Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GEORGE26-09-2010 20:10:45 // 18493
Amannyi idő alatt kikerested a hsz számát, annyi erővel ide is másolhattad volna...én nem olvasgatok vissza 2száz akárhány hszt, hogy hátha valaki írt valamit valamiről.....
GTPeti26-09-2010 19:57:21 // 18492
George, még valami. Tegnap már hivatkoztam egy régebbi hozzászólásomra. Valami azt súgja, hogy ezt nem olvastátok el. Kikerestem a számát: 18275. Ebben pont az Octaviá-ról nyílvánítottam véleményt.
GTPeti26-09-2010 19:54:08 // 18491
George, kitekered a dolgokat. A Skodákba többnyire régebbi motorokat tesznek, ezt jelenti a "VW által levetett".
Amúgy igen a válaszom a kérdésedre. Ha jól emlékszem Poló írta, hogy bizony osztályozzák a motorokat (vagy a motoralkatrészeket?) és ennek megfelelően építik be Audiba/VW-be/Skodába. Ezt nem én találtam ki, hanem egy gyárban dolgozó (belsős) írta.
Amúgy igen a válaszom a kérdésedre. Ha jól emlékszem Poló írta, hogy bizony osztályozzák a motorokat (vagy a motoralkatrészeket?) és ennek megfelelően építik be Audiba/VW-be/Skodába. Ezt nem én találtam ki, hanem egy gyárban dolgozó (belsős) írta.
tipoatti26-09-2010 19:39:33 // 18490
Tudom. Minden bántás nélkül igyekszem mondani, de sok emberkének nincs nagy tapasztalata autók terén, csak a szerelem és a mundér becsülete mondat velük dolgokat, de ez nem is baj - csak az objektivitás érzetét sértik. ;)
GEORGE26-09-2010 19:37:05 // 18489
De itt mégis mindenki úgy gondolja, hogy az Alfában profi anyagok vannak.....
GEORGE26-09-2010 19:36:24 // 18488
ebebn egyetértek én is utálnám, ha 8-12db ugyan olyan züüüd 156 álna egy bevásrló központ parkolójában....
Ha már Octavia akkor azért abból sem parkol sok RS verzió......
Ha már Octavia akkor azért abból sem parkol sok RS verzió......
GEORGE26-09-2010 19:32:38 // 18487
látod, ehhez képest a Skoda L&K fája mínőségibb :-)))))
GEORGE26-09-2010 19:31:09 // 18486
A műszaki alapjuk teljesen megegyezik...."alaplemez" nyúlványok, futómű, fék, mindenféle elektromos és egyéb kiegészítők mind mind csereszabatos a 146-al...
Igazából azért igényesebb a Maris belseje mert az Olaszok egy kategóriával feljebb szánták. Azt most mellékes, hogy nem jött be a számításuk...
Igazából azért igényesebb a Maris belseje mert az Olaszok egy kategóriával feljebb szánták. Azt most mellékes, hogy nem jött be a számításuk...
tipoatti26-09-2010 19:29:52 // 18485
Viszont csak 20 éves korában szakad át a repedés pl., és a varrásnál sem enged el... A kormány sem málik néhány tulaj kezében akár 30K(!) km. körül... (A passzátomban anno 190K km. után kellett átbőröztetnem, pedig az sem egy kifejezett prémiumvágen). Pedig egy szépen kifejlett bajor jürgen sem éppen 50 kilós kifejlődve szvsz., és az átlagos second-hander kárpátmedencei zsírnyakú "szolis" fahrerek se nádszálak, ugye... :P A TÉVEDÉS JOGA FENNTARTVA.
Selmak26-09-2010 19:25:39 // 18484
Azt azért nem felejtsd hogy a 146 a 90 évek eleje a maris meg a 2000 évek elejei modell. Van közöttük min 10 év.
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 19:23:22 // 18483
lehet jobban kopik mint más prémium márkánál de legalább nem lesz olyan mint a 80éves nagyapám fütyülője :P BMW-nél pl gusztustalan ahogy redőzik, gyűrődik.....
tipoatti26-09-2010 19:08:49 // 18482
Sőt... már bátorkodtam én is írni nem egyszer, hogy az Alfákban szerintem kifejezetten nem jó minőségű bűrke van...
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 19:05:47 // 18481
osztályozzák pl a blokkokat és bizony a legjobbakat az Audi meg a VW kapja meg a többit a többiek....
Tom1226-09-2010 19:02:37 // 18480
A 156-ban meg a műanyagot fának.:-))
Tom1226-09-2010 18:58:37 // 18479
Ja, meg még valamit pontosítanék: Az Alfa után van élet, de előtte kimondott hemzsegés...;-))
Tom1226-09-2010 18:53:25 // 18478
Félreértetted, az nem igazán érdekel, hogy a Fiat kiket vesz a szárnyai alá, de az jobban, hogy ha beállok egy parkolóba, akkor ne legyen 15-ből 7 ugyanolyan márkájú - kivétel a találkozók, ott évezem.;-))
GEORGE26-09-2010 18:51:47 // 18477
pedig sok autóban van. Pl a 155 gyári fabetétjét is mindenki műanyagnak hiszi :-)
Tom1226-09-2010 18:51:14 // 18476
Akkor ez van, irány: le.
Tom1226-09-2010 18:47:16 // 18475
A lejjebb említett Thesis-ben az, ezt direkt kiemelték a tesztben is. ...na , jó, de az csak egy digó hulladék...;-))
/meg nem egy kategória pl. az Octaviával/
/meg nem egy kategória pl. az Octaviával/
GEORGE26-09-2010 18:36:40 // 18474
Ha utálod a közösködést VW-Skoda-konszern, akkor hogy bírod az Alfa -Fiat Lancia közösködést? :-)
Tom1226-09-2010 18:32:15 // 18473
OK, én elhiszem, hogy "hivatalból" nem írhatsz rosszat a Skodákra, hátha olvassák a főnökeid is a topicot, ez rendben van, bevallom, én is részben a Skodát "szipolyozom", mert nem kevés reklámot gyártottunk már le a részükre. /ők legalább rendesen fizetnek/
Ez egy dolog, a másik meg a "való világ", ahol sajnos, lehet, hogy pont azért, amit említettél, hogy a volt KGST-ben "proliautóvá" degradálták a Skodát, ezért lesz nehéz visszakapaszkodnia ahhoz a szinthez /elismerés - presztízs, vagy ahogy tetszik/, ahol a 20 - 30 - as években volt, főleg a VW "tyúkaljában", ahogy már lejjebb is írtam és ezt a véleményemet nem fogom azért megváltoztatni, mert pl. a legújabb modellekben már habosított, vagy kemény a műanyag.
Nem szoktam "fröcsögni", meg "röfögni" /ugye, jól sejtem, hogy rám céloztál ;-)/, főleg nem "nyilvánosság" előtt, csak elmondtam a véleményem, ami egy hosszútávú tapasztalat eredménye, kezdve a régi Octaviától az MB 1000, 100, 105, 120, Favorit és utódaikon keresztül, ami mostanra kialakult. Azt sem mondanám, hogy minden alap nélküli fröcsögés, mert: Nem egy olyan elérhetetlen autó a Skoda, hogy bárki ki ne próbálhassa. Aztán: az olcsóbb verziókban igencsak "filléres" hatásúak a felhasznált anyagok, na, jó, ha nem pont nylon, akkor "zsák anyag", ami nekem pl. kimondottan irritálja a bőrömet /a durva anyagú ruhák is - nem csak autókról van szó/, meg az egész összhatás, ami fogad, ha beülsz. Az a nagy fejlődés, hogy mostanra szinte minden gyártó lekoppintotta a 156 - 147 belsejét /többek között a Skoda/ kisebb - nagyobb sikerrel és már unalmassá váltak az utánzatok?
Ja, igen, az eladási statisztika, szerintem ez is csak foglalkozási ártalom, mert érzésem szerint itt is valami elcsúszott. /ezzel nekem is mindig eldicsekednek a Skoda dílerek ;-)/ Igen, pontosan tudom, hogy Fabiából sokkal kevesebbet adnak el mostanában, mert nem sokkal drágább az "alap" Octavia és sokan inkább azt válszják. Most mondjam azt, hogy a "parasztnak a szar is jobb, ha nagyobb?":-) ...de nem mondom, mert tiszteletben tartom a döntésüket, legyen az bármilyen. Attól még, hogy valami autó piacvezető, mert azt engedhetik meg maguknak a legtöbben, még nem azt jelenti, hogy jó is, meg különleges is, meg szép is.
Lehet, hogy ez csak nálam ilyen "fóbia", hogy mióta az eszemet tudom, gyűlölöm a "közösködést", kezdve az úttörőtáboroktól a seregen át a különböző pártokig és szervezetekeig, soha nem értettem meg azokat, akiknek az jelentett valamiféle kielégülést, hogy minél szürkébbek legyenek és minél jobban elvesszenek a tömegben. Talán ezért sem tudok azonosulni a Skoda, VW, és társaik filozófiájával. ...vagy talán azért, mert mikor a 80-as évek végén még a "keleti blokk" lakóinak 95%-a egy Ladát, Skodát, vagy Wartburgot nyúzott én már egy Ford Escortban élveztem a "mannyországot", mert akkor ahhoz képest az az volt. Leírhatatlanul "finom" volt a KGST-s autóipar termékeihez képest.:-)
"De itt egyesek szerintem még nem is ültek ilyenben."
...deee, ültem, próbáltam, a már feljebb említett "ősöktől" kezdve /autós iskola 105/ szinte minden "palettaváltásnál" valamelyikben. /Rakjak róla képet ? annyit nem ér az egész - szerintem :-)/ A legutóbb pl. az új 1.6-os és dízel /1.9/ Octaviat próbáltam, megkaptam egy 100 egynéhány km-es próbaútra és, ha hiszed, ha nem, nem kéne. Tudod, pl. mit kellett kiállnom, mikor éppen autót cseréltem és naponta bombáztak a Skodások, hogy miért nem veszek egy olasz "hulladék" helyett egy "jó kis oktáviát"? /sőt, azóta is gyakran emlegetik, próbálkoznak :-)/ Mindenféle engedményekkel dobálóztak, de valahogy álltam a sarat, mert nem akartam magam letargiába sodorni, hogy egy Skodával töltsem a napjaimat. Szép /?/ is, jó is, de nem kéne, akinek meg jó, legyen vele boldog, de nem tudja, hogy mit hagy ki, hogy nem próbál ki egy olyan autót, aminek LELKE is van.;-) Gondolom, ezt itt nem kell tovább "kimagozni".:-)
"Pl. nem fikáztam soha az újabb fajta Focus-t. Mert nem ismertem. A múlt héten mentem egyel és el voltam hűlve hogy az ajtókárpitban nincs szövet rész.. full műanyag.."
...és? A Giuliettában is, akkor ezek már "sz@rok? Legalább nem fog koszosodni...:-)) Úgy látszik, alsó középben ez a trendi, figyeld csak meg, hogy rövidesen a Skodákban, meg a Fócwágenekben is ilyen lesz az ajtó...:-)
Én csak a régebbi Focust próbáltam , de nekem abban meg az a "skizofrén" műszerfal nem jött be, pedig egész szépen ment /2.0 benz/, kipörgésgátlóval, stb...
Ja, most, hogy jöttem hazafelé, lőtem egy képet egy parkolóban:
...látod, ez az, amitől kiütést kapok. 15 férőhelyes parkolóból 7 Skoda, 2 Renault, stb, ez pontosan tükrözi az eladásokat - de semmi mást...:-)
Nálam eléggé leszűkült a lejjebb említett "az Alfa után is van élet" gyakorlati értelmezése. Maserati, vagy Ferrari. :-) ...de az az érzésem, hogy Alfám mindig lesz, a 156 után esetleg egy GT /3.2/, vagy az új Giulia, mejd meglátjuk...:-)
Neked meg azt kívánom, hogy vigyék a Skodákat, mint a cukrot és gyarapodj belőle, hogy egy újabb a Alfával örvendeztethesd meg magad.;-)
Ez egy dolog, a másik meg a "való világ", ahol sajnos, lehet, hogy pont azért, amit említettél, hogy a volt KGST-ben "proliautóvá" degradálták a Skodát, ezért lesz nehéz visszakapaszkodnia ahhoz a szinthez /elismerés - presztízs, vagy ahogy tetszik/, ahol a 20 - 30 - as években volt, főleg a VW "tyúkaljában", ahogy már lejjebb is írtam és ezt a véleményemet nem fogom azért megváltoztatni, mert pl. a legújabb modellekben már habosított, vagy kemény a műanyag.
Nem szoktam "fröcsögni", meg "röfögni" /ugye, jól sejtem, hogy rám céloztál ;-)/, főleg nem "nyilvánosság" előtt, csak elmondtam a véleményem, ami egy hosszútávú tapasztalat eredménye, kezdve a régi Octaviától az MB 1000, 100, 105, 120, Favorit és utódaikon keresztül, ami mostanra kialakult. Azt sem mondanám, hogy minden alap nélküli fröcsögés, mert: Nem egy olyan elérhetetlen autó a Skoda, hogy bárki ki ne próbálhassa. Aztán: az olcsóbb verziókban igencsak "filléres" hatásúak a felhasznált anyagok, na, jó, ha nem pont nylon, akkor "zsák anyag", ami nekem pl. kimondottan irritálja a bőrömet /a durva anyagú ruhák is - nem csak autókról van szó/, meg az egész összhatás, ami fogad, ha beülsz. Az a nagy fejlődés, hogy mostanra szinte minden gyártó lekoppintotta a 156 - 147 belsejét /többek között a Skoda/ kisebb - nagyobb sikerrel és már unalmassá váltak az utánzatok?
Ja, igen, az eladási statisztika, szerintem ez is csak foglalkozási ártalom, mert érzésem szerint itt is valami elcsúszott. /ezzel nekem is mindig eldicsekednek a Skoda dílerek ;-)/ Igen, pontosan tudom, hogy Fabiából sokkal kevesebbet adnak el mostanában, mert nem sokkal drágább az "alap" Octavia és sokan inkább azt válszják. Most mondjam azt, hogy a "parasztnak a szar is jobb, ha nagyobb?":-) ...de nem mondom, mert tiszteletben tartom a döntésüket, legyen az bármilyen. Attól még, hogy valami autó piacvezető, mert azt engedhetik meg maguknak a legtöbben, még nem azt jelenti, hogy jó is, meg különleges is, meg szép is.
Lehet, hogy ez csak nálam ilyen "fóbia", hogy mióta az eszemet tudom, gyűlölöm a "közösködést", kezdve az úttörőtáboroktól a seregen át a különböző pártokig és szervezetekeig, soha nem értettem meg azokat, akiknek az jelentett valamiféle kielégülést, hogy minél szürkébbek legyenek és minél jobban elvesszenek a tömegben. Talán ezért sem tudok azonosulni a Skoda, VW, és társaik filozófiájával. ...vagy talán azért, mert mikor a 80-as évek végén még a "keleti blokk" lakóinak 95%-a egy Ladát, Skodát, vagy Wartburgot nyúzott én már egy Ford Escortban élveztem a "mannyországot", mert akkor ahhoz képest az az volt. Leírhatatlanul "finom" volt a KGST-s autóipar termékeihez képest.:-)
"De itt egyesek szerintem még nem is ültek ilyenben."
...deee, ültem, próbáltam, a már feljebb említett "ősöktől" kezdve /autós iskola 105/ szinte minden "palettaváltásnál" valamelyikben. /Rakjak róla képet ? annyit nem ér az egész - szerintem :-)/ A legutóbb pl. az új 1.6-os és dízel /1.9/ Octaviat próbáltam, megkaptam egy 100 egynéhány km-es próbaútra és, ha hiszed, ha nem, nem kéne. Tudod, pl. mit kellett kiállnom, mikor éppen autót cseréltem és naponta bombáztak a Skodások, hogy miért nem veszek egy olasz "hulladék" helyett egy "jó kis oktáviát"? /sőt, azóta is gyakran emlegetik, próbálkoznak :-)/ Mindenféle engedményekkel dobálóztak, de valahogy álltam a sarat, mert nem akartam magam letargiába sodorni, hogy egy Skodával töltsem a napjaimat. Szép /?/ is, jó is, de nem kéne, akinek meg jó, legyen vele boldog, de nem tudja, hogy mit hagy ki, hogy nem próbál ki egy olyan autót, aminek LELKE is van.;-) Gondolom, ezt itt nem kell tovább "kimagozni".:-)
"Pl. nem fikáztam soha az újabb fajta Focus-t. Mert nem ismertem. A múlt héten mentem egyel és el voltam hűlve hogy az ajtókárpitban nincs szövet rész.. full műanyag.."
...és? A Giuliettában is, akkor ezek már "sz@rok? Legalább nem fog koszosodni...:-)) Úgy látszik, alsó középben ez a trendi, figyeld csak meg, hogy rövidesen a Skodákban, meg a Fócwágenekben is ilyen lesz az ajtó...:-)
Én csak a régebbi Focust próbáltam , de nekem abban meg az a "skizofrén" műszerfal nem jött be, pedig egész szépen ment /2.0 benz/, kipörgésgátlóval, stb...
Ja, most, hogy jöttem hazafelé, lőtem egy képet egy parkolóban:
...látod, ez az, amitől kiütést kapok. 15 férőhelyes parkolóból 7 Skoda, 2 Renault, stb, ez pontosan tükrözi az eladásokat - de semmi mást...:-)
Nálam eléggé leszűkült a lejjebb említett "az Alfa után is van élet" gyakorlati értelmezése. Maserati, vagy Ferrari. :-) ...de az az érzésem, hogy Alfám mindig lesz, a 156 után esetleg egy GT /3.2/, vagy az új Giulia, mejd meglátjuk...:-)
Neked meg azt kívánom, hogy vigyék a Skodákat, mint a cukrot és gyarapodj belőle, hogy egy újabb a Alfával örvendeztethesd meg magad.;-)
ystuc26-09-2010 18:32:01 // 18472
A valódi fában nem hiszek, ezt csak halkan jegyzem meg... :-)
GEORGE26-09-2010 18:29:12 // 18471
VW bora Skoda Octavia , góf 4 Audi 3 ezek mind egyformák.
Motor, futómű, anyagok, csak a nevük miatt van rajtuk más árcédula!!!!!!!!!
Szerinted Peti a octavia motorjában kicserélik a főtengelycsapágyat rosszab anyagmínőségre??
vagy a kormánymű, vagy a mit tudom én milyen alkatrészt külön gyártják a Skodába és külön a gófba??????
Már többször írtam, hogy használtam 1 évet egy 2002-es Seat Leont, aminek a belseje egy az egyben az Audi 3 volt!!! csak és kizárólag a kormány közepén volt logó csere.
Gondolom a Seat műszerfalát direkt silány műanyagból öntötték.....szerintem a beszállítónak fogalma se volt arról, hogy az általa gyártott műszerfal és egyéb kárpit mibe fog beépülni........
Motor, futómű, anyagok, csak a nevük miatt van rajtuk más árcédula!!!!!!!!!
Szerinted Peti a octavia motorjában kicserélik a főtengelycsapágyat rosszab anyagmínőségre??
vagy a kormánymű, vagy a mit tudom én milyen alkatrészt külön gyártják a Skodába és külön a gófba??????
Már többször írtam, hogy használtam 1 évet egy 2002-es Seat Leont, aminek a belseje egy az egyben az Audi 3 volt!!! csak és kizárólag a kormány közepén volt logó csere.
Gondolom a Seat műszerfalát direkt silány műanyagból öntötték.....szerintem a beszállítónak fogalma se volt arról, hogy az általa gyártott műszerfal és egyéb kárpit mibe fog beépülni........
GEORGE26-09-2010 18:23:56 // 18470
te is elhiszed, hogy jobb bőrt használnak egy Alfa üléshez mint egy Skoda, vagy másik bármely márka üléséhez???
De ha kivi vagy nézd meg a POK-666 Brera Spider bőrüléseit, alig pár hónap használat után elkopott és feslődik!
Szóval valóban minőségi anyagokból bőrözték be a Spider ülését....
Komolyan nem hiszem el, hogy többen azt hiszik, hogy csak az a tuti anyag ami Alfában van beépítve......
De ha kivi vagy nézd meg a POK-666 Brera Spider bőrüléseit, alig pár hónap használat után elkopott és feslődik!
Szóval valóban minőségi anyagokból bőrözték be a Spider ülését....
Komolyan nem hiszem el, hogy többen azt hiszik, hogy csak az a tuti anyag ami Alfában van beépítve......
GEORGE26-09-2010 18:20:41 // 18469
Rossz példát hoztál fel. 4 évig 146-om volt.
Még a mostani Mareám is felül múlja kidolgozásra és anyag választásra a 146-ot!!
Még a mostani Mareám is felül múlja kidolgozásra és anyag választásra a 146-ot!!
GEORGE26-09-2010 18:18:47 // 18468
Én ültem ilyen L&K Octaviában. Hidd el tényleg frankó, Alfa ide Alfa oda.
A L&K-ben semmi se műanyag, valódi fa és valódi bőrrel burkoltak mindent.
Én próbálom reálisabban látni a világot és nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy csak az a jó ami Alfa illetve ami Alfában van......
A L&K-ben semmi se műanyag, valódi fa és valódi bőrrel burkoltak mindent.
Én próbálom reálisabban látni a világot és nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy csak az a jó ami Alfa illetve ami Alfában van......
GEORGE26-09-2010 18:16:03 // 18467
Tudom, de a Skodáéknál akkor is az a Octavia mint az Alfánál a 156.....
Putyesz26-09-2010 17:56:21 // 18466
Putyesz26-09-2010 17:53:31 // 18465
Liquid26-09-2010 14:17:15 // 18464
azé azt ne mondd hogy a Skoda olyan szerepet tölt be fócvágenéknél mint az Alfa a Fiatnál...
GTPeti26-09-2010 13:37:00 // 18463
@Longman: olvasmány, sajnos németül Megértem, hogy te máshogy állsz a Skodához, ha ilyeneket árulsz. Ez így is van rendjén!
(Voltt itt a múlt héten egy céges autós flamecske, nem tudom olvastad-e, amit ott az Octáviáról írtam.)
(Voltt itt a múlt héten egy céges autós flamecske, nem tudom olvastad-e, amit ott az Octáviáról írtam.)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2010 13:34:27 // 18462
Meg ha már annyira hasonlítgatunk akkor a régi Octaviát az 56-tal az újat meg az 59-cel...szerintem nagyon messze van a két autó mind a múltban, mind a jelenben :P
GTPeti26-09-2010 13:26:49 // 18461
Nem. Tudtommal a Skoda nem véletlenül kapja meg a VW "levetett" technikáját. Vszínüleg nem azért, mert a VW fölé van pozícionálva. (Árban sem.)
Selmak26-09-2010 13:10:00 // 18460
Vectrába, Insigniaba biztosan, de attól függetlenül egy trágyakupac marad.
Xixo26-09-2010 13:01:40 // 18459
Az 56ossal volt összevetve, csak arra reagáltam...
Meg ugyi biztos lehet az Opelhez is bőrbelsőt rendelni. :)
Meg ugyi biztos lehet az Opelhez is bőrbelsőt rendelni. :)
Selmak26-09-2010 12:58:29 // 18458
Alfához képest valóban putri, de azonos kategóriájú Opelhoz képest meg szalon.
Xixo26-09-2010 12:41:49 // 18457
Azért mert a Skoda alapból gusztustalan, ocsmány, igénytelen, semmitmondó, szürke.... az 56-os meg a legputterebb kivitelben is egy szépen megrajzolt belső.
Ez a lejerenmejer Oktávia is max a zöld 145-6 belsőt üti meg. :))
Ez a lejerenmejer Oktávia is max a zöld 145-6 belsőt üti meg. :))
Xixo26-09-2010 12:35:37 // 18456
Azért a gusztustalan műszerfalon még a bőr se segített. :))
Most ez tényleg "ott van"???
Most ez tényleg "ott van"???
Xixo26-09-2010 12:30:40 // 18455
Azért azt se felejtsük el, hogy a Swift 2005-től fut, míg a Punto II 99-től. Az a 6 év meg nem telt el nyomtalanul az autógyártásban sem.
Szal max a Grandéval ér összehasonlítani szerintem...
Szal max a Grandéval ér összehasonlítani szerintem...
Xixo26-09-2010 12:23:25 // 18454
Nem. Nagyjából tudja a 47es szintjét...
Longman26-09-2010 10:25:24 // 18453
Petikém ezek szerint Te is még a Felicianál meg az első generációs Octavia-nál jársz? :S
Longman26-09-2010 10:23:27 // 18452
amellett hogy teljesen egyetértek veled a lentebb leírtakkal, azért ugye nem gondolja senki hogy ez egy mosatni autó bele? Ez egy 5 éve leállított modell.. A mostani belsőket meg sem közelíti! :)
A másik, persze azt is tudom hogy elfogult vagyok a Skodával (amellett hogy sajátnak jópár évig nem hiszem hogy Alfán kívül mást tudnék választani) hiszen azt árulok már több mint 5 éve. De itt egyesek szerintem még nem is ültek ilyenben.
Legalábbis a kemény műszerfal (mivel teljesen habosított ezáltal mindenhol puha), nylon üléshuzat és hasonló kijelentések után biztos vagyok benne hogy minden alap nélküli fröcsögés.. De akkor minek? Költői kérdés volt, hagyjuk.. :)
Még egy gondolat mert valaki olyat röfögött hogy soha nem fog igazából labdába rúgni. Pl. idehaza piacvezető jelenleg a Skoda, és nem, nem a Fabia eladásokból, hisz az a kategória teljesen visszaesett. 10,5% a piaci részesedése a márkának jelenleg! Hasonló a helyzet az EU többi országában is, olyannyira hogy a gyár nem bírja a megrendeléseket teljesíteni.
Na mindegy ne is merüljünk ebbe bele mert itt teljesen felesleges a bill.-t koptatni.
Pl. nem fikáztam soha az újabb fajta Focus-t. Mert nem ismertem. A múlt héten mentem egyel és el voltam hűlve hogy az ajtókárpitban nincs szövet rész.. full műanyag..
És a Skodát fikázzuk? Mer KGST vót? Nemá.. :)
A másik, persze azt is tudom hogy elfogult vagyok a Skodával (amellett hogy sajátnak jópár évig nem hiszem hogy Alfán kívül mást tudnék választani) hiszen azt árulok már több mint 5 éve. De itt egyesek szerintem még nem is ültek ilyenben.
Legalábbis a kemény műszerfal (mivel teljesen habosított ezáltal mindenhol puha), nylon üléshuzat és hasonló kijelentések után biztos vagyok benne hogy minden alap nélküli fröcsögés.. De akkor minek? Költői kérdés volt, hagyjuk.. :)
Még egy gondolat mert valaki olyat röfögött hogy soha nem fog igazából labdába rúgni. Pl. idehaza piacvezető jelenleg a Skoda, és nem, nem a Fabia eladásokból, hisz az a kategória teljesen visszaesett. 10,5% a piaci részesedése a márkának jelenleg! Hasonló a helyzet az EU többi országában is, olyannyira hogy a gyár nem bírja a megrendeléseket teljesíteni.
Na mindegy ne is merüljünk ebbe bele mert itt teljesen felesleges a bill.-t koptatni.
Pl. nem fikáztam soha az újabb fajta Focus-t. Mert nem ismertem. A múlt héten mentem egyel és el voltam hűlve hogy az ajtókárpitban nincs szövet rész.. full műanyag..
És a Skodát fikázzuk? Mer KGST vót? Nemá.. :)
GTPeti26-09-2010 04:47:27 // 18451
"A Skodáéknál ugyan olyan tömeg modell az octavia mint az Alfánál a 156.."
Csak az Alfa prémium márka a Fiat konszernen belül, a Skoda viszont egyáltalán nem az a VW-n belül.
Csak az Alfa prémium márka a Fiat konszernen belül, a Skoda viszont egyáltalán nem az a VW-n belül.
GTPeti26-09-2010 04:42:46 // 18450
De... biztos.
Igazad van, a Suzuki vásárlóközönsége nem feltétlenül esik egybe a vezetni tudók halmazával. Úgyhogy minden hárombetűs jól jön. :)
(Ugye ismerjük a "Suzukis egy külön állatfaj" című topicot. :))
(Megj.: Tisztelet a kivételnek.)
Igazad van, a Suzuki vásárlóközönsége nem feltétlenül esik egybe a vezetni tudók halmazával. Úgyhogy minden hárombetűs jól jön. :)
(Ugye ismerjük a "Suzukis egy külön állatfaj" című topicot. :))
(Megj.: Tisztelet a kivételnek.)
GEORGE26-09-2010 01:39:13 // 18449
A Skodáéknál ugyan olyan tömeg modell az octavia mint az Alfánál a 156.....nem?
Mitől különb egy rongybelsős 156-tól egy bőrbe öltöztetett 156?
nem karcollak, csak próbálom a megérten, hogy az octáviánál miért "szentségtörés" illetve miért nem lesz "exkluzív"
Szerintem a 156 esetében sem "nagy durranás" a bőr belső.....
Mitől különb egy rongybelsős 156-tól egy bőrbe öltöztetett 156?
nem karcollak, csak próbálom a megérten, hogy az octáviánál miért "szentségtörés" illetve miért nem lesz "exkluzív"
Szerintem a 156 esetében sem "nagy durranás" a bőr belső.....
Kazes☻26-09-2010 00:32:30 // 18447
a kormányt ki ne kapja a kezükből! :)))
Tom1226-09-2010 00:22:18 // 18446
Na, hallod, hogy indulnának bevásárolni télen a háziasszonyok? ;-))
Szerintem nem a lóerők miatt...:-)
Szerintem nem a lóerők miatt...:-)
Tom1226-09-2010 00:19:59 // 18445
Hehe... :-) Tudtam, erre utaltam az "általában"-al. Meg is akartam említeni a pár kivételt /Laurent & Klement - tisztelgés az ősök előtt ritka, mint a fehér holló, meg némelyik RS Recaro ülése /, de gondoltam, minek...:-)
Tényleg, nem akarok senkit megséteni /pl. L&K tulajokat/, de nekem olyan röhelyes, mikor egy "millió szériás" /mert mégis csak egy Octavia az alap/ autót "bebőröznek" és attól már "exkluzív"...
...ha hasonló árban gondolkodnék "exkluzív" /luxus/ autón, akkor biztos, hogy a Lancia Thesist választanám, ezen legalább látszik, hogy nem csak színleli a különlegességet, hanem "arra tenyésztették". Azért más egy ilyennel megjelenni, mint egy , Laurent & Klement-el, vagy akár Superb-el, mert azokat egy laikus is símán "leskodázza".:-)
...ha meg egy kicsivel "nagyobbat gondolnék", 2 oktávia, vagy egy Superb áráért meg jöhetne a Quattroporte:
...hogy ezt ne is említsem:
:-)
Apropó, Quattroporte! Nem tudtam, hogy miért tetszik a Z4-es BMW eleje, nemrég rádöbbentem, íme:
/gondolatban dobd le a szigonyt és rakd fel helyette a "veséket", naaa...? ;-)/
Jó, hogy vannak ezek az olasz formatervezők, legalább ellátják a világot ötletekkel! ;-DD
Tényleg, nem akarok senkit megséteni /pl. L&K tulajokat/, de nekem olyan röhelyes, mikor egy "millió szériás" /mert mégis csak egy Octavia az alap/ autót "bebőröznek" és attól már "exkluzív"...
...ha hasonló árban gondolkodnék "exkluzív" /luxus/ autón, akkor biztos, hogy a Lancia Thesist választanám, ezen legalább látszik, hogy nem csak színleli a különlegességet, hanem "arra tenyésztették". Azért más egy ilyennel megjelenni, mint egy , Laurent & Klement-el, vagy akár Superb-el, mert azokat egy laikus is símán "leskodázza".:-)
...ha meg egy kicsivel "nagyobbat gondolnék", 2 oktávia, vagy egy Superb áráért meg jöhetne a Quattroporte:
...hogy ezt ne is említsem:
:-)
Apropó, Quattroporte! Nem tudtam, hogy miért tetszik a Z4-es BMW eleje, nemrég rádöbbentem, íme:
/gondolatban dobd le a szigonyt és rakd fel helyette a "veséket", naaa...? ;-)/
Jó, hogy vannak ezek az olasz formatervezők, legalább ellátják a világot ötletekkel! ;-DD
Kazes☻26-09-2010 00:16:27 // 18444
2005-ben mikor vettük asszonyka kocsiját, voltunk több autót is megnézni. Persze én többször is visszavittem a Fiatokhoz és még hajlott is volna rá, de ezek közül semmi nem volt a kocsiban, viszont ha belepakoltuk, többre jött ki a végén, mint a stift és mivel az új autóról akkor még egyáltalán nem tudtam lebeszélni, így maradt is az. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?