GTPeti29-07-2015 20:58:13 //
980
Amúgy tudja fene, nekem nem annyira jön be ez a Launch Edition. :D
GTPeti29-07-2015 20:55:50 //
979
Egy fekete, össze-vissza ragasztgatott pedig Stuttgartban rója a km-eket. Valószínűleg a Bosch tesztel vele.
GT Ɨ|ѯ29-07-2015 20:17:44 //
978
panza28-07-2015 14:27:00 //
977
Teljes mértékben osztom a véleményedet.Forza Alfa.
GT Ɨ|ѯ24-07-2015 20:27:43 //
975
forzaaa!:-)
1 kis on
Kazes☻24-07-2015 17:31:27 //
974
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00369/00369833t.jpg)
:)
igazad van....mint egy depressziósáv,olyan ez a topic!
GTPeti24-07-2015 17:08:57 //
972
Egyébként én egyet nem értek: Az Opel-ről állandóan azt hallani, hogy a csőd szélén lavírozik. Akkor most, hogy is van ez? (Emiatt akarják kivonni a Chevy-t Európából, hogy az Opelnek kedvezzenek.) Az első németországi gyárbezárás is régóta tervben van, vagy már meg is történt.
GTPeti24-07-2015 17:06:56 //
971
Ott a rosso pont. ;)
Very very big like!
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00369/00369832t.jpg)
vm24-07-2015 15:59:14 //
969
Kurvajó hogy miközben kimondva-kimondatlanul büszkék vagyunk a másságunkra, állandóan az Opel meg a többi népautó jön fel, hogy bezzeg ők milyen jól csinálják...
Leszarom, mennyire jól...
Most vagy elfogadom hogy réteglakó vagyok, annak minden negatív következményével együtt, vagy beállok a birkák közé, és boldogan vezetem az Insignia-mat, meg Corsa-mat.
Ez a folyamatos picsogás viszont már tényleg idegesítő.
Ha neagyj'isten nem jönne össze a matek, és bedől az Alfa, nyílván én sem fogok örülni, de akkor is Alfás maradok. Nem azon jejveszékelek hogy nincs új modell amibe beletegyem a seggem, hanem választok mást, és mellette megoldom az Alfázást ahogy tudom. Nyűgös? Plusz energia? Plusz kiadás? Az. Mint minden rétegmárka esetében. Akinek ez nem tetszik, azt várja az Insignia klub.
satya24-07-2015 15:16:38 //
968
az insignia a cadillac xts alapjaira épül, gm epsilon II platform, köze nincs a 159-nek hozzá,max az insignia concept-hez...
maximális elnézést kérek ,
igen a guli QV nagyon megy
A 9+ és a 8s között óriási a különbség. Nem az 1 másodperc, hanem össz. dinamikában.
az utóbbi 10 év Alfái közül egyedül a GTA GT v6 tud 6 sec körül 0-100 sprintet
sosem volt egy gyorsulóbajnok
(a 4C,8C leszámítva)
a V6 on kívül egyik alfa 159 sem ment nagyon 0-100 8 sec alá
akkor ök miért vették meg?
valszeg nekik elég volt
Más az elvárás az Insignia-val. A sport változatokon kívül 9+ másodperc alatt sprintel 100-ra. Ezt melyikünk nyelné be egy Alfától?
Ha az Alfa Romeo azt mondja, hogy oké mi is Opel szint vagyunk, tessék, 159 1.4T, alig megy, alig fogyaszt. Csakhogy aki Alfát vesz, sportosságot vár el. Gyorsulást, stabilitást. És hopp, ezt viszont nem lehet 6 literből kihozni. De kár, pedig szép. De sokat fogyaszt. Mi marad a végén, a keserű szájíz, a sokat fogyasztás és egy átlagos Opel.
GTPeti23-07-2015 17:12:47 //
960
"az Opel Insignia is ugyanaz a platform,mint a 159"
Tudtommal a futóműben egy csavar nem ugyanaz. Én a fenti megállapításban kételkedem.
BeeGee23-07-2015 15:21:37 //
959
Mert ha netán mégsem lenne kasszasiker, még mindig van egy Corsájuk és egy Asrtájuk ami állandóan jól teljesít.
159 mellett volt egy MiTo és egy Giu, egyik sem tarolta a piacot, sőt. Fiaton kb csak a haszongépjárművek mennek jól, de annyira nem hogy veszteséges személyautókat tartson el.
gpek23-07-2015 12:32:32 //
958
GM-be tettek azé' egy kisebb összeget...
gpek23-07-2015 12:30:48 //
957
Azért is lehet valami veszteséges, mert szar az árazása, vagy mert szar a marketingje meg még vagy kismillió oka lehet. Az olaszoknál gyakran előfordul mind2 sajnos.
az Opel Insignia is ugyanaz a platform,mint a 159
és mégis gyártják
az akkor hogy nyereséges?
söt OPEL még OPC is gyárt 325 lóval
valamit jobban csinálnak
BeeGee23-07-2015 11:49:24 //
955
Ezt értem, és egyet értek.
De egy veszteséges modellt tovább gyártani tök felesleges szvsz. Nyilván nem hiába veszteséges, mert nem sikerült úgy, ahogy a piac elvárta. Vagy ott rohadjanak a pulcsis hátsó kertjében? :)
ha csak azt nézzük hogy én keztem egy Fiat Bravoval
aztán vettem volna egy ´uj Bravot is ,ha lett volna 3 ajtós
1 ször csalódtam
most hogy van Brera egyszer ez is kiöregszik ,de nem tudok egyszerüen olasz coupét válsztani amire lecserélhetném
2 szor csalódok
a 90 venes 2000 es években tele volt az olasz FIAT autógyártás 2..3 ajtós gépekkel
Alfa 145,147,
Fiat Bravo ,Stilo,Barchetta,Coupe
Lancia Delta ,Dedra,Kappa coupe
Alfa Spider GTV,GT ,brera,SZ,RZ
most meg a Mito n kívül 500 on,meg a GP 3 ajtóson kívül nincs más
gpek23-07-2015 10:33:26 //
953
Ja ez teljesen így van, anyagilag is jobb szerintem ha pl 3 évente jön ki egy új modell ami nem sokban változik a régitől mint 15 évente egy tök újat faragni. A VW konszern nagyon jól csinálja, semmi mást nem kéne tenni csak lekövetni Olasz szívvel...
A Fiat - lenne a kis autó - alsó középig esetleg egy nagyobb Croma/Octávia meg kéne egy low end SUV, meg haszongépjárművek
Alfa - Sportos vonal (mint az Audi) Guliettánál kisebb autó nem kellene inkább GTV meg spiderek 4C jó irány, meg kéne a 66 utódjára egy A6 méretű sport szedán/SW Mert a Gulia az 59 után is kicsinek tűnik.
Masi - Lenne a Porsche sportos elegáns Flagship
Lancia - egy külön kat.
Így pl egy vállalat simán le tudja fedni a teljes autóparkját. A futkozótól a vezetői kocsiig.
az hogy elpártolnak a márkától az emberek,
mert azt érzik hogy nincs az igényük figyelembe véve
magyarul nem elégedettek ,
tehát ez a márkaimage rovására megy
BeeGee23-07-2015 08:52:53 //
951
Ö volt az aki egyszerüen kimondta ,a veszteséges alfákat nem gyártjuk (óriási hibát követett el)
Ebbe mi az óriási hiba szerinted?
Egykor a jtd is a járatlan út volt, mégis elég jól sikerültek már az elejétől fogva...
Gondolom citromsárga 23 colos krómfelnikkel meg valami rózsaszínű gépháztetővel hogy igazán tahón feltűnő legyen.
Pont, mint az undorító mustangja, vagy az átverései az alkoholmentes borról, a szénhidrátmentes pizzáról vagy a többiről. Indíthat pert is, az ahogy a múltkor beböfögte, hogy az audik belső tere kidolgozásban elmarad a többi német márkáétól az utóbbi években tovább mélyítette a hitelességét autós témákban (is). Bohóc, rossz ízléssel.
Na neki való a charger, a mustang meg az x6m.
Aki Alfát akar, Alfát vesz. A többi irreleváns.
Ö volt az aki egyszerüen kimondta ,a veszteséges alfákat nem gyártjuk (óriási hibát követett el)
Meg hogy hiba volt a 159( akkor sem mondom ki ha így van)
A 159 már 4..5 éve nem készül,
Ezzel ásott egy szakadékot a kitartó alfások ,és a leendő alfások közé
Ez az autótulajdonlás egy körforgás,veszed majd eladod
Csak a 4 év miatt nem tudsz mást venni,így rádszárad a 159
Nincs pl. Mibe beszámítani
Tedi22-07-2015 20:17:08 //
947
Hogyan gondolja ezt Marchionne? Követem egy ideje a beszédeit, előadásait, de erről még nem hallottam értekezni...
a Norbi sem vesz Alfát ,de Maseratija már volt
az Audi is beszívatta a vásárlókat mikot átálltak a CR redszerre
egy csapásra a bombabiztos TDI böl szétpergö CR TDI lett
a folyamatos egymásraépülö modellek a titkuk a német gyártóknak
így van idö és pénz a minöségi beszállítókat megfizetni
persze a szürke pulóveres ezt máshogy gondolja,
kidobja a mostani motorokat ,aztán majd lehet pislogni ,hogy a sok új fejlesztés fele szar lesz hosszútávon
dyRo22-07-2015 17:48:35 //
943
Sziasztok!
Figyu, szerintem itt egy kicsit elsiklott ez az egész megújulas dolog. Szoljatok ha en latom rosszul, de szerintem az Alfak dizajnjaval soha senkinek sem volt baja. Meg a fronthajtast es a sperdifi elhagyast is meg lehet bocsatani, szerintem sok atlag autos a sajatjarol sem tudja hogy van-e benne, ill hol hajt. Az Alfa a legtobb kritikat a megbizhatatlansaga es a koltseges fenntarthatosaga miatt kapta es kapja!! Ezen kivul a kidolgozas minosegen is van mit fejlodjon, de nem a dizajnon! A minosegen javitani pedig nem lehet egyik modellről a masikra. Nezzetek meg Audi hol allt 30 eve. Hosszu ido volt felkuzdeni magat a top2 melle.
Vagy ne vegyék. A kutyát nem érdekli. Legyen végre rendes sport Alfa és kész. Eladni úgyis a 2.0 dejzelből adnak el legtöbbet.
És mennyi inkubátort lehetett volna venni az 5 milliárd euroból, amit a Giulia kifejlesztésére költöttek...
Még valami demagógia? A régen mindig jobb volton kívül, mert az csak a mitotól számítva van úgy ugye.
(Vegyen kamarót a sóhernorbi, az...)
Tedi22-07-2015 15:52:27 //
940
Másként gondolkodó emberek....
most csak végigfuttattam az agyamon ezt a dolgot. Abból indulunk ki, hogy mi itt mind egyformák vagyunk? Amúgy Brian életésen? Nagy büdös francokat. egy dolog közös bennünk, hogy az Alfa Romeókat szeretjük. Tízmillió meg egy színe van az Amorénak is. Najó, annyi nincs, mert úgy négyezren vagyunk :D Eddig si voltak, akik megvették az Alfát, de nem érdekelte őket a közösség. Eztán is lesznek. És, ha tényleg drámaian elkezd nőni az eladás, akkor többen lehetnek itt is. Nevezhetjük ezt hígulásnak? Ez ellen mindig is kikeltem, mert ez nem hígulás.
Bocsi, nem azért írtam, mert te ezzel homlok egyenest mást gondolsz, csak a te szavaidra kapcsolt be az agyam :)
Tedi22-07-2015 15:45:58 //
939
Őszintén szólva én pont leszarom, hogy ki lesz a célközönség :) A pénznek nincsen szaga. Vegyék, és kész. Nekem ez számít.
ASR1622-07-2015 13:44:23 //
938
Sztereotípiák, sztereotípiák mindenhol..:DD
Próbáljuk már meg elfogadni, hogy a saját véleményünk soha nem reprezentatív a föld teljes lakosságára nézve. A felsorolt autókból számtalanul vásárolnak a másképp gondolkodó emberek. Ne akarjuk már a volumen modellek mellé állítani őket. A gyártók célja ezekkel teljesen más, ettől még van látjogosultságuk, mert MEGVESZIK ŐKET.
" célközönség pont leszarja"
kia faszom lesz a célközönség ?
a gengszterek ?
netán luxusribik?
kétlem hogy egy kemény gyerek Alfába ül majd
egyedül a céges liesing adja majd el újautóként ,más nemigen
ez gondolatébresztönek szántam ,
hogy a C63 AMG
az M4
az M3
RS4
mind mind dupla annyiba kerül mint egy normál premium autó
szerintem baromira nem éri meg egyik sem,
hisz két verdát kapsz belöle ,ha okosan veszed
persze mutogatni hogy túl sok a pénzem jó lesz a Gulia QV is
BeeGee22-07-2015 12:21:56 //
935
Merga AMG C6.3 S (510 Le) meg 84Któl indul.
BeeGee22-07-2015 12:19:13 //
934
BMW M3 71,8K EUR BMW M4 72,5K EUR. Mire összepakolod rendesen 85-90K.
Giulia QV is ide lesz árazva.
És kezdődik 35-40Któl 2.0 JTDvel.
Továbbra sem értelek néha :)
Tedi22-07-2015 11:53:10 //
933
Én már csak azt nem értem, hogy miért két kupét hasonlítasz egy szedánhoz...okés, az M3-nál meg a C63 AMG-nél is drágább lesz, de szerintem a célközönség pont leszarja. Báááár én azért még várnék a hivatalos árazással, mert 70-90 ezer euro között szóródik.
mennyi lesz a Gulia QV ára ? 80ezer euro biztos
egy Camaro V8 40 ezer eurotól indul
egy 420 d 40ezer euróért a tiéd
gyakorlatilag tudsz venni 2 fasza autót egy hypersport sedán árából
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.