Forum >> Giulia
SD07-10-2025 13:03:19 // 40271
kb 2.5 deci olaj egy szegmens
SD07-10-2025 13:02:20 // 40270
Nem termeli ne aggódj:D
A kis alfa manók töltötték bele mert látták hogy szomorkodsz:D
Van hogy több napig nem frissül:
- flat surface
- 4 segment oil temp
- 2 min iddle
- 2 min off
- utána gyújtás
Fel lehet melegíteni álltában is de az kb. az hogy 5 percig 4000-en pörgeted, az elég kegyetlen..
Nekem nem állt be maxxra szervíz után, rátöltöttem:D:D:D
Amúgy a gyári mennyiség 5.5 liter volt, de túltöltés jelzés miatt vitték le 5.2 literre, mert aki nagyon meghajtotta bejelzett neki.. tehát ha rátöltesz az 5.2-re nem fog bejelezni, ha nem 1 litert töltesz rá:D És nem versenypályázol folyamat:D
A kis alfa manók töltötték bele mert látták hogy szomorkodsz:D
Van hogy több napig nem frissül:
- flat surface
- 4 segment oil temp
- 2 min iddle
- 2 min off
- utána gyújtás
Fel lehet melegíteni álltában is de az kb. az hogy 5 percig 4000-en pörgeted, az elég kegyetlen..
Nekem nem állt be maxxra szervíz után, rátöltöttem:D:D:D
Amúgy a gyári mennyiség 5.5 liter volt, de túltöltés jelzés miatt vitték le 5.2 literre, mert aki nagyon meghajtotta bejelzett neki.. tehát ha rátöltesz az 5.2-re nem fog bejelezni, ha nem 1 litert töltesz rá:D És nem versenypályázol folyamat:D
B3WiN07-10-2025 12:40:08 // 40269
Ez elég szomorú. Nem tudom miért eröltetik ezt az érzékelős témát.
B3WiN07-10-2025 12:38:41 // 40268
Csak az volt a fura, hogy olajcsere után 1000km után állt be maxra, pedig ezalatt párszor be volt már melegítve :)
WarbiRunner (Gyuri)07-10-2025 12:31:54 // 40267
A McLaren és a Giulia XD
Egyébként a BMW, a Jag, a Merci, mindenben van már ilyen brake torque vectoring valamilyen szinten.
A Giulia D módban tényleg vérfarkas :-) Az agresszív beavatkozás az nem csak leesés környéki szituban van. Először meg akar ölni, aztán gyorsan megment. kb :-)
És nem csak ilyen elindulok, arrébb teszem a seggét szituban. Amit ez művel azt vagy két évig nem annyira élveztem, elég para volt. Egy sima íven rágyorsítás egy zöld lámpára nyári gumin 15 fokban. 70-nél azonnal megy keresztbe. Esős úton 110-nél gázt nyomsz kanyarban? Nesze egy kis slide.
Ha ki lehetne iktatni azt, hogy elvegye a nyomatékot amikor meg akar menteni, kb az lenne az ideális megoldás. Ezt nyomozom továbbra is, több pluszt adna ehhez az autóhoz, mint bármilyen chiptuning.
Egyébként a BMW, a Jag, a Merci, mindenben van már ilyen brake torque vectoring valamilyen szinten.
A Giulia D módban tényleg vérfarkas :-) Az agresszív beavatkozás az nem csak leesés környéki szituban van. Először meg akar ölni, aztán gyorsan megment. kb :-)
És nem csak ilyen elindulok, arrébb teszem a seggét szituban. Amit ez művel azt vagy két évig nem annyira élveztem, elég para volt. Egy sima íven rágyorsítás egy zöld lámpára nyári gumin 15 fokban. 70-nél azonnal megy keresztbe. Esős úton 110-nél gázt nyomsz kanyarban? Nesze egy kis slide.
Ha ki lehetne iktatni azt, hogy elvegye a nyomatékot amikor meg akar menteni, kb az lenne az ideális megoldás. Ezt nyomozom továbbra is, több pluszt adna ehhez az autóhoz, mint bármilyen chiptuning.
SD07-10-2025 12:27:55 // 40266
és tényleg az opendif kapar most állandóan:D Majd kitanulom:D
SD07-10-2025 12:23:51 // 40265
Pozitív fejlemény így már megmelegedett a kerék:D
SD07-10-2025 12:22:51 // 40264
Nemmm:D:D:D
Ma M0-án levillogott egy A7, semmi gond menj... majd kénytelen volt kisorolni, pedig okádta a füstöt:D:D:D Lehet kijött belőle a dzsin, a csekkendzsin?:D
Utána nem próbálkozott:D El is maradozott:D
Ma M0-án levillogott egy A7, semmi gond menj... majd kénytelen volt kisorolni, pedig okádta a füstöt:D:D:D Lehet kijött belőle a dzsin, a csekkendzsin?:D
Utána nem próbálkozott:D El is maradozott:D
SD07-10-2025 12:20:56 // 40263
ez ok, a szervízben nem melegítették meg a motorod, ezért nem mérte meg rendesen, motorhő is kell, ha beállt maxra akkor ott van, néha nézegesd és ne tölts rögtön rá:)
így ok:)
így ok:)
TtK07-10-2025 12:14:41 // 40262
Nincs nívópálca. És igen, az érzékelő egy sz@r.
Shadin07-10-2025 11:02:54 // 40261
Nem bírtál a véreddel? :-)
B3WiN07-10-2025 09:28:27 // 40260
2.0 esetében valóban csak a digitális olajszintmérő van vagy elrejthettek valahova egy normál nívót is? Olajcsere után mikor otthon megnéztem a szintet láttam, hogy nem ment fel maxig a jelzés, hiába vártam meleg motornál több percet egyenes talajon, stb (amit a könyv ír) nem ment följebb a maxig, alatta volt egy rublikával. Nem mertem ráönteni többet miután vissza kaptam a kocsit, mert mérce szerint belement az 5,2l. Viszont most egy kb. 1000km után szépen fel is kűszott a max jelzésig és azóta hidegen melegen meg se mozdul.
Olyan autóm még nem volt, ami termelte volna az olajat, így gondolom a szint mérő csal ennyit.
Olyan autóm még nem volt, ami termelte volna az olajat, így gondolom a szint mérő csal ennyit.
RomeoOne07-10-2025 08:29:18 // 40259
Giulia Q keréknyomás kézikönyv szerint hátul: 2,2 bar; elöl: 2,4 bar.
SD07-10-2025 00:40:08 // 40258
Giulia a vérfarkas:D
Hát nem véremet vette ez a dög telihold fényénél??? Mit jelent ez?
Hát szereztem neki Pirelli P-Zero Corsa-t, Trofeo felnit.
Elmentem éjszaka kerék savarért, elnézést és ezer köszönet:D nem szerelünk este:D De:D
Esztergáltam neki lukat a távtartóra hogy felmenjen előre.. szépen megtisztogattam a csavarokat, megelenőriztem, teljesen betekerve körbeforgattam, nem ver-e szét valamit a kerékagyban:D
Erre, előbb alig bírom leszedni az első kereket úgy ráhúzták a Fiat Szabóéknál, rendesen emwlővel kellett megtámasztanom a kulcsot:D de csak kerekenént egy csavar volt ilyen kegyetlenül meghúzva:P ez valami trükk lehet:P de kikódoltam :D
Akkor utába a hátsó keréknél full sötétben odacsippentette az ujjacskámat azt összevéreztem a vadi új fényt:D
Nem néztek hülyének a kúton mikor nyomást ellenöriztem hogy nyalogatom le a vérem a felniről…
Vá ROTFL mondom hogy magyarázom meg a rendőrnek ha megállít, full gyári az autó eskü csak véres:D
Na jó akkor ilyen 2,4 hátra 2,5 előre nem tudom jó-ez QV méretre 245, 285???
10,5 fok volt hidegen nagyon csúszott a gumi, jobban minta 3 éves Conti:D
Minden teligáznál elkapart:D mintha megérezte volna most más világ van oda lehet tenni a powertt:D eskü meg vérfarkasodott:D
Na atmztán sikerült kicsit melegítgetni l, megrángattam, nem akartam kanyarswbesség rekordot dönteni csak megízlelni végre a pirellit:)))) ha 4 éves is még is csak az:)
A játékosság állat, a rugalmasság, finomság megmaradt, egy pici plusz menetzaj, igazából még jobban lehet érezni mi tórténik az autó alatt:D mintha még azt is érezném melyik kerék forog épp el:D
Na csak finoman meg görgettem:D aztán most gyógyulok:D
Eza dög hogy mindig meglep, aztán lekenyerez, és megzabál:D
Mennyi nyomás kell bele?
Meglepö de most 23mm-nek mertem a gyári csavart..
A 28-asok kicsit össze vissza vágottak az annnyira nem győzőtt meg.
Előre az 5mm pogácsával a 35-ösöket tettem fel, hátra a gyárit.
Nagyon köszi Shadin, a csavar kölcsönzést!!!

Nem tudom mit irkáltam össze ez mind 8 után történt:D
Hát nem véremet vette ez a dög telihold fényénél??? Mit jelent ez?
Hát szereztem neki Pirelli P-Zero Corsa-t, Trofeo felnit.
Elmentem éjszaka kerék savarért, elnézést és ezer köszönet:D nem szerelünk este:D De:D
Esztergáltam neki lukat a távtartóra hogy felmenjen előre.. szépen megtisztogattam a csavarokat, megelenőriztem, teljesen betekerve körbeforgattam, nem ver-e szét valamit a kerékagyban:D
Erre, előbb alig bírom leszedni az első kereket úgy ráhúzták a Fiat Szabóéknál, rendesen emwlővel kellett megtámasztanom a kulcsot:D de csak kerekenént egy csavar volt ilyen kegyetlenül meghúzva:P ez valami trükk lehet:P de kikódoltam :D
Akkor utába a hátsó keréknél full sötétben odacsippentette az ujjacskámat azt összevéreztem a vadi új fényt:D
Nem néztek hülyének a kúton mikor nyomást ellenöriztem hogy nyalogatom le a vérem a felniről…
Vá ROTFL mondom hogy magyarázom meg a rendőrnek ha megállít, full gyári az autó eskü csak véres:D
Na jó akkor ilyen 2,4 hátra 2,5 előre nem tudom jó-ez QV méretre 245, 285???
10,5 fok volt hidegen nagyon csúszott a gumi, jobban minta 3 éves Conti:D
Minden teligáznál elkapart:D mintha megérezte volna most más világ van oda lehet tenni a powertt:D eskü meg vérfarkasodott:D
Na atmztán sikerült kicsit melegítgetni l, megrángattam, nem akartam kanyarswbesség rekordot dönteni csak megízlelni végre a pirellit:)))) ha 4 éves is még is csak az:)
A játékosság állat, a rugalmasság, finomság megmaradt, egy pici plusz menetzaj, igazából még jobban lehet érezni mi tórténik az autó alatt:D mintha még azt is érezném melyik kerék forog épp el:D
Na csak finoman meg görgettem:D aztán most gyógyulok:D
Eza dög hogy mindig meglep, aztán lekenyerez, és megzabál:D
Mennyi nyomás kell bele?
Meglepö de most 23mm-nek mertem a gyári csavart..
A 28-asok kicsit össze vissza vágottak az annnyira nem győzőtt meg.
Előre az 5mm pogácsával a 35-ösöket tettem fel, hátra a gyárit.
Nagyon köszi Shadin, a csavar kölcsönzést!!!

Nem tudom mit irkáltam össze ez mind 8 után történt:D
RomeoOne06-10-2025 20:03:56 // 40257
Ezt most dobtam össze a kedvedért :P

Na jó, nem szívom a véred :D Open diff-el amúgy a McLaren operál, mert könnyebb az autó nélküle és a nyomaték-elosztást megoldják a fékekkel.
A TVD is open diffiként funkcionál 20 vagy 30 km/h alatt. Elég idegesítő is... ha elemelkedik a földtől az egyik oldali hátsó kerék (előfordul a merev kasztni miatt, ha élesebb emelkedőn próbálok lassan átmanőverezni), akkor a másik oldal csak teker és nem segít a gázadás. link
Majdnem elakadtam így az olaszoknál is. Az út szélén kellett parkolnom, de fel volt ázva a fű, indulásnál kikapart az a széle, amelyik meg az aszfalton volt, nem tolta meg az autót.

Na jó, nem szívom a véred :D Open diff-el amúgy a McLaren operál, mert könnyebb az autó nélküle és a nyomaték-elosztást megoldják a fékekkel.
A TVD is open diffiként funkcionál 20 vagy 30 km/h alatt. Elég idegesítő is... ha elemelkedik a földtől az egyik oldali hátsó kerék (előfordul a merev kasztni miatt, ha élesebb emelkedőn próbálok lassan átmanőverezni), akkor a másik oldal csak teker és nem segít a gázadás. link
Majdnem elakadtam így az olaszoknál is. Az út szélén kellett parkolnom, de fel volt ázva a fű, indulásnál kikapart az a széle, amelyik meg az aszfalton volt, nem tolta meg az autót.
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2025 19:42:03 // 40256
Igen, ez a nézet terjed, mert egyszer valaki beírta fészbúkon XD.. de az open diff valójában nem esik le az útról, csak kapar bénán. Az elektronikánk.. na az a kegyetlen. :-)
SD06-10-2025 18:17:38 // 40255
Leesik egy kis takony és a mienk is 600le az elektronika tart az úton, autópályás felhajtón megúszik bárhol:D az open diff őszinte és kegyetlen :D
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2025 12:27:48 // 40254
Látod, itt ki is domborodik a 200 lovas előnye XDD Lehet neki nyelezni, és nekem legalábbis ez néha olyan jól tud esni.
leopop306-10-2025 10:44:57 // 40253
De furcsa ezt a te szádból hallani még akkor is ha csak írtad :DD
RomeoOne06-10-2025 10:36:13 // 40251
De felesleges. Így is ritkán lehet neki egy rendes padlót nyomni. Furcsa ez az én számból, de ennek már nem kell több ló :D
Shadin06-10-2025 10:23:05 // 40250
Vagy ha MY19 részecskeszűrővel, akkor stage1-en "csak" a natív ~280LE
leopop306-10-2025 09:47:23 // 40249
2.0 is tud más szoftvert kapni és brutálist tud utána harapni 310 lóval :DD
leopop306-10-2025 09:45:40 // 40248
De a QV-ra is lehet tenni más szoftvert és úgy 700-800 nm simán amúgy az 1000 is tudja :DD
leopop306-10-2025 09:43:05 // 40247
Ismerem ezt az autót sok tulaja volt. Aki behozta az országba az törötten vette azért kapta meg a QV elemeit, halkan jegyzem meg pizzazója volt a többit ki lehet találni 😅🤐
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2025 09:31:16 // 40246
Na az ami még nem való nekem, a Messenger csoport :-) Majd szólj mire jutottatok, nekem Alfissimos egészen biztosan nem kell.
Shadin06-10-2025 09:11:01 // 40245
Nekem pont a gyári csavar hossz +pogácsa vastagsága -2 menet van :-)
SD05-10-2025 07:43:39 // 40244
Igen ez is egy megoldás ha már nem vagy ott mikor jón a vad:D
Nekem vagy 10 vaddisznó jótt keresztbe a hetesen kózvetlen a lámpás kereszteződés után a városban ahol indul. Én ktt annak örültem hogy lassan mentem:D még azt sem volt megnézni időm minek ismerte fel a tészta szoftvere, biciklisnek, kukának?
Nem lett volna egészséges megrendezni az elejét.. immáron casco nélkül..
A kötelező miatt is fel kellett hívnom a biztosítót hogy ne bohóckodjanak már dupla díjjal egyik évröl a másikra:P erre engedtek 30%-ot így már pont nem éri meg átírni..
Agyament mi meg a biztosítás piacon.. :D nem akarnak ügyfelet? Mert drága az allatrész..?
Nekem vagy 10 vaddisznó jótt keresztbe a hetesen kózvetlen a lámpás kereszteződés után a városban ahol indul. Én ktt annak örültem hogy lassan mentem:D még azt sem volt megnézni időm minek ismerte fel a tészta szoftvere, biciklisnek, kukának?
Nem lett volna egészséges megrendezni az elejét.. immáron casco nélkül..
A kötelező miatt is fel kellett hívnom a biztosítót hogy ne bohóckodjanak már dupla díjjal egyik évröl a másikra:P erre engedtek 30%-ot így már pont nem éri meg átírni..
Agyament mi meg a biztosítás piacon.. :D nem akarnak ügyfelet? Mert drága az allatrész..?
Kazes☻04-10-2025 22:33:43 // 40243
...és akkor így nem is lett névnapi fácánleves. ;)
RomeoOne04-10-2025 21:26:57 // 40242
A szép időre tekintettel gurultam egyet a Tolnai Dombságban, bejártam néhány kedvenc szakaszomat.
Varsád és Kistormás között:

Keszőhidegkút és Gyönk között necces volt a helyzet. Perifériás látásommal még épp észleltem valamit jobb oldalról kifutni. Szinte abban a pillanatban csattanás... Oldalra néztem: tükör megvan. Akkor a gyönki felfutót még nyomjuk meg rendesen, majd utána kárfelmérünk.
Gyönkön megálltam körbejárni az autót. Jobboldali visszapillantón nagy vérfolt. Első sárvédőn pár hosszanti karcolás (szerencsére le van fóliázva). Pont a fényszóró mögött kapta el a sárvédőt, de azt már olyan éles szögben, hogy lepattant és a tükörházon csattant.

A nap végén lemostam a kocsit és semmi nyoma nem maradt a találkozásnak. A sárvédőn még a kavicsvédő fólián sem maradt semmilyen sérülés, a tükörházon sem látszik semmi és ugyanúgy funkcionál, nyílik, csukódik, stb.
Ezek szerint az alkatrészek arra lettek tervezve, hogy kibírják egy fácán elcsapását :DDD
Még szerencse, hogy jó gyorsan mentem, mert ha kisebb tempóval megyek, akkor lett volna ideje elém kerülni és biztos komolyabb pusztítást végez.
Bár még most sem értem, hogy a tükörnek hogy nem lett baja, de valószínűleg nem a teste csattant rajta csak a szárnya vagy a feje.
Varsád és Kistormás között:


Keszőhidegkút és Gyönk között necces volt a helyzet. Perifériás látásommal még épp észleltem valamit jobb oldalról kifutni. Szinte abban a pillanatban csattanás... Oldalra néztem: tükör megvan. Akkor a gyönki felfutót még nyomjuk meg rendesen, majd utána kárfelmérünk.
Gyönkön megálltam körbejárni az autót. Jobboldali visszapillantón nagy vérfolt. Első sárvédőn pár hosszanti karcolás (szerencsére le van fóliázva). Pont a fényszóró mögött kapta el a sárvédőt, de azt már olyan éles szögben, hogy lepattant és a tükörházon csattant.

A nap végén lemostam a kocsit és semmi nyoma nem maradt a találkozásnak. A sárvédőn még a kavicsvédő fólián sem maradt semmilyen sérülés, a tükörházon sem látszik semmi és ugyanúgy funkcionál, nyílik, csukódik, stb.
Ezek szerint az alkatrészek arra lettek tervezve, hogy kibírják egy fácán elcsapását :DDD
Még szerencse, hogy jó gyorsan mentem, mert ha kisebb tempóval megyek, akkor lett volna ideje elém kerülni és biztos komolyabb pusztítást végez.
Bár még most sem értem, hogy a tükörnek hogy nem lett baja, de valószínűleg nem a teste csattant rajta csak a szárnya vagy a feje.
SD04-10-2025 20:04:01 // 40241
Ehh 5mm-est néztem ideiglenesre.. neked is 35mm csavarral van?
Most küldtem vissza a rossz csavarokat elvileg küldi már a jókat..
De ha mondod tuti nem is veszem meg;D
Most küldtem vissza a rossz csavarokat elvileg küldi már a jókat..
De ha mondod tuti nem is veszem meg;D
Shadin04-10-2025 19:10:37 // 40240
Mekkora pogácsát intéztél? Nekem is van hátra 5mm előre 10mm fekete csavarokkal a polcon.
Shadin04-10-2025 19:08:10 // 40239
Gondoltam veszek hátra a Super-hez cicadiffúzort és játszanék a végekkel is picit :-)
szana804-10-2025 17:36:34 // 40238
No megvan a hiba. Merül az aksi. Mentem vele egy kicsit és eltünt a hiba. Viszont a start stop még mindig nem kapcsolt vissza. Szóval mennem kell egy hosszabb utat :)
szana804-10-2025 11:35:12 // 40237
Nem tudjátok véletlenül hogy a FCW kis sárga lámpa ha világít akkor csak a radar miatt lehet? A kamerát nem nézi? Azért kérdezem mert mosás után előjött és nem akar elmúlni. Viszont a kamera előtt a szélvédő párás kicsit. Illetve a radar takaró kippattintható?
SD03-10-2025 14:25:49 // 40236
Odaadjuk valamelyik ryanair masinisztának hogy hozza el okosba:D
Gyere be a messenger csaoportba aztán csak ne izé kavarj, majd kialakul mit szerzünk..
Nyilván ha 10db.ot rendelünk még lehet valamelyik kedvezményt is ad... :)
Gyere be a messenger csaoportba aztán csak ne izé kavarj, majd kialakul mit szerzünk..
Nyilván ha 10db.ot rendelünk még lehet valamelyik kedvezményt is ad... :)
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2025 13:10:09 // 40235
27% Áfa amit fizetni kell, unión kívülről jön.
SD03-10-2025 13:02:45 // 40234
Nagyon hálás vagyok a segítségért:D
Tőlem ilyet is rendelhetünk... :P
Az biztos vannak érdeklődők csavarra és karra is, és nekik segítek ennyi.
Semmi kényszer nincs. Nálam 130 dollár 43k, de nyilván még a szállítás, nem tom erre 10%adó, vám stb. mi jön még ezt előre ki kell deríteni:)
A titán kar nekem is játszik mert nagy előny ha könnyű is a kar:)
Tőlem ilyet is rendelhetünk... :P
Az biztos vannak érdeklődők csavarra és karra is, és nekik segítek ennyi.
Semmi kényszer nincs. Nálam 130 dollár 43k, de nyilván még a szállítás, nem tom erre 10%adó, vám stb. mi jön még ezt előre ki kell deríteni:)
A titán kar nekem is játszik mert nagy előny ha könnyű is a kar:)
RomeoOne03-10-2025 12:21:17 // 40233
~6,6l a nagy átlag, benzines esetén ez majdnem x2! :D
Nekem a 51k km-es nagyátlagom kereken a duplája :D
Nekem a 51k km-es nagyátlagom kereken a duplája :D
quash03-10-2025 12:13:56 // 40232
Nem is azt mondtam hogy ettől QV lesz! :D
Volt 1-2 pillanat amikor elgondolkodtam QV-n, de csak második autóként lenne értelme.
2.2 pont most lépte át a 200e KM-t, sokat megyek vele, ~6,6l a nagy átlag, benzines esetén ez majdnem x2! :D
kb. 2-3 hónapja nézem Giu piacot, de most is valószínűleg dizelt vennék, csak abból nagyon kevés van, olyan felszereltséggel amit szeretnék, azzal pedig még kevesebb.
Néztem 200|280 benzineseket is, de Q4-et nem akarok, hátsókerék esetén minimális a különbség benzin/dizel verziók között (ha dizel kapott jobb szoftvert).
QV-n eleve más a váltó is 8HP75, a többin meg csak 8HP50 van, 2.2-t lehetne stabilan akár 600nm-re is írni, de eléggé bátor dolog lenne.
nekem most 230le/530nm kb. ez a reális határ ameddig el szabad menni, így megy már 1,5 éve probléma nélkül.
Volt 1-2 pillanat amikor elgondolkodtam QV-n, de csak második autóként lenne értelme.
2.2 pont most lépte át a 200e KM-t, sokat megyek vele, ~6,6l a nagy átlag, benzines esetén ez majdnem x2! :D
kb. 2-3 hónapja nézem Giu piacot, de most is valószínűleg dizelt vennék, csak abból nagyon kevés van, olyan felszereltséggel amit szeretnék, azzal pedig még kevesebb.
Néztem 200|280 benzineseket is, de Q4-et nem akarok, hátsókerék esetén minimális a különbség benzin/dizel verziók között (ha dizel kapott jobb szoftvert).
QV-n eleve más a váltó is 8HP75, a többin meg csak 8HP50 van, 2.2-t lehetne stabilan akár 600nm-re is írni, de eléggé bátor dolog lenne.
nekem most 230le/530nm kb. ez a reális határ ameddig el szabad menni, így megy már 1,5 éve probléma nélkül.
RomeoOne03-10-2025 08:55:01 // 40231
Amúgy 2.2D is jó, ha gyári szoftver helyett, kicsit dinamikusabb van rajta.
Nyomtatékban majdnem QV! :D
Csak mondjuk a Q azt nyomatékot 3000-rel magasabb fordulaton is tudja. Emiatt kisebb váltóáttét is elég, tehát a kereken azonos sebességnél jóval nagyobb erőt tud kifejteni. És el is érkeztünk a teljesítmény definíciójához :D
Nyomtatékban majdnem QV! :D
Csak mondjuk a Q azt nyomatékot 3000-rel magasabb fordulaton is tudja. Emiatt kisebb váltóáttét is elég, tehát a kereken azonos sebességnél jóval nagyobb erőt tud kifejteni. És el is érkeztünk a teljesítmény definíciójához :D
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2025 08:48:55 // 40230
Az Eurocompulsion legalább oda meri írni a lifetime warranty-t.
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2025 08:46:33 // 40229
Engem húzz le tényleg a listáról, 55e Ft-ért én nem veszek ilyet. Innetől a bronz betét egy kopóalkatrész, ami teljesen rendben is van, de nyilván csak tőlük tudok majd rendelni újabb 12e+ szállításért. No way.
Hogy megkeverjem neked a lapokat és agyalhass kicsit, tessék XDDD
Pár műszaki kérdésem erről is lenne.
Hogy megkeverjem neked a lapokat és agyalhass kicsit, tessék XDDD
Pár műszaki kérdésem erről is lenne.
SD03-10-2025 06:29:32 // 40228
Sziasztok megtennétek hogy rám ír facebookon aki rendelni szeretne?
Akit be tudok azonosítani annak írok, csináltam egy messenger csoportot.
Csak az írjon rám aki rendelni akar:D

indítsuk el a szavazást: íme már 8 a létszám csökken a szállítás/fő díj, lassan indulhat a rendelés:)
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Feri Kscstr( Fb: Giulia tulaj fórum)
Sándor Nagy Ádám (Fb: Giulia tulaj fórum)
Péter Kecskés (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
kisityu
attila_l (QV ha van)
Akit be tudok azonosítani annak írok, csináltam egy messenger csoportot.
Csak az írjon rám aki rendelni akar:D

indítsuk el a szavazást: íme már 8 a létszám csökken a szállítás/fő díj, lassan indulhat a rendelés:)
Alfissimo közös rendelés javított rezgés csillapított turbo aktuátor kar by alfissimo
https://shop.alfissimo.com/inicio/3056-1856-turbo-wastegate-rod-alfa-romeo-giuliastelvio-20l-by-alfissimo.html#/884-option-wastegate_rod
Légtelenítő csavar készlet:
https://shop.alfissimo.com/inicio/2635-1184-coolant-bleeding-plug-kit-giuliastelvio-20l.html#/621-option-2x_bleed_screws_with_o_rings_giulia_kit_4_cyl_20l_22jtdm
Előre utalás után ha megvan kb. 10 emberke megrendeljük a motyót.
Warbi vagy én vállalom a rendelést. A szállítás oszlik, pénz arányosan, és még a magyarországi disztribuciót kell hozzágondolni, de sztem azt megoldjuk.
így nagyobb csomagot már csak futárral rendelnék, az ilyen 70 dollár könyéke volt.
Nekem a két csavar jött meg 30+30 dollárért ami elég borsos azért..
Watgate kar:
Warbi
SD
szana8
Dénes Kis Fónai (Fb: Giulia tulaj fórum)
Feri Kscstr( Fb: Giulia tulaj fórum)
Sándor Nagy Ádám (Fb: Giulia tulaj fórum)
Péter Kecskés (Fb: Giulia tulaj fórum)
Légtelenítő csavar készlet:
Ákos Orosz (Fb: Giulia tulaj fórum)
kisityu
attila_l (QV ha van)
quash02-10-2025 22:50:49 // 40227
Ez jó sokáig árulták!
Nagyon sokan nem tudják mit kell nézni, tőlem is kérdezték már többször is, milyen egy 500 lóerős autóval közlekedni? (érdekes azt tudják hogy 500 le).
Úgy jön a kérdés általában, hogy előtte fél perccel állítottam le a 2.2D-t :D
Amúgy 2.2D is jó, ha gyári szoftver helyett, kicsit dinamikusabb van rajta.
Nyomtatékban majdnem QV! :D
Nagyon sokan nem tudják mit kell nézni, tőlem is kérdezték már többször is, milyen egy 500 lóerős autóval közlekedni? (érdekes azt tudják hogy 500 le).
Úgy jön a kérdés általában, hogy előtte fél perccel állítottam le a 2.2D-t :D
Amúgy 2.2D is jó, ha gyári szoftver helyett, kicsit dinamikusabb van rajta.
Nyomtatékban majdnem QV! :D
G-MANN🍀02-10-2025 16:56:15 // 40226
G-MANN🍀02-10-2025 16:51:58 // 40225
Úgy úgy, ahogy írod, alacsonyabb, mert csak Veloce csomag, nem Veloce Q4.
WarbiRunner (Gyuri)02-10-2025 11:20:04 // 40224
Ja és nem is beszéltünk arról, hogy már Lengyel kereskedésektől kértem ajánlatokat, mert ott volt 280 lovas Sprint RWD :-)) Viszont az ár nagy úr, Európa legjobb árai itt voltak nálunk.
WarbiRunner (Gyuri)02-10-2025 11:17:35 // 40223
Igen, mert külön lehetett rendelni egy darabig Veloce külső és Veloce belső csomagot a Super-hez. Aztán hogy bonyolódjon, volt a B-tech széria, ami egy Super, csak alapból megkapta a Veloce belsőt, ám a külsőt nem. Amikor én rendeltem, már a Veloce belső nem volt elérhető a Super-hez.
Ezen felül már sok olyan Giulia van, ami külföldről jött be. Márpedig európa egyéb országaiban voltak még felszereltségi szintek. Pl Business, Sprint, és a Ti. A Ti pl olyan felszereltségi szint volt, ami 200 lovas rwd-hez is volt és kb. megegyezett a 6C Villa'd Este felszereltségével, a felni is ugyanaz volt. Csak volt további színválaszték, tehát pl volt Visconti verde színben, fabetétes,mogyoróbarna luxus belsővel (ez egy harmadik féle üléssel van szerelve). Ez magyarázza, hogy miért is volt a Villa'd Este modelleken ott a Ti logó. Volt pici olaszos káosz, de egyben igazán sokféle és egyedi kombinációs lehetőség, ami szerintem igazán vonzó volt a Giuliában. Persze nyilván nem érte meg ezen az árszinten.
Ezen felül már sok olyan Giulia van, ami külföldről jött be. Márpedig európa egyéb országaiban voltak még felszereltségi szintek. Pl Business, Sprint, és a Ti. A Ti pl olyan felszereltségi szint volt, ami 200 lovas rwd-hez is volt és kb. megegyezett a 6C Villa'd Este felszereltségével, a felni is ugyanaz volt. Csak volt további színválaszték, tehát pl volt Visconti verde színben, fabetétes,mogyoróbarna luxus belsővel (ez egy harmadik féle üléssel van szerelve). Ez magyarázza, hogy miért is volt a Villa'd Este modelleken ott a Ti logó. Volt pici olaszos káosz, de egyben igazán sokféle és egyedi kombinációs lehetőség, ami szerintem igazán vonzó volt a Giuliában. Persze nyilván nem érte meg ezen az árszinten.
SD02-10-2025 10:13:24 // 40222
Jelentem megragasztottam a sponzorációs törött farkamat:D Nem küldök róla fotót:D:D:D
Nagyon kedves külföldi alfás sérült rendeléséből kaptam, mert nem kérték vissza, kidobta volna, gondoltam egy próbát megér. Úgy is eredeti karbon bevonatot szeretnék.
És ha már az alap is drága akkor a karbon bevonattal a QV eredeti árnál lennék, de kifúrni meg nem szeretném a csomitartót, de még mostanig is az is opció.
Egy üvegszálas rudat sikerült belegyömködni, ami patent kiegyenesítette, kapott egy kis epokitet fixálásra. Most pedig szárad.
Jelentem megérkezett a nyomtávszélesítő: Rossz csavarokkal... kell valakinek M12 5mm+ csavarka 10db? Mert ha nem visszeküldöm és kapok helyette M14-est ami a Giuliához való:)
Nagyon kedves külföldi alfás sérült rendeléséből kaptam, mert nem kérték vissza, kidobta volna, gondoltam egy próbát megér. Úgy is eredeti karbon bevonatot szeretnék.
És ha már az alap is drága akkor a karbon bevonattal a QV eredeti árnál lennék, de kifúrni meg nem szeretném a csomitartót, de még mostanig is az is opció.
Egy üvegszálas rudat sikerült belegyömködni, ami patent kiegyenesítette, kapott egy kis epokitet fixálásra. Most pedig szárad.
Jelentem megérkezett a nyomtávszélesítő: Rossz csavarokkal... kell valakinek M12 5mm+ csavarka 10db? Mert ha nem visszeküldöm és kapok helyette M14-est ami a Giuliához való:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
680
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?