Forum >> 2 keréken is szép az élet
Satti08-10-2009 20:19:04 // 6945
Sztem elég ügyes, legalább annyira, mint Baumgartner Zsóti! :-))
BMW forever!!!!!!!!08-10-2009 20:11:09 // 6944
Nem bántásból,de ha imike megkapja az igért motort akkor előrébb végez??
Sztem nem,ez a sport nem neki való.Amióta motorozik nem volt vmire való eredménye.
Sztem nem,ez a sport nem neki való.Amióta motorozik nem volt vmire való eredménye.
Kovi08-10-2009 20:06:27 // 6943
Én olvastam más portálokon hogy Imike motorja nem lett kifizetve a végleges áron mert nem kapta meg a technikat ezért vissza tartotta idTóth a lét.
Csak ugyebár nem ö ült a lovon!!!
Meg ahogy látom sporol már az Aprilia is!!!Persze biztos más lett volna a helyze ha van vb cim várományos!!
Csak ugyebár nem ö ült a lovon!!!
Meg ahogy látom sporol már az Aprilia is!!!Persze biztos más lett volna a helyze ha van vb cim várományos!!
Mike.08-10-2009 12:41:42 // 6942
??? :-O
Tény, hogy néha erősebben fogalmaz, de most nem találok semmi durva, furcsa írást.
Tény, hogy néha erősebben fogalmaz, de most nem találok semmi durva, furcsa írást.
Blade08-10-2009 12:40:04 // 6941
Mire? Nem is irtam semmi rendkivülit...
mesa08-10-2009 12:30:42 // 6940
Blade most nem azért, de nem tudnád magad kulturáltabb formában kifejezni? Miért van erre szükség?
Blade06-10-2009 19:47:20 // 6939
Igen ám, csak az a baj hogy utólag könnyű okosnak lenni. Köttetett egy szerződés ,amit a Tóth csapat teljesitett, az Aprilia nem. Nyilván a lehetőségekhez képest megtesz mindent az ember ,hogy érvényesitse azt amire szerződött de nem teljesitette a másik fél. Három verseny van még hátra, jövöre az aprilia hazamegy,és jön helyette a Honda a Moto2-vel. Jövö szempontjábol mellékes az Apriliaval a kapcsolat. A nyilatkozatban benne van, hogy id. Tóth tárgyal más versenyzőkkel a jövö évre. Nem kell feltétlen ragaszkodni Pasinihez, vannak nála jobb lehetőségek. Egyébként arra senki sem számitott ,hogy Pasinitől is elveszik a motort. Ezt a következetességet nem lehetett előre látni.
Itt messze nem Tóth Imi megtartásáért és a csapat,dicsőség beáldozásáért van szó. Szerintem ezt a lépést sokkal hamarabb is meg lehetett volna tenni.
Itt messze nem Tóth Imi megtartásáért és a csapat,dicsőség beáldozásáért van szó. Szerintem ezt a lépést sokkal hamarabb is meg lehetett volna tenni.
Mike.06-10-2009 19:33:22 // 6938
Elolvasva a nyilatkozatot semmit sem változik az előbbi véleményem. Sajnálom a Tóth csapatot és az idősebb Tóthot, de hogy miért kell a tehetségtelen Imikét így tolni és érte beáldozni, sikert, dicsőséget?? ... nem értem.
BMW forever!!!!!!!!06-10-2009 19:32:31 // 6937
Szerintem meg:
ha a fiam nem jó versenyző,és veszélyben van az egész életem munkája,akkor inkább beáldozom a fiamat.Nem kellemes dolog,de Imike ugyanugy megkapja ezután is a legujjabb bmw-t amivel menőzhet.Viszont legalább nem vész kárba a munkám amit éveken át beletettem.....
ha a fiam nem jó versenyző,és veszélyben van az egész életem munkája,akkor inkább beáldozom a fiamat.Nem kellemes dolog,de Imike ugyanugy megkapja ezután is a legujjabb bmw-t amivel menőzhet.Viszont legalább nem vész kárba a munkám amit éveken át beletettem.....
Blade06-10-2009 19:23:56 // 6936
Azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy mint apa, a saját gyermekedért nem teszel meg mindent ami tőled telik....Ki csinálná ezt másképpen? Szerintem ez normális dolog...
Blade06-10-2009 19:21:28 // 6935
Már megint oktalanul itélkeztek, mielött meghallgatnátok a másik felet is. Aki ráadásul Magyar, de Ti már megint a saját véreteket szapuljátok,mert ugye minden Magyar ember számitó és seggfej ,csak Ti nem....
mesa06-10-2009 09:25:01 // 6934
Most bebizonyosodott, hogy vannak baumgartnerek még a motorsportban...
Egy ilyen szorult helyzetben egy épeszű csapatfőnök kukázza a semmit sem érő versenyzőjét, és ezerrel tol tovább egy Pasinit!
Imike sajnos tök alkalmatlan a motorozásra, és ez nem csak a technikán múlik, hanem egyszerűen nem érzi az íveket, féktávokat. Még őszintébben: csak az apja miatt van ott
Ezzel gyakorlatilag kivégezte magát a csapat, mert senki nem fog pénzt áldozni a tehetségtelen fiára.
Úgy tűnik, Némethen kívűl jövőre nem lesz magyar motorversenyzőnk...
Egy ilyen szorult helyzetben egy épeszű csapatfőnök kukázza a semmit sem érő versenyzőjét, és ezerrel tol tovább egy Pasinit!
Imike sajnos tök alkalmatlan a motorozásra, és ez nem csak a technikán múlik, hanem egyszerűen nem érzi az íveket, féktávokat. Még őszintébben: csak az apja miatt van ott
Ezzel gyakorlatilag kivégezte magát a csapat, mert senki nem fog pénzt áldozni a tehetségtelen fiára.
Úgy tűnik, Némethen kívűl jövőre nem lesz magyar motorversenyzőnk...
Mike.05-10-2009 21:12:19 // 6933
Sajnálom a Tóth csapatot, nem semmi ahogy kib@sztak velük. Viszont nem értem, hogy Imikét miért kell így tolni? Egy tucat tőle különb Magyar pilótát találni. És inkább választották az Aprilia elvesztését mint, hogy Imit elzavarják? Megért ez ennyit? Szerintem nem.
Satti05-10-2009 20:19:34 // 6932
Arra én is kíváncsi vagyok, sztem moto2 lesz belőle, mármint ha sikerül a sorozatban maradnia, mert a nagyoknál sok esélyt nem látok, vagy esetleg maradhat a mostani csapatnál is, de azzal jövőre sincs sok esélye.
Kovi05-10-2009 20:10:23 // 6931
De nagyon kiváncsi leszek Stefi mit tud intézni Talmának!!!!
Kovi05-10-2009 20:09:48 // 6930
Na erröl még nincs infom!!!!
Satti05-10-2009 20:06:49 // 6929
Most akkor jövőre, mikor a 250-et váltja a moto2, akkor ott már nem lesz Toth Team, vagy mennek vissza a 125-be?
Kovi05-10-2009 20:02:53 // 6928
Szerintem benne van a kétütemü motorok kivonása is ebben!!!!!!!
Meg persze Imike is meg a válság is.
Meg persze Imike is meg a válság is.
Satti05-10-2009 20:00:23 // 6927
Vmi nem stimmelt az biztos, mert egy gyár csak úgy nem lép meg ilyet. Azt sem értem igazán, hogy miért kell erőltetni ezt az Imi gyereket, csak azért mert van az apjának csapata, egyszerűen be kellene látni, mert eddig már elég jól bebizonyosodott, hogy a srác nem elég tehetséges ehhez a sorozathoz.
Kovi05-10-2009 19:50:03 // 6926
Bajban a Team Toth
A régóta húzódó és sok pletykát megélt konfliktus a Team Toth és az Aprilia gyár között végül sajnálatos módon nem hozott megegyezést. Postaládánkból.
Így, a mai naptól a csapat hivatalosan is egy versenyzővel, Tóth Imivel és egy 2001-es fejlesztésű, privát motorral folytatja a szezont. A csapatfőnök id. Tóth Imre már többször tárgyalt az olasz gyárral arról, hogy nem elégedett fia, Tóth Imi motorjával, és hangot adott annak, hogy az Aprilia nem azt adta, amit a szerződésében vállalt, ezért ennek a motornak az árából egy bizonyos összeget visszatartott. Meglepetésként érte azonban a csapatot, hogy az Aprilia gyár saját honfitársától is visszavette a motort, hiszen egy RSA árát bőségesen kifizette a Team Toth. Tóth Imre igazát mi sem bizonyítja jobban, hogy Imi a hétvégi edzésen egy 2001-es elavult technikával, - amiből az edzés alatt a kartervédő repedése miatt folyt az olaj -, majd 30km/h-s sebességhátránnyal, alig ment rosszabbat, mint a gyári motorral. Ezzel a privát motorral folytatja tehát az évet a magyar versenyző.
Tóth Imre csapatfőnök nagyon sajnálja, hogy másik versenyzője, Mattia Pasini ilyen kedvezőtlen helyzetbe került a megegyezés hiánya miatt, ám az Aprilia lépésére senki nem számított. Mattia, valószínűleg egy másik csapatban folytatja a szezont a következő, Ausztrál Nagydíjtól. A csapat és Mattia Pasini barátságban váltak el, az olasz versenyző is sajnálja, hogy nem a magyar csapattal folytathatja tovább, hiszen nagyon jól érezte magát velük. Megértette a helyzetet, de azt ő sem érti, hogy az Aprilia miért lehetetlenítette el a helyzetét annak ellenére, hogy egy gyári motort kifizetett a csapat. Tóth Imre sok sikert kíván az olasz versenyzőnek és nagyon sajnálja, hogy nem nála folytatja tovább az idei sikerszériáját.
Hoppáááá Imike ugylátom nem kell senkinek!!!!!!
A régóta húzódó és sok pletykát megélt konfliktus a Team Toth és az Aprilia gyár között végül sajnálatos módon nem hozott megegyezést. Postaládánkból.
Így, a mai naptól a csapat hivatalosan is egy versenyzővel, Tóth Imivel és egy 2001-es fejlesztésű, privát motorral folytatja a szezont. A csapatfőnök id. Tóth Imre már többször tárgyalt az olasz gyárral arról, hogy nem elégedett fia, Tóth Imi motorjával, és hangot adott annak, hogy az Aprilia nem azt adta, amit a szerződésében vállalt, ezért ennek a motornak az árából egy bizonyos összeget visszatartott. Meglepetésként érte azonban a csapatot, hogy az Aprilia gyár saját honfitársától is visszavette a motort, hiszen egy RSA árát bőségesen kifizette a Team Toth. Tóth Imre igazát mi sem bizonyítja jobban, hogy Imi a hétvégi edzésen egy 2001-es elavult technikával, - amiből az edzés alatt a kartervédő repedése miatt folyt az olaj -, majd 30km/h-s sebességhátránnyal, alig ment rosszabbat, mint a gyári motorral. Ezzel a privát motorral folytatja tehát az évet a magyar versenyző.
Tóth Imre csapatfőnök nagyon sajnálja, hogy másik versenyzője, Mattia Pasini ilyen kedvezőtlen helyzetbe került a megegyezés hiánya miatt, ám az Aprilia lépésére senki nem számított. Mattia, valószínűleg egy másik csapatban folytatja a szezont a következő, Ausztrál Nagydíjtól. A csapat és Mattia Pasini barátságban váltak el, az olasz versenyző is sajnálja, hogy nem a magyar csapattal folytathatja tovább, hiszen nagyon jól érezte magát velük. Megértette a helyzetet, de azt ő sem érti, hogy az Aprilia miért lehetetlenítette el a helyzetét annak ellenére, hogy egy gyári motort kifizetett a csapat. Tóth Imre sok sikert kíván az olasz versenyzőnek és nagyon sajnálja, hogy nem nála folytatja tovább az idei sikerszériáját.
Hoppáááá Imike ugylátom nem kell senkinek!!!!!!
Satti05-10-2009 17:09:50 // 6925
Sztem Rossi van már annyira profi, hogy innen nem veszití el a VB-ét, persze nem lesz sétagalopp a hátralévő 3 futam, de hozni tudja a kötelezőt nagy valószínűséggel.
Sem Stoner, sem Pedrosa már nincs játékban a címért, így csak Lorenzora kell koncentrálnia és az eddigi csatáikból, általában Rossi került ki győztesen.
Sem Stoner, sem Pedrosa már nincs játékban a címért, így csak Lorenzora kell koncentrálnia és az eddigi csatáikból, általában Rossi került ki győztesen.
Kovi05-10-2009 16:45:17 // 6924
Valentino Rossit sosem verték még így el
Joó Gábor - joogabi@mail.index.hu
2009. október 5., hétfő 15:24 | Frissítve: 1 órája
A győztes Jorge Lorenzótól 23 másodpercet kapott, pedig a spanyol a csapattársa, olyan motorral megy, mint ő. A háromból is kiszorult, Stoner és Pedrosa is simán otthagyta. A világbajnokság teljesen nyílt.
Dobogós helyezés volt Valentino Rossi célja a hétvégi Portugál Nagydíjon [1], de az első szabadedzéstől látszott, yamahás csapattársát, Jorge Lorenzót nem lehet megverni. A spanyol már tavaly, első Moto GP-évében is simán győzött itt, a tréningeken végig a leggyorsabb volt.
A nyolcszoros világbajnok nem csak vele, de Dani Pedrosával és a két hónap után visszatérő Casey Stonerrel sem tudta tartani a lépést, a második körben visszaesett a negyedik helyre, ott is maradt. Három riválisa otthagyta, Lorenzo 23 másodpercet – körönként majdnem egyet -, a harmadik Pedrosa is 14-et adott neki.
hirdetés
”Arra számítottam, Stonerrel és Pedrosával tudok majd menni, de a futamon eggyel feljebb kapcsoltak, tehetetlen voltam – idézte az időmérőn második Rossit a gazzetta.it. – Nem tudtam gyorsan menni, mert a hátsó gumim nem tapadt eléggé. Hét-nyolc kör után már szenvedtem, de a nyitókörökben is folyamatosan időt veszítettem.”
Arról nem beszélt, miért volt alkalmatlan az abroncs az ő és tökéletes Lorenzo Yamahájára, valószínűleg a vezetési stílusukban kereshető a különbség. Ekkora persze nem szokott lenni, valójában még sosem volt.
”Nem voltam versenyképes, nem jött össze, de legalább nem buktam, mint Indianapolisban” – igyekezett pozitívan felfogni a kudarcot az olasz. Amerikában is jobb volt Lorenzo – persze nem ennyivel – , Rossi menni akart vele, nem bírta, elesett.
Vb-előnye jócskán csökkent már Indianapolisban – 50 pontból lett 25 – , vasárnap óta az addigi 30 helyett már csak 18-cal vezet. Három futam van még hátra, 75 pont szerezhető.
”Három verseny három kedves pályán, Phillip Island-en meg kell vizsgálnunk, mi volt a probléma, és feljavulni” – értékelt Rossi, bár valójában csak két pálya kedves neki.
Ausztráliában és az utána következő Sepangban mindig jól ment, de az utolsó Valenciában nem. Ott vesztette el a 2006-os vb-t, majd 2007-ben nagy bukás után motorhiba miatt a vb-2. helyet.
Valencia ráadásul Lorenzónak hazai pálya, ő a siker után azt mondta: ”Nehéz lesz megszerezni a vb-címet, de most már Rossin a nyomás.”
Rossit is zavarta hogy csak 4.lett!!!! És nem rajta mulott a jobb helyezés!!!
Joó Gábor - joogabi@mail.index.hu
2009. október 5., hétfő 15:24 | Frissítve: 1 órája
A győztes Jorge Lorenzótól 23 másodpercet kapott, pedig a spanyol a csapattársa, olyan motorral megy, mint ő. A háromból is kiszorult, Stoner és Pedrosa is simán otthagyta. A világbajnokság teljesen nyílt.
Dobogós helyezés volt Valentino Rossi célja a hétvégi Portugál Nagydíjon [1], de az első szabadedzéstől látszott, yamahás csapattársát, Jorge Lorenzót nem lehet megverni. A spanyol már tavaly, első Moto GP-évében is simán győzött itt, a tréningeken végig a leggyorsabb volt.
A nyolcszoros világbajnok nem csak vele, de Dani Pedrosával és a két hónap után visszatérő Casey Stonerrel sem tudta tartani a lépést, a második körben visszaesett a negyedik helyre, ott is maradt. Három riválisa otthagyta, Lorenzo 23 másodpercet – körönként majdnem egyet -, a harmadik Pedrosa is 14-et adott neki.
hirdetés
”Arra számítottam, Stonerrel és Pedrosával tudok majd menni, de a futamon eggyel feljebb kapcsoltak, tehetetlen voltam – idézte az időmérőn második Rossit a gazzetta.it. – Nem tudtam gyorsan menni, mert a hátsó gumim nem tapadt eléggé. Hét-nyolc kör után már szenvedtem, de a nyitókörökben is folyamatosan időt veszítettem.”
Arról nem beszélt, miért volt alkalmatlan az abroncs az ő és tökéletes Lorenzo Yamahájára, valószínűleg a vezetési stílusukban kereshető a különbség. Ekkora persze nem szokott lenni, valójában még sosem volt.
”Nem voltam versenyképes, nem jött össze, de legalább nem buktam, mint Indianapolisban” – igyekezett pozitívan felfogni a kudarcot az olasz. Amerikában is jobb volt Lorenzo – persze nem ennyivel – , Rossi menni akart vele, nem bírta, elesett.
Vb-előnye jócskán csökkent már Indianapolisban – 50 pontból lett 25 – , vasárnap óta az addigi 30 helyett már csak 18-cal vezet. Három futam van még hátra, 75 pont szerezhető.
”Három verseny három kedves pályán, Phillip Island-en meg kell vizsgálnunk, mi volt a probléma, és feljavulni” – értékelt Rossi, bár valójában csak két pálya kedves neki.
Ausztráliában és az utána következő Sepangban mindig jól ment, de az utolsó Valenciában nem. Ott vesztette el a 2006-os vb-t, majd 2007-ben nagy bukás után motorhiba miatt a vb-2. helyet.
Valencia ráadásul Lorenzónak hazai pálya, ő a siker után azt mondta: ”Nehéz lesz megszerezni a vb-címet, de most már Rossin a nyomás.”
Rossit is zavarta hogy csak 4.lett!!!! És nem rajta mulott a jobb helyezés!!!
Satti05-10-2009 08:54:00 // 6923
Biztosan Talmát is zavarja már ez a helyzet, de ha jól megnézzük, sajnos most abban a mezőnyben ő a leggyengébb láncszem.
mesa05-10-2009 08:45:36 // 6922
Így szoktad másik kedvencedet is védeni, csak az F1 topikban. :))) Végén már az is eredmény, ha csak megjelenik a MotoGP boxutcában. Sőt, azt mondom jövőre MEGLEPŐ lenne!
Satti04-10-2009 21:04:01 // 6921
Természetesen drukkolok neki, ez csak természetes. :-)
Sajnos az ő motorja a leggyengébb a mezőnyben és ő a legtapasztalatlanabb is egyben, viszont most is szépen végigment és pontokat szerzett, ez a lényeg.
Sajnos az ő motorja a leggyengébb a mezőnyben és ő a legtapasztalatlanabb is egyben, viszont most is szépen végigment és pontokat szerzett, ez a lényeg.
Mike.04-10-2009 20:04:22 // 6920
Jaa, az idézet Sattitól való! :-)
Mike.04-10-2009 20:03:39 // 6919
Ritkán van hogy ekkora különbségek vannak az élen álló motorok közt. Rossi 4,-nek bő 20 mp, vel volt lemaradva?!
Talma vagy a csapata siralmas volt, ma is.
Amúgy te ne kritizálj, csak drukkolj neki.
" Akárhol is végez, mindig szurkolni kell neki, én legalábbis ezt teszem! Kritizálni a legkönnyebb, de szánalmas. Akinek nem tetszik ne nézze a futamokat. Hajrá Talma!!"
Talma vagy a csapata siralmas volt, ma is.
Amúgy te ne kritizálj, csak drukkolj neki.
" Akárhol is végez, mindig szurkolni kell neki, én legalábbis ezt teszem! Kritizálni a legkönnyebb, de szánalmas. Akinek nem tetszik ne nézze a futamokat. Hajrá Talma!!"
Satti04-10-2009 15:02:37 // 6918
Elég lagymatag futam volt sajnos, az első 4 az tisztes távolból követte egymást. Viszont a VB mostmár csak 2 esélyes, bár nem hinném, hogy Rossi innen elveszítené, mindenesetre izgalmas lesz a vége. Még 3 futam és 18 pont külőnbség van a 2 yamahás között, jó kis versenyek lesznek.
Sajnos Talma ismét sehol nem volt, ez már biztosan őt is zavarja. SAztem jövőre a moto2-ben kellene indulnia, feltéve ha sikerűl leszerződnie oda.
Sajnos Talma ismét sehol nem volt, ez már biztosan őt is zavarja. SAztem jövőre a moto2-ben kellene indulnia, feltéve ha sikerűl leszerződnie oda.
Kovi04-10-2009 14:56:52 // 6917
Na ma Stoner viritott!!!
Talma kevésbééé!!:-((((
Talma kevésbééé!!:-((((
Tommaso 15904-10-2009 09:13:51 // 6915
Nyilván mindenki a sajátját ajánlja, én is így vagyok ezzel...
Szintén munkábajárásra vettem júliusban egy Malaguti F18 Warriort, igaz 150 ccm, de kistestű, vízhűtéses, 4 ütem,karbi, 3 l beéri (50 es is bevesz ennyit, főleg ahogy megy), nem látsz ilyet minden sarkon ami nem feltétlen előny, viszont megbízható, haladós kis gép, és sok kymco alkatrész van benne, amit nem nagyon szoktak fikázni.
Szintén munkábajárásra vettem júliusban egy Malaguti F18 Warriort, igaz 150 ccm, de kistestű, vízhűtéses, 4 ütem,karbi, 3 l beéri (50 es is bevesz ennyit, főleg ahogy megy), nem látsz ilyet minden sarkon ami nem feltétlen előny, viszont megbízható, haladós kis gép, és sok kymco alkatrész van benne, amit nem nagyon szoktak fikázni.
Tommaso 15904-10-2009 09:08:25 // 6914
Sziasztok!
Tudtok javasolni valami motoros gumis siteot, ahol robogóra tudok nézni gumit?
A hátsóm 130/60 R13 amit bárhol találok, de az első grízes, mert az 110/70 R13, és motorosboltokban sem találtam, rendelni sem nagyon tudtak, vagy ha igen akkor nem volt olcsó....
Tudtok javasolni valami motoros gumis siteot, ahol robogóra tudok nézni gumit?
A hátsóm 130/60 R13 amit bárhol találok, de az első grízes, mert az 110/70 R13, és motorosboltokban sem találtam, rendelni sem nagyon tudtak, vagy ha igen akkor nem volt olcsó....
Erhard 242 (Pure Energy)03-10-2009 21:41:58 // 6913
Talma jó versenyző a féktávok nem mennek még neki de ezt majd megtanulja....
Satti03-10-2009 21:27:01 // 6912
Holnap az első helyekről indul szokás szerint Lorenzo és Rossi, a 3., 4. helyen Stoner és Pedrosa.
Satti02-10-2009 16:58:39 // 6911
Blade02-10-2009 16:57:45 // 6910
Rossi – „14 év után most már van weboldalam is”
www.valentinorossi.com
:)
www.valentinorossi.com
:)
Satti02-10-2009 08:35:02 // 6908
Most hétvégén portugál nagydíj, a futam vasárnap 13 ó-tól lesz.
BMW forever!!!!!!!!02-10-2009 07:14:43 // 6907
Mindenki elsősorban vagy "csak" saját magért teszi amit tesz.Ez alól Talma sem kivétel.De a nyilatkaozatai valóban profik.
imi15601-10-2009 20:50:47 // 6906
Mike.01-10-2009 20:44:08 // 6905
Nem a képessége lett vitatva, csak, hogy xarul döntött. Ez már bebizonyosodott, most már ő is elismeri és két kézzel kapadozik a szurkolók után. Amit tesz, azt nem csak magáért teszi? Hát kiért? Az országért, a szurkolókért? Ha ez így is van, akkor erre gondolhatott volna amikor faképnél hagyta a csapatát és lejáratta magát és a támogatóit.
Satti01-10-2009 20:26:23 // 6904
Ez így is van! Akárhol is végez, mindig szurkolni kell neki, én legalábbis ezt teszem!
Kritizálni a legkönnyebb, de szánalmas. Akinek nem tetszik ne nézze a futamokat.
Hajrá Talma!!
Kritizálni a legkönnyebb, de szánalmas. Akinek nem tetszik ne nézze a futamokat.
Hajrá Talma!!
mesa01-10-2009 12:55:21 // 6903
Azt is mondta az első MotoGP futama után, hogy nem lesz többet utolsó
Nyilatkozni profin tud, az biztos
Csak lenne már igaza!!!
Nyilatkozni profin tud, az biztos
Csak lenne már igaza!!!
Blade30-09-2009 18:06:33 // 6902
Hát de igaza volt,nem?:)
Kovi30-09-2009 18:00:19 // 6901
Nagyon finoman fogalmazott "divatszurkolók":-))))))))
Blade30-09-2009 17:51:36 // 6900
Egy részlet Talmácsi nyilatkozatából:
"Végezetül: Üzensz esetleg valamit a szurkolóidnak?
Igen! Üzenem nekik, hogy köszönöm szépen, hogy mögöttem állnak és szurkolnak. Nem nagyképűségből mondom, de lesznek itt még nagy sikerek. Ha nem is idén, de érzem magamban az erőt, hogy jövőre vagy akár ezen az utolsó négy versenyen is történik valami. Biztos sokan emlékeznek még a 2008-as 125-ös asseni futamra, amikor újraindították a futamot és nyerni tudtam. Ha engem bíztatnak és szeretnek, akkor az mindenképpen sokat jelent. Vannak ugye az úgymond „divat szurkolók” és rendes szurkolók, akik így is úgy is szeretnek, viszont a „divat szurkolók” csak éppen az adott pillanatban örülnek, amikor sikeres vagyok. Persze őket is nagyon szeretem. Természetes, hogy megoszlik a tömeg, véleményezni viszont rettentő könnyű, hogy mik az eredmények. Én azért nagyon büszke vagyok arra, hogy idáig elértem. Nemrég még Forma1-es autóban is ülhettem, amely külön azért is nagyon nagy dolog, mert úgy adtak a kezembe egy ilyen technikát, hogy alig van tapasztalatom az autóversenyzés terén. Jó formában érzem magam és arra törekszem, hogy meg tudjuk mutatni, hogy ez az ország a MotoGP-ben is megállja a helyét. Amit teszek, azt nem csak magamért teszem, ehhez viszont a szurkolók segítsége is kell. Kell a támogatás, nem pedig a lehúzás. Pont, amikor nem megy, akkor kell a legjobban szurkolni, mert akkor van szükségem az erőre.”
A teljes interjú itt
Ezt magyaráztam én is, hogy nem kell elpártolni mögüle azért mert most nem nyeri a futamokat meg a vb-ket....
"Végezetül: Üzensz esetleg valamit a szurkolóidnak?
Igen! Üzenem nekik, hogy köszönöm szépen, hogy mögöttem állnak és szurkolnak. Nem nagyképűségből mondom, de lesznek itt még nagy sikerek. Ha nem is idén, de érzem magamban az erőt, hogy jövőre vagy akár ezen az utolsó négy versenyen is történik valami. Biztos sokan emlékeznek még a 2008-as 125-ös asseni futamra, amikor újraindították a futamot és nyerni tudtam. Ha engem bíztatnak és szeretnek, akkor az mindenképpen sokat jelent. Vannak ugye az úgymond „divat szurkolók” és rendes szurkolók, akik így is úgy is szeretnek, viszont a „divat szurkolók” csak éppen az adott pillanatban örülnek, amikor sikeres vagyok. Persze őket is nagyon szeretem. Természetes, hogy megoszlik a tömeg, véleményezni viszont rettentő könnyű, hogy mik az eredmények. Én azért nagyon büszke vagyok arra, hogy idáig elértem. Nemrég még Forma1-es autóban is ülhettem, amely külön azért is nagyon nagy dolog, mert úgy adtak a kezembe egy ilyen technikát, hogy alig van tapasztalatom az autóversenyzés terén. Jó formában érzem magam és arra törekszem, hogy meg tudjuk mutatni, hogy ez az ország a MotoGP-ben is megállja a helyét. Amit teszek, azt nem csak magamért teszem, ehhez viszont a szurkolók segítsége is kell. Kell a támogatás, nem pedig a lehúzás. Pont, amikor nem megy, akkor kell a legjobban szurkolni, mert akkor van szükségem az erőre.”
A teljes interjú itt
Ezt magyaráztam én is, hogy nem kell elpártolni mögüle azért mert most nem nyeri a futamokat meg a vb-ket....
imi15627-09-2009 20:17:34 // 6899
A második futam eredménye alapján,nem tették rosszul:)))!
Blade27-09-2009 18:41:16 // 6898
MEghivta az aprilia tesztelésre,és mivel jol ment, felkérték induljon a futamon is:)
imi15627-09-2009 18:38:46 // 6897
Én is sasoltam:)))!
Baromi nagy verseny volt.Rég láttam ilyen izgalmas futamot.
Mad Max-el nagyon szaladt a szekér.Még mindíg nagyon tud motorozni az "öreg":-O!
Ahogy az utolsó kanyarban elment Fabriziónak...................pfff:)))))!
Baromi nagy verseny volt.Rég láttam ilyen izgalmas futamot.
Mad Max-el nagyon szaladt a szekér.Még mindíg nagyon tud motorozni az "öreg":-O!
Ahogy az utolsó kanyarban elment Fabriziónak...................pfff:)))))!
Satti27-09-2009 12:46:31 // 6896
Most lett vége a superbike első futamnak, nagy meccs volt az elején, Haga, Biaggi és Fabrizio között, az öreg Max nagyot ment.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?