Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Satti06-01-2010 14:44:42 // 16543
Élőben nem néz ki rosszul, hasonló az eleje az XC60-hoz. Kiscsávóknak vagy csajoknak, pont jó. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2010 14:40:54 // 16542
csodálatos :)
Satti06-01-2010 14:24:51 // 16541
Xixo05-01-2010 15:25:56 // 16540
Köszi Csoki, sokat segítettél... :))
Még jobb lenne, ha kerülőúton járnék! :)
Még jobb lenne, ha kerülőúton járnék! :)
Ferke05-01-2010 15:13:07 // 16539
Épííccs garázst, vazze! Ez autógyilkolás!:))
Ferko05-01-2010 15:10:05 // 16538
Nálam is, mint a 146-nál.:-)
Ferko05-01-2010 15:09:28 // 16537
Én is vagyok így a 156-tal. Reggelente még csak el sem kezd melegíteni, mire beérek; bár langyos levegőt már fúj.:-DDD
Délután máér más a helyezet, mert menni kell ide oda.
Délután máér más a helyezet, mert menni kell ide oda.
Xixo05-01-2010 15:04:28 // 16536
Persze még így is sokkal kedvezőbb, mint a 47es 9-10 littyós fogyasztása. :)
Xixo05-01-2010 15:03:41 // 16535
Mire beérek épp felmelegszik. :(
Ferko05-01-2010 15:01:40 // 16534
Az valóban nem sok.:-DDD Be sem melegszik igazán nem?:-)
Ferko05-01-2010 15:00:25 // 16533
Oké, de nyáron meg megzabál annyi benzint, mint egy 2.5 V6, ha nem taposod neki.:-)
Xixo05-01-2010 14:42:24 // 16532
41ezer, abból én olyan 1300at tettem bele.
Persze ez se fog sokkal jobban enni, köszönhetően a 6-7 kilóméteres max távoknak, amit egyszerre megyek vele.
Persze ez se fog sokkal jobban enni, köszönhetően a 6-7 kilóméteres max távoknak, amit egyszerre megyek vele.
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 14:40:42 // 16531
A névleges és átlagos CO2 kibocsátásnak kell egy bizonyos szint alatt lenni. Vagyis egy gyár által eladott összes modell átlagos kibocsátása asszem 130g/km alatt kell hogy legyen 2012-től, különben méretes bünti van. Gondolom a túrós benyásokkal könnyebb ezt elérni. A téli városi autózás meg nem mérési üzemállapot :-) Magyarul kb ennyit ér az egész. Ettől függetlenül valahol el kell kezdeni, ez tény.
Ferko05-01-2010 14:33:35 // 16530
Mennyi km van benne most?
Nekem a 2.4 Mjet megeszik 7-8 lityót is amúgy.:-)
Nekem a 2.4 Mjet megeszik 7-8 lityót is amúgy.:-)
Xixo05-01-2010 14:33:08 // 16529
(Annyit azért hozzátennék, hogy nem járok óvatosabban vele, mint ahogy a 147essel jártam) :)
Xixo05-01-2010 14:31:56 // 16528
Pedig az nem is olyan nagyon sok. A Grande 1200 (ami nekem meglepően sok, mert a 47 is ennyi volt) és 6-6,2-t eszik amióta nálam van. Persze ez Mjet, de így is soknak tűnik elsőre. Még azért bízok benne, hogy ha jobban összeszokunk, akkor lesz ez kevesebb is! :))
Ferko05-01-2010 13:51:52 // 16527
1260.
Bizony annyit eszik. A hidegben 13 lityó volt a múltkor a fogyasztás.
És még Moni attól félt, hogy úristen mi lesz, ha V6-ot veszek, menynit fog az enni?:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bizony annyit eszik. A hidegben 13 lityó volt a múltkor a fogyasztás.
És még Moni attól félt, hogy úristen mi lesz, ha V6-ot veszek, menynit fog az enni?:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Xixo05-01-2010 13:43:00 // 16526
Nem mondod, hogy ilyen sokat eszik a Bravo?!? Hány kilós az?
Selmak05-01-2010 13:02:15 // 16525
Ez a CO2 kibocsájtási mánia is kalap fekáliát nem ér, motorvezérlést optimalizálják a laboraqtóriumi mérésre aminek köze nincs a való élethez.
Ferko05-01-2010 11:45:30 // 16524
Nem tehetek róla, jön magától.:-DDDDDD
Persze gyúrni jobb lenne.:-D
Persze gyúrni jobb lenne.:-D
Whiteskull05-01-2010 11:19:31 // 16523
Ne gondolkodj! :))))
Nem áll jól. :))))
Nem áll jól. :))))
Ferko05-01-2010 11:18:30 // 16522
Egy valamit nem értek. Most nagyon sok minden a szén-dioxid kibocsátás csökkentéséről szól ugyebár. Ezért vannak kisebb motorok. Csakhogy ezek turbósok és nagy lóerősek. Vagyis zabálják a benyát rendesen. (Bravo 1.4 Tjet 120 LE 10-11 liter, télen 13 is van). Ha többet esznek, akkor több benya is kell, vagy is több olaj. Ez nem környezetszenynező?
Ferko05-01-2010 11:11:15 // 16521
Bazzeg. Mindenkit elkap az őrület?:-)))))))
Selmak05-01-2010 10:59:51 // 16520
Oh my fucking G...
Ferke05-01-2010 10:46:11 // 16519
Na igen, ez az igazi szégyen egy sportautó történetében:((
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2010 10:45:07 // 16518
Hehe... Wartburg Rulez :-)))
Tommi05-01-2010 10:19:33 // 16517
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2010 10:15:06 // 16516
amúgy is csak 4 személyes mint az összes CLS :D
GabCsi05-01-2010 09:51:57 // 16515
3 ajtó kombi, csodás :DDD
Satti05-01-2010 09:50:26 // 16514
Nem egy új Polo, de azért nem rossz. :-))
Atesz198704-01-2010 21:01:47 // 16512
Reagáltam volna, csak nem voltam net közelben. Meg nem is akartam folytatni a vitát, mert nem akarok olyan dolgokat beböfögni a fórumba, amit az emberek maguktól nem akarnak elmondani.
Maradjunk annyiban, hogy az képtelenség, hogy a magasabb fordulat nem terheli jobban a motort. Nem azt mondom, hogy 2x annyi fordulat, lefelezi az élettartamot, ezt nem is lehet ennyire pontosan meghatározni. Az biztos, hogy jót nem tesz neki, melegítheted, cserélheted az olajat, és mormolhatsz imákat is az autódnak.
Azt is mondtad, hogy mostanában sokat kötegszem. 1.5 év fórumozás alatt egyszer sem olvastam a TS motorok csapágyának melegedéséről, és előre meg nem jósolható elolvadásáról. Pedig többekkel elő fordult, akiket nem akarok név szerint említeni, pont a vita elkerülése végett. Ez mindenkinek a magán ügye, hogy beírja-e ide Ők is így jártak, mikor a szerencsésebbek bizonygatják, hogy hülyeségeket beszélek, meg biztos Én voltam balfasz, meg a csapágyas motort lehet jó előre hallani, és a többi... Mindenesetre inkább tartsanak rossz Alfásnak, és mondom meg az igazat a márkáról, mint hogy tápláljam mások elvakultságát azzal, hogy elhallgatom az ilyen dolgokat. Aztán mikor lerohad az autójuk az út szélén, kiderül, hogy nem is voltak akkora Alfások, és menekülnek holmi suzukik, meg VW volánja mögé.
Maradjunk annyiban, hogy az képtelenség, hogy a magasabb fordulat nem terheli jobban a motort. Nem azt mondom, hogy 2x annyi fordulat, lefelezi az élettartamot, ezt nem is lehet ennyire pontosan meghatározni. Az biztos, hogy jót nem tesz neki, melegítheted, cserélheted az olajat, és mormolhatsz imákat is az autódnak.
Azt is mondtad, hogy mostanában sokat kötegszem. 1.5 év fórumozás alatt egyszer sem olvastam a TS motorok csapágyának melegedéséről, és előre meg nem jósolható elolvadásáról. Pedig többekkel elő fordult, akiket nem akarok név szerint említeni, pont a vita elkerülése végett. Ez mindenkinek a magán ügye, hogy beírja-e ide Ők is így jártak, mikor a szerencsésebbek bizonygatják, hogy hülyeségeket beszélek, meg biztos Én voltam balfasz, meg a csapágyas motort lehet jó előre hallani, és a többi... Mindenesetre inkább tartsanak rossz Alfásnak, és mondom meg az igazat a márkáról, mint hogy tápláljam mások elvakultságát azzal, hogy elhallgatom az ilyen dolgokat. Aztán mikor lerohad az autójuk az út szélén, kiderül, hogy nem is voltak akkora Alfások, és menekülnek holmi suzukik, meg VW volánja mögé.
Erhard 242 (Pure Energy)04-01-2010 20:38:09 // 16511
ez nem néz ki szarul CLS sportkombi...klikk...
Inter156 (il mascalzone)04-01-2010 19:49:19 // 16510
A Svéd autók is ott vannak a toppon! Tényleg a Saabot is eladták,valahol így hallottam!
Én már az Ericssonnál is kiakadtam,mikor be Sonysodott:-))))))
Én már az Ericssonnál is kiakadtam,mikor be Sonysodott:-))))))
GEORGE02-01-2010 20:31:30 // 16508
nincs itt para :-)
Marklar15502-01-2010 20:29:47 // 16507
Satti02-01-2010 20:28:01 // 16506
Csak kérdeztem, nem állítottam, annyira nem érdekel, nem kell a para. :-)
Wickey02-01-2010 18:07:47 // 16505
hja.
Vagy a harmincszorosát fogja kibírni, vagy csak százalékos különbségek lesznek. Előbbi esetben azért, mert valami abszolút banális ok miatt szétbaszódik a motor (pl. túlmelegszik valami jóságos vízköves hűtő vagy jóképességű fagyálló miatt, esetleg bekajálja az olajat és csapágyas lesz), utóbbi esetben meg akkora szórás van a felhasználók jobblába valamint a karbantartáshoz használt anyagok minősége miatt, hogy elveszik a mérhetősége a hibahatárban :DDD
Vagy a harmincszorosát fogja kibírni, vagy csak százalékos különbségek lesznek. Előbbi esetben azért, mert valami abszolút banális ok miatt szétbaszódik a motor (pl. túlmelegszik valami jóságos vízköves hűtő vagy jóképességű fagyálló miatt, esetleg bekajálja az olajat és csapágyas lesz), utóbbi esetben meg akkora szórás van a felhasználók jobblába valamint a karbantartáshoz használt anyagok minősége miatt, hogy elveszik a mérhetősége a hibahatárban :DDD
GEORGE02-01-2010 18:03:43 // 16504
Főtengelyfordulatról volt szó.
A nagyobb sebesség miatt nagyobb az igénybevétel, de könyörgöm dupláját nem fogja kibírni az a motor amit csak felével terhelsz!!! Ezt mikorra értitek már meg???
A nagyobb sebesség miatt nagyobb az igénybevétel, de könyörgöm dupláját nem fogja kibírni az a motor amit csak felével terhelsz!!! Ezt mikorra értitek már meg???
Átok79146TD02-01-2010 16:40:49 // 16503
Sztem Atesz arra gondolhatott hogy magasabb fordulaton nagyobb terhelést kap a motor.
az más kérdés hogy nem ezt fogalmazta.
az más kérdés hogy nem ezt fogalmazta.
Satti02-01-2010 16:18:44 // 16502
Csak kérdezem: Nagyobb sebesség, nagyobb terhelés, nagyobb igénybevétel, nagyobb motorkopás, vagy nem így van?
GEORGE02-01-2010 16:05:27 // 16501
Én ezt írtam neki, mert az autóvásárlós topicban elkezdte kifigurázni, hogy itt miket mondtunk neki.
Igazából értelmeset nem reagált rá :-)))))
Bocs Atesz, de így volt, nem?
Bakker ha buta vagy akkor inkább hallgass :-)))
1óra alatt mész egy autóval amiben 2000-et forog percenkénta főtengely. Ehhez a fordulathoz tartozzon 100km/h-ás sebesség. Tehát 100 kilométert fog haladni.
Aztán máskor 4000-el mész szintén 100kilométert de ugye a sebességed 200km/h lesz. A 100kilométert ezért fél óra alatt tudod megtenni.
szóval szerinted mennyit fog fordulni mindkét esetben a főtengely????
Segítek inkább, mert gondolom még most sem érted....
2000 ford/perc 60 percen keresztül az 120.000 fordulat.
4000 ford/perc 30 percen keresztül az 120.000 fordulat.
Remélem már kezded érteni, és most már nem másokat tartasz hülyének :-))
Igazából értelmeset nem reagált rá :-)))))
Bocs Atesz, de így volt, nem?
Bakker ha buta vagy akkor inkább hallgass :-)))
1óra alatt mész egy autóval amiben 2000-et forog percenkénta főtengely. Ehhez a fordulathoz tartozzon 100km/h-ás sebesség. Tehát 100 kilométert fog haladni.
Aztán máskor 4000-el mész szintén 100kilométert de ugye a sebességed 200km/h lesz. A 100kilométert ezért fél óra alatt tudod megtenni.
szóval szerinted mennyit fog fordulni mindkét esetben a főtengely????
Segítek inkább, mert gondolom még most sem érted....
2000 ford/perc 60 percen keresztül az 120.000 fordulat.
4000 ford/perc 30 percen keresztül az 120.000 fordulat.
Remélem már kezded érteni, és most már nem másokat tartasz hülyének :-))
Satti02-01-2010 15:52:40 // 16500
Mondtam már, hogy élőben szép lesz, majd meglátod. :-)
satya02-01-2010 10:24:32 // 16499
nem tudom menníire vagy járatos az autók világában de z én tippem szerint a ducato az teherautó. a 33-as nem olyanom nekem is volt. akkor vettem amikor te 7 éves voltál.
satya02-01-2010 10:22:54 // 16498
lassan másolom, hogy te is megértsd:
plusz 1km megtételéhez ugyan annyi fordulat szükséges, ha 5. ben vagy. csak 1 perc alatt lesz több fordulat. a motoroknak
sehol nem irtam a 4. fokozatot. másrészről tippelni a tipmixben szoktam. de lehet hogy medoldottad a relytélyt, és z opelszervizben is tippelnek a hibára, ezért szarik be állandóan. mostmár csak arra kellene rá tippelni, hogy melyik hűtőcsevem forog a legtöbbet, mert az lesz a következő ami szétmegy. köszi a tippet, szabadalmaztasd. :D
plusz 1km megtételéhez ugyan annyi fordulat szükséges, ha 5. ben vagy. csak 1 perc alatt lesz több fordulat. a motoroknak
sehol nem irtam a 4. fokozatot. másrészről tippelni a tipmixben szoktam. de lehet hogy medoldottad a relytélyt, és z opelszervizben is tippelnek a hibára, ezért szarik be állandóan. mostmár csak arra kellene rá tippelni, hogy melyik hűtőcsevem forog a legtöbbet, mert az lesz a következő ami szétmegy. köszi a tippet, szabadalmaztasd. :D
Ferko02-01-2010 09:22:29 // 16497
Nekem az S60-as teszett anno. De ez az új........
Satti01-01-2010 12:39:46 // 16496
Ez valóban így van, ahogy szokták mondani, csodák nncsenek. :-)
Főleg manapság, a 2 óra előny, nem igazán ér meg + 15 ezer Ft-ot, ráadásul nem is annyira sok az az előny egy annyira hosszú úton.
Főleg manapság, a 2 óra előny, nem igazán ér meg + 15 ezer Ft-ot, ráadásul nem is annyira sok az az előny egy annyira hosszú úton.
Wickey01-01-2010 12:25:35 // 16495
na, megjött a versenydízel szakosztály. :-P
Az első fele pipa, a második felében viszont nem fogunk egyetérteni soha. Asszem nem vádolhatsz meg azzal, hogy csiken lennék, mégse döngetek autópályán, pont az altatós duma, és a 130-170 közötti fogyasztáskülönbség miatt.
Mellesleg tudod mi kell a 30-as sebességkülönbséghez? Nem ám a 130 helyett 160, hanem a 130 helyett 180-190 tartósan legalább. Szóval példának okádék, az én átlagsebességem évek óta 115km/h (11,5 óra) tankolássaal megállással mindennel együtt 1300km-en, stabil 130-at megyek és kevésszer állok meg (tipikusan egyszer a hatodik óra után). Haver nem szívbajos, ő nem 130-at megy hanem MO-n 180+, Ausztria 140 tempomat, NO Vmax, na, ő így tud 135-140-es, (9,5 óra) ha nagy mázlija van este jön és nincs dugó 23:00 körül Würtzburgnál az autópályán, na akkor 145-ös átlagot (9 óra) hozni. És ugyanott áll meg, Passau előtt NO-ban, egyszer, mint ahogy én tehát még csak nem is baszakodik sokat ő se. Két óra nem kevés, de az az 50 liter gázolaj se kevés, ami az ő és az én fogyasztásom között figyel KÜLÖNBSÉGként. Persze ő megteheti, én nem, ha megtehetném és nem lenne gecinagy válság, én is rugdosnám neki. Mer mér ne. De nem kifizetődő. Csak van aki kifizeti. Ennyi. :-P
Az első fele pipa, a második felében viszont nem fogunk egyetérteni soha. Asszem nem vádolhatsz meg azzal, hogy csiken lennék, mégse döngetek autópályán, pont az altatós duma, és a 130-170 közötti fogyasztáskülönbség miatt.
Mellesleg tudod mi kell a 30-as sebességkülönbséghez? Nem ám a 130 helyett 160, hanem a 130 helyett 180-190 tartósan legalább. Szóval példának okádék, az én átlagsebességem évek óta 115km/h (11,5 óra) tankolássaal megállással mindennel együtt 1300km-en, stabil 130-at megyek és kevésszer állok meg (tipikusan egyszer a hatodik óra után). Haver nem szívbajos, ő nem 130-at megy hanem MO-n 180+, Ausztria 140 tempomat, NO Vmax, na, ő így tud 135-140-es, (9,5 óra) ha nagy mázlija van este jön és nincs dugó 23:00 körül Würtzburgnál az autópályán, na akkor 145-ös átlagot (9 óra) hozni. És ugyanott áll meg, Passau előtt NO-ban, egyszer, mint ahogy én tehát még csak nem is baszakodik sokat ő se. Két óra nem kevés, de az az 50 liter gázolaj se kevés, ami az ő és az én fogyasztásom között figyel KÜLÖNBSÉGként. Persze ő megteheti, én nem, ha megtehetném és nem lenne gecinagy válság, én is rugdosnám neki. Mer mér ne. De nem kifizetődő. Csak van aki kifizeti. Ennyi. :-P
Szabi(kispalinagyobbikfia)31-12-2009 19:17:21 // 16494
akkor legyen Subaru azoknak lelke van :P és ez nálam sokat számít :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
495
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?