Forum >> Giulia
Giuntini25-05-2016 09:56:17 // 1951
Most már hirdetik az olasz tévében a Giuliát. nagyon jól megcsinált reklámfilm, tényleg nyálcsorgatásra készteti az embert.
droberto24-05-2016 22:38:08 // 1950
Még jó, hogy jókat ír egy alapvetően jó autóról. :) A gond az az, hogy folyamatosan az M4-et ajnározza és olyan hülye példákat tud felhozni, illetve úgy áltlánosít, hogy legszívesbben rákötném a QV vonószemére és meghúznám a Nordschleifén. :)))
Zsolt15524-05-2016 19:47:29 // 1949
Én sem értem, hogy miért említi, hogy a "lejtő mélypontja" a 159. Az Alfa mélyrepüléséért inkább az elhibázott üzletpolitika a felelős. A Lanciát, pedig mégjobban lenullázták.
Tedi24-05-2016 19:17:23 // 1948
OFF
Én próbáltam a TBI-vel, hát nem a legjobb párosítás volt hozzá. Ettől függetlenül lehet itt károgni a 159-essel kapcsolatban, de a lehetőséghez képest jól össze volt rakva és azt is a szépsége adta el, nem a GM motorok :)
ON
Én próbáltam a TBI-vel, hát nem a legjobb párosítás volt hozzá. Ettől függetlenül lehet itt károgni a 159-essel kapcsolatban, de a lehetőséghez képest jól össze volt rakva és azt is a szépsége adta el, nem a GM motorok :)
ON
Giuntini24-05-2016 18:25:56 // 1947
Már kezdik túlzásba vinni a 159 fikázását! Formailag szoborszerű, és jól összerakott minőségi autó. Nem volt normális benzinmotor? Ez volt a baj, de késsőbb megérkezett a TBI? Azzal meg mi a probléma?
A Giulia nagyot fog ütni, nem tudom, hogy a BMW miért etalon? Gagyi a belső! Mellette unalmas! Minden könnyen karcolódó.
A Giulia nagyot fog ütni, nem tudom, hogy a BMW miért etalon? Gagyi a belső! Mellette unalmas! Minden könnyen karcolódó.
Norby24-05-2016 18:23:45 // 1946
Alapvetően jókat ír. Ami problémát említ,az nem olyan amiért ne vennék meg egy autót. Bízom benne,hogy ennél rosszabb kritikát nem kap!😎
Tedi24-05-2016 17:40:01 // 1945
Kurvára igaza van. én az Alfa helyében BMW jelre pisilő kisfiút tettem volna a kikapcsolt képernyő helyére :D
Halesz24-05-2016 16:53:55 // 1944
Ezen vagyok a legjobban kiakadva:
"Ez a nagyobbik kijelző (nem érintőképernyő). Kikapcsolt állapotban elég fura, mert csak egy nagy, lapos fekete műanyagot látni"
Mit várna, mégis? Mi legyen helyette, ha kikapcsolja? Egy nagy fasz???? Bazmeg komolyan........
"Ez a nagyobbik kijelző (nem érintőképernyő). Kikapcsolt állapotban elég fura, mert csak egy nagy, lapos fekete műanyagot látni"
Mit várna, mégis? Mi legyen helyette, ha kikapcsolja? Egy nagy fasz???? Bazmeg komolyan........
droberto24-05-2016 16:24:53 // 1943
A TC cikkeket már egyáltalán nem lehet kommentelni?
droberto24-05-2016 16:22:51 // 1942
Vezess - Gajdány Milklós Giulia teszt
A kedvenc évautójazsűritagunk hozza a szokásos műsorát. Szar a minőség, szar az ülés. Az ötvenkilencnél is kb ugyanezt kritizálta. Úgy felbillentette az ülőlapot, hogy kuplungoláskor elért a lábszára a térdlégzsákot. :))) Te Jó Ég....
Szerintetek ezt pénzelik a Bajorok, vagy tényleg nem látja a fától az erdőt?
A kedvenc évautójazsűritagunk hozza a szokásos műsorát. Szar a minőség, szar az ülés. Az ötvenkilencnél is kb ugyanezt kritizálta. Úgy felbillentette az ülőlapot, hogy kuplungoláskor elért a lábszára a térdlégzsákot. :))) Te Jó Ég....
Szerintetek ezt pénzelik a Bajorok, vagy tényleg nem látja a fától az erdőt?
dyRo24-05-2016 14:40:46 // 1941
Csikós tök jó cikket írt.. az elején, első nekifutásból, érzelmek alapján. Aztán jött a racionális énje, és telehordta a lerágott frázisokkal :)
Az Autonavigátoros cikk viszont tök JÓ!!!! Mármint nem maga a cikk, mert az semmiről sem szól, a táblázatba még a sima benzines sem fért bele, hanem a kommentek:
"Csikos cikke par helyen pontatlan, FCA megnevezesen jot nevettem, elektronikai rendszerek teren sincs nagy lemaradas. Telefonnal osszekotheto a fedelzeti rendszer, Android Auto, es Apple Carplay tamogatott (youtubeon van video a bemutatasarol), radaros tempomat is van, start-stop, savtarto, 360 fokos parkolo kamera, stb stb. Ketlem, hogy automata parkolas ne lenne, mivel a Deltaban es a Giuliettaban is van/rendelheto.
A pontos es teljes felszereltsegrol erdemes megnezni pl az osztrak konfiguratort."
A másik okosság:
"No,annyi már kiderült közben,hogy az autó itthon holnaptól rendelhető és a 2.2-es dízel 9 millától indul,ami szerintem nem rossz ár."
Mi ebből az igaz, azt nem tudom.
Az Autonavigátoros cikk viszont tök JÓ!!!! Mármint nem maga a cikk, mert az semmiről sem szól, a táblázatba még a sima benzines sem fért bele, hanem a kommentek:
"Csikos cikke par helyen pontatlan, FCA megnevezesen jot nevettem, elektronikai rendszerek teren sincs nagy lemaradas. Telefonnal osszekotheto a fedelzeti rendszer, Android Auto, es Apple Carplay tamogatott (youtubeon van video a bemutatasarol), radaros tempomat is van, start-stop, savtarto, 360 fokos parkolo kamera, stb stb. Ketlem, hogy automata parkolas ne lenne, mivel a Deltaban es a Giuliettaban is van/rendelheto.
A pontos es teljes felszereltsegrol erdemes megnezni pl az osztrak konfiguratort."
A másik okosság:
"No,annyi már kiderült közben,hogy az autó itthon holnaptól rendelhető és a 2.2-es dízel 9 millától indul,ami szerintem nem rossz ár."
Mi ebből az igaz, azt nem tudom.
Zoli8524-05-2016 08:12:12 // 1940
Csikós nagyon jó cikket írt. Jó, hogy van olyan aki még ennyi érzi ezt az egész olasz autózást. HIBÁK????..... persze, hogy vannak, miért más autóban nincs?...
Stef24-05-2016 06:57:51 // 1939
Na, ez az autónavigátoros cikk teljesen semmilyen. Írjunk valamiről, amit már láttunk képeken, meg hallottukrólahogyaztmondtákrólahogy... :(
Bakker....
Minek ír az ilyen. :(
Bakker....
Minek ír az ilyen. :(
Kazes☻23-05-2016 20:32:08 // 1938
dyRo23-05-2016 15:02:32 // 1937
"El tudom képzelni, hogy egy Mercedes C63 AMG jobban megy, lehet, hogy egy BMW M3 jobb a stopper ellen és hamarább kilógatja a farát, egy széria Audiban is több az elektronikai segédlet."
Hol él ez? Mindet lekörözte Nürburgringen...
Meg azért benne vannak a berögzült frázisok. Elég a zárszóra ránézni: "Nem lenne olasz autó, ha csont nélkül bedobta volna a hárompontost, ne is törődjenek velük." Ehh.
Hol él ez? Mindet lekörözte Nürburgringen...
Meg azért benne vannak a berögzült frázisok. Elég a zárszóra ránézni: "Nem lenne olasz autó, ha csont nélkül bedobta volna a hárompontost, ne is törődjenek velük." Ehh.
avvocato23-05-2016 13:29:07 // 1936
Végre egy teszt, ahol nem fikázzák az alfát !Csikós mindig is nagy alfás volt.
CseBali23-05-2016 13:07:53 // 1935
....csatlakozom az előttem szólókhoz.... zseniális írás!
Csikós for president!! Végig vigyorogtam a cikket - mint egy "hüjjjegyerek"
Csikós for president!! Végig vigyorogtam a cikket - mint egy "hüjjjegyerek"
raga23-05-2016 11:55:05 // 1934
Ezt itt mindannyian érezzük, de ilyen profi módon nem tudjuk leírni ... :)
droberto23-05-2016 08:56:45 // 1933
Ez a cikk bearanyozta a napomat! :)))
István00223-05-2016 07:52:53 // 1932
Örömteli volt olvasni!
Telefonkihangosítót nem értem. Ott vannak a gombok a kormányon, söt a könyöklőben mintha egy qi töltő lenne.
Telefonkihangosítót nem értem. Ott vannak a gombok a kormányon, söt a könyöklőben mintha egy qi töltő lenne.
Piritu - 1.000.00023-05-2016 06:56:13 // 1931
Kazes☻12-05-2016 20:25:49 // 1930
yani🍀12-05-2016 10:54:19 // 1929
Giuntini11-05-2016 21:29:41 // 1928
Ez így van, nem igazán beszéltek róla. Én azt làtom, hogy az olaszok visszakapták az Alfa Romeót. Természetesen mindig meg volt, de most teljesen el vannak halva a hátsókerék hajtástól. Azért én emlékszem a 164 megjelenésére. Akkor meg azon voltak eltelve, hogy az mennyire modern. Fantasztikus autó a Giulia, biztos még jobb vezetni mint a 159-et (ne a GM motorokról beszéljünk), de nekem a belsejéből nagyon hiányzik a 159 tradíciója. Pl. a konzolon a harom körműszer.
Tedi11-05-2016 17:10:09 // 1927
Ja, azért azt hozzátenném, hogy anno, amikor ültünk a Giu QV-ban és az M3-ban is, azért igyekeztünk tárgyilagosak lenni, meg nem elfogultak. Nem az Alfa csinálja a legjobb minőségű belsőt se felhasznált anyagok, se összeszerelés tekintetében, ezt mi is tudjuk.
A különbségek viszont minimálisak. Erre vagyunk mi, újságírók, hogy ezt felnagyítsuk és megmutassuk. Aztán jön az X-faktor, mármint az egyéni ízlés és eldönt mindent. Lehet, hogy nem olyan pontos az összeszerelés, viszont legalább öröm ránézni, vagy ilyesmi. Szóval ahogy Giuntini írta, ez teljesen szubjektív. Vannak dolgok, amiket bevetnek a gyártók, aztán az már a userre van bízva, hogy ezeket mennyire értékeli.
De furcsa módon erre a minőségre a német sajtó sokkal jobban rá van kattanva, mint az olasz. A Giuntini által idézett Quattroruote pl egy kurva szót nem szólt róla, inkább arról hozsannázott az Omniautóval együtt, hogy milyen király az autó kormányzása, vagy a motorhang.
A különbségek viszont minimálisak. Erre vagyunk mi, újságírók, hogy ezt felnagyítsuk és megmutassuk. Aztán jön az X-faktor, mármint az egyéni ízlés és eldönt mindent. Lehet, hogy nem olyan pontos az összeszerelés, viszont legalább öröm ránézni, vagy ilyesmi. Szóval ahogy Giuntini írta, ez teljesen szubjektív. Vannak dolgok, amiket bevetnek a gyártók, aztán az már a userre van bízva, hogy ezeket mennyire értékeli.
De furcsa módon erre a minőségre a német sajtó sokkal jobban rá van kattanva, mint az olasz. A Giuntini által idézett Quattroruote pl egy kurva szót nem szólt róla, inkább arról hozsannázott az Omniautóval együtt, hogy milyen király az autó kormányzása, vagy a motorhang.
csokagm11-05-2016 11:52:20 // 1925
Én nem tudok a Giuliaról ilyen téren véleményt alkotni. Gyönyörű, nagyon tetszik a belső is nagyon tetszik, de arról, hogy milyen érzés megfogni, élni benne nem tudok.
Én valójában csak arra reágaltam, hogy Tedi túlságosan alfás ahhoz, hogy egy reális képet kapjak az autóról. ( Ez egyáltalán nem rosszindulatú megjegyzés, sőt. :) )
A totalcaros talán egy picit kevésbé elfogult képet ad az autóról. Bár Vályi reakciója elég egyértelműnek tűnik, hogy milyen lehet az autó.
Én valójában csak arra reágaltam, hogy Tedi túlságosan alfás ahhoz, hogy egy reális képet kapjak az autóról. ( Ez egyáltalán nem rosszindulatú megjegyzés, sőt. :) )
A totalcaros talán egy picit kevésbé elfogult képet ad az autóról. Bár Vályi reakciója elég egyértelműnek tűnik, hogy milyen lehet az autó.
Giuntini11-05-2016 10:13:31 // 1924
Ott van a váltófül példának... Csak az ilyen apróság, de rögtön más érzés vezetni. Ez a Ghibli prémium érzete. Nem beszélve a bőrről. Az Alfánál a pelle totale-nél még mindig Frau bőrt használnak, amivel ellátják a legjobb olasz bőr bútorokat. A németek meg valami szintetikus anyaggal kevert bőrt. Ezek csak apróságok, de ez is megadja a prémium érzést, nem csak a legprecízebb illesztések.
Giuntini11-05-2016 10:07:17 // 1923
Összerakás minőségében még igen, viszont anyaghasználatban nem...!
osee_selespeed11-05-2016 09:47:29 // 1922
Szeretnénk mi, hogy egy szinten legyen az Alfa, bármelyik német prémiummal...
Giuntini11-05-2016 09:28:52 // 1921
Ez a beltér nagyon ízlés dolga. Én még életben nem láttam a Giuliát, de nekem nagyon jó minőségérzet jön át a képekről. A BMW-vel kapcsolatban, mióta Bangle betette a lábát a gyárba (már nincs, de látszódik még alkotása nyoma), nem találják önmagukat. Ezt főleg a beltérre értem. Nagyon gagyinak tűnik nekem minden. Haveromnak új 435d-je van, M4 optikai tuningal, de a beltér nekem nem jön be. Múltkor a futóműves haveromnál ott volt egy két és fél éves 320d. Olcsó, gagyi a belseje. Karcolódó műanyagok, műbőr kormány, a fautánzatú betétekről ordít, hogy műanyag, mellette a ránézéstől is karcolódik. Továbbra sincsen vízhőmérő, csak olajhőmérséklet mérő. Nekem senki se hozsannázzon a BMW-ről, mert ők valóban csak a hírnevükből élnek, és a legproblémásabb autó most már a piacon. A Giulia ára nincsen abszolút túlpozicinálva. Szerintem versenyképes. A 2.2 180le-s dízel olyan 45 ezer € környékén van automata váltóval Olaszországban. Az én 159-esem annak idején igencsak súrolta a 45 ezer €-s listaárat. Igaz az öthengeres, sw, szinte mindennel tele. Azóta drágultak az autók. Tehát nem túlzott a Giulia ára. Biztos, mint minden újabb modellnél a Giuliába beülve is érezhető az olcsósítás, de hát ez trend az autógyáraknál. A németeknél főleg. A 159-nél is ezt lehetett érezni. A facelift előtt minden anyag a legjobb minőségű volt, a facelift utáni modelleknél lehetett észrevenni, hogy az ülések oldala már műbőr és egyebek. Akkor már külön kellett fizetni a pelle totale-ért. Ez egy trend, le kell nyelni a békát.
csokagm11-05-2016 08:44:05 // 1920
Azért valljuk be, ilyen téren egy picit elfogult vagy. :)
Giuntini10-05-2016 21:21:27 // 1919
Érdemes megnézni a Quattroruote oldalát. Meg van a két első teszt. természetesen a QV és a 2.2 180 lovas dízel automatával. Fantasztikus gépet varázsoltak.
Tedi10-05-2016 17:08:46 // 1918
Örömmel olvastam soraikat. De ezt a beltérminőségi izét én nem egészen értem. Ültem egymás után a QV-ben és az M3-asban, nem sok különbséget fedeztem fel, bár tény, hogy nem az illesztési hézagokat méricskéltem tolómérővel.
Kovacslajos1110-05-2016 14:50:20 // 1917
Tedi09-05-2016 21:44:55 // 1916
Abarai09-05-2016 21:29:42 // 1914
Képmanipulációnak hívják. Magyarosan fotóbolt.
Itáliai üveges09-05-2016 21:15:32 // 1913
Itáliai üveges09-05-2016 20:36:53 // 1912
http://www.origo.hu/auto/20160509-meno-alfa-romeot-kaptak-a-rendorok.html
csokagm08-05-2016 11:20:59 // 1911
Taxi33™08-05-2016 08:41:59 // 1910
Igen! Vályi Pista előadásában.😆😂 De ne offoljunk tovább.😕
Rolee4608-05-2016 07:37:37 // 1909
Tudom,hogy adsz a felnikre is😃.Az is kap tuningot!?
Rolee4608-05-2016 07:20:19 // 1907
Mostmar ket kocsit tuningolhatsz😃😉
AdiArsenal08-05-2016 07:16:56 // 1906
Ilyen árak mellett nem kell félni, hogy túl sok fog belőle szaladgálni az utakon, aminek én örülök, mert Alfából ne legyen sok, elvesztené a varázsát.
AdiArsenal07-05-2016 06:54:09 // 1904
Giuli árak a fritzeknél:
Alfa Romeo Giulia: Preise und Ausstattungsversionen (Stand: 6. Mai 2016)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 136 PS 33.100 Euro (ab ca. Mitte Juni)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150 PS 34.100 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 150 PS 35.900 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 36.350 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 38.150 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 180 PS 37.400 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 180 PS 39.650 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi-Turbo 510 PS 71.800 Euro
Alfa Romeo Giulia: Preise und Ausstattungsversionen (Stand: 6. Mai 2016)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 136 PS 33.100 Euro (ab ca. Mitte Juni)
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 150 PS 34.100 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 150 PS 35.900 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 36.350 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 150 PS 38.150 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm 180 PS 37.400 Euro
Alfa Romeo Giulia Super 2.2 JTDm AT8 180 PS 39.650 Euro (ab ca. Mitte Mai)
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi-Turbo 510 PS 71.800 Euro
Haddel06-05-2016 23:27:22 // 1903
Vagány lesz a járgány😃
droberto06-05-2016 22:15:27 // 1902
Ez itten eltévedt. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
384
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?