Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti28-09-2010 19:50:37 // 18543
Nekem tetszik az a dög. Tudom, nem szép dolog. :)
GTPeti28-09-2010 19:46:16 // 18542
Elmondom mit kellene csinálniuk. Tőzsdére vinni a Ferrari-t. (A részvények 51%-át persze megtartanák.) Pontosan azért vennék az emberek a részvényeket, hogy dicsekedhessenek vele. Értsd: még ha nem is kecsegtet a cég szuper jövőbeli nyereséggel, akkor is találnának vevőt. És egy tőkeemelés is hozhatna egy pár millió eurót a kasszába. Később, amikor beindult a Chrysler biznisz, lenne pénzük, hogy visszavásároljanak részvényeket. Ha nem hülyék, így fognak tenni.
Persze ehhez kivíáló kommunikáció is szükséges. Olyan kijelentésekkel kéne dobálózni, mint forgalomnövekedés, modernebb technológiák bevezetése, tradíció és hightech szimbiózisa , stb. Így működhetne ez a dolog.
Persze ehhez kivíáló kommunikáció is szükséges. Olyan kijelentésekkel kéne dobálózni, mint forgalomnövekedés, modernebb technológiák bevezetése, tradíció és hightech szimbiózisa , stb. Így működhetne ez a dolog.
ystuc28-09-2010 19:45:37 // 18541
Hümm... Friss tapasztalat: Az 5 literes, 10 hengeres diesel Tuareg szedi a lábat rendesen...
Buksi28-09-2010 18:59:07 // 18540
Nagyon remélem, hogy nem lesznek ennyire hülyék!!!
atish28-09-2010 18:55:17 // 18539
Vajon a VW beprobálkozik?
atish28-09-2010 18:51:20 // 18538
Kazes☻28-09-2010 15:06:23 // 18537
GEORGE27-09-2010 02:49:32 // 18536
nekem még tartani kell magam 05:30-ig .-)
Jó éjt.
Jó éjt.
Xixo27-09-2010 02:11:40 // 18535
A fekete rész elég műanyagnak tűnik, igaz én csak képről láttam.
De ettől függetlenül szerintem a csak az anyagválasztással nem lehet valami szép. Ettől még ugyan az az unalmas forma.
De ettől függetlenül szerintem a csak az anyagválasztással nem lehet valami szép. Ettől még ugyan az az unalmas forma.
Tom1227-09-2010 01:18:47 // 18534
Na, látod, erről beszéltem, most már nyugodtan mehetünk aludni...;-)
Jó éjszakát! :-)
Jó éjszakát! :-)
Tom1227-09-2010 01:14:35 // 18533
Ami az anyaghasználatot illeti, én még világosan emlékszem azokra az időkre, mikor a Fiatok /pl. 125 - 128/ műszerfalainak műanyag borítása mosogatóronggyá repedezett pár év alatt, attól már nagyon messze vagyunk, szerencsére.:-)
Amúgy meg filléres dolgokon "vitázunk", mert egy autó árában talán a legkisebb tétel a felhasznált műanyagok, amiből manapság olyat öntenek, habosítanak, meg még ki tudja, mit művelnek, amilyet akarnak, tehát szerintem nem bénaság, vagy hozzá nem értés kérdése, hogy egy autóba milyen műanyag kerül, hanem annak a pár embernek az ízlésén, elképzelésein múlik, akik a tervezéskor eldöntik, hogy hová milyen anyag kerüljön, ezért szerintem ezen kár rágódni, hogy most a Skoda, vagy az Alfa "sz@r" műanyagja "jobb"-e... Mert akkor is csak műanyag marad...
DE: az Alfánál legalább van hasonló választási lehetőség, akinek nem felelne meg a műanyag, a Skoda /hogy ennél a példánál maradjak/, majd akkor jöhet számításba, mint potenciális "ellenfél", ha hasonló lesz náluk is a variálhatóság és a rendelhető anyagok minősége...
Amúgy meg filléres dolgokon "vitázunk", mert egy autó árában talán a legkisebb tétel a felhasznált műanyagok, amiből manapság olyat öntenek, habosítanak, meg még ki tudja, mit művelnek, amilyet akarnak, tehát szerintem nem bénaság, vagy hozzá nem értés kérdése, hogy egy autóba milyen műanyag kerül, hanem annak a pár embernek az ízlésén, elképzelésein múlik, akik a tervezéskor eldöntik, hogy hová milyen anyag kerüljön, ezért szerintem ezen kár rágódni, hogy most a Skoda, vagy az Alfa "sz@r" műanyagja "jobb"-e... Mert akkor is csak műanyag marad...
DE: az Alfánál legalább van hasonló választási lehetőség, akinek nem felelne meg a műanyag, a Skoda /hogy ennél a példánál maradjak/, majd akkor jöhet számításba, mint potenciális "ellenfél", ha hasonló lesz náluk is a variálhatóság és a rendelhető anyagok minősége...
GEORGE27-09-2010 00:52:55 // 18532
értem bizony.
Tegnap előtt a Movanoval követtem az Alfámat, jó 15-18km keresztül
Kértem a Martyt, hogy ne hagyjon el a pályán :-)
Szó szerint körbeautóztam többször az éjszakai forgalom mentes autópályán.
Ilyen magasról még szebb látványt nyújt a 156-os mint ahogy személyautóból látni :-)
Szép volt ahogy "szaladtak" rajta a közvilágítás fényei....meg úgy az egész el van találva formailag :-)
Tegnap előtt a Movanoval követtem az Alfámat, jó 15-18km keresztül
Kértem a Martyt, hogy ne hagyjon el a pályán :-)
Szó szerint körbeautóztam többször az éjszakai forgalom mentes autópályán.
Ilyen magasról még szebb látványt nyújt a 156-os mint ahogy személyautóból látni :-)
Szép volt ahogy "szaladtak" rajta a közvilágítás fényei....meg úgy az egész el van találva formailag :-)
Tom1227-09-2010 00:37:03 // 18531
Nyugodt vagyok én, mint a "mánta csizma" /:-)/, amint már írtam, jó ez nekem, ahogy van, "elavult" anyagokkal, "elavult" technikával, ha majd nem tetszik, akkor lesz más, valami a már lejjebb említettekből.
Pl. sokszor még most is gyönyörködöm, ha csak a tükörbe nézek, a tükör formáján, hogy milyen szerencse, hogy ebből akkor még nem csinált "elefántfület" az "úniós előírás", a tükörben látszódó kilincs formáján, ahogy megcsillan rajta kanyarodáskor a nap, stb...:-) ...vagy csak túl romantikus vagyok? :-)
Sokáig nem értettem egy öreg "maffiózót", aki többek között olyanokat mondott pl., hogy: az a biztos pénz, ami már a zsebben van - a bankkártyák világában, nem értettem, miért nem cserél félévente autót, mikor bármikor megtehetné, stb., de valahogy már kezdem megérteni - vagy csak öregszem ? :-))
Azt hiszem, hogy az emberek nagy százaléka /egyre nagyobb/ a fogyasztói társadalom áldozata, azért dolgozik, hogy 2 - 3 év után autót csréljen, mert az újabb, puhább benne a műanyag, több a pohártartó és még "nem fingotta tele más az üléseit" /ezt egy másik "don"-tól idéztem :-D/ stb. Sokan elfelejtették már csak úgy élvezni az életet, mindenféle időpontok hajszolása, rohanás, feszültség nélkül, tudod, Dolce Vita! ;-)
Mit feszengjek én most azon, hogy hány lovat passzíroznak egy "koszos népautóba", hány 3betűs "játékszer" van benne, vagy mennyit adnak el belőle? Érdekel? Kár is volt ennyire belemerülni ebbe a témába...
Ja és nem fikáztad az Alfákat, nem Rád értettem konkrétan, csak úgy általában,hogy lassan íratlanul is majdnem ott kötöttünk ki /annyira elkanyarodott az egész téma/, hogy tulajdonképpen mi a pöcsnek Alfa, ha van itt olcsóban, újabb, ugyanolyan, ha nem jobb technikával Fiat, Opel, Skoda, vagy más "pléhszekér"... ?
Csak, mert ez kell.
/mint a Renault reklámban :-)/
Érted, ugye? ;-)
Pl. sokszor még most is gyönyörködöm, ha csak a tükörbe nézek, a tükör formáján, hogy milyen szerencse, hogy ebből akkor még nem csinált "elefántfület" az "úniós előírás", a tükörben látszódó kilincs formáján, ahogy megcsillan rajta kanyarodáskor a nap, stb...:-) ...vagy csak túl romantikus vagyok? :-)
Sokáig nem értettem egy öreg "maffiózót", aki többek között olyanokat mondott pl., hogy: az a biztos pénz, ami már a zsebben van - a bankkártyák világában, nem értettem, miért nem cserél félévente autót, mikor bármikor megtehetné, stb., de valahogy már kezdem megérteni - vagy csak öregszem ? :-))
Azt hiszem, hogy az emberek nagy százaléka /egyre nagyobb/ a fogyasztói társadalom áldozata, azért dolgozik, hogy 2 - 3 év után autót csréljen, mert az újabb, puhább benne a műanyag, több a pohártartó és még "nem fingotta tele más az üléseit" /ezt egy másik "don"-tól idéztem :-D/ stb. Sokan elfelejtették már csak úgy élvezni az életet, mindenféle időpontok hajszolása, rohanás, feszültség nélkül, tudod, Dolce Vita! ;-)
Mit feszengjek én most azon, hogy hány lovat passzíroznak egy "koszos népautóba", hány 3betűs "játékszer" van benne, vagy mennyit adnak el belőle? Érdekel? Kár is volt ennyire belemerülni ebbe a témába...
Ja és nem fikáztad az Alfákat, nem Rád értettem konkrétan, csak úgy általában,hogy lassan íratlanul is majdnem ott kötöttünk ki /annyira elkanyarodott az egész téma/, hogy tulajdonképpen mi a pöcsnek Alfa, ha van itt olcsóban, újabb, ugyanolyan, ha nem jobb technikával Fiat, Opel, Skoda, vagy más "pléhszekér"... ?
Csak, mert ez kell.
/mint a Renault reklámban :-)/
Érted, ugye? ;-)
GTPeti27-09-2010 00:34:03 // 18530
Talán egyszer a TBi-re is tapasztanak még egy hengert...
(Bár a magam részéről inkább a 2.4 +1cyl érdekelne.)
(Bár a magam részéről inkább a 2.4 +1cyl érdekelne.)
GEORGE27-09-2010 00:27:36 // 18529
Jó kis moci lehet :-)
GEORGE27-09-2010 00:07:55 // 18527
Azt látom, hogy 5 hengeres ( meg írtad is ) cm3 mekkora?
GEORGE27-09-2010 00:06:03 // 18526
Poló én nem azt mondtam, hogy úgy ahogy van szar az Alfa anyag használata!
Csupán annyit, hogy nem a legjobb anyagokból van, szerintem ebben semmi sértő sincs.
Szerinted kizárólag minőségi cuccokból van minden az Alfában?
Továbbá azt egyszer sem mondtam, hogy nem tetszene a formavilág. Az igazi minőségi anyagokat magasabb kategóriában használják.
Igazából csak kiragadtál egy mondatot, mert a "vita" abból indult, hogy pl a Octaviák gazdagabban szerelt verzióiban minimum olyan anyaghasználat van mint a hasonszőrűen felszerelt Alfánál.
amúgy házon belül a tuti anyagok a Lanciákban vannak!
Csupán annyit, hogy nem a legjobb anyagokból van, szerintem ebben semmi sértő sincs.
Szerinted kizárólag minőségi cuccokból van minden az Alfában?
Továbbá azt egyszer sem mondtam, hogy nem tetszene a formavilág. Az igazi minőségi anyagokat magasabb kategóriában használják.
Igazából csak kiragadtál egy mondatot, mert a "vita" abból indult, hogy pl a Octaviák gazdagabban szerelt verzióiban minimum olyan anyaghasználat van mint a hasonszőrűen felszerelt Alfánál.
amúgy házon belül a tuti anyagok a Lanciákban vannak!
Poló26-09-2010 23:59:38 // 18525
Ha ennyire nem jönnek be az Alfákban használt anyagok, akkor miért Alfád van?
Hamarosan elbújhat a Giulietta a 235 lóerejével, az egyik kategóriatársa megkapja az év motorját. Audiék annyival előrébb vannak, hogy kifejlesztették ezt a motort és nem csak 2 modellbe tudják beszerelni, hanem bármelyikbe, talán még az A1-be is beleférne.
Hamarosan elbújhat a Giulietta a 235 lóerejével, az egyik kategóriatársa megkapja az év motorját. Audiék annyival előrébb vannak, hogy kifejlesztették ezt a motort és nem csak 2 modellbe tudják beszerelni, hanem bármelyikbe, talán még az A1-be is beleférne.
GEORGE26-09-2010 23:45:57 // 18524
Dőlj hátra és nyugodjál meg!
Nem fikáztam az általad felsorolt Alfákat!
Azt sem mondtam ill. írtam, hogy bármelyik Skoda jobban kanyarodik.
Egy Qrva egyszerű dologról beszéltünk itt többen is.
Egészen pontosan arról, hogy az Alfákban alkalmazott anyagok nem tartoznak az élvonalba!!!
Ennyi volt csupán semmi más, evvel az állítással egy sportban megszerzett trófea sem tűnt el!
Nem fikáztam az általad felsorolt Alfákat!
Azt sem mondtam ill. írtam, hogy bármelyik Skoda jobban kanyarodik.
Egy Qrva egyszerű dologról beszéltünk itt többen is.
Egészen pontosan arról, hogy az Alfákban alkalmazott anyagok nem tartoznak az élvonalba!!!
Ennyi volt csupán semmi más, evvel az állítással egy sportban megszerzett trófea sem tűnt el!
Tom1226-09-2010 23:39:52 // 18523
Nem csak az olaszok, ők csak a legjobban...;-)))
Tom1226-09-2010 23:29:20 // 18522
Ezért nem értem, hogy miért pont itt kell "lefitymálni" olasz autókat, amiket az egész világ elismer. /pl. 155 - 156: DTM, BTCC, WTCC győzelmek, stb/ Velem pl. már nem egy Skoda tulaj utazott, akik egy - egy kanyar után, amit tök normálisan szedtem be /lazán sportosan/ csak elismerően bólogatott esetleg annyit tett hozzá, hogy ezt így Skodával azért "nem merné", pedig tényleg semmi extrém nem volt benne. Elismerésnek ez is elég - szerintem.:-)
Talán már túlságosan hozzászoktunk a jóhoz, vagy mi lehet az oka, hogy nem vesszük észre...? Ill. én nem, nekem megfelel ez, ami van, ha nem így lenne mát Opellel, vagy Skodával, vagy "mittudoménmivel" járnék.:-)
Talán már túlságosan hozzászoktunk a jóhoz, vagy mi lehet az oka, hogy nem vesszük észre...? Ill. én nem, nekem megfelel ez, ami van, ha nem így lenne mát Opellel, vagy Skodával, vagy "mittudoménmivel" járnék.:-)
Tom1226-09-2010 23:17:36 // 18521
...hát ez az, szóval szerintem úgy kéne átrendezni a szavak sorrendjét, hogy: "Tuti, hogy nem." ;-))
GEORGE26-09-2010 23:07:54 // 18520
mit tudom én, hogy hogy kanyarodtunk ide........a lényeg, hogy vannak még jó autók az Alfán kívül, de mi az Alfáért rajongunk :-)
GEORGE26-09-2010 23:06:24 // 18519
Hidd el, ha kijön megoldják azt is, hogy az úton maradjon.
Nem csak az olaszok tudnak autót építeni....
Nem csak az olaszok tudnak autót építeni....
Poló26-09-2010 23:02:20 // 18518
Még nem tuti, hogy megkapja azt a motort.
Tom1226-09-2010 23:00:00 // 18517
Szerintem azért van sokkal több pl. az RS-ből, mert kb. fele annyiért vesztegetik, mint annak idején a GTA-t. /a németeknél sem látsz minden sarkon GTA-t, ők igazán megengedhették volna, és...? /még használtból sincs túl nagy kínálat, sőt minimális - mert exkluzív? ;-)
Amúgy meg honnan tudjam?:-) ...de az eredeti téma az volt, hogy nem kéne Skoda az Alfa helyett, miknek lovagolunk most OPC-n, GTA-n, meg RS-en?
Jól informált vagy. 340 lovas RS? Mikor éppen "leépíteni" készül a VW a Skodát, mert lassan a fejére nő? Sok, egyszerű, olcsó autó gyártására akarják állítani /a Skodát/, gondolod, hogy most dobnának be egy 340 LE-s Góf GTi gyilkost? Amúgy nem lenne nagy kunszt, kikapni a "varázsdobozból" egy lebutított 400 LE-s Audi motort és supp a Skodába vele...
Az olaszoknál meg várjuk csak ki a végét én bízom bennük, lesz itt még olyan Alfa, ami előétel gyanánt RS-eket fog fogyasztani...;-)
Amúgy meg honnan tudjam?:-) ...de az eredeti téma az volt, hogy nem kéne Skoda az Alfa helyett, miknek lovagolunk most OPC-n, GTA-n, meg RS-en?
Jól informált vagy. 340 lovas RS? Mikor éppen "leépíteni" készül a VW a Skodát, mert lassan a fejére nő? Sok, egyszerű, olcsó autó gyártására akarják állítani /a Skodát/, gondolod, hogy most dobnának be egy 340 LE-s Góf GTi gyilkost? Amúgy nem lenne nagy kunszt, kikapni a "varázsdobozból" egy lebutított 400 LE-s Audi motort és supp a Skodába vele...
Az olaszoknál meg várjuk csak ki a végét én bízom bennük, lesz itt még olyan Alfa, ami előétel gyanánt RS-eket fog fogyasztani...;-)
satya26-09-2010 22:51:27 // 18516
aha.. és hogy tartják úton?? :)) egyenesben még elviszi a sok paci, de kanyarban meg szétszalad a ménes!!! :)) hacsak nem alárakják a wtcc-s futóművet. :DD de azért azt megnézném a budapesti utakon!! :)
satya26-09-2010 22:48:43 // 18515
Nagyon szeretem a céges oktáviját, mert nem én tankolom. de azt amit még 4 hónapos oktávia tud 21000 km-rel a háta mögött, /205/55r16-on,dunlop /a 156 sw 1.9 jtd 115 paci, 2002 eleje, /195/65r15 michelin/ bármikor bármilyen forgalmi szituációban bőven tudja. sokkal több tartalékkal rendelkezik, főleg a kanyarokban. ha bekapcsolva hagyom az öreguras esp-t, rángat mint a neveletlen kutya, ha kikapcsolom meg megy mindenfelé mint a részeg ember. 156-ban nincs esp, de ott ahol 80 km/h-val sietősen elfordulok, /még mehetnék gyorsabban csak nem merek,/ ott a 70 alatt az esp bezavar, ha kikapcs, akkor meg kezdődik a gépészkedés. pedig a két kocsi tervezése között eltelt több mint 10 év. mi a rohadáson boruljak fel mert kihoztak még egy tankot? darabos mint az átlag német / focussal több int 200000km, astrákkal is vagy ugyan ennyit mentem/, legalább 10 évvel vannak lemaradva technikában az élmezőnyhöz képest. és még akkor jó indulatú voltam. nem tom a góf 6 milyen, de ez a góf5 klón csúszott 10 évet. belül a "formatervezés" hozza a kóreai divatot, index, ablaktörlő kapcsoló rajta a kormányon, ha nem szoritod a kormányt mint a barom tutti ablakot törölsz elöl hátul, és indexelsz is hozzá. ha szar úton mész folyik a hátsó ablakmosóból a víz a csomagtér ajtóra, és várom, hogy mikor jön el a "szétesett az ablakemelő" mint minden eddigi góf klónban. a puha műanyag az ajtón kopik mint az állat, már van nyoma a használatnak. de szép nagy autó, mi is teherautónak vettük, na pont erre való. nem gondolom hogy fel kellene magasztalni egy újkorában már elavult technikát, jobbvágású kóreai gép már bőven tudja ezt.
GEORGE26-09-2010 22:41:52 // 18513
vajon miért nem vettek sokat az tehetős Alfa rajongók a 156 GTA-ból??
Miért csak párdarab található belőle?
Ezzel szemben miért van jóval több RS Skoda, meg OPC Vectra stb stb??
Ha kidobják az Octavia 340 lovas RS verzióját, megint elbújhatnak az Olaszok.......
Miért csak párdarab található belőle?
Ezzel szemben miért van jóval több RS Skoda, meg OPC Vectra stb stb??
Ha kidobják az Octavia 340 lovas RS verzióját, megint elbújhatnak az Olaszok.......
Tom1226-09-2010 22:37:27 // 18512
Az RS-t most hagyjuk, habár abból sem kevés van itt a környéken, talán sok az "autóbuzi" errefelé...
...ha már RS, akkor = 156 GTA. Abból mennyit látni csak úgy itt - ott parkolni? Itt is min. 20:1 az GTA javára.:-)
...ha már RS, akkor = 156 GTA. Abból mennyit látni csak úgy itt - ott parkolni? Itt is min. 20:1 az GTA javára.:-)
Poló26-09-2010 22:35:48 // 18511
Az 1000 éves 1,6 alukereszt még mindig megy :D
Poló26-09-2010 22:32:18 // 18510
Ezt te is honnan veszed? :)
Poló26-09-2010 22:30:57 // 18509
Ilyet nem írtam, nincs semmilyen osztályozás. Amikor felkerül a sorra a motor, már akkor tudják, hogy az skodába vagy vw-be vagy audiba vagy mibe megy. Nem egyforma a blokk, lehet nincs sok eltérés, de akkor sem egyforma és így a blokk alkatrészszáma is már más. Kerül rá egy motorkísérő kártya, amin a kódok sem egyeznek meg mondjuk egy skoda és egy vw között. Általában a sor elején van a prégelő, ami beüti a motorszámot, ugye ez sem egyforma két különböző márkánál, a 3 betűnél van az eltérés.
A régebbi motorról meg annyit, hogy ez nem fedi a valóságot. Pl ott van a régi 1,8 turbó motor, amit az első szériás TT-kbe építettek be, ugyanezt a motort kapta meg az akkori Octavia RS is, az más tészta, hogy az Octaviában nem volt 225 lovas verzió, szerintem egy családi középkategóriás limuzinba (vagy kombiba) akkoriban túlzásnak találhatták. Nem rég pedig ugyanazt a 2.0 TFSI motort tették be az Octaviába, ami szintén megtalálható a TT-kben 200 lóerővel. Igaz, hogy a TT esetében van valami 270 lovas verzió is.
A régebbi motorról meg annyit, hogy ez nem fedi a valóságot. Pl ott van a régi 1,8 turbó motor, amit az első szériás TT-kbe építettek be, ugyanezt a motort kapta meg az akkori Octavia RS is, az más tészta, hogy az Octaviában nem volt 225 lovas verzió, szerintem egy családi középkategóriás limuzinba (vagy kombiba) akkoriban túlzásnak találhatták. Nem rég pedig ugyanazt a 2.0 TFSI motort tették be az Octaviába, ami szintén megtalálható a TT-kben 200 lóerővel. Igaz, hogy a TT esetében van valami 270 lovas verzió is.
GEORGE26-09-2010 22:22:01 // 18508
Engem a Marytkám 140ezres ülései sem győztek meg. a vezetőülés bal oldali része ki volt kopva........
De hagyhatjuk is, mert nem akarok bőr /szövet/plus háborút.........meg lehet még 1szer nekem is bőr lesz a verdában....
igazából már elkanyarodtunk. A lényeg az volt, hogy más márkában sem rosszabb a bőr minősége, sőt van amelyikben jobb.
De hagyhatjuk is, mert nem akarok bőr /szövet/plus háborút.........meg lehet még 1szer nekem is bőr lesz a verdában....
igazából már elkanyarodtunk. A lényeg az volt, hogy más márkában sem rosszabb a bőr minősége, sőt van amelyikben jobb.
GTPeti26-09-2010 22:04:04 // 18507
Amit én vettem, azt is muszáj volt áthúzatni. Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy ugyanaz az ülések és a kormány szállítója (minősége).
GEORGE26-09-2010 22:01:27 // 18506
Akkor változó a minőség.....
( a 156-ba nézegetek már egy ideje bőrös kormányt, de még egyet sem találtam amit ne kellene átbőröztetni )
( a 156-ba nézegetek már egy ideje bőrös kormányt, de még egyet sem találtam amit ne kellene átbőröztetni )
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 21:42:49 // 18505
nekem 2 bőrös volt, van egyikben sem kopott el a kormány... pedig használom rendesen
GEORGE26-09-2010 21:38:37 // 18504
Lehet, hogy a táska. cipő és egyéb ilyen dolgoknál jó bőröket használnak, de a Brera Spider ülése mást mutat.
Nekem a 146ti amiben valós km volt 88ezernél jelentkezett a kormánykopás.
Halesz újonnan vásárolt 145-ben is hamar kezdett kopni a kormány.......szóval nekem kétségeim vannak a profi bőr felhasználásról........
Nekem a 146ti amiben valós km volt 88ezernél jelentkezett a kormánykopás.
Halesz újonnan vásárolt 145-ben is hamar kezdett kopni a kormány.......szóval nekem kétségeim vannak a profi bőr felhasználásról........
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 21:36:00 // 18503
nem tudom mondjuk egy s mergában is gusztustalan a bőr kinézetre... az olaszok jó bőröket használnak lásd cipők, táskák, ruhák...
GEORGE26-09-2010 21:26:34 // 18502
megint nem akarod érteni...Tipoatti azokra gondolt, akik valóban csak Alfában ülnek.
Azt sem írta oda Atti, hogy akinek nem inge, az ne vegye fel :-)
Azt sem írta oda Atti, hogy akinek nem inge, az ne vegye fel :-)
GTPeti26-09-2010 21:21:39 // 18501
OK, akkor ne nézd meg a hozzászólásomat. Ezekszerint nem igazán érdekel, amit akkor írtam. Nem baj. Nem, nem nehéz idemásolni. Egyszerűen nem akarom magam ismételni, mert nem két szót írtam akkor.
"Tipoatti arra célzott, hogy a legtöbb embreke itt csak Alfát vezet, más OFFot csak menetközben lát.
Enenk ellenére még is frankóan tudja, hogy azokban mi minden szar, meg nem szar."
Tipoatti pedig frankón tudja, hogy a többiek kizárólag Alfát vezetnek.
"Tipoatti arra célzott, hogy a legtöbb embreke itt csak Alfát vezet, más OFFot csak menetközben lát.
Enenk ellenére még is frankóan tudja, hogy azokban mi minden szar, meg nem szar."
Tipoatti pedig frankón tudja, hogy a többiek kizárólag Alfát vezetnek.
GEORGE26-09-2010 21:13:36 // 18500
Nem azt mondta a cartárs, hogy minden Alfában rossz a bőr minősége......
Csak annyit mondott, hogy nem kiemelkedő, hanem a nagy átlagos szintet üti meg..
Csak annyit mondott, hogy nem kiemelkedő, hanem a nagy átlagos szintet üti meg..
Selmak26-09-2010 21:13:02 // 18499
VW által levetett motorok már nem felelnek meg a júrósokezer szabványnak ezért oktáviába se lehet már rakni. Kénytelenek az újakat belepakolni.
GEORGE26-09-2010 21:12:37 // 18498
Az egy dolog, hogy azt írod, hogy azt mondták, hogy az Alfában jó a bőr, mondjuk ennek pont az ellenkezőjét bizonyítja, hogy a Brera Spider ülése cirka 30eezr km után kukás.....és állítólag anno 2006-ban volt is visszahívás akcióban cserélt ülés......mi nem nagyon tudhatjuk mert szó szoros értelemben pár Brera Spidert adtak el kis hazánkban.
Amúgy az infó a tulajdonostól van, láttam is az ülést, tényleg gáz.
Okés, hogy védjük az Alfát, de a tényektől ne rugaszkodjunk már el.
Tipoatti arra célzott, hogy a legtöbb embreke itt csak Alfát vezet, más OFFot csak menetközben lát.
Enenk ellenére még is frankóan tudja, hogy azokban mi minden szar, meg nem szar.
És nem akarom 500-ra állítani a keresőt....
Ha hozzászólok egy adott témához akkor ne kelljen már 2xx lejjebb kikeresnem, hogy hátha valaki elmondta a véleményét már ....tényleg olyan nagyon nehéz kijelölni és átmásolni????????
Amúgy az infó a tulajdonostól van, láttam is az ülést, tényleg gáz.
Okés, hogy védjük az Alfát, de a tényektől ne rugaszkodjunk már el.
Tipoatti arra célzott, hogy a legtöbb embreke itt csak Alfát vezet, más OFFot csak menetközben lát.
Enenk ellenére még is frankóan tudja, hogy azokban mi minden szar, meg nem szar.
És nem akarom 500-ra állítani a keresőt....
Ha hozzászólok egy adott témához akkor ne kelljen már 2xx lejjebb kikeresnem, hogy hátha valaki elmondta a véleményét már ....tényleg olyan nagyon nehéz kijelölni és átmásolni????????
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 20:54:09 // 18497
az autómban 120e km van és érdekes de nem málik meg szakad a bőr sehol sem...lehet selejtes az Alfám? :D
GTPeti26-09-2010 20:22:39 // 18496
George, 500-ra kell állítani a megjelenítést, majd Ctrl-F-et nyomni és bemásolni a számot, majd Enter. És már ott is vagy a hozzászolásnál.
@tipoatti
"Minden bántás nélkül igyekszem mondani, de sok emberkének nincs nagy tapasztalata autók terén, csak a szerelem és a mundér becsülete mondat velük dolgokat, de ez nem is baj - csak az objektivitás érzetét sértik. ;)"
Igen, mi, aki leírtuk a véleményünket, egytől egyig tapasztalatlan műkedvelők vagyunk. Természetesen eltökélt szándékunk, hogy az Alfát védjük, mindenáron...
A bőrös témához: Amikor bőröztettem a kormányomat, a szaki mesélt a különböző autókban használt bőrök minőségéről. Még a hallom elismerő szavait "az olaszok még tartják magukat". Ezzel pont a jó minőségre célzott. Amúgy Föckös ismeri a tagot, ők szállítanak neki is (olasz) bőröket.
@tipoatti
"Minden bántás nélkül igyekszem mondani, de sok emberkének nincs nagy tapasztalata autók terén, csak a szerelem és a mundér becsülete mondat velük dolgokat, de ez nem is baj - csak az objektivitás érzetét sértik. ;)"
Igen, mi, aki leírtuk a véleményünket, egytől egyig tapasztalatlan műkedvelők vagyunk. Természetesen eltökélt szándékunk, hogy az Alfát védjük, mindenáron...
A bőrös témához: Amikor bőröztettem a kormányomat, a szaki mesélt a különböző autókban használt bőrök minőségéről. Még a hallom elismerő szavait "az olaszok még tartják magukat". Ezzel pont a jó minőségre célzott. Amúgy Föckös ismeri a tagot, ők szállítanak neki is (olasz) bőröket.
bilon26-09-2010 20:18:29 // 18495
nekem tecc az oktávia...de csak kívülről...
vezettem is, de nem fogott meg...nem kéne kategória...ha vezetési élmény, és komfortérzetet nézem.
ellenben ha ésszel vennék autót, akkor a dácsialogánempíví mellett a kombi oktáviatúr is esélyes lenne....:)
vezettem is, de nem fogott meg...nem kéne kategória...ha vezetési élmény, és komfortérzetet nézem.
ellenben ha ésszel vennék autót, akkor a dácsialogánempíví mellett a kombi oktáviatúr is esélyes lenne....:)
GEORGE26-09-2010 20:12:41 // 18494
Régen lehet, hogy levetett motorokat kaptak a Skodák, de mára más helyzet...javaslom, hogy olvass az üzifalamon.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?