Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Liquid12-10-2008 22:20:22 // 10093
hogyne vágnám :)
HátvédRomeo12-10-2008 22:19:36 // 10092
Ne,ne! :DD Ez hattalmas! :DDD
De kmolyan röhögök! ezen :DD télen előtem menjen. Tolja el a havat :DDDD
De kmolyan röhögök! ezen :DD télen előtem menjen. Tolja el a havat :DDDD
Wickey12-10-2008 22:18:20 // 10091
jelentem 27! Legalább :-)))
HátvédRomeo12-10-2008 22:18:13 // 10090
Liquid ez nem Neked szólt természetesen. Vágod ugye? :))
Youri12-10-2008 22:17:54 // 10089
Ez már büntetendő!!!
Youri12-10-2008 22:17:38 // 10088
Jéééézusooom!!!!!!!!!!!!!!
Wickey12-10-2008 22:13:46 // 10087
de itt van még egy csodálatos példány :-)))))))))
BŐVEN megéri megvenni, csakhogy letámaszd a ház elé, és minden reggel hangosan felröhöghess ha ránézel :-DD
BŐVEN megéri megvenni, csakhogy letámaszd a ház elé, és minden reggel hangosan felröhöghess ha ránézel :-DD
Liquid12-10-2008 22:13:09 // 10086
ez eddig eszembe sem jutott :)))
HátvédRomeo12-10-2008 22:12:12 // 10085
OFF
Bátor az biztos. Egy Asztma akkor is CSAK 1 Asztmás fos! He-he. Alfa Romeo mindörökké!!
Ezen pörgesd magad Öcsém! Igen csöndbe lettél. Mi van elvitte a cica a nyelved! Bszaki!!!
Bocsesz Halesz ezé!
ON
Bátor az biztos. Egy Asztma akkor is CSAK 1 Asztmás fos! He-he. Alfa Romeo mindörökké!!
Ezen pörgesd magad Öcsém! Igen csöndbe lettél. Mi van elvitte a cica a nyelved! Bszaki!!!
Bocsesz Halesz ezé!
ON
Wickey12-10-2008 22:11:32 // 10084
És rájöttem, hogy miért kanyarodnak ilyen lassan fel az opelesek, szuzukisok egy autópályafelhajtóra, azért mert ennyit tud a futómű.
ez így nem igaz. Aki ott lassú, az azért lassú, mert vagy béna fasz, vagy nem akar gyorsabban menni. Persze az Astra limbóhintó és rendszeresen rámjön a hányinger az imbolygástól, főleg a Konival szerelt 75 meg a Bilstein+Eibach kombós gtv6 után, de:
- Budapesten azért nem gáz, ha mittudomén egy-két gömbfej meg toronycsapágy 3-4 évenkénti cseréje árán kényelmes az autó és lehet vele effektíve HALADNI is.
- Annyit azért bőven tud, nem csak ez, hanem MINDEN autó, hogy már kényelmetlenül gyors legyen abban a kanyarban. (Ofkóz nem a hungaroringi célegyenesutániról van szó, hanem egy átlagkanyar egy átlag autópálya felhajtón). Elmondanám, hogy előttem ment egy haver egy full gyári, széria Skoda Feliciával, és a 2/A-ról gyorsabban kanyarodott le azzal a kis pattanással, mint ahogy nekem valaha is eszembejutna a 156-tal. Pedig aztán a felicsitá tényleg nem pályaautó... Erről ennyit.
- Bőven a passzív biztonsághoz sorolnám a plömm futóművet is. Több okból. Először is: ha libeg, bólogat, bizonytalan, akkor annak is érződik. Tehát a fószer visszafogja a germán söröslovak csörtéjét. Másodszor ha baj van, akkor a legutolsó dolog, ami meg fog menteni a napot, az a futómű lesz. Vagy idő, vagy hely nincs általában arra, hogy csinálj valamit, ha meg mindkettő van, akkor vagy bepánikol az ember, vagy nem tudja felmérni helyesen a dolgot. Ha a nap-föld-hold együttállás mégis úgy hozná, hogy van is másfél másodperce cselekedni, ki is tudja kerülni mondjuk félig a padkán, össze se fossa magát az ember, akkor TALÁN lehet némi szerepe a billegős futóműnek... de ez ettől függetlenül az esetek többségében tipikusan a boyracerhülyegyerekduma az összetört autó roncsai felett az árokszélén, hogy kiadtavolna hamégegymenetet vágunkarugóból...
A C14NZ a 60 lovas 1.4-es városban 7.5, országúton 6 litert kér. Sok? Kevés? Ennyit eszik a dízelem is. Majd' dupla olyan erősen. Abszolút értékben viszont vállalható értékek.
maga az ajtó is papírvékony kárpitostul együtt. Állítom, hogy a 75-é vastagabb.
Ez megintcsak félig igaz. Tudtommal a Fasztra volt az első olyan autó (legalábbis a középkategóriában) amiben széria volt az ajtókban az oldalmerevítés ütközés esetére. Abban a papírvékony ajtóban elvileg két kurva vastag csődarab szalad keresztben és köti össze az A és B oszlopcsonkokat. Láttál már 75 ajtót lebontott kárpittal? Egy hülyegyerek robogós is simán bekopog rajta, és annyit se mond rá az ajtó, hogy fapapucs... csak a küszöb miatt fog pofával előre beesni az öledbe.
Szerintem teljesen ésszerű dolog egy ilyen autó munkagépnek.
Ha nekem kéne ocsó, könnyen fenntartható, nembüdös (=nemdízel) munkagép, akkor EZT itt ni elszaladnék megnézni. 1.8, klíma, nem látom hogy le lenne hullva róla a hátulja (opelrozsdásodás), és nem feltűnőbb, mint a többi az utcában tehát a cigányok se marják le pikkpakk. Ennyi pénzért meg mi kell más... :-)
ez így nem igaz. Aki ott lassú, az azért lassú, mert vagy béna fasz, vagy nem akar gyorsabban menni. Persze az Astra limbóhintó és rendszeresen rámjön a hányinger az imbolygástól, főleg a Konival szerelt 75 meg a Bilstein+Eibach kombós gtv6 után, de:
- Budapesten azért nem gáz, ha mittudomén egy-két gömbfej meg toronycsapágy 3-4 évenkénti cseréje árán kényelmes az autó és lehet vele effektíve HALADNI is.
- Annyit azért bőven tud, nem csak ez, hanem MINDEN autó, hogy már kényelmetlenül gyors legyen abban a kanyarban. (Ofkóz nem a hungaroringi célegyenesutániról van szó, hanem egy átlagkanyar egy átlag autópálya felhajtón). Elmondanám, hogy előttem ment egy haver egy full gyári, széria Skoda Feliciával, és a 2/A-ról gyorsabban kanyarodott le azzal a kis pattanással, mint ahogy nekem valaha is eszembejutna a 156-tal. Pedig aztán a felicsitá tényleg nem pályaautó... Erről ennyit.
- Bőven a passzív biztonsághoz sorolnám a plömm futóművet is. Több okból. Először is: ha libeg, bólogat, bizonytalan, akkor annak is érződik. Tehát a fószer visszafogja a germán söröslovak csörtéjét. Másodszor ha baj van, akkor a legutolsó dolog, ami meg fog menteni a napot, az a futómű lesz. Vagy idő, vagy hely nincs általában arra, hogy csinálj valamit, ha meg mindkettő van, akkor vagy bepánikol az ember, vagy nem tudja felmérni helyesen a dolgot. Ha a nap-föld-hold együttállás mégis úgy hozná, hogy van is másfél másodperce cselekedni, ki is tudja kerülni mondjuk félig a padkán, össze se fossa magát az ember, akkor TALÁN lehet némi szerepe a billegős futóműnek... de ez ettől függetlenül az esetek többségében tipikusan a boyracerhülyegyerekduma az összetört autó roncsai felett az árokszélén, hogy kiadtavolna hamégegymenetet vágunkarugóból...
A C14NZ a 60 lovas 1.4-es városban 7.5, országúton 6 litert kér. Sok? Kevés? Ennyit eszik a dízelem is. Majd' dupla olyan erősen. Abszolút értékben viszont vállalható értékek.
maga az ajtó is papírvékony kárpitostul együtt. Állítom, hogy a 75-é vastagabb.
Ez megintcsak félig igaz. Tudtommal a Fasztra volt az első olyan autó (legalábbis a középkategóriában) amiben széria volt az ajtókban az oldalmerevítés ütközés esetére. Abban a papírvékony ajtóban elvileg két kurva vastag csődarab szalad keresztben és köti össze az A és B oszlopcsonkokat. Láttál már 75 ajtót lebontott kárpittal? Egy hülyegyerek robogós is simán bekopog rajta, és annyit se mond rá az ajtó, hogy fapapucs... csak a küszöb miatt fog pofával előre beesni az öledbe.
Szerintem teljesen ésszerű dolog egy ilyen autó munkagépnek.
Ha nekem kéne ocsó, könnyen fenntartható, nembüdös (=nemdízel) munkagép, akkor EZT itt ni elszaladnék megnézni. 1.8, klíma, nem látom hogy le lenne hullva róla a hátulja (opelrozsdásodás), és nem feltűnőbb, mint a többi az utcában tehát a cigányok se marják le pikkpakk. Ennyi pénzért meg mi kell más... :-)
Youri12-10-2008 22:10:28 // 10083
Vagy éppen 231...Szomorú vagyok:-DDDDDDDDDDDDD
Grando12-10-2008 22:10:24 // 10082
Legalább kiszűri a gyenge láncszemeket. Nem Haleszék bérelték fel? :DDDD
Youri12-10-2008 22:10:04 // 10081
Meg az is az,h nem 213 pacis az enyém:-DD
Whiteskull12-10-2008 22:09:21 // 10080
Az is szomorú, hogy 11-12 körül eszik a városban a verdám, de hát ez van. :))))))))
Youri12-10-2008 22:08:19 // 10079
Igazad lehet,mert uaz a tahó stílus...
Youri12-10-2008 22:07:54 // 10078
Elég szomorú...
Liquid12-10-2008 22:05:29 // 10077
nem tudom mi ez mostanában, de szinte tuti hogy 1 ember áll mögötte, nagyon hasonló stílus
Kezd tele lenni a tököm vele. :(
Kezd tele lenni a tököm vele. :(
HátvédRomeo12-10-2008 22:03:30 // 10076
Mivel miota Amore-zok azóta indexről töröltem magam, mert kb 6 havonta köszöntem csak ott max. Pont hasonlók miatt.
Whiteskull12-10-2008 22:03:01 // 10075
Amíg ennyire egyszerű feltörni a "jelszót" addig mindig is lesz. :)))
HátvédRomeo12-10-2008 22:00:35 // 10073
Egy rugóra jár az agyunk nekem is ez lett feltűnő. Még a boxisok között se beszéltem vele még sose.
Youri12-10-2008 21:58:24 // 10072
Már megint??!?!?:-((
Whiteskull12-10-2008 21:58:23 // 10071
Mivel 3 éve frissítette utoljára a lapját, és eddig valami 15 körüli hsz-e volt, így elég gyanús ez a hirtelen aktivitás.
Nem kell visszaszólni neki, aztán beszélgessen csak magában. :)))))))
Nem kell visszaszólni neki, aztán beszélgessen csak magában. :)))))))
Grando12-10-2008 21:58:06 // 10070
Az a probléma, hogy ez nem feltörés, hanem az oldal gazdájának - mondjuk úgy - hanyagsága. :((((
HátvédRomeo12-10-2008 21:56:19 // 10069
DETTO.
De egyszer meg lesz aki töröget. és remélem én ott leszek. Én is törögetni fogok.
ON
De egyszer meg lesz aki töröget. és remélem én ott leszek. Én is törögetni fogok.
ON
Grando12-10-2008 21:56:15 // 10068
Nemhogy abba tartozik, de az is!!!! Ismét gratula :((((
Whiteskull12-10-2008 21:53:03 // 10067
Megnéztem frutta lapját. A simán törhető kategóriába tartozik. Valószínű megint nem ő beszélget itt.
Grando12-10-2008 21:51:27 // 10066
És most Vikkingen töltöd ki a haragodat?
frutta12-10-2008 21:49:00 // 10065
hiába nyomod a rizsát, mint már mondtam, betudható a korodnak....figyelj ember: nekem tavaly volt egy súlyos balesetem...ilyen "kisköcsög féle nyomom neki alak miatt" majdnem otthagytam a fogam, meg a lábam....ugyhogy ácsi!
szabzso12-10-2008 21:46:46 // 10064
Azért a belseje odab@sz! Egyszerűen gyönyörű!!!
HátvédRomeo12-10-2008 21:45:33 // 10063
Hagyjuk! Én már ilyen vitáktól attól tartok hogy nem az ir épp akit a nick takar. LAPFeltörést látok már minden ilyenbe. Azóta....
Vikking 31112-10-2008 21:30:10 // 10062
Ezt eddig nem akartam beírni, pedig már eszembe jutott.......
Ehhez nem fűznék további kommentet....
Ehhez nem fűznék további kommentet....
Liquid12-10-2008 21:26:57 // 10061
azé lekisfiamozni valakit ismeretlenül, ráadásul úgy hogy nem tudjuk a korod és még egy kép sincs rólad az oldaladon, finoman szólva is erős
Liquid12-10-2008 21:23:52 // 10060
egészségükre, de attól még egy katasztrófa és ez egy Alfás fórum ne istenítsünk már egy "modern' 1.4-es
Liquid12-10-2008 21:19:57 // 10059
azé az nem egy kategória a az aszma 1.4 8V-vel :)))
Vikking 31112-10-2008 21:19:40 // 10058
Figyelj zolee, elhozom anyósékat egyszer egy Alfa talira, vidd el egy körre az asztrájukat :DDD
Vikking 31112-10-2008 21:17:47 // 10057
De bazmeg, értsd már meg, hogy nem volt szó hősködésről!
Igyekeztem ha-za-fe-lé! Nem nyomtam neki mint a süket a csengőt, hanem jöttem, ahogy tudott az a német csodaautó.
Diszlexia tudod mit jelent? Ne haragudj, de ha én nyomni akarom, akkor nem négy személlyel, ismeretlen autóval, éjszaka kezdem el nyomni, hanem egyedül az Alfában, nappal.
Próbáltam hazaérni még mielőtt felkel a Nap :D És szó sem volt olyasmiről, amiket nap mint nap látsz a híradóban, hogy a hülyegyerek a béjembével feltekeredik a fára, mert nyomja neki, hanem egy olyan tempóval jöttem, ami talán sietősnek is tűnhet, de ha azt vesszük, hogy 35 km-t 10 perccel hosszabb idő alatt tettem meg mint az Alfával szoktam, akkor talán világossá válik az észveszejtő szervdonor tempóm, ami az autópályán egészen 130 Km/h-ig növekedett, egyszer, dombon lefelé, a belső sávban, mert nem szerettem volna tötymörögni a külsőben.
De asszem hiába beszélek, TE voltál ott, TE nem általánosítasz, hogy minden fiatal hülye kis köcsög, és ugye nyilvánvalóan TE soha nem nyomod, azért vettél Alfát, hogy minél lassabban közlekedj, még egyszer sem sértettél meg egy szabályt sem ugye... Ez már nyilvánvaló is az eddigiekből.
Ha azt írtam volna, hogy a kispolszkival mentem 190-nel a Mátrában 15 személlyel, akkor TALÁN jogos lenne a "felháborodásod", de így ebben a formában.... Inkább nem kommentálnám....
Igyekeztem ha-za-fe-lé! Nem nyomtam neki mint a süket a csengőt, hanem jöttem, ahogy tudott az a német csodaautó.
Diszlexia tudod mit jelent? Ne haragudj, de ha én nyomni akarom, akkor nem négy személlyel, ismeretlen autóval, éjszaka kezdem el nyomni, hanem egyedül az Alfában, nappal.
Próbáltam hazaérni még mielőtt felkel a Nap :D És szó sem volt olyasmiről, amiket nap mint nap látsz a híradóban, hogy a hülyegyerek a béjembével feltekeredik a fára, mert nyomja neki, hanem egy olyan tempóval jöttem, ami talán sietősnek is tűnhet, de ha azt vesszük, hogy 35 km-t 10 perccel hosszabb idő alatt tettem meg mint az Alfával szoktam, akkor talán világossá válik az észveszejtő szervdonor tempóm, ami az autópályán egészen 130 Km/h-ig növekedett, egyszer, dombon lefelé, a belső sávban, mert nem szerettem volna tötymörögni a külsőben.
De asszem hiába beszélek, TE voltál ott, TE nem általánosítasz, hogy minden fiatal hülye kis köcsög, és ugye nyilvánvalóan TE soha nem nyomod, azért vettél Alfát, hogy minél lassabban közlekedj, még egyszer sem sértettél meg egy szabályt sem ugye... Ez már nyilvánvaló is az eddigiekből.
Ha azt írtam volna, hogy a kispolszkival mentem 190-nel a Mátrában 15 személlyel, akkor TALÁN jogos lenne a "felháborodásod", de így ebben a formában.... Inkább nem kommentálnám....
HátvédRomeo12-10-2008 20:57:34 // 10056
Viszont ami jó az jó. Ami meg ócska az 30 éve is ocska volt. Ford 1.3 azóta ocska.
Arese meg azóta jó.
Arese meg azóta jó.
HátvédRomeo12-10-2008 20:56:19 // 10055
Bizonyos esetekben igen. Akkor ok.
Bár a boxit azért magasztalom, mert én nem csak szeretetből ülök benne, hanem mert tényleg olyan amiennek leirtam. Lehet egy Alfa is olyan amien ha nekem nem jön be és nem adja azt ami nekem kell. Érted?
Pl a Mito mociját megnéztem és ott abba is hagytam. Nekem nem jön be és kész. pedig Alfa az is. Hogy milyen strapa az meg a jövő zenéje még.
Bár a boxit azért magasztalom, mert én nem csak szeretetből ülök benne, hanem mert tényleg olyan amiennek leirtam. Lehet egy Alfa is olyan amien ha nekem nem jön be és nem adja azt ami nekem kell. Érted?
Pl a Mito mociját megnéztem és ott abba is hagytam. Nekem nem jön be és kész. pedig Alfa az is. Hogy milyen strapa az meg a jövő zenéje még.
Seriff12-10-2008 20:49:07 // 10054
Az Arese V6 hány éves konstrukvió?;)
frutta12-10-2008 20:48:14 // 10053
valakinek pont az kell!
frutta12-10-2008 20:47:19 // 10052
A szerencsére hagyatkozva inkább az amiben nem biznék. De ha megválogatom milyen autót vezetek inkább nagyobb az esély HA törésre kerül a sor.
Na ezt félreértetted: uyg értem ha nincs szerencséd és balról átvág egy őz, te félrekapod a kormányt és a szemből jövő 30 tonnás kamin megcsokol, akkor max kiskanállal szednek össze és beleszarhazst hogy miben ültél. Ne magasztaljuk már fel ennyire amiben ülünk, mert tökre nem számít igazából.........erre értettem a szerencsét.......
Na ezt félreértetted: uyg értem ha nincs szerencséd és balról átvág egy őz, te félrekapod a kormányt és a szemből jövő 30 tonnás kamin megcsokol, akkor max kiskanállal szednek össze és beleszarhazst hogy miben ültél. Ne magasztaljuk már fel ennyire amiben ülünk, mert tökre nem számít igazából.........erre értettem a szerencsét.......
zolee14512-10-2008 20:45:17 // 10051
"veled is ez esett meg..."
áhá! Értem már, köszi, hogy felnyitottad a szememet.:D Jó mindegy, nem akarok ellenkezni, csak gondoltam leírom, hogy én használat közben mit tapasztaltam, de ezek szerint becsaptak az érzéseim.:D
Téma OFF részemről.
áhá! Értem már, köszi, hogy felnyitottad a szememet.:D Jó mindegy, nem akarok ellenkezni, csak gondoltam leírom, hogy én használat közben mit tapasztaltam, de ezek szerint becsaptak az érzéseim.:D
Téma OFF részemről.
frutta12-10-2008 20:44:31 // 10050
Nem gondolom, hogy erős lettem volna, nézd én nem vagyok a "ha", meg a "talánok" embere, én kimondom a frankot. Ez kijárt! Hősködni nem az utakon kell!
Vikking 31112-10-2008 20:31:33 // 10049
Ja, hogy az már modern? Akkor érthető a meghibásodások gyakorisága :)))
60 ló az azért durva... A Sud egykarbisa volt 1.2-es és valami 68 lóerős vagy hogy....
60 ló az azért durva... A Sud egykarbisa volt 1.2-es és valami 68 lóerős vagy hogy....
Liquid12-10-2008 20:30:23 // 10048
az 1.4-es 75 lovas jürgenvágen már modern :)) a régebbi 60 lovas volt, ugyanúgy mint az aszmáké
HátvédRomeo12-10-2008 20:28:46 // 10047
Hogy pontos legyek az a blokk már 70es években az Escortban létezett. Használták vagy 25 évet. Őskövült. na ez az. :)
Vikking 31112-10-2008 20:27:26 // 10046
Na ne OFFoljunk itt az Offos topikban :P :D
HátvédRomeo12-10-2008 20:26:45 // 10045
Én meg boxert túl a 350.000-en? 5 év állás után, eladtam és pöcre indult a másik kasztniban. :)) Hoppácska. :)))
Vikking 31112-10-2008 20:25:45 // 10044
Úgy-úgy... Meg pl a vw-k 1.4 75 lovasa, vagy az 1.6 100 lóerős változata (Bár az meg már nem megbízható, csak régi és elavult...)
A németeknél ez a divat, így egyszerű megbízható autót cisnálni...
A németeknél ez a divat, így egyszerű megbízható autót cisnálni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?