Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

tipoatti02-02-2008 10:55:16 // 7143
Nekem máig az egyik legemlékezetesebb hang-élményem az, amikor anno '95 körül hallhattam egy ismerősöm W140 S600-át lepadlózva... Merci ide, vagy oda, gyönyörű volt az a hang!
Mike.02-02-2008 10:53:16 // 7142
Jaaa, azt elfelejtettem! :-))) Na de itt a két esetben elvileg egyforma erővel bíró soförről van szó. ;-))
tipoatti02-02-2008 10:52:17 // 7141
A 12 henger presztízse miatt valszeg.
Poló02-02-2008 10:49:01 // 7140
Minek csinálnak 6000 ccm-es W12-est 650 lóval, mikor az 5.0 V10 BiTurbo 630 lovat tud??

A kerekek egy picit mintha Alfásak lennének, de "tuti nem másoltak"...
Zsolt15502-02-2008 10:21:51 // 7139
Mítoszromboló lettél?!? :-)))
zolee14502-02-2008 10:21:46 // 7138
Gondolom láttál már olyan amerikai filmet ahol a nagy dögöt egy 35 kilós nő vezette, és nem nagyon ment. Majd beült a telefonfülke méretű főhős, és azzonnal füstölő kerekekkel indult a verda. Az ottani rendezők szerint igen is számít, hogy ki vezeti az autót, és a sofőr ereje hozzáadódik a motor erejéhez.:D
tipoatti02-02-2008 10:21:39 // 7137
Az a baj ezzel a Suzuki-Alfa "háborúval", hogy süketek párbeszéde folyik... Abszolút nem egy kávéház a kettő, nem is értem, mi lehet a közös téma azon kívül, hogy 4 kereke van, és lehet kormányozni mind a kettőt... pro és kontra!
Érthetetlen, hogy 1-2 cartárs hogy tudta magát ennyire felpaprikázni a dolgokon. Simán el kéne intézni a dolgot részünkről egy mosollyal... lehet kioktató, cinikus is akár, mert az az igazi ebben a szituban.
Mindezek ellenére én fenntartom, hogy az új Szusszancs márpedig nem annyira rossz autó a határain belül! Sőt, ha választanom kéne egy 1,2 8V Punto ( vezettem már ), vagy egy jobban felszerelt ( GLX AC, GS ) "mi autónk" között, nem hiszem, hogy sokat hezitálnék a dolgon - a Suzuki javára... Őszintén mondom, a Grande engem semmivel nem tudott eddig megfogni. Sem exteriőr, sem interiőr területén semmi extra számomra és drága is. Pedig nézegetem eleget - autókkal foglalkozom mostanság . Keressük a Twingo utódját...
csocsi02-02-2008 10:20:44 // 7136
Tetszett az összefoglalód.
Atesz198702-02-2008 10:20:42 // 7135
Értem a célzást. ;)
zolee14502-02-2008 10:19:29 // 7134
Amúgy nem 100 BHP, hanem 100 DHP (Downhill Power)
Mike.02-02-2008 10:16:42 // 7133
A tulajon kívül egyforma a két autó.
Atesz198702-02-2008 10:16:25 // 7132
Tüzetesebben megvizygálva tényleg látszik. :) Csak egy gyors pillantást vetettem a képre. :)
Atesz198702-02-2008 10:13:10 // 7131
Perdixnek Suzuki Swift 1.3 16V P.E. Eco-ja van.

Műszaki adatok:
-Gyári végsebesség: 200, de a teszt pilóta szerint ment volna még.
-Vegyes fogyasztás: 4.5, ha nem látja senki, amúgy 7.
-Teljesítmény: kerekítve 100 Le, overboostal, mikor nincs ott senki 110.
-0-100: 6.5-11.5 a lejtő nagyságától függően.
-alapár 3 millió, de a Suzuki új "Teréz anya" akciójával bizonyos ügyfeleknek akár 500e Ft kedvezmény is adható.
zolee14502-02-2008 10:12:56 // 7130
A negyedik képen elég konkrétan látszik, hogy a hátsó ülés helyén van.:)

(Ugye elég egyszer válaszolni?:DDD)
zolee14502-02-2008 10:11:17 // 7129
"Valaki elgondolkodott már azon, hogy ők miért olyanok amilyenek???:)) vagy miért alakult ez így??:)))"

Igen, elgondolkodtam.:)
Erre jutottam:

Az ember alapvetően olyan autót vesz amilyenre pénze van. Ha ez valahol a skálán mozog akor semmi gond, vannak jobbak és rosszabbak. Ha a skála alján akkor van baj. Ekkor jön a kisebbségi komplexus, és az ember állandóan be akarja bizonyítani önmagának és a világnak, hogy nem azért jár alap Suzukival mert csak erre volt pénze, hanem azért, mert ő ezt akarta. De miért akarhat valaki alap Suzukit venni? - jön a következő kérdés. Azért, mert már ez is sokkal jobb, megbízhatóbb, gyorsabb, takarékosabb, kényelmesebb, mozgékonyabb mint bármely más autó a világon.
Nézzük ezek közül mi az ami a legkönnyebben bizonyítható:
jobb - ne vicceljünk...
megbízhatóbb - hiszem ha akarom...
gyorsabb - háát...pályán kifullad...
takarékosabb - hiszem ha akarom, és sok ellenpélda is van.
kényelmesebb - nem látszik a másik autóból, hogy fáj-e az a derék.
mozgékonyabb - na ez az! Ez kell a Suzukisnak! Könnyen bizonyítható egy lámpás gyorsulásnál, ráadásul nem kell hozzá nagy motorerő, elég ha elspóroljuk a kasztnit. Nos, ezt tudja nagyon a Suzuki gyár vezetése. Adnak egy 0-100-ig használható autót, ami ebben a tartományban tényleg nagyon sok autót üt. Az összes többi dolog pedig nehezen bizonyítható, így az ellenkezője is könnyen letagadható, tehát a Suzuki-tulajunk könnyen tudja igazolni a döntését.
Szerintem.:)
Atesz198702-02-2008 10:05:16 // 7128
Miért lenne cáfolva? Ez nem a 100 lovas Perdix edition volt.
Mike.02-02-2008 10:04:24 // 7127
Szóval, ezzel cáfolva van a 4-5 literes suzukis fogyasztás is! :-)))
Atesz198702-02-2008 10:03:42 // 7126
Ez mi a picsa volt? :DDDD

Szóval elegánsan gyors, mnt egy Alfa, csak semmi érzés nincs benne...
Atesz198702-02-2008 10:02:11 // 7125
És ezt a bazi motort az orrába tették, vagy a "hátsó ülésre", mint a V6-os clioban? :-O

Egyébként, ez is az az elegánsan, nem hivalkodóan gyors
Atesz198702-02-2008 10:02:08 // 7124
És ezt a bazi motort az orrába tették, vagy a "hátsó ülésre", mint a V6-os clioban? :-O

Egyébként, ez is az az elegánsan, nem
Atesz198702-02-2008 10:02:05 // 7123
És ezt a bazi motort az orrába tették, vagy a "hátsó ülésre", mint a V6-os clioban? :-O

Egyébként, ez is az az
Atesz198702-02-2008 10:02:02 // 7122
És ezt a bazi motort az orrába tették, vagy a "hátsó ülésre", mint a V6-os clioban? :-O

Egyébként, ez is az
Atesz198702-02-2008 10:02:00 // 7121
És ezt a bazi motort az orrába tették, vagy a "hátsó ülésre", mint a V6-os clioban? :-O

Egyébként, ez
Zsolt15502-02-2008 09:56:03 // 7120
Az új Golf GTI W12 650-es, 12 hengeres 6000 cm3, twin-turbo, és 650 LE. 3,7másodperc alatt éri el a 100km/h, és 325 km/h a végsebessége.

Otto02-02-2008 09:00:27 // 7119
Nekem egyszer volt szerencsém a cégtől Mórról Szentgotthárdra mennem az Opelhez egy ilyennel.Bent mondták egy páran,hogy menjek ezzel, mert milyen jól megy!Persze az is hitegetett, akinek ilyen volt.Egy kollegám jtt velem.
OK!Megyek ezzel.Akkor még a 164-em volt.
Elindultam vele, már akkor sem nagyon tetszett, ahogy megy, na de egyszer előzni akartam olyan 90-100-ról.Szokásosan, mint az Alfával 5-ben!
Hát persze, hogy nem történt semmi,visszaböktem gyorsan négybe, akkor sem akart jobban menni és már szemből jöttek, így hát jobbnak láttam maradni hátul.
Egész Szentgotthárdig trabantot előztem, meg 1.3d Fiatot.
A másik, mikor leengedtem az ablakot.Elektromos volt benne, madnem átugrottam a bal felére olyat mozdult meg szólt a kárpit rajta,hogy majd odacsináltam!Talán nekünk jöttek?Ezt mondom nem hiszem el, hogy ilyen minőséget el lehet adni!
Köszönöm, nekem elég volt a Suzukiból!!!
Marty02-02-2008 08:48:25 // 7118
Kedves Cartársak!

A tegnapi napomon egy döbbenetes valóságra derült fény... és ez nem vicc...:DDD
Ebben a topicban is lehetett olvasni, hogy a Suzukisokról milyen vélemények vannak, melyek leginkább negatívak.... (ne feledjük el, mikor egy-két cartársunk más oldalakon próbálták őket "győzködni" a valóságról)!!! NO COMMENT!!:) Nem ez a lényeg....

Valaki elgondolkodott már azon, hogy ők miért olyanok amilyenek???:)) vagy miért alakult ez így??:)))
Nem???:)

Hát én megmondom nektek!!!!:)

Tegnap az egyik Cartársunk a fent említett személygépjárművel az haggyán, hogy feltartott egy Porchét... öööö... izééé nem bírta megelőzni a Porche, mivel egy sáv volt, mindkét oldalon magas padkával.... illetve levillogta, mondom levillogta az autópályán az autókat..... asszem 130 körüli sebességgel (nem értette miért nem húzódnak már ki)... és még sorolhatnám, dacolva a halálfélelmemmel megpróbálta kihozni belőle a 200 km/h-s sebességet. Itt megelőzött egy Alfás Cartársat... és miért???? mert szimplán a külsősávban kocsikázott.... :)))))))

Ja! A legszebb.... és egyben a kedvencem.... piroslámpánál túráztatjuk a gépet... hang meg volt... királyok vagyunk.... majd zöld és "kilőttünk" kb -20G-s sebességgel.... a mögöttünk haladó tuti csapkodta a kormányt, hogy "na mi van nem megy??":DDDDD

Szerintetek????:DDDDDDDDD
Georgee02-02-2008 08:27:51 // 7117
Jó kis összehasonlító teszt.Valahogy továbbra sem tetszett meg a "Magyar Trabant".Marad a "szutyok" olasz.
Buksi02-02-2008 04:02:00 // 7116
Apááám, megy ám az úrizálás! :-DDDDD
Buksi02-02-2008 04:01:30 // 7115
Ez egy érdekes teszt lehetett a részedről, most már csak várom a válsz hsz.-eket! :-)))))
GEORGE02-02-2008 01:33:17 // 7114
Én drágább autót akarok :-)
Zsolt15502-02-2008 01:31:43 // 7113
Ha még gyártanák, akkor én is 155-t vennék! :-)))
GEORGE02-02-2008 01:29:29 // 7112
Ez lenne a gond??? :-)))
zolee14502-02-2008 01:25:52 // 7111
"a Punto ugyan ilyen tempóknál 3 literrel kevesebbet vesz magához..."

Mer' szarolasz...még rendes mennyiségű üzemanyagot sem képes elégetni...:D
GEORGE02-02-2008 01:20:44 // 7110
A suzuki kupában is használt supersprint kipufogó rendszer van ám alatta!!
És az dob egy kicsit a lóerőn :-))))
Amúgy most elég hangos......

Amúgy pedig tényeket közöltem, hogy eloszlassak tévhiteket :-)
Egy ilyen autó soha a büdös életben nem megy 200-at, és az is fura hogy a Punto ugyan ilyen tempóknál 3 literrel kevesebbet vesz magához...
zolee14502-02-2008 01:15:16 // 7109
Najó, de ahogy írtad is, ez még nem a csodaprogramos, lealkudott 100LE-s Swift, hanem a gagyi 92 lovas teljes árú...:DD
GEORGE02-02-2008 01:00:01 // 7108
Sajnos az Alfám kényszerpihenője végett (nyulat elütöttem és kicsit megsínylették a hűtők...) a családi kiskocsikkal járok most.
Megosztanék 680 Puntos kilométert és 250,8 mutyuki swift 1,3 16v kilométert.
Mondjuk úgy egy kis összehasonlító, tesz.
Kezdjük az Olasszal.
1,2 8v kemény 60 lóerő.
Mire elég?
A-ból B-be pont elég, előzésre már csak fokozott óvatossággal ajánlott.
Meg tudja viccelni az ember fiát mikor 120-ról "kilősz" vele majd az előzés befejezése után is ép hogy eléri a 130-at :-)
Navival 154km/h végsebességet mértem legtöbbnek.
A km órája 4-5km/H-val többet mutat, mint amennyivel valójában halad.
Az M7-en, ott ahol a 156 2,4Mjettel sikerült 236-ot varázsolni a navira ez a Puntocska leporolta a 180-as osztásról a jó vastagon megtelepedett port :-)
A fogyasztása elég kellemes, M6-on stabil km óra szerinti 150 és a 6-on egy kicsit kevesebbel haladván beéri 7 literrel.
A kormány fogása és vastagsága kimondottan kellemes.
Szóval az egész autó a még elmegy 2. autónak kategória.

Aztán a mutyuki 1,3 16V ebben 92 véznább csikó fogható hadra.
vicces autócska ez is. A Punto után dinamikusabban indul meg, de igazából nem hozott rám szívrohamot.
A Puntohoz képest hamarább pörög fel 4000-ig majd onnan egy kicsit dinamikusabban, emeli tovább a fordulatot....
Hallottunk itt pár mondát erről az autóról, így nem felejtettem el betenni a navimat, hogy megnézzem tényleg mire is képes egy ilyen "autó" a pályán:-)
Hatalmas érdeklődéssel vágtam neki a pálya felhajtójának, kihúzattam a fokozatokat, ahogy kell. Majd feldobom FTP-re és meg lehet nézni, ki lehet elemezni :-)
Navival sík úton 166 km/h-nál az istenért sem akart többet menni.
A km órája ekkor azt próbálja a rutintalanabb pilótákkal elhitetni, hogy 172km/h száguldunk. :-)
Mondjuk a hangja után hihető is, lenne de a navi leleplezte a "zsiványságot":-)
Aztán ami eléggé bosszantó, hogy nem lehet az M6-on végig jönni 150-el, mert az emelkedőkön, lelassul 130-ra, ha visszadobom 4.-be akkor vissza lehet tornászni de, nem igazán tesz jót a fogyinak.
Na és ami szerintem elég gáz.....250,8 km 8000Ft-ból 293,9ft/L az az 27,22Literből tette, meg ami 10,8532 L / 100km. Ez úgy jött ki, hogy a pályán ahol csak bírt 150-el óra szerint, aztán volt pár végsebesség mérés is, a másik úton meg hol 130, hol 140.
Ez a mutyuki ott ahol a 156 2,4 Mjet-tel 236-ot futott km óra szerint 190-re volt képes.
Erre két tanúm is van, az egyik a párom a másik a Marty .-)
A párom őszinte gyermeki sikollyal nyugtázta, ha a pályán valamiért 10 alá ment a pillanatnyi fogyi. Szinte végig 10,5 - 13,3 litereket jelzett.

- juhééééé 9,9-et mutatott!!!!!, láttad?:-)
-Nem.
-ja te sose figyelsz, pedig esküszöm, hogy egy pillanatra 9,9 volt.

A másik kedvenc mondatom tőle a pályán haladva....

-Te ilyen autót sose tudnál eladni nekem....

Ezt nagyon soknak tartom....
Asszem a jóval gazdaságosabb Puntot fogom inkább nyüstölni, míg nem fogható újból hadra az Alfa.

Pár pillanatkép:

.........
Buksi01-02-2008 23:52:53 // 7107
Ti aztán jól elvoltatok! :-DDD
Buksi01-02-2008 23:52:17 // 7106
Na azért mondom! :-DDDD
Ferko01-02-2008 21:47:40 // 7105
Most beszéljük meg azt, hogy rendesen megbeszéltük!:-DDDDD
Ferko01-02-2008 21:47:17 // 7104
Jaja, rendesen kiveséztük!:-)))))
Satti01-02-2008 21:45:07 // 7103
Akkor ezt most jól megbeszéltük:-))
Ferko01-02-2008 21:41:55 // 7102
Legalábbis nem kellene...
zolee14501-02-2008 21:36:38 // 7101
Bármi igen, de ez nem...
Satti01-02-2008 21:30:59 // 7100
Manapság, bármi előfordulhat.
zolee14501-02-2008 21:25:00 // 7099
Szerintem is. Legalábbis nagyon durva lenne, ha csak a pajzs lenne a különbség.
Ferko01-02-2008 20:43:52 // 7098
Természetesen!:-))
RB01-02-2008 20:35:37 // 7097
Az a 149-es valójában egy Alfa pajzsal kiegészített bravo!
Sztem itt még csak a technikát tesztelik, a külső design valszeg egészen más lesz, mert a képen a Fiat Bravo van!Egyetlen különbség a pajzs!:-)
Szal nem ilyen lesz a 149 az tuti, csak a közös alap miatt gondolom így tesztelik a technikát!
...sztem
Buksi01-02-2008 20:33:10 // 7096
Nagyon helyes! ;-))))
perdix01-02-2008 20:27:11 // 7095
Ma véglegesen SZVSZ:-)))
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2008 19:53:58 // 7094
És a legszomorúbb, hogy 1.6 MJet lesz a dízele. Mééé nem volt jó az 1.9 JTD 8V? Vagy egy visszavett rendes MJet? Jaa, Euronyóc környezetvédelem. Az meg, hogy fele annyit bír ki, az nem számít, végülis a motorgyártás nem szennyezi a környezetet ugyebár...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.