
carver13-05-2025 22:17:28 // 39156
hát akkor te többet örömködsz mint én mert nekem 70 alatt sem rongyolódott le az istenadta pedig tudod hogy veled ellentétben nekem nem jön be. Meg egyébként is, én is kétszélest akarok! Anyuuuu!
Nem baj most már csak a kora miatt is nyugdíjba kell vonulnia, így már a praktikus agyféltekémnek is meg tudom magyarázni miért kell egy új szett 😅
Nem baj most már csak a kora miatt is nyugdíjba kell vonulnia, így már a praktikus agyféltekémnek is meg tudom magyarázni miért kell egy új szett 😅
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 22:16:05 // 39155
Amúgy, hogy floodoljak, zseni ez az autó ..A Mátrában sikerült a gps-nek bevinni egy borzalmas hepehupás,.megsüllyedt szélű összevissza gyűrt útra. Meg is jegyeztem, hogy most a 159-cel sírnék. És megfordulni sem tudnék, max kitolatni 2 km-t 🤣
A Giulia végiglibegett rajta, szépen puhán átsurrant a bazi nagy gödrök felett, sehol nem ért le, de még a zabszem se volt a seggemben tőle, annyira simán oldotta meg. Mindezt 5 személy + csomaggal. Egész hihetetlen érzés volt.
A Giulia végiglibegett rajta, szépen puhán átsurrant a bazi nagy gödrök felett, sehol nem ért le, de még a zabszem se volt a seggemben tőle, annyira simán oldotta meg. Mindezt 5 személy + csomaggal. Egész hihetetlen érzés volt.
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 22:07:51 // 39154
A négy éves élettartam pont jó lenne a négyévszakosnál. Évi 10e km, szerintem 40e alatt lejárom a mintát róla. Egyelőre elodáztam a problémát, ezt a szezont a Goodyear még kibírja.
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 22:04:51 // 39153
Amikor lehalt a topic épp azt akartam kérdezni, hogy tudtok e marós mestert aki féknyereg konzilt készít emberi áron.Egy ismerősömnek kellene, szeretne nagy féket😄
Itt már úgyis többen benne vagytok ebben a témában, hátha...
Remélem most nem pusztul meg a fórum motor a kérdéstől 😅
Itt már úgyis többen benne vagytok ebben a témában, hátha...
Remélem most nem pusztul meg a fórum motor a kérdéstől 😅
carver13-05-2025 22:04:44 // 39152
Ha nem jársz téli körülmények között akkor nem kell téli gumi, ez egyszerű. A mindenre jó gumi nem lesz nagyon jó semmire de
1. a különbségek tényleg egyre kisebbek
2. attól még lehet vele öröm az autózás mert ahogy mondtad nem a 1,2 mp lefaragása a cél a Kakucs ringen egy bizonyos kerékhőmérsékletnél, hanem a mindennapi betevő, kiszámítható élvezet.
És erre biztos hogy fogsz találni 4 évszakost ami jobb mint valamelyik nyári.
Vagy nem. Az a baj hogy a gumit nem lehet kipróbálni, és ha nem tetszik visszadni. A gumitesztek alapján is kicsit szerencse kérdése, egy adott méretben/évjáratban tesztelt gumi más méretben/évjáratban simán teljesen más eredményt hoz.
A 4 évszakosból is el fog párologni a veccer, 4 évesen az sem lesz jobb mint egy új nyári vagy 4 évszakos.
Vredestein Quatracot ne vegyél, a második autón az van, nyikorog, vizes aszfalton nem tapad. Ja, persze teljesen más méretben.... De volt itt elég ajánlás ami jobb lehet.
Ha kipróbáltál valahol (vagy valaki kipróbált/ismer) egy pont olyan méretű gumit és bejött akkor szerintem vedd meg. Minden más az javarészt szerencse kérdése.
1. a különbségek tényleg egyre kisebbek
2. attól még lehet vele öröm az autózás mert ahogy mondtad nem a 1,2 mp lefaragása a cél a Kakucs ringen egy bizonyos kerékhőmérsékletnél, hanem a mindennapi betevő, kiszámítható élvezet.
És erre biztos hogy fogsz találni 4 évszakost ami jobb mint valamelyik nyári.
Vagy nem. Az a baj hogy a gumit nem lehet kipróbálni, és ha nem tetszik visszadni. A gumitesztek alapján is kicsit szerencse kérdése, egy adott méretben/évjáratban tesztelt gumi más méretben/évjáratban simán teljesen más eredményt hoz.
A 4 évszakosból is el fog párologni a veccer, 4 évesen az sem lesz jobb mint egy új nyári vagy 4 évszakos.
Vredestein Quatracot ne vegyél, a második autón az van, nyikorog, vizes aszfalton nem tapad. Ja, persze teljesen más méretben.... De volt itt elég ajánlás ami jobb lehet.
Ha kipróbáltál valahol (vagy valaki kipróbált/ismer) egy pont olyan méretű gumit és bejött akkor szerintem vedd meg. Minden más az javarészt szerencse kérdése.
Kazes☻13-05-2025 21:41:46 // 39151
Profik vagytok, na...! :D
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 21:07:53 // 39150
Nem véletlenül ilyen hangot hallottál?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
886
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?