Forum >> 2 keréken is szép az élet
zolee14522-10-2009 20:40:03 // 7002
A kérdés az, hogy miért utolsó?
Ha a motor tud ennyit akkor adódik a következő kérdés, lehet-e változtatni? Az igen vagy nem egyúttal megadja a választ az érdemes-e maradni kérdésre is.
Ha Talma kevés a MotoGP-hez akkor megint adódik a kérdés, lehet-e ezen változtatni? Teszteléssel, akármivel. Az igen vagy nem itt is megadja a választ.
Ha esetleg a mérnökeivel nem tud együttműködni akkor megint a szokásos kérdés, lehet-e ezen változtatni? Több teszt, vagy mérnök csere, stb. Az igen vagy nem itt szintén válasz a másik kérdésre is.
A legnagyobb kérdés viszont az, hogy közösen, vagy csak mondjuk a csapatfőnök képes-e felismerni, hogy a lehetséges verziók közül melyik a helyes?
Ha a motor tud ennyit akkor adódik a következő kérdés, lehet-e változtatni? Az igen vagy nem egyúttal megadja a választ az érdemes-e maradni kérdésre is.
Ha Talma kevés a MotoGP-hez akkor megint adódik a kérdés, lehet-e ezen változtatni? Teszteléssel, akármivel. Az igen vagy nem itt is megadja a választ.
Ha esetleg a mérnökeivel nem tud együttműködni akkor megint a szokásos kérdés, lehet-e ezen változtatni? Több teszt, vagy mérnök csere, stb. Az igen vagy nem itt szintén válasz a másik kérdésre is.
A legnagyobb kérdés viszont az, hogy közösen, vagy csak mondjuk a csapatfőnök képes-e felismerni, hogy a lehetséges verziók közül melyik a helyes?
mesa22-10-2009 18:16:50 // 7001
A kérdés az: érdemes-e maradni a MotoGP-ben, nem pedig az, hogy mennyit kell érte fizetni
mesa22-10-2009 18:15:55 // 7000
Sose mondd, hogy soha! Esetleg a MOL ha 2x annyit fizet jövőre!
Ismerős, ugye? 4,5 Millióért ment Baumka egy évet, majd közölte a Minárdi, hogy szép meg jó, meg minden, jövőre adjanak 8-at, vagy más kocsikázik ...
Nem hülye Martinelli sem.
Ismerős, ugye? 4,5 Millióért ment Baumka egy évet, majd közölte a Minárdi, hogy szép meg jó, meg minden, jövőre adjanak 8-at, vagy más kocsikázik ...
Nem hülye Martinelli sem.
Kovi22-10-2009 17:33:56 // 6999
A MOL - Scot Honda Racing Team cáfolja a nemzetközi médiában és Magyarországon megjelent híreket, miszerint megállapodást kötött volna a jövő évre vonatkozóan Alex De Angelissel. A MOL - Scot Honda Racing Team-nek a jelen pillanatban nincs szerződtetett versenyzője a 2010-es versenyszezonra. Az ehhez hasonló híresztelések ártanak a csapat hírnevének, és hátráltatják a versenyzőkkel és szponzorokkal folytatott tárgyalásokat. A csapat hivatalos közleményben fogja tájékoztatni a sajtó képviseloit, amikor megvan(nak) a jövő évi versenyző(i).
Alberto Martinelli, MOL - Scot Honda Racing Team sportigazgató: "A csapat elhatárolódik a médiában elterjedt hírektől, még nincs aláírt szerződésünk egyetlen versenyzővel sem a 2010-es évadra. Mindkét versenyzővel tárgyalásban állunk, de egyikükkel sincs megállapodásunk. Azon is dolgozunk, hogy De Angelis és Talmácsi is a csapatunkat erősítse jövőre, mi ennek örülnénk a legjobban."
Na most mi igaz??????
Már megint légböl kapott az ifo vagy sem.
Alberto Martinelli, MOL - Scot Honda Racing Team sportigazgató: "A csapat elhatárolódik a médiában elterjedt hírektől, még nincs aláírt szerződésünk egyetlen versenyzővel sem a 2010-es évadra. Mindkét versenyzővel tárgyalásban állunk, de egyikükkel sincs megállapodásunk. Azon is dolgozunk, hogy De Angelis és Talmácsi is a csapatunkat erősítse jövőre, mi ennek örülnénk a legjobban."
Na most mi igaz??????
Már megint légböl kapott az ifo vagy sem.
Kazes☻22-10-2009 12:33:08 // 6998
Most hallottam a hírekben. Kár. De azt is mondták, hogy Egy jó ajánlata már van a 600-asoknál. Asszem akkor menni kell ha még motorozni akar. :)
mesa22-10-2009 09:07:05 // 6997
Mit csinál most Stefi bácsi - talán inkább kérdőjel...
Valószínűleg sorszámot húz Talmának a Munkanélküli Hivatalban
Mit csinálna? Még jobban megalázza Talmát.
Ne izgasd fel magad, ennél lehet még mélyebbre is süllyedni!
Valószínűleg sorszámot húz Talmának a Munkanélküli Hivatalban
Mit csinálna? Még jobban megalázza Talmát.
Ne izgasd fel magad, ennél lehet még mélyebbre is süllyedni!
Kovi21-10-2009 21:12:33 // 6995
Nos, a dolgok jelen állása szerint a projekt pénzügyi háttere is megoldódni látszik: Fabio Berardi, San Marino sportért és turizmusért felelős minisztere felajánlotta anyagi támogatását a megállapodáshoz. Csakúgy, mint a 250-es kategóriában szereplő Balatonring Team esetében, az idegenforgalom fellendülését várják elsősorban az egyezségtől. A MotoGP történetében első alkalommal fordulna elő, hogy állami szinten támogassanak, egy az országban működő gyorsasági motorsport csapatot.
„Roppant szerencsés együttműködés lenne, ahol egy GP motor nyergében san marinoi pilóta népszerűsíthetné országunkat.” - nyilatkozta a törpeállam sportminisztere.
Ezek után felmerül a kérdés: Talmácsi menedzsmentje miért nem kommentálja érdemben a hírt? Hiszen ez a megállapodás, gyakorlatilag Talma menesztésével egyenlő. Kíváncsian várjuk az érintettek reakcióit.
Na ez nem semmi!!!!!!!!!!Mit csinál most Stefi bácsi!!!!!!!!!!!!!!
„Roppant szerencsés együttműködés lenne, ahol egy GP motor nyergében san marinoi pilóta népszerűsíthetné országunkat.” - nyilatkozta a törpeállam sportminisztere.
Ezek után felmerül a kérdés: Talmácsi menedzsmentje miért nem kommentálja érdemben a hírt? Hiszen ez a megállapodás, gyakorlatilag Talma menesztésével egyenlő. Kíváncsian várjuk az érintettek reakcióit.
Na ez nem semmi!!!!!!!!!!Mit csinál most Stefi bácsi!!!!!!!!!!!!!!
mesa21-10-2009 09:25:27 // 6994
Ja, mert ő motorozik a sor végén ...
Kovi21-10-2009 08:40:39 // 6993
Ettöl félek én is hogy Stefi addig kavar mig jol kikavarja a jó helyekröl!!!!!!
Satti20-10-2009 20:50:11 // 6992
Teljesen megfelelne a moto2 is, sőt, sztem ott lenne esélye a jó eredményekre is, csak kérdés, hogy oda kap-e majd helyet.
Kovi20-10-2009 20:41:05 // 6991

Moto2 Tec3 modra! Jön a 4ütem keményen!
Kovi20-10-2009 19:45:16 // 6990
Tuti hogy jövöre nem lesz itt a motogp-ben.
Stefano elba...ta de nagyon.
Stefano elba...ta de nagyon.
BMW forever!!!!!!!!20-10-2009 19:24:33 // 6989
Én nem értem ezt!!Ha nem kap szerződést,akkor mi az hogy "visszalépés"???Akar motorozni vagy nem?
Kovi20-10-2009 19:20:35 // 6988
Talma motor nélkül marad?
Ahogy fogynak a szabad helyek a 2010-es MotoGP rajtrácson, úgy nő a feszültség a versenyzők és menedzsereik között.
A Moto2 visszalépés lenne, az egyre népszerűbb WSBK sorozatban pedig szintén elkeltek a legjobb helyek. És a superbike amúgy is gyűjtőhelyévé vált a GP-ből távozó pilótáknak, ahogy az alábbi szellemes karikatúra is mutatja:

Alex De Angelis a vasárnapi futam után nyilatkozta: „Nagyon örülök az Ausztráliában elért eredményemnek. Remélem ez a negyedik hely is hozzájárul majd a sikeres szerződéshez, a jogi képviselőm már tárgyal Cirano Mularonival, a Scot Honda csapat vezetőjével.”
Amennyiben a pénzügyi hátteret is biztosítani tudja 25 éves san marinói versenyző, úgy jó eséllyel kaphatja meg Gábor helyét a Scot Racingnél. Kíváncsian várjuk a végeredményt főleg, hogy a rendelkezésre álló hét darab Honda RCV-ből, hat már gazdára talált…
Ahogy fogynak a szabad helyek a 2010-es MotoGP rajtrácson, úgy nő a feszültség a versenyzők és menedzsereik között.
A Moto2 visszalépés lenne, az egyre népszerűbb WSBK sorozatban pedig szintén elkeltek a legjobb helyek. És a superbike amúgy is gyűjtőhelyévé vált a GP-ből távozó pilótáknak, ahogy az alábbi szellemes karikatúra is mutatja:

Alex De Angelis a vasárnapi futam után nyilatkozta: „Nagyon örülök az Ausztráliában elért eredményemnek. Remélem ez a negyedik hely is hozzájárul majd a sikeres szerződéshez, a jogi képviselőm már tárgyal Cirano Mularonival, a Scot Honda csapat vezetőjével.”
Amennyiben a pénzügyi hátteret is biztosítani tudja 25 éves san marinói versenyző, úgy jó eséllyel kaphatja meg Gábor helyét a Scot Racingnél. Kíváncsian várjuk a végeredményt főleg, hogy a rendelkezésre álló hét darab Honda RCV-ből, hat már gazdára talált…
Mike.18-10-2009 13:06:41 // 6987
Sajnálom, hogy Stoner kihagyott pár futamot mert Rossinak egyedül ő az igazi vetélytársa. Amúgy egy átlagos, sok izgalmat nem okozó verseny volt.
Talma pedig .... ahhh, egy szót sem érdemel az egész. Tényleg jobban jár ha innen elpályázik, ez hozzá, egy világbajnokhoz méltatlan.
Talma pedig .... ahhh, egy szót sem érdemel az egész. Tényleg jobban jár ha innen elpályázik, ez hozzá, egy világbajnokhoz méltatlan.
Satti18-10-2009 12:38:12 // 6986
Igen, ezt mondták az élő közvetítésben is.
mesa18-10-2009 12:36:42 // 6985
Satti18-10-2009 12:23:12 // 6984
Most van a futam ismétlése, akit esetleg érdekel.
Végre mutatták Talmát ahogyan Vermuellennel versenyzett, most elég sokáig szépen ment, de ismét elfogyott motor a futam végére, de legalább nem útolsó lett.
Rossi már csak karnyújtásnyira van a 9. VB címtől, most is látszott, hogy ő fejben nagyon ott van, amíg lehetett hajtott Stoner nyomában, de nem erőltette túl, mert Lorenzo kiesésével a biztos 2. helyre kellett kopncentrálni, kár lett volna feleslegesen kockáztatnia. Lorenzo jó versenyző, de még nem stabil, vannak fellángolásai, de soxor hajlamos hibázni és ez most nagyon sokba kerühet neki, hisz 38 pont lett a hátránya Rossival szemben, a Doktor innen már nem fogja elveszteni a VB-ét!
Végre mutatták Talmát ahogyan Vermuellennel versenyzett, most elég sokáig szépen ment, de ismét elfogyott motor a futam végére, de legalább nem útolsó lett.
Rossi már csak karnyújtásnyira van a 9. VB címtől, most is látszott, hogy ő fejben nagyon ott van, amíg lehetett hajtott Stoner nyomában, de nem erőltette túl, mert Lorenzo kiesésével a biztos 2. helyre kellett kopncentrálni, kár lett volna feleslegesen kockáztatnia. Lorenzo jó versenyző, de még nem stabil, vannak fellángolásai, de soxor hajlamos hibázni és ez most nagyon sokba kerühet neki, hisz 38 pont lett a hátránya Rossival szemben, a Doktor innen már nem fogja elveszteni a VB-ét!
mesa18-10-2009 11:08:50 // 6983
Ezek szerint végleg lezárult Talmának a közröhejes MotoGP-korszak ?
BMW forever!!!!!!!!18-10-2009 09:45:27 // 6982
Na jah.......olyasmi,nem tudtam honnan ismerős,de most hogy mondod,tényleg:-)))
GT Ɨ|ѯ18-10-2009 07:43:48 // 6981
grat Rossinak,Stonernek:-)
Talma-nak is!:-))))
Talma-nak is!:-))))
Satti17-10-2009 19:56:32 // 6980
Majdnem olyan jó, mint Fülig Jimmy levelei St Antonio őfelségének a Rejtő könyvben. :-))
BMW forever!!!!!!!!17-10-2009 19:52:36 // 6979
ez a gugli forditó elég szar:-))figyelni kell rendesen:-)
Satti17-10-2009 19:19:41 // 6978
Ez is lehet, de így meg nem sok értelme van versenyezni, mert úgy nem lehet, hogy vigyázni kell és nem lehet mindent beleadni.
Remélem, hogy jövőre találnak egy jó partnert a moto2-ben és ott majd jól tudna menni Talma.
Remélem, hogy jövőre találnak egy jó partnert a moto2-ben és ott majd jól tudna menni Talma.
Kovi17-10-2009 19:11:34 // 6977
Itt azért van némi ellentmondásom.
Én is motorozok sajnos ha kikerülök egy Supermoto pályára család ide vagy oda le esik az a bizonyos és tökre nem érdekel semmi és senki!!!
Valahogy szerintem még Talma is így működik!!!
Szerintem még mindig a motor a szar és inkább amiatt vigyáz arra hogy ne törje össze mert lehet nem lesz pénze a csapatnak egy másikra!!!:-(((
Én is motorozok sajnos ha kikerülök egy Supermoto pályára család ide vagy oda le esik az a bizonyos és tökre nem érdekel semmi és senki!!!
Valahogy szerintem még Talma is így működik!!!
Szerintem még mindig a motor a szar és inkább amiatt vigyáz arra hogy ne törje össze mert lehet nem lesz pénze a csapatnak egy másikra!!!:-(((
veteranviking17-10-2009 17:59:51 // 6976
Még egy érdekes nyilatkozat a MotoGPhírek-ről:-(
Talmácsi Gábor: bírálta a Scot Honda csapat
Günther Wiesinger 08.10.09-10:54
Talmácsi Gábor gondol, mert a siralmas eredmények eltolódást a moto2 World Cup.
A magyar Talmácsi Gábor eljött köszönhetően szponzorálása a magyar olajtársaság a MOL, a barcelonai Grand Prix június közepén javára a második Scot Honda RC212V a csapat a MotoGP osztályban. Két faj később, a rendszeres vezető Yuki Takahashi már támogatta a csapatot, hiszen Talmácsi mindkét kerékpárok állnak rendelkezésre.
De az eredmények maradhat kívánnivalót hagy maga után: 14 világbajnoki pontot kilenc versenyen.
Még a közelmúltban Estoril Talmácsi (Ungar megnyerte a 2007-es 125cc World Championship) 14. után és nem utolsó helyet ki. "Talma" expiated 28 sorozatot 1:27,299 perc nyerő Lorenzo.
Amikor az okokat, az első fokon, a skót csapat lesz kövér. "Gábor nem a járművezető, aki mindig utolsó," mondta Stefano Favaro menedzser Talmacsis az új motorsport heti Speedweek. De még a skót csapat nem azonos a technikai támogatás, amely a megelőző évben Andrea Dovizioso. Az olaszok mindig is volt egy HRC mérnök a dobozban. "
De Talmácsi volt a rossz idő és a Premier osztály: Mivel a vizsgálat szigorú tilalom tudja vizsgálat során a szezonban, nem nyugalomban és kipróbálni néhány más szavazattal.
A jelenlegi körülmények között, Talmácsi Gábor nem folytatódik a MotoGP karrierje 2010. Ő keresi a győztes csapat az új moto2 osztály a 600-cc négyütemű motorok Honda egységet.
Talmácsi Gábor: bírálta a Scot Honda csapat
Günther Wiesinger 08.10.09-10:54
Talmácsi Gábor gondol, mert a siralmas eredmények eltolódást a moto2 World Cup.
A magyar Talmácsi Gábor eljött köszönhetően szponzorálása a magyar olajtársaság a MOL, a barcelonai Grand Prix június közepén javára a második Scot Honda RC212V a csapat a MotoGP osztályban. Két faj később, a rendszeres vezető Yuki Takahashi már támogatta a csapatot, hiszen Talmácsi mindkét kerékpárok állnak rendelkezésre.
De az eredmények maradhat kívánnivalót hagy maga után: 14 világbajnoki pontot kilenc versenyen.
Még a közelmúltban Estoril Talmácsi (Ungar megnyerte a 2007-es 125cc World Championship) 14. után és nem utolsó helyet ki. "Talma" expiated 28 sorozatot 1:27,299 perc nyerő Lorenzo.
Amikor az okokat, az első fokon, a skót csapat lesz kövér. "Gábor nem a járművezető, aki mindig utolsó," mondta Stefano Favaro menedzser Talmacsis az új motorsport heti Speedweek. De még a skót csapat nem azonos a technikai támogatás, amely a megelőző évben Andrea Dovizioso. Az olaszok mindig is volt egy HRC mérnök a dobozban. "
De Talmácsi volt a rossz idő és a Premier osztály: Mivel a vizsgálat szigorú tilalom tudja vizsgálat során a szezonban, nem nyugalomban és kipróbálni néhány más szavazattal.
A jelenlegi körülmények között, Talmácsi Gábor nem folytatódik a MotoGP karrierje 2010. Ő keresi a győztes csapat az új moto2 osztály a 600-cc négyütemű motorok Honda egységet.
veteranviking17-10-2009 17:55:53 // 6975
Az indexen a Talmácsi fórmumban ALTAMIR néven volt egy érdekes hozzászólás, ideraknám elolvasásra. Szerintem érdekes.
"A probléma azzal van, hogy Magyarországon nem a fiatal tehetségekbe fektetik a pénzt a szponzorok, hanem azokba, akik már nevet szereztek maguknak. Valamit elérni, sajnos pénz nélkül nagyon nehéz, és hosszadalmas. Gábor már 20 éves volt , amikor bekerült a 125-ösök közé, de, ha lett volna valaki, aki a korábbi eredményei alapján "lát benne valamit", és 16-17 évesen bevásárolja a 125-ösök közé, egy legalább jó középszintű versenyképes technikára, akkor már 20 évesen a 250. -es mezőnyben lehetett volna, ahonnan lényegesen hamarabb juthatott volna el a 800 cm3 -esek közé. Persze, ehhez nem csak pénz kellett volna, hanem eredmények is, de, ha a szponzor meglátva benne a tehetséget, egy kicsit többet áldoz a technikára, akkor bizonyíthatott volna is.
Gábor 27 évesen még a 125-ötösök között volt. Az évek hosszú során teljesen eggyé vált azzal a technikával, majd, négy 250-es futamot követően, megnyílt előtte a csoda kapuja, amihez nem volt kellő előképzettsége, (250-es kat., teszt, stb) és már a 28-at is betöltötte. Szokatlan volt a motor, a vezetési stílus, és persze az, hogy ilyen szinten már senki sem ad igazán hasznos tanácsot a versenytársak közül, pedig Rossit is és Haydent is kérdezgette. (Gondolom, ez már a 125-ösöknél sem volt divat, nem is értem, hogy miért próbálkozott vele.) Váratlan volt a nagy sebesség, hiszen nyilatkozta is, hogy mire kigondolja, hogyan vegye be a következő kanyart, már ott is van. Először még félt igazán megküldeni a motort, majd, kicsit később esett egyet, és sokkal óvatosabb lett. Gábor 28 éves, májusban lesz 29. Ő már csak módjával akar kockáztatni, mert épen szeretne kiszállni a cirkuszból. Már nem egy forró vérű, mindent bevállaló fiatal, ezért tőle nem szabad azt elvárni, hogy a határokat feszegesse, mert azt úgy sem fogja már megtenni. Egy tökéletes technikát szeretne maga alatt tudni, ami nem rángat, az eleje nem emelkedik el a földtől, és a gumik is szuperül tapadnak és természetesen a mérnökei gondolatolvasók. De, hát ilyen nincs, hiszen, ha lenne, akkor a legjobb gépeken versenyzők sem esnének el, már pedig ők sokkal többet esnek, mint Gábor. Ők motiváltak, hiszen az egyik 9-10-szeres világbajnok szeretne lenni, a többiek meg őt akarják megverni. Őszintén szólva, már azt is kétlem, hogy Gábor egy gyári Yahamával képes lenne egy 17 fős mezőnyben, tartósan a 10 közé kerülni, úgy, hogy közben senki sem esik ki a versenyből. A Ducatiról nem is beszélve, mert azzal Stoneren kívül más nem igazán boldogul, a Hondával meg most sem bír, és a gyárival sem hiszem, hogy sikeresebb lenne...
"A probléma azzal van, hogy Magyarországon nem a fiatal tehetségekbe fektetik a pénzt a szponzorok, hanem azokba, akik már nevet szereztek maguknak. Valamit elérni, sajnos pénz nélkül nagyon nehéz, és hosszadalmas. Gábor már 20 éves volt , amikor bekerült a 125-ösök közé, de, ha lett volna valaki, aki a korábbi eredményei alapján "lát benne valamit", és 16-17 évesen bevásárolja a 125-ösök közé, egy legalább jó középszintű versenyképes technikára, akkor már 20 évesen a 250. -es mezőnyben lehetett volna, ahonnan lényegesen hamarabb juthatott volna el a 800 cm3 -esek közé. Persze, ehhez nem csak pénz kellett volna, hanem eredmények is, de, ha a szponzor meglátva benne a tehetséget, egy kicsit többet áldoz a technikára, akkor bizonyíthatott volna is.
Gábor 27 évesen még a 125-ötösök között volt. Az évek hosszú során teljesen eggyé vált azzal a technikával, majd, négy 250-es futamot követően, megnyílt előtte a csoda kapuja, amihez nem volt kellő előképzettsége, (250-es kat., teszt, stb) és már a 28-at is betöltötte. Szokatlan volt a motor, a vezetési stílus, és persze az, hogy ilyen szinten már senki sem ad igazán hasznos tanácsot a versenytársak közül, pedig Rossit is és Haydent is kérdezgette. (Gondolom, ez már a 125-ösöknél sem volt divat, nem is értem, hogy miért próbálkozott vele.) Váratlan volt a nagy sebesség, hiszen nyilatkozta is, hogy mire kigondolja, hogyan vegye be a következő kanyart, már ott is van. Először még félt igazán megküldeni a motort, majd, kicsit később esett egyet, és sokkal óvatosabb lett. Gábor 28 éves, májusban lesz 29. Ő már csak módjával akar kockáztatni, mert épen szeretne kiszállni a cirkuszból. Már nem egy forró vérű, mindent bevállaló fiatal, ezért tőle nem szabad azt elvárni, hogy a határokat feszegesse, mert azt úgy sem fogja már megtenni. Egy tökéletes technikát szeretne maga alatt tudni, ami nem rángat, az eleje nem emelkedik el a földtől, és a gumik is szuperül tapadnak és természetesen a mérnökei gondolatolvasók. De, hát ilyen nincs, hiszen, ha lenne, akkor a legjobb gépeken versenyzők sem esnének el, már pedig ők sokkal többet esnek, mint Gábor. Ők motiváltak, hiszen az egyik 9-10-szeres világbajnok szeretne lenni, a többiek meg őt akarják megverni. Őszintén szólva, már azt is kétlem, hogy Gábor egy gyári Yahamával képes lenne egy 17 fős mezőnyben, tartósan a 10 közé kerülni, úgy, hogy közben senki sem esik ki a versenyből. A Ducatiról nem is beszélve, mert azzal Stoneren kívül más nem igazán boldogul, a Hondával meg most sem bír, és a gyárival sem hiszem, hogy sikeresebb lenne...
Satti17-10-2009 14:30:27 // 6974
Mégsem alakult úgy ezek szerint.
Zsolesz17-10-2009 11:06:45 // 6973
Most nem úgy volt, hogy nem lesz utolsó?
Kócosw16-10-2009 22:26:58 // 6971
GT Ɨ|ѯ16-10-2009 16:03:59 // 6970
úgy legyen!!:-)
Satti15-10-2009 14:33:09 // 6969
Most hétvégén van futam, élőben korán reggel 7-től lesz, de az m1-en meg is ismétlik majd a futamot.
Blade13-10-2009 13:55:38 // 6968
Na még csak ez kellene.... Akkor a Ducatit is kizárnám a céljaim közül, mint ahogy a Lamborghinit is kizártam....
mesa12-10-2009 12:00:50 // 6966
... vagy "celebkedik" a tévében, ahelyett, hogy motorozna.
Nekem nagyon Kovács Kokó esetére emlékeztet! Neki is egyszer nem jött tovább az eredmény, és lett belőle média "sztár".
Nekem nagyon Kovács Kokó esetére emlékeztet! Neki is egyszer nem jött tovább az eredmény, és lett belőle média "sztár".
EngineCoffeeTables11-10-2009 12:52:37 // 6965
Mint a Forma-1 tavalyig:))))
Az idei évben senki se tudja mi van:))))
Az idei évben senki se tudja mi van:))))
Satti11-10-2009 12:35:04 // 6964
Igen, az valóban elég baj, hogy általában csak 17-18 versenyző indul, egy látványos futamhoz, kellene 20-23 motor a pályára. A valóban esélyes motorok száma, az meg tényleg, max. 3-4, tul.képpen a 2 Fiat Yamaha, a Ducati Stonerrel és a Repsol Honda Pedrosával. A többiek közül néha "véletlenűl" betalálhat vki, de kis eséllyel. Nem gyári csapattal meg ez már esélytelen. Olyanok, mint Edwards, aki nagyon jó motoros, 2x-es SBK VB, még neki sem sikerül a dobogóid sem jutni, a talán legjobb nem gyári csapattal.
zolee14511-10-2009 12:24:29 // 6963
Technikailag csúcs, csak épp motor alig van a pályán. Versenyképes motor meg talán 2-3. Nem csapat, motor...
Ez egy sima pénzköltési verseny, a vb cím a kasszánál dől el.
Ez egy sima pénzköltési verseny, a vb cím a kasszánál dől el.
EngineCoffeeTables11-10-2009 12:22:15 // 6962
Hát épp ez az, évekig nem volt esély a 125-ben is. A motorgyártóknak nem kellett egy kelet europai vb-gyöztes mégis összejött a sokadik évben, de csak a 2.évben amikor értelmes motor volt alatta(akkor se ő volt e favorit a csapatban). Szerintem tehetsége és a MOL pénze alapján van esély a jövő évet is a MotoGP-ben szerepelni! Még van pár csapat ahol nem határozták meg a versenyzőt jövőre, pl a Scot-nál sem.
Satti11-10-2009 12:15:05 // 6961
A 125-ös VB cím, az már nagyon ért, folyamatosan, éveken keresztűl jól szerepelt, hozta az eredményeket is, még mikor hátrányosan is kezelték, mint a KTM-nél.
A mostan helyzet sztem más, a motogp-ben hasonlóra nem sok esély van, szinte semmi, ezzel meg kell barátkozni, viszont a moto2-ben lenne esély újra jól szerepelni. Az SBK az már más tészta, ott megint csak nagyon fel kell kötni a gatyát.
A mostan helyzet sztem más, a motogp-ben hasonlóra nem sok esély van, szinte semmi, ezzel meg kell barátkozni, viszont a moto2-ben lenne esély újra jól szerepelni. Az SBK az már más tészta, ott megint csak nagyon fel kell kötni a gatyát.
EngineCoffeeTables10-10-2009 22:06:58 // 6960
A 125ös vb-cím és a MotoGp is csak álom volt pár éve......
Satti10-10-2009 20:45:43 // 6959
Ez egy álomnak pont megfelelő. :-))
Satti10-10-2009 20:44:14 // 6958
Most olvasom, hogy jövőre a moto2-ben Antonio Banderas is indít egy csapatot.
EngineCoffeeTables10-10-2009 20:35:53 // 6957
Hát nekem akkor is a motoGP a csúcskategória és azért drukkolok hogy kaphasson egy jobb motort lehetöleg valamelyik gyári motoron! Jól mutatna a Ducatin a MOL embléma:)))
BMW forever!!!!!!!!10-10-2009 19:19:07 // 6956
Komolyabb csaták vannak ott talán mint a moto gp-ben.
Satti10-10-2009 19:15:12 // 6955
Abszolúz nem lenne az, és ott sem lenne könnyű dolga, azért is írtam, hogy nem is biztos, hogy le tudna oda szerződni. Nagyon komoly csaták szoktak ott is zajlani, jó nézni!
zolee14510-10-2009 19:10:05 // 6954
Lehet, hogy ez csak az én hülyeségem, de továbbra sem érezném visszalépésnek az SBK-t, még a MotoGP-hez képest sem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
612
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?