mesa09-07-2015 15:17:42 //
889
Lófaszt nem az Alfa találta ki! :D
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt

mesa09-07-2015 15:13:13 //
888
Mindegyik modellt elvitték eddig is, már a 156 / 147-est is, aztán Mitot, 8C-t, Giulietta-t, 4C-t.
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
nekem úgy tünik csak a Sportosságra ,meg a köridöre koncentrálnak,
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
panza09-07-2015 13:54:11 //
886
No, úgy látszik, hogy az Alfa tényleg komolyan gondolja a megújulást! Már folyik a
a tényleges teszt és nem is akárhol a julissal. Ha a cikknek hinni lehet a Frankfurti autószalonon be akarják mutatni az összes sedan változatot. Reméljük az is meg lesz és természetesen várjuk a Nürburgringeni tesztek eredményét is.
ebben csak az a szép, hogy ők maguk kiáltották ki újdonságnak, mert felfedezték a bemutató videón. Most meg úgy tálalják, mintha nem ők nézték volna be....
vm07-07-2015 17:47:11 //
884
Jó, mondjuk a modellek száma is segít az azonosításban ;-)
Liquid07-07-2015 15:32:32 //
883
azért egyszerűbb a Mito-Julis-4c-8c közül eldönteni melyiket látod mint megmondani, hogy A3,A4 vagy éppen A6 jön szembe, de ugyanez nagyjából igaz a bimmerékre.
egyet értek egy kaptafa az összes....
pont hogy a jelenleg futó 5 ös nek van totál más orra a 3 as hoz képest
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
Jah pont a béjjemvéé mondja, amikor alig lehet megkülönböztetni a 3-ast az 5-östől, az 5-öst a 7-estől és így tovább.
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Liquid07-07-2015 11:35:19 //
879
nehéz az autógyártásban olyat kitalálni aminek nincs előzménye
mégsem újdonság az aktív spoiler
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
A Giulia bemutatása óta folyamatosan jönnek, írnak nekem, fotókat küldenek az ismerőseim, kollégáim, barátaim hogy hú láttad -hú olvastad -hú megnézted...stb.
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
GTPeti03-07-2015 15:20:33 //
876
Na igen, Thema 8.32. Egy olaszautó-rajongónak már a neve hallatán is felszalad a pulzusa. :)
Az Alfa 90-en is volt már ilyen és azt 84-ben mutatták be! A Lancia Thema 8.32-ben meg a hátsó volt ilyen jellegű.
GTVili02-07-2015 19:53:25 //
874
He-he.....a Mitsubishi GT 3000-en már a 90'-es évek óta voltak aktív spoilerek....:-)
A cikk nem igazán pontos....Ez az aktív első légterelő dolog már létezik pár éve az új 911-es Porschen szóval nem az Alfa találta ki hanem az Alfa koppintotta.... :/
GTPeti02-07-2015 19:37:43 //
872
Aki megnézte a videót, már a bemutatás napján tudta. ;)
vm02-07-2015 19:28:00 //
871
És akkor itt picsog mindenki hogy Béjjemvé másolat, meg nem elég előremutató...
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
Haddel02-07-2015 18:56:15 //
869
Céges 1.3 mjtd 195000nél jár, napi 140km-t megy 2be 18-20km/h val. Ezt egy autó se szeretné, de a motornak semmi gondja, pöc-röf és megy. Naponta kb 90szer megállunk meg elindulunk vele és bírja szépen.
GTPeti02-07-2015 12:49:52 //
867
Lehet 170-ért is kapni. Ha belegondolok, hogy a GTV-re is ennyi egy 16-os téligumi a hülye gyári méret miat...
dyRo02-07-2015 09:11:19 //
866
Jójó, de szubjektív beonyomásokat szeretnék olvasni, ha már nem tudok én is ellátogatni. Mondjuk holnap :)
Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
ja, összenézve az enyémmel (235/40 ZR19) ugyanz a típus (Bridgestone Potenza RE050A) tényleg csak kicsit drágább. Én tavaly 62k-ért vettem a 4 db-ot. Most a 285/30 ZR19 75k, a 245/35 ZR19 pedig 65k.
Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Liquid01-07-2015 23:46:31 //
864
a tirendo-nál 209EUR a 285-ös Pirelli, nem olyan vészes :)
Ez így oké is lenne, a legkisebb gyerkőc most 1,5 éves, 5 év múlva sem lesz még olyan nagy, hogy ne férne el.
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Haddel01-07-2015 20:07:16 //
862
Jav: nem sokkal drágább
Haddel01-07-2015 20:01:46 //
861
Kiváncsiságból rá is kerestem a 285ös méretre,de nem vészes,220 euro körül lehet kapni,Bridgestonet,Pirellit.Nem drágább ,mint a 159 TI mérete.
Haddel01-07-2015 19:57:03 //
860
Nagyon állat! Egyre jobban kívánom😃
Tommi01-07-2015 19:40:47 //
859
jaja ez Brembo sport tárcsa....kell is az 500 ló alá :)))
GTVili01-07-2015 18:53:22 //
856
Mér' a Ferkára vagy a Maserra olcsó.....? ;-)
Halesz01-07-2015 18:46:53 //
855
Majdnem :)
245/35 R19 (az első kerekeken) és 285/30 R19 (a hátsókon). Nem lesz olcsó rá a gumi se...
jól látom a gumiméret 235/30 ZR19?
GTVili01-07-2015 18:14:34 //
853
A második képen látszik,hogy teljesen le van burkolva....
Halesz01-07-2015 18:12:34 //
852
Arról nem, nem igazán lehetett jól befotózni alá.
GTPeti01-07-2015 18:10:14 //
851
"A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék."
Mint az egyettalálhattokmelyik típusnál... :)
Az aljáról nem készült kép?
Halesz01-07-2015 18:06:40 //
850
Feltöltöttünk egy részletgazdag galériát az Alfa Amore Facebook-oldalára.
Itt találjátok!
Egy képet kiemelnék:
Ez itt a hátsó kerék féktárcsája.
A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék.
Az autó karbon-kerámia féktárcsákkal is kapható lesz! Szerintünk a bemutatott autókon ilyen karbon féktárcsák voltak.
A fékek egyébként a Brembotól érkeznek majd.
Haddel01-07-2015 17:21:02 //
849
A múzeumot felvettem a bakancslistámra,ha idén ,nem is,jövőre tuti megnézem.
Halesz01-07-2015 17:12:38 //
848
Szosza:
Igyekeztünk nagyon, hogy első kézből és a leggyorsabban értesüljetek mindenről :)
Továbbra is ezen dolgozunk!
Köszi a bizalmat :)
GTVili01-07-2015 17:09:45 //
847
Szerintem az egyik (ha nem a legjobb) kisdízel. A feleségem a negyedik M-jet-jét gyűri.....Panda,Fiorino,két Corsa......mindegyiket bőven 100e fölé hajtotta,állandó kapcsolóüzemben.....vagy alapjárat,vagy padlógáz.....;-)
Én is Doblót hajtottam két évig (kb 80e km) ....gyakorlatilag egy, a motorhoz kapcsolódó hibával.
mesa01-07-2015 16:37:50 //
846
Az a nagy piros visszapillantó tükör a feljáró az emeletre és a tükörlapon állva kívülről fotózhatod az ismerőseidet? :)
Első lámpa Alfa Romeo kalligráfiával

Tedi01-07-2015 16:27:38 //
845
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy 30 óra talponlét után írtuk a cikket, még aznap éjjel ki szerettük volna tenni, hogy mihamarabb lássátok a képeinket és meg tudjuk osztani veletek a gondolatainkat. Azt mi is ereztuk, hogy nem kerek, de be fogjuk potolni a dolgot. Asap. Hogy milyen formaban, azt meg nem tudom :))
Halesz01-07-2015 16:12:11 //
844
A kiállított autóban 4 hely volt, nem volt középső biztonsági öv. :S
A középső része az ülésnek kicsit magasabb volt, de attól még rá lehet ülni (nem úgy, mint például a 4-személyes Audi A7-ben, ahol hátul a középső helyen pohártartó van), bár a kardánalagút miatt biztos nem kényelmes :)
Sajna hátul ki sem nyitották, így csak az ablakon tudunk belesni, így meg nehezen tudom megítélni, hogy mennyire könnyű elférni ott a lábakkal.
Annyit megtudtunk a belső anyagokról, hogy bőr és alcantara borítású ülések lesznek benne, karbon betétekkel (!), és külön opcióként lesz rendelhetőek a Sparco ülések.
Halesz, Tedi! Engem nem hagy nyugodni a Giulia-ban ez a hátsó üléssor.
Amit láttatok, az annyit jelent, hogy hátul 2 kényelmes üléskialakítás van de attól ülhet középen egy harmadik fő (elfér, van neki bizt.öv stb), vagy hivatalosan 4 főre van engedélyezve az autó, és tilos középen ülni egy ötödig főnek.
Milyen a lábtér kialakítás hátul? Olyan mint a 159-ben? Ott is magas az alagút, de a két láb közé lehet venni simán, vagy a Giu-ban még ennél is durvább?
Részleteket please!!!
Halesz01-07-2015 15:17:22 //
842
Hali :)
Fogunk még az autóról és a múzeumról is írni :)
Amúgy épp most szúrtam be egy rövid videót a cikkbe a múzeumról :)
dyRo01-07-2015 13:53:54 //
841
Tedi, Halesz!
Ne már, tényleg élőben láttátok a Giulia-t és ezt az össz-vissz néhány sort írtátok? Ömlengjetek már egy kicsit azokon az "arány, vonalak, összhatás" részeken, amik nem jönnek át a képeken! :D
Ugyanez a múzeumról. Tök jó képeket készítettetek az autókról, amik gondolom ugyanazok mint eddig, de magáról a múzeumról szinte semmit. Szövegesen is kevés info van az épületről magáról, kivéve talán a régi alfákról készült bemutatót, ami bizonyára dúrván interaktív, mivel háromszor is szerepel a mondatban, meg a 4D moziról. De pl hogy néz ki kívülről, ugyanott maradt-e, nyitvatartás, webcím, meg egyáltalán az érzet amikor belép valaki...
mex8601-07-2015 13:38:24 //
840
marha sok cadillac-et adtak el 1.9jtdm-el...
kb mint 320d-böl 1hét alatt...
am itt opelböl is igen gagyi a darabszäm meg a többi felsoroltból is szal nem lennék én annyira biztos hogy a darabszäm ugyanaz...
a német nem kis piacon van olyna honap hogy több A4est adnak el mint Corsät pl...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.