Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
HátvédRomeo11-12-2007 20:48:31 // 5093
Sztem még a Sterbinsky is meredten nézne erre az utolsó mondatra, miközben azt rebegné. háát köszönöm az elismerést, de...
HátvédRomeo11-12-2007 20:45:11 // 5092
27 évesen gyúró terme, szoli terme van. És becsületesen megkereste az árát mind ennek. Akkor Cartársak mi elbaxtunk valamit 18 éves korunk után.
"Nem indexel." Ne tegye! Majd egy Rába alá kerül. Mit nekremmm BMW, szól a sofőr a Rábában. Öklömnyi Turbó felsipol... :D
"Nem indexel." Ne tegye! Majd egy Rába alá kerül. Mit nekremmm BMW, szól a sofőr a Rábában. Öklömnyi Turbó felsipol... :D
ystuc11-12-2007 20:16:20 // 5091
Erre aztán végképp nem lehet mondani semit... :-/
ystuc11-12-2007 20:15:13 // 5090
Hát, szomorú, hogy véget ér egy korszak. Maradt még a Nabi buszgyár Mo-n, de nem tudom, hogy belföldre ők mennyit termelnek.
Ha valaki nem lenne képben, az Ikarus EAG-ból a vége az Egyedi Autóbusz Gyár-at jelöli.
Volt szerencsém vezetni nem régen készült Ikarus buszt (a típusa sajna nem jut eszembe, talán E65, de majd utánajárok). Kényelmes, és igazán kielégített minden igényt. De ez van... :-(
Ha valaki nem lenne képben, az Ikarus EAG-ból a vége az Egyedi Autóbusz Gyár-at jelöli.
Volt szerencsém vezetni nem régen készült Ikarus buszt (a típusa sajna nem jut eszembe, talán E65, de majd utánajárok). Kényelmes, és igazán kielégített minden igényt. De ez van... :-(
Zsolt15511-12-2007 20:10:58 // 5089
Zsolt15511-12-2007 20:03:14 // 5088
Ő nem volt ott, de a francia tulaj sem. Csak pár autóbusz barát (meg a retekklub).
Egy kis történelem.
1947-re nyilvánvalóvá vált, hogy rohamosan fejlődő főváros tömegközlekedési igényeit, a háborús veszteségeket szenvedett villamosvasúttal és az alig több mint 200 bizonytalan üzemű, régi autóbusszal kielégíteni nem lehet. A szükséges kapacitás megteremtése új járművek beszerzését igényelte.
A BSZKRT-nál az a nézet alakult ki - mint napjainkban is -, hogy a hazai ipar nem képes korszerű autóbuszok gyártására, ezért külföldi járműbeszerzés lehetőségét keresték.
A Gazdasági Főtanács (GF) az ország valutaszegénységére hivatkozva viszont a NIK-et (Nehéz Ipari Központ) bízta meg az autóbuszgyártásával. E határozat alapján kezdődött meg hazánkban a nagyipari szintű autóbuszgyártás. Ők akkor, a két összeolvasztott és államosított gyárból (Uhry Testvérek Karosszéria és Járműgyára és az Ikarus Gép- és Fémárugyára) létrejött Ikarus Karosszéria és Járműgyár-ra alapozva hozták meg a döntésüket.
Az első Ikarus busz, az Ikarus 30-as 1951. Június 5-én jelent meg a fővárosban.
Az utolsót, pedig 2007. december 11.-én adták át a norvég megrendelőknek.
Az utolsó, még IKARUS néven legyártott autóbusz adattáblája:
Távozóban a gyártól:
A Kerepesi úton. Irány Norvégia.
Egy kis történelem.
1947-re nyilvánvalóvá vált, hogy rohamosan fejlődő főváros tömegközlekedési igényeit, a háborús veszteségeket szenvedett villamosvasúttal és az alig több mint 200 bizonytalan üzemű, régi autóbusszal kielégíteni nem lehet. A szükséges kapacitás megteremtése új járművek beszerzését igényelte.
A BSZKRT-nál az a nézet alakult ki - mint napjainkban is -, hogy a hazai ipar nem képes korszerű autóbuszok gyártására, ezért külföldi járműbeszerzés lehetőségét keresték.
A Gazdasági Főtanács (GF) az ország valutaszegénységére hivatkozva viszont a NIK-et (Nehéz Ipari Központ) bízta meg az autóbuszgyártásával. E határozat alapján kezdődött meg hazánkban a nagyipari szintű autóbuszgyártás. Ők akkor, a két összeolvasztott és államosított gyárból (Uhry Testvérek Karosszéria és Járműgyára és az Ikarus Gép- és Fémárugyára) létrejött Ikarus Karosszéria és Járműgyár-ra alapozva hozták meg a döntésüket.
Az első Ikarus busz, az Ikarus 30-as 1951. Június 5-én jelent meg a fővárosban.
Az utolsót, pedig 2007. december 11.-én adták át a norvég megrendelőknek.
Az utolsó, még IKARUS néven legyártott autóbusz adattáblája:
Távozóban a gyártól:
A Kerepesi úton. Irány Norvégia.
GEORGE11-12-2007 16:06:57 // 5087
igazi kultúrlény lehet....
csocsi11-12-2007 16:06:46 // 5086
Vaze, egyik sötétebb, mint a másik :(((
perdix11-12-2007 16:03:25 // 5085
A BMW tibink biztos ezt tenné. P
MMVI11-12-2007 15:51:51 // 5084
MMVI11-12-2007 15:34:28 // 5083
Na sikerült a végére érni
És sikerült még "gyöngyszemeket" találni...Szemezgessetek belőlük:
"BMWtibi 2007.12.08. 01:43:03
Az irigykedő senkiháziknak üzenem. Ti csak álmodozzatok a BMWmről csicskák vagytok egytől egyig. Valaki említette hogy ő nem engedne be ha nem indexelek. Neked mondom te lófütty ÉN nem kérdeztem meg tőled hogy beengedsz e hanem fogom magam és eldévágok. Remélem érthető. Ha nem tetszik valami majd a lámpánál letépem az arcod és megetetem veled a redbullos dobozt. Nálam van a BMW nálad meg egy csicska olasz francia vagy kitudja milyen trágyahordó így jobban teszed ha leragasztod a szád és kussolsz. Aki pedig a mercedessel jött annak üzenem hogy a fehér ember BMW-vel vagy Audival jár. A mercedest meghagyjuk a zöldségeseknek meg a szinesfémkereskedőknek.
BMWtibi 2007.12.08. 03:35:50
Mondta ezt az irigy Béla egy szutyukiból. Sóvárogj csak barátom. Általában a te fajtád az aki át sem mer nézni az autómba mert attól fél hogy kiszállok és orrbaverem. A BMW és az Audi a férfiak autója a többi csak langyibangyiknak való.
Edelweiss 2007.12.08. 10:18:33
"Én pedig a sztoikusok nyugalmával tolok ötből egy hármat, a szelepek őrült táncba kezdenek, röfögve tódul a temérdek benzin a hengerekbe, az öreg olasz szar vesz egy nagy levegőt, felágaskodik, ahogy a lovak kantárját eleresztem, majd ráhasal az útra és egy pusztító dörennéssel állva hagyja az elfehéredett ujjpercű, kerregő „álmot”."
megmondom, hogy folytatodik az alom: az italienisches meisterwerk 3 kilometer utan megadja magat, ott allsz a lerohadt verdaval az ut szelen. par perc mulva megjelenik a szarra hajtott szetrohadt PD TDI, utasai lehuzott ablaknal ujjal mutogatnak rad es kirohognek, mikozben 10zel gurulnak el melletted, duborog a legigenytelenebb lakossagi trance, es a tescos subwoofer rezgeti a rendszamot.
nem lesz egy szep elmeny.
BMWtibi 2007.12.08. 11:56:58
mergácska valószínű te elég egyszerű kis átlag senki lehetsz aki egy zőccséges merciből pofázik itt. Neked elképzelhetetlen hogy valaki az autóban is netezik. Szerinted mit csinálok éjjel? Ilyen mergás gyökerektől gyűjtöm be a lét. Az ilyenek mint te csókolomot köszönnek nekem. Adolf bácsi meg kit érdekel. Goering bácsi BMW-vel járt öreg. A motoros fószernak meg annyit, hogy nem egyszer vágtam már ki motorosnak az ajtót. "
És sikerült még "gyöngyszemeket" találni...Szemezgessetek belőlük:
"BMWtibi 2007.12.08. 01:43:03
Az irigykedő senkiháziknak üzenem. Ti csak álmodozzatok a BMWmről csicskák vagytok egytől egyig. Valaki említette hogy ő nem engedne be ha nem indexelek. Neked mondom te lófütty ÉN nem kérdeztem meg tőled hogy beengedsz e hanem fogom magam és eldévágok. Remélem érthető. Ha nem tetszik valami majd a lámpánál letépem az arcod és megetetem veled a redbullos dobozt. Nálam van a BMW nálad meg egy csicska olasz francia vagy kitudja milyen trágyahordó így jobban teszed ha leragasztod a szád és kussolsz. Aki pedig a mercedessel jött annak üzenem hogy a fehér ember BMW-vel vagy Audival jár. A mercedest meghagyjuk a zöldségeseknek meg a szinesfémkereskedőknek.
BMWtibi 2007.12.08. 03:35:50
Mondta ezt az irigy Béla egy szutyukiból. Sóvárogj csak barátom. Általában a te fajtád az aki át sem mer nézni az autómba mert attól fél hogy kiszállok és orrbaverem. A BMW és az Audi a férfiak autója a többi csak langyibangyiknak való.
Edelweiss 2007.12.08. 10:18:33
"Én pedig a sztoikusok nyugalmával tolok ötből egy hármat, a szelepek őrült táncba kezdenek, röfögve tódul a temérdek benzin a hengerekbe, az öreg olasz szar vesz egy nagy levegőt, felágaskodik, ahogy a lovak kantárját eleresztem, majd ráhasal az útra és egy pusztító dörennéssel állva hagyja az elfehéredett ujjpercű, kerregő „álmot”."
megmondom, hogy folytatodik az alom: az italienisches meisterwerk 3 kilometer utan megadja magat, ott allsz a lerohadt verdaval az ut szelen. par perc mulva megjelenik a szarra hajtott szetrohadt PD TDI, utasai lehuzott ablaknal ujjal mutogatnak rad es kirohognek, mikozben 10zel gurulnak el melletted, duborog a legigenytelenebb lakossagi trance, es a tescos subwoofer rezgeti a rendszamot.
nem lesz egy szep elmeny.
BMWtibi 2007.12.08. 11:56:58
mergácska valószínű te elég egyszerű kis átlag senki lehetsz aki egy zőccséges merciből pofázik itt. Neked elképzelhetetlen hogy valaki az autóban is netezik. Szerinted mit csinálok éjjel? Ilyen mergás gyökerektől gyűjtöm be a lét. Az ilyenek mint te csókolomot köszönnek nekem. Adolf bácsi meg kit érdekel. Goering bácsi BMW-vel járt öreg. A motoros fószernak meg annyit, hogy nem egyszer vágtam már ki motorosnak az ajtót. "
perdix11-12-2007 13:58:42 // 5082
Volt egy "szopjatoklovat" nickkel okoskodó emberke is! Az se volt semmi:-((((((
Ferko11-12-2007 13:56:17 // 5081
És a következő párbeszéddel tűnnek még ki:
-Nekem csk azt monnyátok, hogy kit kell megütni?
-Ott jönnek a rendőrők.
-Űűűűűket kell megütni?
:-DD
-Nekem csk azt monnyátok, hogy kit kell megütni?
-Ott jönnek a rendőrők.
-Űűűűűket kell megütni?
:-DD
MMVI11-12-2007 13:44:28 // 5080
és ami kihagyhatatlan nyáron: feszülős izomtrikó, nonfiguratív faszagyerekvagyok tetkó!-:)
Ferko11-12-2007 13:17:01 // 5078
Az első lámpát meg a BMW-től lopták csak még hozzáadtak egyet.
Komolyan mondom, ezen már csak röhögni tudok. :-)))) Ezek Vakok? Idióta barmok. Ezek szerint minden autógyártó, amilyek autóján kerek lámpája van, az a béjemvétől lopott?
Komolyan mondom, ezen már csak röhögni tudok. :-)))) Ezek Vakok? Idióta barmok. Ezek szerint minden autógyártó, amilyek autóján kerek lámpája van, az a béjemvétől lopott?
Satti11-12-2007 13:09:17 // 5077
A haverok is nagyon menők lehetnek, csupa jómunkásember, A8-al, meg ML mercivel járnak!:-))
El is tudom ezeket magam előtt képzelni, kopasz értelemtől sugárzó fej, nagy vastag aranylánc, persze télen is kirakva ahogy azt kell, este, és még borult időben is természetesen elmaradhatatlan szitakötö napszemüveg, agyon szoláriumozva...pffff....
El is tudom ezeket magam előtt képzelni, kopasz értelemtől sugárzó fej, nagy vastag aranylánc, persze télen is kirakva ahogy azt kell, este, és még borult időben is természetesen elmaradhatatlan szitakötö napszemüveg, agyon szoláriumozva...pffff....
MMVI11-12-2007 12:35:11 // 5076
:-). Időközben kiderült, hogy egy cartárs tollából került ki ez az irónikus szösszenet!:-). Természetesen simán írhatta volna ezt egy igazi jürgenvágenes hisz olyan sok, hasonló gondolkodású mászkál belőlük az utakon.
Csak nem tudnak így fogalmazni, ezért hanyagolják az írást...:)
Csak nem tudnak így fogalmazni, ezért hanyagolják az írást...:)
MMVI11-12-2007 11:56:22 // 5075
Tovább olvasgatom, kezd egyre "jobb" lenni:
"kacorka 2007.12.07. 19:57:20
BMWtibi-nek igaza van. Azt hiszem én is elmondhatom magamról, hogy az elit körhöz tartozom és soha eszembe se jutna, hogy a vállalkozásomból bejövő (nem kevés) lóvét ilyen értékvesztésű olasz szarokba toljam. Nekem a pénzemért minőség, megbízhatóság, erő kell, nem buzis olasz formák. Nézzétek már meg az új alfa brera-t. Tiszta buziautó. Az első lámpát meg a BMW-től lopták csak még hozzáadtak egyet. Leégne a pofámról a bőr ha a csajomat ilyen kocsival kellene elhoznom a műkörmöstől.
De mit koptatom itt a szám, aki nem ment a 90-es években Sterbinszky partyra három-négy jó csajjal meg egy bömössel ez nem tudja mi a faszaság."
Az utolsó mondat a csúcs! Milyen ember lehet az, akinek egy Sterbinszky party az értékmérő?!?!
"kacorka 2007.12.07. 19:57:20
BMWtibi-nek igaza van. Azt hiszem én is elmondhatom magamról, hogy az elit körhöz tartozom és soha eszembe se jutna, hogy a vállalkozásomból bejövő (nem kevés) lóvét ilyen értékvesztésű olasz szarokba toljam. Nekem a pénzemért minőség, megbízhatóság, erő kell, nem buzis olasz formák. Nézzétek már meg az új alfa brera-t. Tiszta buziautó. Az első lámpát meg a BMW-től lopták csak még hozzáadtak egyet. Leégne a pofámról a bőr ha a csajomat ilyen kocsival kellene elhoznom a műkörmöstől.
De mit koptatom itt a szám, aki nem ment a 90-es években Sterbinszky partyra három-négy jó csajjal meg egy bömössel ez nem tudja mi a faszaság."
Az utolsó mondat a csúcs! Milyen ember lehet az, akinek egy Sterbinszky party az értékmérő?!?!
Ferko11-12-2007 11:04:27 // 5074
Azilyen faroknak legszívesebben eltöretném az ujjait (eltöretném = mivel konditerme van, biztos kigyúrt barom, egyedül nem kezdek vele :-)))))) ). Az ilyen barmok miatt vannak a balesetek. Nem kell index. Mit képzel, hogy majd mindenki azt lesi, hogy mikor hova akar besorolni, befordulni, mert ő bömbőben ül??????
Liquid11-12-2007 10:57:42 // 5073
hát igen, ez volt az egyik legjobb :)) idióta
csocsi11-12-2007 10:35:32 // 5072
Egy kicsit én másként látom.
Fater (Norbi)11-12-2007 10:15:22 // 5071
Csajk nem az updates nobit kérdezték meg???
VMate11-12-2007 10:15:13 // 5070
ez a BMWtibi nagyon eltévedve, nem a többiek
"A német autóknál nem lehet jobbat készíteni ennek egyszerű oka van. Ők diktálják a tempót mindenki róluk koppint." ez miről beszél ?:D
"A német autóknál nem lehet jobbat készíteni ennek egyszerű oka van. Ők diktálják a tempót mindenki róluk koppint." ez miről beszél ?:D
Charlie 16611-12-2007 10:13:06 // 5069
".....Becsületesen dolgoztam meg érte most, hogy 27 éves múltam van egy vállalkozásom, saját konditermem és szolárium studióm..."
hehehehehe :):):):)
És az a bizonyos első millió ?:):):):):)
"..Jó nézni ahogy a többi átlagember csak vágyakozva néz rá az autómra a lámpánál".."
:):) Látom nem érted, ezért mondok egy példát :):) MERT ha te Traubit iszol, különbözöl :):):)
LOL :):):):)
hehehehehe :):):):)
És az a bizonyos első millió ?:):):):):)
"..Jó nézni ahogy a többi átlagember csak vágyakozva néz rá az autómra a lámpánál".."
:):) Látom nem érted, ezért mondok egy példát :):) MERT ha te Traubit iszol, különbözöl :):):)
LOL :):):):)
Buksi11-12-2007 10:03:37 // 5068
Nem, ez nem normális! Ez egy nagyképű nyálgép! :-//
Fater (Norbi)11-12-2007 09:53:31 // 5067
Kérdezzed meg a Széles Gábort miért tette ezt az Ikarussal - marha nagy pénzért!!!!!!
Ő volt aki a rendszerváltás során rátette a cégre a kezét és eladta előbb az Irisbus-nak, majd miután az össze fejlesztést kivitték a magyarok kezéből a z új tulaj csődbe vitte a gyártást (rokonom dolgozott ott).
Legutóbbi hírek szerint 51-49%-os vegyesvállalatat alakított a kínaiakkal Ikarbus néven. A gyártás nem nálunk folyik...
Példaként legyen itt egy kép a 2006-os moszkvai autószalonon készített képeim közül:
Mindenesetre az oroszok még rajonganak a magyar buszért - sok esetben még 25 éves buszok is vidáman szaladgálnak arrafelé. A koerai buszok annyira nem váltak be; most a mercedes buszokkból vett csak Moszkva kb. egyszerre vagy 300 db-ot... Ott is lenne még komoly piacunk, csajk vissza kell térni a bartel üzletre, ahogy a németek csinálják.
Ő volt aki a rendszerváltás során rátette a cégre a kezét és eladta előbb az Irisbus-nak, majd miután az össze fejlesztést kivitték a magyarok kezéből a z új tulaj csődbe vitte a gyártást (rokonom dolgozott ott).
Legutóbbi hírek szerint 51-49%-os vegyesvállalatat alakított a kínaiakkal Ikarbus néven. A gyártás nem nálunk folyik...
Példaként legyen itt egy kép a 2006-os moszkvai autószalonon készített képeim közül:
Mindenesetre az oroszok még rajonganak a magyar buszért - sok esetben még 25 éves buszok is vidáman szaladgálnak arrafelé. A koerai buszok annyira nem váltak be; most a mercedes buszokkból vett csak Moszkva kb. egyszerre vagy 300 db-ot... Ott is lenne még komoly piacunk, csajk vissza kell térni a bartel üzletre, ahogy a németek csinálják.
MMVI11-12-2007 09:40:00 // 5066
Sziasztok! Én is olvasgatom a hozzászólásokat. Eleinte nevettem, de eljutottam az alábbi IQ bajnok illetőhöz, aki a hab a tortán az alábbi hozzászólásával:
"BMWtibi 2007.12.07. 16:14:59
Sokan elvannak itt tévedve. A német autóknál nem lehet jobbat készíteni ennek egyszerű oka van. Ők diktálják a tempót mindenki róluk koppint. Elég megnézni egy új 5-ös bimmert élőben. Tiszteletet parancsol és bárhova beengednek, ha indexelek bár ezt ritkán szoktam tenni mivel erre nincs szükség ilyen autóban. Ezt a fennséges érzést semmilyen más autóban nem éreztem. A német tudás előtt mindenki meghajol. Két szó jut eszembe a BMW-ről precízitás és művészet. Jó nézni ahogy a többi átlagember csak vágyakozva néz rá az autómra a lámpánál. Persze sokat küzdök az előítéletekkel szemben. Becsületesen dolgoztam meg érte most, hogy 27 éves múltam van egy vállalkozásom, saját konditermem és szolárium studióm. Sok haverom jár más autóval pl Audi A8 vagy ML Mercedes, de még ők is elismerően bólogatnak amikor beülhetnek hozzám. Nem mondom azt hogy mindenki vegyen BMW-t, de aki egyszer beleül más autókón már csak nevetni tud"
szerintetek?!?!
ha indexelek bár ezt ritkán szoktam tenni mivel erre nincs szükség ilyen autóban
ez normális?!
"BMWtibi 2007.12.07. 16:14:59
Sokan elvannak itt tévedve. A német autóknál nem lehet jobbat készíteni ennek egyszerű oka van. Ők diktálják a tempót mindenki róluk koppint. Elég megnézni egy új 5-ös bimmert élőben. Tiszteletet parancsol és bárhova beengednek, ha indexelek bár ezt ritkán szoktam tenni mivel erre nincs szükség ilyen autóban. Ezt a fennséges érzést semmilyen más autóban nem éreztem. A német tudás előtt mindenki meghajol. Két szó jut eszembe a BMW-ről precízitás és művészet. Jó nézni ahogy a többi átlagember csak vágyakozva néz rá az autómra a lámpánál. Persze sokat küzdök az előítéletekkel szemben. Becsületesen dolgoztam meg érte most, hogy 27 éves múltam van egy vállalkozásom, saját konditermem és szolárium studióm. Sok haverom jár más autóval pl Audi A8 vagy ML Mercedes, de még ők is elismerően bólogatnak amikor beülhetnek hozzám. Nem mondom azt hogy mindenki vegyen BMW-t, de aki egyszer beleül más autókón már csak nevetni tud"
szerintetek?!?!
ha indexelek bár ezt ritkán szoktam tenni mivel erre nincs szükség ilyen autóban
ez normális?!
Zsolt15511-12-2007 08:25:31 // 5065
Reméljük, hogy ez nem egy végleges döntés! :-(((
Zsolt15511-12-2007 08:23:43 // 5064
Ha kötödést érzel, vagy valaki kötödést érez a magyar járműgyártás, illetve a magyar autóbuszgyártáshoz, akkor ma egy csendes - politika mentes - megemlékezés lesz az Ikarus Autóbuszgyár Művelődési Háza előtt 14.15-kor. Autóbusz barátok lesznek ott, akik az ország egyik büszkeségére fognak emlékezni.
A mai napon 14.00-kor átadják azt a két utolsó autóbuszt amit dán megrendelésre gyártottak.
Ezt követően sajnos bezárják a gyárat. Így holnaptól az IKARUS név, már szinte csak történelem lesz.
A mai napon 14.00-kor átadják azt a két utolsó autóbuszt amit dán megrendelésre gyártottak.
Ezt követően sajnos bezárják a gyárat. Így holnaptól az IKARUS név, már szinte csak történelem lesz.
Zsolt15511-12-2007 08:13:38 // 5063
Én KRaZ 255/B-vel jártam. :-)))
Buksi11-12-2007 00:54:15 // 5062
Nagyon brutális egy gép az biztos! :-)
HátvédRomeo11-12-2007 00:51:08 // 5061
Kiakadt az óra rendesen. De ahogy elrugta magát rajtnál, egyik videon hát az pazar volt.
Buksi11-12-2007 00:42:30 // 5060
Hát nem kímélték ezt a szegény jószágot! :-O
HátvédRomeo11-12-2007 00:31:05 // 5059
HátvédRomeo11-12-2007 00:23:16 // 5058
Öregeink még a jóöreg trükkökkel megbütykölnek mindent.
Gondolom Te is csak néztél mikor hozta. -Na Fiam kész van Tessék.
Gondolom Te is csak néztél mikor hozta. -Na Fiam kész van Tessék.
HátvédRomeo11-12-2007 00:21:39 // 5057
Írtam oda én is kommentet.
Marklar! Faterral mi is megjavítunk sokmindent, ha szétmegy. Csak legyen szerszámunk, meg időnk, helyünk hozzá.
Szervízek??!! Te Jó Ég. Multkor srác azt mondja csomi telszkóp gömbjét nem tudja géppel leköszörülni, hogy belemenjen a kúpba, mert eltöri, vagy túl húzza.
Haza vittem azt ráspollyal 20 perc alatt lecsiszoltam.
Marklar! Faterral mi is megjavítunk sokmindent, ha szétmegy. Csak legyen szerszámunk, meg időnk, helyünk hozzá.
Szervízek??!! Te Jó Ég. Multkor srác azt mondja csomi telszkóp gömbjét nem tudja géppel leköszörülni, hogy belemenjen a kúpba, mert eltöri, vagy túl húzza.
Haza vittem azt ráspollyal 20 perc alatt lecsiszoltam.
Liquid11-12-2007 00:11:22 // 5056
Így van! jólmongya kend :)
Marklar15511-12-2007 00:08:17 // 5055
Sajna a mai szerelők, szervízek (tisztelet a kivételnek) már csak alkatrész cserére vannak beállítva:(
Faterom már nem aktiv szerelő, de elszoktam látni érdekességgel. Pl a féknyergeim berágódás mentesítésével...
Épp a múlt héten qkáztam a haveromtól egy szivargyújtóról működő kis kompresszort. (új ára 1500-3500ft közt van) Szóval csak annyit tudtam, hogy rosz. Fater két napig bütykölte, szószerint meggenerálozta. :) Ugyanis eltőrt a hajtókarja a kopresszornak. Addig faragott míndenféle fémekből, mire ismét működik a cucc:)
Faterom már nem aktiv szerelő, de elszoktam látni érdekességgel. Pl a féknyergeim berágódás mentesítésével...
Épp a múlt héten qkáztam a haveromtól egy szivargyújtóról működő kis kompresszort. (új ára 1500-3500ft közt van) Szóval csak annyit tudtam, hogy rosz. Fater két napig bütykölte, szószerint meggenerálozta. :) Ugyanis eltőrt a hajtókarja a kopresszornak. Addig faragott míndenféle fémekből, mire ismét működik a cucc:)
HátvédRomeo11-12-2007 00:02:15 // 5054
Beleolvastam a hozzászólásokba. Ennyi önelégült buzit még nem láttam.
Aszongya az 1-ik. "Végig lehet telefonálni az összes autószerelőt az országba, hogy mekkor szívás az olsz autó. "
Ja mert azok a szerelőknek fogalmuk nincs, ha elromlik egy olasz verda, hova is kéne nyúlni hogy megjavítsák.
Itt Amore-n már irtam pár tapasztalatot, mikor szerelő Co-t nem tudott állítani a 33-mon. Nem találta az alapjárati csavart, meg a keverék képző csavart. Akkor esetleg egy hengerfej tömítést hogy a vérbe cserélne ki, azt állítaná újra a Co-t.
Ez itt baj, hogy nem értenek rendesen a "szar digó" autókhoz, a szerelők 90 %-a, hazánkba. És mielőtt "rámlőne" valaki, hogy már megint honnét szedtem a statisztikát. Írom; ha a mi városunkba kb 10 szerelőből 8-9-en csak értegetnek a digó autókhoz, akkor országosan se lehet jobb a helyzet. Ezért gyűjtjük és adjuk egymásnak tovább az infót ajánlást itt is, hogy hova vigyük a verdát esetleg ha gáz van, hogy egy darabban visszakapjuk a gépet és 200 km után ne hagyjon ott újra.
Aszongya az 1-ik. "Végig lehet telefonálni az összes autószerelőt az országba, hogy mekkor szívás az olsz autó. "
Ja mert azok a szerelőknek fogalmuk nincs, ha elromlik egy olasz verda, hova is kéne nyúlni hogy megjavítsák.
Itt Amore-n már irtam pár tapasztalatot, mikor szerelő Co-t nem tudott állítani a 33-mon. Nem találta az alapjárati csavart, meg a keverék képző csavart. Akkor esetleg egy hengerfej tömítést hogy a vérbe cserélne ki, azt állítaná újra a Co-t.
Ez itt baj, hogy nem értenek rendesen a "szar digó" autókhoz, a szerelők 90 %-a, hazánkba. És mielőtt "rámlőne" valaki, hogy már megint honnét szedtem a statisztikát. Írom; ha a mi városunkba kb 10 szerelőből 8-9-en csak értegetnek a digó autókhoz, akkor országosan se lehet jobb a helyzet. Ezért gyűjtjük és adjuk egymásnak tovább az infót ajánlást itt is, hogy hova vigyük a verdát esetleg ha gáz van, hogy egy darabban visszakapjuk a gépet és 200 km után ne hagyjon ott újra.
Buksi10-12-2007 23:58:49 // 5053
Van amikor a sors keresztülhúzza a számítasainkat! ;-)))))))))
Marklar15510-12-2007 23:57:18 // 5052
Jahh. Így terveztem:)
Buksi10-12-2007 23:43:44 // 5051
Elég, ha egyszer leírod! ;-))))
Marklar15510-12-2007 23:41:29 // 5050
Megfogom nézni. Ha tehetném ($Ł..) szívessen megmenteném. Sőt ha nagy kertem lenne állna ott ilyesmi is. Meg olyan Csepel 344 es amit a seregben vezettem, talán GAZ66 is. Meg még jó sok más:)
Épp ma mondtam a haveromnak, hogy ha megnyernék egy zsíros lotto5 öst. Akkor olyan házam lenne, mint egy autószalon. Bazi nagy üveges nappalival, benne jópár érdekes autóval. Nagy konyha, nagy fűrdőszoba. Emeleten (irodák helyett) 2-3 normál hálószoba, mellék helység ozt kész. Hátúl nagy garázs és műhely:))) Nahh a kertben azért lenne egy medence is:)
Épp ma mondtam a haveromnak, hogy ha megnyernék egy zsíros lotto5 öst. Akkor olyan házam lenne, mint egy autószalon. Bazi nagy üveges nappalival, benne jópár érdekes autóval. Nagy konyha, nagy fűrdőszoba. Emeleten (irodák helyett) 2-3 normál hálószoba, mellék helység ozt kész. Hátúl nagy garázs és műhely:))) Nahh a kertben azért lenne egy medence is:)
Marklar15510-12-2007 23:41:24 // 5049
Megfogom nézni. Ha tehetném ($Ł..) szívessen megmenteném. Sőt ha nagy kertem lenne állna ott ilyesmi is. Meg olyan Csepel 344 es amit a seregben vezettem, talán GAZ66 is. Meg még jó sok más:)
Épp ma mondtam a haveromnak, hogy ha megnyernék egy zsíros lotto5 öst. Akkor olyan házam lenne, mint egy autószalon. Bazi nagy üveges nappalival, benne jópár érdekes autóval. Nagy konyha, nagy fűrdőszoba. Emeleten (irodák helyett) 2-3 normál hálószoba, mellék helység ozt kész. Hátúl nagy garázs és műhely:))) Nahh a kertben azért lenne egy medence is:)
Épp ma mondtam a haveromnak, hogy ha megnyernék egy zsíros lotto5 öst. Akkor olyan házam lenne, mint egy autószalon. Bazi nagy üveges nappalival, benne jópár érdekes autóval. Nagy konyha, nagy fűrdőszoba. Emeleten (irodák helyett) 2-3 normál hálószoba, mellék helység ozt kész. Hátúl nagy garázs és műhely:))) Nahh a kertben azért lenne egy medence is:)
Zsolt15510-12-2007 08:17:30 // 5048
Közösen megmenteni??? Érdemes lenne, mert ez tényleg egy egyedi autóbusz! Kicsit lehangoló az állapota, de ha arra mész, és érdekel, akkor tényleg megéri megnézni.
Marklar15509-12-2007 22:52:20 // 5047
Ritkán járok a város másik felén:)
Megnézném azért. Megvenni? áááH:)
Megnézném azért. Megvenni? áááH:)
Liquid07-12-2007 22:10:59 // 5046
mekkora egy barmok vannak :))
Buksi07-12-2007 17:09:04 // 5045
Kár, hogy hagyták így szétrohadni! :-(
ystuc07-12-2007 16:55:11 // 5044
Olvasgattam, én is írtam hozzá... Én jót röhögök... :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
439
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?