Forum >> Motorsport
Kazes☻18-12-2010 15:22:30 // 7021
Csak nem bírod a Loksit?! :)
Kazes☻17-12-2010 18:08:29 // 7019
Kazes☻16-12-2010 23:39:35 // 7018
afri09-12-2010 18:53:22 // 7017
ha már tél, akkor egy kis hókocsikázás!!!
nagyon jó videó!
nagyon jó videó!
Tommi08-12-2010 12:53:16 // 7016
Tegnap késő este WTCC szezonösszefoglaló volt és Michelisz Norbi volt a meghívott vendég-kommentátor :) Elmondott pár "inside" infot, kielemezett mindent, jó volt.
Buksi08-12-2010 00:40:24 // 7015
Bitang kis dög lett! ;-)
Tommi07-12-2010 14:19:06 // 7014
A 458-asból is elkészült a Challenge verzió, ami jövőre váltja a 430-ast a bajnokságban
Az azért elég kemény, hogy idézem: "A változtatásoknak köszönhetően a fioranói tesztpályán 8,5 másodpercet vert a Challenge az utcai versenygépre, és mintegy 2 másodpercet az elődre, az F430 Challenge-re" :)
Az azért elég kemény, hogy idézem: "A változtatásoknak köszönhetően a fioranói tesztpályán 8,5 másodpercet vert a Challenge az utcai versenygépre, és mintegy 2 másodpercet az elődre, az F430 Challenge-re" :)
Buksi05-12-2010 08:03:30 // 7012
A videóban nem lehetett hallani egyetlen egy értelmes mondatot sem! :-DDD
afri04-12-2010 16:43:30 // 7011
Mulder03-12-2010 08:43:53 // 7010
Én mentem volna......:) de szombaton utazok vissza Ausztriába. Munkáltatóm keresztbe húzta számításaimat.
afri03-12-2010 07:22:24 // 7009
és ezt miből állapítod meg??? :-))
;-)
;-)
afri03-12-2010 07:20:01 // 7008
jó keni a srác!!! ;-)
satya02-12-2010 21:01:08 // 7007
pb_02-12-2010 20:35:39 // 7006
Jaja, de azért most nem kellett volna tetőre tenni az S1et. Amúgy, sztem a videon nem S1 van, hanem sima SQ.
Gyozi15502-12-2010 17:45:33 // 7005
Gyozi15502-12-2010 17:34:05 // 7004
zolee14502-12-2010 12:05:39 // 7001
Persze, csak vannak azért szabályok is, úgyhogy sanszos, hogy az 500 lovat sem érné el a teljesítmény. A GT2-ben (ha van még) 450lovas motorok vannak átlagban, ennyit tud a 997 RSR, vagy éppen az F430 is. A súly pedig asszem 1200kg. Ha az ALMS-ban indulna ott olyan 480 ló körül tudnak az autók, de valami 50 kilóval nehezebbek is.
Szóval mire ilyen olyan szűkítőket (nemcsak a raliban van a turbos mocihoz) ráraknak, meg alkalmassá teszik a versenyzésre majdnem lassabb lesz mint az utcai autó. Itt inkább a futóműben, meg az aerodinamikában van a titok egy verseny autónál, meg a fékekben. Ugye eleve nem kell használhatónak (kényelmes) lennie egy autónak, elég ha gyors, pályán csak az számít.
De mondjuk nem tudom eleve mi az esély arra, hogy sorozatgyártásba kerüljön az autó? Mivel egyedi így nyilván drága. Ha holnaptól sorozatban gyártják a mostani megrendelő biztos lázad majd.:) Mondjuk érdekes lenne ez az autó az biztos, a legendák feltámasztásában jó pénz van mostanság.:)
Szóval mire ilyen olyan szűkítőket (nemcsak a raliban van a turbos mocihoz) ráraknak, meg alkalmassá teszik a versenyzésre majdnem lassabb lesz mint az utcai autó. Itt inkább a futóműben, meg az aerodinamikában van a titok egy verseny autónál, meg a fékekben. Ugye eleve nem kell használhatónak (kényelmes) lennie egy autónak, elég ha gyors, pályán csak az számít.
De mondjuk nem tudom eleve mi az esély arra, hogy sorozatgyártásba kerüljön az autó? Mivel egyedi így nyilván drága. Ha holnaptól sorozatban gyártják a mostani megrendelő biztos lázad majd.:) Mondjuk érdekes lenne ez az autó az biztos, a legendák feltámasztásában jó pénz van mostanság.:)
Satti02-12-2010 11:17:25 // 7000
Nagyon durva kis gép lenne, az utcai változatban is, 535 lovas V8-as Ferrari motor, az 1257 kg-os súlyhoz.
Speed02-12-2010 11:15:06 // 6999
Ennek örűlni tudnék. Hajdanában nagy kedvencem volt.
Satti02-12-2010 09:52:24 // 6997
A totalcar.hu-n alul a videóknál ott vannak a Roc videók.
GT Ɨ|ѯ02-12-2010 09:33:13 // 6996
ez is több a semminél....:-(
Mulder01-12-2010 10:07:42 // 6995
Az egyetlen nő aki WB futamokat tudott nyerni......(ha jól tudom). :D
Aki egy Audival tudott közlekedni a 80-as években attól azért elvárjuk, hogy ne felejtsen el vezetni:DD
Aki egy Audival tudott közlekedni a 80-as években attól azért elvárjuk, hogy ne felejtsen el vezetni:DD
Xixo01-12-2010 00:32:47 // 6993
Na szántak Norbiékra 3 percet a fókuszban, jó sok hüjjeséggel körítve...
pb_01-12-2010 00:13:38 // 6992
Ok.) Amit linkeltél, sem tudtam +nézni, mert az oldal átalakítás alatt áll.
pb_01-12-2010 00:12:22 // 6991
Lehet, hogy inkább Walter Röhrlre kellett volna bízni a dolgot.) Bár, ahogy néztem az S1 nem az effajta pályákat szereti.
Tommi30-11-2010 23:55:19 // 6989
Igen, láttam, hogy Mouton-ra voltál kíváncsi :) És a link alatt ugyanaz a video volt, amit SKrisz is feltett ide, de az elnevezésbe valamiért Kovalainen neve került... Megnéztem én is, tudom miről beszélek :)))
Tedi30-11-2010 23:24:16 // 6988
Muton kisasszony fejre rakta az audit. Ettől függetlenül le a kalappal előtte, még mindig iszonyúan jól tud vezetni.
pb_30-11-2010 22:49:12 // 6986
Buksi30-11-2010 18:28:31 // 6985
Ez is szép volt! :-))
Buksi30-11-2010 18:26:08 // 6984
Szépen megcsukta a gépet! :-/
pb_30-11-2010 15:24:34 // 6982
Michele Mouton volt?) Mondjuk +nézném, hogy sikerült neki.)
Mulder30-11-2010 15:13:13 // 6981
Jó nagyot zakózott......:S
Michele Mouton milyen kis aranyosan fejtetőre rakta az S1-et!? :D
Michele Mouton milyen kis aranyosan fejtetőre rakta az S1-et!? :D
Satti29-11-2010 12:01:52 // 6979
Elég szomorú ez , de sajnos annyira jellemző a magyar médiára.
mesa29-11-2010 09:25:20 // 6978
Megint sikerült a lengyel Kubicának egy rali futam!
Kimi Raikkönennel ellentétben nem csak hogy célba is ért, de a kategóriáját meg is nyerte
A sok S2000-es közé, a turbós egyhatosok elé, oda fért egy öreg, szívó egyhatos Clioval
Kategóriáját megnyerte, abszolutban úgy lett negyedik, hogy 29 másodpercre maradt el a nem kis név Sarrazin egy kategóriával feljebb levő autója mögött
Rallye du Var 2010 eredmények:
Kimi Raikkönennel ellentétben nem csak hogy célba is ért, de a kategóriáját meg is nyerte
A sok S2000-es közé, a turbós egyhatosok elé, oda fért egy öreg, szívó egyhatos Clioval
Kategóriáját megnyerte, abszolutban úgy lett negyedik, hogy 29 másodpercre maradt el a nem kis név Sarrazin egy kategóriával feljebb levő autója mögött
Rallye du Var 2010 eredmények:
Tommi28-11-2010 18:31:35 // 6977
Egyéniben Filipe Albuquerque nyert, a nemzetek kupájánál pedig nem volt meglepetés, Schumi és Vettel negyedszer értek oda.
Ez a győztes kisgyerek totál ismeretlen előttem, eddig kisebb szériákban szerepelt, de szerintem ő is úgy fog járni, mint annak idején Kovalainen, aki szintén az ROC győzelemnek köszönhette az ismertségét és az F1 szerződését.
Ez a győztes kisgyerek totál ismeretlen előttem, eddig kisebb szériákban szerepelt, de szerintem ő is úgy fog járni, mint annak idején Kovalainen, aki szintén az ROC győzelemnek köszönhette az ismertségét és az F1 szerződését.
afri28-11-2010 00:22:17 // 6975
halálra gázolták a győztes motorversenyzőt!!
ez pech!! :-/
ez pech!! :-/
Tommi27-11-2010 20:02:44 // 6974
Basszus, pedig vezette a tabellát :( Na mindegy, dobogón végzett, egy "kis" csapattól ez nagyon szép eredmény, tekintve, hogy a többieknek szélesebbek a lehetőségeik, több szponzor, többet tudnak tesztelni.
Gratula neki :)
Gratula neki :)
Taxi33™27-11-2010 19:46:37 // 6973
Válint Tibor harmadikként végzett a bajnoksagban. :o( De azért így is büszkék lehetünk rá azt hiszem. Nagy gratula a harmadik helyhez!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?