De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...
Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?
Formailag:
Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...
Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.
A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.
Pár fotó összehasonlításként.


Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.