Melyik része nem tetszik???
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Zsolt15527-02-2009 18:06:54 // 12993
Satti27-02-2009 17:53:07 // 12992
Egy a lényeg, az EU-s környezetvédelmi szabályok miatt kellett ilyet is belevenni a típusok közé, így nem kap hatalmas büntit a gyár.
Satti27-02-2009 17:47:00 // 12991
Rendelhető lesz, de nagy valószínűséggel sokat nem fognak belőle venni, épp ez a lényeg, viszont ha kell, van, nem lehet azt mondani, hogy ilyet nem gyártanak.
Satti27-02-2009 17:44:35 // 12990
Persze, hogy fogják gyártani, mint ahogyan van 120 lovas 159 is, meg 78 lovas MiTo, de egy bizonyos rendelet miatt lesz gyártásban az autó, itt nálunk a Volvo részleg vezető elmagyarázta nekem, mikor én is szőrnyülködtem, de most nem akarom hosszúra ereszteni a dumát, mindenesetre a Volvo nagyon jól áll az eladások terén, mondjuk, most nagyon jók a modelleik is, szinte mind sikeres, főleg az XC 60, azt alig győzik gyártani, annyi a megrendelés rá.
Buksi27-02-2009 15:29:25 // 12989
Hogy te milyen ingerült vagy ma! :-DDDDDDDDDDDDDDDD
GTPeti27-02-2009 15:28:40 // 12988
Nem... egy dízelgolffal!!.... Még jó, hogy ezzel a géppel!!! :)
Poló27-02-2009 15:27:02 // 12987
Mostanában az autógyártók nem tehetik azt meg, hogy olyan dolgokat fejlesszenek ki, amik nem lesznek nyereségesek. Szóval ha már megcsinálták azt az 1,6D-t, akkor azt gyártani is fogják és reményeik szerint hozni is fog a konyhára.
Buksi27-02-2009 15:26:48 // 12986
Mármint ezzel a Mercivel? :-)
GTPeti27-02-2009 15:25:54 // 12985
(Nem ellenkeznék nagyon, ha egy több ekm-es próbautat kellene megtenni és Bp. is beleférne...)
Buksi27-02-2009 15:22:13 // 12984
Semmi gond! :-DD
GTPeti27-02-2009 15:20:58 // 12983
Bocs, többször nem fordul elő. :))
Buksi27-02-2009 15:19:19 // 12982
Na hát, azért nem mindegy! :-)))))))
GTPeti27-02-2009 15:18:39 // 12981
Bocs, mégsem. Hanem egy ilyenen:
GTPeti27-02-2009 15:16:51 // 12980
A kollégák éppen egy (pontosan) ilyen autón matatnak:
Buksi27-02-2009 10:33:39 // 12979
Nagyon ótvar a műszerfala! :-(
GTPeti27-02-2009 10:29:46 // 12978
...amit tudtommal már nem lehet rendelni. Tehát pont fordított a helyzet, vagy még annál is rosszabb a Saab javára. Ők nem egy régi motort tettek bele egy adott modell utódjába "tradícióból".
GTPeti27-02-2009 10:26:06 // 12977
"az 1.6-os csak a kirakatba készül" Szép kis kirakat...
(Mellesleg én olyat nem tudok elképzelni, hogy hivatalosan bejelentik és mégsem rendelhető. Mert ez viszont tényleg törvényellenes lenne.)
(Mellesleg én olyat nem tudok elképzelni, hogy hivatalosan bejelentik és mégsem rendelhető. Mert ez viszont tényleg törvényellenes lenne.)
Satti27-02-2009 08:04:23 // 12976
Egyébként semmivel nem leszz rosszabb, mint a 159-es a 120 lovas diesel motorral.
Satti27-02-2009 08:01:30 // 12975
Nem tudjátok, mi van a háttérben.:-))
Ezt a típust csak egy bizonyos rendelet miatt fogják gyártani a svédek, ez pont olyan, hogy le kellett gyártani egy szériát, ahhoz, hogy indulni leheseen a rally-ben, vagy hogy van 78 lovas MiTo, csak azért, hopgy olaszban a kezdő jogosítvánnyal rendelkezők is vehessenek belőle.
A Volvo S80-nak van D5 dupla turbo-s 205 lovas motorja is már, az igen komoly, abból fognak többet eladni, az 1.6-os csak a kirakatba készül, egy projekt miatt, ennyit megér a cégnek, ami a Saab-al ellentétben abszolút nincs semmilyen bajban.
Ezt a típust csak egy bizonyos rendelet miatt fogják gyártani a svédek, ez pont olyan, hogy le kellett gyártani egy szériát, ahhoz, hogy indulni leheseen a rally-ben, vagy hogy van 78 lovas MiTo, csak azért, hopgy olaszban a kezdő jogosítvánnyal rendelkezők is vehessenek belőle.
A Volvo S80-nak van D5 dupla turbo-s 205 lovas motorja is már, az igen komoly, abból fognak többet eladni, az 1.6-os csak a kirakatba készül, egy projekt miatt, ennyit megér a cégnek, ami a Saab-al ellentétben abszolút nincs semmilyen bajban.
Zsolt15527-02-2009 07:48:53 // 12974
Akkor nagyon az sem fog menni. Egy napig volt nálunk két új benzines Renault Twingo.
Egy 1,2-s szívó,
és egy 1,2 GT (Turbo) 100LE-vel.
Egész jó kis autó lett.
Az 1,2 elég lomha volt, az 1,2GT-t viszont kicsit magasabb fordulaton kellett tartani, hogy élvezhesse az ember a teljesítmény különbséget.
Kívülről csak a ködlámpa melletti felirat, és a 15"-os felni különböztette meg őket.
Egy 1,2-s szívó,
és egy 1,2 GT (Turbo) 100LE-vel.
Egész jó kis autó lett.
Az 1,2 elég lomha volt, az 1,2GT-t viszont kicsit magasabb fordulaton kellett tartani, hogy élvezhesse az ember a teljesítmény különbséget.
Kívülről csak a ködlámpa melletti felirat, és a 15"-os felni különböztette meg őket.
Zsolt15527-02-2009 07:28:37 // 12973
Ez tényleg az. :-(((
Zsolt15527-02-2009 07:26:00 // 12972
Egyéni autók az tényleg, csak szerintem még az olasz autóknál is rosszabbul tartják az árukat.
Xixo27-02-2009 04:36:56 // 12971
Embertelen lehet ilyen korán kelni.....
Süni27-02-2009 04:03:09 // 12970
Én meg nem soká megyek! :-)
Xixo27-02-2009 04:01:38 // 12969
Lassan megyek már, csak nemrég jöttem meg melóból.... :))
Süni27-02-2009 03:48:52 // 12968
Nem tudsz aludni? :-)
Xixo27-02-2009 03:38:40 // 12967
Simán megtehették volna, mert nem hiszem, hogy többe kerülne legyártani egy 2.0-át, mint egy 1.6-ot. És ha azt adták volna a belépő áron, akkor abból adtak volna el olyan sokat. Csak így beszűkült volna egy cseppet a motorpaletta....
GTPeti26-02-2009 20:02:43 // 12966
"A 156 átlagban 100-150 kg-val nehezebb csak egy 145-ösnél."
Ezért írtam hogy kizárlóag presztízs okokból. Egy egyhat, az egyhat.
Más szavakkal: A Golf és hozzáhasonlók leggyakoribb motorja.
Ezért írtam hogy kizárlóag presztízs okokból. Egy egyhat, az egyhat.
Más szavakkal: A Golf és hozzáhasonlók leggyakoribb motorja.
Atesz198726-02-2009 19:53:09 // 12965
A 156 átlagban 100-150 kg-val nehezebb csak egy 145-ösnél. Nem kell félteni az az 1.6 TS-t szerintem. Meg az idő is őket igazolta, mert nagyon sokat eladtak belőle. :) De amúgy, ha sportos szívvel nézzük, valóban a 2.0TS-nek kéne a belépő modellnek lennie.
Vikking 31126-02-2009 19:44:28 // 12964
Aztarohadt... Most komolyan, ENNEK mi értelme?!
Az A3-mas még alapból sem kicsi... Mondjuk 147-es méretű. Plusz az, hogy kabrió... :O
És ezek a motorok mit bírnak? Élettartamra gondolok.
Az A3-mas még alapból sem kicsi... Mondjuk 147-es méretű. Plusz az, hogy kabrió... :O
És ezek a motorok mit bírnak? Élettartamra gondolok.
Poló26-02-2009 19:38:18 // 12963
Nálunk Győrben tesznek az A3 Cabrioba 1,2-es turbómotort 102 lóerővel. Állítólag nagyon lusta :))
Gondolhatod, egy cabrio sokkal több merevítéssel bír, mint egy mezei társa, így a súlya is nagyobb :))
Gondolhatod, egy cabrio sokkal több merevítéssel bír, mint egy mezei társa, így a súlya is nagyobb :))
Vikking 31126-02-2009 19:36:14 // 12962
Igen, de az azért egy mennyivel kisebb bódé? ... :)
Ez már az alulmotorizáltság csúcsa. Azért az 1.6 TS még mindig nem mondható klasszikusan alulmotorizált autónak. Ez az S80 tényleg az ezres polokkal lehet versenyben. Minden irónia nélkül!
Ez már az alulmotorizáltság csúcsa. Azért az 1.6 TS még mindig nem mondható klasszikusan alulmotorizált autónak. Ez az S80 tényleg az ezres polokkal lehet versenyben. Minden irónia nélkül!
Wickey26-02-2009 19:36:09 // 12961
örülj, hogy a 147be nem emelték át már az 1.4TS-t :-PPP
Buksi26-02-2009 19:33:08 // 12960
Egyet kell, hogy értsek veled! :-)
GTPeti26-02-2009 19:31:55 // 12959
Annyit még hozzátennék az 1.6-os TS motor iránti minden tiszteletem ellenére, hogy ha rajtam múlik a 156-ban is 1.8 lett volna a legkisebb motor. Tisztán presztízs okokból.
GTPeti26-02-2009 19:15:47 // 12958
Pontosan. És az állandó pörgetés miatt szép lesz a várható motorélettartam is...
Atesz198726-02-2009 19:03:12 // 12956
Az állandó 3500.as fordulat meg majd direkt jót tesz neki, mikor 90-el kell menni. :) Amennyit megspórol, annyival többet is fog költeni rá. Arról nem is beszélve, hogy szerintem egy 130-150 lovas 2.0D egy ekkora autóban nem eszik többet az 1.6 D-nél... Még ha 120 lovas az az 1.6, akkor sem.
Kau26-02-2009 18:54:54 // 12955
Tesznek majd rá egy nagy műanyag burkolatot és egy gombostűt se tudsz leejteni mellette :)))
Youri26-02-2009 18:50:31 // 12954
Nehéz lesz... :-D Ez egy (rossz) vicc!!!!
GTPeti26-02-2009 18:45:55 // 12953
Jól van na. Csak próbáltam vmi előnyt találni ebben az ámokfutásban. :)
Wickey26-02-2009 18:43:49 // 12952
Á, ugyanúgy nem lesz jó senkinek, hiszen be lesz attól még nyomorgatva a tűzfalhoz a motor, hogy értelmes legyen a kocsi súlyelosztása. Még vezérműszíjat se lesz sokkal jobb cserélni rajta, hiszen ANNYIVAL nem rövidebb, hogy felülről hozzá lehessen férni, de annyival meg rövidebb, hogy leszedett jobb oldali dobbetéttel még szarabban lehessen hozzáférni. Szóval fasza lesz. :)
GTPeti26-02-2009 18:40:53 // 12951
Nézzük pozitívan a dolgot: Újra fellélegezhetnek a Trabant-motorteren szocializálódott szerelők. A szereléshez határtalan tér áll majd rendelkezésre, ám a motort előbb meg kell találni. :)
Vikking 31126-02-2009 18:37:14 // 12950
(Ja, rossz légtömegmérővel, három működő hengerrel és utánfutóval... :D)
Youri26-02-2009 18:32:08 // 12949
Igazi erőgép:-DDDD
Ez durva egyébként......
Ez durva egyébként......
Vikking 31126-02-2009 18:31:02 // 12948
Meg végre lesz az 1.4-es 90 lovas 146 Boxiknak megfelelő ellenfél :DDD
GTPeti26-02-2009 18:29:22 // 12947
A vagány egyhatos...
(Igen nagy kéjelgés közepette fogom az Uno-val körbeautózni. :)))
(Igen nagy kéjelgés közepette fogom az Uno-val körbeautózni. :)))
GTPeti26-02-2009 18:27:27 // 12946
Xixo26-02-2009 03:26:22 // 12944
Esetleg a belépő motorok teljesítményét, meg a opeles vagy japán(?) "izájnt".... :)))
De tudom, hogy szemét olaszautóbuzi vagyok!! :))))
De tudom, hogy szemét olaszautóbuzi vagyok!! :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?