Forum >> 2 keréken is szép az élet

Kriszo23-12-2010 15:11:00 // 7795
Öcsém tavasszal adta el az övét..Gyönyörű ilyen ajszínű volt megvolt hozzá minden, doboz stb.asszem ő is 150ér adta el.
Speed23-12-2010 15:08:13 // 7794
Rájöttem hogy - 24 fok környékén már nem olyan szép az élet 2 keréken. :) De sajnos sok helyen nem takarítják el a havat, és kocsival lehetetlen odajutni. 3 óra után már nem éreztem az ujjaimat.
GT Ɨ|ѯ20-12-2010 08:55:42 // 7793
Hibátlan:-)))
Kazes☻19-12-2010 16:25:50 // 7792
Húha, ilyen ruciban és tűsarkúban kell majd a fiúknak versenyezni? Nem irigylem őket. :)
Kovi19-12-2010 16:07:29 // 7791


:-))
Satti19-12-2010 12:48:16 // 7790
Ez most komoly? :-)) Nebassz! :-))
Kovi19-12-2010 12:32:59 // 7789


Ez nagyon kemény lesz!:-)
Inter156 (il mascalzone)16-12-2010 18:49:43 // 7788
Nem kispályás:))))
Kazes☻16-12-2010 16:25:32 // 7787
És talán még neki is jobban esne, mi?! :)
mesa16-12-2010 16:22:48 // 7786
Talma a sok szopás után nyalhatna is :)
Szigorúan Paris személyes megbeszélése esetén!
Satti15-12-2010 09:15:21 // 7785
Hasonló cikk, de a Paris Hilton South Park epizód videóval kiegészítve! :-)klikk
imi15613-12-2010 21:08:54 // 7783
Keni neki,de konkrétan:-)))!
Innen már nem kell túl sok a bukfenchez:P!
Belga13-12-2010 20:27:45 // 7782
Lorenzo keni az Abarthnak:

Speed12-12-2010 17:20:18 // 7781
Ez sem kétkerék, de ez már kicsit nagyobb mint a másik. Pénteken hozták meg, egyenlőre csak kipróbáltam, mert a rendszám csak Kedden jön.

http://www.youtube.com/watch?v=kEs-uChDxuw
Belga11-12-2010 10:04:14 // 7780
Mike.01-12-2010 17:44:16 // 7779
Remélem Talmának sikerül ezt megoldani menedzser nélkül is. Sajna a jó helyek már elfogytak, a legtöbb csapatnál már aláírt szerződések vannak. Nincs könnyű helyzetben. Így az évad végén is szurkolhatunk Talmának a jó helyért. :-)
Kovi01-12-2010 17:40:39 // 7778
Kéne egy bukótt lovas kép is!:-DDD:-(((
Blade01-12-2010 17:32:44 // 7777
Hát ez nem igaz baz...
Belga01-12-2010 17:24:44 // 7776
Fasza
Satti01-12-2010 17:08:28 // 7775
Nincs csapat, bajban van Talmácsi klikk
Blade01-12-2010 15:42:58 // 7774
Nem Ducati AMG Marlboro Team lesz a hivatalos neve a csapatnak?
mesa01-12-2010 14:16:59 // 7773
Amiért a Yamahát FIAT-nak! :)
Kovi30-11-2010 21:09:56 // 7772
Nagyon egyszerü!!!!!:PÉNZ!!:-))
Kovi30-11-2010 21:09:19 // 7771
Ezt át dobtam egy motoros fórumra.
Van neki fóganatja megy a hülyeség!:-))
Vikking 31130-11-2010 19:39:50 // 7770
Sziasztok! Ha valaki ad arra ésszerű magyarázatot, hogy miért hívják a gyári Ducati csapatot jövőre Mercedes - Ducatinak, az kap egy sört. Egyszerűen elképesztő... (GP-ről beszélek...)
GT Ɨ|ѯ28-11-2010 18:37:26 // 7769
R.I.P....

tragikus
pityke27-11-2010 22:36:56 // 7768
ez durva : (
Kazes☻27-11-2010 22:33:40 // 7767
Belga18-11-2010 00:23:29 // 7765
Talma jovo evi, Banderas altal szponzoralt paripaja. :)

Belga17-11-2010 23:00:01 // 7764
Az interju masodik resze...

A J&J szerzodest meg Stefano intezte teljes egeszeben...
mesa17-11-2010 15:53:39 // 7763
Örülök én is a hírnek.
Remélem idén már pariban is tud lenni saját csapattársával, és a dobogós helyekért meccselnek!
Mike.16-11-2010 21:59:28 // 7762
Örülök a hírnek! Remélem nem csak egy fellángolás ez és kitartanak az év végéig a pozitív hozzáállással! :-))
GT Ɨ|ѯ16-11-2010 21:54:33 // 7761
Nnna végre:-))


( Bár Stefano-t örökre választotta...)
Kovi16-11-2010 21:20:59 // 7760
Ez az hajrá hajrá!!Gyia Gyia!!:-))
Belga16-11-2010 21:06:35 // 7759
Talmácsi Gábor megállapodott a Jack and Jones istállóval, így a magyar pilóta a gyorsaságimotoros-vb Moto2-es kategóriájában szereplő csapatnál folytatja pályafutását. Az ismert spanyol filmszínész, Antonio Banderas érdekeltségébe tartozó istállótól az MTI-hez eljuttatott keddi közlemény szerint a 29 esztendős motoros társa az amerikai Kenny Noyes lesz. "Nagy megtiszteltetés számomra a csapat felkérése és örülök, hogy a Jack and Jones alakulatnál folytathatom pályafutásom, melynek egyik tulajdonosa a neves színész, Antonio Banderas" - fogalmazott Talmácsi. A csapat számos vázgyártó cég közül a Sutert választotta a következő szezonra versenyzőinek, akiknek egyúttal a legjobb gyári csomagot vásárolták.

"Szerintem a Suter az egyik legjobb választás, mert technikailag az egyik legfelkészültebb gyár és további fejlesztések is várhatók. Az ellenfelek is kemény munkában lesznek a télen, ezért az ideihez hasonlóan szoros versenyekre kell készülni. Első találkozásom a motorral és a csapattal nagyon pozitív volt, már most beszéltünk a téli felkészülésről, ahol szeretném a legjobb formámat elérni a 2011-es évre. A csapat lehetőséget biztosít Barcelonában a mentális és fizikai felkészülésre, ami nagyon fontos számomra. A következő hetekben szeretnék pihenni és újult erővel megkezdeni a felkészülést" - tette hozzá Talmácsi.

"Nagyon örülök, hogy megállapodtunk Gáborral a következő szezonra" - mondta Dani Devahive csapatfőnök. "Az ő munkája igencsak fontos részét képezi cégünk 2011-es sportstratégiájának. Két versenyzővel készülünk az eljövendő megmérettetésre: Kenny Noyesszal, aki négyütemű motorok tekintetében hatalmas tapasztalattal rendelkezik, és Talmácsi Gáborral, aki több címmel és győzelemmel bizonyította tehetségét eddigi GP-karrierje alatt. Egy arany 2007-ben, két bronz 2005-ben és 2008-ban, és akkor a kilenc futamgyőzelemről még nem is beszéltünk..."

"Teljesen biztos vagyok abban, hogy ezzel a két fiúval jó eséllyel megyünk harcba a 2011-es bajnokságért! A 2010-es első Moto2-es idény tapasztalatai után százszázalékosan azon leszünk, hogy logisztikai és személyzeti fejlesztésekkel is a kitűzött sportcélokra koncentráljunk. Ráadásul a Suterrel is rendkívüli megegyezést kötöttünk. Hétfőn Gábor és Kenny is a motorban rejlő remek lehetőségekről nyilatkozott az első teszt után. Ez mindenképp motiváló az egész csapat számára!"

Talmácsi a múlt héten jelentette be, hogy új csapathoz szerződik, és egyúttal szakít menedzserével, Stefano Favaróval. A magyar pilóta 2007-ben világbajnok volt a 125 kcm-esek között, míg az idén a Moto2-ben a hatodik lett a Speed Up csapattal.

Forrás: MTI
Belga16-11-2010 18:19:24 // 7757
Belga15-11-2010 16:43:18 // 7756
mesa15-11-2010 14:31:51 // 7755
Ebből úgy jön le, nem kell szponzorpénz a csapatnak, de nem is kap fizetést.
Ergo ha maga szed össze annyi pénzt, amennyi az utazásokra meg szállásra kell, akkor mehet a csapathoz
GT Ɨ|ѯ15-11-2010 05:58:52 // 7754
Na végre valami jó hír!..:-)
Kazes☻14-11-2010 23:39:01 // 7753
Nagyon helyes! Remélem minden rendben lesz és szép szerepléseket, sikereket fogunk látni-hallani Talmáról. :)
Belga13-11-2010 17:28:10 // 7751
Lássuk meg! :)
Belga13-11-2010 17:27:35 // 7750
6710 hsz :)
de még nem 100%
Kovi12-11-2010 08:29:18 // 7749
Nem tudom hogy mi volt mig el nem hangzik addig csak találgatunk!!
Amikor a menegmentje volt akkor persze hogy jókat ir róla!
Én ismerem személyesen a Gábor unokatestvérét és a Gábort is de vele nehéz tartani a kapcsolatot meg nem is zaklatnám!

Az unoka tesó már réges régen emlegeti hogy nem jó hatással van Gáborra!
El kellenne válniuk!!
Most majd meg lássuk!
Mike.12-11-2010 07:16:41 // 7748
Talma a Banderas csapatnál lesz jövőre!!
Nem tudom milyen feltételekkel, de remélem végre megkap minden segítséget, hogy újra villantson valamit a tudásából! :-)
Belga11-11-2010 20:16:33 // 7747
Valamikor 2002-ben....idézet Talmácsi Gábor Életem 200 felett című könyvéből

"... Stefivel hármasban találkoztunk egy Dózsa György úti irodában. Bemutatkoztunk egymásnak, elkezdtünk beszélgetni, aztán elővettük a szerződést és Stefano kezdte sorolni, mely pontokban tartja rossznak azt.

Állítólag a tekintettem egyre inkább elkomorult, aztán hosszabb idő után egyszer csak bevallottam hogy én ezt a szerződést már aláírtam. Nem kellett mondaniuk, tudtam magamtól is, hogy egy kicsit elhamarkodtam. Lesújtó érzés volt, nagyon magam alatt voltam. Utólag azt mondom, a szerződés aláírása részemről az egyik legrosszabb lépés volt akkoriban, mert úgy kötöttük meg, hogy a csapat nem volt korrekt, kihasznált.

Stefi mondta, hogy ha már így alakult, megpróbál nekem tovább segíteni. Akkor még szó sem volt arról, hogy ő legyen a menedzserem, csak mint tolmács és mint üzlethez, marketinghez értő szakember megpróbál a szerződésből alkudni, helyrehozni, amit lehetett. Felhívta a csapatot, hogy ő a tanácsadóm és megbeszélt velük egy találkozót. Kimentünk az aláírt szerződésről tárgyalni a Racing Service-hez, azaz akkor már hivatalosan is az Italjet gyári csapathoz és kiharcolt olyanokat, amiket egyébként már nem lehetett volna. Ezek közé tartozott, hogy legyen nagyobb felületünk a motoron, ha már ennyit fizetünk, és még néhány feltételt, ezeket teljesítette is a csapat.

Stefi közölte, hogy így már tudna szponzorokat hozni, szerződjünk le egymással öt évre, akkor befizeti az első részletet. Ebbe örömmel belementem, semmi problémám nem volt vele. Megkötöttük a szerződést plusz három év opcióval, ezzel megkapta Stefano sz összes jogot velem kapcsolatban a sportra, a kommunikációra a marketingre, mindenre. Akkor ez nagyon jól jött, mert előtte a olyan hosszúnak tűnt az az idő, amikor kilátástalan volt a helyzetem. De, mint általában mindig, jelentkezett újból egy nagy teher, egy nagy nyomás, hogy öt évre elköteleztem magam egy olyan embernek, akit nem is ismerek igazán. Ráadásul gyári csapattal megyek a vb-n, amit szintén nagy felelősségnek éreztem. Stefano kemény ember, legalábbis akkor túl keménynek éreztem, és nem értettem pontosan, hogyan is alakul a mi kapcsolatunk. Kicsit tartottam az ügytől. Nem tőle, hanem az egész helyzettől, ami körülöttem kialakult. Most már mosolygok rajta és azt mondom jó döntés volt. Annyira így gondoltam, hogy néhány hónappal ezelőtt, amikor az ötéves szerződésünk lejárt, további három évre megújítottuk. Amikor Stefi tolla odaért a lejárat dátumához, akkor kivettem a kezéből és odaírtam, hogy végtelen. Láttam, hogy nagyon jól esett neki, egészen elérzékenyült, és megköszönte a bizalmat."
Belga11-11-2010 20:14:10 // 7746
A MOL tudjuk miert tavozott...nem erdemes ide keverni.

Az hogy Stefi es Talma miert valtak el egyenlore talalgatas targya, de ennek az idezetnek a fenyeben azert valami gyanus:

stefanomanager írta (Talma forum, kb 2 hete):
"Szoval mar tobb mint egy hete egy nagy projektrol dolgozok amit nem csak Gabor erenti hanem az egesz magyar motorsport.......gyorsassagy, krossz, enduro, stb stb mert nagyon sok versenyzok szenvednek azzal hogy nem tudjak versenyezni a penz hiany miatt es senki nem segit.......most hosszu lenne itt reszletesen magyarazni minden de higgyetek el hogy a komolyan vesznk a dolog mint en gondolok akkor nagyon nagy dolog fogunk alkotni......"

Azt rebesgetik, hogy Talma igy kaphatott motort jovo evre, de Stefi ott marad a hatterben, mint segito.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.