Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

AlfaZsolti10-02-2009 00:47:00 // 12843
Nekem is csak Luigee nek nem hiszem még nem láta szegény
Whiteskull10-02-2009 00:44:57 // 12842
Nekem jó így is! :))))
Buksi10-02-2009 00:43:42 // 12841
Egyedi az már biztos! :-DDDDDDD
AlfaZsolti10-02-2009 00:43:03 // 12840
Piros lesz ez csak alapozó ! :-)
AlfaZsolti10-02-2009 00:41:39 // 12839
Az irás nem eröségem ezért elnézést a magyar tanároktol
Whiteskull10-02-2009 00:40:13 // 12838
Mondjuk szép rózsaszín lett. :))))))))))

A lányomnak tetszik. :))))))
AlfaZsolti10-02-2009 00:37:39 // 12837
A szoba festö gyerekek márcsak ijenek meg ojanok hogy lefestik a legjobb Alfáfás haver Luigee Alfáját ingyirt Ja meg a sajátotis ha van feskék
Buksi10-02-2009 00:15:58 // 12836
Hát te egy bátor gyerek vagy! :-DD
AlfaZsolti10-02-2009 00:13:23 // 12835
Ugyse áltam volna meg hogy ki ne menjek vele az utcára pedig igyvolt ez soksor igy biztos nem teszem 2004be kivonatam tavaj még mentem vele de mostmár nem fogok
Buksi10-02-2009 00:02:41 // 12834
Aztaqrvaaa... :-DDDDDDDDD
AlfaZsolti09-02-2009 22:39:09 // 12833
Kicsit megkelett anno erösiteni is csak há itt nár több vóót a rozsda mint aFiát itt 10centinyit kelett vágni itt kicsit többet kb25-30centit és kin vóót
Buksi09-02-2009 10:53:33 // 12832
Már akkor is mekkora hasa volt Marklarnak! :-DDDD
GTPeti09-02-2009 10:46:35 // 12831
Az még megérne egy misét, a Velencén készült videóba belenézni. 18x vs. 60-as tábla. (Uno Turbo...) ööö ööö
GTPeti09-02-2009 10:38:59 // 12830
Hajajj...
Nagyon jó talik voltak annakidején.
Buksi09-02-2009 10:35:11 // 12829
Már akkor is bandáztatok? :-))
GTPeti09-02-2009 10:33:40 // 12828
A bordó az enyém, a piros a Marklarrakéta. A kép nem tegnap készült... (Még nem voltak pl. alufelnik rajta. Viszont jobban egyben volt...)
GTPeti09-02-2009 10:13:53 // 12827
Szegény. :(

Az enyémnek az alsó küszöbvarrata törekszik igen erősen az energiaminimumra...
De meg kell, hogy gyógyuljon. :)
Buksi09-02-2009 10:05:55 // 12826
Egész pofásra sikeredett! :-))
Buksi09-02-2009 10:04:12 // 12825
Tulajdonképpen igazad van! Én is szeretek Alfázni! :-))))
Xixo09-02-2009 02:17:54 // 12824
Elég értelmetlen összehasonlítás....

Ennyi idő után két egyforma állapotú Unot sem találnak. Itt már nem a gyártási minőség, hanem a karbantartás a döntő.............
AlfaZsolti08-02-2009 23:25:52 // 12822
Hát döntsük ell Alfázunk vagy csak kácsingózunk. Szeretek Alfázni
Buksi08-02-2009 23:17:48 // 12821
Te aztán nem kispályázol! :-))
AlfaZsolti08-02-2009 23:13:51 // 12820
Az biztos. De készülni kell jön jön a 6ik Alfám
Buksi08-02-2009 23:08:25 // 12819
Hát te kész vagy teljesen! :-DDD
AlfaZsolti08-02-2009 22:27:45 // 12818
Még tavaj is mentem vele, söt ahogy szétvágtam szegényt képesvoltam kiálni vele a garázsbol :-) behaltatok volna :-)
Buksi08-02-2009 22:13:02 // 12817
Bakker, örülj neki, hogy nem szálltál el vele! :-O
Buksi08-02-2009 22:12:19 // 12816
Mér', az nem kell bele? :-DDD
AlfaZsolti08-02-2009 20:28:14 // 12815
Todomegy világ omlik ösze benetek de ezt én készitettem 2003 ba az Unó alá kicsit kivólt szakadva igy jártam vele több mint 20Ezer km
AlfaZsolti08-02-2009 20:05:20 // 12814
Uno vs Én de nem vagyok rá büszke. De Alfa lesz helyete ha öszejön kell a hely
GTVili08-02-2009 18:13:16 // 12813
Nincs...az hengerfej csavar....;-D
GTVili08-02-2009 18:11:26 // 12812
;-DDD Ez tényleg jellemző....pl ott volt a Vector nevű szuper-szutyok....sokszáz kehes lóerővel....az monták róla,hogy kétszáz felett felemelkedett az eleje,és mivel majdnem egyedi....a javítása hónapokba tellik...
Marklar15508-02-2009 16:03:31 // 12811
kesa07-02-2009 21:47:39 // 12810
A merev híd már csak Mustang-okban játszik, meg amíg volt, a Camaro-ban, szerencsére a Corvette normális futóművet kap. Kivéve talán a Trabant-style keresztlaprugót :D!
Buksi07-02-2009 21:46:36 // 12809
Örülök neki! :-))))
kesa07-02-2009 21:45:20 // 12808
Az egyetlen 32 szelepes motort GM alapon a Lotus csinálta meg nekik, saját erőből soha nem voltak rá képesek / hajlandók. Az a blokk nem oldal-, hanem felülvezérelt volt, szóval teljesen különbözött ezekből.
Az amcsikra jellemző, hogy űrrepülőgép-anyagból gyártanak kőbaltát :P. Titánium nyomórudak, hogy kibírja a 6000-nél magasabb fordulatot...
Wickey07-02-2009 21:45:08 // 12807
így van. Merev híd hátul, laprugók, egy vezműtengely 8 hengerhez... metál :-)
falcokc07-02-2009 21:44:46 // 12806
nem :-)))
Buksi07-02-2009 21:41:37 // 12805
Juuuppppiiiiiiiiii.... kösziiiii... :-)))))))))))))
Buksi07-02-2009 21:40:59 // 12804
De gondolom azért ez nem feltétlenül hátrány!? :-)))
falcokc07-02-2009 21:40:35 // 12803
nem felejtek :-)))
falcokc07-02-2009 21:40:01 // 12802
van benne pedig igazság :-)))
Buksi07-02-2009 21:39:32 // 12801
Hűűűű, a Corvettel?? :-O
El ne felejtsd, szavadon foglak! ;-)))))))))
Buksi07-02-2009 21:38:21 // 12800
Azért ezt falcokc-nak ne nagyon hangoztasd! :-DDDDDD
Buksi07-02-2009 21:36:58 // 12799
Néztem én is! Nagyon szépen megcsinálták! :-)
Buksi07-02-2009 21:36:18 // 12798
Van ott belőle még több is, csak nézd meg jól! ;-)))
Poló07-02-2009 20:37:28 // 12797
Az Audi is visszatért a hengerenként 4 szelepes technikára, holott már volt nekik 5 szelepes is :))))
falcokc07-02-2009 20:35:08 // 12796
majd viszlek :-))))))
Whiteskull07-02-2009 20:30:24 // 12795
Mert rájöttek, hogy a 16 szelep, az felesleges egy hengerfejbe. :))))))
GTVili07-02-2009 20:29:33 // 12794
Jó....de akkor sem értem,hogy miért mentek vissza a 8szelepes technikához......mikor már volt 16 szelepes hengerfejük......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.