BÚÉK
ez nem bmw .
szerintem ha majd bemotoroztatok egy Guzzit akkor írjatok róla milyen vele menni.
én most vettem meg a harmadik nagyot , ez még Londonban pihen éppen .
nekem jó




Jani5531-12-2016 09:19:14 //
9305
A V2 keresztben, a boxer értelemszerűen keresztben... Lehet szeretni, de mint lentebb is jeleztétek, megszokást igényel, becsapós is tud lenni: 1150-es BMW ez is hosszában főtengelyes, kardános, 100LE és 100Nm feletti kondíciókkal rendelkezik. Először nagyon kiszámíthatatlan volt és igencsak meglepett, mikor kanyarba bemenet és kanyarba motorfékkel határozottan "borította be" a motort, ill. fordítva még jobban éreztette a hatást: kanyarból kifelé, erőteljes kigyorsításkor, igencsak "emelte ki" a gépet! Tehát valóban, ez megszokást igényel... Lehet, én vagyok érzékeny, de ezt nem kérem.
Ezért csak keresztben főtengelyes gépeket választok ezen túl is... (a Vara V2 is az volt, a Versys sor4 is ilyen).
B Ú É K minden kedves alfás és a kétkerekűeket is kedvelő Társamnak!
Jani5531-12-2016 09:02:07 //
9304
Igen, jól tudod, a főtengely "hosszában", a V2 keresztben...
igen. ezért is szeretjük. :-) ezért lesz belőle még egy :-)
yani🍀30-12-2016 19:29:22 //
9302
Amúgy a Guzzi nem hosszában V2 ?
yani🍀30-12-2016 19:26:22 //
9301
Talán csak a sor 4:-), de ki mit szeret....
Kevés olyan jó dolog van a világon, mint a keresztbe V2. :-)
Ti azért szaporodjatok, sokasodjatok, népesítsétek be a földet :-)

Jani5527-12-2016 20:47:33 //
9298

Csodálatos időnk volt ma! Napsütéses, szeles 6C...
Nekem meg Berik borkombi a kasznim😊😉.Mar 12eves de meg mindig jo allapotba van,rendeszeresen lett kezelve😉meg nem is volt tul sokat hasznalva😔.De ezeket nem a hidegbe valo motorozasra terveztek😊,arra a tied jo😉.Igazabol en inkabb jo idobe szoktam mocizni,de most nem birtam ki.Volt jo par ev kihagyas sajna,de majd jovore igyekszem potolni😉.
én megláttam az első Guzzit egy plázában, és azt gondoltam, nocsak ez meg milyen.
kipróbálni nem lehetett mert én vettem az első 1100-as Brevát Mo.-on.
Qrva jó volt, egy barát ,aki 20 évvel fiatalabb nálam, 1000-es kaváról ült rá és még most is hajtja.
az biztos hogy a kardános,keresztben V blokkos, megszokást igényel, de nem tudnék már másra ülni.


most keresem a negyediket :-)
a harmadik ilyen lesz

most még ilyen

Jani5520-12-2016 14:02:40 //
9294
Szerintem nem értettelek félre: Lentebbi hsz-nál amire reagáltam, sportmotorozásról szó sem volt, természetesen a válaszomban sem. Az egy teljesen más történet...
Igazad van, ott az alfa...
Félreértesz. De mindegy is, nem vitát akarok én itt generálni. Sportmotorozni nem jó nem megfelelő körülmények között. Az akkor nem élvezetes, csak ahogy írtam szükséges helyváltoztatás. Nyilván elkerülhetetlen aki évi 8-10 ezret megy, hogy beleszaladjon egy két nem kívánatos időjárási körülménybe. Az általad leírt okokkal sosem foglalkoztam, menetszél, zakatolás meg ilyenek. Ezek elkerülésére megint ott az alfa. :)
Jani5520-12-2016 13:22:16 //
9292
Természetesen, ez egy olyan dolog, ami nem a szenvedésről, nem a megfázásról (a mindenféle nyavalyák összeszedéséről), de még csak nem is a fejfájás begyüjtéséről (amit a turbulencia, a lüktetés, a zakatolás okoz), de mégcsak nem is a halláskárosodás szép lassú megalapozásáról... Van ilyen motor is, ami mindezt automatikusan biztosítja (és természetesen van olyan konstrukció, amit nem teszteltek sem szélcsatornában, sem esőben...) Anélkül, hogy megbántanék bárkit a márka és típusválasztása miatt, nagyon könnyű kiválasztani a "testhezálló" gépeket. Hogy konkrét példákat is mondjak: H Transalp 650: A 80-110-től fellépő turbulencia, pokoli szélzaj és lüktetés miatt garantált az egy óra motorozás utáni félnapos fejfájás... Nem lehetett rá választani semmilyen szélvédőt, semmilyen bukóval nem volt jó! K Z1000SX: Csendes, az előbbiekben jelzett problémáktól mentes, de(!) elkapott egy rendes zápor és az első kerék mindkét oldalon pont az ölembe termelte fel a vizet! Na, ez sem a legjobb megoldás. Rengeteg típus van, ahol a menetszél 140-nél már konkrétan letépi a fejem... nem tetszik.
A H Vara teljesen elviselhető volt, kis turbulencia 160-nál már jelentkezett, de az már nem érdekes, sztrádán ritkán jártam vele. Hogy, hogynem, olyan légörvények voltak a motor körül, hogy bármilyen esőben mentem, szárazon szálltam le a gépről! Mindennapi bizonyíték: sem bogarak, sem más szennyeződés nem volt a motoros ruhámon, bukóm plexijén.
A Versys ugyanilyen, vagy még csendesebb: tavaly nyáron rengeteget mentem egy géppel, most tudtam megvalósítani.
Van összehasonlítási alapom, hiszen az egyik hobbim, hogy minden motorbemutatóra, tesztmotorozásra elmegyek, kipróbálom a nekem tetsző példányokat... És az összehasonlítás teljesen korrekt: ugyanaz vagyok, ugyanabban a ruhában, sisakban, füldugó nélkül, stb! Nem reklámozok, nem véleményezek, tudomásul veszem, van ilyen is, olyan is. Mindenki maga dönti el, mi tetszik, mit szeretne, stb. a végén mit vásárol.
Gumi + aszfalthőmérséklet, meg eső... meg tapadásvesztés... ezek csak kifogások, nem problémák, ésszel kell menni, semmi nehézséget, külön odafigyelést nem igényel. Egy-két tréningre elmész, megtanítanak, megtapasztalod. Nem kell félni, menni, menni...
Motorban én japános vagyok, de nagyon bejönnek a Guzzik. Legalábbis külsőre, próbálni még sajnos nem volt alkalmam. Mit lehet róluk tudni? Alkatrész ellátottság, típushibák, stb... Mennyire nyűgösek? Egy időben kacérkodtam a V11-el, az nálam a favorit külsőre, de azt hiszem a jelenlegihez képest lóerőben erős visszalépés lenne, amit meg még nem szeretnék.
igen. a kanyarok . curve e tornanti :-)
olyankor kezdem el húzni a gázt ,
az egyenes csak összeköt két kanyart
Hát nem tudom. Nekem a motorozás akkor élvezetes ha nem szenvedek rajta. Én speciel esőben, hidegben több okból sem szeretek menni. Gumi + aszfalt hőmérséklet miatt tapadás és miegymás miatt számomra nem élvezetes a gurulás. Inkább csak szükséges helyváltoztatás, arra meg ott az alfa.
Jani5520-12-2016 09:37:27 //
9288

A ruhám a karosszériám... ezen múlik minden. Nagyon kellemes, kényelmes viselet. 3-4mm vastag, egy poló/gatyóka alatta, 10fok körül teszem be a saját bélését, 1-2mm vastag, 0fok körül aláöltözőt is veszek. Ez nekem bevált, a hőmérséklet nem befolyásol, tényleg csak a gumik tapadása a korlátozó tényező.
Természetesen ennél jóval korszerűbb, komfortosabb ruhák is beszerezhetők, de nekem ez maximálisan megfelel.
En oktoberbe vettem az R6-ot,iden majd 600km-t mentem vele😊.12fok volt a legmelegebb,amint elobujt a napocska kerultem egyett😉,de a borruham nagyon hideg volt😨😊.
A rendszamod szamai is tuti!Rossinak 9VB cime van(remelem meg valtozni fog) es 46-os a szama😄😉
Jani5519-12-2016 18:33:57 //
9283
Én sem vagyok bátor, se menő, viszont, száraz körülmények között a hideg az nem zavar. Nagyon klassz ruhám van, -5, -10 gond nélkül, mert fázni én sem szeretek.
De igazából az elmúlt években sem voltak, mostanság sincsenek kemény telek, a Vara nagyon jó szél- és esővédelemmel örvendeztetett, ezt a gépemet is ki kell tapasztalnom.
Jani5519-12-2016 18:23:31 //
9282
Nagyon el vagyok telve az új játékommal, képek nincsenek... de ígérem, a jövő héten megoldom, készítek párat. Az az igazság, ha valaki készít rólam képeket, akkor van kép, egyébként nincs.
Megérkezett az MRA varioplexi is, ma felszereltem, a napokban berepülöm...
ó én nem vagyok annyira bátor és menő hogy télen is motorozzak .
elég tavasztól őszig az a 10-15000 km.
lehet akkor is fázni,ha úgy adódik


2016.09.07.Edelweisspitze 6°C
SKrisz19-12-2016 12:26:44 //
9280
Ez sem az a tipikus nyári kép... :-D
SKrisz19-12-2016 12:24:24 //
9279
...és hol vannak az első 1.000Km-ről a képek? :-)
Jani5519-12-2016 09:12:25 //
9278
Urak! Nem csak a meleg nyári napokban készült képeket kell kitenni...
Tessék a mostani gurulásokról is valamit mutatni, elvégre a jogsi érvényes most is!
A Kawában benne az első ezer km...
Karácsonyi, Újévi gurulást szervezünk?
Ahh,kicsivel lejebb a bal oldalaval mutatkozik😉,ha korultekintobb lettem volna😃😃...

ez meg egy 1200 sport.
ezeknek nem gyullad ki a lehajtása , mint más márkának, néha :-)
ja ja, Griso .
Cardano Reattivo Compatto
Tenyleg az lehet😊.En 13coll-nak neztem a gumit,azert hittem hogy lehet robogo is.Villanyos robogot mar lattam😉.
Egy jó kis Guzzi! :) Mi ez, griso?
Talan Bmw robogo!?Azok szeretik a kardanhajtast,de csak tipp.Meg nem lattam ilyent😕.
Szabad a gazda😃!!!
Ez valami robogó, hogy a cvt váltót egybeépítették a lengőkarral? :O)
Még a tereprobogómnak is rendes lánhajtása van! ;)
(csak irígykedek...)
Koszonom mindketotoknek a reszletes valaszokat. A Scottoiler mar nezegettem, kb 130eurotol lehet kapni.A Bio olajat a kernyezettudatosag miatt vettem😉.Akkor ezt valoszinu leszorja majd😔,de meg lancspraybol se sikerult olyant venni amit ne dobott volna le😕
Jani5522-11-2016 22:16:10 //
9267
Az a fehér, az az enyém.
A Vara egy cicaszemű kafferbivaly volt
Ez még

cicább és mégbivalyabb...
Jani5522-11-2016 22:11:10 //
9266
Igen, nekem is volt ilyen megoldásom, még mágnesszelep sem kellett hozzá. Gravitációs úton csepegett az olaj, mint az infúzió, és a sorkapocs csavarjával be lehetett állítani, hogy üzemmelegen kb. félóránként cseppent, (az azt jelenti, hogy hidegen kb 4-6 óránként, tehát nyugodtan állhat akár 2-3 napot is a gép,) a lánc felveszi az olajat.
A láncfűrészolaj nagyon "vékony". Az "O", meg "X" gyűrűs láncokhoz 80W90-es (közönséges hajtómű) olaj kell. Igazából a görgőket kell olajozni, a gumigyűrűk mellett-alatt olaj nem nagyon megy be, korrózió ellen véd, az öntisztulást segíti.
Jani5522-11-2016 21:57:37 //
9265

Scottoiler, vakuumos. A középállásban félévente kb 10cm3 olaj fogyott. A motorkerékpár láncok kenését a legtöbb gépkönyv, a Honda pl konkrétan 80W90-es olajjal javasolja, de a semminél ezerszer jobban a legtöbb motorolaj is kiválóan megteszi. A gyári láncolajozók is minden olajjal működnek. Olyan kevés olajat csepegtetnek a láncra, hogy az éppen olajnedves és ettől az szinte öntisztuló.
Ugyan nem engem kérdeztél, de én barkácsoltam egyet pár ezer forintból. Kellett hozzá egy mágnes szelep (autógáz szervízekben lehet kapni), egy kis flakon, ablakmosó átlátszó gumicső, pumpához való tüske focilabdához, egy nagyobb csavaros sorkapocs, és gyorskötözők. Igaz, hogy az esős időt és a dugóban álldogálást nem veszi figyelembe, de esőben nem megyek, dugóban meg nem állok... ;)
Sima láncfűrész olajat használok.
Jot konnyu eladni😊😉.
Erdekelne melyik fajta lancolajzo volt a mocidon?Olajat melyiket hasznaltad?En nemreg vettem 1l bio lancfuresz olajat azt olvastam azok jok.A kovetkezo szezonba en is kiprobalom😉
Jani5521-11-2016 18:26:16 //
9262
Elkelt:
Jani5517-11-2016 18:54:17 //
9261
Üdv Urak! Eladó lett a Varadero, ha valakit érdekel, kérem, keressen.
HONDA XL1000V sérülésmentes, szinte gyári állapot, keveset futott, garantáltan 31ekm (épp, hogy bejáratott), megbecsült, tisztességesen szervizelt darab, rengeteg (nekem fontos) extrával: wilbers rugókészlet és olaj az első teleszkópokban a kiváló menettulajdonságokért, túraplexi a kisebb turbulenciáért, vákuumos automata láncolajozó a megfelelő láncélettartamért, bukócső a biztonságért, tankbőr, mert tetszik... Két komplett kerékkészlet, az egyik nyári gumikkal, a másik terepgumikkal, inkább ősz-tél-tavaszra, hogy amikor kedvem van, bármikor mehessek. K&N légszűrő, + a mosó- és áztató olaj készlet (ami most egy éve nincs bent), egy nagyon egészséges csiptuninggal tupírozva, így 100/100 fölött a teljesítmény és a nyomaték... és, bármilyen furcsa, evvel egy literrel kevesebb lett a fogyasztás százon.
Még eredeti láncszett van a gépen, (a zöld mező közepén jár), de már megvettem az új komplett készletet.
Még eredeti fékbetétek vannak fennt, (kopás szerint talán életük felénél járnak), az újak megvéve.
Olajcsere most volt, a következő komplett olajcsere anyagai megvéve.
Teljes gyári dokumentáció, kulcsok, szervizkönyv, stb., eredeti rugók, plexi, lecserélt gumik, stb., minden megvan és természetesen együtt szeretném átadni.
Gyártási év: 2005, forgalomba helyezés: 2006. 11. 23. Friss műszaki.
A gép hibátlan, életem eddigi legjobb kétkerekűje!
Tekintettel a kifogástalan esztétikai és műszaki állapotra, ill. összehasonlítva a hírdetett példányokkal, téli áron 1,8MFt. Tehermentes, csak adásvételivel eladó.
Tavaj 0km-t mentem... :(
Te legalább használod. ;)
nem azért írtam hogy vagánykodjak, inkább megemlékeztem az első Guzzimról ( ami 3 évig szolgált ) azóta már az alábbi 7 éves paripa a társam, a két mocival meg megvan a 150.000 km amit együtt tekertünk le :-)

Kazes☻10-11-2016 10:09:44 //
9257
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.