Forum >> Giulia

droberto23-07-2016 13:33:22 // 2068
Ez a komoly. A legnagyobb médiumot kihagyják....
Bár tény, hogy a Winkli még mindig nagyon rajta van a szarolaszozáson. A mai napig rá van fagyva a 156 csukott ajtónál nehezen csukódó kesztűtartójára. Pedig már annak vagy 15 éve.
Tedi23-07-2016 09:51:11 // 2067
Van némi catfight az importőr és a TC között.
droberto23-07-2016 07:52:40 // 2066
Azt tudom, de Slovakiaringen nem kaptak meghívást? Gondolom a Vályi Pista biztos ott lett volna! :)))
AdiArsenal23-07-2016 07:10:23 // 2065
Szép autó, főleg belül, de külsőre egyáltalán nem karakteresebb a MiTo és Giuliettához képest, engem nem ragadott meg az az érzés első látásra, hogy kell most azonnal, mint az említett másik két típus, legalábbis számomra, bár én nem szeretem a szedánokat ez is közre játszik, ferdehátúból és kombiból szebbet lehet alkotni.
Abarai22-07-2016 23:08:39 // 2064
Csikós korábban írt egy menetpróbáról. Elélvezett a Giuliától. :)
droberto22-07-2016 21:01:56 // 2063
Az első mondat kérdés volt természetesen. :)
droberto22-07-2016 20:11:49 // 2062
A TC-tól nem volt kint senki. Kíváncsi lennék az ő véleményükre is...
droberto22-07-2016 20:10:52 // 2061
Halesz22-07-2016 15:02:14 // 2059
Múlt héten volt szerencsém kipróbálni a Giuliát. Hagytam egy kicsit, hogy dolgozzon az élmény, aztán most végre megírtam.

Rá vártunk régóta: Alfa Giulia
Adriatika19-07-2016 23:04:45 // 2058
Én Ültem mito-ban és giulietta-ban is . Azokhoz képest sokkal luxusabb érzés. Bár most még én felülárazottnak tartom de pár év mulva szerintem egész jó áron hozzá lehet jutni. Kíváncsi leszek hogy hány db lesz a következő Cityn vagy 4-5 év mulva . Kívánom mindenkinek hogy megvehesse ha szeretné , ha másképp nem is de pár évesen jó állapotban
Adriatika19-07-2016 22:59:02 // 2057
Hát valóban a BMW 3 vetélytársa (is) Árban is hasonló . Azért az az egy hátrány még fennáll hogy ez egy teljesen új konstrukció . Kíváncsi leszek milyen lesz majd 10 év múlva. Milyen lesz a motor és a váltó 200ezer után... Egyébként Zánkán volt szerencsém a forgalmazó képviselőjével személyesen beszélni és abban igaza van hogy az ALFA sosem volt népautó és most sem az a cél a giuliával . Szóval Kár is máshoz hasonlítani . nem az a cél hogy 1 milliót eladjanak . Lehet hogy más autóban van ami jobb van ami rosszabb de az ALFA az ALFA. ezt nem kell magyarázni. Egyébként én ültem is benne és hát van egy életérzése. Akinek nem jön be az menjen vissza passatot meg bmwt tesztelni.... Az ilyen ujságírók szoktak Wagoner+ al szaladgálni
Giuntini19-07-2016 21:43:04 // 2056
Mindenesetre időnként az ember össze-vissza beszél, egyik szavával üti agyon a másikat. Szerintem nem BMW imádókat kéne tesztelésre hívni, hanem objektíven író szakújságírókat! Ez egy Alfa Romeo és nem BMW! A 3-asnál gagyibb műszerfal nem sok van a világon. Anyag választása az alaptípusokban gyatra. A dízel motor pedig ott valóban kerregős. 4 hengeres dízeleknek soha sincs olyan szép hangja, mint egy 6 hengeresnek. Azért a 159 2,4 hangban odavert a BMW-nek. Nagyon nagy szükség lenne a V6 dízelre, mert a BMW imádók száját jó lenne befogni. Én ezt az egész cikket időnként úgy látom, hogy próbálnak valami apróságba belekötni. Nem értem, hogy mivel lehet jobb egy 3-as vezetési élménye, szerintem a BMW fanoknak próbálják menteni a menthetőt! Próbál apróságokat kritizálni, de ez az autó abszolút beleköthetetlen, Savanyú a szőlő BMW imádók?
Erhard 242 (Pure Energy)18-07-2016 22:03:27 // 2055
a 300 lovast is kiadhatnák már...
Vinnie18-07-2016 21:53:53 // 2054
Ma kaptam egy hivatalos osztrák árlistát. Benne van már a 2.0 200lovas, automata verziós benzines is. (kézi váltós még nincs) A Super felszereltségű 100 Euróval kerül kevesebbe, mint az azonos kivitelű 2.2es 180 lovas dízel.
41.190 Euró 20%áfával meg 10% NoVA-val.
Jorjie18-07-2016 19:10:12 // 2053
Giuntini17-07-2016 20:12:07 // 2052
Inkább az volt a probléma, hogy a GM benzinesekkel nem volt kellően fitt. A 2,4-nél nem igazán érezhető, hogy ketten vagy négyen ülnek benne.
Kazes☻17-07-2016 19:48:08 // 2051
A fikázását én sem értem/bírom, de azért nemhiába fogta diétára a gyár is anno. :)
Giuntini17-07-2016 19:42:03 // 2050
Mondjuk a hócipőm van tele a 159 fikázásával. Futóműben sokkal jobb mint a 156 volt. Valaki kitalálta ezt a hájasságot. Ez nem igaz, mert elenyésző különbség a versenytársakhoz viszonyítva. Azt miért felejtik el a szagértők, hogy a 159-es büszkélkedett a legmerevebb karosszériával.
Kazes☻17-07-2016 19:37:51 // 2049
Na, ja... szubjektív... Sajna én még nem vezettem, így egyelőre nem tudok érdemben hozzászólni eme témához. Ám remélem ami kicsit késik, nem múlik! :)
Giuntini17-07-2016 19:10:09 // 2048
A kormányzast nem értem. Az egyik azt mondja szenzaciós, a másik meg hogy érzéketlen. Már megint a szagértők...
Jorjie17-07-2016 18:35:09 // 2047
Kócosw16-07-2016 19:04:10 // 2045
Jól is állna nekem asszonták :)
Kócosw16-07-2016 18:57:50 // 2044
Alfacityről hazaérve jóapámék jöttek látogatóba.Beszélgetés közben előállt a gondolattal hogy ők már nagybátyámmal azon egyezkedtek hogy én bizonyára veszek egy Giuliát előbb utóbb.Erre most mit lehet mondani :) Asszem ismernek,nem vitatkoztam :)
bubo3511-07-2016 14:58:42 // 2043

Találkoztam Júliával :-)
Giuntini08-07-2016 17:44:05 // 2042
BMW-s szemüvegen keresztül nézve igen. Hogy lenne már jobb? Röhej. A 3-as BMW belseje elég gagyi. Az M belseje sem sokkal különb. Minden diszciplínában jobb a QV.
Jorjie08-07-2016 08:42:50 // 2041
Cserebere alsónadrágot tessék bekészíteni, mert élőben bitang jól néz ki, garantált az elcsöppenés :-D
Haddel07-07-2016 22:33:51 // 2040
Óhh😃 végre látom élöben😃
Jorjie07-07-2016 22:03:55 // 2039
Saját szememmel láttam, hogy két qv-t hoztak ide :-)
emGéza07-07-2016 21:49:55 // 2038
17.00 tombola és az lesz a fődíj ! Az infót nem a fészbúkról szedtem . :-D
Haddel07-07-2016 20:50:42 // 2037
Most látom f@szbúkon ,hogy levittetek egy Qv-t Zánkára?😃
Ide vele!!!😃
RomeoOne06-07-2016 20:10:06 // 2036
Azért a végső véleménye csak az, hogy a BMW M3-as az jobb...
Abarai03-07-2016 22:14:08 // 2034
Az AutoBild mindig is az autós újságírás legalja volt. Még a Totalcart is alulmúlja. :)
Giuntini03-07-2016 17:46:43 // 2033
Ajánlom elolvasásra az Auto Bild menetpróbáját a Giuliáról. A németek már most belekötnek. Hátul kicsi a láb és fejtér, és egyebek. A műszerfal minimalista, mert kevés műszer van. Idióták. A BMW nem minimalista, ahol még egy nyavalyás hűtővízmérőt sem találunk. A motor kevésbé kerregős mint a BMW-é, inkább az Audiéra hajaz. A motorindítás olyan mint a sportautók etalonjában az Audi R 8-ban. Nem a Ferrari a sportautók etalonja, és nem a Ferrari találta ki a kormányon a motorindítást. A futómű túlzottan kemény. Szerintem a németek ismét elkezdték az offenzívát az Alfa ellen, mint annak idején a 159-nél volt. Most légy résen Alfa! Az összes német újságban biztos, hogy az összehasonlításnál a BMW-t meg az Audit fogják jobbnak kihozni. Ezt borítékolom. Kíváncsi leszek, a QV-vel mit fognak csinálni az M3 ellen, mert ott minden adat az Alfa mellett szól. Köridőket nem lehet meghamisítani.
bubo3503-07-2016 16:23:37 // 2032
[img1]
Meet with the Giulia :-)
GT Ɨ|ѯ01-07-2016 19:27:12 // 2031
ez kapufa lett...:-)
RomeoOne01-07-2016 10:35:04 // 2030
B.szki, ez de jól néz ki feketében! Max a piros versenyezhet vele.
Kovacslajos1101-07-2016 10:32:49 // 2029
az első 6db -ot már átadták :) lassan de biztosan....
First 6 delivered
RomeoOne01-07-2016 09:52:45 // 2028
Ugyan, én semmi különbséget nem látok ;]


Vagy mégis?
Csöri30-06-2016 14:46:31 // 2027
Ez egy elég gyengén photoboltolt Giulietta műszerfal.:-)
panza30-06-2016 14:21:46 // 2026
Háááttttt...... ilyen gyönyörű lett a Giulia bussines pilóta helye!!!! Fantörpikus!!!
Alfás Stifi30-06-2016 07:35:21 // 2025
Tetszik, de én büszke voltam bármelyik Alfámra. Alfa az Alfa egy életen át. Tetszik a giulia de szerintem kicsit németes lett. De büszke vagyok a tervezokre, s remélem meg mentették az Alfa Romeo márkát. ;)
BeeGee22-06-2016 15:03:47 // 2024
Szerintem is. Remélem van benne pár praktikus ötlet is (pl könnyen lehajtható ülések, sík padlóval, stb) és a német teszteken sem fog megbukni :)
btw, az említett Autó Magazinos rövid teszten 5 csillagot kapott, ami jó jel :)

Egyedül a Car Playt meg az Android Auto (vagy mit) hiányolom, az még vásárló csalogató lenne.
droberto22-06-2016 14:49:30 // 2023
És nem drágább mint 11 éve a 159. Viszont annál sokkal komolyabb technika. Csomó könnyűfém és ultranagy szilárdságú acél (a kategória legkönnyebbje), hátsókerék hajtás, a világ legmodernebb dízelmotorja, lehengerlő menetteljesítmény és fogyasztás.
Azt hiszem most végre igazán büszkék lehetünk! :)
BeeGee22-06-2016 14:44:07 // 2022
Nem tudom mi a bajod a felszereltséggel, teljesen korrekt.
Más márkánál ez mind fizetős extra: színes TFT kijelző a műszerfalon, bőrkormány, tempomat, kétzónás auto klíma, fény, eső érzékelő, valamilyen Connect cucc, nagy színes kijelző, 8 hangszórós hifi meg a csiricsáré biztonsági cuccok. Ez egy kurva jó felszereltség alapnak, 159 simán kevesebbet tudott. Mondjuk biztos lesz ennél fapadosabb változat is, de ezekkel az árakkal, felszereltséggel elég versenyképes a gép.
RomeoOne21-06-2016 20:52:51 // 2020
Eye-candy, az vitathatatlan.
Haddel17-06-2016 19:36:32 // 2019
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.