Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GTPeti30-12-2009 11:16:25 // 16443
Nem is értem, miért van kb 5 éve csődvédelem alatt a Delphi. (De lehet, hogy régebb óta...) A részvényeik ennek megfelelően a pincében.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 11:13:07 // 16442
na igen a Delphi márkában ismét nem csalódtunk :DDD de legalább ők a legolcsóbb beszállítók :P
GTPeti30-12-2009 11:12:48 // 16441
Atesz,
"Sosem értettem hova, vagy miért kell egy diesel autót, akár normális tempós haladás mellett 3000 környékén forgatni. A 140-150-sem értem."

Az 5 seb JTD 140-nél majdnem 3000-et forog. És 140 nem egy kimondott száguldozás (pályán, természetesen :).
GTPeti30-12-2009 10:59:18 // 16440
Az OM651-hez nekem is volt szerencsém, ehhez készítettünk ECU-t anno. Az injektor-botránytól eltekintve, nem tudom, hogy lesz-e olyan tartós ez a motor, mint a régebbi MB motorok...
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2009 10:58:25 // 16439
ki vesz volvo-t? az 50 év feletti, potenciazavarokkal rendelkező urak :DDD
Whiteskull30-12-2009 10:38:27 // 16438
Akár egy felmasnizott féltégla. :))))
Ferko30-12-2009 10:37:02 // 16437
HA Te mondod Szőke Gandalf.:-)
Satti30-12-2009 09:36:23 // 16436
Élőben szép lesz az, már láttam hivatalos gyári fotókat, jól fog mutatni, akár az XC60.
Ferko30-12-2009 09:33:01 // 16435
Ahogy elnézem a Volvo is egyre rondább lesz. :-S
Satti30-12-2009 09:29:19 // 16434
Akkor az nem volt rendesen használva, bár a 123-asból a 200-as és 240-es volt a jobb diesel motor, benzinesben pedig a 280E.
Régen volt jópár darab 123-asom, némelyik, tengersok km-rel, de komoly gond egyikkel sem volt, ráadásul, "fillérekből" javítható, egyszerű, mint a fakocka.
Satti30-12-2009 09:25:55 // 16433
Mit tartogat 2010? klikk
Ferko30-12-2009 09:03:55 // 16432
Megbízható német technika.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tommi30-12-2009 02:17:50 // 16431
Chávez zsarolja a venezuelai autógyárakat

Éljen a cocalizmus és az államosítás :)))
Tommi30-12-2009 02:06:58 // 16430
Na, megint Merci-téma :)

Dízelmotor-botrány a Mercinél
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2009 19:43:15 // 16429
itt második szériás E taxik vannak a legtöbben 500e km igaz hogy kopog a futómű de még nem cseréltek bennük lengőkart meg szilenteket sem...bár csak az alfa itt tartana :P
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2009 19:02:02 // 16428
És sok birkának sok pénze, és jól lehet olcsó anyagokat luxusnak álcázni. Ennyi ma az autógyártás...:-) A 159 TI futóműve tán az egyetlen mai műszaki megoldás amit vérpezsdítőnek tartok, és nagyon-nagyon kéne. Persze nem ültem Corradoban vagy mi a tök az...Sirokkóban és Seat Cupraban, lehet azok is jók...biztos van még néhány jó konstrukció.
hajzi29-12-2009 18:54:01 // 16427
Hát azért vannak kivételek a mercinél is ,tavaly újítottam fel egy garantált 230 ezer kiló méteres123-as 3000 dieselt !
Atesz198729-12-2009 17:42:17 // 16426
A 3000-3200 az kurva sok egy diesel motornak. Még egy viszonylag kis köbcentis diesel sem szeret többet 2500-nál. A jó, nyomatékos, és normális méretű dieselt pedig el lehet használni 2000 körül. A 2.8HDi boxerünk hírből sem ismeri a 2500 feletti tartományt, és a kangoo-m is csak sűrgősebb kigyorsításokkor éri el ezt a fordulatot, pedig az csak 1.5-ös (igaz 106 lovas). Sosem értettem hova, vagy miért kell egy diesel autót, akár normális tempós haladás mellett 3000 környékén forgatni. A 140-150-sem értem. Ha valaki 170-180-al "siet" valahova az egy érthető dolog, de ha csak ennyivel mész jobban a megengedettnél, akkor semmivel sem érsz hamarabb, viszont a fogyasztásban, és a motor élettartamában jelentős különbségek vannak. Ha 90%-ban pályán forgott 3000-3200-t, akkor kb 1.5-szer többet forgott a motor, mint ha csak 120-130-al mentél volna. Magyarországon meg nincs is olyan autópályánk, ahol ilyen kis sebességkülönbséggel jelentős előnyhöz lehetne jutni. Még egy 3 órás útnál is max 20-25 perc. Akinek meg ennyi is számít, az induljon előbb, vagy tapossa neki rendesen.
Satti29-12-2009 17:11:31 // 16425
A korábbi Merci típusok nagyon jók voltak, a 123-ast nem lehetett tönkre tenni, a 124-es is még jófajta volt, akárcsak a régi S klasse a 126-os.
GTPeti29-12-2009 15:28:27 // 16424
Azért mondom, szerintem ott vmi turpisság lehet a dologban. Szerintem a MB számolt azzal, hogy az állami autókat állandóan mossák és nem lenne túl pozitív ha felpúposodna/kifakulna a fényezés.
ystuc29-12-2009 15:02:41 // 16423
Mondjuk a fényezésre nincs panasz, nálunk eléggé sűrűn le vannak mosva géppel. És az Audik fényezéséhez képest marha jól bírják. Az Audiké... Hát nem szép...
ystuc29-12-2009 15:01:35 // 16422
Nem páncél. :-P
GTPeti29-12-2009 14:58:10 // 16421
Mondjuk a GM-es fiúk viselkedése ez esetben tényleg indokolná pár volgás meggyőzőember megjelenését... :)
Nem csak a ruszkikkat, hanem mindenkit hülyére vettek.
Tommi29-12-2009 14:41:00 // 16420
Ha már Merciről volt szó:

Jópofa cikk a TC-n :)))

Klikk
Tommi29-12-2009 14:40:14 // 16419
Az oroszok perrel fenyegetik a GM-et

Miért nem vagyok meglepődve? :))) A kedves elvtársak pofára estek és ezt most nehezményezik :)
GTPeti29-12-2009 14:35:25 // 16418
Akkor, lehet, hogy kétféle minőségben gyártották. A népnek és állami megrendelőknek...
(Végülis elég csak pár számot átírni és máris vastagabb festékréteggel fényez a robot.)
Seriff29-12-2009 13:38:14 // 16417
Véd a páncél :D
ystuc29-12-2009 13:35:36 // 16416
OK. Nálunk most így fejből nem tudom, hogy hány kerek lámpás Merci van, de ilyen estről nem tudok.
GTPeti29-12-2009 13:34:15 // 16415
Attól még így van. Nem egy esetről hallottam az ismerőseim körében. Akit érdekel a téma, bőven talál ezzel foglalkozó német fórumokat is.
Seriff29-12-2009 13:12:13 // 16414
Az első lámpájuk állapota is vicces pár év után...
ystuc29-12-2009 13:10:58 // 16413
Ezt már kitárgyaltuk egyszer... A céges kocsijainkra ez nem jellemző. :-)
GTPeti29-12-2009 13:09:54 // 16412
Nem is beszélve arról, hogy az első kereklámpás E-Mercik szeretnek rozsdásodni is. Az ajtócsere (gariban) ezeknél szinte mindennapos.
Seriff29-12-2009 13:05:59 // 16411
A dupla kerek lámpás E-osztály már nem igazi Merga állítólag, a korábbiak jobban bírják :)
Egyik cimborám vett egy ~25éves S Klasse 300TD-t, amiben 750ezer km körül van ás hibátlan :D
Xixo29-12-2009 13:03:27 // 16410
Nem tudom, nem tudom. Azért elég költséges lenne ezt eljátszaniuk. Meg attól, hogy valami divatos még nem feltétlen fog tetszeni nekem. Persze sok a birka... :)
Poló29-12-2009 12:35:46 // 16409
Merci taxikról ne is beszéljünk. Múltkor jöttünk haza Győrből egy E osztállyal, olyan 2000 körüli évjárat lehetett, csörgött-zörgött mindene, félúton a taxis kiszállt megnézni, hogy nem -e esik szét az autó.
Azóta volt párszor 2 éves Passat, 2000 körüli A6 Avant meg egy egyterű Opel, ez sem lehetett öreg, ezekkel semmi gond nem volt, nagyon szépen mentek. Mondjuk az Opel nekem kényelmetlen volt elöl, a majd 1 órás út során megfájdult a derekam.
Seriff29-12-2009 12:12:21 // 16408
"3700000 km-s focus"? Az már merci taxikat megszégyenítő ;PP
satya29-12-2009 12:08:24 // 16407
90%-a 140-150 km/h autópálya. ez kb 3000-3200 rpm, ami azért a mai dieseleknek nem okozhat/na/ gondot. a sajátomat is forgatom ennyire. de nem is a motorjával van bajom, bár a 100 lóhoz képest nem nagyon haladós, de hogy valami mindig szar rajta, az már nonszensz. volt 3700000 km-s focusom, tized ennyi bajom sem volt vele. a 350000 km-s 33-assal se. pedig az még hagyományos örvénykamrás volt. se a hűtésével se a többi szarsággal. fokozzuk. az 1 sbességet ujkora óta úgy veszi mint a szar szinkronos 33-as. próbáltak vele küzdeni, de nem sok sikerrel. a bér 1.4-es amit most adtak helyette, pedig már twinport, jobb nem beszélni. hangos erőtlen, viszont sokat fogyaszt.
Satti29-12-2009 10:36:21 // 16406
Mondjuk 3 év alatt 205 ezer km az nem kevés, sok más mostani típusban is kell már olyankor kőlteni erre-arra. Gondolom, nem épp kímélő üzemmódban van használva.
Satti29-12-2009 10:34:17 // 16405
Elég csak megnézni, mit hoztak össze az olimpiára, az nem semmi volt.
A National Geo-n láttam egyszer egy dok. filmet, ahogyan készűlt a "madárfészek" stadion, hát nem egyszerű volt, nagyon komolyak voltak a követelmények és a szigor.
satya29-12-2009 10:34:03 // 16404
Hamár astra! Van nekem 1 céges H, 17cdti. Az opel innovációja sikerres, mert megoldotta a vizzel hajtott autót!! :D.Mint tudjuk 110 fok körül járnak ezek a csoda szekerek, amitől a nyomás is kicsit megnő. Na az autó 3,5 éves 205000 km van benne /használom/, pár hónap alatt 4x voltam vele szervizben mert fogy a vizem. /NEM nem hengerfejes :D MÉG/. Hol valamelyik vizcső, hol a hűtő, megin vizcső stb... Német csoda! Volt már sok fajta autóm, céges, saját, de ennél szarabba még nem ültem. Ja és nagyrészt pályán megy 140-150 körül. A kadett komolyabb autó volt mint az a rom.
Volt nekem a köznép utálatát kivivó 33 1,8 td-m valahol 350000 km környékén adtam el, majd 9 évesen, de valahohy nem ette a vizet.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2009 10:18:52 // 16403
Ha már Ford: A Ford eleve gyárt Kínában, ott pedig elég hamar kiszivárognak az információk...Mellesleg Kínában azért kezdenek megjelenni a tudás alapú társadalom csírái. Nem elveszett nép, és igen gyakorlatiasak. Jól kombinálják a (be)szerzett tudást a józan paraszt ésszel :-) Persze van egy szint amihez ez már kevés, de 10 év és megérkeznek. Iszonyatos a tempójuk.
Satti29-12-2009 10:10:40 // 16402
Rajongói klip a Saabért
klikk
Satti29-12-2009 09:58:24 // 16401
A nagy kategóriás Volvoknak semmi közük a Ford-hoz, egyébkéánt a "kis" kategória, az S40, V50 és C30 is lényegesen komolyabb, mint egy Ford Focus, Mondeo.
Az XC60 pedig egy teljesen más világ, ahhoz képest pl. a Kuga, egy nagy nulla.
Kompressz úr29-12-2009 09:53:19 // 16400
Kérdés az, hogy honnan lesz saját kutatás-fejlesztésük, mivel ugye mostanság a Volvonál az a Fordtól jött. A k+f-hez tényleg kell a pénz, de nem árt némi tudás is, azt meg kétlem, hogy a Ford a tudásbázist is átadná a Geely-nek.
Satti29-12-2009 09:42:20 // 16399
Volvo-t csak használtban árulok. :-)
Egyébként minden marad a régiben, minden marad a helyén, a kínai cég brutális pénzt fog belenyomni a márkába, épp tegnap beszélgettem erről itt nálunk a Volvo részleg vezetőjével.
Kompressz úr29-12-2009 09:11:37 // 16398
Ismerkedsz már a kínai írásjelekkel? :)
Otto29-12-2009 09:07:24 // 16397
Teljesen depressziós vagyok! Ígérték, hogy karácsonyra meglesz a 8C-m, erre ezért nem készül, sztrájkol a munkás a Maseratinal . De ott van a csáposon a kicsike!:DDD
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2009 09:00:35 // 16396
Érdekes lenne belelátni...Ott van pl. a régi Fabia, egész csinos kis autó volt. Most itt az utód ami hogy néz már ki? Persze technikailag biztos jobb, csak ronda. Szándékos ez vajon? Lehet hülyeség, de én "trükköt" látok a dolog mögött. Több gyártónál egy sikerautó után jön egy jellegtelenebb, hogy majd a következő nagyobbat üssön. Régi Bravo/Brava,majd Stilo,és az új Bravo. Az Astra G, H, és ez az új számomra hasonló, és lehet a Skoda is ezt játsza. Persze lehet véletlen is, és csak én a saját ízlésemmel látom így.
Egyben biztos vagyok, a közízlés nem magától változik, azt befolyásolják. Szerintem nagyjából a designerek mondják meg, hogy mi lesz egy divatirányzat. Nyilván tesztelik az elképzeléseket, hogy hogy reagál rá a nép, és a nyerőket bevetik. Kár hogy nem rendes autóbuzikon tesztelnek...és főleg kár, hogy régi formákhoz csak a retro jegyében nyúlnak (bár van mikor ez jól sül el, pl az 500-as fityó egész üde jelenség).
És valahol én ezért is ragaszkodok az autómhoz, mert igaza van Paulusnak, gyártottak autót 2000 után is, de azok nem tudnak már úgy lenyűgözni. Nem mozdul meg bennem az a mindenáron kell érzés. Vagy én öregszem, nem tudom..régi romokért sokkal jobban tudok lelkesedni :-) Egy érvem van az újak mellett, a biztonság... Ezért is szeretnék cserélni 1-2 éven belül, sok a hülye az utakon.
Satti29-12-2009 08:53:59 // 16395
Sztem a Volvok jó autók, persze elsősorban a turbo benzines az igazi, azok rengeteget elmennek gond nélkűl.
Most is van nálunk egy V70 2.4T AWD, 200 lovas, minden extrával, nagyon szép állapotban, 257 ezer km van benne és az autó teljesen rendben van, mondjuk, mindig is rendesen volt tartva, normálisan szervízelve.
Satti29-12-2009 08:48:19 // 16394
Nem baj.....:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.