Forum >> Giulia
G-MANN🍀11-01-2024 14:39:45 // 33446
200ig ok, nekem 200 fölött az állítás után is mozog még (jobb lett, de itt ekkor sem múlt el)
RomeoOne11-01-2024 13:47:52 // 33445
Mert neked egy transformer-ed van, nem kocsid. Kérdés, hogy autobot vagy álca? :D
SD11-01-2024 13:46:45 // 33444
Lehet a Q-nak erősebben van felszerelve a lökös hogy 300-nál se szakadjon le:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2024 13:37:38 // 33443
Én az első alkalommal amikor megláttam hogy hogy lobog, hazaérve beállítottam rendesen. A hézag is jobban néz ki, és nem is lobog ha egy hangyapénisznyivel a sík alá van állítva. Azóta nem figyeltem meg ilyen erős hullámzásokat. Az ablak felőli pereme kicsit rezeg, de már nem mozog ijesztően nagy tempón vagy erős szélben.
RomeoOne11-01-2024 13:30:30 // 33442
180-200 körül elkezd látszani rajta a hullámzás és azt úgy tartja is konstans. Nem erősödik. Mármint nincs az az érzés a növekvő sebességgel, hogy ez egyre jobban mozog és jajj, mindjárt leszakad.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
SD11-01-2024 11:11:54 // 33440
és mit csinál a motorháztető 270 körül?:D
zümi16611-01-2024 10:57:44 // 33439
A világosabb jobban mutatna rajta, én biztos olyanra fújatnám.
RomeoOne11-01-2024 08:39:40 // 33438
Az enyém igen. A 7. elfogy olyan 270 körül :D
Szabba11-01-2024 08:04:45 // 33437
Egészségére! 😀 Én a két nyakba akasztónak és csak úgy a gesztusnak is megörültem. 🙂
Shadin10-01-2024 22:19:16 // 33436
Ezek a sötétebb felnik
Shadin10-01-2024 22:01:49 // 33435
Fel sem tűnt, csak a színösszeállítást néztem :-)
Zselé10-01-2024 20:08:45 // 33434
Azaz, bizony! Felszállás! :D
246-ot írt egyszer talán…
246-ot írt egyszer talán…
G-MANN🍀10-01-2024 19:53:51 // 33433
Én is így emlékszem, nem vált fel 8-ig 😁😉 és a vége maxolva van, ahogy néztem,
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
Zselé10-01-2024 19:43:34 // 33432
Emlékeim szerint ha padlózom D-ben, nem is váltja be a 8-ikat.
Piritu - 1.000.00010-01-2024 19:36:40 // 33431
Nekem így bejön, de miért van előrébb a hátsó kerék? Előtte kisebb a rés mint mögötte....
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2024 19:10:35 // 33430
Gyönyörűen meg lehetne írni 360Nm-re végig. Mindig ez volt a mániám, a dízeleimmel is ezt csináltam. 280 ló lenne ugyanúgy, csak egy nagy lapos nyomaték görbével. Mivel a mienk nem összkerekes, lehet elég is neki letenni ennyi nyomatékot az aszfaltra. Érzete biztos hogy nagyon jó lenne, olyan sose fogy el feeling az így megírt autó.
Shadin10-01-2024 18:46:59 // 33429
Shadin10-01-2024 17:37:45 // 33428
SD10-01-2024 17:11:12 // 33427
Lehet csoki is volt benne, csak azt valaki már megette?:D
SD10-01-2024 17:10:38 // 33426
szuperek ezek a szuperek, ez van:)))
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
SD10-01-2024 17:06:52 // 33425
Másrészről dinamic módban 120-130 körül kapcsol föl 8-asba. Tehát ha az 2000RPM akkor 4000-nél már 240-260-nál kéne járjon.. 6000-nél meg:P Lehet nem 8-asban futja a végsebességet?:D
nyomaték görbe 4000-től már kókad, tehát hiába prögeted, a lóerő valahogy a nyomaték x frodulat miatt növekszik már, 4k-körül a leg izmosabb?
nyomaték görbe 4000-től már kókad, tehát hiába prögeted, a lóerő valahogy a nyomaték x frodulat miatt növekszik már, 4k-körül a leg izmosabb?
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2024 16:53:45 // 33424
Igen úgy tudom, hogy korlátozva van. A 200 lovas is, de valami varia lehet a szoftverben fl után, mert az enyém már kétszer ment gyorsabban mint a gyári adat. Elvileg meg kéne ott állnia.
Liquid10-01-2024 16:26:15 // 33423
ki kell időnként kapcsolni az akusztikus menetstabilizátort :)
SD10-01-2024 15:08:04 // 33422
Nem tudom nekem már 200-nál kúrvaanyáznak:D az enyém végsebesége 142:D de az megvan az autópályafelhajtón;D
Amúgy a karakterisztikát figyelv ez lgellenállás téma lesz mert ott már bazira útban lehet a levegő:) 110-120 után ugrik a fogyasztás
Lehet 200 fölött már a hang kúpot tolja:D
Másrészről meg
A QV megfutja a 330-at is pöckölve és látok simán 250-es fotókat szóval szerintem ez csak olyan adat:)
Amúgy a karakterisztikát figyelv ez lgellenállás téma lesz mert ott már bazira útban lehet a levegő:) 110-120 után ugrik a fogyasztás
Lehet 200 fölött már a hang kúpot tolja:D
Másrészről meg
A QV megfutja a 330-at is pöckölve és látok simán 250-es fotókat szóval szerintem ez csak olyan adat:)
Piritu - 1.000.00010-01-2024 14:26:13 // 33421
Meg tudja valaki mondani hogy a Veloce vége le van-e korlátozva?
Furi hogy a 200 LE-s Super katalógusadata 235, a 280 lovasé meg csak öttel több ….
Furi hogy a 200 LE-s Super katalógusadata 235, a 280 lovasé meg csak öttel több ….
Szabba10-01-2024 11:41:38 // 33420
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2024 11:29:51 // 33419
George-nak volt ilyen felni világosabbra fújva sötétszürke Giuliettán, az szerintemnagyon jól nézett ki. Ő biztos tudja a színkódot, ha az tetszik neked. Az oldalán azzal van fotózva a szürke QV.
Ennek a Sport 5 lyukú felninek ez a matt festése télen nem igazán adja ki, én is figyeltem.
Ennek a Sport 5 lyukú felninek ez a matt festése télen nem igazán adja ki, én is figyeltem.
Shadin10-01-2024 10:57:57 // 33418
keresek "világos" ezüst Giulia felni színkódot. A 18" turbine dark és silver verzióban is választható volt, nekem a dark nem elég kontrasztos az autó ill. az ablakkeret színéhez, ezért ha már úgyis fel kell újítani, a világosabb ezüstre fényezném. Sötét felni nem jött be ebben a színkombinációban úgy ahogy most van, mindent is sötétíteni kellene az én ízlésemhez, ablakkeret, maszk, emblémák, de abba nem akarok belemenni, az elfogadható kompromisszum, ha a felniket pl. GT 18" Jetfions (multispoke?) színűre fényezem, vagy ha meglenne valamelyik gyári világos Giulia felni kódja.
SD10-01-2024 08:40:51 // 33417
Tegnap vittem fogászati kontrollra a családot, keresztül a városon:)
4db. Giuliával találkoztam és egy Stelvioval, egy Giu-val együtt araszoltuk végig a Pesti rakpartot:)
Népautó, jelentkezzenek az elkövetők.
Azért a petőfin jót léptünk, félgázon;)
4db. Giuliával találkoztam és egy Stelvioval, egy Giu-val együtt araszoltuk végig a Pesti rakpartot:)
Népautó, jelentkezzenek az elkövetők.
Azért a petőfin jót léptünk, félgázon;)
SD08-01-2024 14:26:23 // 33416
hát itt 76-al majd kétkerékre áll, egyik kollégámnak amúgy van egy ilyen 1.6D Xtrail-je és egész könnyű kis értelmes autó mint egy kombi kis golf... érzetere ez lehet akulcs, de attól még felborul ezis:D
RomeoOne08-01-2024 13:03:35 // 33415
Ezért írtam, hogy videót nem találtam. A Citroen-re megvan a magyarázat, az más módszertan volt még, de a 2019-es már biztos, hogy az aktuális módszertan szerint lett mérve. Kár, hogy nincs róla videó. Vagy legalább valami cikk. Mindenhol csak ez a lista jön szembe.
Egyébként meg egy jávorszarvas teszt nem feltétlenül annak mércéje, hogy mennyire jó egy autó futóműve, kanyarképessége, stb. Nyilván van egy erősebb öszefüggés, de í]y nem is meglepő, hogy ha néhány meglepő eredmény születik. Ahogy az intelligencia teszt sem azt mutatja meg, hogy ki mennyire okos, hanem, hogy ki mennyire jól tud IQ tesztet kitölteni. Egy jávorszarvas teszt sem azt mutatja meg mennyire gyors, agilis egy autó... hanem hogy mennyire alkalmas a jávorszarvas tesztre.
Egyébként, ha ezt a tesztet vesszük alapul, magasan ez a legjobb autó ár-érték arányban: link
Egyébként meg egy jávorszarvas teszt nem feltétlenül annak mércéje, hogy mennyire jó egy autó futóműve, kanyarképessége, stb. Nyilván van egy erősebb öszefüggés, de í]y nem is meglepő, hogy ha néhány meglepő eredmény születik. Ahogy az intelligencia teszt sem azt mutatja meg, hogy ki mennyire okos, hanem, hogy ki mennyire jól tud IQ tesztet kitölteni. Egy jávorszarvas teszt sem azt mutatja meg mennyire gyors, agilis egy autó... hanem hogy mennyire alkalmas a jávorszarvas tesztre.
Egyébként, ha ezt a tesztet vesszük alapul, magasan ez a legjobb autó ár-érték arányban: link
WarbiRunner (Gyuri)08-01-2024 10:23:37 // 33414
Ez urban legend-nek hangzik, a 2017-es még ezt tudta, a 2019-es pedig ugyanez a széria még. Van akik szerint meg az 1999-es Citroen Xantia V6 van a lista élén :-) Persze ez is eltorzított igazság, itt a magyarázat. Szóval ha összehasonlítunk, érdemes azonos körülmények közt végzett teszteket figyelembe venni. Amúgy meg valóban vannak meglepően jó eredmények oda nem illő autóktól.
RomeoOne07-01-2024 19:28:57 // 33411
Ezen a teszten elvileg a 2019-es Nissan Qashqai teljesített a legjobban, 84 km/h-val, bár videót nem találtam róla.
G-MANN🍀07-01-2024 14:33:01 // 33410
Bárcsak 1500 lenne N-ben, én már azzal is beérném.
Liquid07-01-2024 13:01:29 // 33409
Szerintem is jobb neki a 2000 környéke :)
Ennek szerintem igen kis hatása van a fogyasztásra önmagában, persze a mérésnél a 0.1dl is számít.
Ennek szerintem igen kis hatása van a fogyasztásra önmagában, persze a mérésnél a 0.1dl is számít.
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2024 12:25:07 // 33408
Igen, csak D-ben használom, az N mód az N-emjósemmire. Az 1600 egyébként elviselhetőbb már, de itt is inkább alá fékezem, visszakapcsol és máris 1900-on gurulunk. Az utcánkban meg (lakó-pihenő övezet) yess, legtöbbször kézzel visszateszem kettőbe. Tényleg nem szeretem az alacsony fordulatokat, 2000 környékén nyugodt a lelkem, nem tehetk róla. Fogyasszon bármennyit, nekem így jó. Az 1500 az egy egészséges alapjárat XD
Liquid07-01-2024 12:14:31 // 33407
jó akkor legyen 1600 :)
Mondjuk te D-ben használod, ott lehet magasabban tartja, majd megfigyelem. (2017-ben még használható volt az N is)
Mondjuk te D-ben használod, ott lehet magasabban tartja, majd megfigyelem. (2017-ben még használható volt az N is)
WarbiRunner (Gyuri)07-01-2024 12:03:40 // 33406
Értem hogy kétségbe vonod, de nem nem hagyja :-) 1600 körül visszavált. Városi 55-tel csorgás az meglepő módon 4-esben 2000 fölött van egy hajszállal.
G-MANN🍀07-01-2024 12:02:25 // 33405
My 21 Veloce Giulia nagyon hamar felvált N-ben, kb 1200-ra is leejti a fordulatszámot és úgy csorogna, nem komfortos nekem
SD07-01-2024 11:21:39 // 33404
Az a diffuzor, nem túl egészséges:D szegény gép.. milyen sora lehet:/
SD07-01-2024 07:45:02 // 33403
No flame: Merc GTR vagy mi :) Pontos de csak 79-ig:)
QV:82km/h ngyon ok de én látni vélem a súly különbésget
Azért egy 70 milliós sport hépet oda verni:))) Szerintem nem rossz:)
Vagy épp: a 911 is 83-ig futotta:)))
Azért ezek nem szar összehasonlítások:D
QV:82km/h ngyon ok de én látni vélem a súly különbésget
Azért egy 70 milliós sport hépet oda verni:))) Szerintem nem rossz:)
Vagy épp: a 911 is 83-ig futotta:)))
Azért ezek nem szar összehasonlítások:D
SD07-01-2024 07:34:55 // 33402
Lehet hogy az irányváltásnál egy orrkerekes agilitását hiányolja?
Pont ez a különbség kb. az orrkerekes egy kikeményített futóművel, ha még rá is rúgsz a gázra ugrik mint kalapos suzukis a sávváltánál :D
De a Giulia ezt pont elkerüli, mert ha belesimítod a kanyarba akkor csodákat művel, ha rángatod, akkor meg gondolom előbb utóbb betilt az elektronika.
Ezt lehet tényleg gázzal fordítani, és utána ha megcsúszott gázelvéttel vissza is venni az irányítást, még az elektronika előtt:)))
Ez a legjobb móka, de én már több mint egy éve tanulom és még épp csak kapizsgálom szóval nem kéne ezt erőltetni, majd kialakul:)
Mármint ez a tanácsom a novice cartársnak:)))
Pont ez a különbség kb. az orrkerekes egy kikeményített futóművel, ha még rá is rúgsz a gázra ugrik mint kalapos suzukis a sávváltánál :D
De a Giulia ezt pont elkerüli, mert ha belesimítod a kanyarba akkor csodákat művel, ha rángatod, akkor meg gondolom előbb utóbb betilt az elektronika.
Ezt lehet tényleg gázzal fordítani, és utána ha megcsúszott gázelvéttel vissza is venni az irányítást, még az elektronika előtt:)))
Ez a legjobb móka, de én már több mint egy éve tanulom és még épp csak kapizsgálom szóval nem kéne ezt erőltetni, majd kialakul:)
Mármint ez a tanácsom a novice cartársnak:)))
SD07-01-2024 07:26:10 // 33401
Nekem olyankor szokott ilyet művelni, új kora óta, ha pl: megyek tojásgázon gyorsítva és utána meggondolom magam és elveszem még alacsony fordulaton.
De nekem nem konzekvens és nem rendszeres inkább bemelegítés üzemnél jellemző.
Olyankor át is rakom gyorsan D-be és akkor már nem jut a fordulatszám ebbe a mezőbe:D
De nekem nem konzekvens és nem rendszeres inkább bemelegítés üzemnél jellemző.
Olyankor át is rakom gyorsan D-be és akkor már nem jut a fordulatszám ebbe a mezőbe:D
Liquid06-01-2024 19:02:15 // 33400
Ha csorogsz mondjuk 55-tel (nem tudom pontosan hogy vannak az értékek) simán hagyja 1500-on. Vagy városban mindig manuál 2-ben mész? :D
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2024 12:58:45 // 33399
A futóművet még nyúzd kicsit :-) Bírja az a hirtelen irányváltást is.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2024 12:35:23 // 33398
Szerintem a multiair modul mód váltása és az automata váltó konvertere (lockup) is okozhat apró rántásokat.Az előbbi inkább hidegen, az utóbbi bármikor. Én ezekre tippelnék. Érezni nem éreztem még, mert 1500-on tojásgázon én semmilyen körülmények közt nem használom az autóimat.
Azt azért gondolom lehet érezni, ha a hajtás lóg, mert gázra és gáz elengedésre is kéne hogy reagáljon egy ütés szerű rántással. Ha a váltó csinálja, akkor inkább olyan pillanatnyi elbizonytalanodás, mintha a gyújtás hagyna ki. És igen, pont olyankor, amikor nem tudja eldönteni mi legyen. Zárjon, ne zárjon.
Azt azért gondolom lehet érezni, ha a hajtás lóg, mert gázra és gáz elengedésre is kéne hogy reagáljon egy ütés szerű rántással. Ha a váltó csinálja, akkor inkább olyan pillanatnyi elbizonytalanodás, mintha a gyújtás hagyna ki. És igen, pont olyankor, amikor nem tudja eldönteni mi legyen. Zárjon, ne zárjon.
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2024 12:20:55 // 33397
Oké, csak televeri hibakóddal az ecu-t minden leválasztás után. Mondjuk egy előnye van, nem kell ténylegesen levenni az akksi sarut egy esp off-hoz :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?