Forum >> Motorsport

Blade03-03-2011 18:30:42 // 7178
Michelisz: BMW 320TC, most már hivatalos
afri02-03-2011 14:02:58 // 7177
de a rallyecrossban is WRC-ként jegyzik az 500-600lóerős gépeket!
Satti02-03-2011 13:40:11 // 7176
Sajnos nagyon küzdelmes dolog ez. Igaz a régi mondás: kis pénz, kis játék........, vagy vmi ilyesmi.
Buksi02-03-2011 00:26:33 // 7175
Ezzel nem vagy egyedül! Nagyon remélem, hogy összejön neki és ismét izgulhatunk érte! :-)
Tommi01-03-2011 18:57:25 // 7174
A legfrissebb hírek Norbiról

Egyik szemünk sír, a másik nevet... Drukkolok neki :)
Satti01-03-2011 14:42:06 // 7173
Azt értem, csak kerestem volna és akkor vettem észre, hogy eltűnt a kedvenceim közül. Talmácsi attól még VB motorversenyző, okozott már nekünk sok szép pillanatot, most így alakult, de lesz ez még jobb is.
Belga01-03-2011 10:16:01 // 7172
Sajnos a Talmacsi nevet egyebkent is ki lehetett volna venni a cimbol... No money, no ride.
Totti01-03-2011 09:55:59 // 7171
Össze olvadt a két keréken is szép az élet topikkal!
Satti01-03-2011 09:20:25 // 7170
Hová tűnt a Talmácsi, motorkerékpár sport topic? Lehet, hogy szőke vagyok, de eltűnt.
zolee14528-02-2011 14:02:05 // 7169
Inkább rallycross.
mesa28-02-2011 13:59:36 // 7168
Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy egy WRC maximált 300 lóerős lehet! :)
mesa28-02-2011 13:58:42 // 7167
WRC semmiképp sem lehet, mivel a WRC-ség alap feltétele:

- 1600 ccm, turbo
- üzemanyag típus: benzin

Ezek közül a VW esetében egyik sem teljesül.
Buksi28-02-2011 11:59:11 // 7166
Tényleg nem csúnya! :-)
afri27-02-2011 18:08:52 // 7165
VW Scirocco WRC!!! 600LE+
a legszebb versenygép, ... mostanság! :-)
mesa25-02-2011 22:09:58 // 7164
"Korábban akik a wrc-be érkeztek, már az első év után szórták a dobogós helyezéseket?"

MEGA LOL

Ez a baj Satti, már eleve rossz a megközelítés!

Válaszom: nem. Képzeld, senki nem szórta egyből a dobogós helyezéseket, aki a WRC-be "érkezett"! Ugyanis SENKI NEM "ÉRKEZETT", akik dobogós helyezéseket szereztek, mind megdolgoztak érte!
A WRC-be nem szokás "érkezni".

Érdekes ez a kifejezés, mert valamiért úgy rémlik, egyszer valaki az F1-be is csak úgy "érkezett", egy tucat pályaautós versenyen való indulással... Hm. Ott a versenyzőnek szerencséje volt, mert hamar kiderült, ért hozzá.
A WRC-ben viszont eltelt egy év, és ...

A végén nehogy kiderüljön egy és ugyanaz a két "érkező"
pb_25-02-2011 20:38:23 // 7163
Csakis.)
Speed25-02-2011 16:34:26 // 7162
Az F1-et nem akartam belekverni, csak példa volt. De abban a topicban ugyan ez megy.
Vinnie25-02-2011 16:24:28 // 7161
Mondjuk elnézve itt pár ember hozzászólásait....tényleg csak akkor jelennek meg, ha éppen az aktuális ellenségképet látják. Érdemi hozzászólást még nem(nagyon) láttam tőlük.
Mint a keselyűk a dög felett. :)

Szerintem az F1-et meg már nem kéne senkinek sem idekeverni. Nem erről szól ez a topik.
Ha tévedek, szóljatok! :)
Vinnie25-02-2011 16:04:52 // 7160
Mitől megy szerinted azzal a " leszarom mentalitással"? Megnézve a videókat, nem úgy tűnt. Ja, lehet direkt csapta a hófalhoz többször is a gépet, meg direkt defektet okozott, nehogy első legyen, mert neki a többi hely nem jó.
Nekem nagyon úgy tűnt nyomja neki. Nem tudott többet kihozni belőle. Ez rali.
Előző szezonban is direkt tette fejre az autót. Mert ő leszarta.
Ne már!
Satti25-02-2011 15:03:59 // 7159
Van akiknél ez a módi, ettől érzik magukat nagycsávóknak, hadd örömködjenek, boldogok a lelki szegények.
Hajrá Vettel, Go Kimi! :-)
Speed25-02-2011 14:58:57 // 7158
Lehet hogy csak heccelés, cukkolás megy, de néha félreérthető a dolog.
Speed25-02-2011 14:53:18 // 7157
Sajnálom hogy már nem lehet mást olvasni, csak a fikázást. Függetlenűl attól hogy ki kinek szúrkol. Én rühhellem a Ferrarit, Alonsot , Schumacherestűl. Mégsem fikázom állandóan, csak azért mert másnak szimpatikusak. Itt nem lehet már márkatársként beszélgetni? Csak szítani az ellenségeskedést? Sajnálom hogy ennyire lealacsonyodott a szinvonal.
Totti25-02-2011 14:26:34 // 7156
A számból vetted ki a szót! :-)
pb_25-02-2011 14:25:41 // 7155
"akik, mindig, mindenhez, annyira jól értetek, legyen bármiről is szó"
Pont te mondod?D
Whiteskull25-02-2011 14:16:14 // 7154
És még én közbe se szóltam Sattikám. :)))))
Satti25-02-2011 14:08:04 // 7153
Ezért jó, hogy vagytok itt páran, akik, mindig, mindenhez, annyira jól értetek, legyen bármiről is szó, ez valóban fenomenális, szenzációs és hűűha, meg minden. :-)
Andy25-02-2011 14:06:11 // 7152
Hogy nem értesz hozzá, azt meg tudjuk! :DDD
Andy25-02-2011 14:05:32 // 7151
Nem mindenki a hátán fetrengett állandóan! :)))
Satti25-02-2011 14:04:33 // 7150
Olyan jókat nevettem, sok-sok humoros megjegyzés, tényleg micsoda poénok, mit poénok, mókahegyek...........
Elhiszem, hogy néha savanyú a szőlő, hisz a brazil gyerek a Ferrarival már nem lehet VB, csak Alonso.
Korábban akik a wrc-be érkeztek, már az első év után szórták a dobogós helyezéseket? Nem értek hozzá, csak úgy kérdezem, az itt található "szakértőktől"?
pb_25-02-2011 14:04:09 // 7149
Simán gyosrabb volt.)))
zolee14525-02-2011 13:50:04 // 7148
Ladával a Miskolc rally szerintem marhajó móka. Sőt, az aszfaltos pályákon általában jobb az rF, szerintem, pláne rwd-nél. Ami RBR-ben van pl s2000 tapadás aszfalton az vicc.

Murván RBR, ez egyértelmű.
mesa25-02-2011 13:24:15 // 7147
Ezért nem játszok soha F1-et :)))

Kár, hogy az rF alkalmatlan rallyra. Nem tudom mi a baj vele, de egyáltalán nem jó. Hiányzik az érzet :(
Mintha nem lenen megfelelő az elugrás/talajfogás, hiába szim, ez nincs lekezelve benne, a nélkül meg akármilyen dimbes-dombos pályán is csak pályaszim marad...
Vikking 31125-02-2011 13:21:08 // 7146
RBR-ezek mióta kint van a game :))) És imádom... Tudom miről beszélsz. Nagyon másról szól a kettő.

De azért SHAKEDOWN-on... Ami bele se szól az eredményekbe... :P
mesa25-02-2011 13:17:43 // 7145
Úgy van ez pontosan, mint Csáknorisznál. Mindig az a helyes, amit éppen tenni akar :)

Ezeknél a WRC autóknál nem csak a -400 ccm a különbség
Egyszerűbb a 4WD rendszer, a váltóban is szigorítottak, kevesebbet fogyasztanak(!), kisebb a károsanyag-kibocsájtásuk, de ami a legfontosabb, hogy kisebb autók!
Ma a gazdasági válság idején az alsó-közepes helyett a kisautó kategória lett a húzó tényező. Biztos közrejátszott ez a szempont is, ezért is akar több gyártó visszatérni, mert a Golf alatti kategória még nem lejátszott csatatér.

A motorra visszatérve: terv van róla, hogy egységes verseny világmotort használjanak: 4 henger, 1.6 turbo
Túrakocsiban meg WRC-ben azonnal fel lehetne haználni, szinte átalakítás nélkül (vezérlő soft. cserével persze, mások az igények a nyomatékleadás terén)

Ez a downsizing nem olyan rossz dolog. Közelebb is hozza az autósportot az emberekhez ("ugyanolyan mocija van a kijámnak is" pl)
Totti25-02-2011 13:15:40 // 7144
Jáj tényleg! Ha tehette volna akkor még tolatta is volna magát Massával ! :DDD
Andy25-02-2011 13:11:00 // 7143
Erős támogatást élvezett, a csapattársa segítette. Nem emlékszel? :)))
De majd jön Satti és megmondja, hogy nem úgy volt! :))))
zolee14525-02-2011 13:10:58 // 7142
Az első kanyarban is el lehet repülni, mivel mindet határon kell venni, hogy jó eredményt érjen el valaki. Onnantól mindegy, hogy azon kívül még 2 kanyar lett volna és vége a 100 méteres gyorsaságinak, vagy éppen egy 35 km-es szakaszról van szó.

Egészen másban kell jónak lenni egy F1 és egy rally versenyzőnek. Az F1-ben elég ha jó helyre ülsz, a legjobb autóba.

Próbáld ki a Richard Burns Rally-t, majd valamelyik F1 szezont rF-en. nagy összegben mernék fogadni hogy pár rally gyors után elalszol majd a Tilke pályákon, hiába a 300 fölötti tempó.:)
mesa25-02-2011 13:10:46 // 7141
Ken Block in action
mesa25-02-2011 13:10:13 // 7140
Tavaly is pont ugyanezzel védted. Közben lefutott egy teljes idény. Persze van akinek soha semmi nem elég :))
Tommi25-02-2011 13:06:44 // 7139
Teljesen más a kettő... Kimi nem rossz pilóta pályán, de a rali egészen más. És megint azzal a "leszarom" mentalitással megy, amit korábban is láttunk tőle. Ha valóban fontos neki, akkor foggal-körömmel harcol, kinyomja az autó szemét és utolsó leheletéig küzd, hiszen erről szól az autóverseny, nem?

Valaki írta nemrég, hogy nem a győzelemre hajt és jó neki a pl 7. hely is, mert hetediknek is lennie kell valakinek. Anno azért nem jött vissza a Cirkuszba, mert azt mondta, hogy csak olyan autóval hajlandó, amivel nyerhet. Akkor most hogy is van ez? :)
Totti25-02-2011 13:02:52 // 7138
Na ja komolyan azon csodálkozom hogy a rákba tudott ez Vb-t nyerni F1-ben???!!!! :-)
Vikking 31125-02-2011 13:00:44 // 7137
Néha úgy tűnik :DDD Shakedownon elrepülni... :D
Totti25-02-2011 12:55:50 // 7136
Az is kevés volt! :-)
Totti25-02-2011 12:55:19 // 7135
Ja meg majd jön az hogy sok volt a murván a kavics az aszfalt meg túl meleg volt és így tovább és így tovább!:DDDD
Vikking 31125-02-2011 12:53:57 // 7134
Ja, hogy egy év kellett bemelegíteni az ízületeit? :D
pb_25-02-2011 12:49:27 // 7133
De, sár, hó, avar.D
Totti25-02-2011 12:37:26 // 7132
Tudod a tavalyi év a bemelegítés tanulás éve volt a vodkásnál!:DDDDD De úgy fest nem sok ragadt rá! :DDDDD
Vikking 31125-02-2011 12:30:16 // 7131
Most ez komoly? Milyen egy verseny? :D Egy év eltelt már... :D
Mulder25-02-2011 12:18:45 // 7130
Satti25-02-2011 12:16:43 // 7129
Na, akkor mi van, nem mindegy? Nem kell mindenben magasabb szintű összefüggéseket keresni, mert felesleges. Majd az év végi összesítésnél ki fog derülni, hogy sikerül neki ez a 2. év, ne egy verseny után mondjon bárki kritikát szvsz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.