Forum >> Milyen a jó olaj?
GTVili17-09-2014 19:22:39 // 5804
Mi a helyzet a tesztel....? :-) Van valami fejlemény....?
gecsa17-09-2014 09:35:50 // 5803
úgy döntöttem, hogy kipróbálom az agipot, mert ha esetleg ez is fogyna, akkor barátibb áron lehet utántöltögetni. ha ugyanezzel az ütemmel fog fogyni, akkor kipróbálom a xado-t, aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz.. :)
gecsa09-09-2014 15:59:06 // 5802
Amikor megvettem a v6 turbot, agip 10w40es olaj volt benne, kb 1000km-t mentem vele mielőtt lecseréltem, látszólag nem fogyott belőle, az autó nem füstölt.
Olajcserekor selénia racing-et vettem, de biztos többet nem fogok, mert ez már láthatóan fogy. igaz, hogy nem a legveszélyesebb módon, mert 5000km kellett hozzá, hogy nívószint alá kerüljön, ami kb 1.5 litert jelent.
még gondolkozok, hogy mi legyen, tegyek bele én is agipot, vagy próbálkozzak a xado-val? mondjuk 1000km-ből nem nagyon állapítható meg a fogyása, lehet az is elpárolgott volna 5000km alatt.
esetleg javaslat valami konkrét olajra?
Olajcserekor selénia racing-et vettem, de biztos többet nem fogok, mert ez már láthatóan fogy. igaz, hogy nem a legveszélyesebb módon, mert 5000km kellett hozzá, hogy nívószint alá kerüljön, ami kb 1.5 litert jelent.
még gondolkozok, hogy mi legyen, tegyek bele én is agipot, vagy próbálkozzak a xado-val? mondjuk 1000km-ből nem nagyon állapítható meg a fogyása, lehet az is elpárolgott volna 5000km alatt.
esetleg javaslat valami konkrét olajra?
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 17:19:17 // 5801
"Úgy találtuk, hogy Ön AdBlockot vagy egyéb reklámblokkoló szoftvert használ, így nem férhet hozzá a weboldalhoz.
Vegye figyelembe, hogy az oldalnak szüksége van a reklámbevételekre a fennmaradáshoz, ezért kérjük, engedélyezze a reklámok megjelenítését ezen a domainen."
Vegye figyelembe, hogy az oldalnak szüksége van a reklámbevételekre a fennmaradáshoz, ezért kérjük, engedélyezze a reklámok megjelenítését ezen a domainen."
pb_26-08-2014 16:41:50 // 5799
"speci"
""országút: általában 2x9 vagy 2x10 sebességes rendszerek elterjedtek. A 2x10 sebességes rendszer már szinte mindenkinek elegendő áttételt kínál. A 11 sebességes hátsó váltó azoknak ajánlott, akiknek kevés a 10 fokozat"
DDD
""országút: általában 2x9 vagy 2x10 sebességes rendszerek elterjedtek. A 2x10 sebességes rendszer már szinte mindenkinek elegendő áttételt kínál. A 11 sebességes hátsó váltó azoknak ajánlott, akiknek kevés a 10 fokozat"
DDD
pb_26-08-2014 16:39:40 // 5798
Gondolkozz még rayta.)
Dupla, hogy képben legyél.)) Mint jogot tanuló Mbernek a latint hivatalból is ismerned kellene.D
Dupla, hogy képben legyél.)) Mint jogot tanuló Mbernek a latint hivatalból is ismerned kellene.D
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 16:28:10 // 5797
Hmm, pedig alapvetöen én csak a Xadoról tettem említést... :/ Hogy arra valószínüleg nem alkalmas amit a honlapon írtak róla bringalánc esetében... :/ Az nem az én hibám, hogy van, aki mindenbe belekontárkodik, amihez nem ért, de sokan vannak még így az Amoren :(
Moderátor26-08-2014 15:35:05 // 5796
Vitaprix és pb_! Fejezzétek be az offolást és egymás sértegetését!
dev16626-08-2014 15:31:39 // 5795
egy pöppet szét lett offolva...:)))
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 14:48:59 // 5794
"Ez kizárólag 7/8/9 fokozatú láncoknál lehetséges, az utóbbinál legyünk nagyon óvatosak a hajlítgatással!" Biztosan azért, mert annyira túl vastag egy ilyen 9-10 fokozatú lánc... :))) Természetesen. Annyira túl vastag, hogy eltörne tőle a kezed, ha megpróbálnád hajlítgatni :DDD
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 14:44:47 // 5793
:DD Na hogy? :DDD
Légyszi muti hogy hol van itt kettő-három-nyóóóccc első fogaskerék... Légyszi. És, hogy hogy van akkor az, hogy van itt egy láncfeszítő... :O Mire lehet az vajon jó? Hova tűnt az első váltó? :O :O :O
Ja az, hogy ez egy speci ne zavarjon meg, egyik DH bringán sincs első váltó, egy fogaskerék és láncfeszítő, többnyire alul-fölül.
Az meg kicsit se zavarjon, hogy épp az országúti bringákról szóló részt sikerült kimásolnod :DDD Míg eddig nem volt ilyesmiről szó... :)))))))))
Légyszi muti hogy hol van itt kettő-három-nyóóóccc első fogaskerék... Légyszi. És, hogy hogy van akkor az, hogy van itt egy láncfeszítő... :O Mire lehet az vajon jó? Hova tűnt az első váltó? :O :O :O
Ja az, hogy ez egy speci ne zavarjon meg, egyik DH bringán sincs első váltó, egy fogaskerék és láncfeszítő, többnyire alul-fölül.
Az meg kicsit se zavarjon, hogy épp az országúti bringákról szóló részt sikerült kimásolnod :DDD Míg eddig nem volt ilyesmiről szó... :)))))))))
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 14:39:48 // 5792
És neked? :) Szerinted miért keskenyebbek a láncok a 10 sebességes váltóknál? Naaa? Biztos azért nem használnak motorláncot, mert nincs kedvük... :D
Láttál már rendes biciklit egyáltalán? :) Én az előbb néztem meg az enyémet... :)
Igen, a dupla még mindig azt jelenti, hogy kettő darab van egyben. Dupla kávé= egy csésze, nem kettő, dupla rétegű dvd = egy lemez, nem kettő. Úgysem érted meg :))) Sötét vagy mint az éjszaka... :(
Láttál már rendes biciklit egyáltalán? :) Én az előbb néztem meg az enyémet... :)
Igen, a dupla még mindig azt jelenti, hogy kettő darab van egyben. Dupla kávé= egy csésze, nem kettő, dupla rétegű dvd = egy lemez, nem kettő. Úgysem érted meg :))) Sötét vagy mint az éjszaka... :(
pb_26-08-2014 14:37:31 // 5791
""A 10 sebességes hátsó váltó azoknak ajánlott, akiknek kevés a 9 fokozat, leginkább versenyzők preferálják, 2 sebességes hajtókarral társítva"
Most akkor hogy is van ez?(Bár maga a mondatréx sem tökéletesen van +fogalmazva)D
Most akkor hogy is van ez?(Bár maga a mondatréx sem tökéletesen van +fogalmazva)D
pb_26-08-2014 14:32:34 // 5790
Tulképp azon gondolkodom, hogy ez a valódi éned, vagy TSak ráyátxol? De nagyon úgy néz ki, hogy inkább Lőbbi lehet.D
"Ugyanis rohadt gyakori például az elöl 1 darab fogaskerék"
"nem férne el vastagabb lánc a vázaktól"
"Az első fogaskerekek száma senkit sem érdekel"
Hogy ki ne maradyon:
DUPLA azt jelenti, hogy tú in van- fonetikusan. (abban a nyelvben, amit te is megértesz : kettő az egyben. ) "
DD
"Ugyanis rohadt gyakori például az elöl 1 darab fogaskerék"
"nem férne el vastagabb lánc a vázaktól"
"Az első fogaskerekek száma senkit sem érdekel"
Hogy ki ne maradyon:
DUPLA azt jelenti, hogy tú in van- fonetikusan. (abban a nyelvben, amit te is megértesz : kettő az egyben. ) "
DD
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 08:29:36 // 5789
Ahogy ők sem értenek semmihez :) Meg lehet említeni az első fogaskerekek számát, de sokaknak felesleges. DH-n pl minek több első lánctányér?
VKG231!!! (156+75)26-08-2014 08:20:12 // 5788
Neked mi bajod van a hozzá nem értésen kívül?
Az, hogy elöl hány fogaskerék van, nem számít egyáltalán- a kretén kötözködésed nyilvánvalóan erre épül... Mint amikor nem tudtad, hogy a dupla az mit jelent a magyar nyelvben, hogy abszolút nem a kettőt... :D
Ugyanis rohadt gyakori például az elöl 1 darab fogaskerék majd egy láncfeszítő, amitől persze a lánc ugyanolyan vékony nyúlós lesz, ha hátra egy X0 vagy Saint szett kerül, mivel hátul nyilván nem férne el vastagabb lánc a vázaktól. Az első fogaskerekek száma senkit sem érdekel (ha ezt gondolnád az általános iskolás kinektöbbsebességesateszkósbringa versenyről), és a szakmán belül is mindenki ez alapján nevezi néven a rendszereket. Idéznék olyantól, aki már -veled ellentétben- látott ilyet: "A 10 fokozatú rendszerek patentszemeit csak egyszer ajánlatos összekapcsolni: ismételt szétszedése és összekapcsolása rontja a lánc megbízhatóságát. A 8 és 9 fokozatú láncok patentszemei többször is szétszedhetők."
Az, hogy elöl hány fogaskerék van, nem számít egyáltalán- a kretén kötözködésed nyilvánvalóan erre épül... Mint amikor nem tudtad, hogy a dupla az mit jelent a magyar nyelvben, hogy abszolút nem a kettőt... :D
Ugyanis rohadt gyakori például az elöl 1 darab fogaskerék majd egy láncfeszítő, amitől persze a lánc ugyanolyan vékony nyúlós lesz, ha hátra egy X0 vagy Saint szett kerül, mivel hátul nyilván nem férne el vastagabb lánc a vázaktól. Az első fogaskerekek száma senkit sem érdekel (ha ezt gondolnád az általános iskolás kinektöbbsebességesateszkósbringa versenyről), és a szakmán belül is mindenki ez alapján nevezi néven a rendszereket. Idéznék olyantól, aki már -veled ellentétben- látott ilyet: "A 10 fokozatú rendszerek patentszemeit csak egyszer ajánlatos összekapcsolni: ismételt szétszedése és összekapcsolása rontja a lánc megbízhatóságát. A 8 és 9 fokozatú láncok patentszemei többször is szétszedhetők."
pb_25-08-2014 22:11:28 // 5787
Ó hát simán Lhixem.) De ilyen tudással, és tapaxtalattal felvértezve nem akarx indulni az olimpiai fedettpályás ki néz magasabbra versenyen? A top 10be biztos beférnél.D
pb_25-08-2014 22:07:45 // 5786
Látom nem igazán érted a dolgokat, de hát ezt már +xoktam tőled, mert ez a xokásos formád.))) Xabadalomként pedig tudom ayánlani a 9 sebességes rendxert.D
A nevetséges az, hogy mindig magyarázod a bizonyítványod, ahelyett hogy inkább utánanéznél a dolgoknak.)
A nevetséges az, hogy mindig magyarázod a bizonyítványod, ahelyett hogy inkább utánanéznél a dolgoknak.)
VKG231!!! (156+75)25-08-2014 16:14:06 // 5785
Hidd el, nem véletlenül van XTR váltóm, lehet, hogy tudom, mi a jó egy biciklin.
VKG231!!! (156+75)25-08-2014 16:13:09 // 5784
Na, mesélj...
A soha nem nyúló láncról ne, mert még a végén én adom be szabadalomnak a Sramhoz... :) A Stringbike meg nem ér, a szíj sem... :)
(Nevetséges, hogy még soha nem láttál modern biciklit, mégis beleokádsz a témába, hacsak látod... Régen elmúlt már a 2x5 sebesség meg a kontrafék ideje, a mai hajtások nem az örökkévalóságnak készülnek. Az, hogy te ott tartasz, hogy fasza bicikli-e a Csepel vagy Fecskét kérj 66 nyarán a nagyapádtól, az már egyéni szoc. probéma...)
A soha nem nyúló láncról ne, mert még a végén én adom be szabadalomnak a Sramhoz... :) A Stringbike meg nem ér, a szíj sem... :)
(Nevetséges, hogy még soha nem láttál modern biciklit, mégis beleokádsz a témába, hacsak látod... Régen elmúlt már a 2x5 sebesség meg a kontrafék ideje, a mai hajtások nem az örökkévalóságnak készülnek. Az, hogy te ott tartasz, hogy fasza bicikli-e a Csepel vagy Fecskét kérj 66 nyarán a nagyapádtól, az már egyéni szoc. probéma...)
pb_25-08-2014 15:28:49 // 5783
"A 9-10 sebességes rendszerekben"
Inkább az látxik, hogy fogalmad sinTS az egéxről.) Némi utána nézéssel +döbbentő felfedezéseket lehet ám tenni.D
Inkább az látxik, hogy fogalmad sinTS az egéxről.) Némi utána nézéssel +döbbentő felfedezéseket lehet ám tenni.D
GTPeti25-08-2014 12:03:24 // 5782
Nem, én nem mértem. (Igazából nem is a kompresszió végett tettem bele.)
VKG231!!! (156+75)25-08-2014 08:17:58 // 5781
Sorry a dupláért :(
VKG231!!! (156+75)25-08-2014 08:17:25 // 5780
Látszik, mennyit biciklizel... :/ A nyúlás miatt nem lehet összerakni például használt fogaskeréksort másik lánccal, mint amivel ment. A 9-10 sebességes rendszerekben a lánc vékonysága miatt elég hamar jön a nyúlás, de ameddig nincs 100%-on (ennek majd utánanézel ha akarsz), nem érdemes vele foglalkozni. Ez kb. max 5000 km átlagban, de ha elhanyagolják és kenés nélkül sárban használják, nagyjából 1000 km alatt is megnyúlhat. Na mindegy, látszik, hogy nem csak a szalagkorlát és a kormányráhúzás megy profin:)
VKG231!!! (156+75)25-08-2014 08:17:18 // 5779
Látszik, mennyit biciklizel... :/ A nyúlás miatt nem lehet összerakni például használt fogaskeréksort másik lánccal, mint amivel ment. A 9-10 sebességes rendszerekben a lánc vékonysága miatt elég hamar jön a nyúlás, de ameddig nincs 100%-on (ennek majd utánanézel ha akarsz), nem érdemes vele foglalkozni. Ez kb. max 5000 km átlagban, de ha elhanyagolják és kenés nélkül sárban használják, nagyjából 1000 km alatt is megnyúlhat. Na mindegy, látszik, hogy nem csak a szalagkorlát és a kormányráhúzás megy profin:)
pb_25-08-2014 00:56:52 // 5778
Nagyon profi lehetx, ha mindig +nyúlik a lánc.D
[k i z z o]24-08-2014 15:53:06 // 5777
Ugyanezt rendeltem. Te mértél valamit?
GTPeti24-08-2014 13:55:36 // 5776
Na. Ez így már korrekt! Kiváncsian várom az eredményt. A JTS-em is nemrég kapott egy "1 Stage"-t. (A név onnan, jön, hogy ezt nem több lépcsőben kell betölteni, mint pl. az EX120-at.)
[k i z z o]24-08-2014 13:26:39 // 5775
Na, rendeltem egy stage 1 -et. A 4-es hengeremben van -0.3Bar differencia végnyomásra, a többihez képest, a többi henger végnyomásáról is szinte napi adat, 1 hónapra visszamenőleg 2 digitre mérve (hőmérséklet is), fordulatszámmal.
Megnézzük mit tud:) Remélem kárt nem csinál. Megmérem ma is még, elvileg kedden itt a szer.
Megnézzük mit tud:) Remélem kárt nem csinál. Megmérem ma is még, elvileg kedden itt a szer.
GTPeti24-08-2014 12:43:47 // 5774
Zoli, amit nekem egy szavahihető barátom mérésekkel tud igazolni, az számomra legalábbis nem legenda. Elég sz@r életem lenne, ha még a közeli barátaimnak sem adnék a szavára. ;)
Kócosw24-08-2014 12:21:38 // 5773
Valaki használ Fuchs olajakat a gépbe?Tapasztalat? Állítólag jó anyagok.
VKG231!!! (156+75)24-08-2014 11:46:28 // 5772
Nah, eddig nem nyitottam meg a Xado honlapját, de most legalább találtam egész olcsó lánckarbantartó cuccot a bringához... Király, mondjuk egy biciklilánc nem különösebben a kopástól megy tönkre, hanem a nyúlástól. :) Legalább tökéletes állapotban dobom ki a következő szettet :D
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2014 11:22:31 // 5771
legenda vagy sem sokan viszik az biztos és azért, mert használ valamit... én sem hiszek a csodákban a Phedra-ba tettem az olajba revitalizálót annyit vettem észre, hogy előtte 80-90-nél lehetett hatodikba kapcsolni utána meg 70-nél is tehát nyomatékosabb lett az autó valamennyivel és ennyi:) Quadosok nagy előszeretettel viszik kisebb olajszivárgások végett, meg ugyi a váltó, difi végett ha víz megy bele meg leginkább régi autókba...csodákról senki nem számol be az ügyfélkörből csak pozitív tapasztalatokról persze olyan is van akinek semmit nem változtat pl barátunk karcos hengerfalát nem bírta helyre hozni :) Én személy szerint nem használtam még az olajukat Castrolt vagy Meguint és Agipot használok a saját autóimba teljes megelégedéssel ...
[k i z z o]24-08-2014 10:34:27 // 5770
Peti, ezek legendák. Vannak eljárások, amik képesek arra, mint az adalékok ígérik, de azt pl. F1-ben, WRC-kben használják.
DLC
1L tripla észter olaj, drágább, mint egy Rimet. A csodák közül egyedül a Metabond pumpás sprayt használom maráshoz, forgácsolási munkákhoz. Hibátlan.
Kompresszió bajom volt, nem szelep, ez oldotta meg:
Hidd el, ha lenne valami tuti cucc akkor azt a nagy motorépítők (Jim Steck, Richard Jemison, Spruell stb.) használnák, de ők is egy jó olajra esküsznek.
DLC
1L tripla észter olaj, drágább, mint egy Rimet. A csodák közül egyedül a Metabond pumpás sprayt használom maráshoz, forgácsolási munkákhoz. Hibátlan.
Kompresszió bajom volt, nem szelep, ez oldotta meg:
Hidd el, ha lenne valami tuti cucc akkor azt a nagy motorépítők (Jim Steck, Richard Jemison, Spruell stb.) használnák, de ők is egy jó olajra esküsznek.
GTPeti23-08-2014 23:32:51 // 5769
Akit érdekel, itt a Liqui Moly, Xado-val megegyező elveken alapuló termékének, a CeraTec-nek a TÜV bevizsgálási jegyzőkönyve. (Melynek a végén a "hatásosság igazolva" eredmény látható.)
GTPeti23-08-2014 22:36:52 // 5768
Zoli, engedj meg egy rövid észrevételt. A kompressziónövelő hatás túlzásnak tűnik. Gondolta egy közeli szerelő barátom. De mivel mégis valahogy pozitív hatása volt a Xado konkurrens szerének (Rimet), hát többször, több autón lemérte előtte-utána. Azóta használja, pedig abszolút szkeptikus volt. Lehet, te is meglepődnél, akkor is, ha sokat látott öreg róka vagy. Csak ennyit akartam hozzátenni.
[k i z z o]23-08-2014 21:11:33 // 5767
Nekem sem lenne semmi gondom ukrán eredetével. Kinőttem már abból a korból, hogy a made in feliratot keressem.
Azonban a számoknak hiszek, mégha a netről is vannak:
Xado Test
Hihetetlen dolgokat írnak le. Végnyomást emel 9 -ről 13 bárra.
Van egy táblázat, ahol azt mutatták kis, hogy 76.63mm -ről 76.53mm -re csökkent kezelés után a hengerfurat átmérője.
Most, hogy 2618 -as dugattyúim vannak, +0.09mm - +0.095mm -re van fúrva a hüvely. 4032 -es dugóknál +0.04mm - +0.05mm -re furattam. Hipereutentikus dugattyú esetén +0.03mm elég lehet.
Ez azt jelenti, ha megkapja a Xado-t, akkor megszorul. Még a 2618 is hidegen, melegen meg biztos halál.
Lehet, ha ezek a "fecskendős" csoda dolgok nem volnának, akkor elfogadott sztenderd olaj lehetne.
Jó tudni, a gyűrűn nem maradt meg a Xado:
Csak gyűrű garnitúra kellett.
Azonban a számoknak hiszek, mégha a netről is vannak:
Xado Test
Hihetetlen dolgokat írnak le. Végnyomást emel 9 -ről 13 bárra.
Van egy táblázat, ahol azt mutatták kis, hogy 76.63mm -ről 76.53mm -re csökkent kezelés után a hengerfurat átmérője.
Most, hogy 2618 -as dugattyúim vannak, +0.09mm - +0.095mm -re van fúrva a hüvely. 4032 -es dugóknál +0.04mm - +0.05mm -re furattam. Hipereutentikus dugattyú esetén +0.03mm elég lehet.
Ez azt jelenti, ha megkapja a Xado-t, akkor megszorul. Még a 2618 is hidegen, melegen meg biztos halál.
Lehet, ha ezek a "fecskendős" csoda dolgok nem volnának, akkor elfogadott sztenderd olaj lehetne.
Jó tudni, a gyűrűn nem maradt meg a Xado:
Csak gyűrű garnitúra kellett.
Liquid23-08-2014 14:42:03 // 5766
szerintem tök mindegy hol gyártják. Nem az a lényeg, hanem a marketing duma :)
számomra nem az ukrán/holland (de lehetne bármi) származás az elrettentő, hanem a prolongszerű marketing
számomra nem az ukrán/holland (de lehetne bármi) származás az elrettentő, hanem a prolongszerű marketing
[k i z z o]23-08-2014 08:36:47 // 5765
Elnézést, lehet számodra nem világos, mit jelent a Made in amely jelen esetben gazdasági vagy marketing fogás is lehet, de lehet, hogy a Xado az Eurol üzemeiben palackoz, vagy ott vannak a végfolyamatai. Persze az is lehet, hogy minden ott készül, de attól a cég még ukrán és a márka is, amire az ukránok szerintem büszkék is:)
[k i z z o]23-08-2014 08:31:08 // 5764
Tuningman22-08-2014 23:14:04 // 5763
[k i z z o]22-08-2014 02:15:28 // 5762
Ez a hivatalos weboldalról van, információként küldtem, hogy, mint forgalmazó képben legyél. Semmi baj vele, ha ukrán, csak torzítani nem jó ilyen dolgokban, mert oda a bizalom ,ami ezen a területen alapból vékony.
Az, hogy mit hol finomítanak, mi az alapolaj, hagyjuk. Ezt még a közvetlen logisztika sem tudja.
Az, hogy mit hol finomítanak, mi az alapolaj, hagyjuk. Ezt még a közvetlen logisztika sem tudja.
Tuningman21-08-2014 23:58:22 // 5761
Nem hiszem, hogy rossz infót adtam volna.
A Xadot egy konszern keretén belül gyártják, Hollandiában 2004-óta.
Az, hogy maga a fémkerámia kifejlesztése Ukrajna területén zajlott, azaz akkor még Szovjetunió volt ez egy más dolog szerintem.
Persze lehet mondani, hogy Ukrán mivel ott fejlesztették ki de magát az olajat mégis a Shell finomitójában gyártják, Hollandiában és onnan szállitják a világ minden tájára, köztük Ukrajnába is.
A Xadot egy konszern keretén belül gyártják, Hollandiában 2004-óta.
Az, hogy maga a fémkerámia kifejlesztése Ukrajna területén zajlott, azaz akkor még Szovjetunió volt ez egy más dolog szerintem.
Persze lehet mondani, hogy Ukrán mivel ott fejlesztették ki de magát az olajat mégis a Shell finomitójában gyártják, Hollandiában és onnan szállitják a világ minden tájára, köztük Ukrajnába is.
Tuningman21-08-2014 23:20:36 // 5760
Hagyjad Erhard, felesleges és meddő vita ez.
Szerelők, alkatrész és olaj forgalmazók, mindenki hülye, nem értünk hozzá.
Ezért is csappant meg az oldal résztvevőinek a száma, sorra elment mindenki aki segiteni akart, tudott. Kevesen maradtunk sajna az ilyen "jóindulatú támadások" miatt.
Néha elnézem és csak fogom a fejemet, hogyan hülyitik egymást szegények.
Ez van, mindenkin nem lehet segiteni.
Azt hiszik sok pénz van az olajban, pedig ha tudnák, hogy ha becsületesen csinálja az ember akkor inkább ráfizetés mint haszon. Ma már nem kapunk szervizberendezéseket az olajcégektől és nem szerződnek mennyiségre.
Néhány embernek fogalma sincs mennyi idő és pénz egy-egy továbbképzés, tanfolyam amit el kell végezni ahhoz, hogy az ember naprakész legyen. A mestervizsga fogalmát sem ismerik de mindegy is......
Szerelők, alkatrész és olaj forgalmazók, mindenki hülye, nem értünk hozzá.
Ezért is csappant meg az oldal résztvevőinek a száma, sorra elment mindenki aki segiteni akart, tudott. Kevesen maradtunk sajna az ilyen "jóindulatú támadások" miatt.
Néha elnézem és csak fogom a fejemet, hogyan hülyitik egymást szegények.
Ez van, mindenkin nem lehet segiteni.
Azt hiszik sok pénz van az olajban, pedig ha tudnák, hogy ha becsületesen csinálja az ember akkor inkább ráfizetés mint haszon. Ma már nem kapunk szervizberendezéseket az olajcégektől és nem szerződnek mennyiségre.
Néhány embernek fogalma sincs mennyi idő és pénz egy-egy továbbképzés, tanfolyam amit el kell végezni ahhoz, hogy az ember naprakész legyen. A mestervizsga fogalmát sem ismerik de mindegy is......
Liquid21-08-2014 21:45:49 // 5759
konkrétan mi bajod a Petronassal? Van valami konkrét, vagy csak szimplán a tulajdonosváltás miatt nem tetszik?
dev16621-08-2014 14:05:32 // 5758
Nem ellened irányult a kijelentésem, általánosan értettem. Nekem abból van elegem, hogy manapság, főleg a neten boldog boldogtalan mindenről véleményt formál és ha elég határozottan állítja az igazát, akkor még páran el is hiszik neki. Nincs is ezzel baj, ha megalapozott az infó, de olajtémában nem ez a helyzet. Én lennék a legboldogabb, ha lenne itt egy személy, aki megbízható, hiteles és felsorolná, hogy melyik olaj minőségi és melyik nem az, melyik motorba mi a legjobb, de ez több okból sem lehetséges (még aki ezen a területen dolgozik fejlesztőként az sem ismerhet részletesen 1-2 olajnál és néhány motortípusnál többet), ezért az olaj kimeríthetetlen vitatéma lesz az idők végezetéig.
Az átlag user-nek, aki belátja, hogy nem kompetens a témában, jó kapaszkodó volt régen a gyári ajánlás betartása, de a Petronas és az EURO4 miatt ma már ez erősen vitatható hozzáállás a FIAT csoport autóinál. Itt jön a képbe, amit lejjebb írtam, kerüljük az ismeretlen gyártójú és forrású olajokat, akármilyen jókat is hallunk róla, olajon kívül semmit ne lötyköljünk az olajbeöntőbe és válasszunk a motor számára optimális viszkozitásokat. Így a legkisebb az esély rá, hogy az olaj miatt károsodik a motor. Ezzel talán Te is egyet értesz.
Igaz, a Castrol mainstream brand, mégis kétes hírű. Lehet, hogy ennek a nagy volumenű hamisításhoz is köze van. Tény, hogy régen magas minőségi olajnak számított. Vagy előfordulhat, hogy BP-s felvásárlás után költségoptimalizálták a receptúrát és emiatt lett belőle gyengébb olaj. Hozzáteszem, ez csak találgatás.
Az átlag user-nek, aki belátja, hogy nem kompetens a témában, jó kapaszkodó volt régen a gyári ajánlás betartása, de a Petronas és az EURO4 miatt ma már ez erősen vitatható hozzáállás a FIAT csoport autóinál. Itt jön a képbe, amit lejjebb írtam, kerüljük az ismeretlen gyártójú és forrású olajokat, akármilyen jókat is hallunk róla, olajon kívül semmit ne lötyköljünk az olajbeöntőbe és válasszunk a motor számára optimális viszkozitásokat. Így a legkisebb az esély rá, hogy az olaj miatt károsodik a motor. Ezzel talán Te is egyet értesz.
Igaz, a Castrol mainstream brand, mégis kétes hírű. Lehet, hogy ennek a nagy volumenű hamisításhoz is köze van. Tény, hogy régen magas minőségi olajnak számított. Vagy előfordulhat, hogy BP-s felvásárlás után költségoptimalizálták a receptúrát és emiatt lett belőle gyengébb olaj. Hozzáteszem, ez csak találgatás.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2014 12:26:23 // 5757
mondtam már vannak neves olajoknál is nagy csalódások az hogy pl Castrol egy márkanév ezen belül van 100 olaj és attól, hogy arra is Castrol van rávésve egy kalap szar, de mivel mindenki hülye magyarországon ahhoz amit csinál ezért nem is ragozom tovább , mert neked úgy is mind1, csak azt remélem amiben Te dolgozol a partnereid pont ugyanúgy csapkodják a hasukat a röhögéstől és lehülyéznek mikor szakmailag állást foglalsz valamiben :)
dev16621-08-2014 12:09:45 // 5756
szokás szerint szándékosan félreértesz :)) ha visszaolvasol, határozottan a minőségi olajok mellett vagyok, Valvoline, Mobile-1, Liqui Moly, Eni, Shell és hasonlók,
megsúgom, hogy ha ezek közül választasz akkor is lesz amelyikkel hangosabb, lesz amelyikkel csendesebb a motor, pedig egyiktől sem fog "lekönyökölni" akkor most miről is beszélünk????
megsúgom, hogy ha ezek közül választasz akkor is lesz amelyikkel hangosabb, lesz amelyikkel csendesebb a motor, pedig egyiktől sem fog "lekönyökölni" akkor most miről is beszélünk????
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2014 12:01:27 // 5755
jó hogy megosztottad a véleményedet pont az ilyen tulajokat imádom kár hogy nincs teherautós céged és nem tőlünk vásárolsz, de hasonló emberkém van itt helyben, fogyott az olaj hangosabb is volt a kaminyon de nem baj neki az kellett mert hát mi baj lenne mi nem értünk hozzá, de elment a kamionra 7 kilóért cucc, mert lekönyökölt az olaj miatt :)))) imádom az ilyen hozzá állást de komolyan :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
395
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?