Forum >> Giulia

Kócosw11-10-2016 14:44:21 // 2424
azt fölextrazod hoppa ötven vege hatvan eleje..nem keves... :(
Giuntini11-10-2016 14:04:06 // 2423
A 210 lovas dízel Veloce indul Olaszországban 50500€-tól.
Azurherceg11-10-2016 13:06:59 // 2422
Az auto.it is 50k koruli arat saccolt. Draga na :-(
Kócosw11-10-2016 13:01:11 // 2421
az nem de a kulcs belefer :)
Haddel11-10-2016 12:29:19 // 2420
Én mikor bent voltam a kereskedésben , már volt plakátolva a benzines 52e euroért.
Haddel11-10-2016 12:27:10 // 2419
Hasitasi nem kér kódot😃😃
DonPimpa11-10-2016 12:12:10 // 2418
Nyilván lesz ez ennél jóval olcsóbban is - szerintem a "kedves" törökgermán kereskedő próbál meg extra hasznot húzni abból hogy még kevés elérhető belőle...
Azurherceg11-10-2016 11:21:31 // 2417
koszonom szepen. Az 510 le-s QV ismereteben ez elegge magas szerintem is. Bar a teljesitmenye is remek, legalabbis olasz oldalakon 4.9-es 0-100-at irnak. Plusz osszkerekes.
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2016 11:11:07 // 2416
uhh...majdnem annyi mint a csúcs modell... :(((
DonPimpa11-10-2016 11:09:47 // 2415
Nos, mobile.de-n egy német kereskedő már hirdeti, ott 61.290 EUR-t írnak.
Azurherceg11-10-2016 11:00:31 // 2414
Sziasztok! Publikus mar a 280 Le- valtozat ara? Lehet, hogy irtatok, csak figyelmetlen voltam :-(
Kócosw11-10-2016 10:56:22 // 2413
en egy övtaskat is vallanek erte :)
DonPimpa11-10-2016 10:54:58 // 2412
Hm, inkább veszek egy nagy zsebes nadrágot, csak legyen benne egy Giulia kulcsa, és tartozzon hozzá egy autó is, ami az enyém...;)
Kócosw11-10-2016 10:46:02 // 2411
vicces sracok vannak ott a kommentelök között, sztem 80% uk vmi lerugott nemet premiummal büszkelkedik odahaza,es a szomszed Jozsitol hallotta hogy a vejenek a huganak az öccsenek volt egy haverja akinek szar volt a 87. kezböl vett gazdatlan lerugott alfaja.
Meghat ugye soha senki nem vesz egymas utan 2 olasz autot,ezt is megtanulhatok, uh en ismet megtudtam az okosoktol hogy egy senki vagyok, nekem most 2 all otthon ,es a 159 a 4. olasz...
Dehat ilyen senkinel nem fordulhat elö mint a fiatalember emlitette...
Shadin11-10-2016 09:17:41 // 2410
A TC cikkhez szóltál hozzá...
Haddel10-10-2016 22:42:05 // 2409
Jól teszed😃
Liquid10-10-2016 21:41:27 // 2408
Időnkét előfordul, hogy kommentelek valamit :)
Haddel10-10-2016 21:29:58 // 2407
Szerintem a kommentedre értette,amit Tökösnek írtál😃
Giuntini10-10-2016 21:06:46 // 2405
Nem felesleges, mert ezzel próbálják megint lerontani az ázsiót. A minőség nagyon fontos! A 3-as BMW minősége egyáltalán nem az, mint ahogy lefestik. Most elkezdik a kvalitásokat dicsérni, de még mindig a minőséggel van bajuk. Ez már a 159 esetében nem állta meg a helyét, a Giuliánál meg semmiképpen. Mikor a BMW bőrnek adja el a műbőrt, ez gusztustalan!
RomeoOne10-10-2016 21:02:38 // 2404
Csak hogy alátámasszam, hogy nem a levegőbe beszélek, nemrég ez a poszt jelent meg az FB oldalukon. Nincs itt semmilyen német részrehajlás. Sőt, inkább a németek kezdhetnének el háborogni :D
Haddel10-10-2016 21:02:33 // 2403
Ez f@szhülye..
Rohodi Mihály10-10-2016 20:37:57 // 2402
A nagy, műszerfalba integrált kijelző nagyon jól sikerült.
A kezelés is könnyű, ha sokat gyakorol vele valaki :-)
Látványos, főleg sötétben. Én szeretem a szép színes Alfa emblémákat :-)

RomeoOne10-10-2016 20:26:37 // 2401
Nyugi, nem kell mindenre egyből visszatámadni. Szerintem kimondottan jó véleményt fogalmazott meg a Giuiliáról, csak ők ezt nem áradozva, hanem ilyen stílusban teszik.

[...] tényleg zseniális. A kormányzás, a futómű, az olyan, de olyan...

[...] csak hát az olaszok egy dolgot nem felejtettek el: a vezetés élményét. És így már semmi sem fáj, [...]

Lássam csak, mitől ájult el mindenki. Hát ettől:
És belinkelve a videó, amin a hangja hallható, megerősítve, amit már eddig is mindenki kiemelt, hogy magasan a legjobb hangja van a versenytársak között.

És a vége:
Jó látni, hogy az Alfába visszatért az élet. De még hogy.

Ezek adják itt a lényeget, a többi csak felesleges körítés. Nem kell vele foglalkozni :)
Rohodi Mihály10-10-2016 20:23:20 // 2400
Slusszkulcs evolúció :-) (egy offos kulccsal)
Bár a Mito/Giulietta/4C kulcsot eggyel jobbra kellett volna tennem. Az utolsó pedig egy standard Fiat Freemont/Lancia Voyager, Thema kulcs, ami szintén aktív, tehát nem kell kivenni a zsebből az ajtónyitáshoz és indításhoz.



Nagyon jó formájú a Giulia kulcsa, de sajnos irgalmatlan nagy, visszalépés a 159/Brera/Spider kulcsához képest.. Akkora mint egy laptop utazós egér, így feleslegesen nagy méretű.



A képek nem adják vissza, mennyire vastag sajnos. Kár érte.
RomeoOne10-10-2016 20:19:14 // 2399
Eleve 50-60 km-es hatótáv alatt már nem is számol, csak kiírja, hogy limited cruising range. Én egyszer úgy indultam Paksról BP-re, hogy 90 km-t írt a comp és 100 km-re van kb az érdi olcsó MOL kút, ahol mindig tankolok. Pályán, fogyasztáskímélő 110-es tempóban valahol 25 km-re a kúttól jött az üzenet és vette át a számok helyét a diszkrét vízszintes csík. Mondom sebaj, majd az üzemanyag szint jelzőn látom, hogy mennyi van még. Hát nem, kb. abban a pillanatban az is lekoppant 0-ra. Az első 10 km-t egész jól bítam, de aztán nagyon elkezdtem izzadni. Fél kilométerenként rápillantottam a GPS-re, hogy ott vagyunk már??
Akkor sikerült először 7-es számjeggyel kezdődőt tankolni :D
(70,09 L)
Giuntini10-10-2016 19:13:58 // 2398
Most már nagyon elegem van a "szakértőkből". Most már túlzásba viszik a hasonlítgatást. Nem értem, a BMW 320d anyagminőségben, kialakításban alacsonyabb szinten van mint a Giulia. Ott az anyagok csak látszanak valaminek. A Giulia könyöklő alatti része puha műanyag és a térdnél is. A 159-nél is ott kemény. A BMW mindenhol gyengébb anyaghasználattal rendelkezik. Most már nevetséges, egyre jobban próbálnak fogást találni az autón, de nem megy. Ha meg valaki üres tankkal elindul egy 510 lovas autóval tesztelni, az magára vessen.
Shadin10-10-2016 16:18:08 // 2397
Liquid!

Elpattant valami???
noobi3210-10-2016 16:16:03 // 2396
Mutassanak egy márkát amely kilométerre pontosan kiszámolja a hatótávot.

Legközelebb mibe kötnek bele? Hogy odahaza Kisgalamboskótyaházán nem lehet a Xenon izzókat okosba cserélni?
Béci Ɨ|ѯ10-10-2016 14:39:50 // 2395
Giuntini09-10-2016 13:46:04 // 2394
Szerintem is brutál jó az eleje. A 159 lámpasorának megismétlése önismétlés lenne. Az egyszeri és megismételhetetlen volt. Szerintem a Giulia eleje is nagyon karakteres, igazi Alfa Romeo!
Rohodi Mihály09-10-2016 13:41:26 // 2393
Ja, es a palyan 130-nal is mindenki sorol a kulso savba, jo lett ez az elso lampa, meg az orr is eleg morcos a tukorben meglatva :-)
Rohodi Mihály09-10-2016 13:39:28 // 2392
En emlekszem arra, hogy a 159/Brera/Spider megjelenesekor az is elhangzott negativumkent, hogy miert nincs beburkolva az elso lampatest, mert igy befejezetlennek tunik, illetve remes lesz a bogareltavolitas/mosas szempontjabol.
Aztan most meg az a felvetes a Giulianal, hogy "nem lett eleg karakteres a lampa", meg "a 159-e sokkal brutalisabb es szebb lampa volt". Kinek a pap, kinek a papne :-) Egy biztos, a 900valahany kilometerbol, ami a tesztautonkban van, es amibe tegnap szerencsere sokan be is ultetek, 600valamennyi km-t en autoztam, es nekem jonnek szembe a pozitiv elmenyek, ez egy ujabb igazi Alfa Romeo :-) A Giulia egy szuper auto. (Az arakrol most ne ejtsunk szot, nem bogarasztam vetelytars modell ajanlatokat, es a reklam kerdeserol se) En vennek, bar csak napfenytetovel, es automata valtoval. A tesztauto atlagfogyija este 7,2 volt, pedig az M7esen jottem 140-200 kozott, es ez a motor azert meg nyersnek mondhato.
Giuntini09-10-2016 11:13:13 // 2390
A kaposújlaki találkozó után, egy kicsit megváltozott a véleményem a Giuliáról. Pénteken, hogy vezettem körülbelül egy 10 kilométert, az nem igazán volt egy közeli kapcsolat, inkább csak ismerkedés. Most ismét beleültem, és csak néztem, és hosszabban elmerültem a részletekben, amit lehet, hogy nem jól láttam vezetése közben. Sok minden más mint a 159-ben, de ez egyáltalán nem baj. Kritizáltam, a két nagy műszer mellett lévő két csíkot, ami a hűtővíz, és a üzemanyagszint jelzője. Rájöttem, ez volt a legjobb megoldás, amit a mérnökök választottak. Így megmaradt a 156, 159 vonal, a két nagy óra csőben elhelyezve. Nem bontja meg az egységet két idegen műszer, így hamisíthatatlanul Alfás maradt. Ha odabiggyesztettek volna két oda nem illő kis műszert, elvesztette volna a 156, 159 örökségét, és mindenki kezdte volna ezt is Audihoz hasonlítani. Nagyon megtartott ez az autó mindent, ami Alfa Romeo örökség, mellette a legmodernebb technológiával leöntve. A dízel kerregését is felülbírálom, mert lehet hogy a 2.4-es motor a legszebben szóló dízelmotor, de városi fogyasztását nézve egyáltalán nem baráti. Ez a 2.2-es motor lehet hogy sokkal dízelesebb hanggal festi alá a produkcióját, de a fogyasztását ha hozza városban ami 5.5 liter, de a valóságban legyen 7, akkor is üzemanyagtakarékosság szempontjából óriási előrelépés. A 320d-nek ennél sokkal bántóbb a hangja, mégis veszik mint a cukrot, mert annyira keveset fogyaszt. Lehet, hogy ez a jellegzetes dízeles négyhengeres hang a szupertakarékosság következménye. És akkor megbocsátható, mert a dízelnél nem a hang nyom a legtöbbet a latba, hanem a gazdaságosság. A Giulia formáját tekintve részleteiben egy nagyon jól megtervezett autó, ami sokkal szebb, és kimunkáltabb stílusú mint a hasonló németek, még ha nem is fordulnak utána úgy az utcán, mint egy 159-es Alfa után bemutatása utáni időkben, de még akár napjainkban is. Ez az autó el akar venni vásárlókat a német prémium modellektől, és nem kizárólag az Alfa imádókra pályázik. Szerintem sikerülni fog...
droberto08-10-2016 23:26:57 // 2389
Miért nincs még tévés reklám? Az Skrossz már a TV-m lábán csöpög ki. :(
Giuntini08-10-2016 09:04:38 // 2388
Most fején találtad a szeget, ez jutott nekem is a teszt után eszembe, nem kapcsolhattam át a DNA-t. Biztos, akkor megváltozik a karakterisztikája. Nyálkas volt az út, és ezért. Kazesnak igaza van, valóban én is túl sokat dicsőítettem a 159-et, de egyszerűen imádom. Én is jobbnak tartom a hátsókerékhajtást, de nem minden helyzetben. Sőt, hétköznapi használatra biztonságosabb is. A hátsókerékhajtás a menetstabilizálóktól lett biztonságosabb. A Giulia fantasztikus autó! Megkockáztatom, hogy az Alfa történetének legjobb autója. Ezt úgy értem, hogy gond nélkül állja az összehasonlítást a konkurenciával. Én csak annyit jegyeztem meg, hogy kevésbé egyéni. De ez legyen a legnagyobb baja, ha viszik! Sajnos nálunk nem viszik, mert az értékesítő ismerősöm azt mondja, hogy főleg a német autósok próbálják ki, és utána meggyőzik magukat, hogy mégsem. Tudják, hogy jobb mint a 3-as, és kitalalnak valamit. Ár és a használt eladhatóság. Így nehéz lesz...
droberto08-10-2016 06:55:01 // 2387
Ezt nemm hallotam még, hogy az elsőkerekesekat magasztalták volna. Ennek egy előnye van, hogy olcsó.
Egyébként meg minden sport és élménykocsi hátul kapar. Szerintem ez elvitathatatlan. Simán lehet a gázpedállal fordítani az autót. Itt most ne feltétlenül arra gondolj hogy pörgő füstölő kerekekkel ordító motorral fordulat be a benzinkútra. Gondolj csak az MX5-re. :) Kicsi, könnyű és jó a súlyelosztása.
Kormány: Atkapcsoltad a DNA-t Dinamicba? Mert ott elvileg minimális a rásegítés.
Asszem tényleg ki kéne próbáljak egyet... :)
Kazes☻07-10-2016 23:47:46 // 2386
Én anno még Lada ezerhátason tanultam vezetni, majd pár évig volt is ilyen autóm, és ugye a jó öreg Giulietta... nem igazán volt velük gond, vagy csak én nem jártam olyan problémás helyeken... :)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.

Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Giuntini07-10-2016 23:13:43 // 2385
Meg király akkor is, mikor a hóban nem tudsz elindulni a hátsókerékhajtásoddal, akármilyen téli van rajta. Anno az elsőkereket magasztalták agyon, most ismét a hátsót. Mindegyiknek meg van az előnye, és a hátránya. Normál helyzetben nem érzel valami nagy különbséget, mert nem hiszem, hogy a városban, vagy a közúton bródszájdolva kanyarodsz. A Giuliánál annyit érzel, hogy jóval könnyebb a kormány, és hiába nagyon közvetlen, és fordulékony az autó, de a kormányzása jóval érzéketlenebb mint a 159-é. A 159 előnye a többi elsőkerékhajtású autóval szemben, hogy nem igazán lehet érezni hajtási befolyást. Ezt a futóműves haverom mondta, aki kipróbálta, mellesleg Mercedes őrült.

A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
Chianti07-10-2016 22:40:48 // 2384
Megvolt az első randim Giuliával...

Sajnos közelebbi kapcsolatba most nem tudtunk kerülni, de még ebben a hónapban elviszem egy körre. Annyit tudok róla, hogy 180 paci, és manuál váltó. Szép a gép, bár ebben a színben annyira nem lenyűgöző, de bízom benne, hogy a tesztvezetés után megváltozik a véleményem... Továbbiak a tesztkör után. Ja, még annyit, hogy kérdeztem milyen távra, esetleg mennyi időre vihetem el, azt mondták akár Innsbruck felé az autópályán, vagy ha nem lesz hó, akkor itt a közeli hegyekben nyugodtan kipróbálhatom... Remélem az időjárás velem lesz! Kíváncsian várom, a tapasztalatokról pedig később beszámolok.
Shadin07-10-2016 22:06:49 // 2383
más hibáról nem tudok...
az ablak is csak az előzőben szakadt le 😉
Kazes☻07-10-2016 22:01:37 // 2382
Jaaaaaaaaa... hááát peeerszeeeeeeee...

is! ;)
Kazes☻07-10-2016 22:00:53 // 2381
Még jó, hisz kétszer annyi idősek is... :) És figyelembe is van véve, bár 156 azért talán még több van. ;)
Shadin07-10-2016 21:59:25 // 2380
Jaaaaaa! a francos bal hátsó ablakemelőre gondolsz 😐
droberto07-10-2016 21:54:20 // 2379
Én értem, hogy hogy gondoltad, de azt azért azt is vedd figyelembe, hogy a MO-i Afás km-ek 70%-át 59-ek futják. Ehhez képest egy 145, 155 hobbiautó.
Kazes☻07-10-2016 21:53:33 // 2378
Igen és ugyanúgy is kapar... hát pont ezért király ez a Giulia! :)
droberto07-10-2016 21:49:47 // 2377
Pont ugyanúgy agyonveri a sportos és a polgári kivitel egyaránt szinte minden paraméterében a konkurenciát mint a 75-ös. Ez az elődökről nem mondható el. Tele van egyedi és zseniális megoldásokkal.
Kazes☻07-10-2016 21:46:04 // 2376
Na, aaaz bizony ott volt! :) De nyilván csak azért jön az így ki, mert a 75 után volt a 155, az után a 156 és vegyesen a 159, majd most ez a csodamasina. :)
droberto07-10-2016 21:42:53 // 2375
Azért Audira, mert nem hullik szét a futóműve 80k után? Vagy mert jobban fordul mint egy 3-as BMW? Vagy mert sportautókkal vetekedő kanyarsebességet lehet a ti-vel elérni? Sokkal kiforrottabb a KKL + multilink rendszere mint az 56-nak. Meg mint autó is jóval fejlettebb. Egy viszont elvitathatatlan: a busso v6-nak nincs párja. Egyébként, hogy befejezzem az OFF-ot, szerintem a Giu nem az 59 és még csak nem is az 56 utódja, hanem a 75-é. :)
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.