Ez a szürke azért ütős nem? :-)
Tudod...ez az unalmas jürgenszürke!!!!
De a giulia ebben is ütős,sőt sportosabb is sokkal mint abban a sötétkék vmiben!!!!:))))))
Ennél többet tényleg nem tudok mondani. Én, ha automatát vennék, az nem azért lenne, hogy ne kelljen váltással kínlódnom, hanem hogy rövidítsem a váltási időt, és kiiktassam az emberi hibát. Félreváltás, rosszul kuplungolás stb. Ezerféleképpen el lehet bénázni, ha gyakorlott is az ember. A gép meg nem hibázik.
Én szeretem kontrollálni a gépet, azt, ha én parancsolok neki. Akkor váltok el, amikor én akarok. Nem amikor az algoritmus jónak gondolja. Ha úgy akarom, kihúzatom kettesben 8ezerig, hogy üveghangon visítson a motor. Lehet, hogy soha nem tenném meg. De ha akarnám megtehetném. Én vagyok a főnök és nem az elektronika.
Lehet, hogy ez neked egyáltalán nem szempont, ezért neked ez nem is meggyőző érv. Én megértem, nem akarom senkire ráerőltetni a nézeteimet, sőt... Nem is várom el senkitől, hogy megértse az enyémet. Cserébe engem sem érdekel, hogy ki hogy szereti, amíg nem akarják megmondani nekem, hogy hogy kéne nekem is hozzáállni :)
Shadin16-10-2016 19:44:20 //
2525
Ha olyan lenne a váltógomb is akkor lenne fasza. Na jó így is fasza. Az első Veloce ami 4 milla alatt lesz, na az az enyém lesz. Mindegy milyen színű, mi van még benne, már benzinesre vágyom, de az is mindegy :-D
ok akkor kell :))) Egyébként alap felszereltségre is jól megpakolták a Veloce-t nagyon szimpatikus remélem jó sokan vesznek nálunk nyugatabbra :D
Shadin16-10-2016 18:45:56 //
2523
Szerintem qurva jól néz ki a a vasdarab ottan :-D Ez már jó indok!
De oltárian haragszom :))) Persze mindenki azt vesz amit akar csak nem értettem miért annyira überfontos egy automatába a váltófül és eddig nem kaptam meggyőző érveket
Stef16-10-2016 17:42:05 //
2521
Nem vagyok versenyző típus, még csak nem is gyorsultam egyik Alfás talin sem, és a ringre se járok hetente versenyezni... :)
Tbi-m sincs, és nem is tudom milyen lehet.
Remélem azért nem haragszotok, hogy ÉN mindezek ellenére továbbra is benzines Giuliát vennék váltófülekkel.
Szerencsére most már több változat is rendelkezésre áll, és mindenki választhat kedve szerint! Ezen aztán kár veszekedni... :)
Ha lenne egy tibid akkor tudnád miért nem adják ki manuálváltóval a gyulát...
Jah ez szép ez melyik szürke?
Jah bocs elfelejtettem, hogy ennyi versenyző van itt akik gyorsabban váltanak, mint a sport fokozatú zf váltó elektrónika és ez szükséges a hétköznapokban vagy inkább a ringen ahová hetente járnak versenyezni :))))
Stef16-10-2016 15:27:51 //
2517
Erhard azt mondta: "minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja?"
Stef azt mondta: " mert nincs más"
De tovább megyek, ha lenne a benzinesből kéziváltós, akkor is az automatát venném és csak fülekkel.
Az, hogy te hogyan használod vagy nem használod a tiédet, szerencsére csak rád tartozik. :) Én igenis szeretném használni azokat a váltófüleket! Hallgasd meg a QV-n, hogy milyen eszméletlen gyorsan vált! Gyakorlati értéke nem sok? Nem hinném! Hogy mennyire bírja majd a váltó, az 2-3 éven belül úgy is kiderül...
Peace! :)
Na nekem ez a problémám a QV automata váltójával. Nem a duplakuplungos van benne, hanem a nyolcfokozatú ZF automata. Szerintem ezért van hagyományos kézi. Ez a nyolcfokozatú a Veloce csúcsbenzinesébe is remekül passzolhat, de én a QV-ben szívesebben látnék egy olyan automatát, ami a Ferrarikban van.
Igazad van, én sem a hagyományos automatára gondoltam, hanem a sportváltókra. De feltételezem a QV-ben ez van. És hogy a Veloce-t is lehet ezzel kérni. A múltkor az Aston Martin Vanquish szekvenciális autováltójáról néztem meg egy videót, hogy hogyan működik. Na az sem arra lett kitalálva, hogy hagyjad mindig magában dolgozni :)
Egyet értesz vele vagy nem, ismétlem, a váltósok mondták, a kézi kapcsolgatás nem tesz jót a hagyományos nyomaték váltónak. Csak egy opció, amit bizonyos szükségesetekben lehet használni. A bolygóműves váltó alapból automata, azt arra találták ki, hogy a gép váltson. Ez nem manuális váltó. A robotizált kézi, illetve a duplakuplungos a kézi váltásokra van kitalálva. Ez sokkal jobban vált kézi üzemmódban, viszont automatában nem vált olyan simán, mint a bolygóműves, mint ami a Giuliában van. A Giuliettában viszont TCT váltó van. A mostani duplakuplungosok más simán váltanak, megközelítik a bolygóművesek simaságát.
Nagyon nem értek egyet. Igenis kell a lehetőség, hogy én mondjam meg, hogy mikor akarok váltani egy sportautóba. Addig húzom ki egy bizonyos sebességig, ameddig én akarom, addib bőgetem magas fordulaton, ameddig én akarom és nem az elektronika. És azért akarok automatát, ha ilyen igényeim vannak, mert még én áttolom a másik fokozatba kézivel is, az több, mint fél másodperc, még ha ügyes is vagyok. A gép meg vált mondjuk 0,2 sec alatt. Na ez a nem mindegy.
Plusz mégis kényelmesebb, hogy nem kell mindig nekem váltogatni, van amelyiket elintézi a gép. Például érdekes volt látni, hogy amikor a körrekordot megtette a Giulia QV a Nürburgringen, akkor lefele váltást egyet sem láttam a pilótától. csak telibefékezett és hagyta, hogy az automatika tegye a dolgát. De felfelé már ő kapcsolgatott.
Erhard azt mondta, hogy nem az automata nem kell neki, hanem a váltófüleket sz..rja le. A bolygóművesnek a kézi váltás nem igazán tesz jót. Csak ennyit mondott. Nekem automatám van, és tudod hogy hányszor használtam manuálban...? Csak opció, de gyakorlati értéke nem igazán sok.
Kazes☻16-10-2016 14:06:23 //
2511
Is. :)


...qurva jól néz ki ebben a színben!!!!!
Stef16-10-2016 13:11:24 //
2509
Pl azért kell az automata, mert a benzines azzal és csakis azzal kapható! :)
Csabi16-10-2016 11:36:02 //
2508
Ahogy nézem Észak-Amerikában lesz kapható....csak.
Csabi16-10-2016 11:33:11 //
2507
Giulia-hoz kapcsolódó wikipedia oldalon a táblázatban már csak a biturbós 350 lóvas verziónál van üres rész... (MultiAir mind)

osztom... minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja? Én konkrétan lesz@arom a váltófüleket azért vennék automatát, hogy tegye a dolgát, ha váltogatni akarnék arra ott a manuál váltó... ráadásul tényleg tönkre tudja tenni a váltót a váltogatás...elhiszem, hogy jól néz ki de a gyakorlati értéke nulla
Én valahol 300 ló körüli dieselről olvastam, legalábbis így rémlik. De amikor vissza akartam keresni, hogy is van ez pontosan, akkor sehol nem találtam. Lehet, csak behaluztam.
Igaz az, amit a napokban valahol olvastam, hogy lesz egy 2 literes duplaturbós benzines 350 lóerővel?
Mindenesetre a hagyományos bolygóműves automatáknál a kézi váltás nem igazán jó. Váltósok szerint a bolygóművesnek a manuál üzemmód nem igazán tesz jót. Egyébként nem is értem ezt a váltófül hóbortot. Aki automatát vesz, az jobban kedveli mint a kézi váltást. Sport üzemmódban, pedig minden felgyorsul, az autó viselkedése kimondottan agresszív és sportos lesz. Kézzel nem tudsz olyan gyors lenni a mindennapos használat során. A váltófüleknek egy duplakuplungos vagy soros váltónál van értelme, mint például a Giulietta TCT váltójánál.
Ketto feknyereggel :-) 1 piros meg egy szurke
Csabi15-10-2016 22:06:51 //
2501
Nagyon őrzik a Veloce hangját, bármennyire keresem nem találom... Létezik, hogy még nem indították be? :)
Haddel15-10-2016 21:58:32 //
2500
Imádom ezt a felnit! Jó nagy fék van hátul is😃
Kazes☻15-10-2016 21:21:36 //
2499
Bimmerezőknek... ;)
Abarai13-10-2016 19:46:38 //
2498
A Selespeed műanyag füleiről gyorsan leszoktam, inkább tologattam a fütyit (váltókarnak ne nevezzük már azt az izét). Ezért is kéne kipróbálni. :)
Norby13-10-2016 19:21:53 //
2497
Az enyémben van, de nem jó :(
Lehet csak a kormány olyan
Ááááhh, a Giulietta TCT-s, a fülekkel (vagy anélkül) olyan gyorsan tud váltani, mint kézzel - szerintem - senki. Még gázfröccsre se marad idő váltás közben :-DD
A kérdés továbbra is áll. Ha tényleg annyira nem csíped a Totalcar-t mint ahányszor ennek hangod adsz, akkor miért olvasod? :-DD
Viccet félretéve, mivel borzolták fel ennyire a kedélyeidet a cikkben?
BCS13-10-2016 17:24:58 //
2494
Mivel ez a topic jobban pörög, meg a Giulia is vmilyen szinten megemlítődött "jeles" szerzőnk által, így a evidensnek véltem ide. Az információszabadság még mindenkit megillet, mondjuk a tényszerűség is jó lenne. :P
Kócosw13-10-2016 11:49:05 //
2493
jojatekok a fülek.. :)
csak kattogatod, ömeg valtogat... vissza 3 fel fel 3 :)
naggyon sznob :)
Sajnos az enyém facelift előtti, nincsenek váltófülek, manuálban toszogatni a váltókart, meg nem az az érzés.
jah multiair-t akartam :)))
Twinair? Az azér csak nem :) 900 köbcentivel nem megyünk sokra :D
a benyás Gyula az Twin Air? remélem nem....
Kócosw13-10-2016 10:03:15 //
2488
qvajo jatek a q-tronic a valtofülekkel a 159 en is... Tiszta nfs.
parom mar kapaszkodik ha a valtonal matatom,mert akkor a sport gombot nyomogatom meg lököm at manualra..olyankor tudja mire keszülök..esmarcsak kattog a fül a bal oldalon... :)
Kócosw13-10-2016 10:01:33 //
2487
en a tv-s verziot ajanlanam.
Tedd a 4 gurigat a tv tetejere,majd hagyd nyitva a peco ajtajat es szolj nekem.
mire visszatersz nemlesz gondod a 4 gurigaval... :)
Én a Ferrariban használtam, én mondom az embernek valóban erekciója van tőle...
Én. Ideadod nekem a 4 millát én meg rádrakom a pénzenergiát. Csak hinned kell benne és jönni fog a 15 milla ;]
Másnak is vállalom, nem ez nem egy exkluzív ajánlat :D
egy összkeréknek nincsen párja, főleg télen már ha van hav ..
egészség legyen a többit megvesszük, még a pénzt is...ki tud 15 millát 4-ért? :)))))))
Kócosw13-10-2016 09:44:22 //
2483
jo mondjuk,nemrossz felszereltseggel van...meg kivancsi vagyok mi lehet hangban a különbseg a Sound theatre ,meg a Harman kardon között.. Hallhato e az a dupla árnyi különbseg...
Kócosw13-10-2016 09:38:22 //
2482
vigye kanya kormoslelkü vagyok de nagyon birizgalja a fantaziam megfuvott 280 lovas veloce....szepen bekonfigolva nem apropenzes joszag ... :S
Halesz13-10-2016 09:24:55 //
2481
Azok nélkül a fülek nélkül meg sem venném :) egyrészt jól néznek ki, másrészt nagyon jó a fogásuk. Menet közben sajnos nem próbáltam még, csak a genfi szalonon tapicskoltuk, de nagyon szexi! A Ghibliben van hasonló, ott viszont használtam is, és imádtam :)

Abarai13-10-2016 03:00:27 //
2480
Az a baj, hogy egy csomó mindent ki kéne próbálnom, hogy dönteni tudjak. Összkerék vagy hátsókerék? Néha hasznos az első, de sokszor butul tőle a vezetési élmény. Milyen ülés legyen? Ha már szóba került, kell-e váltófül? Gondolom, nem olyan egyszerű összehozni ezeket, főleg nem Magyarországon.
Meg az is baj, hogy pénzem sincs rá. :)
Sokkal izgalmasabb a prospektusból - akár egy Excel tábla segítségével - összeállítani a vasat :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.