Forum >> Giulia
Kazes☻04-12-2015 00:35:15 // 1488
Chianti03-12-2015 18:44:21 // 1487
Egyáltalán nem muszáj, és nálam nem is sürgős. Lehet akár motorfelújításban is gondolkodni, ha eljön az ideje. Csak hát az alkatrész utánpótlás sem tartozik az Alfa erősségei közé, mint tudjuk. :o(
Kazes☻03-12-2015 17:36:37 // 1486
Értem. Mert (le)cserélni muszáj... :)
Chianti03-12-2015 16:54:42 // 1485
Távol áll tőlem, hogy hisztériát keltsek, én csupán az itt megjelent egymásnak ellentmondó hírekre reagáltam. Jelenleg nálam csak 1 fiatalabb, mondjuk 2011-es 159 SW lenne opció, amivel talán kihúzhatnám addig, míg lesznek az új modellek közül megfizethető használt példányok. Genf után meglátjuk lesz-e értelme folytatni ezt a gondolatmenetet.
Kazes☻03-12-2015 15:16:21 // 1484
"ős Cartárs" - ez jóóóóóóó...! :)))
Kazes☻03-12-2015 15:15:20 // 1483
A hisztéria keltésnek nem szabad felülni, mert az kb. olyan, mint az október elejétől kitett karácsonyi csili-vili a bótokban... :)
Chianti03-12-2015 14:36:47 // 1482
Pedig van közöttünk egy ős Cartárs, aki elég nagy Alfa fan - épp a közelmúltban nyergelt át 159-ről Giuliettára - mégis majdnem megtette.:o)
Kazes☻03-12-2015 14:00:32 // 1481
Ez az elvakultas elpártolós nem gyere be... valahogy nem frankó... :)
Chianti03-12-2015 13:50:15 // 1480
Sok mindenben egyetértek veled. Én is úgy gondolom, hogy mi megszállott, fanatikus rajongók, egy kissé túlságosan elfogultak vagyunk, amikor imádott márkánkról van szó. Sok mindent megbocsájtunk az Alfának, de azt gondolom ha most, miután bemutatták a zászlóshajót, nem lesz rövid időn belül elérhető, ill. Genfben mégsem sikerül bemutatni egy életképes modellpalettát, akkor komolyan kezdhet minden Alfa rajongó aggódni. Reméljük, hogy nem így lesz, de azt tudomásul kell venni, hogy amelyik autómárka ma nem képes egy ütőképes palettát összehozni, és mihamarabb a nagyközönség számára elérhetővé tenni, az nagyon gyorsan hitelét veszti, és mindamellett, hogy elmegy mellette az autóipar, még az addig kitartó, elvakult rajongók is elpártolnak tőle. Félreértés ne essék, nagyon szurkolok az Alfának, de mostmár elég a sok ígéretből!
avvocato03-12-2015 12:38:23 // 1479
A megmondóemberünknek már a Maserati sem elég jó!
Liquid03-12-2015 12:30:41 // 1478
2.0D kombi Jag, diesel Panamera, az öszes diesel cabrio és még sorolhatnám...
ez a trend, ez kell a népnek :)
ez a trend, ez kell a népnek :)
.......................03-12-2015 11:58:22 // 1477
de egy maseratiba?
az a márka tényleg a luxusról szól,
bár az a V6 diesel nagyon szépen halkan jár ám
próbáltam lancia thema ban ,
az 5 hengeres brerám fasorban sincs kultúrált motorjárás terén
az a márka tényleg a luxusról szól,
bár az a V6 diesel nagyon szépen halkan jár ám
próbáltam lancia thema ban ,
az 5 hengeres brerám fasorban sincs kultúrált motorjárás terén
Liquid03-12-2015 11:46:10 // 1476
azé kell dízel, hogy a sok impotens német megvegye :)
redbull9003-12-2015 11:31:08 // 1475
Ugyan annyian mint pl egy új A6 vagy A8 al Vagy 5ös bömös stb :)
.......................03-12-2015 10:53:40 // 1474
Maserati ghibli diesel 55000euro egy évesen
Bmw 530d ugyanúgy egy évesen 35000euró
Á nincs a maserati túlárazva,
csak egy fullos mito árával
Majd ha az ár alakul a piaci igényekhez akkor talán lesz sok maserati
De tudjuk hogy szándékosan exklúzív sznten van tartva ez.
Igazából nem is értem mi a tökömnek diesel Maserati?
Bmw 530d ugyanúgy egy évesen 35000euró
Á nincs a maserati túlárazva,
csak egy fullos mito árával
Majd ha az ár alakul a piaci igényekhez akkor talán lesz sok maserati
De tudjuk hogy szándékosan exklúzív sznten van tartva ez.
Igazából nem is értem mi a tökömnek diesel Maserati?
Kazes☻03-12-2015 10:19:22 // 1473
És szerinted ilyen mindennel megpakolt remek Volvoval hányan fognak itthon szaladgálni...? Szvsz kb mint Alfa QV-val. És ők sem lesznek gyorsabbak...
.......................03-12-2015 10:12:18 // 1472
Pedig van innen a fórumról ali 4,C vel nyomja
redbull9003-12-2015 09:52:03 // 1471
Kit érdekel a pálya kör???alfa is azért építette vagyis inkább a ferrári meg a masera segítségével h valamire felfigyeljünk aztán azóta se híre se hamva már el is felejtették az emberek meg sztem.le is szarájk h mit futott. Meg sokan inkább azon voltak h lehurrogják h milyen utánzat.. a szar alfa pecsét rajtunk van és rajtunk.is marad.... hála a németeknek— QV giuliát megnézem hányan vesznek innen a fórumról mer sztem egyenlő lesz a 0 val mint 4C vel se sokan futkoznak , meg hol használod ki?? Vagy majd lámpától lámpáig lenyomsz mindenkit mint a hülye a gyerek.... én arról beszélek h mire ki jön a mi kis szeretett alfánk addigra más kocsigyártók nem csak a volvo hanem a többi konkurencia is úgy tele pakolja mindennel a kocsikat h nem leszünk versenyképesek... mert a laikus emberek nem.azt nézik h júj ez pálya csúcsot döntött, hanem.a fogyasztást meg h milyen.okos az az autó..
Ha elolvastátok a cikket önvezetés, elektro motor stb meg anyám kínja is benne lesz abban a kocsiban. Maseratival is lehet jönni mer abból se futkozik sok az utakon pont.azért mer túl van árazva.. pedig aztán sokkal nem drágább mint egy 5ös full extrás bmw sőt.. nem leszóltam az alfánkat hanem h le vagyunk maradva!
Ha elolvastátok a cikket önvezetés, elektro motor stb meg anyám kínja is benne lesz abban a kocsiban. Maseratival is lehet jönni mer abból se futkozik sok az utakon pont.azért mer túl van árazva.. pedig aztán sokkal nem drágább mint egy 5ös full extrás bmw sőt.. nem leszóltam az alfánkat hanem h le vagyunk maradva!
Tocsa03-12-2015 08:02:52 // 1470
Erre miért nem mondja mindenki hogy béjemvés....Pfff
Tocsa03-12-2015 07:59:40 // 1469
Bocsi de ugye most csak vicceltél!!
A Volvo szép szép (persze kinek mi) a nagypapák autója nagyon szar motorokkal....
Azt az idióta középső koporsó dobozt is elfelejthetnék benne nagyon pocsék, a fabetétet meg hagyjuk.. :/
A Volvo szép szép (persze kinek mi) a nagypapák autója nagyon szar motorokkal....
Azt az idióta középső koporsó dobozt is elfelejthetnék benne nagyon pocsék, a fabetétet meg hagyjuk.. :/
Giuntini02-12-2015 22:25:54 // 1468
Ez nem a Giulia kategória! Bocs, de ez egy öreges, kalapos autó! A Volvo szerintem nagyot bakizik a csak 2000-es motorjaival, és különböző teljesítményszintjeivel. Ha ezt a szekeret a Ghibkivel hasonlítjuk össze, akkor egy nagy kalap....
Kazes☻02-12-2015 21:04:58 // 1467
Hogy' jön ez a Júliához? Szvsz a fasorba sincsen... Ez nem fog pálya csúcsot dönteni, meg semmilyent... :)
redbull9002-12-2015 20:56:36 // 1466
Le vagyunk nagyon maradva mire ki jön normálisan a Giulia addigra más autó gyárak olyan autókat készítenek, h az alfának már lehetetlen behoznia... ha csak ebből indulok ki->
Volvo S90
Volvo S90
Tedi01-12-2015 19:34:08 // 1465
Lesz az manuálissal is. A QV :D
AdiArsenal01-12-2015 18:25:41 // 1464
Kíváncsi vagyok az árára meg, hogy hogyan néz ki az alap verzió. Lehet egy osztrák autóra amiből lejön 30-35% adó érdekes lehet számomra bár benzinest akarnék az meg csak automata lesz, ami nem tetszik.
.......................01-12-2015 10:33:44 // 1463
Ez fasza lenne ,ha tavasszal már új alfa jönne
Tedi30-11-2015 23:54:33 // 1462
Elvileg Genfben lesz MiTo és Giulietta facelift, aztán a MiTo utód nélkül megszűnik, a Juliska kap egy hétsókerekes utódot. A Spiderről most hírtelen fingom sincs :)
Chianti30-11-2015 22:29:51 // 1461
Soha nem érdekeltek az autószalonok, sőt azt sem tudtam hány van belőlük és mikor rendezik őket. Amióta Alfás vagyok megtanultam... és már vágom a centit! :o)
Kazes☻30-11-2015 20:28:16 // 1460
Vagy Kína mégsem lassít annyira... vagy az a duma volt a biztonsági háló, vagy tudja a fene... csak jöjjön Júlia! És az új Julcsika? MiTo? Spider? :)
Tedi30-11-2015 20:12:31 // 1459
Kazes☻29-11-2015 18:43:32 // 1458
Durván mocskos... és azt hitték, hogy felíratok nélkül nem felismerhető?! De mocskosul jó..! :)
GT Ɨ|ѯ29-11-2015 18:14:12 // 1457
.......................24-11-2015 20:49:30 // 1456
Én nem erre gondoltam
Indultam utolsó pirostól győr végén
Nyomtam,mert még 500km er volt előttem
erre mellettem egy vectra meg versenyez,
Család ült benne ,
Az ő sávja me elfogyott
Én elengedtem
Aztán meg abdáig mentem utána
Na az ilyen izmozás fölösleges
Indultam utolsó pirostól győr végén
Nyomtam,mert még 500km er volt előttem
erre mellettem egy vectra meg versenyez,
Család ült benne ,
Az ő sávja me elfogyott
Én elengedtem
Aztán meg abdáig mentem utána
Na az ilyen izmozás fölösleges
Martin Kovacs24-11-2015 20:35:11 // 1455
Igen ezt már én is tapasztaltam !
Giuntini24-11-2015 20:33:33 // 1454
Itt Budapesten ez hatványozódik. Ha megpróbálnánk kicsit valami folyamatosságot belevinni, akkor nem ez a gáz-fék lenne. Amikor én elengedem a gázt, mert látom hogy messze pirosra váltott a lámpa, és szépen motorfékkel megyek a lámpáig, akkor a Corsás ne jobb oldalról előzzön meg majd befékez előttem. Ugyanakkor, ha zöldre vált a lámpa és nem megy, akkor meg van sértődve, ha rávillantok. Nem állok le senkivel versenyezni, de azt látom, hogy az Alfa olyan mint a bikaviadalon a vörös posztó. Mindenkit bizonyításra ingerel.
Liquid24-11-2015 20:10:58 // 1453
és az jó? meg az hogy 3 napi hidegélelem kell 600 km-hez?
Nincs értelme bármiféle párhuzamnak, mert még a sík se közös :)
Én alapvetően agresszíven vezetek, még akkor is ha ez nem tetszik sokaknak, nem vagyok bunkó, de határozott és nem állok be a sor végére töttyőgő tizediknek, hanem megelőzöm mindet. De ugyanígy szó nélkül el is engedem azt aki siet.
Agyvérzést kapok a sok ráérős gyökértől.
Igazából szerintem az a baj, hogy végletes a közlekedés, nem lehet nyugodtan menni, tempót tartani sehol. Mert ha a fogyasztásbajnok, nem 73-mal, hanem legalább 86-tal menne, akkor nem kéne 500 méterenként előzgetni, nem lenne annyi agresszivitás. Meg ha esetleg már a sárga villanásánál sebességbe tenné és zöldre indulna, akkor nem menne át még 6 a piroson és még sorolhatnám a végtelenségig.
Nincs értelme bármiféle párhuzamnak, mert még a sík se közös :)
Én alapvetően agresszíven vezetek, még akkor is ha ez nem tetszik sokaknak, nem vagyok bunkó, de határozott és nem állok be a sor végére töttyőgő tizediknek, hanem megelőzöm mindet. De ugyanígy szó nélkül el is engedem azt aki siet.
Agyvérzést kapok a sok ráérős gyökértől.
Igazából szerintem az a baj, hogy végletes a közlekedés, nem lehet nyugodtan menni, tempót tartani sehol. Mert ha a fogyasztásbajnok, nem 73-mal, hanem legalább 86-tal menne, akkor nem kéne 500 méterenként előzgetni, nem lenne annyi agresszivitás. Meg ha esetleg már a sárga villanásánál sebességbe tenné és zöldre indulna, akkor nem menne át még 6 a piroson és még sorolhatnám a végtelenségig.
.......................24-11-2015 18:24:15 // 1452
Hát az izmozás kocsival ami európa útjain van az nem is normális
Annyi kötekedő faszt ami manapság az úton van rég nem láttam
Az USa ban nem kötekednek,sose tudod ki fog először lőni
Annyi kötekedő faszt ami manapság az úton van rég nem láttam
Az USa ban nem kötekednek,sose tudod ki fog először lőni
Liquid24-11-2015 18:17:23 // 1451
ne hasonlítsd jurópot ámerikához, mert nem lehet :)
Ott se sokkal szélesebbek az utak, csak lassan mennek...
Kolega 19 éves lánya töltött 1 hónapot Kanadában, ismerősöknél, akik magyar származásúak. Tök defenzíven és lassan vezet. Mégis megállapította a vendéglátója, hogy elhozta az európai durva vezetési stílust :) Sztem kb. ennyi. Ha 80-nal mész a 75lm-en keresztül nyílegyenes úton, majd kanyarodsz,előtte 30-as táblával, akkor nem gáz a billegő futómű.
Ott se sokkal szélesebbek az utak, csak lassan mennek...
Kolega 19 éves lánya töltött 1 hónapot Kanadában, ismerősöknél, akik magyar származásúak. Tök defenzíven és lassan vezet. Mégis megállapította a vendéglátója, hogy elhozta az európai durva vezetési stílust :) Sztem kb. ennyi. Ha 80-nal mész a 75lm-en keresztül nyílegyenes úton, majd kanyarodsz,előtte 30-as táblával, akkor nem gáz a billegő futómű.
Huracan00724-11-2015 18:09:54 // 1450
Nem akartam itt vitát szítani :) A lényeg az, hogy kezdjék a gyártást és a polgári verziót mutassák meg, mert azok akik a Giulia-t akarják és már tülkön ülve várják, hogy átvehessék, de az Alfa "még fél év", "még egy év"...egyszóval tököl, át fognak pártolni és vesznek egy AMG-t. Termelésben dolgozom és a mai világban a gyorsaságon múlik minden.
Giuntini24-11-2015 16:42:27 // 1449
Na làtod Szosza frankón igazad van. Ott főleg egyenes széles utak vannak itt Európàban vannak kanyargós hegyi, tengerparti keskeny utak. Ide olyan autó való amelyik ragad az útra, oda melyik siklik.
.......................24-11-2015 16:35:51 // 1448
Ki akar ezerrel kanyarodni,én nem
Csakhát az utak kicsik kanyargósak
Mert basznak rendes széleset építeni
Csakhát az utak kicsik kanyargósak
Mert basznak rendes széleset építeni
BeeGee24-11-2015 16:19:01 // 1447
Annyit mondtam, hogy az amcsik kurvajó keynote-ot kerekítettek egy olyan autóhoz amihez közük sincs, az olaszoknak ezt el kéne tanulniuk.
Én nem beszéltem az autókról :)
Én nem beszéltem az autókról :)
Giuntini24-11-2015 14:53:42 // 1446
Bocs de egyàltalàn nem nézem le az amcsikat, sőt sok mindent mi európaiak tanulhatnànk tőlük. Én csak próbàlom érzékeltetni hogy más világ es mások az elvàràsok. Szoszànak mondom, hogy nem tudom nit szólna ha olyan kanyarsebességgel próbàlna bevenni egy kanyart az ami autóval mint a Breràval. A màsik: európai autó megfelel nagyjàból az USA-ban míg nálunk harmatgyengék az amerikai autók fékei. Baràtnőmnek Lincoln MKS-e van, mégis az en 159-emért van oda. Az enyémet különlegesnek tartja, az övét meg nem nagy szàmnak.
BeeGee24-11-2015 13:17:12 // 1445
Ja, azt az apró különbséget el is felejtettem, hogy az európai shown Bocelli és Marchionne biztos szépeket mondott, de olaszul bakker. Értem hogy hazaszeretet, de könyörgöm, angolul nem kicsit többen beszélnek.
BeeGee24-11-2015 13:12:02 // 1444
1) Maximum kanadai. Mentalitásban Kanada nem= USA.
2) Attól hogy a cég elnöke, nem színpadra való. Beszéljen ő a részvényesek tájékoztatóján, de egy kedvcsináló shown.
3) Lehet hogy hitelesebb mint az amcsi, de nekem azt adta át hitelesen, hogy "na már megint egy napi teendőmet végzem el, tök unom, mennék haza, menjetek ti is, amúgy ez itt az új autónk"
Az amcsi bemutató alatt büszkeséget éreztem attól ahogy beszélt az Alfáról, az európait meg untam. Ez van.
Attól mert Te lenézed az amcsikat, nagyobb a piac, több a lecsó, a cégek is nagyobbra nőnek, mint Európában. Ennek a rész az is, hogy tudják hogy lehet kedvet csinálni valamihez. Nem tartana semmiből amerikai marketingeseket áthozni Európába, hogy rendbe tegyék a Fiat háza táját..
2) Attól hogy a cég elnöke, nem színpadra való. Beszéljen ő a részvényesek tájékoztatóján, de egy kedvcsináló shown.
3) Lehet hogy hitelesebb mint az amcsi, de nekem azt adta át hitelesen, hogy "na már megint egy napi teendőmet végzem el, tök unom, mennék haza, menjetek ti is, amúgy ez itt az új autónk"
Az amcsi bemutató alatt büszkeséget éreztem attól ahogy beszélt az Alfáról, az európait meg untam. Ez van.
Attól mert Te lenézed az amcsikat, nagyobb a piac, több a lecsó, a cégek is nagyobbra nőnek, mint Európában. Ennek a rész az is, hogy tudják hogy lehet kedvet csinálni valamihez. Nem tartana semmiből amerikai marketingeseket áthozni Európába, hogy rendbe tegyék a Fiat háza táját..
BeeGee24-11-2015 13:01:26 // 1443
Na, lassan ráébredsz hogy milyen a neked való autó :D
Miért ne tudnád megvenni, szürke importból megoldod.
Miért ne tudnád megvenni, szürke importból megoldod.
.......................24-11-2015 12:58:15 // 1442
az a Lincoln MKS pont jó lenn nekem
ja hogy nem tudod megvenni a germánautólobbi nem engedi,
mi ez ha nem elnyomás
ja hogy nem tudod megvenni a germánautólobbi nem engedi,
mi ez ha nem elnyomás
.......................24-11-2015 12:56:37 // 1441
pont ez a bajom a bmw 5 össel,meg az összes prémium autóval
baromira nem kell az osztrák autópályára hiper feszes futómű ,inkább az hintó
meg baromira nem kell mindenféle über technika ,inkább lenne olcsóbb
leszarom az anyagminőséget ,egy olyan autó kellene ami igásló ,nagy ,kényemes,és olcsó,és olcsó fenntartani
tele a hócipőm az európai autógyártással,hogy kényelmes autót csak S klasse szinten gyártanak,az meg aranyból van mert túltömik mindenféle high tec cuccal
baromira nem kell az osztrák autópályára hiper feszes futómű ,inkább az hintó
meg baromira nem kell mindenféle über technika ,inkább lenne olcsóbb
leszarom az anyagminőséget ,egy olyan autó kellene ami igásló ,nagy ,kényemes,és olcsó,és olcsó fenntartani
tele a hócipőm az európai autógyártással,hogy kényelmes autót csak S klasse szinten gyártanak,az meg aranyból van mert túltömik mindenféle high tec cuccal
Giuntini24-11-2015 12:26:21 // 1440
Azt még hozzátenném, hogy Marchione a FIAT első embere. Akármilyen nem fotogén, vagy csodálatos hangorgánumú, de ő egy világviszonylatban is elsők között álló cég elnöke. Még szép, hogy ő mutatja be a várva várt modellt! Ez hivatalos volt. A felvezetés Boccelli érdeme volt! Ilyen meghatóan, még sohasem mutattak be egy új autót. Gyerekkori emlékképeiből idézett, minden este izgalommal várta apját, és amikor hallotta az Alfa motorjának csodálatos hangját, izgalommal futott apja elé. A Giuliát egy csodálatos nőhöz hasonlította négy keréken, és hogy ebbe az autóba valóban bele lehet szeretni. Mindezek után a Nessun dorma. Mondjuk ezt senki sem várná el az amerikaiaktól. Marchione azért hitelesebb, mint az edzőteremből előhúzott, dagadó izmú, beszoláriumozott fószer, aki valójában azt sem tudja miről beszél, csak egy betanult szöveget mond el.
Giuntini24-11-2015 12:07:48 // 1439
Marchione amerikai!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
577
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?