Forum >> 2 keréken is szép az élet
Blade25-08-2009 19:55:01 // 6695
Tommi szerintem a Dukáti utcai motorbiciklijeire gondolt..:))
vale 4625-08-2009 19:51:20 // 6694
Annyira én sem vagyok otthon a témában de a ducati v4 essel nyomja! Csak kiigazítalak szerintem csak elírtad. Blade azért műszaki oldalról jobban vágja a dolgot! Én csak a dokiról tudok sokat. Túlságosan fanatikus vagyok minden könyvet dvd-t megveszek amicsak róla szól!De vannak szerintem ezzel mások is így! Amint lesz valami hír (nem csak Valentinoról) megírom.Ciaó mindenkinek!
Tommi25-08-2009 17:12:55 // 6693
Blade + vale!
Csak egy kósza hsz volt olyan témában, amiről korábban egyszer szó volt a sajtóban, nem gondoltam, hogy ilyen kimerítő választ fogok kapni rá, főleg Blade kolléga technikai leírására gondolva, ilyen mélységekig nem értek a motorokhoz, míg Te ugye aktívan kétkerekűzöl :)
Én leragadtam ott, hogy a Yamaha Deltabox vázat épít és Exup szelepvezérlést használ az utcai motorjain (ami gondolom szintén a pályákról jött technika) - bár lehet, hogy manapság már nem is eszerint építi a gépeit :) A Ducai meg 90 fokos V2-essel nyomja és Desmo szelepvezérléssel. Azt még vágom, hogy mi az airbox és az upside down első villa, de kb ennyi :) Itt nálam kimerül a technikai tudás :)))
Csak egy kósza hsz volt olyan témában, amiről korábban egyszer szó volt a sajtóban, nem gondoltam, hogy ilyen kimerítő választ fogok kapni rá, főleg Blade kolléga technikai leírására gondolva, ilyen mélységekig nem értek a motorokhoz, míg Te ugye aktívan kétkerekűzöl :)
Én leragadtam ott, hogy a Yamaha Deltabox vázat épít és Exup szelepvezérlést használ az utcai motorjain (ami gondolom szintén a pályákról jött technika) - bár lehet, hogy manapság már nem is eszerint építi a gépeit :) A Ducai meg 90 fokos V2-essel nyomja és Desmo szelepvezérléssel. Azt még vágom, hogy mi az airbox és az upside down első villa, de kb ennyi :) Itt nálam kimerül a technikai tudás :)))
vale 4625-08-2009 14:56:27 // 6692
Na mentem! Majd este jelentkezem.
vale 4625-08-2009 14:55:21 // 6691
Nem értek egyet! Ha valaki 2003 ban a világ legjobb motorjáról áttül a legszarabbra az szerintem nem félne eggy ducattitól sem és megbírkózna vele! Ne feledjétek a világ legjobb motorosáról van szó és nála nincs jobb! Ha Giacomo most lenne a csúcson akkor is max második lenne! Emlékezzetek akkoriban ő nem ment máshova versenyezni maradt a nyerő MV Agustánál!Ezért Vale a legnagyobb!Ugy hogy már az előző hszben leírtam miért nem megy a Ducattihoz!
Blade25-08-2009 14:48:54 // 6690
Szerintem az soha nem fog megvalósulni. Igen, az olaszok már akarták korábban is,de szerintem maga a doktor is tart attol a motortól. A blokkja szerintem ma is a legjobb motorblokk a mezönyben, a gond a vázzal van. Eddig a térhálós csővázzal voltak gondok, pontosabban csak annyi,hogy aki japán hidvázon "nevelkedett" , azok közül csak nagyon kevesen éreznek rá a csővázra. Mert teljesen másként viselkedik. Összességében szerintem meg a szakértők véleménye szerint is jobb tulajdonságokkal bir a csöváz.
Ettől az évtől szinte nincs is váza a ducatinak, csak egy karbonból készült villanyak-airbox vázcsökevény ami technológia szenzáció,de akkora előrelépést nem hozott mint várták. Majd a köv generációs. Ugyan teszteltek egy alu hidvázat is ebben az éveben, de arról nem tudni mi van....
Szal, szerintem a doktor sem biztos hogy megbirkózna a ducatival, és valszeg ezt Ő is sejti:)
Ettől az évtől szinte nincs is váza a ducatinak, csak egy karbonból készült villanyak-airbox vázcsökevény ami technológia szenzáció,de akkora előrelépést nem hozott mint várták. Majd a köv generációs. Ugyan teszteltek egy alu hidvázat is ebben az éveben, de arról nem tudni mi van....
Szal, szerintem a doktor sem biztos hogy megbirkózna a ducatival, és valszeg ezt Ő is sejti:)
vale 4625-08-2009 14:41:36 // 6689
Hát szerintem azért megbírkozna a feladattal! De ő soha sem fog ott versenyezni mivel megmondta,hogy ilyen családias környezet mint amilyen a Yamahánál van nincs még egy! És ő már öreg ahhoz,hogy még egy csapatot megismerjen és belerázódjon! De mikor 2003 ban eldöntötte,hogy a Yamahához fog menni akkor felmerült a Ducatti is! Volt is megnézni a gyárat meg fel is ült Capirossi gépjére,de nem tetszett neki az a felfogás amit ott látott ugyan azt mint ami a Hondánál volt! Szerintük is a motor nyeri a futamot az mindegy ki ül rajta! És ez az amit Vale utált, mindenki azt mondta azért nyer mindig mert az ő motorja a legjobb! Ezért ment a Yamahához mert meg akarta mutatni,szar motorral is lehet vb mert a tudás mindennél fontosabb! Egyszerre több kérdésre is kielégítő választ adtam! Remélem!
Tommi25-08-2009 14:25:51 // 6688
És az milyen lenne, ha a a Doktor úr menne a Ducatihoz? :) Korábban már volt róla szó, hogy a vörösök szeretnék megnyerni maguknak és akkor végre tuti olasz versenyző + tuti olasz motor párosítás lenne :)
vale 4625-08-2009 13:46:39 // 6687
Véletlen lett pontos j!!!!!!
vale 4625-08-2009 13:45:41 // 6686
Szerintem is! Nem jó ha egy blokkal fut mindenki! Mivel akkor Vale megeszik mindenkit szerintem.
vale 4625-08-2009 13:44:32 // 6685
mesa25-08-2009 13:43:36 // 6684
Az egységesítés mindig valami technikai sport halálát is jelenti egyben ...
Inkább legyen kevesebb motor, de több gyártó!
Legyen rivalizálás, az utcai motoroknál is ez a nyerő
Inkább legyen kevesebb motor, de több gyártó!
Legyen rivalizálás, az utcai motoroknál is ez a nyerő
vale 4625-08-2009 13:37:33 // 6683
Kazes☻24-08-2009 19:45:16 // 6682
Amikorírod a hsz.-ed, a szövegmező jobb felső sarkánál van egy gém kapocs. Arra kattintva először bemásolod a szöveg címét ( http:......), majd adsz neki valamilyen elnevezést, amit majd olvasnak a többiek -ez piros lesz- és arra kattintva elérik a linkelt oldalt. :)
Oké? :)))
Oké? :)))
vale 4624-08-2009 19:31:37 // 6681
Bocs,hogy így adom a híreket de belinkelni nem tudom,hogyan kell! Inkább bemásolom!
vale 4624-08-2009 19:30:43 // 6680
Valentino Rossi elmondása szerint elsősorban a Yamaha profitálna abból, hogy ha Jorge Lorenzo náluk maradna. A „Doki” szerint nagyon jót tesz a motorsportnak és a csapatuknak is a kettejük rivalizálása.
„Mi mind a ketten nagyon versenyképes motorosok vagyunk, ami Jorgenak és nekem is egyaránt jó, hiszen képesek vagyunk egymást ösztönözni. Versenyről versenyre nemhogy a top10-ben, de a győzelemért harcolunk, amivel úgy gondolom, hogy egy jó kis showt tudunk csinálni a nézőknek. Persze a Yamaha ezzel óriási kockázatot vállal, hiszen akármikor benne lehet a pakliban, hogy kiütjük egymást, de hát a motorsport már csak ilyen.”, mondta a nyolcszoros világbajnok. Talán a jó show-val nem bizros, hogy mindenki egyetért, hiszen egy kissé kezd már unalmassá válni, hogy lényegében mindig csak Rossi és Lorenzo között dől el a győzelem sorsa. Persze nyilván a Rossi drukkerek felhőtlenül boldogok, hogy kedvencük szárnyal, de azért jó lenne, ha olyan versenyeket is láthatnánk, ahol más versenyzőknek is adatik lehetőség megvillantani a tehetségüket.
Már az önmagában sokat mond, hogy a szezon eddig tizenegy versenyéből Rossi és Lorenzo együtt véve hetet megnyert. Rajtuk kívül még Stoner (kétszer), Pedrosa (egyszer) és Dovizioso (egyszer) tudott diadalmaskodni.Érdekes egyébként, hogy Rossi nemigen beszél arról, hogy szerinte Lorenzo jól járna-e a Ducatival, hiszen köztudott, hogy jelenleg a MotoGP világában a legnagyobb téma az, hogy vajon melyik csapatnál fog kikötni a spanyol. A „Doki” egyébként bizonyára nem lesz szívbajos, hogy jelenlegi csapattársa netán a „vörösekhez” szerződik. Abba viszont rengeteg igazság van, hogy a két „pilóta” egymást ösztönzi, hiszen ha nincs Lorenzo, akkor Rossi mind a katalán, mint pedig a sachsenringi futamot simán hozta volna. Ehelyett viszont a nyolcszoros bajnoknak keményen meg kellett feszülnie ahhoz, hogy behúzza a győzelemért járó huszonöt pontot.
„Mi mind a ketten nagyon versenyképes motorosok vagyunk, ami Jorgenak és nekem is egyaránt jó, hiszen képesek vagyunk egymást ösztönözni. Versenyről versenyre nemhogy a top10-ben, de a győzelemért harcolunk, amivel úgy gondolom, hogy egy jó kis showt tudunk csinálni a nézőknek. Persze a Yamaha ezzel óriási kockázatot vállal, hiszen akármikor benne lehet a pakliban, hogy kiütjük egymást, de hát a motorsport már csak ilyen.”, mondta a nyolcszoros világbajnok. Talán a jó show-val nem bizros, hogy mindenki egyetért, hiszen egy kissé kezd már unalmassá válni, hogy lényegében mindig csak Rossi és Lorenzo között dől el a győzelem sorsa. Persze nyilván a Rossi drukkerek felhőtlenül boldogok, hogy kedvencük szárnyal, de azért jó lenne, ha olyan versenyeket is láthatnánk, ahol más versenyzőknek is adatik lehetőség megvillantani a tehetségüket.
Már az önmagában sokat mond, hogy a szezon eddig tizenegy versenyéből Rossi és Lorenzo együtt véve hetet megnyert. Rajtuk kívül még Stoner (kétszer), Pedrosa (egyszer) és Dovizioso (egyszer) tudott diadalmaskodni.Érdekes egyébként, hogy Rossi nemigen beszél arról, hogy szerinte Lorenzo jól járna-e a Ducatival, hiszen köztudott, hogy jelenleg a MotoGP világában a legnagyobb téma az, hogy vajon melyik csapatnál fog kikötni a spanyol. A „Doki” egyébként bizonyára nem lesz szívbajos, hogy jelenlegi csapattársa netán a „vörösekhez” szerződik. Abba viszont rengeteg igazság van, hogy a két „pilóta” egymást ösztönzi, hiszen ha nincs Lorenzo, akkor Rossi mind a katalán, mint pedig a sachsenringi futamot simán hozta volna. Ehelyett viszont a nyolcszoros bajnoknak keményen meg kellett feszülnie ahhoz, hogy behúzza a győzelemért járó huszonöt pontot.
vale 4624-08-2009 19:25:42 // 6678
Ezen a hétvégén, Indianapolisban, hozza majd meg az FIM és az MSMA a döntést, hogy 2010-től bevezetik-e a Moto1-et, mely szerint a királykategóriában egységes erőforrást használnának a csapatok.
A sachsenringi nagydíjon került először napirendre, mely szerint sürgősen tenni kell valamit annak érdekében, hogy a királykategória mezőnyének a létszámát megemeljék, illetve egyúttal költségcsökkentő intézkedéseket vezessenek be, hogy a kiscsapatokat megvédjék attól, hogy anyagi csődbe jussanak és a kategóriából való kiszállásra kényszerüljenek. Az elgondolások szerint, hasonlót kellene bevezetni a legnagyobbak között is, mint a jövőre debütáló Moto2-ben, vagyis, hogy mindenki ugyanazt a motorblokkot használná, amit ugyebár bárki megvehetne, és csak a váz lenne úgymond egyedi gyártású. Az egységes erőforrások egyébként 1000 köbcentiméteresek lennének, viszont „csak” ugyanazt a teljesítményt tudnák, mint a mostani 800-asok. Vito Ippolito, az FIM elnöke, a következőképpen nyilatkozott ez ügyben és egyben a hétvégi döntéssel kapcsolatban:
Vito Ippolito, az FIM elnöke
„Már nagyon kíváncsi vagyok az MSMA (gyártók szövetsége) válaszára és egyben elképzeléseire. Minket az egyáltalán nem izgat, illetve nem hiszen, hogy a lényegi döntést befolyásolja, hogy a Hondának kissé mások az elképzelései, mint a nagy többségnek. A legfontosabb dolog, az, hogy kiválasszuk, hogy melyik gyártó lenne az, amely egységes erőforrásokkal látna el mindenkit, valamint, hogy a mezőny létszáma emelkedjen. Mindenképpen muszáj lenne több résztvevőt bevonni a királykategória. Ez az elsődleges célunk. Így vagy úgy, de valahogy el fogjuk érni, hogy ez megvalósuljon.”, mondta Vito Ippolito, az FIM elnöke. A Honda más elképzelései alatt egyébként annyit kell érteni, hogy Suzuki úr, a HRC elnöke, Brnoban tartott egy sajtótájékoztatót, ahol elmondta, hogy véleménye szerint nem kellene változtatásokat eszközölni, vagyis minden jól van úgy, ahogy most.
A sachsenringi nagydíjon került először napirendre, mely szerint sürgősen tenni kell valamit annak érdekében, hogy a királykategória mezőnyének a létszámát megemeljék, illetve egyúttal költségcsökkentő intézkedéseket vezessenek be, hogy a kiscsapatokat megvédjék attól, hogy anyagi csődbe jussanak és a kategóriából való kiszállásra kényszerüljenek. Az elgondolások szerint, hasonlót kellene bevezetni a legnagyobbak között is, mint a jövőre debütáló Moto2-ben, vagyis, hogy mindenki ugyanazt a motorblokkot használná, amit ugyebár bárki megvehetne, és csak a váz lenne úgymond egyedi gyártású. Az egységes erőforrások egyébként 1000 köbcentiméteresek lennének, viszont „csak” ugyanazt a teljesítményt tudnák, mint a mostani 800-asok. Vito Ippolito, az FIM elnöke, a következőképpen nyilatkozott ez ügyben és egyben a hétvégi döntéssel kapcsolatban:
Vito Ippolito, az FIM elnöke
„Már nagyon kíváncsi vagyok az MSMA (gyártók szövetsége) válaszára és egyben elképzeléseire. Minket az egyáltalán nem izgat, illetve nem hiszen, hogy a lényegi döntést befolyásolja, hogy a Hondának kissé mások az elképzelései, mint a nagy többségnek. A legfontosabb dolog, az, hogy kiválasszuk, hogy melyik gyártó lenne az, amely egységes erőforrásokkal látna el mindenkit, valamint, hogy a mezőny létszáma emelkedjen. Mindenképpen muszáj lenne több résztvevőt bevonni a királykategória. Ez az elsődleges célunk. Így vagy úgy, de valahogy el fogjuk érni, hogy ez megvalósuljon.”, mondta Vito Ippolito, az FIM elnöke. A Honda más elképzelései alatt egyébként annyit kell érteni, hogy Suzuki úr, a HRC elnöke, Brnoban tartott egy sajtótájékoztatót, ahol elmondta, hogy véleménye szerint nem kellene változtatásokat eszközölni, vagyis minden jól van úgy, ahogy most.
vale 4622-08-2009 10:30:03 // 6677
Satti22-08-2009 09:43:25 // 6676
Na, arra kíváncsi leszek, hogy Lorenzo megbírkózik-e a Ducatival, mert ez eddig többeknek nem nagyon sikerűlt.
Nme is tudom, ki lenne a legjobb Rossi mellé, bár teljesen mndegy, úgyis a Doktor "megveri" :-)
Nme is tudom, ki lenne a legjobb Rossi mellé, bár teljesen mndegy, úgyis a Doktor "megveri" :-)
vale 4621-08-2009 16:11:28 // 6675
Taxi33™21-08-2009 10:51:10 // 6674
Taxi33™21-08-2009 10:50:14 // 6673
Kovi19-08-2009 20:23:05 // 6672
pb_17-08-2009 12:03:33 // 6670
Nem tudom, hogy Nnél a 2.osztályú technikánál(a motorra gondolok) lesze fejlődés.
EngineCoffeeTables17-08-2009 12:02:39 // 6669
Szerintem nem értette Martinezt, nem viccelt a spanyol amikor azt mondta hogy mostantól nem érhetsz el rosszabb helyezést:))))))
Kiváncsi vagyok mikor kezdödnek majd el azok a kommentek, hogy inkább NÉmethnek kellene mennie a MotoGP-ben:DDDD
Kiváncsi vagyok mikor kezdödnek majd el azok a kommentek, hogy inkább NÉmethnek kellene mennie a MotoGP-ben:DDDD
Kazes☻17-08-2009 12:00:58 // 6668
Érdekes, csak igaz ez a Turáni átok, Németh a mennybe van Talma meg mehet a 3,14csába. Heheheheeeee...., pompás.
Kovi17-08-2009 11:54:58 // 6667
Félre értettél arra gondoltam hogy a fejlödést kell kivárni nem az elöl lévök kiesését!
pb_17-08-2009 11:41:37 // 6666
Az a baj, ezzel a kivárással, hogy nem lehet mindig arra alapozni. Közel sem biztos, hogy mindig annyi Mber ki fog Sni, hogy az utolsó helyért is pontot/okat adjanak. Az is igaz, hogy Rről a szintről tovább lépni, nem lesz 1xű feladat.
mesa17-08-2009 09:37:45 // 6665
Gratulálok Németh Balázsnak, aki Debise-t megelőzve a 14. helyen ért célba
A csapatom türelmes volt velem szemben, így elsősorban én magam vártam a pontszerzést" - mondta Németh Balázs az InfoRádióban. A fiatal versenyző kiemelte, jobban sikerült a rajtja, mint korábban, most volt alkalma gyakorolni. Tréfásan megjegyezte, Jorge Martínez csapatfőnök a gratuláció után azt mondta neki, "ennél rosszabb eredményt már nem érhetsz el :DDD
A csapatom türelmes volt velem szemben, így elsősorban én magam vártam a pontszerzést" - mondta Németh Balázs az InfoRádióban. A fiatal versenyző kiemelte, jobban sikerült a rajtja, mint korábban, most volt alkalma gyakorolni. Tréfásan megjegyezte, Jorge Martínez csapatfőnök a gratuláció után azt mondta neki, "ennél rosszabb eredményt már nem érhetsz el :DDD
BMW forever!!!!!!!!17-08-2009 09:36:33 // 6664
Az érdekes lenne.Eddig nem motorozott Rossi ellen,mert Rossit csak akkor láthatta amikor összefutottak a boxba.Ez nem versengés,legalábbis nem Rossi ellen.Elismerem Talma képességeit,de kizárolag a 125 ccm-re vonatkozólag,mert ez túl nagy falat neki.Ha erősebb motorja lenne akkor is max 1-2 hellyel jöhetne előrébb.Sajnos ez van jövőre sztem nem lesz már itt,hacsak a MOl be nem fizeti megint.Ettől függetlenül jó lenne ha jól szerepelne,de az nem tul szép eredmény hogy nem test-test elleni küzdelemben gyüjt pontot.Persze ez is pont,hiszen aki nem fejezte be,az még nála is rosszabul ment,de ez nem vigasz.Nem az ő sulycsoprtja ez nincs mit szégyelni ezen.125 VB,az se semmi.
mesa17-08-2009 09:29:30 // 6663
Jó napot kívánok!
Most is mindenki "következő versenyen már nem utolsó leszek" Gáborról beszél, pedig vele kapcsolatban elegendő megjegyezni, hogy úgy lett (megint) tök utolsó, hogy az előtte levőt is 9 másodperccel(!) előbb intették le a kockás zászlóval.
Kitúrt csapattársának ugyanazzal a motorral még mindig több pontja van! Ezért álságos a szar motorra fogni. Ja és Takahashinak úgy van több pontja, hogy akkor még több versenyző volt a rajtrácson ...
Nem MotoGP-be való: csak egy befizetős pilóta, aki elmotorozgat kedvére
Elképzelem, ahogy a jövőben meghívott vendégként, különböző rendezvényeken meséli majd, hogy milyen is volt Valentino Rossi ellen motorozni...
Most is mindenki "következő versenyen már nem utolsó leszek" Gáborról beszél, pedig vele kapcsolatban elegendő megjegyezni, hogy úgy lett (megint) tök utolsó, hogy az előtte levőt is 9 másodperccel(!) előbb intették le a kockás zászlóval.
Kitúrt csapattársának ugyanazzal a motorral még mindig több pontja van! Ezért álságos a szar motorra fogni. Ja és Takahashinak úgy van több pontja, hogy akkor még több versenyző volt a rajtrácson ...
Nem MotoGP-be való: csak egy befizetős pilóta, aki elmotorozgat kedvére
Elképzelem, ahogy a jövőben meghívott vendégként, különböző rendezvényeken meséli majd, hogy milyen is volt Valentino Rossi ellen motorozni...
BMW forever!!!!!!!!17-08-2009 09:06:32 // 6662
Jönnek,nekünk ugy látszik ennyi jár hogy 20-30 évenként van egy-egy jobb motorversenyzőnk.De nagyjából itt vége is.
Mike.17-08-2009 08:31:36 // 6661
És jönnek a fiatal, tehetséges Olasz, Spanyol fiatalok, hátuk mögött rengeteg szponzorral.
BMW forever!!!!!!!!17-08-2009 07:19:38 // 6660
Ja..........és hogy ne legyen hogy "na jó de hát mégicscsak Rossi",sztem a Rossit közvetlen üldözökkel sem igen lesz harcban.Ez a hajó elment amikor lépett a 250 ből.Ha marad akkor talán lehetett volna 1-2 "jó" éve a moto gp ben,persze nem az első helyek vmelyikén,de ennél job lett volna ami most van,függetlenül attól hogy szar a motor.A malaguti is szar volt annak idején csak akkor volt idő kivárni.Most nincs.Talma sem hu de fiatal már.........
BMW forever!!!!!!!!17-08-2009 07:16:02 // 6659
Rossz hirem van.........Az az a pillanat ami sztem soha nem következik be.Ennyi simán van köztük és ez nem sokat fog változni vélemyényem szerint..Nem akarom leszólni,hiszen mégiscsak VB,de ez más súlycsoport,és Mike nak igaza van azért ebben-abban............
Mike.16-08-2009 21:59:35 // 6658
Akkor nagyon félre érted, én nem irigylek tőle semmit, ezt az egész "kaszál sokat" véleményt is csak zárójelben jegyeztem meg, mivel nem erről szólt az egész téma. Attól, hogy sokat keres vagy keveset még a véleményem mindig a régi.
Szóval ha elolvasod mégegyszer akkor hagyd ki a zárójeles részt, ... na az a véleményem. :-)
Szóval ha elolvasod mégegyszer akkor hagyd ki a zárójeles részt, ... na az a véleményem. :-)
Kazes☻16-08-2009 21:29:19 // 6657
Aaaaz nincs. Egye meg Rossit reggelire, de most azonnal. :))))))))))))))
Kovi16-08-2009 21:25:51 // 6656
Kis irigységet vélek felfedezni az irásodban(kaszál nem is keveset).
Szerintem megérdemli 125ccm-ben nem volt nagy kaszálás és a befektetett energia most ért pénzé!
És ha jövöre nem megy és ezzel megszedi magát akkor is nagy király technikai sportban nem nagyon van hozzá hasonló!
Nem vitázni akarok veled hanem meg gyözni hogy aggggyyyyyá még neki egy kis idöt ,vagy vagy!!:-))
Szerintem megérdemli 125ccm-ben nem volt nagy kaszálás és a befektetett energia most ért pénzé!
És ha jövöre nem megy és ezzel megszedi magát akkor is nagy király technikai sportban nem nagyon van hozzá hasonló!
Nem vitázni akarok veled hanem meg gyözni hogy aggggyyyyyá még neki egy kis idöt ,vagy vagy!!:-))
Mike.16-08-2009 20:36:13 // 6655
Nem vitatom a pályafutását és csíptem (talán még most is) Talmát. Viszont a véleményem, hogy balfaszul döntöttek a pénzéhes managerével most is változatlan. Tényleg jó dolog, hogy segíti a Magyar motorosokat és az utánpótlást , (csak halkan jegyzem meg, hogy ezen kaszál is nem keveset) de ez nem változtat azon, hogy a mostani teljesítménye sehol sincs. Az első futamnál azt hallgattam, hogy várjunk még pár versenyt, az eltelt és most is ott van ahonnan elindult .. sehol.
Amikor egyedül van és nem a motoros életéről nyilatkozik az szimpatikus most is. Viszont úgy látom, hogy amint a motorsportól van szó előjön a betanult szöveg ami nem igazán igazítható Talmához, az eddigi életéhez.. Persze lehet, hogy csak én látom így, és nem így van, de hadd legyen szabad véleményem erröl.
Amikor egyedül van és nem a motoros életéről nyilatkozik az szimpatikus most is. Viszont úgy látom, hogy amint a motorsportól van szó előjön a betanult szöveg ami nem igazán igazítható Talmához, az eddigi életéhez.. Persze lehet, hogy csak én látom így, és nem így van, de hadd legyen szabad véleményem erröl.
Kovi16-08-2009 19:10:26 // 6654
Mindig ez a milett volna ha!
Ki hullottak mert nem voltak elég jok hogy végig versenyezzék a futamot Talma kivárt és pontot hozott vagy csak ennyivolt benne(a motorban).
Ez is verseny!
A jövö lesz számára a döntő és ha meccssel majd Kalio-val akkor van keresni valója ha nem lesz valaki más ott a GP-ben!!
Viszont a munkássága hogy egyre több Magyar motoros legyen ott a mezönyben az nagyon becsülendő!!!!!!!
És igen lehet hogy igy évközben valoban nem olyan tul egyszerű egy ilyen motort megülni mert mi laikusok nem nagyon érteni ezt!!
És igy lehet magasan a mércéd.
Manager és versenyző döntött ezt az utat kell járni.
És valoban sok sok pénz van benne.
Ki hullottak mert nem voltak elég jok hogy végig versenyezzék a futamot Talma kivárt és pontot hozott vagy csak ennyivolt benne(a motorban).
Ez is verseny!
A jövö lesz számára a döntő és ha meccssel majd Kalio-val akkor van keresni valója ha nem lesz valaki más ott a GP-ben!!
Viszont a munkássága hogy egyre több Magyar motoros legyen ott a mezönyben az nagyon becsülendő!!!!!!!
És igen lehet hogy igy évközben valoban nem olyan tul egyszerű egy ilyen motort megülni mert mi laikusok nem nagyon érteni ezt!!
És igy lehet magasan a mércéd.
Manager és versenyző döntött ezt az utat kell járni.
És valoban sok sok pénz van benne.
Zsolesz16-08-2009 18:11:52 // 6653
Bírom Talmát, már tegnap mondtam is hogy szerintem utolsó lesz (vagy csak céloztam rá), de ez a királykategóriában ott lehet dolog elmélet azért sánít kissé. Kellett hozzá szerencse, hogy legyen egy csapat ahol van egy hely és pénz, pénz, pénz. Úgy érzem ez nem rajta múlott hanem a manageren.
És mielőtt ezren belém kötnek mondom még egyszer, hogy szurkolok neki, de a véleményem attól még lehet.
És mielőtt ezren belém kötnek mondom még egyszer, hogy szurkolok neki, de a véleményem attól még lehet.
Satti16-08-2009 16:28:57 // 6652
Az csak jövőre lehetséges, ebben az évben még ne várjunk többet sztem.
Az is óriási dolog, hogy ott van a világ legjobbjai között a királykategóriában!
Az is óriási dolog, hogy ott van a világ legjobbjai között a királykategóriában!
Mike.16-08-2009 16:19:02 // 6651
Ugye már a múltról beszélgetünk, aminek nagy értelme nincsen. :-))
Na de szerintem, maradni kellett volna és összeszorított foggal végigküzdeni a 250 et. Majd év végén átigazolni egy másik csapathoz, ez lehet 250 vagy GP is. Szinte biztos, hogy ettől csak jobb csapathoz tudott volna menni.
Hogy mi lett volna a mostani helyzetben a nem nulla? Mondjuk úgy pontot szerezni, esetleg a 10. hely környékén végezni, hogy nem kihullanak előle.
Ugye nem tettem olyan magasra a lácet? .. vagy mégis? :-))
Na de szerintem, maradni kellett volna és összeszorított foggal végigküzdeni a 250 et. Majd év végén átigazolni egy másik csapathoz, ez lehet 250 vagy GP is. Szinte biztos, hogy ettől csak jobb csapathoz tudott volna menni.
Hogy mi lett volna a mostani helyzetben a nem nulla? Mondjuk úgy pontot szerezni, esetleg a 10. hely környékén végezni, hogy nem kihullanak előle.
Ugye nem tettem olyan magasra a lácet? .. vagy mégis? :-))
Kovi16-08-2009 16:06:57 // 6650
Számodra mi lenne a nem nulla???
Hiszen azt mindenki tudni véli őőő nem lesz VB bajnok.
Ez a motor és ez a csapat ezt engedi meg neki számára!
Talán jövöre küzd majd Kalio-val de ebböl több nem lesz és szerzödtetni sem fogja egy nagy csapat sem!!!!
Szerintem még egy év és vége de ott volt és akár benne lehet az első 10-ben ami világ viszonylatban szerintem nem is rossssszzzz!!!!!!!!!!!!
Hiszen azt mindenki tudni véli őőő nem lesz VB bajnok.
Ez a motor és ez a csapat ezt engedi meg neki számára!
Talán jövöre küzd majd Kalio-val de ebböl több nem lesz és szerzödtetni sem fogja egy nagy csapat sem!!!!
Szerintem még egy év és vége de ott volt és akár benne lehet az első 10-ben ami világ viszonylatban szerintem nem is rossssszzzz!!!!!!!!!!!!
Mike.16-08-2009 15:41:06 // 6649
Én azért fanyalgok egy kicsit. :-P :-))
Lehet fényezni a produkciót és lehet, hogy nem is Talmán múlt hanem a technikán, de ez a teljesítmény így egy nagy nulla. Talán a rajtot kivéve, ami nem erőssége Gábornak, az nagyon szép volt. Ömlengett a szpíker, hogy milyen csodálatos teljesítmény, meg, hogy újabb pontokat szerzett .... jaa, mert kihullottak előle.
Most is vallom, Gábor elbaxta a pályafutását ezzel a "balhéval". Most kínlódik egy semmilyen csapatnál, nagyon sok jó lehetőség nem adódik neki, így marad megint egy évet és szépen beleszürkül a mezőnybe. Onnan meg ritkán van jó előrelépés.
Lehet fényezni a produkciót és lehet, hogy nem is Talmán múlt hanem a technikán, de ez a teljesítmény így egy nagy nulla. Talán a rajtot kivéve, ami nem erőssége Gábornak, az nagyon szép volt. Ömlengett a szpíker, hogy milyen csodálatos teljesítmény, meg, hogy újabb pontokat szerzett .... jaa, mert kihullottak előle.
Most is vallom, Gábor elbaxta a pályafutását ezzel a "balhéval". Most kínlódik egy semmilyen csapatnál, nagyon sok jó lehetőség nem adódik neki, így marad megint egy évet és szépen beleszürkül a mezőnybe. Onnan meg ritkán van jó előrelépés.
Satti16-08-2009 15:04:49 // 6648
Gratula Talmának az újabb pontokhoz, végigment szépen, jól rajtolt!
Még most is azt mondom, hogy ne várjon senki csodát és nem kell fanyalogni, ha jól megnézzük, szinte csak tapasztalt nagy nevű versenyzők vannak még a mezőnyben akik még teljesen természetes, hogy előtte vannak. Szerezett már idén 8 pontot a nagyoknál, ez a lényeg!
Rossi doktor ismét rendelt, nem kérdezett, csak büntetett! :-)
Tul.képpen lehet nevezni rajt-cél győzelemnek is. Ügyes gyerek a Lorenzo, de még nem egészen tudja kontrollálni a dolgokat, az hogy egyszer sikerül megelőznie Rossi-t, az egy dolog, azt tudni kell megtartani is, és ez eddig még nem sikerűlt neki.
Mindenesetre Rossi előnye mostmár 50 pont az összetettben Lorenzo előtt, Stoner az kiesik a VB küzdelemből idén a rejtélye betegsége miatt, bár amúgy is, a többiek meg már eléggé le vannak maradva. Ez volt a doktor 160. dobogós helyzése, ami már nem semmi!
Még most is azt mondom, hogy ne várjon senki csodát és nem kell fanyalogni, ha jól megnézzük, szinte csak tapasztalt nagy nevű versenyzők vannak még a mezőnyben akik még teljesen természetes, hogy előtte vannak. Szerezett már idén 8 pontot a nagyoknál, ez a lényeg!
Rossi doktor ismét rendelt, nem kérdezett, csak büntetett! :-)
Tul.képpen lehet nevezni rajt-cél győzelemnek is. Ügyes gyerek a Lorenzo, de még nem egészen tudja kontrollálni a dolgokat, az hogy egyszer sikerül megelőznie Rossi-t, az egy dolog, azt tudni kell megtartani is, és ez eddig még nem sikerűlt neki.
Mindenesetre Rossi előnye mostmár 50 pont az összetettben Lorenzo előtt, Stoner az kiesik a VB küzdelemből idén a rejtélye betegsége miatt, bár amúgy is, a többiek meg már eléggé le vannak maradva. Ez volt a doktor 160. dobogós helyzése, ami már nem semmi!
pb_16-08-2009 13:03:11 // 6647
Baupityu alkotott.DD
Youri16-08-2009 11:55:15 // 6646
Azért bízzunk még Gáborban,még bármi lehet!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?