Forum >> Giulia
Haddel01-10-2016 13:54:40 // 2268
Külföldön is igy van.Tölem is kérdezték kollegák ,miért nem audit vettem? Az olaszok szarok😃. Mdjuk az is igaz ,mindenki megdicsérte milyen szép😃
Norby01-10-2016 13:43:47 // 2267
Az engem is érdekelne ;-)
Rohodi Mihály01-10-2016 12:42:17 // 2266
Lesz :-) ha szerencsenk van, 2 is (talan megerkezik a 2.2 dizel 180 lovas automata is.
Norby01-10-2016 11:32:54 // 2265
Lesz KUL-on Giulia?
RomeoOne01-10-2016 11:28:39 // 2264
BMW-re? :DDD
Gondolom, hogy a Giuliettára. De akkor ezek szerint az Alfánál is működik ez, nem előnyösebbek ezzel a németek....
Gondolom, hogy a Giuliettára. De akkor ezek szerint az Alfánál is működik ez, nem előnyösebbek ezzel a németek....
Piritu - 1.000.00001-10-2016 11:21:35 // 2263
13%-ot kaptam egy eve😀
AdiArsenal01-10-2016 11:04:33 // 2262
Tesóm mikor először ment a MiTo-jával dolgozni, első kérdés ez volt, hogy "szép autó, de nem félsz, hogy sok baja lesz"?
Tegnap meg a mélygarázsban, ahol a Giuliettám áll, oda jött egy nő, mondta, hogy ilyen autót akar venni, mert ez a világ legszebb autója, de mindenki leakarja róla beszélni, mert az olasz autók rosszak, aztán megnyugattam, hogy nyugodtan vegyen, nincs több hibája mint akármelyik másik autónak.
Szóval a magyar köztudatban ez van benne az olasz autókkal kapcsolatban, nem tudom, hogy ez külföldön is így van-e, de mindenesetre ez elég elszomorító.
Tegnap meg a mélygarázsban, ahol a Giuliettám áll, oda jött egy nő, mondta, hogy ilyen autót akar venni, mert ez a világ legszebb autója, de mindenki leakarja róla beszélni, mert az olasz autók rosszak, aztán megnyugattam, hogy nyugodtan vegyen, nincs több hibája mint akármelyik másik autónak.
Szóval a magyar köztudatban ez van benne az olasz autókkal kapcsolatban, nem tudom, hogy ez külföldön is így van-e, de mindenesetre ez elég elszomorító.
AdiArsenal01-10-2016 10:55:35 // 2261
Nem tudom, konkrétumokba nem mentünk bele, ö ezt mondta, de az is igaz, hogy a bmw-nek nagyobb a presztizse és ha még kicsivel olcsóbb is lenne az Alfa a többség akkor is a német autót venné meg. Majd kiderül a következő években.
AdiArsenal01-10-2016 10:50:23 // 2260
Akkor a többséget sajnálhatod :-D
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2016 08:48:58 // 2259
Sok mindentöl függ de általában egy 5-7 százalékot le lehet alkudni a hitel nagyságától függöen....
Vermacy01-10-2016 07:47:20 // 2258
RomeoOne01-10-2016 07:36:21 // 2257
Milyen engedményekkel? Bemegyek a BMW szalonba, ránézek a 320d-re, megkérdezem, hogy mennyi? Az eladó meg mondja, hogy 12 millió, én meg beleköpök a tenyerembe: "Tízér' elviszem, tesó, kezet rá" :D
Soha nem vásároltam még új autót, lehet ezért nem vagyok képben, de tényleg érdekelne, hogy milyen kedvezményekről van szó, ami nincs az Alfánál.
Soha nem vásároltam még új autót, lehet ezért nem vagyok képben, de tényleg érdekelne, hogy milyen kedvezményekről van szó, ami nincs az Alfánál.
AdiArsenal01-10-2016 07:05:10 // 2256
Tegnap beszélgettem egyik Fiat szalon kereskedőjével, azt mondta, hogy eddig nem nagyon viszik a Giuliát, érdeklődés van, de amikor megtudják mennyi az ára inkább vesznek bmw-t vagy audit, mert engedményekkel azok olcsóbbak.
RomeoOne30-09-2016 23:57:23 // 2255
Megvettem az e havi Sport Auto-t, mert a címlapján ott volt egy Giulia QV vs M3 Competition teszt. Érdekes összehasonlítás volt, nekem nagyon korrektnek tűnt. A végén úgy tűnik, mintha a BMW-t hozná ki preferáltnak, de ezt nem próbálja sulykolni, inkább azt az érzést kelti, hogy szubjektív szempontok alapján. Akinek az olasz érzés jön be jobban, annak simán a Giulia viheti a prímet. (Az újság amúgy az egyik legrégebbi magyar lap a kategóriában, nincs köze a német Sport Auto-hoz). Megpróbáltam befényképezni, remélem olvasható (ha nem, akkor szóljatok és feltöltöm máshogy vagy befényképezem újra).
Haddel30-09-2016 22:13:53 // 2254
Érdekes ,nekem is pont ez volt az elsö észrevételem ,mondtam is a kereskedönek ,hogy ugy érzem itthon vagyok,egyböl otthon éreztem magam benne.
Vermacy30-09-2016 20:12:57 // 2253
Örülök az őszinte mosolynak.
Vermacy30-09-2016 20:12:02 // 2252
A jármű hétvégi útvonala:
Szombat reggel indulás Sárvárról Fonyódra. Nap közben Marcali, kisgombai temetőnél lesz megtalálható, majd Fonyód és délután vissza Sárvár.
Vasárnap reggel Sárvár-Fonyód és délután-este vissza Sárvárra.
Kedden délután megy Győrbe a Riegler hez. Közben Sárváron tölt napközbeni pihenőjét!
Szombat reggel indulás Sárvárról Fonyódra. Nap közben Marcali, kisgombai temetőnél lesz megtalálható, majd Fonyód és délután vissza Sárvár.
Vasárnap reggel Sárvár-Fonyód és délután-este vissza Sárvárra.
Kedden délután megy Győrbe a Riegler hez. Közben Sárváron tölt napközbeni pihenőjét!
trxAlfa30-09-2016 12:56:28 // 2250
Giulia Veloce, kis körbejárás Párizsból.
Greentimus30-09-2016 10:09:58 // 2249
Ha jól értem van olyan cartárs közöttünk, akinek már van Giuliaja vagy csak a tesztvezetés elintézésében segített?
Giuntini30-09-2016 09:46:01 // 2248
Nagyon klassz Pisti! Örülök, hogy jók a benyomásaid! Amit tegnap beszéltünk telefonon, én úgy tudom, hogy a BMW-nél sem érintőképernyős a navi, hanem mindent az I-Drive rendszerrel kell elérni. Nekem is ez a véleményem (bár nem vezettem a Giuliát), hogy bizonyos fokig fel kellett adni az egyediséget az EU trendek miatt. De ezt nagyon jól csinálta az Alfa, és izig-vérig Alfa Romeo született. Hajrá Alfa! HAJRÁ PITYUKOMA!
Most olvastam el a tesztet a szennylapban, az októberi Auto Bildben az új Porsche Panamera Turbóról. Azt írják, új etalon született a sportlimuzin kategóriában, hogy nincs még egy autó, amelyik így megy, és így viselkedik a kanyarokban. Kedves német barátaink, és autószagértők! Miért nem vesztek tudomást arról, hogy a mi QV-nk, lealázta a Nurburgringen a ti Porschéteket?
Most olvastam el a tesztet a szennylapban, az októberi Auto Bildben az új Porsche Panamera Turbóról. Azt írják, új etalon született a sportlimuzin kategóriában, hogy nincs még egy autó, amelyik így megy, és így viselkedik a kanyarokban. Kedves német barátaink, és autószagértők! Miért nem vesztek tudomást arról, hogy a mi QV-nk, lealázta a Nurburgringen a ti Porschéteket?
Pityukoma30-09-2016 09:03:47 // 2247
Sziasztok tegnap előtt délután volt szerencsém Vermacy CarTársunknak köszönhetően kipróbálnom az új Giuliát. A 180Le diesel motor muzsikált benne. A teszt köröm olyan 15-20 perc lehetett, de nem akartam visszaélni András jóságával. Így hát sok tapasztalatot nem szereztem az idő rövidsége miatt. Ahhoz legalább pár óra kellene. Így maradt az első benyomás ami maximálisan pozitív. Ízig vérig Alfa, ahogy beültem azonnal otthon éreztem magam benne. Nem volt semmiféle idegen érzésem, a kormány, a pedálok, az ülés jól pozicionált, számomra tökéletes. Vezethetősége talán picit puhább mint az 59-es, de így is megmaradt az a férfias érzés. A tervezői jól felismerték hogy közeledni kell az egyediséget megőrizve az eu trendhez. Egy kis kritikát azért megfogalmaznék vele kapcsolatban: 2015-16-ban egy 12 millás új autón illene a központi kijelzőt/navit érintő képernyővel kezelni. Bár lehet szándékosan hagyták meg a FL-ig. (visszatekinve az 59-nél is FL-kor lecserélték a navit) Mindent összevetve ha egyszóva kell jellemeznem, az nem lehet más mint: KELL :-)Atesztkör vége.
Tedi29-09-2016 14:52:03 // 2246
Azért megremegett a kezem, mert a La Ferrari Aperta azért na....:)
RomeoOne29-09-2016 14:00:02 // 2245
Akinek van twittere, itt tud szavazni. Ez az Autocar magazin olvasóinak szavazása a Párizsi Autókiállítás kedvenc autójáról. A Giulia Veloce vezet így is.
Norby23-09-2016 18:04:51 // 2244
Biztos, hogy a németek németnek adják el a legtöbb autót.
Amerika , ázsia új piac, ahol sikeresebbek lehetnek mint európában. Itt elég erős a mezőny, mert mindenki sokat tud az autókról. Amerikában a "zöld poklos" idővel eladhatnak sok autót, Európában nem sokat.
Sokkal több autót fogy amerikában, ezért könnyebb lehet sokat eladni.
Nem ide koncentrálnak, ez kicsit érthető, csak legyen sikeres, minegy hogyan, mert akkor a jövőben lesz még egyedibb és szebb autó is mint a Brera-159 páros! :-)
Amerika , ázsia új piac, ahol sikeresebbek lehetnek mint európában. Itt elég erős a mezőny, mert mindenki sokat tud az autókról. Amerikában a "zöld poklos" idővel eladhatnak sok autót, Európában nem sokat.
Sokkal több autót fogy amerikában, ezért könnyebb lehet sokat eladni.
Nem ide koncentrálnak, ez kicsit érthető, csak legyen sikeres, minegy hogyan, mert akkor a jövőben lesz még egyedibb és szebb autó is mint a Brera-159 páros! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2016 14:25:41 // 2243
szerintem meg az Európai piac a legnagyobb... ha csak nézem a BMW-t vagy a Mercedes-t a kontinensen adja el a legtöbb autóját... egy 2013-as USA TOP 10-es statisztikában nincs Európai autó Japán annál több a Fosvágen 90e db autót tudott értékesíteni....ok már 2016 van de nem hinnék a nagy változásban
RomeoOne23-09-2016 13:54:26 // 2242
Az én nem reprezentatív kérdezősködéseim alapján nem tudják, hogy BMW/Audi kategóriája (amit ismernek kint is). Azt hiszik, hogy egy drágább brand, mert kevésbé kommersz.
Tedi23-09-2016 13:38:27 // 2241
A legnagyobb piac ott van, ahol potenciálisan a legtöbb vásárlót el lehet érni :)
Nem mondom, kemény fába vágták a fejszéjüket azzal, hogy USA-ba is visszatérnek. Novemberben megyünk ki a Los Angeles-i autókiállításra, akkor egy kicsit faggatni is szeretnénk az utca emberét, hogy mit tud az Alfákról, mi a véleménye a brandről. Csak fel szeretnénk mérni, hogy mik a közállapotok Alfa fronton.
Nem mondom, kemény fába vágták a fejszéjüket azzal, hogy USA-ba is visszatérnek. Novemberben megyünk ki a Los Angeles-i autókiállításra, akkor egy kicsit faggatni is szeretnénk az utca emberét, hogy mit tud az Alfákról, mi a véleménye a brandről. Csak fel szeretnénk mérni, hogy mik a közállapotok Alfa fronton.
RomeoOne23-09-2016 13:24:42 // 2240
És hol a legnagyobb a piaca az Alfa Romeo-nak?
Mert az USA-ban nemhogy Alfát, de még olasz autót sem láttam. Talán a nagyvárosokban a kisebb Fiat-ok előfordulhatnak. Ázsiáról nem tudok nyilatkozni.
De legyen sikerük, törjenek be az EU-n kívüli piacra is. Hátha sikerül.
Mert az USA-ban nemhogy Alfát, de még olasz autót sem láttam. Talán a nagyvárosokban a kisebb Fiat-ok előfordulhatnak. Ázsiáról nem tudok nyilatkozni.
De legyen sikerük, törjenek be az EU-n kívüli piacra is. Hátha sikerül.
Tedi23-09-2016 13:08:06 // 2238
Na, akkor kezdjük ott, hogy az SW csak és kizárólag Európában dívik. Kínában telibeszarják, az Államokban nem különben. Namost, e három közül a legkisebb piac az európai. Hiába európai cégek, azért az FCA sem hülye, ők is rájöttek, hogy ha fel akarják turbózni az Alfát, akkor olyan autót kell elsősorban csinálni, ami mindhárom piacon jól fogyhat, ez pedig a berlina.
VKG231!!! (156+75)23-09-2016 10:18:18 // 2237
Banyek hát ebből élek :DDDD
RomeoOne23-09-2016 08:18:22 // 2236
Nem csúsztatás, igaza van. Még a coupé-nál úgy ahogy el is fogadható az érvelés, de hogy SW csak akkor lesz, ha a berlina jól fogy? Ez hatalmas baromság. Elég ha itt megnézed, hogy miylen az arány SW-k és berlinák között. Sztem 2:1-hez. Az SW nagy népautó, ha az nem fogyna, akkor semmi. Nem értem én sem, hogy az SW-t miért nem lehet egyből kihozni.
Tedi21-09-2016 13:16:38 // 2235
Értelek, persze. De eléggé nagy csúsztatás, amit mondasz :)
VKG231!!! (156+75)21-09-2016 11:19:57 // 2234
Akkor mindenki vegyen egy szedánt, hogy vehessen 2 év múlva egy sw-t? :)))
Vagy azonnal 2 dbot, ha kupét is akar? :)))
Remélem érted mire utalok...
Vagy azonnal 2 dbot, ha kupét is akar? :)))
Remélem érted mire utalok...
Kazes☻21-09-2016 11:04:40 // 2233
Azért van akinek megfizethető... ;) Mondjuk nem is azért készült, hogy úton-útfélen találkozzon vele a zember... :) A SUV meg régóta köll, hát jöjjön csak... mondjuk sosem érte3ttem, ha már volt egy Matta és jó volt, akkor miért nem toltak rajt időnként egyet... főleg, hogy a Fiatnak sem volt ilyesmi...!
Giuntini21-09-2016 09:40:04 // 2232
Szerintem a Stelvio fog üzletileg nagyot dobni. Európában jelenleg ezekre van most a legnagyobb igény. Olaszországban nem. Remélem, ha üzletileg bejön, akkor lesz pénz a kupéra vagy egy megfizethetőbb spiderre. Mert a 4C nem megfizethető.
Kazes☻20-09-2016 22:47:16 // 2231
Ok, különben is ez egy 2010-es kép... :)
Kazes☻20-09-2016 22:45:15 // 2230
Még jó, hogy megtaláltad a baltát a másik topicban... de ide nem kell! ;)
Tedi20-09-2016 22:37:43 // 2229
Ha elmondom, meg kell, hogy öljelek. Vagy ti engem, a lényeg, hogy nem derülhet ki :)
Kazes☻20-09-2016 22:33:23 // 2228
Tedi20-09-2016 22:24:33 // 2227
Mondjuk azt, hogy nem lesz kupé, meg SW egyelőre várjuk ki, ebben nem ő a legkompetensebb.
AlfaCity előtt egy nappal én vittem le Budapestről Zánkára Marco Faziót, az Alfa képviselőjét, kérdeztem erről. Nyilván amellett, hogy sok konkrétumot nem mondhat annyit azért kiszedtem belőle, hogy akkor lesz kupé és SW, ha a szedán eladásai jók lesznek. Kb abból a bevételből fejlesztiok ki. Amúgy a kupé tervei készen vannak, a telefonján megmutatta a formatervet. Alig várom :)
AlfaCity előtt egy nappal én vittem le Budapestről Zánkára Marco Faziót, az Alfa képviselőjét, kérdeztem erről. Nyilván amellett, hogy sok konkrétumot nem mondhat annyit azért kiszedtem belőle, hogy akkor lesz kupé és SW, ha a szedán eladásai jók lesznek. Kb abból a bevételből fejlesztiok ki. Amúgy a kupé tervei készen vannak, a telefonján megmutatta a formatervet. Alig várom :)
Giuntini20-09-2016 22:08:03 // 2226
Még annyit hozzáteszek, hogy teljesen gyári gumival ment, valamit változtattak a guminyomáson. neki jobban tetszik a Giulia a Ferrari 488-nál, mert ez a mindennapokban is használható autó, pályán pedig gyorsabb volt a Ferrarinál. Amivel elkeserített, hogy nem lesz V6 dízel, sem SW. Ez szerintem óriási tévedés megint az Alfától. Akinek hathengeres dízel kell, az megy a BMW-hez, vagy akinek SW kell. Giuliából nem lesz sem kupé, sem spider. A nagy Alfáról még semmilyen konkrétumot nem tud. Azt mondta, hogy a dízel vezetése ugyanannyira élvezetes mint a QV-é, mert egy két dologtól eltekintve megegyezik vele. Remélem, azért kihoznak egy igazi GT-t, és spidert. Viszont nagyon mosolygott, mikor a DTM-ről kérdezték. Én szerintem a QV-vel visszatérnek a DTM-be.
BCS20-09-2016 20:51:05 // 2225
Az öreg Francia azért még mindig keni neki. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 20:27:04 // 2223
Én nagyon örülök végre combos, megfizethetö modellek sorakoznak fel bár én csak használtra pályázom majd de pár évesen sem lesznek elszállt árakon a konkurenciát figyelembe véve... ezért sírtunk már hány éve és most robbantottak
Tedi20-09-2016 20:18:34 // 2222
Röviden: nagyon boldogok vagyunk, hármévet dolgoztak a projekten. Nehézt a pálya, mert szar az aszfalt, sok nagyon hasonló kanyar van, nehéz memorizálni, szinte nincs két ugyanolyan időjárású nap. A teszkör során többször panaszkodott felülkormányzásra, de sikerült megoldani a szitut, ott nem tűnt olyan durvának.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Tedi20-09-2016 20:05:49 // 2221
Hátő, gőzöm sincs, hogy twin scroll-e, az angol közleményben 2 in 1 turbocharger volt, őszintén szólva fingom sincs, hogy mit értenek ez alatt :)
Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.
Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.
Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Kazes☻20-09-2016 19:50:05 // 2220
Pl. Giuntini cartárs... ;)
BCS20-09-2016 19:47:42 // 2219
Fabio Francia a rekordöntésről: https://www.youtube.com/watch?v=EwPpPy851fM
Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?