Forum >> Giulia
erno156sw09-10-2015 14:25:38 // 1386
De miért nem lesz sw?!?!?! áhh, kénytelen leszek egy dácsia logan-t venni alfa helyett :D
GTPeti08-10-2015 22:01:45 // 1385
2.0 TBi, 330LE. Gondolom majd valahogy csak lehet vele tartani a forgalom ritmusát. :)
Abarai03-10-2015 07:40:17 // 1384
Akkor némi szájhúzással még lehet Iggazy Alfa.
vm02-10-2015 12:40:53 // 1383
Nem lesz benne a pohártartó...
panza02-10-2015 08:13:57 // 1382
Természetesen nincs még és úgy gondolom egyhamar nem is lesz hivatalos ár, én csak a cikkben leírtakra hivatkoztam, melyben sejtelmesen aresei kapcsolatra hivatkozva szellőztették meg a várható árakat.
Halesz01-10-2015 23:07:10 // 1381
Frankfurtban azt mondták, hogy 72 ezer és 90 ezer euro között lesz az ára a QV-nek :)
Valahol eltűnt 5000 euro a legdrágább változat árából..
Valahol eltűnt 5000 euro a legdrágább változat árából..
Haddel01-10-2015 19:34:59 // 1379
Egyet fizet,kettőt kap?😃
Abarai01-10-2015 19:29:32 // 1378
Előfizetőknek akciós. :)
Haddel01-10-2015 19:12:07 // 1377
Az a 3 literes dizel is érkekes lehet számomra😃
Halesz01-10-2015 18:51:03 // 1376
Mikor lett olcsóbb?:)
panza01-10-2015 13:16:11 // 1375
Természetesen nem hivatalos de az AutoExpress, aki úgy véli, hogy az új Alfa Romeo Giuliák csak 2016. őszén lesznek elérhetőek.
Nincs hivatalos ár, de a pletykák szerint az új Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, körülbelül 70.000 €. –tól indul és a csúcs, ahol a tető és a motorháztető szénszálas, szén-kerámia fékek és sportülés, mintegy 85.000 €.
Ami a többi motort illeti, valahogy így alakul:
• 2,0 literes turbó lesz elérhető három különböző formában: 178 LE-re, 250 LE és 326 LE.
• négyhengeres, 2,2 literes turbódízel változatok: 133 LE-re, 178 LE és 207 LE.
• 3.0 literes V6-os duplaturbós dízelmotor: 335 LE.
Nincs hivatalos ár, de a pletykák szerint az új Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, körülbelül 70.000 €. –tól indul és a csúcs, ahol a tető és a motorháztető szénszálas, szén-kerámia fékek és sportülés, mintegy 85.000 €.
Ami a többi motort illeti, valahogy így alakul:
• 2,0 literes turbó lesz elérhető három különböző formában: 178 LE-re, 250 LE és 326 LE.
• négyhengeres, 2,2 literes turbódízel változatok: 133 LE-re, 178 LE és 207 LE.
• 3.0 literes V6-os duplaturbós dízelmotor: 335 LE.
Tedi30-09-2015 17:40:27 // 1374
Csak részben igaz, a QV-kat jóval korábban is lehet majd rendelni. Bár az igaz, hogy az első "puritán" Giuliák úgy egy év múlva érkeznek a szalonokba.
Invisible30-09-2015 16:33:07 // 1373
Kazes☻28-09-2015 23:37:28 // 1372
Ezmilyenmárezzzz... :)
Bzzz...+
Bzzz...+
.......................26-09-2015 09:29:23 // 1371
Igen a Jeep ben kerül.először beépítésre a 2,2jtdm ,a 440Nm es motor
Ugyanez kerül majd a Giulia ba is
Ugyanez kerül majd a Giulia ba is
AdiArsenal26-09-2015 06:32:35 // 1370
Fiat 500L-hez is van 9 fokozatú váltó :)
redbull9026-09-2015 00:23:14 // 1369
Elég faszán fog menni ha 0-100 as sprintbe kihoztak 8.5 öt a kéttonnás állatból :P :D
Mondjuk ez a 9 sebesség nekem kicsit morbid, vagy hogy mondjam furcsa.
Mondjuk ez a 9 sebesség nekem kicsit morbid, vagy hogy mondjam furcsa.
Abarai25-09-2015 22:04:06 // 1368
Nekem nagyon szimpatikus (lenne) ez a motorpaletta. Mindkét négyhengeres blokkból van szolid családapa változat és vadbarom is. A V6-ok meg odavernek. Nekem akár a 180 lovas benyás is jó lenne. Sőt, használtan, ahogy még meg is tudnám venni, talán a legjobb.
AdiArsenal25-09-2015 19:20:31 // 1367
http://m.hasznaltauto.hu/auto/jeep/cherokee/jeep_cherokee_2.2_mjd_limited_active_drive_i._automata_uj_motoros_dizel_200le-8687457
GTPeti25-09-2015 16:20:25 // 1366
Az nem egy sima 2.0 JTDm amivel ma kapni lehet?
Tedi25-09-2015 13:43:22 // 1365
Hát mivel zsír új motorokról van szó, gondolom egy leheletnyivel jobban, mint mondjuk a mostani Multiarek. Bár ott meg csalóka a kép, hogy abból 1.4-es volt csak, az újak meg kétliteresek.
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2015 09:52:22 // 1364
Igazából fura, de érthető. Az meg nem nagy baj, ha esetleg a gyengébből egy laptoppal esetleg pár alkatrész cseréjével erősebbet lehet varázsolni.
Nekem a nagy kérdés ugyanaz mint Petinek, mennyit fog fogyasztani? A mondvacsinált dízelbotrány közepén ez fogja a benzines autókat eladni.
Nekem a nagy kérdés ugyanaz mint Petinek, mennyit fog fogyasztani? A mondvacsinált dízelbotrány közepén ez fogja a benzines autókat eladni.
AdiArsenal25-09-2015 06:45:06 // 1363
Cherokee-t lehet venni 2.2-es multijettel 200 lóerővel, ez a motor lesz a Giuliban is?
GTPeti24-09-2015 16:13:34 // 1362
Igen, erre gondoltam én is. És a jó pár év fejlesztésnek is meg kéne mutatkoznia.
Persze a 7-et nem kinyomott szemmel értettem, úgy világos, hogy jobban megugrik, mint egy tiport dízelé. (Vagy legalábbis eddig így volt.)
Persze a 7-et nem kinyomott szemmel értettem, úgy világos, hogy jobban megugrik, mint egy tiport dízelé. (Vagy legalábbis eddig így volt.)
Tedi24-09-2015 16:08:33 // 1361
Te megvennél egy Giuliát 1.4-es (!) motorral? :) Én nem :)
Az egész autó koncepciója azon alapult, hogy zsír új motorokat dobnak bele. Ez ugye négy blokk. Bár nekem furcsa, hogy az alap verzió 90 százalékát két blokkal oldják meg.
Az egész autó koncepciója azon alapult, hogy zsír új motorokat dobnak bele. Ez ugye négy blokk. Bár nekem furcsa, hogy az alap verzió 90 százalékát két blokkal oldják meg.
Zsolt15524-09-2015 14:17:45 // 1360
Lehet hogy az a 318d is drágább lesz, ha azt akarják, hogy ne csak az Euro3-t teljesítse.
dyRo24-09-2015 09:46:35 // 1359
Azért az alap verzió súlyáról se tudunk semmit, nem csak a motorjairól. Nyilván nem kapja meg a karbon meg alu könnyítések nagy részét a 150lóerős kivitel... Amúgy ez a qv motor hány kiló lehet? Mondjuk egy 1750 tibihez képest?
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 08:56:24 // 1358
És Giulia.
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 08:49:28 // 1357
Mint pl. nálad is.
Liquid24-09-2015 08:04:23 // 1356
szerintem is össze lehet hozni, a Giulia jelentősen könnyebb lesz a 159-nél, ez már önmagában is ígéretes
.......................24-09-2015 07:50:14 // 1355
Ebben biztos lehetsz,hogy zuhan az ára majd mint a kő használtan
hisz a nem alfások szemében a Gulia is csak egy szarolasz
hisz a nem alfások szemében a Gulia is csak egy szarolasz
VKG231!!! (156+75)24-09-2015 06:34:16 // 1354
Simán lehet, de eddig nem ezt szoktuk meg a fiattól, ezért vagyok meglepve :)
De persze lehet pont a Giu a váltás, mert ez a blokk kell majd a 166-utódba, a két suvba meg mindenfelé. Lejjebb pedig marad az 1.4-1750 vonal ahogy eddig is. Max a hátsókerekes Giulietta-utód tetejébe (QV?) teszik a 2.0-át.
De persze lehet pont a Giu a váltás, mert ez a blokk kell majd a 166-utódba, a két suvba meg mindenfelé. Lejjebb pedig marad az 1.4-1750 vonal ahogy eddig is. Max a hátsókerekes Giulietta-utód tetejébe (QV?) teszik a 2.0-át.
GTPeti23-09-2015 23:30:38 // 1353
Márpedig a gyári fogyasztásadatoknál ilyesmiket szoktak megadni. Jó, tudom, éppen most borul a bili, de én egy modern turbós benzinestől ilyen temponál egyáltalán nem tartom már irreálisnak az elképzelést.
(150ekm után hidd el, tudom mennyit eszik az autóm. :) (Hatfelet.)
(150ekm után hidd el, tudom mennyit eszik az autóm. :) (Hatfelet.)
Liquid23-09-2015 22:25:46 // 1352
konstans 150-nél egy 2.4es 159 se eszik 7-et, sőt még egy 156 se, de mindenesetre szép lenne :D
GTPeti23-09-2015 22:20:56 // 1351
Szerintem is ez lehet. Az tényleg bölcs lenne részükről, ha nem egy agyonhúzott 1.4-es fűnyírómotort tennének bele. Kicsit ugyan szembemennének a downsize-trenddel, de ezért szeretjük őket. Ha egy 200 LE-s benzinesnél el tudnák érni, hogy konstans 150-nél 7 litert eszik, akkor engem már szinte meg is vettek. :)
Liquid23-09-2015 21:52:38 // 1350
Nem lehetetlen, hogy azt fúrták fel?
Kisebb turbonyomás, nem szarráhúzva, lehet hogy jobban tudja venni az emissziós akadályokat, lást Mazdáék szívómotorjai pl.
Reméljük a legjobbakat :)
Kisebb turbonyomás, nem szarráhúzva, lehet hogy jobban tudja venni az emissziós akadályokat, lást Mazdáék szívómotorjai pl.
Reméljük a legjobbakat :)
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 21:40:36 // 1349
És az 1750 tbit veszni hagyják? Nem akkor kifizetődő egy motor gyártása, ha minél többet adnak el belőle? Pláne az fura, hogy a 2.0 alapváltozata ugyanazt tudja, mint az 1.4 multiair és csak a közepes verzió van az az 1750 szintjén. Ennek nem sok hasznát látom eddig...
Pláne, hogy 13 éve volt ilyen erős szívó 2 literese az Alfának, ehhez a teljesítményhez nem kell(het) turbó!
Pláne, hogy 13 éve volt ilyen erős szívó 2 literese az Alfának, ehhez a teljesítményhez nem kell(het) turbó!
VKG231!!! (156+75)23-09-2015 21:36:08 // 1348
A kifejezés, amelyet bőszen kerestél a magyar nyelvben így néz ki: különbség. Majd legközelebb. Talán.
panza23-09-2015 21:31:34 // 1347
A totalcar árgus szemekkel figyeli az oldalainkat! Azért még mindig vakon repülnek, hogy idézzem őket " a legújabb pletykák szerint"!
Kazes☻23-09-2015 20:56:05 // 1346
...viszont ez nem biztos, hogy hosszútávon kifizetődő és egészséges! :)
vm23-09-2015 20:08:57 // 1345
Van aki PS3-al lazít, van aki falmászik, és van aki attól érzi jól magát, hogy folyamatosan felbassza mások agyát. Ez is egyfajta hobbi, és még olcsó is...
Haddel23-09-2015 19:27:10 // 1344
Én abban reménykedek,hogy a Giuliának is olyan legyen az értékvesztése mint a 159-nek,hogy három évesen az új árának harmadáért meg tudjam venni.
GTPeti23-09-2015 16:46:42 // 1343
Már írták régebben, hogy ami biztos lesz, az egy 2.2-es, négyhengeres dízel valami 210 lóerővel. A 2.9 JTDm-ben csak reménykedni lehet, hogy a Giu is megkapja, nem csak a "169".
Szabolcs 15923-09-2015 15:59:02 // 1342
.......................23-09-2015 15:44:19 // 1341
Azért van külömbség emberek ,és gépek között
De vannak emberek akiknek fontosabb egy gép mint egy ember
De vannak emberek akiknek fontosabb egy gép mint egy ember
Gegee23-09-2015 15:26:47 // 1340
Az a helyzet, hogy te is alpári vagy, csak nem veszed észre vagy egyszerűen nem foglalkozol vele. Az, hogy gyakorlatilag szarba tiprod az új alfa modellt, ezt a többség személyes sértésként éli meg itt ezen az oldalon, mint ha magát az embert bántottad volna meg. Ezt még + fokozod azzal, hogy az alfa most tényleg nagyot alkotott ennek ellenére ezt is dobálod mocsokkal. Érzésem szerint nem ez a QV hivatott a 159-es alfát váltani, hanem majd ennek az utcai változatai. Személyes véleményem az, hogy ezzel az alfának a célja az volt, igen is, megmutatjuk, hogy nem akarunk elveszni a semmibe, tudunk olyan autót építeni, ami után elismerően bólintanak a nagy autógyártó cégek illetve az újságírók. így is lett. Lehet, ha személyesen beszélne veled az ember, egészen másképp jönne le a gondolatmeneted. De olvasva a hozzászólásaid zömét, számomra olyannak tűnsz, mint a sport szeletes csávó a reklámfilmből. Te csak segíteni szeretnél, de nagyon nem jön össze.
Kócosw23-09-2015 15:25:14 // 1339
kicsit kocsmai hangulat lett ugy erzem :D
Kócosw23-09-2015 15:22:43 // 1338
jo kerdes semmi infot nem tudtak mondani...uh nemtom meddig varjak a meghivora a probavezetes ügyeben.... :)
meg föleg mire keszüljek... 1.6 szivodizelre vagy vmi franko soros 5 hengeres dizelre :DDD
meg föleg mire keszüljek... 1.6 szivodizelre vagy vmi franko soros 5 hengeres dizelre :DDD
.......................23-09-2015 15:15:20 // 1337
Béke van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?