Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Marklar15511-03-2008 21:07:22 // 7493
jahh a szervízek meg éhen halnának:))) Ezek előre programozott hibák:(
zolee14511-03-2008 21:03:53 // 7492
Még semmit nem tudunk róla, szóval akár igaz is lehet. Amúgy meg általánosságban beszéltem a turbós benzinesekről.
Majd ha elkezdik adni vele mondjuk a 159-est akkor össze lehet hasonlítani azonos felszereltség mellett az mjet-et, és kiderül, hogy mi a helyzet.
De mégegyszer mondom, semmi bajom a dízelekkel, szóval velem szemben nem kell megvédened az mjet-et.;)
A jövő meg az elektromos autóé. De az is lehet, hogy minden autóban lesz egy öklömnyi Paks, ici-pici atomreaktor. Maga a kasztni kevlár lesz, hogy a reaktort körbe vevő ólomköpeny miatt ne legyen egy Smart 2 tonnás. 30 évig fog menni tankolás nélkül, majd megy az atomtemetőbe.:)))
Majd ha elkezdik adni vele mondjuk a 159-est akkor össze lehet hasonlítani azonos felszereltség mellett az mjet-et, és kiderül, hogy mi a helyzet.
De mégegyszer mondom, semmi bajom a dízelekkel, szóval velem szemben nem kell megvédened az mjet-et.;)
A jövő meg az elektromos autóé. De az is lehet, hogy minden autóban lesz egy öklömnyi Paks, ici-pici atomreaktor. Maga a kasztni kevlár lesz, hogy a reaktort körbe vevő ólomköpeny miatt ne legyen egy Smart 2 tonnás. 30 évig fog menni tankolás nélkül, majd megy az atomtemetőbe.:)))
GEORGE11-03-2008 20:53:47 // 7491
Ha most az 1.8T-re gondoltál hogy ugyan annyiból tesz meg egy km-et mint az Mjet akkor szerintem nem igaz.....
zolee14511-03-2008 20:43:08 // 7490
Nem azt mondtam, hogy kevesebbet eszik. Azt mondtam, hogy annyiból megtesz egy km-t. Mondjuk az is biztos, hogy a TB sem lesz már olcsó, de a mai korszerű dízelek drágák, és a jelenlegi üzemanyag árak mellett csak úgy hozzák be az árkülönbséget ha állandóan mennek.
Persze azon is lehet vitatkozni, hogy mennyire indokolt a magasabb gázolaj ár (gyártástechnológia, stb), vagy esetleg csak egy mesterségesen felvitt árról van szó. (szerintem a b válasz a helyes)
Amúgy nem vagyok dízel ellenes, mielőtt gyanúba keverednék.:)
Persze azon is lehet vitatkozni, hogy mennyire indokolt a magasabb gázolaj ár (gyártástechnológia, stb), vagy esetleg csak egy mesterségesen felvitt árról van szó. (szerintem a b válasz a helyes)
Amúgy nem vagyok dízel ellenes, mielőtt gyanúba keverednék.:)
GEORGE11-03-2008 20:31:37 // 7489
Az jobban megy majd...de dupla annyit fog inni mint az Mjet...
GEORGE11-03-2008 20:31:06 // 7488
Ha lesz jó benyás akkor majd igen......
De előállhatnál melyik az a benyás amelyik kevesebbet eszik a 2,4 mjet-től és jobban megy!
De előállhatnál melyik az a benyás amelyik kevesebbet eszik a 2,4 mjet-től és jobban megy!
Grando11-03-2008 20:30:03 // 7487
Az 1.8 túrósra gondolsz? ;))
zolee14511-03-2008 20:27:11 // 7486
Miért vagy ilyen türelmetlen? Le akarod cserélni az mjet-et?:)))
GEORGE11-03-2008 20:25:10 // 7485
Mikor lesz? mekkora? stb stb? Nincs cikked róla?
zolee14511-03-2008 20:24:04 // 7484
Szerintem nem sokat kell várnod, hogy legyen egy olyan benzines, ami úgy megy mint a dízeled, és annyiból megtesz egy km-t.:)
GEORGE11-03-2008 20:11:13 // 7483
Igazából a 2,5 V6 24V ami jó moci meg a 3,2 V6 már mint a 156-nál maradva....szóval ezeken kvül a JTD ami nyerő.......
A többségnek 2. autó a fent emlitett V6-ok egyike...abból is többségben a 2,5 V6.
A többségnek 2. autó a fent emlitett V6-ok egyike...abból is többségben a 2,5 V6.
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 20:08:14 // 7482
Alátámasztom! :-)))) Ős benzinvérűként főleg azért vettem jtd-t, mert elrémültem a TS motoroktól a fórumot olvasgatva. Azóta még meg is kedveltem a dízel karakterét.
GEORGE11-03-2008 20:00:12 // 7481
Te vezettél már mjet Alfát, Fiat-ot? vagy a HDI-is mocis franciából valamelyiket??
Pl az Alfában is alkalmazott 2.0 TD motortól ezek a mocik fényévekkel jobbak.
Ne már a régi diesellel hasonlitsd már össze.....
legtöbben azért vettünk Mjet mocis Alfát mert nincs jó benzines...TS16V hullanak mint a legyek....kár tagadni....
Szóval előkéne már rukkolni egy jó benzines Alfa mocival és utána olyanom lesz....addig Mjet. :-)
És én NEM azért vettem mert kevesebbet eszik...és a 146 2,0 TS után előre akartam lépni ezért vettem 2,4 Mjet-et. Annak csak örülök hogy kevesebbet eszik mint a TS-em és sokkal jobban is megy.....igen azt is tudom, hogy ez nagyobb moci és turbos meg minden.....
Pl az Alfában is alkalmazott 2.0 TD motortól ezek a mocik fényévekkel jobbak.
Ne már a régi diesellel hasonlitsd már össze.....
legtöbben azért vettünk Mjet mocis Alfát mert nincs jó benzines...TS16V hullanak mint a legyek....kár tagadni....
Szóval előkéne már rukkolni egy jó benzines Alfa mocival és utána olyanom lesz....addig Mjet. :-)
És én NEM azért vettem mert kevesebbet eszik...és a 146 2,0 TS után előre akartam lépni ezért vettem 2,4 Mjet-et. Annak csak örülök hogy kevesebbet eszik mint a TS-em és sokkal jobban is megy.....igen azt is tudom, hogy ez nagyobb moci és turbos meg minden.....
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 19:53:52 // 7480
Nincs a dízellel semmi gond, én biztosan állíthatom Neked, hogy mivel használtan vettem, igen hamar megtérül. Átírással együtt 300e-t dobtam rá az 1.4-es benyás talicskára. Azonos üa. ár és 2l fogyasztáskülönbség mellett kb 50e km alatt vagyok 0-ban. Most járok 25e-nél, év végére meg lesz. :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 19:44:52 // 7479
Én autóztam V6 GT Pontiaccal vagy 500 mérföldet, ne vágyj rá annyira :-)
Igaz, "csak" 200 ló volt, nem is ment az rosszul, sőt. Erő igazán volt benne. De ennyi.
Egyszer ki kellett próbálni, izgalmas volt, tényleg körbefordítható egyes+kövérgázzal (manuál funkciós automata volt!) a 2x2 sávoson, de igazi élmély autózásra tökéletesen alkalmatlan. Túl nagy és nehéz, és hiába volt GT, a futómű meg se közelítette azt amit mi Európában sportosnak nevezünk. A manuálos automata meg olyan, mint az alkoholmentes sör, vagy a guminő...
Igaz, "csak" 200 ló volt, nem is ment az rosszul, sőt. Erő igazán volt benne. De ennyi.
Egyszer ki kellett próbálni, izgalmas volt, tényleg körbefordítható egyes+kövérgázzal (manuál funkciós automata volt!) a 2x2 sávoson, de igazi élmély autózásra tökéletesen alkalmatlan. Túl nagy és nehéz, és hiába volt GT, a futómű meg se közelítette azt amit mi Európában sportosnak nevezünk. A manuálos automata meg olyan, mint az alkoholmentes sör, vagy a guminő...
GEORGE11-03-2008 19:36:14 // 7478
Így igaz egy JÓ kis diesel :-)
GEORGE11-03-2008 19:17:13 // 7477
Majd szólj ha egy turbos benzines ugy fog menni mint a mostani 2,4 mjet- em és nem fog többet enni benzinből :-))))
Charlie 16611-03-2008 19:05:03 // 7476
:):)
AZ lehet de attó az mégis csak egy dízel :):):):):)
AZ lehet de attó az mégis csak egy dízel :):):):):)
eddie15511-03-2008 19:00:45 // 7475
Sziasztok! Osztom a nézeted Zolee... Sok sok évig vásároltak az emberek dízelt, mert keveset fogyaszt, és olcsóbb az üzemanyag, majd megtérül a vételár különbség... Most, hogy van belőlük dögivel és hozzászoktak, emelik az árat.
zolee14511-03-2008 18:52:33 // 7474
"A mai gazdasági helyzetben nem nyerők a nagy benyás motorok...."
Lassan már érezhetően drágább lesz a gázolaj, pedig már eddig is nehéz volt ledolgozni a vételár különbséget. Márpedig az 1km-re jutó költségbe bizony a vételárat is illik bekalkulálni.
Az egy másik kérdés, hogy a hétköznapi autózáshoz a dízel karaktere illik jobban. Nem kell szétforgatni, szépen húz alulról is, a legtöbb helyzet visszakapcsolás nélkül megoldható.
Ezen fog változtatni a turbós benzin motor. Ezeknél a teljesítményhez és a nyomatékhoz képest kisebb fogyasztással kell számolni, mintha ugyanezen adatokat csak a lökettérfogatból kéne kihozni, és az olcsóbb benzin, vagy később majd az E85 miatt már gazdaságosabb is lesz, mint mondjuk a dízel.
Persze a dolog vége úgyis az elektromos autó, de az még odébb van.:)
Lassan már érezhetően drágább lesz a gázolaj, pedig már eddig is nehéz volt ledolgozni a vételár különbséget. Márpedig az 1km-re jutó költségbe bizony a vételárat is illik bekalkulálni.
Az egy másik kérdés, hogy a hétköznapi autózáshoz a dízel karaktere illik jobban. Nem kell szétforgatni, szépen húz alulról is, a legtöbb helyzet visszakapcsolás nélkül megoldható.
Ezen fog változtatni a turbós benzin motor. Ezeknél a teljesítményhez és a nyomatékhoz képest kisebb fogyasztással kell számolni, mintha ugyanezen adatokat csak a lökettérfogatból kéne kihozni, és az olcsóbb benzin, vagy később majd az E85 miatt már gazdaságosabb is lesz, mint mondjuk a dízel.
Persze a dolog vége úgyis az elektromos autó, de az még odébb van.:)
GEORGE11-03-2008 18:46:57 // 7473
24 órás LeMans-on is megy diesel és asszem nyert is...
GEORGE11-03-2008 18:46:02 // 7472
Meg az adagoló elhagyása stb stb.......
GEORGE11-03-2008 18:45:14 // 7471
Egy 4.0 V8 D felírattal jó is lenne.
TSABA11-03-2008 18:05:19 // 7470
Tudod az én kis kormoskám ma átlépte a 340 ezredik kilométerét,és a moci egyszer volt bontva hengerfejszabályozáshoz.Miskolcon megmértük dinópadon és tudja a 95 lóerőt,a nyomatéka 10 százalékot esett 20 év alatt.
Satti11-03-2008 18:00:53 // 7469
Pl. hogy nézne mán ki egyFerrari kormosban, vagy egy Mustang Shelby GT 500, azokban igazi szív dobog:-)
Satti11-03-2008 17:59:21 // 7468
Kinek a diesel, kinek a benzines, de az biztos, hogy az igazi az a nagy benzines, egy kormossal soha nem lehet majd olyat autózni, mint egy 5-6000 ccm-es V8 vagy V12 benzinessel, az igazi sportkocsik is nem véletlenűl mennek azzal, a sportosabb kivitelű autókba rakott diesel motor, csak marketing, semmi más. Elhiszem, hogy jó a gázolajos verda, de nekem biztosan nem lesz soha, mert egyszerűen nem gyere be, nem kéne sose:-)
Zsolt15511-03-2008 17:35:37 // 7467
Nem csak a turbo, hanem az elektronika is szerepet játszott benne. A gázolaj ára egy-két éven belül közel 50 Forinttal több lesz mint a benziné, így a dízel autók iránti kereslet is csökkeni fog.
TSABA11-03-2008 17:18:08 // 7466
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 16:19:51 // 7465
Azért ha a benzinesbe ölik ugyanazt a fejlesztési pénzt, amit a CR dízelekbe tettek, igencsak szoros lesz a verseny. Lesz itt még benzines forradalom, hidd el!
A dízelt a turbo röpítette a csúcsra, innen a böszme nyomaték. De látom kapaszkodni az 1.4-1.8 benzineseket kicsi turbókkal...
A dízelt a turbo röpítette a csúcsra, innen a böszme nyomaték. De látom kapaszkodni az 1.4-1.8 benzineseket kicsi turbókkal...
GEORGE11-03-2008 16:08:29 // 7464
1-2 liternél komolyabb különbözet van ám :-)
Elöször a gazdaságossák adott létjogosultságot a diesel motornak....aztán hogy egyre fejlödött ugyan csak meglendült az alkalmazása.
Egyre erősödő és egyre jobban finomodó diesel mára sok tipusnál a sport verziókban pompázik és repiti őket :-)
itt is meg még sok más helyen él még a begyöpösödött nézet hogy a diesel nem jó semmire stb stb....és ettől a pár ember véleményétől eltekintve mszapaorodnak a diesel mocis autók.
Mert jól mennek, jóval dinamikusabbak, "jó" hangjuk lett, nálam 180-nál 6.-ban 3300-at forog igazából a hangját nem is hllani...és nem utolsó sorban kevesebbel beérik.....
Elöször a gazdaságossák adott létjogosultságot a diesel motornak....aztán hogy egyre fejlödött ugyan csak meglendült az alkalmazása.
Egyre erősödő és egyre jobban finomodó diesel mára sok tipusnál a sport verziókban pompázik és repiti őket :-)
itt is meg még sok más helyen él még a begyöpösödött nézet hogy a diesel nem jó semmire stb stb....és ettől a pár ember véleményétől eltekintve mszapaorodnak a diesel mocis autók.
Mert jól mennek, jóval dinamikusabbak, "jó" hangjuk lett, nálam 180-nál 6.-ban 3300-at forog igazából a hangját nem is hllani...és nem utolsó sorban kevesebbel beérik.....
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 16:03:31 // 7463
A dízeleknek a gazdaságosságuk adott zöld utat. Azonos dinamikájú benzineshez képest még mindíg 1.5-2l fogyasztáselőnyben van. Amint ezt behozza a benzines, a dízeleknek annyi. És a BMW bizony elkezdte csomózni a kötelet :-)
GEORGE11-03-2008 16:01:09 // 7462
furállom hogy Apúd pdtdi-je nem eszik olajat......de mind1 eröltesd a cserét! :-)
GEORGE11-03-2008 16:00:14 // 7461
a mai részecskeszűrős dieselek nem kormolnak...
Hallottál már V8-ad dieselt?......
Ahogy egyre finomodik a diesel egyre jobb érzést ad vezetés közben.
jelenleg egy nagy szakadékot lépett át a diesel és jól felzárkozott a benzines mögé....
Aztán hány márkának van jó V6 vagy V8-as mocija????
A tömeg modelleknek nincs is....
A mai gazdasági helyzetben nem nyerők a nagy benyás motorok....
Hallottál már V8-ad dieselt?......
Ahogy egyre finomodik a diesel egyre jobb érzést ad vezetés közben.
jelenleg egy nagy szakadékot lépett át a diesel és jól felzárkozott a benzines mögé....
Aztán hány márkának van jó V6 vagy V8-as mocija????
A tömeg modelleknek nincs is....
A mai gazdasági helyzetben nem nyerők a nagy benyás motorok....
Satti11-03-2008 15:58:55 // 7460
Érdekes módon az ővé az olajat egyáltalán nem eszi, mondjuk az öreg max. 150-el megy vele, ráadásul automata váltós, ami még jobban kíméli a motort, ezzel most vmi tipikus vw diesel hiba tőrtént, de most majd megpróbálom rádumálni, hogy cserélje be ezt a szart vmi normálisabb autóba, pl. egy V70 D6 Volvo-ba, az tetszik is neki, és klasszisokkal jobb autó.
Satti11-03-2008 15:56:39 // 7459
Sztem egy V6, vagy pláne V8 benzinesnél nem kell jobb motor, egyx diesel sosem fogja azt az érzést adni, és persze nem egy hátrány, ha nem kormol, amikor padlózzák!:-))
GEORGE11-03-2008 15:55:08 // 7458
azért a 100ezertől többet mennek el a mai autók is... a legtöbbjük....
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 15:54:59 // 7457
Ebben nincs nagy csoda, az első Wartburgonk (4ütemű) a második gazdánál lépte át a 400ezret. Festő ismerősünk munka Wartburgja 430e-nél lett leállítva, mert vett másik munkaautót. Akkor egy rendesebben összerakott Passzát miért ne tudna 500-at?
GEORGE11-03-2008 15:54:23 // 7456
pdtdi egy kalap sz@r megmondja bárki.....örületes mennyiségű motorolajat zabál....lehet Apudéknak a hosszú út alatt megette az olajt........ez típus hiba.....
GEORGE11-03-2008 15:51:25 // 7455
az ilyen ember kamuzik.....ennyi!
GEORGE11-03-2008 15:50:19 // 7454
A legujabb diesel merga csodák soha sem közelitik meg a "zöldséges" merga szívósságát strapabíró képeséégét..
Azért írtam mergát mert azt hoztad fel példának.
a merci is már csak az emlékeiből él...mára jelentősen alább adták a színvonalt.....
A mai diesel motorok fényévekkel másabb motorok mint az álltalad emlitett zöldséges merga motorja.
És igen jól látod sport verziókba is kerülnek és nem is kevés model kinálatában kapott szerepet a diesel mint sport erőforrás....
És evvel együtt "eltüntek" a jó benzines motorok......jelenleg a diesel nyomul...
Azért írtam mergát mert azt hoztad fel példának.
a merci is már csak az emlékeiből él...mára jelentősen alább adták a színvonalt.....
A mai diesel motorok fényévekkel másabb motorok mint az álltalad emlitett zöldséges merga motorja.
És igen jól látod sport verziókba is kerülnek és nem is kevés model kinálatában kapott szerepet a diesel mint sport erőforrás....
És evvel együtt "eltüntek" a jó benzines motorok......jelenleg a diesel nyomul...
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2008 15:43:55 // 7453
Az 1.9 tdi motor elég jó ám! Az 1.9 pdtdi-vel sem sok a baj, más kérdés, hogy pl egy Passatba kevés. A 2 lityós pédé viszont egy rakás f.s. Én azt látom, hogy a nem széthúzott első generációs vasblokkos 8V CR dízelek azért gond nélkül elszaladnak sokáig. Ilyenek az 1.9tdi, az 1.8TDCI és az unijet JTD-k. Ezek már tisztességesen mennek, és tartósak is. Az újabbak már jobban ki vannak hegyezve, "vékonyabbak" az anyagok de ezektől is elvárható 250-300e km szó nélkül, és persze az előzőeknél nagyobb dinamikával, és kisebb fogyasztással. A régi zőccséges Merga csupán azért más kategória, mert ott végképp csak a futásteljesítmény számított. El megy egy millát, egyszerű mint a fakocka. Csak épp nem megy sehogy. Valahol összefüggnek ezek, nagyköbcentis gyenge hodályt ma is tudnának gyártani, ami elmegy egy millát, csak minek és kinek?
zolee14510-03-2008 21:49:48 // 7452
Ez nemcsak megbízhatóság kérdése. Meg kell nézni, hogy ki vett húsz éve dízelt, és ki vesz most.
Régen az vett dízelt - leginkább szívót - aki szart a dinamikus haladásra. kellett neki egy igénytelen (értsd strapabíró) tecnika, és kis fogyasztás. Ez utóbbi eleve kizárta a motor széthajtását is. Ha egy motort a legnagyobb százalékban mondjuk 1500-2000-es fordulat közt használnak az nem nagyon fog elromlani.
A mai dízelekkel viszont más a helyzet. Annyit fejlődtek, hogy már szinte pont a dinamikus haladás miatt veszik őket, sőt, pl a Fabia RS dízel motoros. Vagy ne menjünk messzire, egy sportos márka (Alfa Romeo) sportos modelljéből (GT) is dízel motorral adják el a legtöbbet.
Nőtt a fordulatszám is, ezzel együtt a teljesítmény. Ha valami megy azt hajtják is. Ha hajtják akkor elromlik. Ráadásul van is minek elromlani, hiszen egy 200D "zőccséges" Merciben közel sincs annyi kütyü mint mondjuk egy pdtdi-ben. Mondjuk állítólag a pdtdi amúgy sem egy sikeres konstrukció, de erre rátesz egy lapáttal, hogy ki is nyomják a szemüket azoknak a gépeknek.
Régen az vett dízelt - leginkább szívót - aki szart a dinamikus haladásra. kellett neki egy igénytelen (értsd strapabíró) tecnika, és kis fogyasztás. Ez utóbbi eleve kizárta a motor széthajtását is. Ha egy motort a legnagyobb százalékban mondjuk 1500-2000-es fordulat közt használnak az nem nagyon fog elromlani.
A mai dízelekkel viszont más a helyzet. Annyit fejlődtek, hogy már szinte pont a dinamikus haladás miatt veszik őket, sőt, pl a Fabia RS dízel motoros. Vagy ne menjünk messzire, egy sportos márka (Alfa Romeo) sportos modelljéből (GT) is dízel motorral adják el a legtöbbet.
Nőtt a fordulatszám is, ezzel együtt a teljesítmény. Ha valami megy azt hajtják is. Ha hajtják akkor elromlik. Ráadásul van is minek elromlani, hiszen egy 200D "zőccséges" Merciben közel sincs annyi kütyü mint mondjuk egy pdtdi-ben. Mondjuk állítólag a pdtdi amúgy sem egy sikeres konstrukció, de erre rátesz egy lapáttal, hogy ki is nyomják a szemüket azoknak a gépeknek.
imi15610-03-2008 21:47:38 // 7451
Az biztos,hogy azokban még bent volt az anyag,meg nem volt telepakolva elektronikával!
Igaz,hogy a dízelek nagyon lomhák voltak,viszont nagyon sokat elmentek!
Legalábbis,ha néha lecserélték benne az olajat:)!
Igaz,hogy a dízelek nagyon lomhák voltak,viszont nagyon sokat elmentek!
Legalábbis,ha néha lecserélték benne az olajat:)!
admirális10-03-2008 21:45:59 // 7450
Az igen. Akkor mégis létezik az a gumitömítés, ami 500E km-en keresztül tűri az állandó 90 fokos hőingadozásokat.
Satti10-03-2008 21:45:01 // 7449
régi 123-as mercik jók voltak, szinte mindent kibírtak, akármivel elmentek, de a 240 D volt a legjobb belőle, meg persze a benzinesben a 280 E, a soros 6 hengeres két vez.műtengelyes motorral, 185 lóerővel:-)
admirális10-03-2008 21:43:45 // 7448
Nem tudom. ÉN nem hiszek sokszor a szememnek. Ilyenkor arra gondolok, hogy talán elfogyott a benya, de azért csak nincs ennyi láma, aki trélerre pakol egy autót ezért... Sztem ezeknél az elektronika szarik be inkább. Immo, motorvezérlő, ilyesmi.
Satti10-03-2008 21:43:00 // 7447
Nem szokott velük nagyobb baj lenni, csak ha idiótán használják.
Satti10-03-2008 21:41:42 // 7446
elméletileg lehetséges, ha mindig rendesen van szervízelve, csak jó gázolajjal járnak vele, télen garázsban áll, akkor elmehet annyit felújítás nélkül is.
imi15610-03-2008 21:40:50 // 7445
Hát,esetleg az a régi 300D zöldséges merci:)!
Atesz198710-03-2008 21:40:20 // 7444
Én Pécsen láttam vagy 6 smartot tréleren. Ennyire szarok?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?